neprihlásený Štvrtok, 28. augusta 2025, dnes má meniny Augustín
Zákaz preskakovania reklám na Markíze zavádza ďalší veľký operátor UPC, doteraz najhorším spôsobom


Diskusia k článku: Zákaz preskakovania reklám na Markíze zavádza ďalší veľký operátor UPC, doteraz najhorším spôsobom

Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.

Komentár, na ktorý odpovedáte:
                               
 

a preco by to robili ? ved oni si diktuju vysielatelom podmienky a vysielatelia len sklopia usi a posluchnu . Ak zistia ze im to vyhovuje inak , jednoducho si nadiktuju nove podmienky a vybavene. zjavne je vecsina konzumentov televizii zavisla na markize a jojke a vysielatelom nedava ekonomicky zmysel tieto televizie vyradit a prist o podstatnu cast platiacich zakaznikov.

Meno:


Titulok:


Text:


Prihláste sa a povoľte si emailové notifikácie na odpovede na Váš príspevok.