neprihlásený Utorok, 15. júla 2025, dnes má meniny Henrich
Joj od zajtra požaduje zákaz preskakovania reklám v archívoch

Značky: TVreklamaJoj

DSL.sk, 14.7.2025


Druhá veľká komerčná televízia Joj bude od zajtra 15. júla od poskytovateľov televíznych služieb požadovať, aby v archívoch ich služieb zakázali preskakovanie reklám.

Na základe informácií operátorov sme o tom informovali v júni, dnes to oficiálne oznámila aj Joj.

Joj zverejnila len veľmi stručné informácie, ako má zákaz fungovať. Podľa nich požaduje implementovanie zákazu preskakovania reklám ale zrejme základným rovnakým spôsobom ako televízia Markíza.

Požaduje teda zákaz preskočenia prvých 3 minút zrejme každého reklamného bloku, pričom počas prvej minúty po spustení programu sa tento môže pretáčať bez obmedzení, napríklad aby užívateľ našiel miesto odkiaľ chce program sledovať.

Operátori v prípade Markízy musia toto opatrenie uplatňovať prvé 3 dni po odvysielaní programu. Joj vo svojich informáciách neuvádza, že obmedzenie by malo platiť iba prvé 3 dni.

Zákaz preskakovania reklám sa bude týkať staníc Joj, Joj Plus a Wau. Ostatných staníc televízie sa týkať nebude.

Zatiaľ nie je známe, ktorí operátori a kedy zavedú zákaz preskakovania reklám na staniciach Joj a akým presne spôsobom.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

SEPS vymení staré 400 kV vedenie s Českom, zvýši jeho kapacitu
Predaje PC opäť výraznejšie narástli
Windows 11 predĺži výdrž na batériu novým spôsobom
Česko zakázalo úradom používať AI od čínskej DeepSeek
Ceny DDR4 pamätí majú dramaticky narásť
Zem sa otočila najrýchlejšie okolo svojej osi zrejme vo štvrtok
Avizovaný prvý radič pre SSD pre PCI Express 6.0
V EÚ sa v júni fotovoltaika prvýkrát stala najväčším zdrojom elektriny
Uvedený M.2 SSD s podporou fyzického zničenia dát pre vyššiu bezpečnosť
Vesmírna mobilná sieť SpaceX má byť tento rok aj v Európe, na Ukrajine


Diskusia:
                               
 

kto by to pozeral..?
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

bez preskakovania reklám? všetci! a potom im to ešte len začne preskakovať z toho
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

treba zakazat aj preskakovanie kaluzi a psich fekalii.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Presne tak treba myslieť na potreby psov a nemôžeme ich obmedzovať je to ich právo
Odpovedať Hodnotiť:
 

Fúha! Veď to bude vyžadovať prepracovanie všetkých marketingových stratégií zadávateľov reklamy inak budú od zajtra priekazne neúčinné.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

vymletí diváci tohto kanála si tie reklamy celkom aj zaslúžia
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Konecne
Odpovedať Hodnotiť:
 

Však tých spehujucich buzerantov musia z niečoho platit
Odpovedať Hodnotiť:
 

kedysi som pripravoval makra pre jednu firmu co predavala reklamu pre komercne televizie. Makra boli v exceli, a cielom bolo vytvarat ponuku pre reklamny cas v roznych vysielacich casoch. Islo o dost zlozite triedenie, ale hlavny zadrhel bol v tom, ze sa vlastne pracovalo s poctom sledovatelov reklam. Podla toho sa povitala cena. Strasna blbost, postavena na cislach vycucanych z prsta. ked som namietal ze to nemoze zodpovedat realite, tak ze to je normalne. Ale predsvalo sa vo velkom a zadavatelia reklam stastne ztracali statisice.
Odpovedať Hodnotiť:
 

oni realitu neukazujú, ale chcú ju vytvárať podľa predstáv majiteľov a tomu zodpovedá celá ich pochybná filozofia fungovania ako komerčného kanálu
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Gratulujem streamovacim sluzbam (S ich nasekanym obsahom medzi milion sluzieb) a klasickym tv (S ich nepredkocitelnym obsahom) ze sa im pomaly dari obratit po 15tich rokoch entropiu smerom k torrentom. Tuto strategiu by mal niekto zapisat do analov marketingu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

je im to jedno bo zalohovacov interneu nie je az tak vela...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ale ved to nedava zmysel. Objednavatel si plati za reklamu v "live" vysielani. Reklamu si neni mozne kupit na jeden den, TV ma pravidla a musi si ju kupit minimalne na tyzden/mesiac, nepamtam sa uz presne. Pritom cena sa urcovala za jeden reklamny sh(i)ot * pocet odvysielani * pocet dni. Na konci to vysla masaker suma. K veci, objednavatel si neplati reklamu, aby sa vysielala v archive ale len "live". Cize co ma TV z toho, ze takto vynucuje nepretocitelnu reklamu v archivoch? Takto v podstate ide este proti sebe, lebo ked si firma objedna reklamu na 2 tyzdne, Antik ma archiv 20 dni, tak ju vysielaju viac ako maju zaplatenu (v podstate ju vysielaju tak ci tak, ale aspon nebola pozreta lebo si ju clovek pretocil).
Odpovedať Hodnotiť:
 

A co tak mat moznost ako zakaznik vyhodit niektore televizie z balikov.
Odpovedať Hodnotiť:
 

hlavne treba prikazat poskytovatelov predaj jednotlivych tv kanalov zvlast.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Predstav si, že ideš do obchodu, chceš si kúpiť tresku, ale predavač ti povie: „Tresku ti predám len vtedy, keď si kúpiš aj feferónový šalát.“ Ty feferónky neznášaš, no tresku chceš. Nemáš na výber – buď kúpiš oboje, alebo nič.

Nebude to nekalá obchodná praktika ak si nemôžem slobodne vybrať čo si kúpim?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Napríklad 101ka špekuluje s o zľavami na nejaké apky. A tí "apky" nemajú sú prečo diskriminovaní??
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tí čo sledujú hnoj a narkózu si to zaslúžia.Ľúto mi je ale ľudí, ktorím boli tieto fekanály nanútené operátormi a musia za ne platiť.
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár