|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zachody
Od reg.: haco123
|
Pridané:
3.4.2014 9:18
vyzera to tak,ze amici na ISS nebudu moct chodit na ten ruske WC. Coz sa mi zda kruty trest!
|
|
Re: zachody
Od: boris11
|
Pridané:
3.4.2014 9:24
mohli by rusi zakazat americkym kozmonavtom vstup na ruske uzemie a samozrejme ruske rakety budu povazovane za ruske uzemie
a potom som zvedavy ako dostanu americania dole svojich z ISS :)
pochybujem ze ti co su tam teraz vydrzia do 2017 :)
|
|
Re: zachody
Od: kollo
|
Pridané:
3.4.2014 9:47
Nemusia ich ani tam nechavat, ale ked im odmietnu vyviest dalsich kozmonautov na ISS, tak americanom cele ISS bude na ...
|
|
Re: Rusi anektovali ISS
Od: kultúra
|
Pridané:
3.4.2014 11:49
Rusi Ukrajincom bez problémov zhabali ponorku.
Rusi Američanom bez problémov zaberú ISS.
Z Mongolami treba opatrne.
|
|
Re: Rusi anektovali ISS
Od: mattti
|
Pridané:
3.4.2014 12:12
s teba je riadny mongol
|
|
Re: Rusi anektovali ISS
Od: ludo stur
|
Pridané:
3.4.2014 13:59
no lebo ty si podla pravopisu slovak ze?
|
|
Re: Rusi anektovali ISS
Od: kultúra nasrať
|
Pridané:
3.4.2014 16:11
S Mongolov nič dobré nebude.
|
|
Re: Mám rád ľudí
Od: Go capton
|
Pridané:
3.4.2014 16:17
Taký google mi urobil viac radosti
aj viac osohu s neho
ako z celej V4 aj s USSR
dokopy za celú svoju pochybnú existenciu.
|
|
Re: Mám rád ľudí
Od: kalkulacka 365
|
Pridané:
4.4.2014 11:40
dobry dovod, ako vyuzit drahsie sukromne firmy :) treba si rychlo jednu kupit ;)
|
|
Re: Rusi anektovali ISS
Od: mattti
|
Pridané:
3.4.2014 16:30
cudujem sa ze si vobec zaregistroval pravopisnu chybu, ale na to aby si pochopil ze to bola narazka na jeho hrubku ti uz nevydalo
|
|
Re: zachody
Od: anektovať
|
Pridané:
3.4.2014 11:51
Američania za to Rusom platia.
By som chcel vidieť ako Rusi odmietnu doláre.
|
|
Re: zachody
Od reg.: Reaper
|
Pridané:
3.4.2014 11:54
"Putin splachuje americký dolar: Ruský platební systém zlatých rublů nevázaný dolarem"
http://dopice.sk/91s
|
|
Re: zachody
Od: nereálne
|
Pridané:
3.4.2014 11:59
Putin je pomätený diktátor.
Svoje úspory má v USD.
|
|
Odchody
Od: .,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.
|
Pridané:
3.4.2014 12:43
Ty si REÁLNY A._.NY pomätenec.
Čo si hovorcom čierneho B. z Bieleho b. Keď sú tí amíci takí geroji, tak nech odmietnu spoluprácu s Rusmi vo všetkom, veď zrušili i spoluprácu v boji proti šíreniu drog v strednej Ázii.
|
|
Re: zachody
Od: NoName99
|
Pridané:
3.4.2014 10:48
Amíci to aspoň riešia. Nám je to tu žiaľ jedno, a pre obavu o plyn radšej máme sklopené oči ... v mene vyššieho záujmu. Takéto niečo tu už bolo.
|
|
Re: zachody
Od: sensei-san
|
Pridané:
3.4.2014 13:08
Momentálne je tam:
1 Japonec
2 Rusi
2 Američania
1 Lotyš
Vzhľadom na expanznú politiku Rusov sa Lotyš pridá k Američanom. A Japonec tiež.
Tipol by som, že Rusi majú navrch v schopnosti dopraviť niečo tam a naspäť, ale Američania majú navrch vo všetkom ostatnom. Napr. pozemnom zabezpečení.
Už len potrebujeme, aby sa pohádali aj tam hore. Rusi vypnú amíkom kúrenie a tí im priškrtia recykláciu bioodpadu ...
Z toho bude film.
|
|
Re: zachody
Od: ...
|
Pridané:
3.4.2014 13:13
Podla mna staci Rusom vyhlasit, ze maju podozrenie, ze Japonec cura ropu a uvidis ako sa karta obrati.
|
|
Re: zachody
Od reg.: anonymouser007
|
Pridané:
3.4.2014 19:39
nie cura, ale coura...stara coura
|
|
Re: zachody
Od reg.: Fresco
|
Pridané:
3.4.2014 9:24
a ked sa im pokazí ten ich tak pekne perdel ven z okna a všetko do vesmíru, kua
|
|
Re: zachody
Od reg.: Fresco
|
Pridané:
3.4.2014 9:29
a po niekoľkých obletoch ich to trafí a Gravitácia už nebude len sci-fi
|
|
Re: zachody
Od: Martin z Martina
|
Pridané:
3.4.2014 9:25
budu si cikat do topanok
|
|
Re: zachody
Od reg.: Reaper
|
Pridané:
3.4.2014 10:56
Ked vidim to slovne spojenie "ruska agresia na Ukrajine", tak sa mi zjezia chlpy. Ministerstvo propagandy ma nesmierny vplyv.
"Vojnový plán USA pre Európu a Rusko"
http://dopice.sk/91m
|
|
Re: zachody
Od: Dkpxnqza
|
Pridané:
12.5.2014 19:50
Because japan as the Death Note. The French investor Vincent Bollor owns a 26., <a href="http://bestcasinoclubcom.com/">best free online casinos</a>, [url="http://bestcasinoclubcom.com/"]best free online casinos[/url], 227,
|
|
12345
Od: lolo21
|
Pridané:
3.4.2014 9:40
Som zvedavý čo túto situáciu využije niekto v USA na urýchlenie stavby Oriona, prípadne väčšiu podporu pre CCDev.
|
|
Zly zaciatok clanku..oprava
Od: Štvrtok, 3
|
Pridané:
3.4.2014 9:46
Americká vesmírna agentúra musí z rozhodnutia americkej vlády kvôli americko-europskej agresii na Ukrajine dočasne ukončiť spoluprácu s Ruskom.
|
|
Re: Zly zaciatok clanku..oprava
Od: ddddawseswxsd
|
Pridané:
3.4.2014 10:04
dalsi rusofil....
|
|
e: Zly zaciatok clankA...oprava
Od: ______/\______
|
Pridané:
3.4.2014 12:49
Ďalší NORMÁLNY obyvateľ Zeme, čo nezdebilnel z americkej bagáže, ktorá si myslí, že sa len jej (us.) pochybný názor považuje sa za správny = bohorovný.
|
|
Re: e: Zly zaciatok clankA...oprava
Od reg.: roob_
|
Pridané:
3.4.2014 13:02
takze Putin neprisiel na ukrajinske uzemie a nezabral ho? Je tam opravnene? Tu v Komarne si spravia svoje male lokalne referendum, ze sa pripoja k Madarsku, a na zaklade toho pride Orban s vojakmi do Komarna, tak to bude OK?
|
|
Re: e: Zly zaciatok clankA...oprava
Od: ______/\______
|
Pridané:
3.4.2014 13:33
Zlatý môj, trafil si práve na občana Komárna... Orbán nepríde, nie každí mu verí. A tu nemáčo zobrať, už región vycucali Bugárovci s Durayom (napr. SLK) a odtiekli do Maďarska za spolupráce I. dzurindovej vlády (r. 2000/2001).
|
|
Re: e: Zly zaciatok clankA...oprava
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
3.4.2014 15:06
Nie Putin tam tento rok este nebol :-)
Krym mal aj v davnej minulosti a mal aj po Referendum status autonomie. Komarno nic take nemalo. Zly priklad.
Okrem ineho ked sledujes Ukrajinu, tak sa tam zacali diat uz zacatim revolucii nacisticke akcie proti mensinam. Takych dementov mame aj my na Slovensku, nech sme akokolvek demokraticka krajina. Krym sam poziadal (nikto zatial nedokazal, ze to bolo dohodnute s Putinom) o vojensku ochranu proti potencialnym nacistickym utokom (mozno aj za ucelom ochrany pred vyhlasenim referenda). Vela ukrajinskych vojakov sa pocas tej doby pripojilo k jednotkam Krymu (v tisicoch) - preco asi?
Referendum prebehlo pod dozorom kontrolorov asi 20tich krajin. Zucastnilo sa ho viac ako 96% volicov. Na Slovensku sa naz zislo najviac asi 57% a aj to len jediny krat. Obcania autonomie Krymu jednoznacne suhlasili s pripojenim sa k Rusku.
|
|
Re: e: Zly zaciatok clankA...oprava
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
3.4.2014 15:06
Obcania Ukrajiny sa delia na dva tabory:
a) Pro rusky orientovane (cely stred a vychod)
b) Pro europsky orientovane (zapadna cast) - je ich vyrazne menej.
Takze referendum nikto nechce a po odchode nedavnej vlady tam zostali politici, z ktorych tam viac ako polovica je z cias Oranzovej revolucie (ano, tych darebakov, proti ktorym demonstrovali predtym). Sami si prekrikovanim v parlamente rychlo porozdelovali ministerstva a jedine, co spravili, tak zrusili sviatky, ktore oslavovali spolu s Rusmi, zrusili ruske TV stanice a radia, zrusili pouzivanie dokumentov aj v Ruskom jazyku.
Kto normalny by chcel zostat pod takouto hlupou vladou?
|
|
Re: e: Zly zaciatok clankA...oprava
Od: ddddawseswxsd
|
Pridané:
3.4.2014 15:00
Ja nechcem neobhahujovat US, len rusky postup bol neadekvatny a nespravny. US/EU hatersky nazor naozaj nie je normalny, naviac si myslim, ze Rusi urobili viac zla ako US, to len tak na margo.
|
|
Re: e: Zly zaciatok clankA...oprava
Od: ddddawseswxsd
|
Pridané:
3.4.2014 15:01
Ja nechcem obhahujovat...
|
|
:) Do tretice...
Od: ddddawseswxsd
|
Pridané:
3.4.2014 15:03
Ja nechcem obhajovat...
|
|
Re: :) Do tretice...
Od reg.: Reaper
|
Pridané:
3.4.2014 15:21
Radsej uz nic nepis prosim ta, vlastne radsej ani nemysli. Evidentne ti nejde ani jedno, ani druhe.
|
|
Re: :) Do tretice...
Od: asdasdasd
|
Pridané:
3.4.2014 15:59
Dalsi troll, ktory uraza typka, co ani nepozna.
|
|
e: e: e: Zly pociatok clankA...oprava opravy
Od: .oOoOo.
|
Pridané:
3.4.2014 23:54
Už prestaň OBCHUJÍJOVAŤ.
|
|
raketoplány
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
3.4.2014 9:52
Som zvedavý, ako sa do vesmíru chcú vôbec dostať, keďže americké raktetoplány sa rozpadajú už na zemi, nie to ešte vo vesmíre.
|
|
Re: raketoplány
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
3.4.2014 13:06
Nezabudni kedy boli skonštruované.
A my sme ích ale vyrobili, že? Alebo Rusi...
|
|
Buran > Raketoplán = slepá ulička
Od: buran_HET
|
Pridané:
3.4.2014 13:48
Prečo nemajú nič nové? To nie je chyba Rusov.
|
|
Re: Buran > Raketoplán = slepá ulička
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
3.4.2014 17:23
Oni si svoje odlietali. O tom píšem. Boli konštruované hoodne dávno. A ak si si všimol, stoja obrovské peniaze. A ani jedna krajina nemá miliardy na vyhadzovanie do kozmu!
Ako to nakoniec bolo v časoch Studenej vojny.
Tie 2 mocnosti sa finančne zodrali, uzbrojili a likvidovali krajiny ešte aj vesmírnym programom!!!
|
|
Re: Buran > Raketoplán = slepá ulička
Od: ISSan_DAHET
|
Pridané:
4.4.2014 0:04
Ale rakety mohli vyvíjať predsa. Tak prečo to neurobili, azda i oni mali/majú (alebo nie?) toľko ekonomického chochmesu.
|
|
Re: Buran > Raketoplán = slepá ulička
Od reg.: roob_
|
Pridané:
4.4.2014 7:36
ale tak zas mi nepovec ze technologia nepokrocila a dnes sa neda vyrobit raketoplan za menej penazi ako pred 40 rokmi.
|
|
titulok
Od: enz
|
Pridané:
3.4.2014 10:10
A mne sa tento krok páči. To, čo robia na Ukrajine nie je vôbec ok a právne v poriadku. Čo sa týka cesty na ISS, amici im platili plné komerčné ceny, myslím, že rusi si radi tie prachy udržia.
|
|
Re: titulok
Od: applejablko
|
Pridané:
3.4.2014 10:14
tebe narkoza a hnojka pekne vymyla mozok, si pozri nezavisle clanky / komentare co sa vlastne na ukrajine stalo a potom pochopis ze je to naopak, a tou k**u je USA a nie rusko
|
|
Re: titulok
Od: keiru
|
Pridané:
3.4.2014 10:52
Pod nezavislymi mas urcite na mysli clanky/komentare zo serverov s priponou .ru
|
|
Re: titulok
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
3.4.2014 15:18
Okrem clankov z ruska, ukrajiny mam aj informacie priamo od obyvatelov ukrajiny(troch) a ruska(styroch). Aj ked to nie je bohvie co, ale potvrdzuju to, co sa v nezavislych clankoch pise. Takze sa daj vypchat a citaj si tie svoje kontrolovane omacky od zapadnych medialnych skupin.
|
|
Re: titulok
Od: eweewewrwe
|
Pridané:
3.4.2014 19:47
http://www.youtube.com/watch?v=BABXj2nNO8k
|
|
Re: titulok
Od: ...
|
Pridané:
3.4.2014 10:28
Korea, Vietnam, Somalsko, Afganistan, Irak, Lybia bolo potom v poriadku? krajina, ktora zacala x vojen a rozvratila krajiny kvoli vlastnemu prospechu sa tvari ako najspravodlivejsia z najspravodlivejsich .... Nech si upracu najskor doma.
|
|
Re: titulok
Od: enz
|
Pridané:
3.4.2014 13:27
-v poriadku nie su, ale tema bola ina.
-USA robi vo svete bordel, aktualne ale nie su jediny
|
|
Re: titulok
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
3.4.2014 11:03
Človeče, Ty si teda pekne vygumovaný tými "správami" na markíze A jojke...
Prekáža Ti pomoc Rusov obyvateľov Krymu, ktorí si ju aj potvrdili v referendu?
Jáj, zabudol som, referendum vyhlásila EÚ za nedemokratické (neviem síce, ako môže byť referendum nedemokratické, ale to je jedno, konzumentom Tvojho kalibru to zjavne vôbec neprekáža).
Bombardovanie suverénneho Srbska Ti neprekážalo? Jáj, vlastne Ti vtedy Havel povedal, že to je pre ich dobro.
Útoky dronov V Pakistane, kde bezdôvodne zomierajú denne civilisti Ti nevadia? Jáj, veď tam likvidujú "teroristov" a. nejaká tá odpalená škola alebo nemocnica sa predsa pritrafí...
Doprdele s Tebe podobnými podobnými dementmi, takéto dlhé commenty si ani nezaslúžite...
|
|
Re: titulok
Od reg.: Reaper
|
Pridané:
3.4.2014 11:34
Len tak mimochodom, Vaclav Havel bol taktiez clenom Rimskeho Klubu, think tanku NWO. Spolu s dalsimi "milymi tvarami" ako napr. Henry Kissinger, Bill Gates, Al Gore, David Rockefeller, Bill Clinton, George Soros, Tony Blair...
http://dopice.sk/91q
|
|
Re: titulok
Od: vlado5
|
Pridané:
3.4.2014 11:41
Skus napisat priklad, kedy za ostatnych 50 rokov USA pripojili k svojmu uzemiu cast uzemia nejakeho ineho suverenneho statu, tak ako Rusko cast Gruzinska a Ukrajiny.
A tiez napis, ako by sa ti pacilo referendum na juhu Slovenska po niekolkomesacnej propagande v madarskych TV sledovanych nasimi madarmi.
|
|
Re: titulok
Od reg.: Reaper
|
Pridané:
3.4.2014 11:51
A co tak napr. "humanitarne" vybombardovanie Juhoslavie, aby si tam potom mohli postavit druhu najvacsiu pozemnu vojensku zakladnu na svete, Camp Bondsteel.
https://en.wikipedia.org/wiki/Camp_Bondsteel
|
|
Re: titulok
Od: vlado5
|
Pridané:
3.4.2014 11:53
Preco neodpovedas na otazku? Ktora cast uzemia byvalej Juhoslavie patri USA? Rusi mali tiez na Ukrajine svoju vojensku zakladnu. Alebo si teda USA moze tisicky km2 uzemia okolo svojej zakladne vyhlasit za svoj stat a ty budes s tym suhlasit?
|
|
Re: titulok
Od: applejablko
|
Pridané:
3.4.2014 11:59
a ty mi odpovedz ako mohol jeden dement rusky prezident darovat krym ukrajine pred par rokmi ?? to bolo ok ?
|
|
Re: titulok
Od: vlado5
|
Pridané:
3.4.2014 12:25
To "darovanie" nebolo zadarmo. Kupil si tym lojalitu vtedajsich ukrajinskych sudruhov k ZSSR. K zmene hranic malo prist pri rozpade ZSSR a nie teraz a takto.
|
|
Re: titulok
Od reg.: Reaper
|
Pridané:
3.4.2014 12:03
Odpovedam, ale ty stale nechapes. Slovensko je koloniou EU, EU je zase pod vplyvom USA. Vlastnia korporacie, media, politikov. Od 1989 sme (medzi inymi) babkovym statom USA, pozri si vznik roznych mimovladnych organizacii ako napr. Rotary, Lions. Pod plastom humanizmu a dobrocinnosti robia presny opak, stary osvedceny scenar slobodomurarov, ktory pouzivaju doteraz. Na to aby si pochopil lokalnu politicku scenu potrebujes najskor pochopit geopoliticku scenu. Toto je ich sposob svetovej dominancie.
|
|
Re: titulok
Od: vlado5
|
Pridané:
3.4.2014 12:17
Dal som dve otazky a ani na jednu si neodpovedal. Tak nepis, ze si odpovedal. Iba si napisal dalsi kopec sraciek.
|
|
Re: titulok
Od: uffff
|
Pridané:
3.4.2014 12:25
to aspon ukazuje ze rusi nic neschovavaju, jednoducho vyhlasia uzemie za svoje a vies na com si... kdez to USA robi vsetko na pozadi tak aby navonok vyzerali ako "zachrancovia" ale kolko toho v skutocnosti sami doj*bali a co vsetko ovladaju dalej nerozkrikuju.
ako sa vravi... najvacsia teroristicka organizacia je tu USA.
|
|
Re: titulok
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
3.4.2014 13:08
Ľudkovias, to na klávesnici, na tlačidlách s číslami, to je diakritika.
Ráčte ju používať.
|
|
Re: titulok
Od: uffff
|
Pridané:
3.4.2014 13:19
na mojej klavesnici je:
`1234567890-=
(shift)~!@#$%^&*()_+
:D
mam US klavesnicu nastaveny EN-US jazyk, a v robote pisem vacsinou ang.
navyse ludske oko a mozog na citanie vacsinou nepotrebuje diakritiku :P
iba diakritikofil (to slovo som si vymyslel a v podstate nic neznamena) to potrebuje kazdemu oznamovat...
|
|
Re: titulok
Od reg.: Fresco
|
Pridané:
3.4.2014 14:52
má pravdu, inak pises ako kkt
|
|
Re: titulok
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
3.4.2014 15:59
Aky vyznam ma, dat jeden dlzen, a dalsi dlzen s dvomi makcenmi nepouzit?
Toto mi praveze pripada take ... no priam yebnute.
|
|
Re: titulok
Od: Ausländer
|
Pridané:
3.4.2014 16:27
A dö kelü! Co mam robit aby ßom nevyzeral ako debil?
|
|
Re: titulok
Od: Ä do këlu.
|
Pridané:
4.4.2014 0:09
NEOZÝVAŤ SA.
|
|
Re: titulok
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
4.4.2014 8:32
"Skus napisat priklad, kedy za ostatnych 50 rokov USA pripojili k svojmu uzemiu cast uzemia nejakeho ineho suverenneho statu, tak ako Rusko cast Gruzinska a Ukrajiny."
Na klamlivu otazku sa neda odpovedat. Viditelne vies o tom len z nasich televizii, kde ukazali v 2 minutach len polovicnu pravdu. Skus si precitat: "No Južné Osetsko sa nadalej snažilo o nezávislosť čo potvrdilo aj referendum v roku 2006 keď prevažná väčšina obyvatelov Južného Osetska hlasovalo za nezávislosť a pripojenie k Rusku." - zdroj: http://dopice.sk/91O
Druhy zdroj to uvadza relativne presne, vynechal este niektore drobnosti: http://dopice.sk/91P
V skratke: Cast Gruzinska robila po desiatky rokov neustale problemy. Az ked sa snazili zrusit samostatnu autonomiu dvom oblastiam, tak prislo k vojenskym zasahom zo strany gruzinska. Lenze Rusko uznavalo autonomiu tychto dvoch casti po cely cas. A kedze tam prebehlo referendum, tak im Rusi pomohli.
|
|
Re: titulok
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
4.4.2014 8:33
Samozrejme ze NATO, OSN a USA kricali FUJ, ale nevadilo im, ze Gruzinsko si podmanuje dve autonomne oblasti a znizuje ich demokraciu. Len sa necinne pozerali.
Takze v oboch pripadoch prebehlo najprv referendum, az potom si ich Rusko pripojilo. To znamena, ze najprv to chcela dana autonomna oblast, az potom bol suhlas Ruska.
Dal si klamlivy a zly priklad.
Odpoved: USA je kopa Europanov a Africanov, takze ano, oni si nezakonne a nedemokraticky obsadili uzemie Indianov. Referendum neprebehlo, a nenechali im ani jeden stat/autonomiu. Dali im len nejake hlupe "demokraticke" prava "zit v ich systeme".
|
|
Re: titulok
Od: vlado5
|
Pridané:
4.4.2014 10:11
Skus sa sustredit na otazku a mozno ju pochopis. Zakladom je ze podmanujes CAST suverenneho statu, pricom oficialna vlada (a vacsina obyvatelstva) toho statu s tym nesuhlasi. To ci je ta cast viac alebo menej autonomna, alebo ci prebehlo nejake lokalne referendum, s tym nema nic spolocne.
|
|
Re: titulok
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
4.4.2014 13:43
A indiani s tym suhlasili?
|
|
Re: titulok
Od: ..............
|
Pridané:
4.4.2014 21:43
Pche, aká tože "oficiálna" vláda, ktorá nevzišla z volieb, len násilným pučom. To je len demokracia. Ale demokratúram západného strihu to vyhovuje, len im prisluhujú, len nech sú ich bábkami. Ak sú voľby (referendum) podľa ich scenára, tak je to O. K. Ale keď im ľudia neskočia na ich lep a netancujú podľa ich 'muziky', tak je to nedemokratické > tzv. neplatné.
|
|
Re: titulok
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
4.4.2014 8:33
"A tiez napis, ako by sa ti pacilo referendum na juhu Slovenska po niekolkomesacnej propagande v madarskych TV sledovanych nasimi madarmi."
Juh Slovenska by musel najprv ziskat autonomiu, a tu moze len demokratickou cestou - vo vlade. Ako aj kazda mensina v kazdom state. Takze zly priklad. Ale ak by mali autonomiu, tak referendum by som musel uznat, aj tak sa tam da iba pestovat paprika a kukurica. Ak by som mal pocit hladu, tak by som sa tam prestahoval.
|
|
Re: titulok
Od: vlado5
|
Pridané:
4.4.2014 10:06
Autonomia neznamena automaticky moznost osamostatnenia od statu alebo priclenenie k inemu statu. To zavisi od konkretnych zakonov a ustavy daneho statu.
|
|
Re: titulok
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
4.4.2014 13:48
Ano znamena. Pokial nemas definovane a UZNANE hranice, vladu, alebo iny spolocny rozhodovaci organ plus vyhlasenu nejaku deklaraciu, ktora ti to vsetko popisuje, tak si mozes urobit referendum aj DOMA a aj tak sa ti vsetci nanho vyseru.
Nechcem ta samozrejme az tak urazit, ale zacinam mat pocit, ze postradas rozum a logicke uvazovanie!!!
V dobrom, samozrejme.
|
|
Re: titulok
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
3.4.2014 12:11
Plus si tam Albrightová a ďalší importéri demokracie urobili krásny biznis:
http://dopice.sk/91t (a pozor, to je článok v mainstreamovom médiu)
Čo tam po pár tisícoch mŕtvych, keď môžeme zarobiť miliardy a ľudia nám to aj tak zožerú...
|
|
Re: titulok
Od reg.: _Kozec_
|
Pridané:
3.4.2014 12:05
> pripojili k svojmu uzemiu cast uzemia nejakeho ineho suverenneho statu
Pravdepodobne mas na mysli Hawaii :)
|
|
Re: titulok
Od: vlado5
|
Pridané:
3.4.2014 12:15
Ak by bolo referendum na celej Ukrajine o tom, ci chcu byt castou Ruska, tak by som taketo porovnanie akceptoval. Lebo tak to prebehlo na Havaji. Inak je to od veci.
|
|
Re: titulok
Od: applejablko
|
Pridané:
3.4.2014 12:43
sa zobud !! krym mal vlastny parlament, vladu, to nie je len cast ukrajiny ? skor nezavysly stat pod ukrajinou
|
|
Re: titulok
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
3.4.2014 15:26
Ano ako pise aj ten nadomnou, Krym bol po cely cas samostatna autonomna krajina, patriaca pod vlajku Ukrajiny.
|
|
Re: titulok
Od: x3m
|
Pridané:
3.4.2014 16:37
Vsak preto sa to takticky taji vo vsetkych EU/US novinach, aby nahodou dakoho nenapadlo, ze to referendum bolo uplne v poriadku.
|
|
Re: titulok
Od: vlado5
|
Pridané:
3.4.2014 22:04
Krym mal rovnaku ustavu, ako cela Ukrajina a podla tejto ustavy nemal pravomoc sa odtrhnut. Alebo sa mylim?
|
|
Re: titulok
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
3.4.2014 22:25
Medzinarodne pravo, ktore je nad ustavou hociakeho statu, "uznava" (v uvodzovkach koli USA) slobodu volby cez referendum. Asi som to nenapisal velmi pravnicky, ale ak by si juzna korea zorganizovala referendum, ze sa chcu pripojit k severnej komunistickej (za ucelom lepsieho spolunazivania a pripadne buduceho zhodenia rezimu), tak by mal cely svet akceptovat toto rozhodnutie, nech maju oba staty v ustave aj zakaz referenda. Samozrejme USA by bola prva proti, pretoze ona podporuje konfliktne krajinky, ktore im umoznia buduce riesenie "nebezpecenstva - terorizmu".
|
|
Re: titulok
Od: vlado5
|
Pridané:
3.4.2014 22:54
Ano, medzinarodne pravo uznava slobodnu volbu statu pripojit sa k inemu statu, alebo sa rozdelit na viac statov, ale len ked s tym suhlasi cely stat a nie len jeho cast.
|
|
Re: titulok
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
3.4.2014 23:02
Takze v pripade USA, by museli uplne vsetci hlasovat v referende, ak by sa chcel napriklad stat New York osamostatnit? Trosku trepes nie?
|
|
Re: titulok
Od: vlado5
|
Pridané:
3.4.2014 23:11
Ustavu USA nemam v malicku a nepoznam postup, ako sa moze USA stat osamostatnit od USA. Ale viem, ze Krym to neurobil v sulade s ustavou Ukrajiny.
|
|
Re: titulok
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
4.4.2014 7:47
Boze daj mu rozum aby pochopil.
Referendum je nad vsetky zakony ustavy pokial neboli porusene LUDSKE prava. Nema to nic s ustavou. Jedine ak je v ustave referendum zakotvene, tak to vyznieva demokratickejsie.
|
|
Re: titulok
Od: vlado5
|
Pridané:
4.4.2014 10:01
Takze ak si na juhu Slovenska urobia referendum o pripojeni k Madarsku, tak s tym nebudes mat ziadny problem? Lebo je to podla teba nad vsetky zakony? Pytaj rozum od Boha pre niekoho ineho a nie pre mna.
|
|
Re: titulok
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
4.4.2014 13:40
KED BUDU MAT AUTONOMIU!!! A ziskat autonomiu je takmer nemozne v nasich koncinach.
Ty si strasny truhlik!
|
|
Re: titulok
Od: sensei-san
|
Pridané:
3.4.2014 13:11
Nie. Aljašku.
|
|
Re: titulok
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
3.4.2014 12:05
LOL, veď daj normálny argument, nie takúto blbosť.
Aký je rozdiel v tom, či sú tie formálne pripojené k USA/Rusku alebo tam majú dosadené svoje vlády a tie samozrejme odsúhlasia, čo treba.
Trochu offtopic, ale: Boli sme na dovolenke v Tunisku a rozprávali sme sa s jedným domácim o USA. Povedal: "No jasné, my tu máme američanov všetci radi. Zadarmo im dávame im ropu a oni nám ju potom naspäť predávajú. Kto by ich nemal rád..." A to je Tunisko, kde nebolo žiadne bombardovanie, ako v Iraku, Afganistan a mnohých iných štátoch.
|
|
Re: titulok
Od: vlado5
|
Pridané:
3.4.2014 12:21
Mas pocit, ze Rusi ovladaju len tie uzemia, ktore im oficialne patria? Nechapem ludi, ktori dokazu akceptovat to co robia Rusi a pritom kydaju na USA ake su strasne zle. Ved Rusi to robia praveze este horsie a ked sa spytam, na priklad, kedy USA pripojili cast uzemia ineho statu, tak tu po mne skacete ako keby ste cely den sledovali len propagandu z ruskej TV.
|
|
Re: titulok
Od reg.: Reaper
|
Pridané:
3.4.2014 12:31
Bud si uplne vytrety, alebo si len troll, a.k.a. sietovy agent. Tvrdia to ich vlastni ludia.
Vojnový plán USA pre Európu a Rusko
"Pre americkú hegemóniu sú tieto záležitosti také dôležité, že Washington je pripravený obetovať milióny životov vo vojne medzi Ruskom a svojím takzvaným európskym „spojencom“.
Toto šokujúce odhalenie pochádza od bývalého veliteľa NATO. Podľa Christofa Lehmanna, redaktora spravodajskej a analytickej stránky nsnbc international dostal európsky vojenský úradník ponuré varovanie od svojich amerických náprotivkov na brífingu, ktorý nebol zaznamenaný."
http://dopice.sk/91m
|
|
Re: titulok
Od: vlado5
|
Pridané:
3.4.2014 13:17
Skus si zistit aky je rozdiel medzi kydom na internete a argumentom. Ak chces kopirovat sracky z konspiracnych clankov, tak sa nema o com s tebou bavit. A ze ja som troll.
|
|
Re: titulok
Od reg.: Reaper
|
Pridané:
3.4.2014 15:04
Ziadny argument si doposial nepouzil, akurat "argumentum ad hominem"(lat.), je argument, ktorým sa diskutujúci snaží vyvrátiť oponentovo tvrdenie poukazovaním na jeho skutočné či domnelé nedostatky. Snaží sa previesť dialóg od diskusie o probléme samotnom k diskusii o mravnej či inej oponentovej integrite.
http://dopice.sk/91B
|
|
Re: titulok
Od: vlado5
|
Pridané:
3.4.2014 21:35
Ja som dal otazku. Cakal som na nu odpoved a namiesto toho tu mam citat nejake dalsie sracky skopirovone z pochybnych zdrojov? A ty este na mna vytiahnes poucku o argumentacii? Skus zapojit logiku. A ked chces argument, tak ti ho napisem a skus mi ho vyvratit: Za ostatnych 50 rokov (a mozno aj viac) USA nepripojili k sebe ziadnu cast suverenneho statu. A predtym to urobili, len ak suhlasila vlada toho statu.
A teraz argumentuj a porovnaj to s Ruskom a castou Ukrajiny! O tom, ze USA niekolkrat zautocili na iny suverenny stat nebudem vobec pochybovat a nerozumiem, preco si niekto mysli, ze s tym suhlasim.
|
|
Re: titulok
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
4.4.2014 8:56
Pretoze ty das otazku, a nech na nu odpovie hociako s uvedenim argumentov, tak ty tu odpoved neuznas a este to ani nepodlozis argumentmi.
Toto je definicia TROLL-a.
|
|
Re: titulok
Od: vlado5
|
Pridané:
4.4.2014 10:15
Tak mi skus skopirovat ODPOVED na moju otazky, ktoru tu napisal, aby som sa v tom mohol zorientovat, lebo som ju tu nenasiel. Predtym si precitaj navod na spravnu argumentaciu a co je povazovane za odpoved na otazku a co je odvadzanie pozornosti.
|
|
Re: titulok
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
4.4.2014 13:51
Ty nechapes, ze na tvoje otazky sa neda zodpovedat, pretoze su celkovo nezmyselne a nelogicke? Preto ti vsetci odpovedaju otazkami. Lenze ty ten kontext nechapes! Prosim ta, vrat sa na pole, a zasad aspon 4 are zemiakov, bude tuha zima.
|
|
Re: titulok
Od reg.: Reaper
|
Pridané:
4.4.2014 10:35
Ocenujem tvoju snahu a odhodlanie. Avsak v pripade takychto "agentov" to nema ziadny zmysel. Ich ucel je provokovat a diskreditovat akykolvek rozumny obsah, argument a pod.
|
|
Re: titulok
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
3.4.2014 15:24
Vynikajúco! Keď Ti už došli argumenty, obviň nás aspoň z konšpirátorov, anitisemitov alebo extrémistov...
K takým úbohostiam sa dnes uchyľujú všetky média, politici a mimovládne organizácie, pretože nie všetci ľudia sú zmanipulovaní kkti, ktorí žerú výkaly, ktoré nám oni podsúvajú.
|
|
Re: titulok
Od: vlado5
|
Pridané:
3.4.2014 21:43
Ake argumenty mi dosli? Ja som chcel od vas argumenty a odpoved na otazku a namiesto toho mam citat konspiracne clanky. Ak tomu veris, tak si to citaj, ale skus so mno komunikovat len faktami a nie domienkami.
|
|
Re: titulok
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
3.4.2014 15:39
Ja povazujem za konspiratora teba. Snazis sa nam nanutit vlastnu pravdu, na ktore nemas dokazy, ale len nejake vyjadrenia diplomatov.
|
|
Re: titulok
Od: vlado5
|
Pridané:
3.4.2014 21:45
Napisal som otazku a tebe sa zda, ze sa ti snazim nieco vnutit? A co take cez otazku vnucujem?
|
|
Re: titulok
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
3.4.2014 22:06
Ano, otazkami sa da vnutit vela a hlavne sa clovek takto dokaze nepriamo branit: Existuje boh? Je vesmir nekonecny? Je fico podvodnik? Je Slovensko demokraticka krajina?
Je jedno co odpovies, tak vzdy existuje protiotazka o pravdivosti, ktoru dokaze potvrdit len vec/osoba, ktorej sa to priamo tyka, ale bohuzial nemusi byt uznana nasim vedeckym alebo sudnym systemom.
Preto na teba vsetci reaguju protiotazkami, lebo pravdupovediac pouzivas rovnako yebnute otazky.
|
|
Re: titulok
Od: vlado5
|
Pridané:
3.4.2014 22:50
A vies aj nieco ine, ako neodpovedat na otazku?
|
|
Re: titulok
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
4.4.2014 7:50
Ano.
|
|
Re: titulok
Od: vlado5
|
Pridané:
4.4.2014 10:20
Tak to niekedy vyskusaj.
|
|
Re: titulok
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
4.4.2014 13:55
(Skusim znizit logiku na minimum):
Co mam vyskusat? Zabudol si to napisat.
|
|
Re: titulok
Od: x3m
|
Pridané:
3.4.2014 16:54
Netvrdim, ze su Rusi sveti, ale ked ta napadnu, tak ti to aspon slusne oznamia a mozes sa im postavit so zbranou v ruke. Nie ako USA, ktore len vyvolava domace nepokoje, potom akoze spravodlivo zasiahne a zakonci to likvidacnou pozickou na obnovu krajiny (zaroven sa tam dotlacia US firmy), cim si vdaka dlhu vytvori defacto svoju koloniu. A vdaka tomu, ze su za oceanom im to ani nemas moc moznosti oplatit. A este navrch su si schopni odpalit vlastne budovy, len aby im verejnost odsuhlasila utok na nejaku krajinu.
A preco by US pridaval k sebe nejaky stat, ktory chce docista vyzmykat od vsetkeho kapitalu a z ludi spravit otrokov? To by isli sami proti sebe.
|
|
Re: titulok
Od: 555 4321
|
Pridané:
3.4.2014 13:25
Čo splietaš s tými 50 rokmi. Začnime od roku 1776: Texas, California, Arizona, Colorado, Nevada, NUEVO MEXICO, Hawaii, etc.
Yenkeeovia bez súhlasu OSN napadli Juhosláviu (1999, a to je len 15 rokov!), bomby zabíjali civilistov. Odtrhli Kosovo. Na Kryme bolo referendum a nula mŕtvych!
Ďáďa Chruščiv (Ukrajinec) odtrhol Krym od RSFSR (Ruská sovietska federatívna socialistická rep.), západ neprotestoval.
Mimochodom ujo Stalin (Gruzínec):
pripojil Abcházsko a Južné Osetsko (ktoré predtým odtrhol z Osetska) k GSSR (Gruzínska sovietska socialistická republika); odtrhol Náhorný Karabach, Nachičevan a Tigranašen od Arménska (ArSSR) a pričlenil k Azerbajdžanu (AzSSR).
|
|
Re: titulok
Od: enz
|
Pridané:
3.4.2014 13:31
od zaciatku :)
-ak mas krajinu zaplnenu vojakmi a tazkou technikou - asi mozu vyvstat pochybnosti so slobodou referenda
-referendum neprebehlo na celej ukrajine, preto by nemalo platit ROVNAKO ako v pripade kosova neprebehlo referendum v celom srbsku, preto by tiez nemalo byt uznane
-vsetko co pises dalej je uplne OFF topic, tak si precitaj svoju poslednu vetu :)
|
|
Re: titulok
Od: žne
|
Pridané:
3.4.2014 13:46
60 % obyvateľstva: Rusi. Netreba zbrane, oni s radosťou opustili zbankrotovanú UA.
|
|
Re: titulok
Od: enz
|
Pridané:
3.4.2014 14:42
to, ze sa ludia budu mat lepsie, minimalne docasne, je pravda, Rusko je bohatsie.
co sa tyka obyvatelstva, napr. v Kolarove je 80% obyv. Madarskej narodnosti. Viem si ale predstavit, ze ak by sa vyhlasila Kolarovska republika s cielom pripojit sa k Madarsku, neboli by sme nadseni :)
toto proste nestaci
http://sk.wikipedia.org/wiki/Kol%C3%A1rovo
|
|
Re: titulok
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
3.4.2014 15:37
Kolarovo nikdy nebola samostatna autonomna oblast. Zly priklad.
|
|
Re: titulok
Od: enz
|
Pridané:
4.4.2014 0:00
tak bude najprv autonomna republika..
uz je to priklad dobry?? prebehne referendum za autonomiu.
kto povie, ako delitelne je uzemie? moj byt vyhlasim za autonomiu (referendum prebehne v mojom byte) a potom sa osamostatnim (2.referendum u mna doma)
|
|
Re: titulok
Od: Komárňan
|
Pridané:
4.4.2014 0:53
Nebude, ak budú v SR akotak "nezapredajní" politici v tejto otázke (autonómia). Ani M. Dzurinda nie až tak ustúpoval maďarstvu (zo SK i z H), hoci ich (SK) potreboval vždy po voľbách r. 1998 a 2002, aby mohol bašovať na Slovensku.
Ale netvrdím, že by sa mohol nejaký maďarón objaviť.
P. S.: Najzaujímavejšie na maďarskej politike je, že keď sú oni vládcovia (Uhorsko či Maďarsko), tak nedajú iným národom reálne nič (možno niečo nesplniteľné na papieri), ale od druhých to dookola a donekonečna vyžadujú.
|
|
Re: titulok
Od: Komárňan
|
Pridané:
4.4.2014 0:54
Apropó, v tomto okolí južného Slovenska bolo veľmi početné obyvateľstvo slovenskej národnosti. I Budapešť mala 15% slovenského obyvateľstva. Len po r. 1867 sa začalo s tvrdou maďarizačnou prevýchovou (FEMKE a iné). Niekde ešte i po 100 rokoch vravia "ujcóhoz, tyetához megyünk", ale sa hlásia a hrdo k maďarstvu takto hovoriaci nositelia mien: Kucsera, Holecz, Kovács, Kollár, Bucsek, Seszták, Szladki, Szvrcsek, Spányik, Kustyán, Blahó, Szlota, Tyetyák, Vizsgyák, Szpisák, Zsibrita, Kiszeli, Lehoczki, Bastrnák, Veszelovszki, ... A i Kolárovszki, keď bola reč o Kolárovskej "AO".
|
|
Re: titulok
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
3.4.2014 15:34
Odkial mas informacie, ze sa tam nachadzala tazka technika?
Ja mam informacie priamo z uzemia, ze obcania Krymu sa tesili prichodu ruskej domobrany a aj vyvesovali Ruske vlajky. Za podpory Krymskej domobrany obsadili dolezite vojenske objekty, aby nemohli byt zneuzite tretou stranou. Prebehla normalna ochrana proti hnidopichom a moznym nacistickym utokom pred vyhlasenim Referenda.
|
|
Re: titulok
Od: hfggj
|
Pridané:
3.4.2014 17:49
krymská domobrana alias Speznaz bez insígnií v akcii. ty nacistický útok, osprostený ru propagandou. ale vlastne máš pravdu, ras-putin dostal pozývací list od janukovpyča!
|
|
Re: hfggj
Od: Hógo*Fógo
|
Pridané:
4.4.2014 0:58
Škoda slov, tak len: NO COMMENT!
|
|
usa fuj
Od: applejablko
|
Pridané:
3.4.2014 10:12
co vyskakuju ? ved ludia na krime v referende sa slobone rozhodli, preco to tie svine americke neuznaju ? co s tym ma rusko ?
|
|
Re: usa fuj
Od: xvzf
|
Pridané:
3.4.2014 10:23
to mi je slobodne rozhodnutie s pritomnostou ruskych vojsk...
navyse: http://is.gd/YwDJxs :)
|
|
Re: usa fuj
Od: kollo
|
Pridané:
3.4.2014 10:32
Tak ako sa "slobodne" rozhodnu ukrajinci vo volbach.
http://dopice.sk/91k
|
|
Re: usa fuj
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
3.4.2014 11:18
No jasné... Na Kryme je cca 80% rusov, ktorým zrušila vláda ruštinu ako úradný jazyk. Plus ich nasilu tlačia do EÚ, napriek tomu, že sú to Rusi prirodzene chcú mať vzťahy s Ruskom. Na Brusel sa môžu akurát tak vysrať...
|
|
Re: usa fuj
Od: xvzf
|
Pridané:
3.4.2014 11:54
vlada im ziadnu rustinu nezrusila, kedze: 1) prezident zakon nepodpisal 2) aj premier sa potom vyjadril ze sa nic take v buducnosti neprijme
|
|
Re: usa fuj
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
3.4.2014 15:45
Prezident ani nemohol podpisat. Ved ten skorumpovany darebak usiel do Ruska, a nove volby budu az v mesiaci Maj/Jun. No nastastie nie je tak nacisticky vymeteny ako ti, co su momentalne samozvani vo vlade.
V Belgicku v case krizy boli bez vlady takmer rok (ci viac?), a Ukrajina nemala vladu asi 48 hodin. Samovyhlasenie sa vo vlade nie je velmi demokraticke.
|
|
Re: usa fuj
Od: x3m
|
Pridané:
3.4.2014 17:04
Boli tam medzinarodni pozorovatelia? Boli. Hlasili nejake problemy? Nehlasili. Takze rozhodnutie je slobodne.
|
|
Re: usa fuj
Od reg.: leader
|
Pridané:
3.4.2014 10:31
moje vyhrady by boli mensie keby sa to referendum uskutocnilo pred vpadom ruskej domobrany
|
|
Re: usa fuj
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
3.4.2014 15:50
Ano? A pacilo by sa obcanovi volit, keby sa suskalo, ze ak pojde k volbam, tak ho odstrelia? Pacilo by sa obcanovi volit, keby na uzemie prisli Ukrajinsky vojaci? Pacilo by sa obcanovi volit, keby mohol ktokolvek zaplatit nejakym domacim ciganom za hlas "NIE"? Tak ako sa to vraj vyuziva pocas nasich volieb? (aj ked je to len par %).
|
|
Re: usa fuj
Od reg.: leader
|
Pridané:
3.4.2014 16:01
tahaj na slobodny vysielac
|
|
Re: usa fuj
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
3.4.2014 22:00
Bohuzial netrafil si. Davnejsie som ho chvilu pocuval. Paci sa mi, ze si tam ludia mozu vyjadrit svoj nazor a vacsinou som s nimi aj suhlasil, alebo som uznal ich nazor na vec. Lenze tie debaty a vyjadrenia su strasne pomale a prerusovane hudbou a ja nemam az tolko casu, pocuvat denne aspon 2 hodiny, aby som sa nieco dozvedel.
Ked si vlastne dokazem vytvorit podobny nazor obycajnym efektivnym citanim.
|
|
.....
Od: xvzf
|
Pridané:
3.4.2014 10:24
Okrem toho bolo referendum vyhlasene rusmi dosadenym vedenim krymskeho parlamentu ;)
|
|
usa a eu
Od: applejablko
|
Pridané:
3.4.2014 11:01
EU by mala ukoncit spolupracu s USA pretoze sposobili kopec vojen, pucov, zabili miliony nevynnych a vzdy slo len a len o ich zaujmy a nie spravodlivost - ako juhoslavia, afganistan, irak atd atd atd to by bolo potom fer
|
|
Re: usa a eu
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
3.4.2014 11:36
No, mala. Ale to by v Bruseli nesmeli sedieť židovskí riťolízači...
Každému so zdravým mozgom je jasné, o čo tu ide a že to s demokraciou a spravodlivosťou nemá spoločné absolútne nič.
Ale vidíš akí sú ľudia blbí, čumia do bedne a potom len bezmyšlienkovo opakujú to, čo im tam povedia: "USA je kolískou a vzorom demokracie, je tam sloboda slova a je to krajina neobmedzených možností..."
To, že celé USA je momentálne vojnové územie a môžu Ťa legálne bezdôvodne zavrieť alebo zastreliť na ulici už na markíze nepovedia...
Stačí si prečítať tie commenty vyššie - vygumovaní blbci... (a to na DSL.sk je podľa mňa fakt vysoká koncentrácia ľudí s mozgom, keby si išiel na nejaké SME, tak tam je dementov 95%)
|
|
Re: usa a eu
Od reg.: Reaper
|
Pridané:
3.4.2014 11:46
Obcas na SMEtisko zo zvedavosti zabludim, a nie je to uplne tak ako hovoris. Vela ludi sa v diskusii priklana k opacnym nazorom, napriek mienkotvornym snaham moderatorov ponechat len take nazory, ktore su v zhode s tymi ich vymyslami. Aby to v konecnom dosledku vyzeralo tak, ze cely narod je vymlety a poslusny.
|
|
Re: usa a eu
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
3.4.2014 15:41
Hej? Tak to ma teší, lebo keď som tam raz za čas zavítal, do 5 minút som mal zdvihnutý adrenalín na trojnásobok.
Btw. ale aj na toto už majú pripravený nový demokratický prvok: http://dopice.sk/91C
--
Autor Tomáš Bella: „čítanie (diskusií) často zhoršuje schopnosť správne porozumieť článku...";
"(diskusie) škodia svetu a robia svet hlúpejšími..."
Inými slovami: Ľudia príliš rozmýšľajú, odmietajú naše klamstvá a vyvracajú nám ich priamo v diskusií, tak im vysvetlime, že to, že ich zakážeme je len pre ich dobro.
|
|
Re: usa a eu
Od reg.: Reaper
|
Pridané:
3.4.2014 15:58
Ma to aj svoje svetle stranky, vela ludi by tam prestalo chodit; zacali by sa obzerat po alternativach. Osobne by si som takyto ich krok uvital, ved to je medium urcene predovsetkym na vyrobu vytretej entity.
|
|
žeby hej
Od: rrrrrrrrrr
|
Pridané:
4.4.2014 13:14
Kde boli svetové veľmoci keď samozvaný otec národa VM rozdelil československo bez referenda iba kôli vlastným mocenským finančným záujmom. Môžeme iba závidieť obyvateľom Krymu, že mali možnosť sa vyjadriť.
|
|
Veru nie.
Od: Pametajúci si dobu.
|
Pridané:
4.4.2014 22:16
Si mimo. Klaus už mal v roku 1991 vo Venezuele vytlačené české 200-korunáčky (ale 'omylom' bol v nich prúžok "SBČS 200 Kčs" [Státní banka československá], ale aj tak ich používali po 1.1.1993, presnejšie po 8.2.1993). On hovoril vždy len o českých penízech i keď ešte boli česko-slovenké, akože federálne. A nielen túto maličkosť mali už pripravenú v talóne v roku 1990.
(Napr.: Dialnice sa po roku 1989/1990 stavali len v ČR, v SR bola zastavená výstavba i toho mála (len sa dokončilo pár rozostavaných km a "šmitec"), čo bolo plánované - omnoho menej kilometrov na plochu rozlohy ako v ČR, atď...)
|