
neprihlásený
|
Piatok, 20. júna 2025, dnes má meniny Valéria |
|
Zákaz preskakovania reklám na Markíze zavádza ďalší veľký operátor UPC, doteraz najhorším spôsobom
Značky:
TVreklamaUPCMarkíza
DSL.sk, 20.6.2025
|
|
Zákaz preskakovania reklám pri sledovaní programov v archíve, ktorý požaduje od televíznych služieb na svojich staniciach televízia Markíza, od pondelka 23. júna nasadí ďalší veľký operátor UPC.
Príde k tomu po tom, ako z najväčších operátorov pred dvomi týždňami zákaz nasadil Slovak Telekom a tento týždeň Orange.
UPC zatiaľ nasadí zákaz najhorším spôsobom z veľkých operátorov, keď v archíve svojich TV služieb na staniciach Markízy úplne plošne zakáže pretáčanie programov dopredu.
Vyplýva to z oznámenia operátora, ktorý to následne v stanovisku pre DSL.sk potvrdil. Je to samozrejme z technických dôvodov, keď pri technickom riešení využívanom operátorom je to v súčasnosti jediná možnosť ako zakázať pretáčanie reklám.
Televízia Markíza požaduje zakázať preskočenie iba prvých 3 minút každého reklamného bloku. Zároveň počas prvej minúty po spustení programu sa tento môže pretáčať bez obmedzení, napríklad aby užívateľ našiel miesto odkiaľ chce program sledovať, a obmedzenie pretáčania reklám sa musí uplatňovať iba prvé 3 dni po odvysielaní programu.
UPC podľa informácií pre DSL.sk plánuje nasadiť lepšie riešenie blokujúce iba to, čo Markíza požaduje. "Do budúcna plánujeme nasadiť možnosť s odpozeraním reklám počas prvých 3 minút, avšak vzhľadom na náročnosť implementácie a nákladovosť tohto riešenia aktuálne nie je možné predpovedať termín nasadenia tejto možnosti," uviedol pre DSL.sk Jaroslav Kolár, hovorca UPC.
Ani ďalší dvaja veľkí prevádzkovatelia TV služieb Slovak Telekom a Orange nenasadili blokovanie iba presne toho, čo Markíza požaduje.
Slovak Telekom blokuje iba to, čo Markíza požaduje, vo verzii svojej služby Magio TV používanej cez verejný Internet. Vo verzii Magio TV v pevných sieťach Telekomu využívajúcej IPTV technológiu ale rovnako ako UPC úplne blokuje možnosť pretáčať programy dopredu. Telekom to v tejto verzii služby neplánuje zlepšiť a zákazníkom odporúča zvážiť prechod na novú verziu služby Magio TV cez Internet.
V prípade Telekomu verzia Magia TV pre pevné siete ale už viac ako dva roky od začiatku roka 2023 nie je predávaná novým zákazníkom, aj keď má veľký počet existujúcich zákazníkov. Títo zákazníci ale majú spomínanú možnosť prejsť na internetovú verziu Magia TV.
Orange zase vo svojom archíve a nahrávkach umožňuje počas prvej minúty ľubovoľné pretáčanie a obmedzenia platia iba 3 dni od odvysielania programu, pri blokovaní pretáčania reklám si je reklamné bloky v súčasnosti nutné pozrieť ale celé a nielen prvé 3 minúty z nich. Podobne ako UPC aj Orange avizuje plán nasadiť riešenie nútiace sledovať iba prvé 3 minúty každého reklamného bloku, termín jeho príchodu neavizoval.
Najnovšie články:
Diskusia:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kedy sa dočkáme???
Od: Čag Noryz
|
Pridané:
20.6.2025 14:35
My, zákazníci TV Markíza, netrpezlivo očakávame, kedy zavediete poplatok za slobodné preskakovamie reklám.
Dávam do pozornosti, že ešte stále nemáte spoplatnené hlavné vysielanie.
|
|
Predikcia.
Od: Baltazár Kokoschka
|
Pridané:
20.6.2025 14:52
Dá sa predpokladať, že nastane boj o umiestnenie reklamy do prvých troch minút reklamného bloku, čím sa patrične zvýši aj cena za takéto umiestnenie. Prvú časť reklamného bloku si uchmatnú veľkí hráči na trhu, čiže nejaké vložky a primerosy si neškrtnú.
|
|
Re: Predikcia.
Od: vwv_
|
Pridané:
20.6.2025 17:49
Skratia reklane bloky a budu ich davat castejsie. Zakon ich obmedzuje len poctom minut reklamy za kazdu hodinu vysielania, ale nie ich poctom.
Cize mozu davat reklamu kludne 4x za hodinu, len bude kratsia
|
|
problem
Od: kubs
|
Pridané:
20.6.2025 15:05
je zaujimave sledovať ako veľké spoločnosti typu UPC či Orange majú problém s implementáciou a také SledovanieTV to má krásne implementované bez problémov a nejakých zbytočných rečí okolo
|
|
markiza je odpad
Od: hilvat2
|
Pridané:
20.6.2025 15:26
Uz aj Antik
|
|
Tolko pozornosti pre nic
Od: Ejha
|
Pridané:
20.6.2025 15:32
Fascinuje ma kolko pozornosti venuju nase media tejto nepodstatnej skupine kanalov. Markiza mediam za akykolvek prd o nich plati? Ci to naozaj tolko ludi sleduje ich vysielanie? Mne osobne a celej domacnosti uz 15 rokov vobec nechybaju.
|
|
upc po 4 mesiacoh zasa vyrazne zdrazuje
Od: gbsvk
|
Pridané:
20.6.2025 15:38
a pritom da "bonus" ako zakaz pretacania v archive. to je sila. to si niekto ozaj chce platit taku blbost?
|
|
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: <5M0K3>
|
Pridané:
20.6.2025 15:39
V dnesnej dobe povazujem za absolutne zbytocne sledovat TV. Obsah ktory si chcem pozriet si radsej pozriem v online sluzbe, kde je v lepsej kvalite a bez (s vynimkami) reklam.
|
|
ultraradikálny špecifikácionalizmus
Od: syntaxterrorXXX, . Y
|
Pridané:
20.6.2025 15:40
Roduvärných Slovákov by trápil priekazne iba zákaz preskakovania vatry.
|
|
Najlepší spôsob
Od: Najlepší spôsob
|
Pridané:
20.6.2025 16:31
Práveže to zaviedli najlepším spôsobom, ľudia si aspoň odvyknú pozerať stanice Markízy.
|
|
Workaround
Od: TMY
|
Pridané:
20.6.2025 17:13
V Telekome sa da tento markizacky bullshit krasne obist a clovek nemusi sledovat reklamy vobec. Trik je v tom, ze ked zacne reklamny blok, tak stlacim volbu "Sledovat od zaciatku" a nabehne znova 1-minutovy interval, kedy je povolene lubovolne pretacat. Takze ak su pocas jednej relacie hoci aj 3 reklamne bloky, tak vzdy kliknem na sledovanie od zaciatku a posuniem sa na miesto, ked reklamy koncia a pokracuje sledovana relacia. Navyse reklamne bloky su pekne farebne odlisene od samotneho programu, takze je jednoduche dostat sa na konkretne miesto, kde pokracuje dany program.... Predtym toto farebne odlisenie nebolo. Takze suma summarum: oproti povodnemu stavu, kedy stacilo len preskocit reklamny blok, teraz treba tuknut na sledovanie od zaciatku a trochu viac pretocit, ale celkova strata casu je len par sekund, nic hrozne.
|
Pridať komentár
|
|
|
|