
neprihlásený
|
Sobota, 17. mája 2025, dnes má meniny Gizela |
|
Železnice zaviedli poplatok nútiaci na elektronický nákup lístkov, opäť má ďalší výpadok
Značky:
dopravaSlovensko
DSL.sk, 16.5.2025
|
|
Štátny železničný dopravca ZSSK, Železničná spoločnosť Slovensko, má po zavedení vysokých tzv. poplatkov za servis fakticky nútiacich minimálne v časti prípadov na elektronický nákup lístkov opäť ďalší technický problém týkajúci sa elektronického predaja.
Tentokrát má čiastočný výpadok využívaná platobná brána, niektoré transakcie pri nákupe lístkov elektronickým spôsobom prostredníctvom webového eshopu alebo mobilnej aplikácie môžu byť zamietnuté. Konkrétne podľa ZSSK nefungujú platby platobnými kartami.
ZSSK na to upozorňuje v tomto oznámení.
Realizácia platieb inými metódami, pomocou kreditu ZSSK, Tatra Pay, Sporo Pay a ePlatby VÚB, je funkčná.
Podľa oznámenia kvôli výpadku sa dá lístok momentálne zakúpiť bez účtovania poplatkov za servis v pokladniciach na staniciach aj vo vlaku.
Výpadok je ale ďalším v poradí už minimálne piatym incidentom alebo odstávkou od nedávneho zavedenia poplatkov nútiacich na elektronických nákup, ktoré cestujúcim znemožnili alebo výrazne znepríjemnili nákup lístkov elektronickým spôsobom. Minimálne v jednom prípade boli napriek tomu cestujúcim pri využití iného spôsobu nákupu účtované aj poplatky za servis, o vrátenie ktorých následne museli požiadať reklamáciou.
ZSSK zaviedla poplatky za servis od 15. marca. V prípade nákupu lístka v pokladniciach na staniciach sa pripočítava k cene lístka poplatok 1 euro. Pri kúpe spiatočného lístka účtuje ZSSK poplatok dvakrát, takže dosahuje 2 eurá. Poplatok za nákup lístka vo vlakoch je až 3 eurá a týka sa to aj nákupu cestujúcim zo stanice, kde nie je otvorená pokladnica.
Odvtedy ide už o tretí neplánovaný čiastočný alebo úplný výpadok elektronických predajných systémov, k predchádzajúcim prišlo na konci marca a minulý týždeň. Zároveň spoločnosť mala odvtedy aj dve dlhé 6-hodinové plánované nočné odstávky predajných systémov, počas ktorých sa lístok nedal kúpiť elektronicky ani v pokladniciach.
Najnovšie články:
Diskusia:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Riadna banda toto
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
16.5.2025 13:47
Mne to nešlo ani minulú sobotu, keď nič hlásené nebolo: platba akože prejde, banka povie, že OK, ale peniaze neodišli a lístok neprišiel, tak som nastúpil bez neho. Nakoniec mi sprievodkyňa povedala, nech to skúšam až od ďalšej stanice, nakoniec som to kúpil po pol hodine trápenia a na tretí pokus cez stránku. Ale aspoň som ušetril 5 €...
Celú tú spoločnosť treba čo najskôr rozpustiť a trate nechať súkromníkom.
|
|
ultraradikálny optimalizatorizmus
Od: syntaxterrorXXX, . Y
|
Pridané:
16.5.2025 14:45
A keď ešte zákazníci presunú poskytovanie platieb na externého dodávateľa, bude si riešiť externý dodávateľ takéto incidenty priekazne interne.
|
|
slusny amaterizmus :)
Od reg.: Quanti
|
Pridané:
16.5.2025 14:07
Ked vyberas na dodavku riesenie IT firmu kamarata, ktory ju zalozil tyzden pred vyberkom a sam ledva zvladne email. A aby usetril a bolo aj na 7cku v Mkovej vybave , milenku, GLSko manzelke a nejaku vilu, tak treba najat najlacnejsich koderov z najlacnejsich. Podla mna ak by toto dali tomu typkovi z Mama Ozen ma, dodal by sto krat lepsie riesenie.
|
|
Re: slusny amaterizmus :)
Od: Lues de Funes
|
Pridané:
16.5.2025 14:29
Ten týpek bol iný čávo ;-) Ktohovie v akom biznise fičí.
|
|
Re: slusny amaterizmus :)
Od reg.: Quanti
|
Pridané:
16.5.2025 16:31
Podla mna je minimalne v Microsofte ako Viceprezident pre software development a Ai .
|
|
Re: slusny amaterizmus :)
Od: it Andrej z malcic
|
Pridané:
16.5.2025 17:27
https://www.youtube.com/watch?v=Qj3gQk4acYg
|
|
ultraradikálny gamerizmus
Od: syntaxterrorXXX, . Y
|
Pridané:
16.5.2025 18:31
Ked vyberas na dodavku riesenie IT firmu kamarata, nakoľko máš na rozdiel od utláčaných obetí systému z povolania priekazne gule prijať samostatné rozhodnutie.
|
|
viacnásobné ceny lístka na rovnakej trase
Od: Fajnšmeker
|
Pridané:
16.5.2025 15:05
Mohli by si aj ujednotiť informácie. Mne tvrdila istá pani v pokladni v NMnV, že aj z
kreditu odrátajú ten poplatok.
|
|
Re: viacnásobné ceny lístka na rovnakej trase
Od: _iso
|
Pridané:
16.5.2025 15:38
Očakávanie, že teta za okienkom bude vedieť kvalifikovane zaradiť platobnú metódu a k nej uplatnenú položkú sadzobníka je priekazne nepochopením celej situácie na železniciach. (ŽSR aj ZSSK)
|
|
ultraradikálny objasňovačizmus
Od: syntaxterrorXXX, . Y
|
Pridané:
16.5.2025 16:29
A presne uvádzaný investigatívny aktivizmus stojí za tzv. poplatkom za servis, nakoľko ide o verejnosti zdarma dostupné informácie, interpretáciu ktorých teta za okienkom priekazne bez právneho vzdelania poskytovať nesmie.
|
|
GP webpay
Od: twingman
|
Pridané:
16.5.2025 17:52
Vyzera ze to je vypadok GP webpay, co zrovna uplne nesuvisi so ZSSK, posielali o tom mail.
|
|
nákup lístkov
Od: Vlakvedúci
|
Pridané:
16.5.2025 18:37
ja nakupujem cez aplikáciu už dlhý čas, snáď odkedy to išlo. Načo by som stál v rade na stanici pol hodinu a potom mi ujde vlak. Takto keď si dobijem kredit ako Igorova manželka, tak mám ešte aj bonus pár percent. To je ako freespiny v online kasíne, takže keď prídem naspak na východ tak mi ešte ostane aj do matu pozvárať
|
Pridať komentár
|
|
|
|