|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Apple
Od reg.: Gyrxiur
|
Pridané:
21.8.2011 15:36
Nemam rad Apple, predrazene uzavrete hracicky pre metrosexualov a homosexualov.
|
|
Re: Apple
Od reg.: a3a3a3
|
Pridané:
21.8.2011 15:45
a heterosexualov
|
|
Re: Apple
Od: metrosexual
|
Pridané:
21.8.2011 19:11
ja som metrosexual gelujem si hlavu, pouzivam vonavky HUGO BOSS a Davidoff, nosim znackove veci Versace, Lacoste a nikdy by som si apple nekupil, nie som kokot.
|
|
Re: Apple
Od: hurfo
|
Pridané:
21.8.2011 22:37
Sorry ale ty musis byt uz len z principu...
|
|
Re: Apple
Od: dreveny1
|
Pridané:
22.8.2011 8:13
ty si kokot, neboj sa, len o tom nevies...
|
|
Re: Apple
Od: _ISIIS
|
Pridané:
22.8.2011 14:15
A Lui Vuitouuuun okuláre za päťstotisíc euro?
|
|
Re: Apple
Od reg.: ac.milan
|
Pridané:
22.8.2011 18:56
to uz su tie nove, motorove?
|
|
Re: Apple
Od: metrosexual
|
Pridané:
21.8.2011 19:19
a keď už sme pri tych apple krasavcoch tak som našiel tupčekovu fotku aha: http://i55.tinypic.com/35hk7d5.jpg
|
|
Re: Apple
Od: random dude
|
Pridané:
21.8.2011 15:46
to ale neznamena, ze iphone nie je jeden z najlepsie ovladatelnych mobilov, ktore sa daju kupit :)
|
|
Re: Apple
Od: fkds
|
Pridané:
21.8.2011 16:00
lenze to neznamena ani ze je...
|
|
Re: Apple
Od: random dude
|
Pridané:
21.8.2011 16:13
ovsem uniformita a uzavrete prostredie tomu dost nahravaju :)
|
|
Re: Apple
Od: aaaaa-
|
Pridané:
21.8.2011 16:04
lol
|
|
Re: Apple
Od: aaaaaaaaaaa
|
Pridané:
21.8.2011 16:07
mám iPod touch a som s ním doteraz spokojný, keď nemáš nič od applu tak aspoň netrep koniny
|
|
Re: Apple
Od: smurf
|
Pridané:
21.8.2011 22:41
co je dobre na tupej sync playlistu?!
|
|
Re: Apple
Od: kido
|
Pridané:
22.8.2011 1:45
nemas predstavu
|
|
Re: Apple
Od: el_kabel
|
Pridané:
22.8.2011 15:41
mam tu na stole ipad 2. nasral ma behom prvych 15 sekund ked som ho zapol a on po mne chcel pripojit a iTunes. vsetky moje android (2x telefon, 1x low-end tablet) zariadenia boli pripravene k pouzitiu behom tych 15 sekund...
|
|
Re: Apple
Od: Mumsito
|
Pridané:
21.8.2011 16:18
Podla mna si len socka, ktora zavidi ostatnym, ze si iPhone nemoze dovolit. Poradim ti jedine, chod si najst nieco co lepsie vynasa ako to co si robil doteraz. ;)
|
|
Re: Apple
Od: brizolit
|
Pridané:
21.8.2011 17:56
Co mate vsetci s tym argumentom "nemas to rad lebo si to nemozes dovolit"? Hovorite ako keby ste poznali stav kazdeho uctu. Ja nemam rad ani nokie so symbianom a dovolit si mozem aj tie aj iPhone.
|
|
Re: Apple
Od reg.: Gyrxiur
|
Pridané:
21.8.2011 21:06
Si na zlej adrese, ja si mozem iphone dovolit, a aj som sa s nim uz velakrat hral, ale nepride mi lepsi nez lacnejsie telefony s napriklad androidom. Cize predrazeny je. Platit za logo nahryznuteho jablcka to nie je pre mna...
|
|
Re: Apple
Od: vajko
|
Pridané:
21.8.2011 16:42
nemám rád Ferrari, predražené uzavreté hračičky pre metrosexuálov a homosexuálov
nemám rád Bose, predražené uzavreté hračičky pre metrosexuálov a homosexuálov
nemám rád Adidas,predražené uzavreté hračičky pre metrosexuálov a homosexuálov
nemám rád Tissot, predražené uzavreté hračičky pre metrosexuálov a homosexuálov
nemám rád Teba, predražená uzavretá hračička pre metrosexuálov a homosexuálov
....
|
|
Re: Apple
Od: audiometer
|
Pridané:
21.8.2011 19:14
no to s tym bose si fakt vyhral.
ani zadarmo.
|
|
Re: Apple
Od: tomoooo
|
Pridané:
21.8.2011 22:22
a sorry ale tissot ????? ale no, nevies nieco lepsie ????
|
|
Re: Apple
Od: vajko
|
Pridané:
22.8.2011 16:13
Vy ste riadny magori, hovoríte, že Apple je bučora, drahá a keď k tomu porovnávam drahé bučory, tak nakoniec to vyzerá ako keby Apple bola super značka a mám ich porovnávať so super značkami. Ste normálni? Najprv si to ujasnite v tých sprotstých gebuľách a potom píšte. A čo sa týka Tissotu - sú to kvalitné švajčiarske hodiny, netvrdím, že najdrahšie, ale kvalitné a drahé sú:
http://swisswatch.sk/hodinky- tissot/product/tissot-goldrun-gent- sapphire-crystal-t73340313/. O cene Bose tu snáď ani nemá význam diskutovať. Ale čo som vlastne čakal, veď diskutujem na dsl.sk, kde je každý chytrý a každý všetko videl...
|
|
Re: Apple
Od: CEM3HC
|
Pridané:
22.8.2011 17:36
typicky prikureny appppppplista, porovnava anal s cikulou.
|
|
Re: Apple
Od: vajko
|
Pridané:
22.8.2011 17:51
Skúsim to ešte raz a pomaly pre menej chápavých. Viď. vyššie. Všetko čo som tým chcel povedať, je to, že ten kto má Apple nemusí byť metrosexuál a buzerant. Preto som vybral tie značky, ktoré považujem za menej kvalitné za vysokú cenu. Btw. nie som Applista, to si len Ty myslíš v tej Tvojej sprostej gebuli. Akonáhle má niekto iný názor, resp. reagujem na názor, s ktorým sa nestotožňujem musím byť Applista? Tu sa fakt nedá normálne diskutovať pri týchto prisprostatých deťoch.
|
|
Re: Apple
Od: CEM3HC
|
Pridané:
23.8.2011 8:15
Daj si jablkove deli (ak existuje), alebo nejaku jablkovu tycinku a ukludni sa, pretoze tvoje zabrzdene nazory sa po tebe nedaju citat.
|
|
Re: Apple
Od: vajko
|
Pridané:
23.8.2011 8:39
Nedajú, pretože Tvoje IQ Ti to nedovolí. Príliš komplikované čo? Neverím, že máš viac ako 15 - jablkové deli, alebo jablková tyčinka - to fakt môže napísať len dieťa, alebo kokot.
|
|
Re: Apple
Od: CEM3HC
|
Pridané:
23.8.2011 10:07
Určite máš s tvojou hodnotou IQ pravdu, len by ma zaujímalo, ako si kúpiš ovocnú musli tyčinku, napr. jablkovú, keď máš pre tieto veci asi lepšie pomenovanie...
|
|
Re: Apple
Od: vajko
|
Pridané:
23.8.2011 11:06
infantilné, jednoduché ako Tvoje príspevky pred tým. Ďakujem, že si ma utvrdil v tom, čo som si o Tebe myslel.
|
|
Re: Apple
Od: CEM3HC
|
Pridané:
23.8.2011 11:36
Vychladni debile...
Uz mas rad tissot? Bose? Tvoje dospelacke prispevky su na smiech kazdemu, vratane skolkarov.
Nieco ti prezradim, mal som kedysi ipod, aj iphone, su to primitivne vyrobky pre jednoduchych ludi, ale skutocni jablkovy kokoti sa ukazuju len vtedy, ked neustale propaguju/povysuju/ospevuju stevkove primitivne kokotne hracicky pre analfabetov (a negrov).
|
|
Re: Apple
Od: vajko
|
Pridané:
23.8.2011 11:57
Nuž ešte jedne príspevok na záver predsa len dám. Ja Apple nemám, neviem ako Ti to mám vysvetliť. Mne ide len o jednu vec. Človek, čo sa do toho rozumie vidí vždy 2 stránky. Pozitívne a negatívne. Skutočný informatik vždy vidí pozitíva aj negatíva či už na Apple, Linuxe, Windowse, Adnroide.... Pozerať sa len z tej Tvojej stránky je skutočné krátkozrakosť, alebo nevedomosť a možno si len fakt dieťa. A teraz už naozaj končím, mal by som sa už venovať svojej práci.
|
|
Re: Apple
Od: CEM3HC
|
Pridané:
23.8.2011 12:04
Áno, myslím že dobre urobíš ak budeš zarábať eurká. Lebo takého chuja čo nevidí daľej než na špičku nosa ma nebaví čítať.
|
|
Re: Apple
Od: SteveJ
|
Pridané:
24.8.2011 21:53
jasne ty si radsej pockas az ti postar prinesie socialku
|
|
Re: Apple
Od: SteveJ
|
Pridané:
23.8.2011 11:01
za tvoje reci kvitnu blbostou
|
|
Re: Apple
Od: vajko
|
Pridané:
23.8.2011 11:10
To môže napísať každý. Ak tvrdím, že niekoho reči kvitnú blbosťou a nedá k tomu žiadny argument, nemá to žiadnu váhu. Takúto vetu čo si napísal Ty, môžem napísať pod každý jeden príspevok. Si len ďalší fail prírody. A čo sa tu ja hádam s malými deťmi, ktoré nevedia ani pravopis...
|
|
Re: Apple
Od: SteveJ
|
Pridané:
24.8.2011 20:34
trubka
to patrilo kretenovi CEM3HC alter ego apple fan no 1
|
|
Re: Apple
Od: vajko
|
Pridané:
23.8.2011 11:14
a ešte som zabudol podotknúť ak pre Teba je múdrejšia uvedená veta: "typicky prikureny appppppplista, porovnava anal s cikulou", tak si u mňa zaradený tam kde Tvoj kolega vyššie...Infantilné sprosté decko, resp. kokot.
|
|
Re: Apple
Od: Fatal Nogger
|
Pridané:
23.8.2011 11:26
chlapce, nemozes sa vysrat, alebo co? si podrazeny ako typicky apple primitiv, nadavky ako od pojebaneho fracka, tak si chod lahnut a pocitaj stevkov ako preskakuju ponad iphone...
|
|
Re: Apple
Od: vajko
|
Pridané:
23.8.2011 11:33
ďalší taký idiot. Kde som písal, že mám iPhone? Alebo, že som fanúšik. Som podráždený, lebo keď čítam vaše prijebané príspevky typu applista, jablková tyčinka, preskakuje pona iPhone, tak ma ide urvať. Lebo doteraz som si myslel, že tu chodia ľudia, ktorí sa aspoň trocha vyznajú, ale toto sú vaše odpovede. Úplne scestné, ktoré majú človeka uraziť, ale to sú detské nadávky. Ako v škôlke. To znamená, že ste tu všetci (takmer) primitívne deti, ktoré ako koníček majú inštalovanie OS Windows a rôznych prehliadačov, ale vedia o tom hovno. Končím, nemá to tu význam, s detiskami sa hádať nebudem, na to som už starý.
|
|
Re: Apple
Od: CEM3HC
|
Pridané:
23.8.2011 11:40
Ok, tak si povedal co mas na dusi a co ta trapi, ale skus to povedat mame, alebo apple-positive priatelovi, tak aby ta aj pocuvala, lebo tu asi pre tvoju citlivu dusicku ziadne vhodne dievca nenajdes...
|
|
Re: Apple
Od: SteveJ
|
Pridané:
24.8.2011 20:36
kokot
|
|
Re: Apple
Od: k0k0t
|
Pridané:
22.8.2011 18:43
netvrdim ze jabcak ma zly staff ale s tym co potrebujem
mi vystaci aj bezny android a za cenu co usetrim si
dovolim dobru dovolenku zatial co niektory iphonisti
si budu to miesto (kde ja budem relaxovat) budu iba
prezerat na ich super telefonoch v google maps
hough
|
|
Re: Apple
Od: ktzzpo
|
Pridané:
22.8.2011 20:14
staff a hough?
Preco si nesprznil aj google maps?
|
|
Re: Apple
Od: fghfgs
|
Pridané:
21.8.2011 23:04
Sakra co mu davate minuska?!
Okrem poslednej vety to bola setko pravda.. :)
|
|
Re: Apple
Od: jelito
|
Pridané:
21.8.2011 23:11
S tymi znackami je totalne mimo.
Ale teda adidasky kupis aj za 30€ co len tak o nejakom apple vyrobku povedat nemozno :D
Tissot tak isto nie je nejaky super vyrobca ze by som sa z neho poskladal jak sveter a museli ma ulozit do skrine. Su ovela lepsie znacky na trhu kua. tak preto.
Povedzme ze jedny z naj vyrobkov su predsa len take ktore si das vyrobit na mieru ... a tam sa pochopitelne ta cena prejavit musi. U jablcka ... pri tych nakladoch na vyrobu...
Jedine fakt jedine co sa mi paci na jablcku je ich podpora a moznost bez problemov vyreklamovat za novy kus aj takmer dva roky pouzivany vyrobok.
|
|
Re: Apple
Od: jelito
|
Pridané:
21.8.2011 23:05
Okrem toho Ferrari si ale totalne mimo.
Aj to Ferrari by sa dalo vymenit za cosi lepsie ale dajme tomu ze tym jedinym si sa ako tak priblizil tomu co si sa snazil povadat
|
|
Re: Apple
Od: vajko
|
Pridané:
22.8.2011 16:15
Si jebnutý, alebo čo? Ja som tam nedával najkvalitnejšie značky na svete. Reagoval som menej kvalitnými ale drahými. Piče to ste tu fakt všetci takí kokoti alebo čo?
|
|
Re: Apple
Od: vajko
|
Pridané:
22.8.2011 16:16
Si taký sprostý, že ani nevieš čo som sa snažil povedať.
|
|
Re: Apple
Od: lolekov brat
|
Pridané:
21.8.2011 21:43
No nemozem celkom suhlasit....mozno su to hracky pre metrosexualov a podobne...ale uzavrety je len pre babrakov co nevedia spravit JB...po nom to ide lepsie ako rootnuty android na mojom asus eee pad transformer...(custom rom)
Ide o to ze third part developerov pre iphone je velmi vela...asi aj preto mi ide openvpn a ssh lepsie a rychlejsie (o tom, ze ssh na androide nedokaze spracovat id.rsa kluce pomlcim, lebo to je len a len vina developera, ktory musel pouzit strasne stare zdrojaky...a ja som babrak tiez, pretoze si ich nedokazem skompilovat sam) a uvedomujem si, ze HW iphonu nevyzaduje kompilaciu kazdej aplikacie pre dane zariadenie, ako je to pri androide, ktory nie je tak optimalizovany....co moze byt len otazkou casu
ale unix lubim a unix like OS tiez :)
|
|
Re: Apple
Od: ja.
|
Pridané:
22.8.2011 9:18
- OpenVPN funguje len JB, pokial z nejakeho dovodu nemozes/nechces urobit JB, tak s OpenVPN mas jednoducho smolu. Na rozdiel od Androidu.
- Odkial mas, ze iPhone nevyzaduje kompilaciu pre kazde zariadenie (pricom prve iPhony su ARM6 a posledne ARM7), zatial co Android ano? dex na Androide je platformovo nezavisly, je jedno ci mas ARM alebo x86, behat bude stale (t.j. to sa tyka 99.9% aplikacii). Rekompilaciu vyzaduju len narivne binarky, s ktorymi sa hras na rootnutom zariadeni.
|
|
Re: Apple
Od: lolekov brat
|
Pridané:
22.8.2011 10:03
Ty mi chces nahovorit, ze tebe funguje openvpn na NEROOTNUTOM androide???
Tak mi prosim vysvetli, ako sa ti podarilo zaviest tun/tap device.
iPhone 3G som mal 3 dni...nadaval som ako chora vrana...potom som spravil JB a odrazu vynikajuce zariadenie (len pomale, ale u 4 mi v xbmc prehrava full HD video bez sekania)..android som rootol po dvoch hodinach z toho hodinu mi trvalo kym som sa z alzy dostal domov a o dalsie dva dni tam uz bol custom rom (avsak transformer neprehrava ani len 720p video s matroskou sa to trapi, ale nic z toho...ale to obvinujem android koli zlej HW akceleracii videa...ale mozno je to i HW limit tegra procesorov)
ano aj pre iphon sa kompiluje...ibaze tych zariadeni je len par..narozdiel od androidu, ked to davaju uz ja do chladniciek...cize musis mat pre kazde zariadenie upravenu tu svoju aplikaciu...skus si spustit aplikaciu pre android 2.3 na 3.1 a zistis ako "uzasne" to ide, ci skor nejde.
|
|
Re: Apple
Od: ja.
|
Pridané:
22.8.2011 21:29
Jo, funguje. On tam tun/tap bol uz od vendora ;).
Co sa tyka Transformera, tak Tegra 2 ma problemy s videom, ktory ma bitrate vyssi ako 3 mpbs. Takze neobvinuj android, je to limit pouziteho chipsetu. Android robi iba pass-through.
No a co sa tyka Androidu 2.x a 3.x, no problem. Na GUI veci treba pouzivat fragmenty, v ne-GUI nie je rozdiel.
|
|
Re: Apple
Od: lolekov brat
|
Pridané:
22.8.2011 10:07
a to ze ti to pojde na x86 by si dokazal co?
http://www.android-x86.org/screenshot
kludne si to stiahni...na surfovanie a take to domace zuvanie je to ultra rychle (vyskusane), ale nic viac..
Ja cakam kedy bude este aj na moj eee pad transformer spraveny plnohodnotny linux...ale to musi pockat kym sa mi z reklamacie vrati nabijacka ktora mi po dvoch mesiacoch zhorela....(asi som naozaj babrak, alebo mam stastie na vadne kusy)
|
|
Re: Apple
Od: ja.
|
Pridané:
22.8.2011 21:32
GoogleTV je android na x86 (presnejsie na Intel CE4200). Aplikacie v apk na tom idu bez problemov (a bez rekompilacie).
|
|
spiny jablkove
Od: krematorium
|
Pridané:
21.8.2011 16:03
spiny jablkove.
|
|
Re: spiny jablkove
Od: random dude
|
Pridané:
21.8.2011 16:19
nadavat na internete...
hardcore fukken badass :)
|
|
Re: spiny jablkove
Od: hmmm
|
Pridané:
22.8.2011 2:55
fuken nuken duken
|
|
Re: spiny jablkove
Od reg.: yanick
|
Pridané:
22.8.2011 11:02
forever
|
|
Re: spiny jablkove
Od reg.: iPeterson
|
Pridané:
21.8.2011 17:50
Radsej spina jablkova, jak korejska svina, ktora skopiruje okrem samotneho zariadenia aj kable, redukcie, balenie, a brozurky...
|
|
Re: spiny jablkove
Od: Nope.avi
|
Pridané:
21.8.2011 18:01
Galaxy tab bol sice predstaveny neskor ako iPad2, ale jeho koncept bol avizovany este pred Ipadom. Takze v samsungu maju stroj casu, cestovali do buducnosti, kupili si ipad, vratili sa spat a navrhli podla neho svoj tablet.
|
|
Re: spiny jablkove
Od reg.: Cklasa
|
Pridané:
21.8.2011 21:22
povodny galaxy tab 10.1 (dnes oznacovany 10.1v) bol predstaveny asi mesiac pred iPad2 - http://goo.gl/iyzDX
potom Apple 2.marca predstavil iPad2, predaj zacal 11.marca. Reakcia samsungu bola, ze 10.1v je neadekvatna a nejde do predaja. 22.marca ukazali vyrenderovane obrazky dnesneho tabu - http://goo.gl/wDnI6 a na CTIA bola predstavovacia show - http://goo.gl/0A5bt Novinari a navstevnici mali moznost vyskusat si len tu povodnu verziu, ta dnesna bola skryta za sklom. Ak sa pozries na to video, pochopis preco - bola to totiz len nefunkcna atrapa. Ten ind mohol v ruke kludne potazkavat dosku na krajanie, efekt bol ten isty - ukazali howno, ktore im apple hateri zrali aj s hajzlakom.
|
|
Re: spiny jablkove
Od: TMac
|
Pridané:
21.8.2011 22:25
Tak to predsa robia vsetci, okrem apple samozrejme, ukazuju uz aj pol roka dopredu ze ake super veci vyrenderovali a co super vsetko budu v sebe mat. A nakonec ked to konecne horko tazko daju vyrobit tak potom predaj par tisic kusov a idu to ztahovat z trhu.
Nech si uz konecne ti vyrobcvia uvedomia co vlastne chcu vyrabat a ked uz vyrabaju 1000 druhov vyrobkov tak to musi byt jasne ze to co vyrobia a navrhnu nebude nejako vynimocne. Lebo ich system je taky aky je, vyrabad zo vsetkeho vela druhov. Na co je to dobre vyrabat 20 druhov mobilnych telefonov alebo aj viac pre jedneho vyrobcu? Preco uz nemoze teda niekto skutocne konkurovat applu a vyrabat tak povedzme maximalne 5 typov telefonov a to dokonale navrhnutych?
|
|
Re: spiny jablkove
Od: krematorium
|
Pridané:
21.8.2011 19:13
omg, dalsi jablkovy retard.
ic si lestit bambus na macblog ty jablkovy lekvar.
|
|
Re: spiny jablkove
Od: kápo
|
Pridané:
21.8.2011 21:13
Veru! Tu lestime my!
|
|
Re: spiny jablkove
Od: Panthenol
|
Pridané:
22.8.2011 1:07
nemam rad to sproste jablko ani jeho vyrobky ale vydno ze oni tam nemaju v hlave nasrate a nevyrabaju 50 modelov naraz a este k tomu take trapne ze aj ja by som si zrobil doma na kolene z dreva lepsi, ale sa zameraju na vyrobu min. poctu modelov ktore aj neako vyzeraju a nieco dokazu.
Ja osobne som za to aby sa vyrabalo len par druhov, ktore budu kvalitne a ne miliontisicpatsto roznych sraciek od vymyslu sveta ktore su dobre akurat tak na hadzanie zabiek pri potoku
|
|
Re: spiny jablkove
Od: andkoo
|
Pridané:
22.8.2011 3:08
dosiel som po slovo vydno a hned sup ti minusku
|
|
Re: spiny jablkove
Od: dreveny1
|
Pridané:
22.8.2011 8:17
ja som mu ju tam supol tiez:)
|
|
random dude
Od: uhmmm
|
Pridané:
21.8.2011 16:10
skusil si dostat do iphonu hudbu alebo volaco z pc? ten ich jablcny program je jeden velky fail...
|
|
Re: random dude
Od: random dude
|
Pridané:
21.8.2011 16:17
ano skusal a suhlasim s tebou :)
samorejme, pre niekoho, kto si poskladal vlastne pc, a pozna si svoj operacny system odpredu a odzadu je itunes program absolutne tupy, pomaly a neschopny. ovsem, predstav si nejaku osobku, ktora na pocitaci pozna akurat tak fakt, ze cez modre e-cko sa dostane na pokec a na mail. takyto clovek uvita prave tu jednoduchost prace s itunes a nehladi na to, ze to riesenie je mega neefektivne a da sa to spracit 100krat rychlejsie, keby...
|
|
Re: random dude
Od: rakosnik
|
Pridané:
21.8.2011 16:27
taki ludia, ktorych spominas, by sa pocitacov nemali ani len dotykat
|
|
Re: random dude
Od: _____
|
Pridané:
21.8.2011 16:49
nemoze byt kazdy na vsetko odbornik.To je ako keby nemozem pouzivat auto pretoze neviem zcoho je poskladany motor.
|
|
Re: random dude
Od: random dude
|
Pridané:
21.8.2011 16:53
myslim, ze sme obaja narazali na tych ludi, ktory by po par rokoch pouzivania auta kontrovali tvoj prispevok stylom: "netrep hovadiny, auto nema motor, motor je len v kosacke."
|
|
Re: random dude
Od: brizolit
|
Pridané:
21.8.2011 18:02
Na to sluzi autoskola, bez nej vodicak nedostanes, ale to sa raz dozvies neboj :)
|
|
Re: random dude
Od: random dude
|
Pridané:
21.8.2011 18:35
otazka na telo, sefe:
aky priemer maju srauby, ktore ti upevnuju drziaky vacky?
typ auta potom poprosim v odpovedi.
aspon sa overi, ako dobre si poznas vlastne auto :)
|
|
Re: random dude
Od: ejha
|
Pridané:
21.8.2011 20:26
To ako keby som sa ťa opýtal akú veľkú eepromku má tvoj mobil.Teraz nechcem machrovať, ani neviem či eepromka v mobile je, ale myslím že by mala byť (?). Tým chcem povedať, že každý by mohol vedieť, že v počítači je procesor,grafika,hdd,ramka- aspoň tieto 4 časti...
|
|
Re: random dude
Od: random dude
|
Pridané:
21.8.2011 21:12
~40MB, se k850i, preco sa pytas?
samozrejme mas pravdu, kazdy uzivatel pc by mohol minimalne este vediet, ze rychlost procesora sa uvadza v Hz, ze je tu nieco ako byte, v ktorych sa uvadza nieco ako mnozstvo dat, ktore si mozem do pocitaca ulozit. potom poznat aspon zaklady stromovej struktury a vediet, ze naozaj nema stryka v nigerii (cest vyminkam).
ps: inac, narazal som na to, ze sa kolega nado mnou az prilis akcne snazil navazat do niekoho stylom "ja su majster sveta, a ty na to este dospejes."
a ked uz je tu thread pod mojim nickom, tak si mozem rypnut troska do rypakov, abo nie? :)
|
|
Re: random dude
Od: IQ-7
|
Pridané:
22.8.2011 23:22
EEPROM tam urcite mas ale 40MB mas tak akurat FLASH
pohladaj a potom sa ozvi
Dobru noc :-)
|
|
Re: random dude
Od: rq info
|
Pridané:
23.8.2011 5:04
co znamena eeprom?
co je to flash?
|
|
Re: random dude
Od: entity
|
Pridané:
23.8.2011 13:26
flash je technicky typ eeprom, nakolko bol z neho vyvinuty.
ovsem termin flash sa zauzival na oznacenie eeprom, kde sa adresuju bloky dat na rozdiel od jednotlivych bytov.
ten retard nad tebou by si mal dostudovat zaklady. az sa zobudi.
|
|
Re: random dude
Od: unreg. viva la fico
|
Pridané:
21.8.2011 21:41
Vackovy hriadel sa zvycajne odlieva ako jeden celok spolu s vackami. Tie sa potom spolu s loziskami zabrusuju na presne rozmery. Takze ake drziaky sefe?
|
|
Re: random dude
Od: random dude
|
Pridané:
21.8.2011 21:58
keby som mal po ruke cukrik, tak si ho zasluzis za spravnu odpoved :)
|
|
Re: random dude
Od: YivoSVK
|
Pridané:
21.8.2011 16:50
picovina.. ako odchovany Nokiak som iTunes neznasal, ale tak som si zvykol na jeho pohodlnost ze si uz nvm predstavit trapne kopirovat mp3ky do zloziek
|
|
Re: random dude
Od: random dude
|
Pridané:
21.8.2011 16:56
teda si len ziskal kus pohodlia vymenou za kontrolu, na ktoru si musel nejaku tu namahu vynalozit. aj tak sa da :)
|
|
Re: random dude
Od: b2un0
|
Pridané:
21.8.2011 17:19
"taki ludia, ktorych spominas, by sa pocitacov nemali ani len dotykat"
Presne tu je dôvod úspechu Apple. Namiesto menšiny geekov sa zamerali na väčšinových konzumentov. Ak budeš niekedy zakladať firmu, skús svoj názor prehodnotiť.
|
|
Re: random dude
Od: Lord Blade
|
Pridané:
21.8.2011 17:51
Aspoň vidno pre akých ľudí sú veci od Apple orientované na základe toho iTunes fw --> pre blbcov
|
|
Re: random dude
Od: Lord Blade
|
Pridané:
21.8.2011 17:51
fw=sw, preklep
|
|
Re: random dude
Od: miro j.
|
Pridané:
21.8.2011 19:22
taka osobka si kupi nokiu za euro v orangi s najvyhodnejsim pausalom lebo to videla v reklame a nebude sa pchat do sfery ktorej nerozumie, lebo chape ze by ten telefon nevedela ani zapnut ;)
|
|
Re: random dude
Od: random dude
|
Pridané:
21.8.2011 20:04
chcem vidiet nadrzanu nastku, ktora sa ti bude po diskoteke ohanat nejakou starou nokiou.
alebo nejakeho chlapika, ktory si mysli, ze s tou eurovou nokiou moze uspesne polovat na skoro triezve zenske.
jablko je este stale prestizna znacka, ktora ma stale cveng. aj ked ma svoje muchy, ovsem, kazdemu to svoje :)
a jobs je dobry reklamy mag, ktory si vie zariadit, aby sa jeho produkt stejne dobre predaval za par sto euro, aj keby mal vo vnutri stejne creva ako ta jedno-eurova nokia.
|
|
Re: random dude
Od: jelito
|
Pridané:
21.8.2011 23:19
Ja nechcem NAOZAJ nechcem vidiet chlapika ktory mobilom loví čokolvek. Ani si to len nechcem predstavit. Dost na tom ze tak 6-7 rokov dozadu chodil uz byvali spoluziak na diskoteky pocuvat mp3ky z mobilu. Tym co tu popisujes ma prosim ta nestras.
|
|
Re: random dude
Od: jelito
|
Pridané:
21.8.2011 23:26
Ten chlapik co ma totiz ipod/iphone/i (aj) hovno
Totiž nelovi na to jaky ma hudobny prehravac/telefon/exkrement
Ale lovi na to ze kukaj cica na jaku picovinu mam ja peňáze. Ked budeš se mnu veľa veľa trtkať budeš mať na pičoviny peňáze aj ty moja. Jako chápeš
|
|
Re: random dude
Od reg.: roob_
|
Pridané:
21.8.2011 21:10
ako preboha mozes argumentovat jednoduchostou prace, ked v tom programe sa neda skopirovat nic a ani sa ziadnym sposobom neda prist na to ako sa to kopiruje. Ok, na googli najdes ako na to. Len ako mozes porovnavat itunes s tym, ze na neapple veciach sa ti nacita pismenko F, ctrl+c, ctrl+v a hotovo. Nechapem. To je ako porovnavat vysranie sa (mass storage) so zostrojenim atomovej bomby (itunes).
|
|
Re: random dude
Od: random dude
|
Pridané:
21.8.2011 21:17
jednoducho. podla rychlosti a efektivnosti vykonania urcitej operacie.
a mne osobne pripada rychlejsie pri probleme upchatej prdeli sa manualne vytentovat, ako zapalit atomovku a vyhodit do luftu cele mesto. samozrejme vysledok je ten isty - prdel cista, problem fuc :)
ale sranda bokom: niekomu je jednoduchsie kliknut 10x na rozne ikony a pretiahnut par suborov, ako si zapamatat 2 klavesove skratky a este k tomu naraz mackat 2 klavesy.
|
|
Re: random dude
Od reg.: roob_
|
Pridané:
21.8.2011 21:29
problem nieje 10x kliknut, ale prist na to, na co tam v tom neprehladnom bordeli kliknut mas. Ja som na to nepriesiel, aj ked je pravda, ze itunes som videl len 2x 30 minut. Potom som stravil asi hodinu hladanim softu, ktory to aj na ipode robi ctrlc/v. Zial neviem ako sa volal, ale nevadi, lebo som sa s danym zariadenim stretol len 2x vzivote a dufam ze uz nikdy viac.
|
|
Re: random dude
Od: random dude
|
Pridané:
21.8.2011 21:55
jj itunes je ponastavovany aby vsetko robil automaticky. beznemu uzivatelovi to mnoho sprijemni a usetri vela casu, kdezto admini si trhaju vlasy :)
|
|
Re: random dude
Od: TMac
|
Pridané:
21.8.2011 22:40
Ten kto nevie ovladat iTunes je podla mna uplne mimo. Hlupe kopirovanie suborov do mp3 prehravaca alebo neviem do coho je neprakticke. V iTunes si predsa robis vlastnu hudobnu kniznicu, pripadne kniznicu dokumentov atd. Vsetko sa zosynchronizuje samo, nikoho nezaujima kde su subory umiestnene, to funguje tak len vo windowse ze musim stale pozerat kde su subory a nedajboze aj kontrolovat cu sa mi to vobec do toho prehravaca, telefonu albe psej matere vobec zmesti. Nechapem akomsa niekomu mozu pacit komplikovane veci. Na tie co su ovela jednoduchsie nadava.
|
|
Re: random dude
Od reg.: roob_
|
Pridané:
22.8.2011 20:05
jasne, samo sa vsetko zosynchronizuje, aj 60 giga mp3 do 4Gb ipodu. Itunes lepsie vie co ja chcem pocuvat ako ja. A najsuper je, ked aj niekto iny pouziva dany komp, nie len 1 clovek a itunes sam zisti ze bratove mp3 sa musia pacit aj mne a supne mi tam automaticky tie jeho. Paradicka. Itunes a akykolvek soft co sam automaticky kopiruje hocico hocikam je pycovina jak voda v kosi a zasadne ich nepouzivam. Ludia ktori nevedia co kde maju by si zasluzili facku a nepustit k pocitacu, kym si nezapamata, ze hudba patri do d:mp3 pokial pouzivam pc sam, alebo do d:mojemenomp3 ked viaceri.
|
|
Re: random dude
Od reg.: roob_
|
Pridané:
22.8.2011 20:07
vyhadzalo opacne lomitka, inak som to mal napisane dobre
|
|
Re: random dude
Od: mylankooo
|
Pridané:
23.8.2011 0:37
Asi ti usla moznost, ze v iTunes si mozes z tych 60gb sam navolit, co sa ti ma synchronizovat a co nie :) Synchronizacia nemusi znamenat, ze sa ti spravi kopia 1:1 HDD vs. MP3 prehravac. Mozes si hudbu zoradit podla interpreta, albumu, zanru, oblubenosti, poctu prehrati atd.. mas tam smart playlisty, ktore si mozes nastavit podla lubovole a k svojej hudbe pohodlne a rychlo pristupovat na zaklade akychkolvek dotazov. To su veci, ktore by si priecinkovym systemom spravil velmi tazko. Ak sa ti uz hnusi iTunes tak pouzivaj Winamp, ale prosim ta nie priecinky :D To je to iste akoby pouzivatelia Oracle dostali k systemu budovu o rozlohe 3ha s mnozstvom kartotek - od toho su v dnesnej dobe databazy predsa. A clovek samozrejme vie, kde svoju hudbu ma ulozenu, ale k priecinkom nemusi vobec pristupovat. To je to iste, ako by si chcel mat znalost, aky klaster na disku obsahuje ake data - tebe ako pouzivatelovi to moze byt absolutne jedno, kedze sa o to stara OS.
|
|
Re: random dude
Od: mylankooo
|
Pridané:
23.8.2011 0:47
A co sa tyka viacerych pouzivatelov na jednom pocitaci... to mas s bratom zdielane jedno pouzivatelske konto, lol? :D
Dve a viac pouzivatelskych kont + rovnaky datovy zdroj / kniznica = rovnake data + ziadna redundancia / ziadne plytvanie priestorom na disku + ine nastavenia => iny a jedinecny vystup z databazy pri synchronizacii podla potrieb konkretneho pouzivatela.
|
|
Re: random dude
Od: TMac
|
Pridané:
23.8.2011 18:10
Tak tak, svojou nevedomostou to sam komplikujes a zbytocbe na to nadavas. Naco ti je ipad ked ho ani nevies pouzivat. Kup sy sony a to spojis len s PC.
|
|
...itunes
Od: jano d
|
Pridané:
21.8.2011 16:29
ano v dobe informacnej sa vela ludi naucilo pochhopit stromovu strukturu... akurat tam zostali. v dobe znalostnej pouzivaju databazy.. itunes pekne sam taktu spracovava a nasledne syncuje... co je podla mna lepsie ako stale ako curino, si veci kopcit. v starom ipode 160gb mam celu svoju zbierku... do iphonu sa mi syncuje len topka najhranejsich a topka najnovsich... ale to asi nepoznaju panaci, co stale len kopiruju..
ps. uz sa neviem dockat na icloud.
|
|
Re: ...itunes
Od: random dude
|
Pridané:
21.8.2011 16:48
pouzivat nieco pokrocile bez toho, aby clovek mal potrebne zahlady tiez nie je velka vyhra.
|
|
iPhone vs HTC
Od: BourneSVK
|
Pridané:
21.8.2011 17:01
Som vlastníkom iPhone 4 a HTC HD Desire oba vlastním tak okolo pol roka. Sú nejaké maličkosti v ktorých je iPhone lepší no z celkového hladiska u mňa rozhodne vedie HTC. iPhone občas aj ľutujem že som kupoval (bol pomaly drahší ako to HTC)no čo do možností oveľa chudobnejší hlavne kvôli nespočtu obmedzení. Jediná možnosť ako z neho urobiť plnohodnotné zariadenie je jailbreak no to padne záruka. Takže môj záver je "ďakujem no od apple už radšej nič nebrať, za tie peniaze vám dajú akurát tak milión obmedzení.
|
|
Re: iPhone vs HTC
Od: NienieNieee
|
Pridané:
21.8.2011 17:28
Zaruka nepada, restore vsetko riesi. Sam to mam overene.
|
|
Re: iPhone vs HTC
Od: iphone 4
|
Pridané:
21.8.2011 18:29
obmedzenia ? a ake prosim ta ?
Nemozes ho pouzit ako prenosne medium ? FileApp. Nemozes si stahovat zadarmo platene apps ? Najdi si robotu. Nemozes zmazat hudbu cez telefon ? V dnesnej dobe toto ako obmedzenie nepovazujem, kedze NTB mam pri sebe stale.
|
|
inovacia ...
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
21.8.2011 17:36
nic proti Samsungu, ale prenasobit vsetky rozmery nejakou konstantou je inovacia hodna vlastneho intelektualneho vlastnictva? ...
|
|
Re: inovacia ...
Od: Lord Blade
|
Pridané:
21.8.2011 17:55
Predstav si televizory ktore maju nejaky rozmer obrazovky, tak daju iny ram, tiez to je akoze kradnutie dizajnu? Keď má niečo rozmer obrazovky 4,3" či koľko, tak je jasné že to nedajú do obalu od 10" ty vlastníctvo...
|
|
apple
Od: Lumiere
|
Pridané:
21.8.2011 17:57
apple ma zakaznikov presne tam kde ich chce mat :-)
|
|
Re: apple
Od: .........
|
Pridané:
21.8.2011 20:19
V Jobsovom anále?
|
|
Re: apple
Od: SteveJ
|
Pridané:
22.8.2011 10:47
a prispevok od hovna, co si mysli ze je intlektualne
|
|
Re: apple
Od: ...........
|
Pridané:
22.8.2011 10:55
nebékaj tu prosím ťa, ovečiek je tu dosť aj bez teba ;-)
|
|
Re: apple
Od: SteveJ
|
Pridané:
22.8.2011 14:00
a to mi hovori kto?
krikri?
...... ?
skafnder?
alebo apple no. 1 fan
alebo to hovno :-)
|
|
Re: apple
Od: cikular.
|
Pridané:
22.8.2011 21:37
vyhral si ankety o najvacsieho apple curaka portalu dsl.sk.
prvou cenou je spolocna noc s vasim nacelnikom jozkom a kilo vazeliny.
|
|
Re: apple
Od: SteveJ
|
Pridané:
22.8.2011 22:33
ba zmenu sexualnej orientacie som dost stary, no ty si si ho este nezmocil, tak to vyskusaj
|
|
heh netraposte
Od: Klbko
|
Pridané:
21.8.2011 18:11
existuju "mobily" a potom je tu iPhone.....
Kto tvrdi nieco ine tak ho asi nikdy nemal v ruke.... ;)
|
|
Re: heh netraposte
Od reg.: Dexter13
|
Pridané:
21.8.2011 18:31
Existuju Ludia a potom si Ty. dufam ze som ta neurazil ;)
|
|
Re: heh netraposte
Od: Klbko
|
Pridané:
21.8.2011 18:45
Vlastne to bol kompliment...diky :D
|
|
Re: heh netraposte
Od: jajajaj
|
Pridané:
21.8.2011 22:51
presne taki su apple-isti
|
|
Re: heh netraposte
Od: Neviem
|
Pridané:
21.8.2011 19:01
Myslim, ze si to vystihol.
Existuju mobily a potom je tu iPhone.
.
Zatial co ludia, ktori maju mobily ich pouzivaju, ludia ktori maju iPhone ho opatruju. Este pred otvorenim krabice s iPhonom kupili nejaky prezervativ, aby sa im nedajboze nezaspinil a neposkrabal. Nie displej ale svata relikvia.
.
A přitom taková blbost ...
|
|
Re: heh netraposte
Od: Klbko
|
Pridané:
21.8.2011 19:11
Ja sa bez neho teraz uz ani nezaobidem. Vcera som dokoncil instalaciu servra prave cez iPhone a LogMeIn z mojho oblubeneho podniku... proste cool. Pri cigaretke a vinku.
Co k tomu dodat? kto chce nosit notebook vsade kde sa pohne - jeho vec. Ja mam "notebook" v zadnom vrecku nohavic... ;)
|
|
Re: heh netraposte
Od: matkoo
|
Pridané:
22.8.2011 0:21
len tak zo srandy, písal si na tom notebooku v zadnom vrecku nohavíc diplomovku? :D
to čo si popísal by som skôr nazval dialkové ovládanie ako notebook
|
|
Re: heh netraposte
Od: Fanatixx
|
Pridané:
21.8.2011 20:23
Napísal si to pekne, existujú "mobily" s ktorými si zavoláš, pošleš SMS, MMS, popočúvaš hudbu, pozrieš video,zahráš hry, nafotíš fotky, nahráš video... a spústu ďalších vecí a potom existuje iPhone, máš pravdu, nikdy som ho nemal v ruke. Normálny človek h0vn0 do ruky nechytá.
|
|
ghjgfjfghj
Od: jfjgfhjgfhj
|
Pridané:
21.8.2011 18:36
srrat na cele apple.
V US ide touchpad 16GB za 99USD a 32GB za 149USD .
engt.co/pLEx3q
|
|
Re: ghjgfjfghj
Od: random dude
|
Pridané:
21.8.2011 19:06
a k tomu stacilo len vyhlasenie, ze hp sa vytentuje na cely webOS :)
|
|
Re: ghjgfjfghj
Od: fhcghxfjhdf
|
Pridané:
21.8.2011 19:35
kupil som 2ks...na net, filmy, par hier to uplne staci.
pripadne xda urobi port androidu a bude salalala.
|
|
Re: ghjgfjfghj
Od: dgjhfhkhjkjg
|
Pridané:
21.8.2011 20:18
link kde sa da kupit?
|
|
Re: ghjgfjfghj
Od: ...........
|
Pridané:
21.8.2011 20:22
to zlacnenie je pre americký trh, ohľadom európskeho trhu sa HP ešte nevyjadrilo . . . ale vraj to ide na dračku (na Googli to bol vraj istý čas najvyhľadávanejší reťazec) a ebay je plný toho ;-)
|
|
Re: ghjgfjfghj
Od: dhdxhdfgh
|
Pridané:
21.8.2011 21:10
vsetko vypredane :)
co si myslis ze cakaju na teba ?:))))
jedine ebay, ale uz za 2x vyssie ceny.
|
|
Re: ghjgfjfghj
Od reg.: iPeterson
|
Pridané:
21.8.2011 21:44
Odporucam pozriet predstavenie HP Touchpadu spred polroka... :)
Nazov: HP webOS Think Beyond Event
Datum: 9. Februara 2011
Dlzka: 1:49h
Ucinkujuci: Pat a Mat
Zaner: komedia
Najvacsia perla: "With the TouchPad, HP has once again redefined a category with features that blow other devices away"
|
|
jabko
Od reg.: zeratul
|
Pridané:
21.8.2011 19:31
pred tyzdnom vysla sprava ze pozmenil obrazok tabletu aby sa podobal na iPrd, teraz aj galaxy S pozmenili, je aj nieco co apple nepozmenil aby to vyzeralo na kopiu??? To im len tak prejde??? to je ocividne zavadzanie jak svina, taku pokutu im mali vyrubyt zeby aj cervik co zerie to jablko by vypadol z tamad
|
|
hahaha
Od: ddkdj
|
Pridané:
21.8.2011 19:52
Mne sa lubi ako tam otvorili zoznam aplikcii aby sa to viac na iPhone podobalo. Lebo iPhone a iPad nič iné ako zoznam aplikácií nemá.
|
|
apple je onicom, slepa cesta
Od: dejv
|
Pridané:
21.8.2011 20:24
apple je slepa cesta...to pochopte...
a TABLET PC TU BOLO 5-10rokov pred IPADOM !!!!!
ZAZALUJTE APPLE A VYHRATE....
|
|
Re: apple je onicom, slepa cesta
Od: minosvk
|
Pridané:
22.8.2011 8:10
Zazalujte apple :DDDD ty somar :D pozri si rok 1987 a platformu Newton, potom sa tu rozkrikuj fetos
|
|
Re: apple je onicom, slepa cesta
Od: el_kabel
|
Pridané:
22.8.2011 16:14
pozri si zaciatok 80rokov a firmicku menom psion...
|
|
Re: apple je onicom, slepa cesta
Od reg.: Cklasa
|
Pridané:
22.8.2011 16:55
psion som mal a neviem, co ma spolocne s dnesnymi tabletmi, ci Newtonom
|
|
hate trol
Od: troler
|
Pridané:
21.8.2011 21:53
APPLE JE ZLO A JOBS JE UPÍR
|
|
APPLE
Od reg.: gabrieldicer
|
Pridané:
21.8.2011 23:01
zlata nokia 3310 :)
|
|
Re: APPLE
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
21.8.2011 23:14
Nechceš moju Nokiu 5530? Zapadá mi tu prachom.
|
|
Re: APPLE
Od: Ignacius
|
Pridané:
22.8.2011 1:46
Tak tak..
Ja si svoju 3330 udrzujem, pravidelne raz mesacne baterku prebijem, a sem tam , prilezitostne, v spolocnosti prevetram...a kolko zaujemcov o kupu...NEPREDAM!!
|
|
dfghjk
Od: sfdghj
|
Pridané:
21.8.2011 23:21
no lebo stare mobily sa nepodobali jeden na druhy ako vajce vajcu...
|
|
apple
Od reg.: gabrieldicer
|
Pridané:
21.8.2011 23:44
presne tak, nepodobal sa ani jeden a stacilo tak male len SMS a volat, a odrazu je net v MT a plno blbosti. :) aj ja mam stare MT doma a zapadaju prachom nemaj strach. mne je to osobne edno kto co ma, kazdemu pasuje nieco ine kolko ludi tolko chuti. ale hadat sa tu nebudem ci jablko alebo nieco ine :) a apple a Samsung nech sa hadaju peniaze nato maju:)
|
|
Apple-psie
Od: cecilka
|
Pridané:
22.8.2011 9:03
http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Applepsie
|
|
i i
Od reg.: yanick
|
Pridané:
22.8.2011 11:08
http://goo.gl/UvTGk
|
|
Iphone
Od: Apple-man
|
Pridané:
22.8.2011 19:12
Ste ochotný dať jednu výplatu za I pad?
Tak si vyberte bud I pad alebo Elektrina Voda Plyn a Telpé Jedlo ???
|
|
Re: Iphone
Od: SteveJ
|
Pridané:
22.8.2011 22:41
nie kazdy zije od vyplaty do vyplaty, ani nemoze kazdy zarabat nadpriemer, vsak ze?
ale ak by som zarabal tak malo a chcel iPad, tak asi zacnem nieco robit, aby som si ho kupit mohol a nebudem horovit o ovciach a jablcnom pyre v kazdej diskusii o apple na dsl, jedine ze by som mal pyre v hlave ako niektori, co tie inteligentne prirovnania tak radi pouzivaju
|
|
Re: Iphone
Od: zeleninar
|
Pridané:
22.8.2011 23:58
sadap ty tupe jablkove pure.
|
|
Re: Iphone
Od: SteveJ
|
Pridané:
23.8.2011 10:59
trpis zjavne rozdvojenou osobnostou, co prispevok to iny nick
chod k psychiatrovi
|
|
Re: Iphone
Od: agent orange
|
Pridané:
23.8.2011 11:34
zjavne netusis, co je rozdvojena osobnost, ty tupe jablkove pure.
bez plakat na macblog, ty ovocinarsky trubiroh.
|
|
Re: Iphone
Od: SteveJ
|
Pridané:
24.8.2011 20:39
si kokot primitivny
co by som tam robil, ja ziadny Mac nemam
rozdvojeny debil
|
|
zlobaa
Od: joejoeer3039403243204
|
Pridané:
22.8.2011 20:21
za to by mal samsung zalovat Apple a este by mal dostat apple zjeba ze klamal v zalobe...
|
|
apple
Od reg.: gabrieldicer
|
Pridané:
22.8.2011 20:44
Apple-man: su ludia co daju bez zavahania, ale ved to je ich vec tak preco riesis blbosti? ved ked raz na nieco nemam tak kaslem nato a kupujem naco mam vramci moznosti. pokial niekto zaraba tolko ze si moze vziat apple tak preco nie?
|
|
POD OBRAZKOM
Od: Fatal Nogger
|
Pridané:
23.8.2011 8:20
akoze redakcia, naozaj super popis pod obrazkom, klobuk dole, lepsie by to snad napisal len madar s 8 promile v krvi, samozrejme bez znalosti slovenciny...
|
|
Diskusia ako bič.....
Od: kexik
|
Pridané:
23.8.2011 12:28
Som fascinovaný (nie fas cínovaný) ako sa každá diskusia nezávisle na téme po druhom, nanajvýš po treťom príspevku zvrhne na osobné invektívy a nadávky...... Aká bola vlastne téma?
|
|
Re: Diskusia ako bič.....
Od: Komentol
|
Pridané:
23.8.2011 13:48
kedze si fascinovany, je to v norme. keby si znechuteny, je to i nom.. inak tema je o jablkovom zavine.
|
|
Re: Diskusia ako bič.....
Od: Markoman
|
Pridané:
24.8.2011 22:07
Fas Cinovany, spolocnost Apple kazi svoje renome neprimeranym a nevhodnym zamlzovanim dokazoveho materialu hned v prvopociatku. Do toho prispievaju mladi muzi mimo misu ktori su masiruju ego. Predpokladam ze 80% si precitalo len nadpis a hned sa vrhli po hlave do plodnej diskusie. Psychologicky ramec toho je zviditelnit sa, mlady muz hra podvedome rolu pava pred ostatnymi sokmi, nakolko sa chce parit, podla moznosti bezdetne, bezalimentne a bez prenosu pohlavnej choroby. Nakoniec ma kazdy z nich dobry pocit a vecer onanuje do ponozky s podvedomou predstavou, ale som im to natrel. Samozrejme jedine co si moze natriet je jeho ponozkovy ejakulat na slany chleba. Dobru chut.
|
|
apple a
Od: ademek
|
Pridané:
25.8.2011 12:25
len tak pre inf. apple je predrazeny len v europe keby ste boli usa tak zisttite ze tam su o 50 perc. lacnejsie . a co sa tyka dotykovych displejov maju urcite najlepsie aj ked nehovovorim ze ostatne su zle . aj ked ludia v amerike su total vymlety ludia
|