Zákaz preskakovania reklám na Markíze zavádza ďalší veľký operátor UPC, doteraz najhorším spôsobom
Diskusia k článku: Zákaz preskakovania reklám na Markíze zavádza ďalší veľký operátor UPC, doteraz najhorším spôsobom
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Re: Predikcia.
Od: Kontrolko
|
Pridané:
2025-06-22 00:06:02
a preco by to robili ? ved oni si diktuju vysielatelom podmienky a vysielatelia len sklopia usi a posluchnu . Ak zistia ze im to vyhovuje inak , jednoducho si nadiktuju nove podmienky a vybavene. zjavne je vecsina konzumentov televizii zavisla na markize a jojke a vysielatelom nedava ekonomicky zmysel tieto televizie vyradit a prist o podstatnu cast platiacich zakaznikov.
|