| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
nemci
Od: Neviem meno
|
Pridané:
9.9.2011 17:00
"Čistá" germánska rasa musí byť vždy iná, blbci ako od apple. Kašľať na nich, unich ak sa nebude predavať tak nech ale ostatných krajín sa to netýka, dúfam.
|
| |
Re: nemci
Od: crasho
|
Pridané:
9.9.2011 18:42
Jasne! O zakazy predaja rozhodol nejaky okresny sud z hornej dolnej v DE prave vtedy ked sudsa namiesto jonglovania si uzival fajku od holky z Applu. To ako keby sud z oravskej pici rozhodol o tom, ze na Slovensku sa nemoze predavat znacka VW. Do pice aj s uniou ovladanou DE a FR, zmykaju nas ako handry a jebu aj do principov slobodneho trhu.
|
| |
Re: nemci
Od: hnilec
|
Pridané:
10.9.2011 13:08
tak tak
|
| |
Re: nemci
Od: superkarol999
|
Pridané:
10.9.2011 15:01
každý kto má iPad je čechomaďar, homosexuál a TROLL!!! Apple sux, SAMSUNG rulezzzz.
|
| |
Re: nemci
Od: jozef k
|
Pridané:
9.9.2011 19:02
Palo Demitra vedel toho prilis vela, preto ho zavrazdili. Cest jeho pamiatke.
|
| |
Re: nemci
Od: Golem
|
Pridané:
9.9.2011 19:12
Tebe jebe, chod sa vyspat!
|
| |
Re: nemci
Od: Adrique
|
Pridané:
9.9.2011 20:24
ROFL, tento komentar made my day! :D
|
| |
Re: nemci
Od: Neviem
|
Pridané:
9.9.2011 20:45
Presne. Nechapem, ako moze byt niekto taky retard, ze to ominuskuje ...
|
| |
Re: nemci
Od: einstein
|
Pridané:
9.9.2011 19:52
no a, tak si to nemec kupi online inde a da poslat postou. trestaju len vlastnych obchodnikov.
|
| |
samsung
Od: SteveJ
|
Pridané:
9.9.2011 17:02
okresny sud?
dufam, ze to samsung potiahne az do strasburgu.
|
| |
Za poslednú hodinu: 608 meraní
Od: JFK.....
|
Pridané:
9.9.2011 17:13
To co ma Samsung za pravnikov? Prvakov z fakulty?!
|
| |
Re: Za poslednú hodinu: 608 meraní
Od reg.: Zypa Cupak
|
Pridané:
9.9.2011 21:41
hej - z pravnickej VŠ v Sládkovičove
|
| |
čoho sa apple bojí?
Od: Mentol
|
Pridané:
9.9.2011 17:20
Neviem, čoho sa jablko bojí? však ak je ich tablet a slávny ajfon taký super, oveľa lepší ako konkurencia, nikto si nekúpi nepodarenú kópiu od korejcov. Alebo je tá údajná kópia oveľa lepšia ako originál.....
|
| |
Re: čoho sa apple bojí?
Od: asdg
|
Pridané:
9.9.2011 20:47
Ale, Mentol sa objavil. Neparazitujes ty fesak na niekom?
|
| |
Re: čoho sa apple bojí?
Od: Klara
|
Pridané:
10.9.2011 1:08
Mentol sa zrusil, uz neexistuje.
|
| |
WTC 7
Od: Neviem
|
Pridané:
9.9.2011 17:24
Mimochodom, vsimli ste si ako je zrazu ticho okolo Libye? Povstalci vitazne oslobodzovali prosty lud, kazdy den milion clankov v novinach a zrazu TICHO. Uz je tam demokracia, uz su vsetci stastni?
.
Vratim sa k teme. Neexistuje ina cesta na technologicky vrchol ako porusovanie sucasneho patentoveho zakona. Cina ukazala cestu. Vyzyvam slovenske vladne institucie a slovensku akademiu vied na masivnu podporu bezohladneho a neobmedzeneho kopirovania vsetkych dostupnych technologii. Inak budeme naveky len montovat prevodovky.
|
| |
Re: WTC 7
Od: JFK......
|
Pridané:
9.9.2011 17:58
Podporovatelia rebelov vratane NATO, potrebuju konat rychlo - tj. rozdelit ukradnutu moc a bohatstvo krajiny, plus zabezpecit rozdelenie do buducnosti. Samozrejme vo svoj prospech s heslom: "Prebrali sme to my, nech nam to hadam niekto nevyfukne".
Kvoli tymto manipulaciam je pre nich ziaduce medialne ticho, najlepsie nejakym sposobom odputat pozornost co pachaju na krajine po zvrhnuti vedenia.
|
| |
Re: WTC 7
Od: Neviem
|
Pridané:
9.9.2011 18:23
Hm, nepochybujem o tom, ze spravy z Libye boli vyfabrikovane agenturami. Je mi jasne, ze nasi tupci to len automaticky skopiruju a maximalne prelozia z anglictiny do slovenciny. Ale preco agentury stichli? Ved mohli predsa dalej pokracovat v nastolenom style.
Mam taky pocit, ze v Libyi sa deje nieco take, ze ujom v Reuters sa na chvilu zastavil dych.
Pocul som nieco, ze demokraticki rebeli kompletne vyrabovali obrovske kaddafiho zbrojne sklady a rakety niekam predali. Niekam za hranice ale nevie sa kam. Bude vesela farebna jesen.
|
| |
Re: WTC 7
Od: JFK.....
|
Pridané:
9.9.2011 18:34
Myslim si ze rabovacka je vysoko pravdepodobna. A ako v malom, tak aj vo velkom. Ak je teda pravda rabovania sidla, mozeme cakat rabovanie krajiny. A nasledny predaj obrovskych zdrojov (ako kazdy vie hlavne ropy) do pochybnych ruk.
|
| |
Re: WTC 7
Od: Cuda
|
Pridané:
10.9.2011 9:50
Samozrejme že tých pár rebelov chcelo iba Kaddáfiho bohatstvo.
On to roky držal pevne v rukách a malo to úspech a kredit.
|
| |
Re: WTC 7
Od: safddvds
|
Pridané:
10.9.2011 8:51
hej no super a kde si to pocul, predavacka ti to povedala v obchode?
|
| |
Re: WTC 7
Od: RIKK
|
Pridané:
10.9.2011 13:35
Neviem, neviem ci vies o fotkach ktore raz uverejnila agentura reuters (z iraku abo afganistanu abo neviem) boli to fotky pekne naaranzovane, ako ludia trpia atd, "mrtvola" presuvana po ceste z jednej strany na druhu, "herci" poprezliekany do inych siat aby bolo voac fotiek....
...ja od vtedy co som to videl reuters neverim ani pol slova.
|
| |
Re: WTC 7
Od: Element2
|
Pridané:
9.9.2011 21:20
Nie je ticho. Netrep. Skús si pozrieť aj iné média ako sme či nový čas.
|
| |
Re: WTC 7
Od: mariannnnnn
|
Pridané:
10.9.2011 11:35
Support for Muammar al Gaddafi from the people of Slovakia
ak ste na Fejšuku ...tak v tej skupine by ste mali nájsť informácie z Líbye
|
| |
káčena
Od: Steveiscurak
|
Pridané:
9.9.2011 17:29
"Súd je toho názoru, že minimalistický dizajn Apple nie je jediným technickým riešením tabletu, možné sú aj ďalšie dizajny," zdôvodnila podľa agentúry Blooomberg emailom poslanom z iPadu dnes svoje rozhodnutie sudkyňa Johanna Brueckner-Hofmann
|
| |
Re: káčena
Od reg.: zeratul
|
Pridané:
9.9.2011 17:50
zenska, co mozes cakat, krava to je, "mozne su aj dalsie dizajny", kruh alebo trojuholnik? ci nahodou kosostvorec, lichobeznik?, zaujimave ze acer,asus,MSI,toshibu a neviem koho este nezaluju, sak tie su rovnako(ne)podobne ako iPrd, tenka obdlznikova placka s dotykovym displayom
|
| |
Re: káčena
Od: Neviem
|
Pridané:
10.9.2011 10:31
Tak zenska alebo krava? Vedel si o tom, ze vacsina ludi to striktne rozlisuje?
.
http://goo.gl/BTzEG
|
| |
Re: káčena
Od: ...........
|
Pridané:
12.9.2011 18:17
Kosostvorec by bol fajn :), by sa to mohlo volat PussyPod, ale keby bol sumerny a otocili ho o 45 stupnov, zasa by to bola len ta prasprosta kopia :).
|
| |
Re: káčena
Od: slecna.l
|
Pridané:
13.9.2011 11:09
blondina, no.
http://dopice.sk/Tc
|
| |
Re: káčena
Od: el_kabel
|
Pridané:
9.9.2011 18:18
ja hlavne nechapem ako o tom moze rozhodovat okresny sud???
|
| |
zenska
Od: panenanebi
|
Pridané:
9.9.2011 18:07
v Holandsku rozhodol sudca ze sa nepodoba, v Nemecku rozhodla sudkyna ze sa podoba
Ak bude na dalsom sude rozhodovat pripecena zenska alebo homosexual teda typicky uzivatel iPhonu, tak to zas vyhra Apple, ak normalny chlap tak to neuzna
|
| |
Re: zenska
Od: mjg
|
Pridané:
9.9.2011 18:16
"distribucia Tabu do eu", ja ze Tabu je slovensky casak...
|
| |
Re: zenska
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
9.9.2011 22:56
to si vycital z nejakej statistiky alebo ti to prezradil tvoj homosexualny partner?
|
| |
Re: zenska
Od: statistika
|
Pridané:
10.9.2011 1:34
macblog
|
| |
Re: zenska
Od: superkarol999
|
Pridané:
10.9.2011 15:04
gayov je 4% presne toľko ako užívateľov Apple to len dokazuje že každý užívateľ Apple produktov má homosexuálnu orientáciu.
|
| |
Re: zenska
Od: RadekNulan
|
Pridané:
11.9.2011 11:58
pouzivatelov (nie uzivatelov ... uzivat mozes tak lieky a asi by si aj mal) apple je ovela viac. Co sa tyka OS X je to 6% a taktiez nesmieme zabudat na iPhone/iPad/iPod, kde je podiel este vyssi. http://bit.ly/pe6NyT
No tych gayov akosi narasta, treba s tym nieco robit, lebo ta zacnu obklopovat aj inde nie len doma.
|
| |
Re: zenska
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
10.9.2011 0:30
ak niekto má ženy alebo homosexuálov za niečo menej a nadraďuje sa nad nich, som rád, že nezastáva žiadnu významnú funkciu...radšej homosexuála alebo ženu za sudkyňu, ako takéhoto kokota....
|
| |
Re: zenska
Od: hmmmmnm
|
Pridané:
10.9.2011 1:28
homosexualy a zeny maju robit co im ide a nie na co nemaju od prirody vlohy
nevidia svet racionalne ale precitlivelo
|
| |
Re: zenska
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
10.9.2011 11:42
chceš povedať, že na svete neexistuje ani jediná žena, ktorá by mohla byť múdrejšia alebo spravodlivejšia, ako ty?
|
| |
Re: zenska
Od: mužo
|
Pridané:
10.9.2011 15:19
už si videl múdru ženu?
|
| |
Re: zenska
Od: RadekNulan
|
Pridané:
11.9.2011 11:42
nedivim sa tvojmu nazoru, ked jedinu zenu, ktoru si poznal bola tvoja mama :).
|
| |
parada
Od: jasomto.
|
Pridané:
9.9.2011 18:15
len slepy nevidi ze viaceri vyrobcovia robia velmi podobne produkty ako ma apple... je to akokeby mercedes okopiroval prednu masku audiny, len by bola s trochu inym pomerom stran... a to je nonsens!!!!
|
| |
Re: parada
Od: dsvvf
|
Pridané:
9.9.2011 18:20
takto vyzerali tablety pre iPadom
|
| |
Re: parada
Od: el_kabel
|
Pridané:
9.9.2011 18:21
http://goo.gl/tDDf0 takto nejako? no a co ze maju iny motor, iny interiet, iny pocit z jazdy - su zjavne az prilis podobne - KOPIA! ZAKAZAT!
|
| |
Re: parada
Od: jasomto.
|
Pridané:
9.9.2011 19:03
vsak sa pozri na rozmiestnenie ikoniek ktory ma samsung na svojom smartphone uplne podla iphonu... to by som prirovnal k tomu interieru
|
| |
Re: parada
Od reg.: roob_
|
Pridané:
10.9.2011 13:07
tak sa pozri na rozmiestneni ikoniek notebooku HP a Acer. Tak teraz acer ma zalovat HP alebo naopak??? Pozri sa na rezne hrany vrtakov do betonu bosh a makita, kua su na milimeter rovnake! Zaluju sa??? CHodte vsetci aplaci do <> uz stym "rovnake". Tak to je rovnake a co??
|
| |
Re: parada
Od: len tak
|
Pridané:
10.9.2011 13:14
uprimne a ty chcec aby bolo vsetko rovnake? po svete by behali len brunety hnede oci 3 kozy. auta rovnake cierne oble sedany. Preco Nokia, HTC, RIM nema problem vytvorit svojsky dizajn?
|
| |
Re: parada
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
10.9.2011 13:33
presne, za tie desiatky rokov, čo existujú mobilné telefóny ŽIADEN tak nepripomínal iPhone, ako Samsung Galaxy rada, obzvlášť S prvej generácie. A to tu bolo kopa rôznych touchscreenov za posledných 20 rokov. Dokonca aj od uvedenia iPhonu je tu neskutočné množstvo touchscreen smartphonov, ktoré NEPRIPOMÍNAJÚ iPhone ani zďaleka tak, ako Samsungy. To, že iný design sa nedá vymyslieť bola asi ta najtrápnejšia výhovorka, akú kedy kto vymyslel. Však už kopa iných designov je a bola!
|
| |
Re: parada
Od reg.: roob_
|
Pridané:
10.9.2011 15:52
nikia aj htc maju podla tychto standardov, co apple pouziva na sude PRESNE UPLNE take iste telefony ako apple. Nachlp. Nokia a aj ini maju UPLNE PRESNE Rovnake telefony ako blackberry, sudili sa? Galaxytab je podobny ako ipad, a? Vies co je konkurencia? Konkurencia je, ze vyrabas vankus 50x30x10. Snad uznas, ze vseobecne zauzivany tvar vankusa je kvader. No a aj niekto iny vyraba rovanaky vankus, jedine v com sa lisia je vyrobca. Sudia sa? Ked vyrabas vankus a iny vyraba prikrivku, to uz konkurencia nieje. Napr. tablet a netbook. MSI vyraba graficku kartu, aj asus vyraba graficku kartu, su uplne rovnake, len msi pouziva cerveny plosak, asus zeleny ci aky. Sudia sa? Ne, lebo konkurencia! apple sa spinavo snazi konkurenciu odstavit, a ked odstavia samsung, pridu na rad ini. Smrt apple!
|
| |
Re: parada
Od: len tak
|
Pridané:
10.9.2011 16:54
tak potom preco nesijes handry a nedavas tam 3 pasiky? ak nevidis rozdiel v dizajne nokia htc a apple tak potom sa uz nemusime bavit.
Tvoja posledna veta len odzrkadluje tvoju vyspelost a mudrost.
A len pre srandu co je to ta konkurencna vyhoda. Byt rovnaky alebo byt iny a lepsi?
|
| |
Re: parada
Od reg.: roob_
|
Pridané:
10.9.2011 17:49
konkurencna vyhoda je cokolvek, koli comu kupia ten tvoj vyrobok. Ked ho namazes ho*nom a prave preto to budu kupovat, tak to ho*no. Minule som bol v zeleziarstve, ze chcem sekeru, a tam mali aspom 20 rovnakych sekier od 20 vyrobcov. Zaluju sa navzajom? Aj vegetu vyraba 3000 vyrobcov "rovnaku" nehovoriac o igelitovych vreckach, spendlikoch.... a vlastne vsetko co existuje ma taku istu konkurenciu. Len yebliny musia kadekoho zalovat.
|
| |
Re: parada
Od: len tak
|
Pridané:
10.9.2011 18:01
si velmi usmevny :)
|
| |
Re: parada
Od reg.: roob_
|
Pridané:
10.9.2011 18:11
usmevne bude, ked pride niekto co vyraba podobnu vec ako ty, ze na nu ma patent a teda ty ju predavat nesmies. Hned ti usmev skysne.
|
| |
Re: parada
Od reg.: roob_
|
Pridané:
10.9.2011 18:13
ty tu vobec nechapes pointu. galaxy tab je nebezpecny precedens, hocikto moze prist a hocico zakazat, ked bude chciet odstavit konkurenciu. Treba to zastavit uz v zarodku (zial preslo to) lebo bude velmi velmi zle. A zial vyzera to, ze bude.
|
| |
Re: parada
Od: let tak
|
Pridané:
10.9.2011 19:54
Preco nikto nezakazal Adam Ink co je podla mna zaujimavejsie riesenie i ked nedotiahnute. Asi preto, ze isli svojou cestou a nepotrebovali nec kopirovat ako to robi Samsung.
V IT sa bud vezies na niekom kto je lepsi alebo si razis vlastnu lepsiu cestu. Ja mam rad ten druhy sposob.
|
| |
Re: parada
Od: len tak
|
Pridané:
10.9.2011 19:56
Notion Ink Adam
|
| |
Re: parada
Od: el_kabel
|
Pridané:
10.9.2011 20:49
a preco nezaloval milion a jedna kopii macbook air? asi preto lebo ziadny z tych kopii nebola konkurencie schopna. Ale tie "kopie" od samsungu su vo vnutri minimalne tak dobre ako iphone (IMHO omnoho lepsie). a aj developery sa uz radsej obzeraju po vyvyjani prevazne pre android - vacsi trh. nikdy sa nemozes viez na nietkom kto je lepsi. iPhone bol najlepsi - prisiel s inovaciami a posunul trh dalej. ale uz 4 roky nepriniesli ziadnu inovaciu - a to je v IT svete prilis dlha doba.
|
| |
Re: parada
Od reg.: featherlight
|
Pridané:
10.9.2011 21:29
hej, el, len tak by ma zaujimalo, co si myslis, ze by mali zariadenia od Apple konkretne iPhone v dnesnej dobe okrem vykonnejsieho HW vratane baterie obsahovat, skusam rozmyslat, mne splna vsetky poziadavky, co by za inovaciu ten iPhone5 mohol priniest, bude mat zrejme vacsi display, vykonnejsi HW, bude tensi a lahsi, co tam este mozu natrepat, snad pitot-staticky system, chichi mal by som flightPhone :)
|
| |
Re: parada
Od: el_kabel
|
Pridané:
11.9.2011 0:42
http://goo.gl/CeGRB - google i/o 2011 keynote - skoro cely je venovany novinkam v androide. odporucam si ho mrknut. v skratke:
google music - nieco ako amazon cloud player - nic prevratne ani necakane
android@home - naozaj zaujimavy navrh riesenia domaceho mutimedialneho systemu postaveneho na androide
open accessory api - IMHO obrovska inovacia na zaver - zjednodusene je to usb host mode - k androidu budes moct pripojit de facto akekolvek zariadenie cez usb (ale predpokladam ze casom aj ostatne rozhrania) a pouzivat ho (samozrejme za predpokladu ze mas na neho aplikaciu ;) ). ak sa ti nechce pozerat cely keynote tak tato cast zacina kolo 36 minuty a osobne toto povazujem za obrovsku inovaciu a uz som zvedavy co s tym ludia vymyslia. ice cream sandwich by mal prist uz coskoro a to api uz ma zname specifikacie a daju sa kupit referencne google arduino boardy.
|
| |
Re: parada
Od: len tak
|
Pridané:
11.9.2011 8:46
plany su to velmi pekne mna skor osobne viac zaujal system domaceho multimedialneho systemu a prave naopak najmenej USB host mode. ja osobne pouzivam na notebooku USB minimalne tak si neviem predstavit co by som tak zapajal do tabletu alebo mobilu. (na vsetko vyuzivam wifi)
moje skusenosti:
HTC Touch Cruise WM6
HP IPAQ 610 WM 6
Nokia n95
Blackberry 8520
iPhone 3GS a 4
Z tabletov sa mi paci Asus Transformer ale zatial cela ta tableto mania je mimo mna. Nemam vyuzitie pre to zariadenie. Staci mi MBA.
Velmi zalezi v akom prostredi a na aky ucel chces pouzivat mobilne zariadenie. Ty mas Android zariadenie skor na pracu ja mam iOS na konzumaciu multimedialneho obsahu a browsovanie. Napriklad mne osobne VPN klient co mam v iPhone staci.
Pre mna je myslienka Apple digitalneho hubu klucova, Mam rad ako si mozem cez iOS zariadenie spravovat hudobnu kniznicu co mam v iTunes a zaroven streamovat hudbu cez wifi do audio systemu. (AirPlay)
|
| |
Re: parada
Od: el_kabel
|
Pridané:
11.9.2011 12:26
no napriklad si predstav na tablete nejaky dj-sky software, cez usb pripojena nejaka multikanalova m-audio zvukovka a na nenarocnu party mozes ist hrat z maleho vaku. naozaj ani ja si este neviem poriadne predstavit co vsetko sa s tym bude dat vymysliet (keby som to vedel tak tu nesedim ale vymyslam to ;) ). ten multimedialny system - ci uz od apple alebo od google - vyzera ako skvely koncept a tesim sa az nieco take budem mat doma :)
|
| |
Re: parada
Od: len tak
|
Pridané:
10.9.2011 21:35
macbook air a konkurencia kde ??
Android moze mat aj 99% trhu ale ak to jedno percento Apple zarobi viac ako Android, developeri budu stale vyvijat pre iOS. Pozri tento link uspokojenie developerov z trzieb je nizsie u Androidu ako u iOS http://tiny.cc/7rrdc
Apple sa snazi aby to fungovalo a bolo to uzivatelsky dokonale. Kludne moze mat Samsung lepsie funkcie ale ja hladam aj podporu a celkovu symbiozu.
Mozno je to hlupost ale pre mna je to dolezite: http://tinyurl.com/6ybbqso
|
| |
Re: parada
Od: el_kabel
|
Pridané:
11.9.2011 0:53
mne iphone napriklad nevyhovuje tym ze nema ani nikdy nebude mat podporu pre openvpn - pre mna to je obrovske minus a pre pracu je to pre mna nepouzitelny telefon. ale pointa je v tom ze ani samsung ani nikto sa nesnazi zabranit predaju iphonu. ja nikoho nenutim pouzivat android a konkurencia je v technologiach zdrava ale v momente ako zacnes stavat konkurenciu na patentoch na picoviny tak to predstavuje vazny problem. len malo patentovych vojen v minulosti bolo takto vyostrenych. zvacsa sa totiz nepozadoval zakaz predaja ale licencne poplatky. ja uz len cakam kedy sa niekto vezme a poziada o "anti-trust" setrenie (ci uz v EU alebo v US) voci praktikam applu.
|
| |
Re: parada
Od: el_kabel
|
Pridané:
11.9.2011 1:08
inak celkom by ma zaujimali tvoje skusenosti na poli smartphonov. moj relativne skromny list
htc oxygen (windows mobile 5 tusim)
mda vario (windows mobile 6 tusim)
blackberry 8320 a 8900 (fakt netusim ake verzie os)
samsung omnia II (windows mobile 6.5)
samsung galaxy ace (android 2.3.4)
a mam tiez jeden android tablet (je na nom android 2.1 ale nieje googlom licencovany a tak to aj vyzera ;) ) a do firmy sme si kupili ipad2. z toho co pises mam naozaj pocit ze si nic ine kvalitne ako iphone poriadne nedrzal v rukach (alebo v horsom pripade si drzal prave tie nekvalitne sunty ktore ani zdaleka neukazuju co android dokaze) .
|
| |
Re: parada
Od reg.: roob_
|
Pridané:
11.9.2011 8:40
on je hlavne zaujaty, preto, ze ku kazdemu apple pristroju dostanu uzivatelia klapky na oci a dobrovolne ich nosia. Nechapem preco.
|
| |
Re: parada
Od: len tak
|
Pridané:
11.9.2011 8:48
klapky to neviem ale nalepky s logom urcite, tie si potom lepime na auta
|
| |
Re: parada
Od: Budovi
|
Pridané:
10.9.2011 22:59
Dám Ti za pravdu keď uvidím kvádrový vankúš v každej druhej domácnosti
|
| |
Re: parada
Od: el_kabel
|
Pridané:
10.9.2011 19:43
ukaz nejaky screenshot. jedine co maju rovnake je biele sluchadlo na zelenom pozadi. a ani apple ani samsung s tymto neprisli ako prvy...
|
| |
Re: parada
Od: len tak
|
Pridané:
9.9.2011 19:27
a co toto:
zariadenia: http://tiny.cc/xgmzr
ikonky: http://tiny.cc/7hpoz
balenie: http://tiny.cc/hiav3
|
| |
Re: parada
Od: žán klód noriz
|
Pridané:
9.9.2011 23:15
Ak sa to pozrie odzadu smerom od starších telefónov, tak Apple si bral za vzor Samsung, a iba okresal hrany, dolepšil ikonky a ubral na výzore, aby sa mu jednoduchšie lisovali plasty, ušetril peniaze za zbytočné tlačidlá...
Ak sa otvoria dve škatuľky cigariet rôznych značiek, aj tie sú rovnaké, okrem potlače...aj žiarovky majú rovnaké tvary a motyka tiež, asi si dám patentovať tvar, účel, použitý materál samozrejme, rúčka len z bukového dreva- "JABLOŇ" je nevhodná.
|
| |
Re: parada
Od: len tak
|
Pridané:
10.9.2011 12:53
ak tak potom sa vratme az k Apple Newton a uvidime kde boli zaciatky "tabletu"
|
| |
Re: parada
Od: len tak
|
Pridané:
10.9.2011 13:04
;) dokonca aj Asus Transformer mal svojho predchodcu http://tinyurl.com/3mxn5vn
|
| |
ikonky
Od: netload
|
Pridané:
11.9.2011 23:35
ako sorry ale také ikonky má každý. Zoznam kontaktov, kalkulačka, nástroje(ozubené koleso) atp. to sú všeobecne používané ikonky
|
| |
asi je to tak
Od: lub
|
Pridané:
9.9.2011 18:20
a mozno si to budu nemci naschval objednavat zo zahranicia.... ako niekedy bol u nas podpultovy predaj ked sa to neda zaobstarat legalne tak to clovek este viac chce...
|
| |
vsetci pozerat
Od reg.: zeratul
|
Pridané:
9.9.2011 22:53
A za chvilu ide tancovat Janka Hospodarova, vsetci povinne resume porno a zapnut telku :P
|
| |
pošli kvety
Od: sudca
|
Pridané:
9.9.2011 23:27
zákaz predaja v Nemecku spôsobí, že sa bude zháňať inde a možno v este väčšej miere, ako keby nebol zakázaný. Túžba po zakázanom je veľmi silná. Celý zákaz nakoniec nemusí pre Samsung znamenať finančnú stratu. jediní kto tým stratí sú nemeckí distribútori. Kto mi spraví eshop na predaj Galaxy Tabu do Nemecka? :)
|
| |
Re: pošli kvety
Od: HKJ
|
Pridané:
10.9.2011 1:00
chces investora ?
|
| |
IE users
Od: HKJ
|
Pridané:
10.9.2011 1:00
Apple, ty chuj, aj tak si ta nekupim :D
Nech robis cokolvek, apple si nekupim.
|
| |
odhadule
Od: abc2
|
Pridané:
10.9.2011 11:50
"Ten môže podľa odhadule..." :) (btw čakám za ako dlho tento môj príspevok vymažú, ako minule keď sme upozornili "jedna milióna = 100 milión", hneď to vlákno zmizlo z diskusie :-D)
|
| |
Boj proti Smasungu.
Od: jxx
|
Pridané:
10.9.2011 12:02
Mne to zo strany Jablka pripada kontaproduktivne, ved oni SAMSUNGU robia uplne zbytocne reklamu.
|
| |
Re: Boj proti Smasungu.
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
10.9.2011 13:35
A sebe očierňujú meno. Okrem toho Samsung nezrušia a ani nezmenia ich myslenie a fungovanie, kopírovať úspešných budú naďalej.
|
| |
Re: Boj proti Smasungu.
Od: Cuda
|
Pridané:
11.9.2011 16:27
To, čo robia číňania, nie je len kopírovanie, je to kradnutie a falšovanie svetových značiek. Minimálne 80% z nich!!!
To je vám jedno?!
|
| |
Re: Boj proti Smasungu.
Od: el_kabel
|
Pridané:
11.9.2011 23:29
cinanom to musime trpiet kedze maju pod kontrolou 97% znamich lozisk kovov potrebnych na vyrobu elektroniky ;)
|
| |
Re: Boj proti Smasungu.
Od: dee
|
Pridané:
12.9.2011 11:02
Samsung je čína asi ako Apple, nekopiruje, ale inšpiruje, upravy si produkt alebo vydá vo viacerých vverziach a chce sa zviesť na súčasnom trende.
V číne sú skutočne kopie Applu, ktoré by si od originalu na prvý pohlad nepoznal.
|
| |
Re: Boj proti Smasungu.
Od: el_kabel
|
Pridané:
12.9.2011 11:17
v cine su najma kopie apple storov celych ;) http://goo.gl/QW3jV
|
| |
apple
Od: mordechaj
|
Pridané:
10.9.2011 12:14
apple je zlo a jobs je upír!
|
| |
Re: apple
Od reg.: featherlight
|
Pridané:
10.9.2011 16:15
Ten posledny odstavec si bfu vysvetli tak, ze sud si pozrie obrazky od Apple a rozhodne, od servera zatial na urovni ako je dsl by som ocakaval trosku viac, napr. link na odovodnenie sudneho rozhodnutia, aby som ako bfu vedel, co sa im zda podobne, jj, oni na obrazku vyzeraju podobne, akurat ked ich drzim vedla seba v ruke, imho su uplne ine, ale to je moj nazor a este si myslim, ze ti Korejci sa ani najmenej nesnazia o nejaky vlastny styl, mohli by mat aj pri SGS nejaky charakteristicky designovy rys, ale aj taka KIA Sorento je kopia Mercedesu ML, clovek znaly ich nema problem rozoznat, avsak nasi rodicia by uz problem mali takisto ako pri SGSvsiP
|
| |
dkfjslkjsdf
Od: dklfjgdlkf
|
Pridané:
11.9.2011 14:59
Ak je to niekto kto by mal byt zalovany tak je to Apple.
Sorry
http://en.wikipedia.org/wiki/JooJoo
|