neprihlásený Utorok, 1. júla 2025, dnes má meniny Diana
Preskakovanie reklám žiada zakázať už aj Joj, o dva týždne

Značky: TVreklamaJoj

DSL.sk, 30.6.2025


Zákaz preskakovania reklám v archívoch televíznych služieb požaduje od ich prevádzkovateľov po televízii Markíza aj druhá veľká komerčná televízia Joj.

Na svojich stránkach o tom informuje operátor DSI Data, prevádzkovateľ TV služby Flexi.

Podľa operátora Joj požaduje zákaz preskakovania reklám od 15. júla na staniciach Joj, Joj Plus a Wau.

Joj požiadavku zatiaľ verejne neoznámila a nie je jasné, v akej presne podobe požaduje zákaz preskakovania reklám.

Televízia Markíza požaduje od operátorov zakázať preskočenie prvých 3 minút každého reklamného bloku, pričom počas prvej minúty po spustení programu sa tento môže pretáčať bez obmedzení, napríklad aby užívateľ našiel miesto odkiaľ chce program sledovať. Obmedzenie pretáčania reklám sa musí uplatňovať prvé 3 dni po odvysielaní programu.

Markíza požadovala od operátorov znemožnenie pretáčania reklám podľa týchto pravidiel od 21. mája. Operátori začali obmedzenie zavádzať postupne a neskôr, v súčasnosti ho už majú nasadené najväčší prevádzkovatelia TV služieb s archívom Slovak Telekom, Orange a UPC aj viacerí ďalší operátori.

Niektorí operátori najmä vzhľadom na technické možnosti platforiem a zložitosť implementácie nasadili zákaz pretáčania reklám v prísnejšej podobe ako požaduje Markíza a napríklad v niektorých službách v archívoch vôbec neumožňujú pretáčanie programov dopredu.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Návštevnosť v slovenských kinách opäť výrazne narástla
Let’s Encrypt prestala posielať upozornenia na exspiráciu, k dispozícii sú iné možnosti
SEPS zvýšila limity na pripojenie väčších fotovoltaických a veterných elektrární
Apple čoskoro uvedie lacnejší MacBook postavený na CPU pre iPhone
Google investoval do fúznej energie
Budúcoročné Intel CPU údajne zvýšia výkon až o 60%
Vydaná aktualizácia OS pre routery OpenWrt 24.10, podporuje Raspberry Pi 5
Tesla prišla sama z továrne k zákazníkovi, ale s iným softvérom
Anker kvôli riziku požiaru vymieňa power banky aj v Európe
Predaje OLED monitorov výrazne rastú a majú ďalej rásť


Diskusia:
                               
 

a to mali obrovsku sancu zobrat markize %, keby vsade porobili reklamy "my pretacanie nezakazujeme, pozerajte nas!". Ale nie, aj oni maju vo vedeni blbcov, ktori sa snazia urychlit ich nevyhnutny zanik. Blahozelam...
Odpovedať Známka: 9.2 Hodnotiť:
 

Tak na jednej strane mas miliony z reklamy. Na druhej strane tisice od zakaznikov. Ak ti odide 5% zakaznikov ani si to nevsimnes, ale 5% z reklamy uz ano. A kam odidu? Nikam, lebo vsade je to pretacanie zakazane a davku farmy ci slubu ci inej sracky nejako dostat musia inak budu abstaky.
Odpovedať Známka: 6.2 Hodnotiť:
 

a čo máš z reklamy, ktorá je z archívu a už nemusí byť aktuálna ? zľavy v LIDL?
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Silne pochybujem, že v danom mesiaci je viac ako 5% reklamných šotov nových. Možno tie na iné relácie, čo budú vysielané v najbližší víkend.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Uputavky na relacie/filmy/serialy niesu reklama a ani sa nezapocitavaju do reklamneho casu. Preto moze Markiza mat 20 minutove prestavky pocas filmu. Samotna reklama je obmedzena zakonom takze reklamu mozu dat max par minut, ale uputavky mozu pustat aj 3 hodiny.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Upútavkami čo furt púšťaju dookola je TV nepozerateľné. Reklamy mi vadia menej ako tie trapné upútavky čo iba naťahujú čas, aby za deň mohli odvysielať o dva sračkofilmy menej.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Taka reklama je vzdy aktualna. Ma za ulohu dostat zakaznika do lidlu, aby tam nakupil co najviac neakcioveho tovaru.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Tiež mi to nedáva logiku. Však Joj už nemusí zaujímať čo bola reklama preskočená. Zaplatená a odvysielaná bola... To je to isté akokeby človek musel sedieť pri TV a díval sa na reklamu
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Ale keď tú reklamu preskakovači nebudú pozerať, tak nebude zaplatená, alebo bude zaplatená, ale v nižšej cene kvôli preskakovačom. Ide len o peniaze.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

A kto bráni marketingovým mágom vo výrobe reklamy, ktorú diváci preskakovať nebudú? Televízie predsa ich kreativitu priekazne zo zákona neobmedzujú.
Odpovedať Známka: 1.8 Hodnotiť:
 

Akákoľvek kreatívna reklama, ak ju vidíš po 10. krát, ti pôjde na nervy.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ale veď napríklad reklamy na realitné kancelárie vixens či tushy či mapy od czechstreets sú podľa niektorých zdrojov priekazne dokonca uspokojujúce.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

no ved pockaj... dalsi krok bude, ze cez reklamu nepojde prepnut kanal :D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ani vypnúť telku a neskôr ťa automaticky počas reklamy pripúta k stoličke, aby si ani neodišiel na záchod.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Áno presne na toto narážam :D veď to je trapné. Potom ďalší krok bude zabudované batéria v TV aby sa nedal ani vypnúť, ani vytrhnúť z elektriky
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Uz coskoro vlada jednej strany, povinne politicke skolenia. Nebude treba riesit detaily s vypinanim.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

musi ich to zaujimat, ak je reklama v archivoch sucastou ceny reklamy. Napr. vypytas od Orangu 10000 za hlavne spravy live, a 3000 za archiv. Orange si vsimne, ze v archive sa to da preskocit, tak ti povie, ze tudle, 3000 ti nedam. Tak sa tlaci na nepreskocitelnost...
Ale to je jedno, nech si s tym robia starosti ti, co to pozeraju... najlepsie bude nasjst si na pozeranie nieco ine.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ja uz par rokov tlacim na operatora ze nechcem v balicku markizacke a jojkarske programy...odkedy si vypytali tie 2 e navyse...ale nikto ma tam nepocuva, ked nas bude konecne viacej, mozno sa bude dat kupit balicek bez tychto sraciek ale skusit to treba. mozno nastala ta doba ze nas bude viacej...asi opat nastane doba warezu u mna :-)
Odpovedať Známka: 9.0 Hodnotiť:
 

Keď Vás je teraz 1 % a potom Vás bude 2 %, tak Vás budú mať rovnako na háku. A aký balík vlastne chceš? Nie je to náhodou tak, že nepotrebuješ žiadny? Sú aj operátori, ktorí majú balík bez komerčných programov, iba RTVS. Alebo si iba z telky vystrč anténu a budeš mať taký balík úplne zadarmo.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ak si dobre pamatam, tak hnojka+narkoza maju nejake zmluvne podmienky, ze ich nemoze operator ponukat ako samostatny balik / resp. ze musia byt v zaklade ... Proste hroza
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

presne tak, markiza ma viacere podmienky, jedna z nich je ze musi byt v hlavnom balicku, dalsia je ze si nemozes objednat iny balicek s SK CZ stanicami ak nemas zakupeny uz balicek s markizov.

teda nevyhnes sa zakupeniu a operator na to nema paku, bud akceptujes alebo nie, aj keby si sa na hlavu postavil
Odpovedať Hodnotiť:
 

"operator na to nema paku"
Zákon prikazuje robiť to, čo povie Markíza?
Odpovedať Hodnotiť:
 

pecka.tv
Odpovedať Hodnotiť:
 

Cize hundres, ale dalej platis. Odid.
A ked Vas odide dost co kvoli tomuto odide tak operator s tym nieco bude robit.
Ked malo, tak smola.
Inak bol tu aj clanok o tom ze ked vyradili markizu ci koho zo zakladu tak sa zvrhla vlna protestov.
Takze si dovolim tvrdit ze ludi co chcu kablovku a nechcu markizu a joj je max 1%.

Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ziadna vlna nebola. Dosli pravnici narkozy a vysvetlili Opovi, ze narkoza musi byt v zaklade inak ma problem. A bola v zaklade.

A jasne, ze ludia by si ju aj tak priplatili, lebo je to droga. Vlastne OPovia idu proti sebe a prichadzaju o dodatocny zisk.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ale ľudia si ju priplatili, lebo základ zdražel. Nie len tí ktorí pozerajú markízu ale všetci.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Vsak pre markizu ideal, platis, aj ked nepozeras.

Jedine riesenie je uvedene vyssie. Zrusit platenie sluzby uplne. Operatori nepochopia, kym si to neodseru. A neodseru si to dovtedy, kym bude dost ludi platit.

Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

uz poslednych 200 rokov nepozeram na TV a obdivujem ludi co su ochotny zadarmo pozerat nezmyselene programy a reklamy.
Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

A nestrácaš tým obdivovaním viac času ako pozeraním na TV? Lebo že pri obdivovaní priekazne IQ nerastie nespochybňujem.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Taketo bajky si nechaj pre Fera Mikloska, lebo s nim ste presne dvaja co nepozeraju, vlastne ani telku nemaju ale nazor maju na vsetko presne podla sprav co sli rano na narkoze.
Odpovedať Známka: 1.1 Hodnotiť:
 

Ja som to tam zabudol dopisat, dik ze si ma upozornil.

P.S.: nemam TV
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

P.S. W.T.F.: Nemám TV a tak mi vadí, že sa nedajú pretáčať TV reklamy a preto čítam tieto články a hlavne o nich diskutujem.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Pre teba to bude asi novinka, ale vies, ze spravy sa daju zistit aj odinakadial ako z TV? Dokonca presnejsie, rychlejsie, obsirnejsie a castokrat aj kvalitnejsie.
A aby som nezabudol - tiez nemam doma TV.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Zem a Vek ci infovojna nie su zdroje sprav.
Odpovedať Známka: -4.5 Hodnotiť:
 

Suhlasim, ale hovoris to stylom ako keby tretotriedne mainstream TV media boli.
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

to rozhodne ani sme-tisko, dennik N-enávisť či bardy-lži
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Ja milujem roba a jeho konsolidaciu, to tam musite povedat.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Je nás dosť veľa a bude nás stále viac. Nechcem ani zadarmo.
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

JOJ sa opičí po Markize.

Prestali na zaujímať SK televízie dávno, prečo dôvod je prostý.
Už sa stalo s TV len vymývači mozgu. Politika prekladaná politikou, nasleduje Ukrajina.

Pustíte si České stanice a aha sú tam a správy z regiónov a čosi sa aj dozviete.

Hlavne že si vytvorili spravodajské TV, choré TV.

TA3 sa taktiež znížila len na úroveň politika, pekne zmazané z ponuky a mám pokoj od hlúpostí.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

aké je asi vedieť,že celý svet je klamstvo?
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

vo svojej podstate čas neexistuje a ľudstvo už dávno zaniklo...a kto sme my?zostatok :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

A co si tak spravit televizny kanal kde budu len reklamy ??? :) a zvysok ocistit :) ale aj tak ved tam nic nevysielaju takze nechapem preco to vobec niekto pozera ale proti gustu ziaden disputat...
Odpovedať Hodnotiť:
 

náš život je vypočítaný ako domáca úloha z matiky.viete si predstaviť pamäť,a vedomie,ktoré dokáže plánovať na desaťročia dopredu?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

jeden somar dalsich 100 oslov vyrobí
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Som na dovolenke a s úsmevom čítam o nepreskakovaní reklám Narkózy a Hnojky.Našťastie mi tieto reklamné stanice nechýbajú.
Prajem všetkým peknú dovolenku, pokiaľ si to môžete dovoliť. Ja som pri mori po 8 rokoch. Peace
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

sice nemam ziadnu taku sluzbu, ale ak by som mal platit za taky archiv, tak to ihned zrusim
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

davam tomu par rokov s televizie sj tak skoncia. pod 50rokov telku takmer nikdo nepozera, nad 50 malo, typujem ze najviac nad 65, aj to len preto ze du technicki sntitalenti. Za 10tokov budu uz iba streamy ala netflix.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Detske kanaly pozeraju deti, sportove zas fanusikovia bez rozdielu veku.
Netflix tiez zavadza reklamy v nejakch balickoch.

No a ty si skus za usetreny cas bez reklam zopatkovat gramatiku a rozdiel tip vs. typ.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Keď ma výpalníci z Hnoj a Narkozy nútia pozerať reklamy, nemali by byť v balíkoch operátorov zadarmo?
Odpovedať Hodnotiť:
 

stačí preskočiť hnoj-ku, markízu a ich klony, jednoduchá vec!
Odpovedať Hodnotiť:
 

hej a kde sa da potom pozerat Ruza pre nevestu? Na national geografic?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Konecne sa podari uplne zlikvdovat zivu televiziu, co bude koniec aj Markizy aj JOJky.
Potom piadu na rad streamovacie platformy, kde zacne pribudat reklama, a tak postupne zlikviduju cely filmovy priemysel. :-)

Odpovedať Hodnotiť:
 

Kupis ia cip, povies mu aky film chces, kto tam ma hrat a hotovo.
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár