Traja významní výrobcovia notebookov sa chcú spojiť
Diskusia k článku: Traja významní výrobcovia notebookov sa chcú spojiť
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
reklamacie
Od: trolofon
|
Pridané:
2015-12-04 20:32:27
Ja riesim reklamacie denno denne.
Asi najlepsi servis co existuje je SIL. Robia zarucne reklamacie pre Acer a Asus. Hlavne sa s nimi da komunikovat a zbytocne nenatahuju lehoty. Bezne dokazu vratit NTB od pondelka do pondelka.
Najhorsi servis na svete co existuje je Teleperformance ktory pouziva Lenovo (niekedy to striedaju aj s Medionom) a po novom aj DELL. Pri reklamaci Lenova je tak 60% sanca ze to nestihnu takze dobropis. Napr adaptér ktorý sa riesil cez DOA im trval 48dní. Najhorsie je ze uz ich zacal pouzivaj aj Dell pri rade Inspirion. Ano krasna NBD zaruka. Odíde disk, ok zajtra mate nový, príde nový, človek čaká že vymeni v ntb, spusti, doklika instalaciu a hotovo. Nie oni poslu cisty. (tymto procesom si ma prechadzat zakaznik nie predajca). Volám im teda ze ako to mam chapat, ci tam mam hodit recovery medium cisteho windowsu.
|