
neprihlásený
|
Piatok, 4. júla 2025, dnes má meniny Prokop |
|
Intel vymenoval nového trvalého CEO
Značky:
Intelbiznis
DSL.sk, 1.2.2019
|
|
Spoločnosť Intel oficiálne vo štvrtok verejne oznámila meno svojho nového trvalého CEO, za ktorého menovala Roberta Swana pôsobiaceho na pozícii dočasného CEO od polovice minulého roka.
Intel menil CEO po tom, ako odstúpil z tejto pozície Brian Krzanich. Podľa oznámenia spoločnosti Krzanich odstúpil v júni sám z dôvodu minulého vzťahu so zamestnankyňou Intelu. Taký vzťah ale pravidlá Intelu pre manažérov zakazujú.
Krzanich sa dostal do problémov už na začiatku 2018, keď sa ukázalo že v čase keď Intel už vedel o zraniteľnostiach Spectre a Meltdown ale informácie neboli verejné Krzanich predal veľký počet akcií Intelu.
Krchanich bol CEO Intelu od mája 2013. Pod jeho vedením sa Intel po tom, ako mu ušiel trh s procesormi pre mobilné zariadenia, výrazne diverzifikoval a zároveň začal výrazne sústrediť na segment dátových centier a servery. Okrem blízkych oblastí ako programovateľné FPGA čipy a akceleračné čipy pre umelú inteligenciu sa diverzifikoval aj do vzdialenejších oblastí ako napríklad vývoj riešení pre autonómne autá alebo dokonca drony, na ktorých si robil intenzívny marketing.
Finančne je Intel úspešný, v poslednom období má ale aj vážne problémy s prechodom na nový výrobný 10-nm proces. Na 14-nm je už viac ako štyri roky a 10-nm produkty majú masovo prísť až na tento vianočný trh, zároveň v posledných mesiacoch má spoločnosť problémy s kapacitou 14-nm procesu plne nepokrývajúcou aktuálny dopyt.
Robert Swan má manažérske a nie technické vzdelanie a pred vymenovaním do pozície dočasného CEO pôsobil od 2016 ako CFO. V histórii spoločnosti ide len o siedmeho CEO.
Od 1968 do 1975 pôsobil na pozícii šéfa spoluzakladateľ Robert Noyce, od 1975 do 1987 druhý spoluzakladateľ Gordon Moore a od 1987 do 1998 tretí zamestnanec spoločnosti Andrew Grove. Od 1998 do 2005 bol CEO Craig Barrett, od 2005 do 2013 Paul Otellini.
Najnovšie články:
Diskusia:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
daco tu chyba
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
1.2.2019 11:50
Ziadny CEO neodstupi bo sa flakal s kolegynou, je to len krytie za spectre/meltdown a stagnaciu vyrobneho procesu a dlhodoby rast cien CPU.
|
|
Re: daco tu chyba
Od: mor_PH_eus
|
Pridané:
1.2.2019 12:27
asi tak... má zarobené tak či tak na pár generácii dopredu...
|
|
Re: daco tu chyba
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
1.2.2019 13:03
presne, este kratsie: videl ze to doj3bal a ze je to v srackach, tak odstupil
jedina strategia intelu-dementelu je: zit zo svojej povesti a znacky, zvysoka srat na konkurenciu (ak existuje) a vobec si ju nevsimat, ziadne zlacnovanie existujucich/skoro prichadzajucich produktov, nech je pomer cena/vykon uplne v prdeli v prospech konkurencie, strategia "menej predam ale marze su ako hovado a vo vysledku mam viac ako pri viac predam s nizsimi marzami" sa este vyplaca .... no a okrem toho intel-dementel zije hlavne zo serverov
|
|
Re: daco tu chyba
Od: Skrachovany Pjetro de
|
Pridané:
1.2.2019 13:54
jj, Intel, dementel, s rocnymi trzbami 70 mld. dolarov, to su fakt dementi:) To je na urovni Tvojej zobracenky od socialky, ta je nejakych 70, ale len eur nie miliard:)
|
|
Re: daco tu chyba
Od: Boris Braxatoris
|
Pridané:
1.2.2019 15:11
Pane, vy jste pil!
|
|
Re: daco tu chyba
Od: Ľ. Štúr
|
Pridané:
1.2.2019 15:37
Keď sa obraciame na jednu osobu, ktorej podľa spoločenskej normy vykáme, dodržiavame tieto zásady:
V spisovnej slovenčine je pri vykaní určitý slovesný tvar vždy v druhej osobe množného čísla. Správne vykáme: Ďakujeme vám, že ste prišli, pán doktor (nie prišiel). – Pani, vy ste sa pomýlili (nie pomýlila). – Pán Majer,boli ste tam? (nie bol ste). – Pani Vážna, vy ste mali prísť v pondelok (nie mala ste). – Pani, povedali by ste mi... (nie povedala by ste mi).
|
|
Re: daco tu chyba
Od: Adrique1
|
Pridané:
1.2.2019 16:28
to je síce v poriadku, ale aplikuje sa to aj na jazyk český?
|
|
Re: daco tu chyba
Od: Ľ. Štúr
|
Pridané:
1.2.2019 17:02
Veru veru, niekto ma chytil za hrušky. Nevšimol som si to "j" a neuvedomil som si, že aj Sládkovič môže písať po česky.
|
|
ultraradikalny optimizmus
Od: syntaxterrorXX. X
|
Pridané:
1.2.2019 17:41
Lenže aj v takom pripade je, ked sa niekto obracia sam, platnosť predmetnej specifikacie spoločenskej normy v kontexte mohutnosti množiny "Od: " priekazne nepomerne irelevantnou.
|
|
Re: ultraradikalny optimizmus
Od: Blee
|
Pridané:
2.2.2019 15:11
Ake trapne toto
|
|
Re: daco tu chyba
Od reg.: John D. Bill
|
Pridané:
4.2.2019 8:51
Kamarati budme, ale z hrusky dole!
|
|
Re: daco tu chyba
Od: onem
|
Pridané:
1.2.2019 17:25
Asi by to chcelo nastudovat si, ako sa hovorilo a pisalo ked sa L. Stur narodil, ked zil, ked zomieral a aj par rokov ci desatroci po jeho smrti. Pripadne ako pisal on sam. Ked uz pouzivat jeho meno ako nick (a pri tej prilezitosti poucovat o jazyku)...
|
|
Re: daco tu chyba
Od: Ľ. Štúr
|
Pridané:
1.2.2019 18:44
To je iný Štúr, ktorého meno používam ako nick. Tento chlastal borovičku a obnažoval sa pred ženičkami idúcimi do kostola. Čítať ani písať nevedel. Tak a teraz buď múdry, mudrlant, čo by som si mal naštudovať.
|
|
Re: daco tu chyba
Od: jbct
|
Pridané:
1.2.2019 16:26
Picus a jeho mudrosti... Hatovat uspesnu firmu za jej strategiu, ktora jej vynasa a robi z nej giganta v svetovom meradle... To je take slovenske.
Je snad zle srat na konkurenciu a nevsimat si ju, ak si to moze dovolit?
|
|
Re: daco tu chyba
Od: Blee
|
Pridané:
1.2.2019 17:05
trapne
|
|
Re: daco tu chyba
Od: Jbct
|
Pridané:
1.2.2019 17:36
Hodnotenie sameho seba? Celkom trapas.
|
|
Re: daco tu chyba
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
2.2.2019 8:40
a ty si cisty debil? ja konstatujem fakty o nic viac a o nic menej, intel ma svoje praktiky aj prusery, historia vie, iba poukazujem na sirsi kontext firmy, aby si dementi nevsimali iba to ci je to firma uspesna alebo firma neuspesna pred krachom
aha, takze plati premisa: ak je firma uspesna, budeme ju uctievat bez ohladu na to co a ako robi - trocha to pritiahnem za vlasy: ak sa firma bude zivit vyvrazdovanim ludi a bude megabrutalne uspesna, budeme ju uctievat a absolutne nas nebude zaujimat co a ako robi, predsa hatovat uspesna firma sa nesmie !!!
krista boha, predsa hatovat uspesna firma sa nesmie, kam do riti uz toto ludstvo dospelo
ja mam svoje nazory na intel, apple, google a nik mi ich nevezme
|
|
Re: daco tu chyba
Od: G.vývod
|
Pridané:
2.2.2019 10:47
Áno, pičusovi jeho múdrosti nikto nevezme.
|
|
Re: daco tu chyba
Od: RIKK
|
Pridané:
2.2.2019 17:11
pietro, zmen dietu.
|
|
Re: daco tu chyba
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
2.2.2019 19:43
Firmy, ktore maju vlastne sukromne (zoldnierske) armady existuju a podielaju sa na vojnovych operaciach a za to dostavaju zaplatene, aj napriek tomu, ze zoldnierstvo je zakazane.
|
|
Re: daco tu chyba
Od: dj_v
|
Pridané:
4.2.2019 13:02
Chlapci,
uvedomte si, že keď sa bombarduje zbraňami napríklad od lockheed martin, tak to je humanitárne bombardovanie, vojna proti terorizmu a podobne.
To, že pri tom zahučia civilisti? To nie sú žiadne obete, ale vedľajšie škody...
A vy sa tu chlapci hádate za jeden intel / neintel...
|
|
Re: daco tu chyba
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
1.2.2019 22:01
Intel je taka velka firma, ze ta nemusi zit zo ziadnej povesti ani sa bat ci tato povest bude nejak poskodena, jednoducho su tieto spolocnosti tak obrovske a neovplyvnitelne a maju tolko kapitalu ze si mozu robit co chcu bez akejkolvek zodpovednosti. Intel ale napr. aj Microsoft, Google ale aj napr. VW su konglomeraty ktore nevies nejak postihnut, ak im aj nejaky regulacny urad raz za cas da pokutu aj v miliardach, oni pridu jebnu im tam tie drobne s odkazom nech im uz daju pokoj a neotravaju s kokotinami a svoje ciernoty si riesia dalej akoby sa nic nestalo. Vymenia CEO koli akcionarom a jebnu tam nejaku kryciu historku nesuvisiacu s kauzami firmy a to je cele, procaky predavaju tou istou strategiou nadalej a ludia ich samozrejme kupuju pretoze inu moznost castokrat ani nemaju.
|
|
Re: daco tu chyba
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
2.2.2019 8:33
da sa s tym suhlasit, na celoplanetarnu firmu s desiatkami miliard na rozdavanie sa ide tazko a tazko ju ovlpyvnit - nie je to ale neovplyvnitelny boh, ak by tomu tak bolo, vsetky 8700K, 9700K, 10700K, 11700K by boli 4C8T procaky za 400$ ako to bolo dlhrocnou strategiou az do 7700K a HEDT by koncil pri 10C20T za 1999$ ako pred dvoma rokmi - ale nie je tomu celkom tak ze (intel sa musel trocha ohnut)
a nakoniec v tom je ten figel: obcas inu moznost ludia maju, ludia su ale jablko-ovce, intel-ovce co ine ovce
|
|
Re: daco tu chyba
Od: G.vývod
|
Pridané:
2.2.2019 10:48
A niektorí sú pičusi.
|
|
Re: daco tu chyba
Od: Menovec.
|
Pridané:
3.2.2019 10:39
Prečo mi potom fungujú aj cca 40-ročné súčiastky od INTELu, ešte originál americké...
Asi zas taká "zlá" tá firma asi nebude.
|
|
Re: daco tu chyba
Od reg.: John D. Bill
|
Pridané:
4.2.2019 8:55
A na kieho chuja ti je CPU z 1979? Tie 8-bity su uz aj na take to domace zuvanie priekazne nedostatocne.
|
|
ultraradikalny faktizmus
Od: syntaxterrorXX. X
|
Pridané:
4.2.2019 9:11
Lebo dava i bez ECC, kontrolnych suctov, aktualizacii, redundantnych okruhov a dalsieho bezpoctu picovin na eliminaciu vesmirneho ziarenia furt priekazne rovnaky vysledok.
|
Pridať komentár
|
|
|
|