|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nebezpečná UI
Od: Bo Hiden
|
Pridané:
11.1.2023 13:28
Microsoft ide investovať 10 miliárd dolárov do umelej inteligencie ChatGPT.
https://tinyurl.com/6psjunxw
|
|
Re: Nebezpečná UI
Od: fffd
|
Pridané:
11.1.2023 13:33
Chatuj s GPT diskom :-))
|
|
Re: Nebezpečná UI
Od reg.: palqo
|
Pridané:
11.1.2023 13:49
Zrovna tohoto pana by som uz nepocuval.
https://youtu.be/hSNWkRw53Jo
|
|
Re: Nebezpečná UI
Od: Bo Hiden
|
Pridané:
11.1.2023 13:58
Iba hlupák obviňuje nositeľa správy a nehodnotí správu samotnú. Gratulujem, že si sa zaradil medzi nich.
|
|
Re: Nebezpečná UI
Od reg.: palqo
|
Pridané:
11.1.2023 14:01
Iba hlupak prekruca druheho slova, aby mu vyhovovali. Gratulujem.
Vedel som, ze ked tam nenapisem, ze to neznamena, ze nema pravdu, tak sa najdu ludia ako ty, co sa nevedia slusne rozpravat a hladaju roztrzky.
|
|
Re: Nebezpečná UI
Od: Bo Hiden
|
Pridané:
11.1.2023 14:04
Odpútavaš pozornosť od správy k jej nositeľovi, čo je typický spôsob liberálnej propagandy, ktorej došli argumenty. Takže kto tu hľadá roztržky?
|
|
Re: Nebezpečná UI
Od: _xxx
|
Pridané:
11.1.2023 15:47
> čo je typický spôsob liberálnej propagandy
ty si riadne pomyleny.
|
|
Re: Nebezpečná UI
Od: Cakino
|
Pridané:
11.1.2023 17:35
Tak tento je dobrý dezolát. Podľa mňa ho vidno vo videách na youtube na kanály ovčiansky tribunal. Vždy sa na tých ľuďoch s kolegom dobre bavíme.
|
|
Re: Nebezpečná UI
Od: Bo Hiden
|
Pridané:
11.1.2023 17:45
Slovo dezolát tiež používajú liberálni vypatlanci. Ste ako cez kopirák.
|
|
Re: Nebezpečná UI
Od: Karolko Za Kolko
|
Pridané:
11.1.2023 14:01
Bol by som naramne opatrny co sa tyka Microsoftu. Taketo jobovky tu uz boli a vzdy to dopadlo zle. MS nevie riadit mega projekty - vzdy ked sa ma urobit rozhodnutie, nepocuva sa to co hovori tech team, ale to , co povie obezna manazerka s fialovymi vlasmi a duhovou vlajkou v kancli.
|
|
Re: Nebezpečná UI
Od: Berg
|
Pridané:
11.1.2023 16:37
Hlavne tych teamov je vela, robia aj na spolocnych veciach.
Testovanie minimalne, nechaju pokus na useroch, a caka sa na telemetriu.
|
|
Re: Nebezpečná UI
Od: Sancho
|
Pridané:
12.1.2023 15:54
Uz si od nich odisiel, alebo si stale v jame levovej?
|
|
Re: Nebezpečná UI
Od: kokot123
|
Pridané:
12.1.2023 7:49
Ty mas duhu az v anuse
|
|
zapísať za uši a najlepšie aj pre uši.
Od: Kingston
|
Pridané:
11.1.2023 14:04
Bože do akej umelej? Kde ste zobrali toto hnusné a maximálne odpudivé slovo?! Technická, počítačová, ale nie umelá!
|
|
Re: zapísať za uši a najlepšie aj pre uši.
Od: ffdf
|
Pridané:
11.1.2023 16:02
Veru, umelá inteligencia je blondína prefarbená na čierno!!!
|
|
Re: zapísať za uši a najlepšie aj pre uši.
Od: antiapple
|
Pridané:
12.1.2023 7:14
No kde sme to asi zobrali... Možno prekladom Artificial Intelligence?
Podľa definície slova "artificial" mi to sedí presne: Made or produced by human beings rather than occurring naturally, especially as a copy of something natural.
|
|
a Bing co...
Od: provokater
|
Pridané:
11.1.2023 13:45
A Bing to ma potom nahnute...
Vsade dominuje Google, len u Cechov Seznam a to na tom googli je velky prd s vyhladavacim oknom...
A kedze tu ani Facebook, ani Google nema nejaku velku pobocku, podla toho vyzera aj zatuchnuty IT priemysel, kde predstava mimostatnych zakaziek sposobuje prezehnavanie sa a potom matelko vymysla cipoviny, ktore cechuni davno zrusili...
|
|
Prepady, výpusty a septiky.
Od: Bežný užívateľ
|
Pridané:
11.1.2023 13:50
Všimnime si, že nejde o obyčajný prepad ale dramatický, čo má umelecké konotácie.
|
|
ultraradikálny konsenzualizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
11.1.2023 14:18
Presne tak. Ale musíme si uvedomiť, že len ak si budeme všímať pozorne, nájdeme v kontexte širších súvislostí priekazne všetkých ďeveď konotácií.
|
|
Kapitalizmus nefunguje, nikdy nefungoval a nikdy fungovať nebude
Od: poiuyt
|
Pridané:
11.1.2023 14:02
Ak je ponuka vyššia ako dopyt, bude klesať cena? Ale, kdeže... Najskôr by musel kapitalizmus s jeho mantrou voľným trhom fungovať, lenže ten nefunguje ani na papieri, nie ešte v skutočnom živote. Iba fanatickí veriaci ho budú stále vzývať a vychvaľovať do neba. Neschopní pripustiť si realitu.
|
|
Re: Kapitalizmus nefunguje, nikdy nefungoval a nikdy fungovať nebude
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
11.1.2023 14:19
A napriek tomu majú pravdu a ty ju nemáš. Blbé, čo.
|
|
Re: Kapitalizmus nefunguje, nikdy nefungoval a nikdy fungovať nebude
Od: poiuyt
|
Pridané:
11.1.2023 14:28
Tak určítééé... Že o sebe sami prehlasujete, že máte pravdu, vám za pravdu nedáva. Ešte som nevidel jehovistu, ktorý by priznal, že verí sračkám. Fanúšikovia rakúskej školy ekonómie sú na tom úplne rovnako, ak nie horšie ako jehovisti.
|
|
Re: Kapitalizmus nefunguje, nikdy nefungoval a nikdy fungovať nebude
Od: ...
|
Pridané:
11.1.2023 14:22
Ked je v obchode viac bananov su lacnejsie? Vsak lacnejsie budu iba vtedy ak sa ich chce obchod zbavit. Ak sa ich nechce zbavit, lebo vyhodnotil, ze sa mu ich oplati drzat, tak ich bude drzat za vyssiu cenu. U teba mozno kapitalizmus nefunguje, ale to nie je nic neobvykle u vyznavacov alternativnej reality.
|
|
ultraradikálny fakticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
11.1.2023 14:48
Takže alternatívna realita v skutočnosti nie je táto, ale priekazne naozaj tá druhá?
|
|
Re: ultraradikálny fakticizmus
Od: ...
|
Pridané:
11.1.2023 14:53
naozaj
|
|
ultraradikálny objasňovačizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
11.1.2023 16:09
Čiže si potenciálne musíme uvedomiť, že možno ani nechceme vedieť, kde je táto, keď je v skutočnosti priekazne tá druhá.
|
|
Re: ultraradikálny objasňovačizmus
Od: nemanja
|
Pridané:
12.1.2023 13:33
Ahoj, ako sa mas? Priekazne. :-D
|
|
Re: Kapitalizmus nefunguje, nikdy nefungoval a nikdy fungovať nebude
Od reg.: andin
|
Pridané:
11.1.2023 15:17
V sucastnej ekonimike je pre obchodnika vyhodnejsie nepredany tovar discardnut (nova zabalena elektronika sa zosrotuje, oblecenie spali a pod. namiesto toho aby to predali pod cenu, alebo nebodaj rozdali). Inak by sa trh nasytil s nizsou marzou a to sa neoplati. Zlavy a akcie su na 99% fake. Tu kapitalizmus zlyhava na celej ciare.
|
|
Re: Kapitalizmus nefunguje, nikdy nefungoval a nikdy fungovať nebude
Od: ...
|
Pridané:
11.1.2023 15:24
Mylis si pojmy s dojmami, co ma takato vec s kapitalizmom netusim a ak sa mu to oplati, tak to robit bude.
Ked predavam nieco cez inzerat, tak tiez mam hranicu pod ktoru nepojdem a ak by som pod nu mal ist, tak to radsej vyhodim. PRetoze ja tym nic neziskam, no ale druhy tiez nie.
|
|
Re: Kapitalizmus nefunguje, nikdy nefungoval a nikdy fungovať nebude
Od: poiuyt
|
Pridané:
11.1.2023 15:26
Áno, radšej to vyhodíš, ako by si to daroval. Ako typický kapitalistický sráč. Kapitalizmus nefunguje a kapitalisti sú hajzli. A ešte sa tým pri svojej tuposti chvália.
|
|
Re: Kapitalizmus nefunguje, nikdy nefungoval a nikdy fungovať nebude
Od: ...
|
Pridané:
11.1.2023 15:36
A kde zijes ak nie v kapitalizme ty lavicove hovno? Jasne, ze radsej vec vyhodim, ak sa socka dozaduje veci zadarmo. Ja som si to musel kupit, ze sa toho z nejakeho dovodu zbavujem a este by to posluzilo, ale socka sa dozaduje veci zadarmo aby zapaltila aspon symbolicku cenu? Ja na tom neziskam ani v jednom pripade nic, ale druha strana nebude uzivat veci, za ktore niekto iny zaplatil.
|
|
Re: Kapitalizmus nefunguje, nikdy nefungoval a nikdy fungovať nebude
Od reg.: andin
|
Pridané:
11.1.2023 15:53
Paradoxne tento komentar znie ako od cistej socky.
|
|
Re: Kapitalizmus nefunguje, nikdy nefungoval a nikdy fungovať nebude
Od: poiuyt
|
Pridané:
11.1.2023 17:47
Si čistý úbožiak. A si až taký hlúpy, že to ani nevidíš.
|
|
Re: Kapitalizmus nefunguje, nikdy nefungoval a nikdy fungovať nebude
Od: ...
|
Pridané:
11.1.2023 17:48
Od bolsevika to beriem ako kompliment.
|
|
Re: Kapitalizmus nefunguje, nikdy nefungoval a nikdy fungovať nebude
Od: poiuyt
|
Pridané:
11.1.2023 17:56
Okrem toho, že si bezcharakterný sebec, si ešte aj hlúpy, keď používaš slová, ktorým nerozumieš. Ani nevieš kto to boľševik je. Nie, nie je to marxista, trockista, dokonca ani komunista. Lenže si priveľmi obmedzený na to, aby si bol schopný tieto pojmy rozlíšiť. Potom ich používaš v nevhodných prípadoch a robíš tak zo seba idiota.
|
|
Re: Kapitalizmus nefunguje, nikdy nefungoval a nikdy fungovať nebude
Od: ...
|
Pridané:
11.1.2023 18:15
Ano presne, a bezcharakterny sebec som preto, lebo som sa ako inak nepodelil so zavistlivou sockou ako si ty. Presne toto je pre vas cervene hovna typicke. Mate 3 vlastnosti - ste neschopni, zavidite uspesnejsim a lomcuje vami chamtivost az tak, ze radi by ste diktovali druhym ako maju zit. Znasilnujete pojem solidarita, lebo ta plati, len ked ma byt niekto solidarny s vami. Ked to ma byt opacne pokrytecky otocite. Presne preto ten vas utopisticky system nikdy nefungoval a nikdy fungovat nebude. Zmozete sa len na to vyplakavanie.
Idem sa ta spytat ty etalon charakteru a solidarity, kolko zo svojho majetku si uz rozdal?
|
|
Re: Kapitalizmus nefunguje, nikdy nefungoval a nikdy fungovať nebude
Od reg.: andin
|
Pridané:
11.1.2023 15:50
Kapitalizmus je ze robenie iba toho co sa mi oplati. A to je OK. Pokial ale niekto robi iba to co sa mu oplati aj na ukor niekoho ineho, alebo napriklad na ukor zivotneho prostredia, tak si zasluzi kopnut do zadku.
Ja veci co neviem dlhodobo predat proste rozdam. Daroval som aj starsi notebook ci nepojazdne auto. Hypoteticky to boli tisice eur. Preco by som to mal vyhadzovat?
"ja tym nic neziskam, no ale ten druhy tiez nie" tymto chrapunskym vyjadrenim sa vyfarbil.
|
|
Re: Kapitalizmus nefunguje, nikdy nefungoval a nikdy fungovať nebude
Od: ...
|
Pridané:
11.1.2023 16:37
Uprimne mi to zilami netrha. Ak nieco chces, tak si na to zozen prostriedky. Nie je hanba, ked na nieco nemas (ani ja na mnohe veci nemam a?), vies pozriet nieco ine, co bude postacovat. AKonahle ale niekto pozaduje alebo zacne vycitat co by som so svojim majetkom mal alebo nemal robit, tak tam mam nulovu toleranciu. A ja naozaj nie som charita aby som rozdaval ludom veci, ktore by si aj tak nevazili.
|
|
Re: Kapitalizmus nefunguje, nikdy nefungoval a nikdy fungovať nebude
Od reg.: miggg
|
Pridané:
11.1.2023 22:51
Myslim, ze len mate obaja skusenosti z roznej casti spektra... Podla mna sa ti malokrat stalo, ze si ponukal vec (nic realne potrebne, pre cloveka v hmotnej nudzi) za symbolicku cenu, "zaujemca" ta ukeca na zadarmo, ze zaplati len postovne a na dobierku, lebo inak sa mu neda... A zasielku nepreberie... A jemu sa zrejme zase malokrat stalo, ze zazil uprimnu vdaku od obdarovaneho, ktoremu vec realne pomohla, ale nemohol si ju dovolit... Rozne veci sa deju roznym ludom...
|
|
Re: Kapitalizmus nefunguje, nikdy nefungoval a nikdy fungovať nebude
Od: Menšia väčšna
|
Pridané:
11.1.2023 16:47
No pekne si sa vyfarbil.
|
|
Re: Kapitalizmus nefunguje, nikdy nefungoval a nikdy fungovať nebude
Od: ...
|
Pridané:
11.1.2023 16:55
Ty chodis do prace zadarmo? Alebo si ok s tym, ked kolega co sa flaka dostane plat a ty to musis dorobit za neho bez nahrady? Tak ako teda? Si iba pokrytec, alebo sa nechas zneuzivat?
|
|
Re: Kapitalizmus nefunguje, nikdy nefungoval a nikdy fungovať nebude
Od: prekazne
|
Pridané:
12.1.2023 10:45
je rozdiel v tom co si napisal a v tom ak pomozes kolegovi ktory iba teraz nastupil na junior poziciu, rovnako ako ked nieco vyhodis miesto toho aby si to daroval niekomu kto to potrebuje alebo len niekto zato nechce zaplatit
|
|
Re: Kapitalizmus nefunguje, nikdy nefungoval a nikdy fungovať nebude
Od: ...
|
Pridané:
12.1.2023 12:07
Nie, ten rozdiel si uz potrebujete dotvarat. Skusenost ma naucila, ze ludia, co potrebuju pomoct sa hanbia spravat ako socky, co maju drzost pozadovat. Zvycajne sa nechvalim tym, ze posielam peniaze ludom co to potrebuju - takych si ale cielene vyhladam, hlavne sekcia ludia ludom - bud ludia v nudzi, alebo ludia a zdravie (a skor takym, ktorym neprispeje skoro nik). To je charita, je to nezistne a anonymne. Odmietam vsak robit charitu ludom, co "potrebuju" aby sa potom vyskierali aki su "sikovni" a nemam problem ich poslat priamo do <> aj za cenu, ze nieco proste vyhodim. Ja mam svedomie ciste a ani pseudomoralizatori so mnou nepohnu. Je mnoztvo takych, co chcu sluzbu/vec co ma maximalnu hodnotu, ale najlepsie zadarmo a este keby si to na vlastne naklady aj poslal alebo priviezol. Pre takych pochopenie uz jednoducho nemam.
|
|
Re: Kapitalizmus nefunguje, nikdy nefungoval a nikdy fungovať nebude
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
12.1.2023 18:46
Uzavrime to teda tak ze slusny ludia sa hanbia, ludia na pride sa exhibicionistky nehanbia a teda nie su slusny.
|
|
Re: Kapitalizmus nefunguje, nikdy nefungoval a nikdy fungovať nebude
Od: poiuyt
|
Pridané:
11.1.2023 17:50
Týmto komentárom si dokázal, že kapitalizmus nefunguje. Zadržiavanie tovaru na skladoch je jedna z príčin nezmyselného zdražovania v prospech nenažraných kapitalistov. Tvárite sa, ako keby ste požrali všetku múdrosť sveta, ale dokážete si nasrať do huby v jedinom komentári. Nenadarmo je kapitalista najhoršia nadávka hneď po liberálovi.
|
|
Re: Kapitalizmus nefunguje, nikdy nefungoval a nikdy fungovať nebude
Od: ...
|
Pridané:
11.1.2023 17:54
Naozaj nemozem za to ze si hlupy bolsevik a ani za to, ze nevies co je to kapitalizmus.
|
|
Re: Kapitalizmus nefunguje, nikdy nefungoval a nikdy fungovať nebude
Od: poiuyt
|
Pridané:
11.1.2023 17:58
Väčší problém je, že ani vy, skurvení kapitalisti, neviete čo to ten váš kapitalizmus je a aké sú jeho dopady aj pre vás osobne. Na to ste priveľmi obmedzení aby ste boli schopní to domyslieť do dôsledkov.
|
|
Re: Kapitalizmus nefunguje, nikdy nefungoval a nikdy fungovať nebude
Od: prekazne
|
Pridané:
12.1.2023 10:45
a co tak menej konzumu?
|
|
trh, - marketplace
Od: Lyta Ascendanta 3-Rybá
|
Pridané:
11.1.2023 21:58
@poiyjut - a co to tu máme, na vlstne celé tejto planete, - už od dôb, doby Babylonu /Starého Egypta
(..doplnte hocijakú vyspelo- vyspelu civilizaciu, nech by bola, akokolvek dávno v minulosti..
(ano, a to aj strašne, desivo velmi dávno, v minulosti..)
.. za EKONOMICKY systém? ?! ?
|
|
Predaje PC
Od: jsdhnfkjhasgfnk
|
Pridané:
11.1.2023 15:03
S necudujem ak je to vsade tak ze napriklad hracske pc stoja rovnako ako za korony a to grafiky sli dole.
|
|
Pocitacovy Analfabeti
Od: juHele
|
Pridané:
11.1.2023 15:09
V kapele mam mladych ludi ktorym nemam ako poslat mutitrack lebo nemaju a ani nikdy nemali pocitac ani laptop. Mysoidne ovladanie nemaju zvladnute. Po pocitaci nikdy netuzili racej si priplatia na dobry fon. Na tento fenomen som nebol pripraveny. Som sokovany! Zacne to byt zaujimave na trhu s apkami! Zaujimave je aj uvazovanie tychto ludi neriesia si spravu dat ziadne zalohy. Secko je na socialnyoh sietaoh tak naco to riesit.. veci im prichadzaou a odchadzaju tak nejak same od seba a je im to jedno! Fascinujuce!
|
|
Re: Pocitacovy Analfabeti
Od: klebsiella
|
Pridané:
11.1.2023 22:18
Caka nas krasna buducnost, v kloude, v oblakoch...
|
|
Re: Pocitacovy Analfabeti
Od: juHele
|
Pridané:
12.1.2023 13:37
toto je asi horsie nez cloud toto je uchovavanie informacii v chaose socialnych sieti
|
|
Re: Pocitacovy Analfabeti
Od: mojnazor
|
Pridané:
12.1.2023 18:08
presne takýchto dementov elity potrebujú !
|
|
Niet sa čomu diviť
Od: doc. Genyó
|
Pridané:
11.1.2023 18:02
Je úplne jasné a odôvoditeľné, prečo sa znížil dopyt:
1) koniec kryptohorúčky (postihlo hlavne AMD grafiky)
2) koniec alebo redukcia home officov (covid ustupuje)
3) vystrašenosť ľudí, neistota vzhľadom na aktuálnu situáciu v susednom štáte a enormná inflácia
4) ľudia viac šetria (súvisí s bodom č. 3)
5) ľudia si uvedomujú premrštené ceny hardvéru
Ceny grafík sú brutálne, iné slovo sa tu asi nehodí. Ako AMD, tak aj nVidia (a hlavne nVidia) ťažila z tzv. scalperov. Umelé obmedzovanie dodávok (výroby) sa deje, nech mi nikto netvrdí opak. Medzigeneračný nárast výkonu nezodpovedá nárastu ceny.
RAM-ky DDR4 ma prekvapili, 16 GB dostať za 46 € (3200 MHz), v roku 2021 ste za rovnaké pamäte dali min. 2 toľko. Aj SSD-čka klesli, hoci niektoré ceny sú stále masakrálne premrštené. (1 TB PCIe Gen4 SSD za 330 €?!)
|
|
Re: Niet sa čomu diviť
Od: doc. Genyó
|
Pridané:
11.1.2023 18:11
Analytici hovoria, že ľudia by mali posielať peniaze späť do obehu a najhoršie pre zmiernenie inflácie je to, že budú šetriť. Sa im povie, keď je všetko drahé. Pomaly budeme musieť našetriť na 30 vajec, ktoré budú za 9-10 €. Všimnite si ale, že kým výrobcovia navýšia ceny výrobkov, ktoré predávajú reťazcom, reťazce si vždy k tomu dvihnú maržu.
Máme tu dosť blbú situáciu: hodnota peňazí klesá, inflácia rastie, všetko dražie, platy sa nezvyšujú úmerne a odvody tým pádom tiež nie. Dochádza ku kontinuálnemu úpadku a ak nevzrastú odvody (platy), tak sa všetko bude len zhoršovať.
Tak sa nečudujme, že predaje (nielen) PC klesajú.
Čo už, že je všetko na Slovensku drahé, veď aspoň tá kvalita výrobkov stojí zahovno ...
|
|
Re: Niet sa čomu diviť
Od: klebsiella
|
Pridané:
11.1.2023 22:21
uz sa nam inflacna spirala pomaly roztaca, a nezastavi ju potom uz ani fon Lajnova. Este sa mame na co tesit.
|
|
Re: Niet sa čomu diviť
Od: Lyta Ascendanta 3-Rybá
|
Pridané:
11.1.2023 22:50
Lipa, Lasica, Satinský - Inflačná špirála
|
|
Re: Niet sa čomu diviť
Od: Sancho
|
Pridané:
12.1.2023 19:38
U nas stoji jedno vajicko 0.60 EUR, cize za 9 EUR by si ich dostal 15 - polovicu z toho, co chces :)
|
|
Re: Niet sa čomu diviť
Od: farizej
|
Pridané:
13.1.2023 9:02
ale aspon to vajce mate zlate, ne?
|
|
Re: Niet sa čomu diviť
Od: Jaaasom
|
Pridané:
13.1.2023 9:56
Vajce za 0,60 to je kde? Na Marse?
|
|
Re: Niet sa čomu diviť
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
11.1.2023 18:27
Ti neviem, pri celosvetovych predajoch riesit situaciu v susednom state? Nepopracujes este na analyze?
|
|
Re: Niet sa čomu diviť
Od: výmrdník
|
Pridané:
11.1.2023 20:20
nie
|
|
1TB SSD m.2 nvme PCIe4 - dokonca Samsung - za 115 €
Od: Lyta Ascendanta 3-Rybá
|
Pridané:
11.1.2023 22:09
(1 TB PCIe Gen4 SSD za 330 €?!) -
som ted 3 týždne pred Viankami objednal v Alze za 115 - 120 €
1tb Samsung 980 PRO NVMe Gen.4 (PCIe 4) 1 TB
za 120 e,
mmnt.hned doplním link, pridám,
ti tu možem pastnút ofotený bloček
tak nvm kde si vzal tých 330 €, to vás asi dobre natiahol ten it-technik, servisák, opravár PC, / predavač
|
|
Re: 1TB SSD m.2 nvme PCIe4 - dokonca Samsung - za 115 €
Od: doc. Genyó
|
Pridané:
12.1.2023 14:07
Sorry, kámo. Máš pravdu, to som myslel na 2TB.
1TB PCIe Gen4 SSD už máš za 100 € a celkom dobré.
Napr. Kingston KC3000 je už za 94 € na Alze a ten Tvoj Samsung prekonáva nielen v jednom prípade. 2TB nemajú prečo stáť viac ako 250 €.
Samsung 980 PRO je inak vcelku zaujímavo ohodnotený:
Samsung 980 PRO 500GB za 100 € (0,20 € za GB) WTF
Samsung 980 PRO 1000GB za 112 € (0,11 € za GB)
Samsung 980 PRO 2000GB za 203 € (0,10 € za GB)
|