neprihlásený Štvrtok, 18. septembra 2025, dnes má meniny Eugénia
Tesco výrazne rozšírilo dostupnosť predaja potravín cez Internet, už je pre 80%

Značky: obchodInternet

DSL.sk, 17.9.2025


Obchodný reťazec Tesco, ktorý na Slovensku prevádzkuje službu nákupu aj bežných potravín cez Internet s následnou donáškou zrejme na výrazne najväčšom území, aktuálne oznámil pomerne výrazné rozšírenie dostupnosti svojej služby.

Od septembra Tesco sprístupnilo službu s označením Tesco Online nákupy v regióne Humenného vrátane miest Vranov nad Topľou, Snina a okolí týchto miest a v regióne Zvolena vrátane miest Žiar nad Hronom, Detva, Krupina, Kremnica, Banská Štiavnica, Žarnovica, Hriňová a okolia.

Počet ľudí, ktorým je služba dostupná, sa tak zvýšil o 245-tisíc.

Ešte predtým počas leta Tesco rozšírilo službu do regiónu Dolný Kubín vrátane miest a obcí Námestovo, Tvrdošín, Oravský Podzámok, Dlhá na Orave a ich okolia a do regiónu Levice vrátane miest a obcí Nová Baňa, Želiezovce, Tlmače, Dudince a okolia.

Tým sa zvýšila dostupnosť o 133-tisíc ľudí.

Celkovo je v súčasnosti podľa Tesca služba tak dostupná 4.25 miliónu obyvateľov, čo je 80% domácností.

Okrem výrazného rozšírenia reťazec oznámil aj akciu bezplatného doručovania, ktorá bude trvať od 17. septembra do 9. októbra tohto roka. Podľa informácií na stránke služby má akcia platiť pre všetky online objednávky s doručením v týchto termínoch.



Najnovšie články:

ZSSK zásadne nezvláda prechod na elektronický predaj, zase má výpadok
Intel uvedie procesory s integrovanou grafikou Nvidie
eZdravie malo tri výpadky za dva dni, aj exspirovaný certifikát
Tesla je prešetrovaná za niekedy nefungujúce kľučky na dverách
Švédsko úplne zakazuje smartfóny v školách až do veku 16 rokov
Nový MacBook Pro bude mať dotykový displej
Zásobovacia loď letiaca na ISS má problém s motorom, dnes nedorazí
Významná spotrebiteľská organizácia vyzvala Microsoft na predĺženie podpory Windows 10
Softvér eID klient 5.1 pre elektronické občianske spôsobuje problém aplikácii Zoom
Situácia v Jaguar Land Rover je po útoku vážna, odstávka výroby bola predĺžená na takmer mesiac


Diskusia:
                               
 

doručenie "zdarma" ... pri kartelových maržách.
Nech si nechajú, zájdem do SPARu, kúpim lacnejšie a lepšie.
Odpovedať Známka: -4.1 Hodnotiť:
 

sa Ti nepáči doručenie zdarma, tak si môžeš priplácať za doručenie.
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

nefunguje mi obľúbený skracovač, takže takto https://www.youtube.com/watch?v=QwoTI-Ws18A
Odpovedať Hodnotiť:
 

Z Novej Bane do SPARu je to na skok. 🤦‍♂️
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

sranda, ze ta minuskuju,
chodim do sparu, musim potvrdit
vajicka maju o triedu lacnejsie
syry maju kvalitne a lacne
mlieko maju mliecnejsie
atd atd
ale nechaj SLOVAKOV, papat odpadky..
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Nejde o to či chodí do špáru, ide o to aby prišiel špár za ním
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mínusky som dostal primárne za to, že nie som z prdele sveta, a že chodím nakupovať ja a nie moja mamka.

Slovák potrebuje paštiku s 0% svalovinou a max. 20% neidentifikovateľného obsahu živočíšneho pôvodu.
Ale hlavne potrebuje 30% zľavu s Club Card na tovar predávaný s 200-300% maržou.
To už potom nakupuje výhodne.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja milujem fica to tu musite povedat.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja milujem aj konsolidáciu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ich mobilná appka je taka super, ze moja adresa sa nedá zaregistrovať lebo ju nemajú v databáze. Keď som ich na to upozornil odpovedali, že berú môj komentár veľmi vážne. Až tak vážne ho beru, ze to nefunguje ani po pol roku. Takže aj keby som náhodou chcel. Nenakupim.
Odpovedať Známka: 8.7 Hodnotiť:
 

za ten čas si to už ale mohol ísť aj sám nakúpiť
Odpovedať Známka: 9.0 Hodnotiť:
 

jj, pravda, to by otočil SPAR aj dva razy už
Odpovedať Hodnotiť:
 

za ten cas si mohol naprogramovat slovensky rohlik.sk

Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

V tescu nakupuju len socky. My majetnejsi, nakupujeme v Bille. Deutsche kvalitaet.
Odpovedať Známka: -6.8 Hodnotiť:
 

ALebo len jednoducho ľudia, ktorým sa chce grcať z toho kompózia, čo v Tescu, Lidli alebo Kauflande nakupuje. V Bille nevídam socky, pakis, ani inú podobnú verbež.
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

Tak sa tam skús pozrieť do zrkadla.
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

V tom tesku?
Odpovedať Hodnotiť:
 

mohli by po obnove hradov skusit aj niektore urbex projekty
Odpovedať Hodnotiť:
 

nezmenili mobilnu aplikaciu za menej prehladnu a pomalsiu. Potom zacali jemne okradat na nakupoch. Potom zmenili podmienky club card a po niekolkych rokoch sme s nimi skoncili. V momente, ked zacali kampan, ze aj reklamacie su u nich bezproblemove. No, v reklame. Okradli nas a vraj ak sa nam to nepaci, nech si dojdeme na predajnu. Takze som mal stravit pol dna aby mi vratili niekolko eur o ktore nas zas okradli. Inak to bola fajn sluzba. Ale ak zaplatis aj za dovoz a popritom ti par drobakov nesedi na nakupe a mas chodit vsetko riesit osobne, mi prislo vyhodnejsie, opat zacat chodit do kauflandu.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

na LOOVENSKU to mozno bol biznis model niekoho interne z tesca..
Odpovedať Hodnotiť:
 

Kedysi bolo Tesco fajn - umožňovali vracať do tridsiatich dní aj tovar podliehajúci rýchlej skaze, a tak sa stávalo, že dôchodcovia vracali chladené kurence už po záruke, infopolut im vrátil peniaze a všetci boli spokojní. Potom spolu s McDonaldmi prešli z 24-hodinového režimu na režim 06-24 hod., čo ešte bolo ako-tak akceptovateľné, ale cez to všetko mnohým chýbala možnosť ísť o tretej ráno taxíkom kúpiť do Tesca CRT televízor, a do Mekáča dva double chees-e za 50 korún. Potom elektroniku skoro úplne vyradili, lebo ich kvôli marži vytlačili rozličné e-shopy.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Potom prestali predávať obuv "vlastných" značiek, ktorá sa tiež výborne reklamovala (v rámci ZKZ režimu), pri hocijakom poškodení ihneď vyplácali peniaze a dali sa kúpiť nové topánky. Týmto Tesco úplne prestalo byť akokoľvek výhodné. Neskôr, a to už niekto spomína vyššie v diskusii, navyše zmenili aj podmienky (výhody) v spojitosti s ClubCard... Doručovanie potravín domov nefunguje na niektorých viac, či menej odľahlých adresách ani v hlavnom meste, presne z dôvodu nemožnosti zvoliť adresu vo vyhľadávači, ako už tiež niekto spomínal vyššie. Kvalita výrobkov nie je priamo záležitosť Tesca, ale distribúcie.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak to je ono, z velkeho kanclu natlacit objednavku do mobilu a potom si prist po hotovy nakup...
Pocas pracovnej doby!
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár