|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1231213212312311
Od: dokazovy material
|
Pridané:
8.11.2010 11:35
sa necudujem..
ked boli fotky, ako na chladici 480 robi v alobale volske oko.
|
|
Re: 1231213212312311
Od reg.: Alino
|
Pridané:
8.11.2010 11:56
lol fakt
http://goo.gl/IjKO
|
|
Re: 1231213212312311
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
8.11.2010 12:44
škoda, že sa mu to nepodarilo ;-)
|
|
Re: 1231213212312311
Od: PCnityIV
|
Pridané:
8.11.2010 12:54
Nvidia objavila ameriku :)
The materials chosen depend on the temperature conditions in which the heat pipe must operate, with coolants ranging from liquid helium for extremely low temperature applications (2–4 K) to mercury (523–923 K) & sodium (873–1473 K) and even indium (2000–3000 K) for extremely high temperatures. The vast majority of heat pipes for low temperature applications use some combination of ammonia (213–373 K), alcohol (methanol (283–403 K) or ethanol (273–403 K)) or water (303–473 K) as working fluid. Since the heat pipe contains a vacuum, the working fluid will boil and hence take up latent heat at well below its boiling point at atmospheric pressure. Water, for instance, will boil at just above 273 K (0 degrees Celsius) and so can start to effectively transfer latent heat at this low temperature.
Nepredpokladam ze by sa tu jednalo o vodu :)
|
|
Re: 1231213212312311
Od: amik
|
Pridané:
8.11.2010 15:28
Nejde o to, ze by objavili nieco nove, ved to existuje celu vacnost, ale nove je to, ze je to v ramci referencneho chladenia.
Ak si to dobre precitas, tak pochopis, ze vlastnosti media v heatpipe by mali zodpovedat rozpatiu teploty, ktora zodpoveda chladenemu objektu. Ak chip ma pracovnu teplotu od izbovej po napr. 90 st a potrebujes ho ochladit na cca 50 tak vzhladom na to, ze voda ma spomedzi ostatnych medii najmensie rozpatie medzi bodom pevneho a plynneho skupenstva a dokonca v zodpovedajucom rozpeti pracovnych teplot chipu je asi spolu s ethanolom najvhodnejsia.
|
|
Re: 1231213212312311
Od: viva la fico
|
Pridané:
8.11.2010 19:30
"voda ma spomedzi ostatnych medii najmensie rozpatie medzi bodom pevneho a plynneho skupenstva"
1: Latky sa pri bode topenia nachadzaju naraz v kvapalnej aj tuhej faze. Dodavane teplo sa spotrebuva na fazovy prechod.
2: Kvapaliny sa vyparuju (menia na plyn) za kazdej teploty.
Aky je teda rozsah teplot "medzi bodom pevneho a plynneho skupenstva" latky a ako sa tieto rozsahy lisia pre vodu a etanol? "Nic v zlom, ale trepes."
|
|
Re: 1231213212312311
Od: amik
|
Pridané:
8.11.2010 19:45
o.k. Berem Tvoj komentar, nevyjadril som sa dokonale presne:) Pointa bola ale v tom, ze som chcel naznacit to, ze voda zacina byt ako medium v tomto pripade aktivna (teda vyparuje) uz od 0 stupnov, teda myslim, ze je tam prave voda. Povedal si to lepsie, no a co?:)
|
|
Re: 1231213212312311
Od: viva la fico
|
Pridané:
8.11.2010 20:01
Nepovedal som to ani lepsie ani horsie ako ty. Napisal som nieco uplne ine.
|
|
Re: 1231213212312311
Od: amik
|
Pridané:
8.11.2010 20:04
Napisal si len nieco, co doplnilo to co som napisal ja.
|
|
Re: 1231213212312311
Od: Roln
|
Pridané:
9.11.2010 2:27
No tak to teda nenapisal kamo. On fakt hovori nieco ine :)
|
|
Re: 1231213212312311
Od: Tupkec
|
Pridané:
8.11.2010 19:58
nepodarilo lebo nie je pravy sefkuchar. http://bit.ly/9jfYME
|
|
Re: 1231213212312311
Od: dokazovy material
|
Pridané:
8.11.2010 21:42
nech sa paci..
a kde je slanina ?
|
|
Re: 1231213212312311
Od: dokazovy material
|
Pridané:
8.11.2010 21:38
hlavne je, ze zacalo chytat bielu farbu..
|
|
I'd linke to traffic with with you (with my www)
Od: Waclawijajko
|
Pridané:
22.11.2010 10:41
Hello
My attendant: <a href="http://lg.getblogs.info">motorola blog</a>. Is it practicable to truck interdependence couple with you?
Regards, Mirek
----
My blog: "http://nokia.getblogs.info" - samsung
|
|
Hello guys. I'd linke to traffic with with you (with my www)
Od: johshaskowski
|
Pridané:
28.11.2010 1:23
Hello
My page: <a href="http://lg.getblogs.info">lg blog</a>. Is it practicable to truck identify with with you?
Regards, Mirek
----
My blog: "http://nokia.getblogs.info" - samsung
|
|
I'd linke to exchange with with you (with my www)!!
Od: mrlpncklld
|
Pridané:
29.11.2010 22:13
Good morning Sir
My page: <a href="http://samsung.getblogs.info">lg blog</a>. Is it feasible to truck interdependence couple with you?
Regards, Marie
----
My page "http://samsung.getblogs.info" - motorola
|
|
Re: 1231213212312311
Od: lolofo
|
Pridané:
8.11.2010 12:47
580 ma byt to co mala byt 480, ale aj tak vyzera ze dostanu strasne na kakac od AMD69xx serie
|
|
Re: 1231213212312311
Od: Efo
|
Pridané:
8.11.2010 22:40
to si nemyslim ze "strasne", teda ak neratam dvojcip 6990
|
|
Re: 1231213212312311
Od: .....
|
Pridané:
8.11.2010 12:51
S riadnym vaporizérom nepotrebuješ žiadnu grafiku ani comp :)
|
|
update.dsl.sk v0.92
Od reg.: marha
|
Pridané:
8.11.2010 11:35
"Grafika bude podľa spoločnosti najvýkonnejšou DirectX 11 grafikou"
od nvidie? alebo celkovo
|
|
Re: update.dsl.sk v0.92
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
8.11.2010 11:38
Sa uvidi pri recenziach. Ta prezentacie je podla mna uboha. Hlavne prevedenim (hypovanim).
|
|
chladenie
Od: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
|
Pridané:
8.11.2010 11:37
objavili princip heatpipe.
neviem preco stale zvysuju vykon keby radsej spravili pasine chladenu pri sucasnom vykone aspon ako gtx 285
|
|
Re: chladenie
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
8.11.2010 12:30
Seriozne, aky je rozdiel medzi heatpipe a tymto? Alebo je to cele o tom ze je to na referencnej karte?
|
|
Re: chladenie
Od: PCnityIV
|
Pridané:
8.11.2010 12:56
IMHO je to len o referencnej karte... Kedze sa aj ta asi hreje jak svina, nemali inu moznost :)
|
|
presne tak
Od: presne tak
|
Pridané:
8.11.2010 11:40
Konečne by mali byť aj hry ktoré by využili výkon terajších grafík nadarmo som kupoval HD4870X2...
|
|
Re: presne tak
Od: tntcko
|
Pridané:
8.11.2010 11:52
rada 5xxx je cca raz taka vykonna oproti 4xxx, ale 6xxx rada v buducom roku bude vykonom rovnaka ako 5xxx ale bude efektivnejsia - mensie gpu, mensia energeticka narocnost, mensie teplo. Pretoze hry v grafike nenapreduju, neviem preco :(
|
|
Re: presne tak
Od: fsadfasd
|
Pridané:
8.11.2010 11:55
no pretoze hra musi bezat aj na ps3 aj na xboxe. Radsej nech robia poriadny content ako nabuchane hry o nicom.
|
|
Re: presne tak
Od reg.: Alino
|
Pridané:
8.11.2010 12:02
mass effect - nabuchany content, filmova grafika :)
|
|
Re: presne tak
Od: rouen
|
Pridané:
8.11.2010 12:08
a nuda ze pri tom zaspis...
|
|
Re: presne tak
Od: Fja
|
Pridané:
8.11.2010 18:23
Darmo, bioware vedia robiť kvalitné hry :)
|
|
Re: presne tak
Od: cinko@home
|
Pridané:
8.11.2010 12:09
suhlas. s hrami to je este horsie nez s filmami. 99.9% su sracky.
|
|
Re: presne tak
Od: cinko@krcma
|
Pridané:
8.11.2010 12:16
pytal sa ta niekto na nazor?
|
|
Re: presne tak
Od: cinko@home
|
Pridané:
8.11.2010 13:12
mal by si byt rad ,debilko, ze si najdem cas svojimi bystrimi prispevkami osviezit tvoj inak smutny zivot odohravajuci sa u rodicov v suterene.
|
|
Re: presne tak
Od: cinko@krcma
|
Pridané:
8.11.2010 15:31
ranil si ma..zena sa ako ma?bacha na suseda pokukuje po nej
|
|
Re: presne tak
Od: amik
|
Pridané:
8.11.2010 15:39
Ja som sused a uz som sa s nou aj pohral:)
|
|
Re: presne tak
Od: cinko@krcma
|
Pridané:
8.11.2010 17:23
vidis cinko kazdemu si na smiech este aj stara ti zahla
|
|
Re: presne tak
Od: cinko@home
|
Pridané:
8.11.2010 18:19
jedina stara co je u mna doma je moja macka :/
|
|
Re: presne tak
Od: Fja
|
Pridané:
8.11.2010 18:25
Nie je zoofília trestná?
|
|
Re: presne tak
Od: amik
|
Pridané:
8.11.2010 18:26
Nic moc. To Ti ostava len prava-lava alebo potom ta cica:)
|
|
Re: presne tak
Od: cinko@home
|
Pridané:
8.11.2010 18:40
to ze so ziadnou zenou nezijem este neznamena ze som odkazany na vyssie spomenute ;)
|
|
Re: presne tak
Od: amik
|
Pridané:
8.11.2010 18:48
Jasne, tiez som nazoru ze zena rano v posteli uz len zavadza:)
|
|
Re: presne tak
Od: cinko@krcma
|
Pridané:
8.11.2010 22:47
mas radsej chlapa co :D:D cinko cinko s tebou byt kolega v praci
|
|
Re: presne tak
Od: cinko@home
|
Pridané:
9.11.2010 2:37
http://goo.gl/hKobU
|
|
Re: presne tak
Od reg.: roob_
|
Pridané:
8.11.2010 12:22
rozdiely medzi 5xxx a 6xxx mozes vidiet napr. na 5770 vs 6870. Je to totiz priamy nastupca. Amd meni cislovanie.
|
|
Re: presne tak
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
8.11.2010 14:15
Nie celkom. 6800 je výplň diery medzi 5800 a 5700, 6900 je nástupcom 5800, 6990 je nástupcom 5970 a 5700 pokračuje bez zmien ďalej (možno pod označením 6700).
|
|
Re: presne tak
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
8.11.2010 14:13
"ale 6xxx rada v buducom roku bude vykonom rovnaka ako 5xxx ale bude efektivnejsia - mensie gpu, mensia energeticka narocnost, mensie teplo"
To je čo za blud? 6900 bude výkonnejšia ako 5800, väčšie GPU, väčšia žravosť, väčšie teplo.
|
|
Re: presne tak
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
8.11.2010 14:13
A tento rok.
|
|
nVidia Thermi
Od: čičiči
|
Pridané:
8.11.2010 11:50
čeče, aby za chvíľu z PC skriniek tŕčali komíny, ako v Mochovciach alebo v Jaslovských Bohuniciach. Inak to kvitujem, doteraz sa dala nVidia Thermi využiť ako fén, vysávač, teplovzdušný radiátor a topinkovač, a teraz aj ako parný hrniec. Také pekné univerzálne all-in-one riešenie, to by ani McGyver nevymyslel.
|
|
Re: nVidia Thermi
Od: roflmao
|
Pridané:
8.11.2010 12:05
no ja mam GTX460 od gigabyte este aj overclocknutu a je tak ticha ze ju vobec nie je pocut a to v narocnych hrach ako metro 2033 alebo crysise mam teplotu GPU maximalne 70 stupnov /75 stupnov vo furmarku/ ,. takze nehadz vsetky nvidie do jedneho vreca
|
|
Re: nVidia Thermi
Od: deed
|
Pridané:
8.11.2010 14:06
to je zavadzajuce dost. ono referencny chladic je fakt hlucny a nechladi najlepsie, preto som kupil za 50 € chladic na 480gtx a v klude mam 36 stupnov a pri zatazi 60 stupnov
|
|
Re: nVidia Thermi
Od reg.: Nephilim
|
Pridané:
9.11.2010 9:07
a TO S AKYM CHLADICOM?
|
|
Re: nVidia Thermi
Od: dokazovy material
|
Pridané:
8.11.2010 21:47
http://bit.ly/5dJPn9
|
|
aha!!!
Od: tntcko
|
Pridané:
8.11.2010 11:58
pozrite sa pozorne na ten obrazok, ak vas nic nenapada v com moze byt problem ja vam to napisem. Dnesne grafiky su robene na jednu stranu, gpuckom NADOL. a tento obrazok jasen hovori ze tento princip fungovat nebude, kedze voda bude na heatsinku a nie na gpu FAIL (minimalne obrazok)
|
|
Re: aha!!!
Od: lolofo
|
Pridané:
8.11.2010 12:48
ked to funguje perfektne pre sapphire tak to bude fungovat hadam aj im
|
|
Re: aha!!!
Od: PCnityIV
|
Pridané:
8.11.2010 12:58
Takeho LOLa nechaj... Evidentne netusi o com je heat pipe. Je jedno ako je natocena.
|
|
Re: aha!!!
Od: amik
|
Pridané:
8.11.2010 18:32
Jasne, ze je to jedno, lebo v heatpipe je vakuum.
|
|
Re: aha!!!
Od: viva la fico
|
Pridané:
8.11.2010 19:05
Budem ta citovat, dufam ze sa neurazis "Ak nieco trepnes, tak si o tom nieco zisti.
1: V heatpipe nie je vakuum ale pracovne medium, pricom cast spravidla v kvapalnej a cast v plynnej faze. Keby vo vnutri bolo vaakum tak by heatpipe nefungovala. Nie je take tazke na to prist ked clovek sam nema v hlave vakuum.
2: Ak sa pozaduje transport pracovneho media od chladica k ohrievacu proti smeru posobenia gravitacie, tak sa pouzije knot (nie vakuum).
|
|
Re: aha!!!
Od: amik
|
Pridané:
8.11.2010 19:18
Nic v zlom, ale trepes. To, ze je tam pracovne medium napr. voda, neznamena ze tam nie je vakuum. Pises tak, ako keby sa pritomnost media vylucovala s pritomnostou vakuua.
Mimochodm vakuum plni aj druhu funkciu, a sice, ze zabezpeci ze bod varu je nezavisly od atmosferickeho tlaku.
Knot, v tomto pripade su tenke medene drotiky, heatpipe nie je uplne duta, skus si ju rozobrat.
Tak prosim Ta netrep!
|
|
Re: aha!!!
Od: viva la fico
|
Pridané:
8.11.2010 19:45
:). Tazko moze byt niekde vakuum (prazdno) ked sa tam nieco nachadza. Je tam podtlak. Nic v zlom ale pozor na doslovne strojove preklady z anglictiny, lebo sa len zhovadis.
http://webslovnik.zoznam.sk/en-sk/vacuum
|
|
Re: aha!!!
Od: amik
|
Pridané:
8.11.2010 19:53
Ty na com ficis? Ak sa na vakuum pozeras ako na absolutne prazdno tak to potom musi byt aj absolutne vakuum. Ani vesmir nie je absolutne vakuum lebo su tam planety. Narozdiel od Teba nemam s jazykmi problem.
V tomto zmysle je vakuum tam kde vysajes vzduch a z heatpipe sa vzduch vysava.
Za kazdu cenu chces byt lepsi, ale pri tej Tvojej snahe niekedy poriadne zalejes, nic v zlom:)
|
|
Re: aha!!!
Od: viva la fico
|
Pridané:
8.11.2010 19:59
Nic v zlom ale to co produkuje "vacuum cleaner" ani to co je v heatpipe ani zdaleka nie je vakuum, v slovenkej technickej terminologii sa pre taketo nekvalitne vakuum pouziva termin podtlak.
|
|
Re: aha!!!
Od: amik
|
Pridané:
8.11.2010 20:08
Ano, suhlasim, v tomto mas pravdu. Teraz sa tu nebudeme natahovat o slovicka ako decka v skolke, hlavne, ze si rozumieme:)
|
|
Re: aha!!!
Od: GordonJ
|
Pridané:
9.11.2010 2:42
Trepes blbec. Hovno o tom vies a uz druhy tvoj prispevok je uplna chujovina ty vakum.
|
|
Re: aha!!!
Od: amik
|
Pridané:
9.11.2010 16:36
Ty si iny kookot. Porozumel si z toho aspon jednemu slovu?
|
|
Vapor chamber
Od: .:)
|
Pridané:
8.11.2010 12:08
hmm.. ze by konecne sa dali na chladenie ktore vyuziva uz dlllho firma Sapphire na radeonoch pod zanckou VaporX? ale ked to bude ako referencne chladenie, tak som zvedavy na tie ceny:)
|
|
Re: Vapor chamber
Od reg.: Redakcia DSL.sk
|
Pridané:
8.11.2010 12:27
Doplnili sme informácie o Vapor-X do článku.
|
|
vie niekto
Od: asd_DSA
|
Pridané:
8.11.2010 12:17
v com je rozdiel medzi tymto a heatpipe?
|
|
Re: vie niekto
Od: lolofo
|
Pridané:
8.11.2010 12:46
heatpipe je len prostriedok na presunutie tepla
|
|
Re: vie niekto
Od: amik
|
Pridané:
8.11.2010 18:25
Spravne! Heatpipe je ta rurka:)
|
|
Re: vie niekto
Od: amik
|
Pridané:
8.11.2010 15:42
Si sporsty? Ved "toto" a heatpipe je to iste a mas to napisane aj v prvej vete.
|
|
Re: vie niekto
Od: Dusanko22
|
Pridané:
8.11.2010 17:47
Vapor a Heatpipe su dve rozdielne veci .
|
|
Re: vie niekto
Od: amik
|
Pridané:
8.11.2010 18:03
Ty si sprostejsi ako on. Ak nieco trepnes, tak si o tom nieco zisti. Vapor je len druhe pomenovanie pre technologiu zalozenu na heatpipe, resp. vapor je sirsi pojem a hovori o zmenach skupenstva a jeho vyuzivani.
V tomto zmysle je to detto, jedine Radeon dostal do mena Vapor namiesto Heatpipe.
|
|
Re: vie niekto
Od: dokazovy material
|
Pridané:
8.11.2010 21:52
jedno je trubicka, druhe je kvader
vnutri to iste
|
|
vapor-x
Od: brano2
|
Pridané:
8.11.2010 12:21
sapphire grafiky z rovnakym patentom vyraba uz davnejsie, aspon minule ked som kupoval tak som rozmyslal nad jednou ATI-nou s vapor-x chladenim.. tak sa mi to nezda ako novinka
nakoniec to ale vyhrala plne pasivna karta s poriadnym medenym blokom..
|
|
nove chladenie
Od reg.: veldo
|
Pridané:
8.11.2010 12:26
Uz vidim titulok na dsl.sk za rok: Nova graficka karta od nVidie bude chladena svatenou vodou :)
|
|
Omyl!!!
Od: _kubo_
|
Pridané:
8.11.2010 16:11
slanou vodou!!!
a bude pritom vyrábať energiu ;=)
|
|
Re: nove chladenie
Od: dokazovy material
|
Pridané:
9.11.2010 12:22
ak sebavedomie Jen Hsun Huang-a niekto neskroti na normal,
tak nv nepomoze ani svatena voda..
to jeho sebavedomie sposobuje to co sa prave deje s nvidiou..
mnoho problemov nemuselo byt..
--------
ak bude niekedy radeon monopol, spomente si na moje slova
|
|
adaaas
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
8.11.2010 12:28
AMD lol:
http://www.youtube.com/watch?v=2QkyfGJgcwQ
inak tu su http://bit.ly/9cnCGK nejake spekulacie, cena vraj 500€ heh
|
|
Re: adaaas
Od reg.: Nephilim
|
Pridané:
9.11.2010 9:16
1:00 jaky prst :)
|
|
fw:parny hrniec od nvidie
Od: ferop
|
Pridané:
8.11.2010 12:45
No ja neviem ja mam HD4850 a bez zataze teplota 40°C a v zatazi maximalne 65°C. Tak neviem kam sa hrabe nvidia s parnym hrncom od Ken Woka
|
|
Re: fw:parny hrniec od nvidie
Od: roflmao
|
Pridané:
8.11.2010 13:04
ano a GIGABYTE GTX460 SUPERCLOCKED bez zataze 26°C a v zatazi 65-66°C a o co sa tyka porovnania vykonu tak je takmer 2x tak vykonna ako ta tvoja 4850 a o hluku nemoze byt ani rec kedze ta karta je hadam najtichsia graf. karta /okram pasiv. chladenych/ co som kedy videl resp. pocul
|
|
Re: fw:parny hrniec od nvidie
Od: deed
|
Pridané:
8.11.2010 14:13
to je len v referencnom chladici nic ine. ak kupis chladic za 50 €na 480gtx tak zrazu klesnu teploty v klude na 36 a pri zatazi na 60 ale zavisi to aj od rocneho obdobia. v lete je samozrejme horuco tak aj v izbe bude horuco tym padom budu vyssie teploty tusim maximum 76 stupnov ak vvonku je 35 stupnov.
|
|
Re: fw:parny hrniec od nvidie
Od: Mehmed
|
Pridané:
8.11.2010 21:10
mam 5750, bez zataze 35 °C, v zatazi okolo 70 °C a to je najhlucnejsia vec na mojom PC disk, ktory skoro nepocut. Grafiku som este nikdy nepocul.
|
|
crysis
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
8.11.2010 12:50
prečo mám pocit, že 3 roky stará hra (Crysis) je ešte stále jedna z najlepšie vyzerajúcich hier, pričom ju nejakými míľovými krokmi nepredbehne ani nič v najbližšej dobe? Crysis 2 bude o kúsok krajší, ale zjavne engine oveľa ďalej neposunuli kvôli konzolám... načo potom kupovať takú grafickú kartu?
|
|
Re: crysis
Od: roflmao
|
Pridané:
8.11.2010 13:01
sam vlastnim Xbox 320 ale je to viac ako ocividne ze je to koli konzolam,. ale sak pockaj este take 2 roky ked pride nova generacia,.. hry sa po technickej stranke zase posunu o kus dalej aj na PC
|
|
Re: crysis
Od: Yorick_
|
Pridané:
8.11.2010 14:39
Az si kupis xbox 360, tak az vtedy zbadas :)
|
|
Re: crysis
Od: romale ladzho lav
|
Pridané:
8.11.2010 14:43
ked si kupi on 360, uz davno sa bude predavat xbox 720
|
|
Re: crysis
Od reg.: roob_
|
Pridané:
9.11.2010 7:14
crysis2 bude samozrejme "spatnejsi", lebo pojde aj na xbox a ps3. Dnes keby som kupoval grafiku, tak amd 5850/6850/. Drahsia moc nema zmysel, ak mas do 24"monitora.
|
|
Re: crysis
Od reg.: roob_
|
Pridané:
9.11.2010 7:27
este tam bolo /6870 ale dako sa to zmazalo cico.
|
|
same old sh*t
Od: princ bajaja
|
Pridané:
8.11.2010 13:15
lol v tej pezentacii im to seklo
|
|
posli kvety
Od: picifuz
|
Pridané:
8.11.2010 14:42
kadial sa tam bude dolievat voda?
|
|
Re: posli kvety
Od: _////
|
Pridané:
8.11.2010 15:28
nalejes na bednu a pockas kym to vsiakne, nejaky absorbcny system to bude
|
|
Re: posli kvety
Od reg.: veldo
|
Pridané:
8.11.2010 20:58
ano, ten absorbcny system bude funkovat na technologii Always ultras kridielkami.
|
|
copyright
Od: mišiakd
|
Pridané:
8.11.2010 14:50
dalsi napad okopceny z prirody...dokonca priamo od nas ludi...keby si svoje napady dala priroda patentovat tak ma peněz jak želez ;) ...
|
|
Re: copyright
Od: katmen_nereg
|
Pridané:
8.11.2010 18:04
idem sa rychlo dat patentovat :)
|
|
Re: copyright
Od: Reiki
|
Pridané:
8.11.2010 19:16
A nezabudni si dat patentovat aj ostatnych, aby nemohli patentovat seba tiez a tym ti konkurovali
|
|
modernizacia...
Od: Reiki
|
Pridané:
8.11.2010 18:49
Uz sa tesim, ked si zacnem so sebou bravat PC aj do vane
|
|
Re: modernizacia...
Od: amik
|
Pridané:
8.11.2010 18:54
Ved skusit mozes uz teraz:)
|
|
Re: modernizacia...
Od: Reiki
|
Pridané:
8.11.2010 19:14
Ok, tak keď sa tu už neukážem, chcem aby ste vedeli, že som to skúsil :)
|
|
Re: modernizacia...
Od: užívateľ.
|
Pridané:
8.11.2010 20:36
ale napusti ju radsej olejom
|
|
Re: modernizacia...
Od reg.: Gyrxiur
|
Pridané:
8.11.2010 22:43
nech sa toho oleja aj napije, to zazije co este nezazil ;c)
|
|
Re: modernizacia...
Od reg.: ac.milan
|
Pridané:
9.11.2010 7:59
motorovym
|
|
Re: modernizacia...
Od reg.: veldo
|
Pridané:
9.11.2010 0:21
Reiki sa uz neozyva. vyzera to tak, ze server DSL.sk naveky stratil citatela... :)
|
|
Re: modernizacia...
Od: Reiki
|
Pridané:
9.11.2010 6:13
Hehe, len som vas chel postrašiť...som si zabudol ten PC dať do elektriky.
|
|
tvaroch/y
Od: M&Ms
|
Pridané:
8.11.2010 19:50
a keby sa nahodou stalo ze voda z chladenia by sa dostala mimo priestorov jej urcenych, ake su moznosti dopadu na pc, odisla by len grafika?
|
|
Re: tvaroch/y
Od: Reiki
|
Pridané:
8.11.2010 19:58
aj grafika, aj voda by odisla :)
|
|
Re: tvaroch/y
Od: amik
|
Pridané:
8.11.2010 20:10
a aj lowe na novu grafiku by odisli
|
|
Re: tvaroch/y
Od: nasakja
|
Pridané:
9.11.2010 9:31
no lol, toto mi nerob som sa skoro pochcal od smiechu
|
|
Re: tvaroch/y
Od: amik
|
Pridané:
8.11.2010 20:02
Moznosti dopadu su roznorode. Vzhladom nato, ze v heatpipe nie je tej vody vela a pri zapnutom kompe je aj tak cas plynna nemuselo by sa stat nic alebo mohlo by to dokakat nielen grafiku ale napr. aj MB ak by si mal skrinu ako desktop nalezato. Nikto nevie:) Ale v porovnani s klasickym vodnym chladenim by som ziadne obavy nemal. Heatpipe je casto uz aj na niektorych MB a na kazdom jednom chladici CPU. Riziko heatpipe je nizke.
|
|
headpipe
Od: pepazdepa35
|
Pridané:
8.11.2010 20:27
Neviem ako recenzent ale pokial viem tak toto je technologia chladenia znama ako vapor chamber nie ako headpipe.
|
|
Re: headpipe
Od: amik
|
Pridané:
8.11.2010 20:44
Vidim, ze vies citat aj to co je na obrazkoch:)
Nech sa to vola aj chuj*vina, ale stale je rec o tom istom.
|
|
Re: headpipe
Od: pepazdepa45
|
Pridané:
8.11.2010 21:31
nastuduj si nie co o chladeni a potom urazaj. headpipe primarne sluzi na odvod tepla z headsinku ktory je plny respektive nie je v headsinku zadia odparovacia komora. Vaporchamber je vnutri duty a odparuje sa v nom medium ktore sa o hornu cast headsinku ochladi/odovzda prebytocnu teplotu/ ktoru nasledne odvadzaju odvadzaju headpipe na vrchny pasiv ktory moze byt nasledne osadeny aktivnym prvkom.
|
|
Re: headpipe
Od: amik
|
Pridané:
8.11.2010 21:56
Dnes ste tu vsetci nejaki mudri a pritom poriadne nepozorni!
Ja som reagoval nato, ze vapor a headpipe je zalozene na tom istom a ide o pojmy, nie samotne technologicke prevedenie, to je to iste. A Ty tu do toho vnesies heatsing, ale dobre:) Jasne, ze chladenie pozostava zo samotneho heatsingu (to je ten chladic alu alebo cu na chipe pre odber tepla, tvar moze mat akykolvek, nie len taky ako si predstavujes na CPU), na ktory su napojene heatpipe (tie rurky s mediom) a tie su napojene na radiator, to znamena tu cast kde sa to ochladzuje napr. ventilatorom.
Uz si pochopil pojmy? Heatsing je samozrejme plny, je to chladic na cipe a heatpipe su samozrejme tie dute rurky s mediom a vapor je pojem, ktory oznacuje vyuzitie zmeny skupenstva, v tomto pripade media v heatpipe, a radiator je ten vrch kde je ventilator alebo nie je ak ide o pasivne chladenie.
|
|
Re: headpipe
Od: amik
|
Pridané:
8.11.2010 22:15
A len tak pre absolutnu uplnost, aby si ma nechytal za slovicka. Ten radiator je v podstate svojou funkciou to iste ako heatsing, len na opacnej strane a najcastejsie je podstatne vacsi ako samotny chladic.
A to je aj hlavnou funkciou heatpipe, odviest teplo na vacsiu plochu, lebo vacsia plocha sa lepsie chladi.
|
|
Re: headpipe
Od: Fja
|
Pridané:
8.11.2010 23:06
Heatsing?
Keď chceš spievať v teple, tak si zájdi do Modrej Ustrice.
Alebo stačí ak si Cinkov kolega :D
|
|
Re: headpipe
Od: amik
|
Pridané:
8.11.2010 23:16
Jedneho kritizujem za headpipe a sam to pokakam:))))
|
|
Re: headpipe
Od: amik
|
Pridané:
8.11.2010 23:22
DOLEZITE INFO!!! Skuste si najst obrazky, kde je tato karta rozobrata a jasne je vidiet, ze je to zalozene aj na trubickach, fyzicky su tam. Myslim, ze ten obrazok, ktory je tu uvedeny je len ilustracny, aby tomu aj nemtudo pochopil a cele chladenie je ako standarny CPU heatpipe chladic ale akokeby zlisovany do vysky par cm. a v jednom celku, ale s pritomnostou normalnych heatpipes.
|
|
Re: headpipe
Od reg.: marha
|
Pridané:
8.11.2010 20:46
ty mas v hlave headpipe
|
|
Re: headpipe
Od: amik
|
Pridané:
8.11.2010 21:02
Headpipe ako krk?
|
|
Re: headpipe
Od reg.: Masleyko
|
Pridané:
9.11.2010 17:36
aby ste sa nedostali k headsingu = a kedze sa spieva ustami na hlave nie je to az take nepochoppitelne :D no a hlavne slovicka su fuk kym menej technicky pouzivatelia nevedia ako to funguje moze sa to volat aj maco mliec :D hlavne je ze cez kus kovu celkom teplovodiveho (heatsink ) sa teplo prenasa prenasa na heatpipes v ktorych s spotrebuva premenou media na ine skupenstvo a tena steka zasa naspat do nejakej mini nadobky a cele toto by mohlol byt oznacene ako vapor teda aspon si myslim ze je to tak .. pripadne doplnit :) nenadavat .. tym si nepomozeme :P
|
|
Zlym smerom...
Od reg.: Alihasan
|
Pridané:
9.11.2010 0:31
40x30cm, vaha 4kg, spotreba 500W, cena 400,-€ :-) nie dik. A mozu to chladit aj opicimi prdmi v plechovke z kryptonu.
|
|
hry10
Od: jigsaaw
|
Pridané:
9.11.2010 8:44
naco vyvijat nove hry v super grafike ked pre uspesnost a poriadne prachy staci spravit nieco kvalitne co si moze kupit kazdy a pojde mu to na 20 rocnom pocitaci vid blizzard wow d3 starcraft2 co rozbehne kazdy harant doma a ma to grafiku puzzle
|
|
Re: hry10
Od reg.: Alihasan
|
Pridané:
9.11.2010 10:14
Pretoze je 100x lahsie spravit namakanu grafiku (moznosti, tlak vyrobcov HW) ako vymysliet zaujimavy pribeh, ci nieco nove.
|
|
chladenie
Od: to je jedno
|
Pridané:
9.11.2010 14:48
Jozko dnes vynes smeti, utri prach a dolej vodu kvetinam a grafike. Mama :-D
|
|
dsl.sk rulez
Od: hthr
|
Pridané:
9.11.2010 16:02
offtopic, dsl.sk sa sprava podozrivo, maze prispevky aj ked neporusuju pravidla for a slusnosti a k tomu ich klasicky neoznaci ako zmazane, vid clanok z 18.10 -"Vypínajú sa prvé analógové TV vysielače, občania zatiaľ bez informácií", ktory uz marne budete hladat medzi starsimi prispevkami, islo o reakciu jednou vetou ohladom konzervativizmu, este vcera bol clanok medzi "Top clankami", po hodine od reakcie na zmazanie prispevku uz nebol. V databaze dsl este je
http://tinyurl.com/2uakhw6
|