| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
no co.. google
Od: mdl...
|
Pridané:
16.8.2013 9:16
su tiez hajzlici
|
| |
Re: no co.. google
Od: majkyman
|
Pridané:
16.8.2013 9:28
To sa tak boja Windows Phonu ze nechcu aby aspon youtube na tom slo? :D
|
| |
Re: no co.. google
Od: sdfds
|
Pridané:
16.8.2013 11:13
Ale netrep nikoho sa neboja. Ale musíš si uvedomiť, že Google prevádzkuje You Tube z reklamy. Ak Microsoft pripraví apku, ktorá reklamu obchádza, Googlu sa to páčiť nebude, rovnako, ako sa Microsoftu nepáčia pirátske verzie Windows, za ktoré nedostali zaplatené.
|
| |
Google musel natočiť hodiny videa...
Od: =oOo=
|
Pridané:
16.8.2013 12:41
google využíva videá miliónov ľudí a všetkou silou si chce udržať monopol, tak ako každá veľká korporácia.
Na začiatku priniesli pokrok, ale teraz už len parazitujú a správajú sa ako Hajzli.
|
| |
vimeo.com
Od: vimeo.com
|
Pridané:
16.8.2013 12:47
Osobne radšej uploudujem video na
vimeo.com
|
| |
Re: vimeo.com
Od: huangggg
|
Pridané:
16.8.2013 15:34
teraz je toho uz celkom dost...nedavno som nasiel http://www.free-tv-video-online.me je tam dost vela vselicoho, neni to sice HD, ale na rychle kuknutie si serialu velmi dobre
|
| |
Re: vimeo.com
Od: huangggg
|
Pridané:
16.8.2013 15:38
a tiez si myslim ze si treba predstavovat ludi, ked nadavate na google...kto moze za chovanie googlu ? Majitelia ? - pochybujem, oni si uz len uzivaju peniaze a povedali svojim ludom ze ok tolkoto penazi chcem rocne minimalne inak poletite...lenze ich zamestnanci a cela masineria je posadnuta vyssimi ziskami tak idu aj cez mrtvoly
|
| |
Re: no co.. google
Od: retro pjetro
|
Pridané:
16.8.2013 12:49
Co to trepes o reklame ty fetak doprepinany? Pise sa ze aplikacia od microsoftu nezobrazuje korektnu reklamu. Keby zidacky google chcel, poskytol by kompletnu specifikaciu microsoftu, lolo.
|
| |
Re: no co.. google
Od: Boh1
|
Pridané:
16.8.2013 11:20
Akože, ak stojí úspech WP na aplikácii youtube, tak je to s ním fakt zlé.
|
| |
Re: no co.. google
Od: ja.
|
Pridané:
16.8.2013 11:21
To sa Microsoft tak boji Linuxu, ze nechce, aby na nom behal Office?
|
| |
Re: no co.. google
Od: phx
|
Pridané:
16.8.2013 12:58
ale microsoft neblokuje libre office napr.
|
| |
Re: no co.. google
Od: ja.
|
Pridané:
16.8.2013 13:01
Libreoffice nepribaluje do instalacky komponenty msoffice.
Youtube pre WP8 sa pripaja na servery Googlu a pouziva sluzby na nom.
|
| |
Re: no co.. google
Od: phx
|
Pridané:
16.8.2013 13:11
libre office dokaze otvarat editovat a ukladat doc a mozno aj docx to uz neviem
|
| |
Re: no co.. google
Od: ja.
|
Pridané:
16.8.2013 13:14
To ano, ale polovica diskutujucich tu tvrdi, ze zle a ze sa neda pouzit ako alternativa mso.
Kedze specifikacia obsahuje perly ako 'auto space like word95', tak sa ani necudujem.
|
| |
Re: no co.. google
Od: Cpx
|
Pridané:
16.8.2013 9:38
Kedze android telefony musia platit mrkvosoftu takisto vymyslene patenty tak google len vracia laskavost na sluzbe youtube. Co dodat? Mrkvosoft dostava nazad to co robi kazdemu androidu, a tie poplatky su viac ako zarobi ich cela windows phone hovadina.
|
| |
Re: no co.. google
Od: Cage
|
Pridané:
16.8.2013 9:52
Bez MS by ziaden Google ale nebol... Este dojde raz k blokovaniu Chrome-u na desktope.
To nie su vymyslene patenty a poplatky ale praca ludi, ktori to musia vymysliet..
|
| |
Re: no co.. google
Od: Jozef Makk
|
Pridané:
16.8.2013 11:03
bez elektriny by ziaden MS nebol a teraz co?
Budu platit poplatky VSE?
Al. Enronu? :P
|
| |
Re: no co.. google
Od: Cage
|
Pridané:
16.8.2013 11:05
A neplatia za elektrinu ?
Sa spamataj co pises..
|
| |
Re: no co.. google
Od: Jozef Makk
|
Pridané:
16.8.2013 11:07
nejde o platenie - ide o vyrok GG by tu bez MS nebol - "nech drzia pixx"
tak ja len dodavam, ze logika shit - lebo ani MS by tu bez elektriny a Jobsa!! nebol - tak nech drzi pixlu
|
| |
Re: no co.. google
Od: 34535
|
Pridané:
16.8.2013 12:47
ani ty by si tu nebol bez maminky a ocinka.
|
| |
Re: no co.. google
Od: miliciaaa
|
Pridané:
16.8.2013 13:21
*skumavky
|
| |
Re: no co.. google
Od reg.: yanick
|
Pridané:
16.8.2013 12:42
Internet by sa presadil, aj keby sme vsetci pouzivali CP/M, otazkou je, ci by to pre BackRub nebolo prilis alebo prilis neskoro. Ci by bol Google bez MS je teda len otazkou nacasovania.
Klasicky desktop asi tak skoro nezanikne, ale do buducnosti nie je celkom ista pozicia windowsu na desktope. Buducnost Ubuntu Edge je sice neista, ale koncept desktopu v smartphone sa zda byt ako dobry napad a niekto sa ho chyti.
Ak si dobre pamatam neboli zverejene vsetky patenty MS o ktore ide, cize sa nevie, ci tam neboli niekore patenty rovnako inovativne ako patent Apple na obdlznik so zaoblenymi hranami.
|
| |
Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: Intrigar(neprihlaseny)
|
Pridané:
16.8.2013 9:18
Don't be evil
|
| |
des a hroza
Od: Dddddddd
|
Pridané:
16.8.2013 9:22
To musi byt strasne, ked vam takymito nekalymi praktikami velka firma brani vo vyvoji. :-)
|
| |
Re: des a hroza
Od: weererer
|
Pridané:
16.8.2013 11:14
Ale netrep. Musíš si uvedomiť, že Google prevádzkuje You Tube z reklamy, z reklamy žije celá firma Google, jej to jej biznis model. Ak Microsoft pripraví apku, ktorá reklamu obchádza, Googlu sa to páčiť nebude, lebo mu to znižuje príjem. Rovnako, ako sa Microsoftu nepáčia pirátske verzie Windows, za ktoré nedostali zaplatené. Lebo Microsoft má biznis model založený na predaji Windows licencií.
|
| |
Re: des a hroza
Od reg.: Torys
|
Pridané:
16.8.2013 11:58
ale v tejto appke sa reklamy uz zobrazovali, ani download uz nebol mozny
mimochodom, existuje pre WP vela youtubovych appiek od nezavislych vyvojarov, z ktorych niektore aj dovoluju download a nezobrazuju reklamy, ale tie Googlu neprekazaju...
|
| |
Re: des a hroza
Od: sdfsdfsd
|
Pridané:
16.8.2013 12:05
No ale nešla tam lokalizácia a preto nefungovala cielená reklama...
|
| |
Re: des a hroza
Od reg.: Torys
|
Pridané:
16.8.2013 13:56
MS vsak hovori, ze ani nemoze fungovat ta cielena, ci aka, hoci by chceli, a to preto, lebo im Google nespristupnuje vsetky metainformacie k videu, ktore su na to potrebne, aj ked o to ziadali.
iOS-u aj Androidu ich Google spristupnuje.
Toto dost velmi vyzera na hadzanie polien pod nohy.
|
| |
Re: des a hroza
Od: Erika Eleňjak
|
Pridané:
19.8.2013 9:22
Ak tie spominane aplikacie budu mat svoje cisla, tak myslim, ze Google tiez zareaguje.
|
| |
EET63WNfzui
Od: Genya
|
Pridané:
22.8.2013 18:07
When I first saw this title Video tutorial on rnzisieg pictures in Paint | on google I just whent and bookmark it. Good day! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be okay. I'm undoubtedly enjoying your blog and look forward to new posts.
|
| |
titulok
Od: okoloiduci
|
Pridané:
16.8.2013 9:31
a my uzivatelia sa pritom len smejeme. Google si mysli, ze asi tymto niekoho odradi od pouzivania windows phone, a pritom my si uz daaavno uzivame kvalitne neoficialne aplikacie s plnou funkcnostou a uplne bez reklam :)
takze google skodi akurat tak sam sebe
|
| |
Re: titulok
Od: Cage
|
Pridané:
16.8.2013 9:55
Pritom dnes je YT na PC snad najhorsi videoportal... Pernametne lagy, zaseky a zdvojenia videa v jednom linku
|
| |
Re: titulok
Od: monopol
|
Pridané:
16.8.2013 10:27
Súhlasím. S YT to už nie je také ružové a hlavne ten ich prehrávač. Dám napríklad na konci videa replay a buffering.
|
| |
Re: titulok
Od: Furty
|
Pridané:
16.8.2013 11:03
nechcem nikoho obhajovat, ale youtube pouziva strasne vela pouzivatelov, tie servre tam asi maju co robit aby to nebufferovalo. Je pravda, ze predtym si pozeral video, dal replay a uz to bolo rychle lebo sa to stiahlo do cache. Teraz to tak nie je. mozno kvoli analyzam aby google vedel kolkokrat si si video naozaj pozrel atd. tak preposiela na novo streamy..neviem fakt
A ten boj proti MS..smutne. Aj ked verim ze predtym bol MS podobny voci google ked uprednostnoval explorer, bing, atd, tiez boli afery o nekalych praktickach
|
| |
Re: titulok
Od: ja.
|
Pridané:
16.8.2013 11:26
Ono to nie je servermi youtube, ale skrtenim u providera. U jedneho ISP mi ide 1080p video bez najmensieho sklbnutia, u ineho aj 720p ma problem... Boli tu niekde clanky, ze ISP sa snazili z Googla vytiahnut peniaze a jednou z taktik boli priskrtenie youtubu.
Potom su opacne pristupy - napr. Orange ma cache server u seba (Google ich zvycajne dava providerom zdarma!) a casto pozerane videa idu transitom iba raz.
|
| |
Re: titulok
Od: Cage
|
Pridané:
16.8.2013 11:29
To ale nevysvetluje zdvojenie videi....
|
| |
Re: titulok
Od: ja.
|
Pridané:
16.8.2013 11:36
Vies to popisat nejako blizsie? Este som sa s tym nestretol.
|
| |
Re: titulok
Od: Cage
|
Pridané:
16.8.2013 12:06
No normalne, napr. video ma realnu dlzku 10min ale YT uvadza 20min.. Prejde 10min a znova odstredu pokracuje od zaciatku videa.. Video je proste zdvojene.. Robi to nahodne a obcas.
|
| |
Re: titulok
Od: ja.
|
Pridané:
16.8.2013 13:02
Tak s tymto som sa este nestretol.
|
| |
Re: titulok
Od: hovnoooo
|
Pridané:
16.8.2013 15:59
ma pravdu fakt to niekedy robi len som si myslel ze to tak user uploadol...
|
| |
microsoft
Od: ko7llo
|
Pridané:
16.8.2013 9:32
Vsetci su to ... ale neodpustim si ze zrazu sa microsoftu jeho vlastna medicina nepaci.
|
| |
Re: microsoft
Od: ASD_
|
Pridané:
16.8.2013 10:09
Skor je zaujimave ako EK dojila MS za zneuzivanie dominantneho postavenia. Ale ked to robi Google, tak je to OK.
Ved toto je to iste ako by MS zakazal Chrome na Win s odovodnenim, ze berie nastavenie proxy z IE.
|
| |
Re: microsoft
Od: Pechaaaa
|
Pridané:
16.8.2013 10:48
Opravim ta, EK sa uz pokusa dojit aj google za zneuzivanie dom. postavenia :)
|
| |
Re: microsoft
Od: wewewe
|
Pridané:
16.8.2013 11:15
Ale netrep. Musíš si uvedomiť, že Google prevádzkuje You Tube z reklamy, z reklamy žije celá firma Google, jej to jej biznis model. Ak Microsoft pripraví apku, ktorá reklamu obchádza, Googlu sa to páčiť nebude, lebo mu to znižuje príjem. Rovnako, ako sa Microsoftu nepáčia pirátske verzie Windows, za ktoré nedostali zaplatené. Lebo Microsoft má biznis model založený na predaji Windows licencií.
|
| |
Re: microsoft
Od: beendak
|
Pridané:
16.8.2013 11:55
si papagaaaaaaaaaaaaaaajkoooo :-)
|
| |
Vždy som rozmýšľal, prečo je youtube zadarmo
Od reg.: Jozef Kostelanský
|
Pridané:
16.8.2013 9:34
Pomaly, ale postupne sa ukazuje obchodná stratégia Googlu. A nemôžem povedať, že by mi bola proti srsti.
Jemne otravné reklamy pri prehrávaní, spoplatnené youtube kanály, "odpílenie" konkurencie od zaujímavého obsahu.
Vidieť, že Google myslí hóóódne rokov dopredu.
|
| |
Re: Vždy som rozmýšľal, prečo je youtube zadarmo
Od: beendak
|
Pridané:
16.8.2013 11:57
si strc do pixx tie Tvoje "Jemne otravné reklamy pri prehrávaní"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Google je kolos, ktorz nemal NIKDY nadobudnut takychto obludnych rozmerov...
|
| |
gocWcdwc
Od: Ajay
|
Pridané:
22.8.2013 23:25
Thkiinng like that shows an expert at work
|
| |
prihlásený užívateľ
Od: lolo21
|
Pridané:
16.8.2013 9:36
Don't be evil!
|
| |
Re: prihlásený užívateľ
Od: beendak
|
Pridané:
16.8.2013 11:58
...dalsi papagaaj :-)
|
| |
Microsoft
Od: ko7llo
|
Pridané:
16.8.2013 9:36
Napriklad teraz som cital clanok kde sa pise ze microsoft pridava na zoznam stranok ktore nema zobrazovat google pre porusovanie pravididel aj torrentove odkazy na openoffice.
|
| |
Re: Microsoft
Od: ASD_
|
Pridané:
16.8.2013 10:23
Vtip bol v tom, ze dali hladat "office 2010" a naslo aj open "office 2010" ale nik to netriedil. Este vtipnejsie je, ze sa aj trafili co som par tych odkazov preklikol, tak jeden ten open office 2010 bol office 2010 + crack. Ono Open office nikdy nebol prezentovany pod verziou podla roku, takze v tomto kontexte je to vzdy podozrive.
|
| |
Re: Microsoft
Od: oOo
|
Pridané:
16.8.2013 10:25
Snad si necital diit. Hlavne ked tam pise jezek. MS nepridava nic. MS a ine firmy maju robota, ktory vyhodnocue odkazy napr. na torrentoch. To sa volalo open office 2010 full. Robot to vyhodnotil, ze je tam balik ms office a poslal to dalej. Google ma tiez svojho robota, co tie staznosti prechadza a vyhodnocuje a potom zmaze.
Ono open office neviem ci bol oficialne oznaceny ako 2010. Mala by to byt nejaka verzia 3.x asi. Nazov ale skor napovedal, ze tam je ms office 2010 full. Len je to prepisane na open. Preto to bolo nahlasane.
Ono niekedy dochadza aj k tomu, ze firmy co nahlasuju odkazy google, nehaju zablokovat seba samych. Netreba za tym nic hladat.
|
| |
Re: Microsoft
Od: ja.
|
Pridané:
16.8.2013 11:32
Pisali o tom kade tade, povodny zdroj je torrentfreak: http://dopice.sk/6PA
|
| |
Re: Microsoft
Od: ja.
|
Pridané:
16.8.2013 11:28
No rovnako dobra fun bolo aj to, ked MS chcel, aby Google odstranil z indexu aj stranky samotneho MS.
Keby sa ich G nespytal, ci to fakt myslia vazne, uz MS skakal, ze bol vyblokovany z vyhladavania.
|
| |
Microshit
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
16.8.2013 9:44
Hurrraaaaa aspon niekto sa teraz zahrava s Microsoftom. Chudak nie je na to zvyknuty pretoze doteraz on vykoristoval.
Google ma z casti pravdu. Tak uspesna stranka ako je youtube by mohla vdaka tejto aplikacii zvysit predajnost WP. A preco by mali podporovat konkurenciu? Microsoft s katastrofalnym predajom WP a Surface skusa vselijake tahy aby sa predajnost zvysila a namiesto vlastnych rieseni siahaju po rieseniach konkurencie, kde sa vie ze navstevnost je extremne vysoka.
Vieme aj to zas aky postoj zaujima Microsoft na poli operacnych systemov a ich vyhranene nazory na konkurenciu...presnejsie linux a linuxove edicie, ktore stale nechce uznat ako konkurencie schopne produkty. V tejto sfere za MS bojkotuje, ale neuspesne :)
|
| |
Re: Microshit
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
16.8.2013 10:04
Apple Googlu odrazu neprekáža?
|
| |
Re: Microshit
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
16.8.2013 10:47
Jedna vec co napise bulvar a druha vec je, ze ake dohody a rokovania idu na pozadi o ktorych sa nikdy nedozvieme. Velke firmy si presadia dnes co len chcu a ked sa jedna o peniaze, tak su schopne spolupracovat kvoli maximalizacii zisku. Kartelove dohody nie su nicim novym. Nieco podobne v europe spravili napriklad vyrobcovia ziaroviek. Pritom v konkurencnom boji chodili cez mrtvoly a verejnost krmili nepravdivymi informaciami. Nadnarodne spolocnosti v zaujme ziskania trhu robia casto veci za hranicami zakona a trva az desiatky rokov kym niektory nespokojny clen vide s pravdou von. V telefonoch, v OS...vsade su kartelove dohody aby sa ceny tlacili nahor. Dnesny svet je pokazeny. Peniaze by mali byt zrusene uplne.
|
| |
Google vs MS
Od: sxiza
|
Pridané:
16.8.2013 9:50
Plny suhlas s Googlom. Mrkvosoft si zasluzi dostat po paprciach a ked vsade nadrbe Youtube logo s nazvom Google ma plne pravo sa ohradit. Ked to aj zavana diskriminovanim WP tak youtube je stale ich produkt a mozu si s nim robit co chcu. Ved sa len pozrite kde vsade MS klame - podla mna ani toto nebude cista robotka :)
|
| |
Re: Google vs MS
Od: Jozef Makk
|
Pridané:
16.8.2013 11:06
Podla Tvojej logiky:
MS si moze s WIN robit co chce.
Napr. davat zadne dvierka pre NSA - ak nechces nekupuj.
SPP si mozu robit s plynom, co chcu - je ich - ak nechces - nekupuj.
Napr. ludom s modrymi ocami al. vyssim ako 170cm predavat nebudu. Je to predsa ich vec, ich rozhodnutie, ich vlastnictvo.
|
| |
Re: Google vs MS
Od: TAK TAK
|
Pridané:
16.8.2013 17:30
Presne tak to vidím.
IMHO súkromná firma si môže zákazníkov vyberať. Neporušuje tým zákon. V SPP vlastní štát 51%, väčšinu, čiže nemôže zákazníkov rozlišovať podľa biologických znakov či vierovyznania. Myslím, že by tým porušoval ústavu.
Druhá vec je, že keby to súkromné firmy robili tak okato ako píšeš, veľmi rýchlo by skrachovali. MS poskytoval NSA tajné zadné dvierka tajne, takže to zákazníkom nevadilo a teraz sú už zákazníci tak závislí na ich produktoch, že aj keď to vedia, nemajú odvahu MS produkty vymeniť za niečo iné.
|
| |
Patent
Od: 54321
|
Pridané:
16.8.2013 10:02
Tak teraz by to uz zaklincoval len patent resp. za furik patentov na YT apku a na sposob pristupovania k sluzbe YT ako takej.
To by uz asi nerozdychali. Ale z chuti by som sa zasmial. Ze nech sa paci toto nam robite aj Vy.
|
| |
Re: Patent
Od: hovnoooo
|
Pridané:
16.8.2013 16:03
to bolo reci ked MS mal vo win predinstalovany IE a ze kde je sloboda, obmedzuju vstup ostatnych hracov. bodaj by teraz skapali vsetci ti co na toto nadavali. nikto ich nenutil pouzivat IE a hlavne MS nic nezakazoval instalovat do windowsu. nechapem ako si niekto moze nevidiet ani na spicku nosa!!!
|
| |
Google
Od: Cage
|
Pridané:
16.8.2013 10:20
Okrem toho ako som pisal vyssie neustale rastuce problemy s YT, neustale sa zhorsujuca sa sluzba Gmail a este ako bonus neskutocne nenazraty Chrome... Neviem co pani v Google robia ale isto ich optimalizacne schopnosti su velmi slabe. vid. Android a Chrome...
Proste Google uz bol na vrchole, ide dole a vedia to, chcu vyzmykat kde sa da.
|
| |
Re: Google
Od: Gujgl
|
Pridané:
16.8.2013 10:30
Ale netrep
|
| |
Office 365
Od: mylankooo
|
Pridané:
16.8.2013 10:32
Mozno keby Microsoft vydal plnohodnotnejsi Office (ako ma na svojej platforme) pre Android / iOS (nie to obmedzene nic navyse len pre subscriberov za 99$ rocne), tak by mozno mohli mat aj plnohodnotny YouTube player :)
|
| |
#switch
Od: pes Myrtovník
|
Pridané:
16.8.2013 10:46
Gmail ---> Hotmail
Google Maps ---> HERE Maps
Google Search ---> Bing Search
|
| |
Re: #switch
Od: Vrah
|
Pridané:
16.8.2013 10:57
chceš nás zabiť?
|
| |
Re: #switch
Od: oOo
|
Pridané:
16.8.2013 10:58
Gmail - gmx.com, outlok/hotmail, hushmail atd.
google maps - uff nepouzivam. Ale nokia ma sviznejsie mapy. Myslim vektorove. Satelitne nepouzivam.
google - hlavny mam duckduckgo.com bing, yandex, atd.
Ostatok google sluzby ani nepoznam v podstate. Skusal som ten ich online office balik, ale zle skusenosti. Nedokaze to moc dobre pracovat s rozhiahlimi udajmi. V excei (alebo ako to oni volaju) sa mi stracali riadky s bunkami. Pri velkom mnozstve udajov dochadzalo k chybam. Nehovoriac, ze nebolo to moc pohodlne. Potreboval som robit isty projekt a mat to online. Pre lepsiu efektivitu. Ale neukazalo sa to ako dobre riesenie. Nakoniec som to dokoncil. Ale musel som som vyhladavat stare udaje a doplnat co sa stratilo a tyzden na to, asi mal ten ich drive vypadky a pod. Takze som mal stastie, ze som to dokoncil skor. Skusenost je asi z februara a marca tohto roka.
|
| |
Re: #switch
Od: malinaPi
|
Pridané:
16.8.2013 11:14
bing ani nie, skor ten 2xduckgo ale s mapami suhlasim. odkedy vydali nove stali sa prakticky nepouzitelne bez toho aby som sa nahneval na pomalost
|
| |
Re: #switch
Od: ja.
|
Pridané:
16.8.2013 11:33
Pan je masochista?
|
| |
Re: #switch
Od: Adamesko377
|
Pridané:
16.8.2013 12:04
Prečo by bol? Na hľadanie anglických stránok je BING vhodný a pomaly ale iste sa to lepší aj so slovenským webom. Mapy here.com (alebo aplikácia Bing Mapy pre W8) sú tiež použiteľné a outlook je už hádam lepší ako gmail.com. :)
Detto platí aj pre Bing Translator a Explorer.
|
| |
Re: #switch
Od: ja.
|
Pridané:
16.8.2013 12:43
Si robis srandu?
Toto je nahodne porovnanie: http://imgur.com/pRNGHyz
Odhliadnut od toho, ze gmaps su vektorove mapy zobrazovane cez webgl a here.com su bitmapove tiles, kde na 100mbit linke vidim, ako naskakuju jednotlive bitmapy, ze tam, kde na gmaps vidim pred barakom zaparkove auto na here.com vidim pixel cez dve ulice, od toho, ze si nevedia dat satelitne snimky dokopy ani s takym nizkym rozlisenim... ale ano, je to alternativa, rovnako ako openoffice je alternativa k msoffice.
Outlook.com ma este daleko k pouzitelnosti Gmailu, o tom ani srandovat nemusime.
|
| |
........
Od: Tomasssss
|
Pridané:
16.8.2013 10:57
Google sa mi stále viac zhnusuje. To čo už oni robia tak to je vrchol. Je jasné o čo im ide.
Pomaly asi prestanem používať aj Chrome...
|
| |
Re: ........
Od: Cage
|
Pridané:
16.8.2013 11:16
Vies co aj ja.. 8GB RAM a on zozere 3GB? To je chore... Zapnem hru a normalne mi uz vypise, nedostatok RAM !
Uz normalne zvazujem dokupit dalsie 2x4GB moduly..
|
| |
Re: ........
Od: xxx@xxx.xx
|
Pridané:
18.8.2013 8:39
Ty mas 64 bitovu hru ?
Ak sa dobre pametam limit RAM vacsiny programov je 2GB.
|
| |
Re: ........
Od: Cage
|
Pridané:
18.8.2013 21:05
Mam a nie jednu, tiez su uz hry castokrat 64bit a ak nie, tak zozeru 3-3,5GB RAM.
|
| |
Re: ........
Od: sdsdfsdf
|
Pridané:
16.8.2013 11:17
Ale netrep. Musíš si uvedomiť, že Google prevádzkuje You Tube z reklamy, z reklamy žije celá firma Google, jej to jej biznis model. Ak Microsoft pripraví apku, ktorá reklamu obchádza, Googlu sa to páčiť nebude, lebo mu to znižuje príjem. Rovnako, ako sa Microsoftu nepáčia pirátske verzie Windows, za ktoré nedostali zaplatené. Lebo Microsoft má biznis model založený na predaji Windows licencií.
|
| |
Re: ........
Od: oOo
|
Pridané:
16.8.2013 11:32
Ale netrep a nespamuj. Rekalmy tam su ty nouma.
|
| |
Re: ........
Od: dfgdfgdfg
|
Pridané:
16.8.2013 12:06
Píšeš o niečom čo nevieš, nešla tam lokalizácia, takže nebolo možné zapnúť cielenú reklamu.
|
| |
Re: ........
Od: beendak
|
Pridané:
16.8.2013 12:02
...ty si riadny trtko, kolkokrat to este omielies dookola?????
|
| |
nove bingo :-)
Od: aaaaaaaaaaaa
|
Pridané:
16.8.2013 11:04
hadaj, kedy prave zafunguje youtube na WM. kto uhadne, moze si rychlo daco pozret :-)
|
| |
Re: nove bingo :-)
Od: malinaPi
|
Pridané:
16.8.2013 11:11
ale ved youtube funguje
|
| |
co keby?
Od: Jozef M
|
Pridané:
16.8.2013 11:22
Co keby tu appku vytvoril nejaky Jozef M. a dal ju zadarmo k stiahnutiu? Ked teda existuje nieco ako marketplace/app store pre wp... (neubicujte ma len sa pytam)
|
| |
Re: co keby?
Od: ja.
|
Pridané:
16.8.2013 11:35
Hej, nejaky Jozef M. bude Microsoftu platit rocne 100 dolarov za developer account, aby pre WP robil appku zadarmo. No urciteeee...
|
| |
Re: co keby?
Od reg.: Trovaricon
|
Pridané:
16.8.2013 18:55
ja som to pochopil tak, ze to ma byt ta tzv "finta", ze Producer name bude "Janko Mrkvicka" registrovany na individual account bez tax profilu = nulove overovanie totznosti a moze si google supat nohami (ako aj v pripade XZ alternativ na pozeranie YT, ktore su na WP)
btw. momentalne stoji dev. acc 15E+DPH
|
| |
technologia
Od: prdlajs
|
Pridané:
16.8.2013 11:32
"Podľa Microsoftu sa ale vytvorenie aplikácie v HTML5 zvažovalo, údajne experti z oboch spoločností sa mali ale zhodnúť na prílišnej komplikovanosti vytvorenia takejto aplikácie"
Tak to som zvedavy, co MS povie vyvojarom, ked jedna z 2 moznosti robenia aplikacii pre Win8 a WP8 Metro je prave HTML5+JS a tu moznost MS vyvojarom tlaci najviac :)
|
| |
Re: technologia
Od reg.: Trovaricon
|
Pridané:
16.8.2013 19:09
Na zaklade coho usudzujes ze tuto moznost tlaci najviac? Mne sa to teda akosi nezda, pretoze prave na WinStore HTML5 certifikaciu si na poslednu chvilu posunili o 4 mesiace vydanie exam. ref. book (70-480) (mala vyjst naraz s 70-483 pre C#).
To ze sa to da aj cez HTML5 neznamena, ze niekto pri zmysloch by vo WinStore odporucal robit napr. akcnu hry tymto sposobom.
|
| |
Re: technologia
Od: prdlajs
|
Pridané:
16.8.2013 20:43
Na zaklade toho, ze uz v casoch Win8 Preview MS venoval cca. 90% casu na vyvojarskych konferenciach vyvoju pre Metro v HTML5, zvysok v C++ a .NET Reflection. Dokonca aj nejaky sef vyvoja ci kto to vypustil nestastnu hlasku o tom, ze HTML5 je primarny sposob vyvoja apps pre Win8, a na zaklade toho este dlhe mesiace vyvojari panikarili, ze .NET je mrtvy - s odkazom na jeho clanok. Neskor musel vydat prehlasenie, ze oba typy vyvoja su rovnocenne (aj ked vyvoj v .NET jazykoch pre Metro uz s .NETom nic nema). Skus trochu poguglit a najdes to.
|
| |
Re: technologia
Od reg.: Trovaricon
|
Pridané:
16.8.2013 23:08
Tak ono to je zrejme o tom, ze cielom prezentacii bolo nalakat vyvojarov na platformu - ".Netaci" su v tomto smere ti "domaci" (predstav si paralelu u mobilnych operatorov s lakanim novych zakaznikov).
Ako vyvojar, ktory bol v kontakte s W8 odkedy bola k dispozicii prva preview verzia W8 a VS11 som tieto "zachovajte paniku" clanky znacne ignoroval. Necham sa rad pouzit preco "vyvoj v .NET jazykoch pre Metro uz s .NETom nic nema" - verim v zaujimave citanie :)
|
| |
Re: technologia
Od reg.: Trovaricon
|
Pridané:
16.8.2013 23:09
errata: pouzit > poucit
|
| |
Re: technologia
Od: prdlajs
|
Pridané:
17.8.2013 14:49
OK, ze si to ty, tak spravim vynimku a nevynadam ti v style UTFG...
.NET sice vo Win8 je, ale Metro je napisane v starom COM-e, a .NET aplikacie mozes pisat len pre desktop. Pre Metro sice tiez mozes pisat aplikacie v .NET jazykoch C#/VB.NET, ale vysledny kod uz s .NET-om nebude mat nic spolocne (lebo .NET pre Metro nie je a ani nie je v plane) a cez .NET Reflection sa to prelozi do COM kodu pre Metro. Aj ked vdaka tomu, ze .NET je nadstavbou COMu, sa da z tej aplikacie volat aj .NET kod, ale mimo toho samotna aplikacia bezi ako nativna Metro aplikacia a nie ako .NET JIT aplikacia.
|
| |
Re: technologia
Od reg.: Trovaricon
|
Pridané:
17.8.2013 23:29
ani neviem kde zacat s reakciou... ale dost ma z tvojho prispevku boli brucho od smiechu. Pevne dufam, ze si vzal hromadu skratiek a terminov a nahadzal ako slova nahodne za seba - nech je sranda.
Ty asi nebudes .Net vyvojar, lebo po vypusteni takejto "mudrosti" v praci by si zrejme letel cez zavrete dvere (bez ohladu na na (ne)pochopenie WinRT, COM + Reflection stacia na riadny facepalm)
Nic to.. tvoj prispevok poputuje v pondelok na nastenku, nech sa zlepsi nalada aj dalsim ludom :)
Ad "lebo .NET pre Metro nie je a ani nie je v plane" - ak myslis CLR, tak ten je v "Metre" od zaciatku a je mimo ine zodpovedny za vkladanie Metadata Adapteru na preklad .Net typov na "windows runtime" (a opacne) typy v pripade, ze sa VOLA WINRT KNIZNICA.
Navrhujem zacat tu: http://goo.gl/FKeX2R
|
| |
Načo MS YouTube
Od: prihlásený užívateľ
|
Pridané:
16.8.2013 11:34
Načo by MS potreboval Youtube? Veď predsa ešte nedávno chcel spraviť skutočného konkurenta Youtube - Bing Video.
Ale zatiaľ som o ňom nič nepočul...
|
| |
Re: Načo MS YouTube
Od: qsk
|
Pridané:
16.8.2013 14:14
jj a po večeroch budú sťahovať videa z YT a reuploadovať ích na svoj server ;)
|
| |
exclusive
Od: TTToooMMM
|
Pridané:
16.8.2013 11:36
V podstate by mal google spravit jedno a to normalne a otvorene povedat, ze si nepraje, aby akokolvek WP pristupovali na stranky youtube. Bude to cisto zatial exkluzivne iba na Adnroid phones, Iphones a PC. Bolo by to presne ako pri konzolach PS3 a xbox.. A aby nahodou neurobil sam sebe zle, nech povie, ze je to time-exclusive a ked trh ukaze, ze WP zacina mat zaujimave cisla, tak to spravi aj pren. Nemusel by sa tolko vyhovarat, zachoval by si tvar a ludia nech sa rozhodnu podla preferencii. M$ by medzitym mohol vytvorit vlastnu sluzbu pre uzivatelov WP. Hlavne vsak bez ELOPA, BALLMERA a im podobnych.
|
| |
Re: exclusive
Od: qsk
|
Pridané:
16.8.2013 14:17
Microsoft vraj ako krok proti správaniu Googlu urobí aplikáciu Internet Explorer pre android !
|
| |
Skype
Od: SGA
|
Pridané:
16.8.2013 12:21
Nech MS zrusi na androidoch skype :)
|
| |
Re: Skype
Od: ja.
|
Pridané:
16.8.2013 12:50
Sila Skype je v poctoch pouzivateloch, nie v platforme.
Ked ho zrusia, budu mat androidaci moticaciu prejst na Hangouts (a potazmo G+, ked chcu konferencie). Skype sa oslabi, Google posilni.
To si tym myslel?
|
| |
Re: Skype
Od: do tankoch
|
Pridané:
16.8.2013 14:19
" v poctoch pouzivatelov " ty madarsky tatar.
|
| |
Re: Skype
Od: Tomasssss
|
Pridané:
16.8.2013 15:23
preco si to myslis ?
Skype nieje primarne pre android. Primarne ho ma kazdy v PC. Na mobile to je iba ak to "potrebujes". Pochybujem ze keby MS zrusilo skype na androide by si presiel na Hangouts, pretoze urcite by tvoja babka a ostatny na hangouts neboli.
|
| |
MS dostáva trocha vlastnej medicíny
Od: Ramtech
|
Pridané:
16.8.2013 12:21
Po MS a Nokia útokoch na Android. FUD kampani proti Open Source.
A otvorenej podpore Oraclu v spore o Javu a Google rozhodol to vrátiť pomocou osvedčenej MS metódy sa len čudujem že im to trvalo tak dlho
|
| |
špiny
Od: tralala34
|
Pridané:
16.8.2013 14:15
No ukazuje sa, že nie sú to žiadny dobráci, ako si mnoho ľudí myslelo, že prišla na trh čestná firma, ktorá poskytne alternatívu proti zlu Microsoft.
Všetko je síce zdarma, ale čo z toho, keď si Google zapisuje všetko o svojich užívateľoch, výsledky hľadania, čas pripojenia, lokalizáciu, každý email na gmail končí v archíve, strašne chcú pretlačiť Google +, aby o uživateľoch vedeli už úplne všetko ako to skvelo urobil Facebook.
Chrome je síce strašne rýchly, ale najderavejší prehliadač zo všetkých, bezpečnosť 0 bodov.
To, čo sa deje teraz s tou YT apkou, nie je nič iné ako hádzanie polien WP8 pod nohy a tie ich argumenty sú trápne výhovorky.
|
| |
Re: špiny
Od: Máš pravdu
|
Pridané:
16.8.2013 17:44
Dokonca univerzálnu.
Stačí v tvojom texte vymeniť slovo Google za Microsoft, Chrome za Internet Explorer a YT za MS Office. Chápem tvoje rozhorčenie.
Alternatíva zlého Microsoftu predávajúceho licencie je zlý Google poskytujúci služby zadarmo.
Vidím však svetielko na konci tunela. Ku Google existuje kopec iných alternatív, viď komentáre vyššie. Dokonca ich niektoré priamo Google podporuje.
|
| |
jude google raus
Od: Dolfy, der kleine adolf
|
Pridané:
16.8.2013 14:23
Ja naviem co sa vsetci trasete, mam mobiltelefon mit WP 7.5 und ked chcem nieco pozriet an youtube, zadam in internet browser die youtube.com adresse. Und vsetko geht normal: likes, prepinanie quality, kommentaren...
|
| |
Re: jude google raus
Od: jozkooo @ berlin nazi party
|
Pridané:
16.8.2013 19:52
ja das stimmt ich ficke katzen
|
| |
Jedina medicina proti Googlu
Od: Sloniiik
|
Pridané:
16.8.2013 21:27
su 4 vodikove bomby strategicky odpalene na ich centraly resp. datacentra. Alebo potom par sniperov zameranych na vedenie.
Totiz si treba uvedomit, ze tie kraviny, ktore google robi, si nevymyslaju programatori. Tym je to fuk, hlavny je prijem a praca. Toto ma na svedomi vedenie firmy, ktore je velmi velmi namyslene a na svetelne roky vzdialene od reality.
|
| |
milujem kolopica
Od: chuj
|
Pridané:
17.8.2013 11:47
A vie niekto ako z toho skveleho YT stiahnem videa do android telefonu ? TubeMate uz dlhsiu dobu nestahuje VEVO videa ina v SD rozliseni a ostatne app nestiahnu VEVO vôbec (videoder)
|
| |
Bozie mlyny...
Od: AceRunner
|
Pridané:
18.8.2013 4:32
Spominate si na "Windows Commander"?
Microsoftu sa tiez nepacilo to Windows...
|
| |
\"skusenost\"?
Od: mboy2
|
Pridané:
18.8.2013 7:38
experience prelozit ako skusenost v tomto kontexte moze snad len automaticky prekladac. daleko lepsie tam znie "zazitok"
|
| |
Re: \\
Od: psyched972
|
Pridané:
18.8.2013 11:40
Zazitok a skusenost je zajedno. Obe su neopakovatelne, prve, unikatne, zapamatelne.
|
| |
platič
Od: vlado 1
|
Pridané:
31.8.2013 21:25
plať si internet ako idiot a máš ho prešpikovaný otravnou reklamou?????!!!!!!!!!!!!!
|