neprihlásený Piatok, 11. októbra 2024, dnes má meniny Valentína
Diskusia: Výpadky


Pridať nový príspevok
                               
 

Od dnes mi na Google Chrome nefunguje stránka youtube.com, v Edge ano. Teraz už ani google.com a to ani v Edge! V tejto chvíli sa v Edge spustil google.com.
Odinštaloval som Chrome, stiahol som aktuálnu verziu. Zapnem synchronizáciu, a otestujem.
Nefungovala poriadne ani alza.sk. Nezobrazovala sa žiagna grafika, len modré pozadie a text.
---
alza.sk fuguje, youtube.com stále nie.
 

Zdravím, mám wifi router a internet od firmy Telekom (Swan) a nie som dosť spokojný s touto spoločnosťou. Na mobile mi internet furt bez problémov , ale na notebooku ,na ktorom pracujem tak internet ide cca 20 minút a musím ho aspoň 4x vypnúť a zapnúť aby vôbec naskočil inernet a potom znovu.
 

Mam zmluvu pre pevny internet Orange ADSL 80, internet proste ne ide, vypada, nekdy ide 30 minut aj vypadne, a potom ide 10 miniut aj vypadne, nekdy se podari ze funguje 2 hodine.
A Orange ne vyresi problem, ako volam na linku, musim len restartovat router a potom nic nie vyresijo. Len strata casa.
Ma kto podobne skusenosti?
 

ADSL je pre orange zastarala technologia, za ktorú pravdepodobne plati prenajom Telekomu(staré metalické rozvody,niekolko násobne prekopané, zatečené atd.)vyhodnejšie postaviť malé vykrývače pre LTE sieť s vlastnou sim-kartou. Otázne je akú tecnologiu použie, ked uz po necelom roku má problém v časových špičkách 4G internetu na doma a to nepíšem o odľahlých obciach ale oblasti sídlisk veľkomiest. Ruku na srdce, koľký z nás volajú na servisnú linku a dávajú reklamáciu na nekvalitnú službu? Tých pár ,,odvážnych" su odbytý ako neakuálny softvér nimy dodaným routom, pripade iným...
 

dennikn , cas.sk, aktuality.sk
 

Preco nefunguje webovy portal www.oskole.sk???
Mate niekto info co sa deje s tynto portalom?

 

Mali sme DSL internet 8mbit/s , dali sme si ho zrýchliť na 15mbit/s asi pred troma týždnami a odvtedy neustále internet vypadáva, dva krát sme im volali a ubezpečili nás že v linke nie je problém, o dva dni nato nám volali že robili zásah na linke a malo by to ísť. Stále to nešlo, dnes sme vymenili router a tak isto internet vypadáva. Ide 12mbit/s asi na 10 minút, potom sa úplne spomalý a na routri zasvieti že nemá prístup do ADSL siete. Cez zákaznícku linku nás vždy len odpálkujú, že to pošlú technikom na preverenie ...
 

v routri si pozri ake ma linka parametre. aky ma utlm a kvalitu a podla toho budes vidiet, na nete najdes nejake hranicne hodnoty k tomu a budes mat hned jasno a argument na isp. Ak si daleko od dslamu (akoby ustredne), tak navysenie rychlosti moze ist na ukor kvality, u nas tiez ked zvysili vdsl na 30 a tusim 80, uz sa neda objednat vyssia rychlost, kym ponukali 20 a 50Mbps, tak 50-ka sa dala objednat bez problemov.


....No a kedze je to orange, ani ine vyjadrenie necakaj, linka patri telekomu, cize nejaky orange ich az tak netrapi. Vrat sa naspat do telekomu a budes mat lepsiu starostlivost o zakaznika (aj ked tu niekto urcite napise, ze to tak nie je:-)
 

V pondelok sa tam chystam priamo do ich kamennej predajne. Platim 300 Mbit opticky internet ale ta sracka (router) od nich to nedokaze preniest a vypadava. Ked nameriam 50-60 Mbit som cely happy. Ked ma nastvu zrusim vsetky cisla (a je ich asi 20) a zariadim sa inak.
 

caute, uz dlhsiu dobu sa mi stáva ze moj net sa spomali na rychlost 3-4x mensiu nez je normal a vzdy pomoze len vysunut a zasunut ruter zo zasuvky, jak to mam riesit aby mi to furt nespomalovalo? dik

MAM NET OD TCOMU
 

Ahojte, ja mám posledný týždeň problémy s internetom od Slovak hovnokomu, neustále vyhadzovanie chybovej hlášky " timeout " nevie sa nikam pripojiť, oscanoval som PC na virusy a Malware, odinštaloval browser, nainštaloval iný, pozrel sa do nastavení routru, neviem ale je to neprijemne, total nestabilný net, ale fakturu vedia poslať na čas, fakt nevhodná spoločnosť na čokolvek, premyšlam že si zavediem doma net od niekoho ineho, ja nepotrebujem vobec ich hovno speed, ktora je aj tak podvod. Ruky preeč od Telekomu, len zákerné správanie a technicky na urovni dvadsať rokov späť.
 

ja ked mam problem s telekomom, tak volam do telekomu a nevypisujem po forach, uz si sa stazoval?????
Vysledok u mna bol,ze ked bolo vypadkov za asi 2 roky už zopar, tak navrhli mesiac zadarmo. A pohoda. Ja ich neobhajujem, lebo vypadky boli, ale riesili sa vcelku kulturne, niekedy menej, niekdy nadstandardne.
 

píšte stále sem: https://www.orange.sk/portal/napiste-nam/
dokiaľ problém nevyriešia. mne to pomohlo aj keď po 10 X resetovaní a asi 3 dni nervov už to funguje a všetko v poriadku bez výmeny routera.Proste ak vám to znova spadne píšte znova
 

Tiež mám net od Orange, cez kábel net ide, no wifi nefunguje. Myslíte, že ak vymením router bude to fungovať?
 

To iste,ziaden DSL signal.Po restarte routera isiel asi 3 min.V Orange nechceli spisat reklamacny protokol,vraj sa na tom pracuje.Infolinka nepouzitelna,expert linka vyhodene peniaze.Je to ubohe zo strany Orange.Dufam ze uz od Oktobra sa na nas bude usmievat vianocna Orange reklama.
 

už máte niekto nainštalovaný nový router? Podľa mňa je to blbosť a nebude to fungovať ani na novom keď je to jasne vidieť žiadny DSL signál. Len takto zase využívajú situáciu a zvyšujú obraty na predajniach. Neviem môj názor
 

áno, funguje, nainštalovala som nový router, ale kúpila som si ho sama (nebudem už tých podvodníkov ďalej financovať) a už 15 hod. internet ide. Pri starom routri išiel net len 2-3hod.
 

hmmm, vcera to naskocilo ale dnes nic.3x resetnuty router...
Ale paci sa mi ako ked je clovek nespokojny a ziada co zaplatil tak nema sancu, ale ak by chcel odstupit od zmluvy hoci operat ju nedodrzuje lebo nedodava za co zakaznik plati, vyhrazaju sa mu pokutou. To moze byt len na SVK.
 

Taktiez vypadok od soboty poobedia, v pondelok som sa dovolal na bezplatnu infolinku orange na stvrty raz. Bolo mi povedane ze treba reset routra, nastastie pomohlo, no odvtedy internet ide miesto 15Mb/sec iba 5Mb/sec. Taktiez ludia ktorych poznam a maju orange internet, rovnake problemy. Taktiez mi bolo povedane ak router nenaskoci tak musim kupit novy, na vlastne naklady, pricom chyba bola sposobena zo strany poskytovatela. Cele zle!
 

Ja sa súdim s Orange, teda oni somnou, ich zamestnanec ma odrbal na predajni, fuj, Orange Polus Bratislava, zákerný keketi, ešte že im nikdy nič nedám a možu sa postaviť aj na svoje male cicinky na pomarančove dierky :) Orange je podvodník, nemá nato byť operátorom.
 

* pokračovanie 3/3
Nakoľko sú príspevky limitované počtom znakov, musela som to takto rozložiť....
Takže človek nemá žiadne práva, len povinnosti.Asi zavolám na obchodnú inšpekciu, pretože mali zriadiť nejakú info linku a nie spoplatnenú takou sumou, aby človeku robili ešte väčšie náklady a ďalšie náklady tým, že vinou z ich strany si musím zakúpiť nový router. Napíšte ako Ste vy ostatní riešili tento problém.
*konec
 

*pokračovanie v minulo príspevku--
Tak som tam šla dnes (30,8,2017)a pravdaže som moc nepochodila, lebo je to celoslovenský problém a routre nemajú, je na ne v predajniach poradovník. Ale má to jeden háčik, ten router si budete musieť prenajať za 1€ mesačne k paušálu, čo by až tak nevadilo,ale je tam samozrejme ďalší manipulačný poplatok 9,90€. Takže *ďalšie výdavky za niečo čo som nespôsobila a dávajte si pozor aj na to, ak budete chcieť aby Vám zľavnili mesačný poplatok za to, čo Ste boli nefunkční, najskôr musíte zaplatiť faktúru a o zľavnenie o alikvotnú čiastku musíte požiadať, nebude to automatické. A pýtala som sa o danie výpovede, tak môžem ale budem musieť zaplatiť zmluvnú pokutu 70€ za nedodržanie zmluvy. * čítaj pokračovanie : 3/3
 

Nám nejde internet od piatka, volala som v pondelok na linku 14905 ,kde mi povedali, že došlo k výpadku siete a nevedia čo je presne s tým (asi je hacknutá celá sieť Orange )po telefone ma operátorka viedla a spolu sme akokeby reštartli router a pripojenie a na tretí raz to naskočilo, ale išlo to len jeden deň, už to nejde zase. No dávajte si pozor, táto linka je spoplatnená 0,60€ pre telefonovanie z Orange siete, takže keďže som ja volala z Telekomu som zvedavá na ten účet, lebo to 3x nastavovanie trvalo 43 min. Iné telef.číslo som nenašla a určite si budem nárokovať na zaplatenie tejto faktúry na toto spoplatnené číslo, čo však neviem, či pochodím. Tá pani operátorka mi povedala, že ak mi to znova padne treba ísť do predajne "nafasovať" nový router, asi tá chyba ho odpálila,alebo poškodila (ja od nich som doteraz nemala v prenájme router). pokračovanie v budúcom príspevku
 

Výpadok DSL od orange od nedele (27.8), stále nič. Bude aj kompenzácia?
 

Tak to iste levice ...najprv zmenili heslo poslali nove ...net isiel ... na druhy den zas nesiel samozrejme sa na infoli ku nedalo dovolat ..... potom ked som sa rano o siestej dovolal povedali ze je zmena ze tentokrat si mam meno a heslo vymazat ... ze bez loginu ... net isiel .... poobedenet zase nejde a zase sa tam neda dovolat

  Staršie komentáre