|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
------
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
17.3.2015 9:13
viac ako 20%... wow...
|
|
Re: ------
Od: masak
|
Pridané:
17.3.2015 9:42
vsade pocut ze swan nema nic, nema narok na nic .... ale je to dalsia konkurencia bez ktorej by vam orange, t-nieco a o2 stale uctoval strasne peniaze za data ..... v cechach to bolo pekne ked stali neobmadzene baliky 3000 czk .. nejaky operator ich hodil za 700 czk povedal ze si bude narokovat primerany zisk a ziskal si tolko klientov ze sa z toho ostany mohli posrat, tak museli spustit ceny ...
|
|
Re: ------
Od: sdghl
|
Pridané:
17.3.2015 9:55
Presne...ja sa stale tesim takymto spravam, lebo to je jedina nadej na pokles nezmyselnych cien mobilnych sluzieb u nas...
|
|
Re: ------
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
17.3.2015 10:57
swan nie je taky velky hrac
|
|
Re: ------
Od: Free
|
Pridané:
17.3.2015 14:02
Ale Orange sa žalobami opäť ukázal ako gaunerská firma.
|
|
Re: ------
Od: marecku
|
Pridané:
18.3.2015 10:01
co vam tu hrabe uz nacisto? ked swan naposledy predvadzal svoj internet, tak nedosiahol na jedinom zariadeni ani polovicu z rychlosti, ktoru komunikuje... telekom ma neobmedzeny internet za 6e mesacne a nema tu konkurenta.. swan nie je konkurencia, je to dalsi pokus o nabalenie sa, len s tym rozdielom, ze na rozdiel od ostatnych operatorov chce parazitovat.. si vsimnite, ze sa swan stale vyhovara na nejake hnusne podmienky od ostatnych operatorov - problem je, ze mu dali take podmienky, aby sa kurevsky nenabalil, a toto swanu vadi
|
|
Re: ------
Od reg.: roob_
|
Pridané:
18.3.2015 11:05
myslis ten neobmedzeny co ti po 2GB spomali na 64kbps??? tak ten nech si strcia do kakaca. Inak aj ten stoji 9,9€...
|
|
Re: ------
Od: matelko vericka
|
Pridané:
18.3.2015 11:24
neviem, ked som mal doma vypadok interntu, pouzil som mobilny internet a v pohode som si stiahol cez neho vyse 10GB, ziadne obmedzenie som si nevsimol.. tu lepsiu cenu davaju asi len vernym zakaznikom, nie spekulantom ...
|
|
Re: ------
Od: 53454353
|
Pridané:
17.3.2015 9:57
nemyslim si ze SWAN je taka uzasna firma. Su to hajzlici
|
|
Re: ------
Od: fgjfghjfgh
|
Pridané:
17.3.2015 10:22
Ja si myslim tiez vsetko mozne...pozri pokial bude ta ponuka platit a budu za 5 eur ponukat 100GB dat je mi jedno ci su to hajzlici alebo nie.
Ze im operatori nedaju narodny roaming? V podstate naco? Aby som si svoj 50MB/s net mohol "uzivat" na edge pripojeni ked cestujem vlakom?
|
|
Re: ------
Od reg.: ujoslav
|
Pridané:
17.3.2015 13:04
Aby si nemusel mat druhu sim, keď si budeš chcieť zavolať.
|
|
Re: ------
Od: Free
|
Pridané:
17.3.2015 14:03
To je sim na internet. Použi VOIP, Viber, SKype. Ku DSL mám tiež zakúpenú sim na volania.
|
|
Re: ------
Od: VOIP
|
Pridané:
17.3.2015 18:53
Neposkytujú klasický volací program, ale volať sa dá aj inak.
Takže nepotrebujem druhú sim - pokiaľ som v meste horšie to už je na dedine.
|
|
Re: ------
Od: fefe2582
|
Pridané:
17.3.2015 13:42
Ja by som im kludne dal aj 10eur mesacne za ten balik + 100min volania.
|
|
Re: ------
Od: ,ku hkig ui
|
Pridané:
17.3.2015 10:22
Bez tych "hajzlov" by ta tvoji milovani traja este vacsi "hajzli" neprestali zdierat a v blizkej buducnosti by nemali ani jeden dovod zlacnovat a vylepsovat ponuku ich sluzieb.
Takze aj vdaka "hajzlom" zo Swanu, si budes moct uzivat lacnejsie a lepsie sluzby ich konkurencie.
To je novinka co?
Uz ti dochadza, ze akakolvek konkurencia nasim milovanym trom najvacsim hajzlom, je vitana a dobra pre zakaznikov velkej "hajzel trojky"
Ked sefovia velkej trojky skripu zubami, zakaznici sa raduju.
Na nemecke tucne rite a ich lacne sluzby, uz odislo zo Slovenska dost penazi, teraz sme na rade my.
|
|
Re: ------
Od: 32423423
|
Pridané:
17.3.2015 11:11
ten tvoj swan nema sancu zamiesat karty.
|
|
Re: ------
Od: kunhoiu9
|
Pridané:
17.3.2015 13:47
To tvrdis na zaklade tvojich vlhkych snov, alebo ti nikto vylestil gule?
Pokial nemas na tvoje tvrdenia vierohodny zdroj, tak jednoducho zalez.
Ked ho mas, tak aj tak budes musiet pockat 2-3 roky a az potom sa ohanat tym, aku velku pravdu si mal.
Ale dufam, (pre blaho vsetkych, ako konkurencnych zakaznikov) ze tu pravdu mat nebudes.
Alebo by si chcel platit ako cvok za nieco, co mozes mat lacnejsie?
Ak patris do takej kategorie ludi, tak je mi ta luto.
|
|
Re: ------
Od: 65756745
|
Pridané:
17.3.2015 14:23
Nepatrim do tej kategorie ale mam dostatocne vylestene gule aby som vedel ze swan nic neznizi. Skor po par mesiacoch nabehne na tie iste sumy co svata trojica.
|
|
Re: ------
Od: kuniyu
|
Pridané:
17.3.2015 16:08
Vies to na zaklade coho?
No predsa na zaklade.... NICOHO!
Bla bla bla.... kecy kecy a vlhke sny konkurencie.
Vylestenu mas jedine lebecnu dutinu a pekne zvnutra, kedze v nej nic nemas.
|
|
Re: ------
Od: 34534534
|
Pridané:
18.3.2015 17:04
na zaklade skusenosti ked prisiel o2
|
|
Re: ------
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
18.3.2015 10:35
su to hajzli a nepojdem k nim. ale prispeju k dalsiemu znizovaniu cien na trhu.
|
|
Mapa pokrytia
Od: xyz123
|
Pridané:
17.3.2015 9:17
je niekde mapa pokrytia??.. pisu ze na strankach sa da overit, ale nenasiel som
|
|
Re: Mapa pokrytia
Od: PeePay
|
Pridané:
17.3.2015 9:48
Nie je.
|
|
Re: Mapa pokrytia
Od: pokrytie
|
Pridané:
17.3.2015 13:05
zatial nechcu zverejnit, obchodne tajomstvo - nepoznam dovody. asi kvoli konkrencii. ale overia ti na infolinke (podla posledneho infa)
|
|
Re: Mapa pokrytia
Od: psychos4
|
Pridané:
17.3.2015 13:44
mapa pokrytia a obchodné tajomstvo? nezverejnili kvôli konkurencii? čo si pre boha pojedol? alebo ešte: zoznám ma so svojim dealerom. ospravedlňovať ich amaterizmus výhovorkou o obchodnom tajomstve je nejaký nový šport?
|
|
Re: Mapa pokrytia
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
18.3.2015 10:40
a preco urazas toho nad tebou? vyhovorka o obchodnom tajomstve je vymysel swanu, nie chudaka komentujuceho, ktory sem len napisal stanovisko swanu a ty ho za to hned urazas ze musel pojest vesele hubicky.
|
|
Re: Mapa pokrytia
Od: fgrtc
|
Pridané:
19.3.2015 7:23
To bude zas nejaký pc guru co fici na polskom koPerniku
|
|
Re: Mapa pokrytia
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.3.2015 13:50
mapu pokrytia nezverejnili, lebo ziadne pokrytie nemaju. Kym nebudu mat sk roaming ziadne ani mat nebudu, a s pravdepodobnostou bliziacou sa istote v roamingu nepojde ten ich 5€ net. Takze stale mi z toho vychadza jedine, ze pre niekoho drzia frekvencie aby ich nemohol pouzit niekto iny. Btw. ako presne definuje zakon narok, resp. povinnost poskytnut roaming? Kto musi poskytnut? vsetci 3, alebo sa bude losovat, za akych podmienok, lebo co? Lebo mat "narok" je pekna vec...
|
|
Re: Mapa pokrytia
Od: lk iluj
|
Pridané:
17.3.2015 13:57
Nastastie je tu niekto kompetentnejsi, ako ty roob.
Ked im to raz urad schvalil (a urobil to na zaklade merani!!) tak vsetky tvoje sproste dristy o tom, ze nemaju pokrytie, su len (AKO VZDY) dristy.
Orange je len svina, ktora sa po prichyteni pri cine schovava za pravnikov a vyhovara sa.
Caka na rozhodnutie regulatora a dovtedy zamerne natahuje cas a zamerne kazi biznis konkurencii.
O nic viac nejde.
Orange je spinavymi tahmi znama a povestna svina.
Ci ku konkurencii, alebo k zakaznikom.
|
|
Re: Mapa pokrytia
Od: tffgred
|
Pridané:
17.3.2015 23:53
urad este nic neschvalil, to o com sa pise je len nejake pseudo,eranie, podla ktorejo mal swan v decembri 45 percentne pokrytie. este tomu stale veris?
|
|
Re: Mapa pokrytia
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
18.3.2015 10:43
druhy a treti odstavec v clanku. ale mas pravdu, urad nic neschvalil. len POTVRDIL, ze swan ma pokrytie viac nez 20% (o kolko viac, k tomu urad tusim stanovisko nedal)
|
|
Re: Mapa pokrytia
Od: matkoooo
|
Pridané:
17.3.2015 20:53
Swan pokrytie má, minimálne v širokom okolí Piešťan* a v centre Bratislavy.
* tu chytám aj 4G od O2-CZ a aj T-mobile-CZ
|
|
Re: Mapa pokrytia
Od: KAKAVO
|
Pridané:
18.3.2015 6:17
co je siroke okolie piestan? zaujima ma Vrbove hlavne
4G od O2 cz? to bude nejaka hlupost
|
|
qwerty
Od: 213412341234
|
Pridané:
17.3.2015 9:33
ak si myslia ze oni si budu predavat 100GB za 5 eur a existujuci operatori im to maju predat este lacnejsie aby aj nieco zrobil, tak sa nedivim ze sa nevedia dohodnut.
|
|
Re: qwerty
Od: aaaaab
|
Pridané:
17.3.2015 10:05
Pochybujem ze ma swan zaujem predavat data cez roaming. Im teoreticky staci 2G, aby mohli poskytovat hlasove sluzby. Data budu poskytovat len na vlastnej sieti.
|
|
Re: qwerty
Od: Free
|
Pridané:
17.3.2015 14:06
TAk LTE je náhrada za DSL pre málo spotrebujúcich a tam kde nie je dostupné, potom pre notebooky a tablety. Aj tak v smartphone človek potrebuje max. len stovky MB, možno do 2GB. Tablety a notebooky, či stolné PC, je už iné a pre LTE vhodné.
|
|
Re: qwerty
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
18.3.2015 10:49
by si sa cudoval. kedze mam lacny datovy pausal (len 500MB), tak v autobuse nepozeram videa, ale radsej citam knihu a hudbu nestreamujem, ale zbytocne mi zabera miesto v telefone, aby som pri pocuvani neminal data.
Ked si v meste spomeniem, ze by sa mi zisla nejaka appka, alebo pri beznom citani sprav a clankov natrafim na video, tak si to musim zazalozkovat, aby som sa k tomu vratil az sa dostanem k rozumnej wifine (mnohe wifiny v podnikoch tiez nie su vhodne na narocnejsiu prevadzku - rozumej video. a hlavne, su stacionarne, takze za pohybu po ulici ich nevyuzijes).
suhlasim ze sa da uplne spokojne fungovat par stovkami mega mesacne, ale daj mi 25 GB a ja to urcie vyuzijem.
|
|
Re: qwerty
Od: kunigy
|
Pridané:
17.3.2015 10:28
"ak si myslia ze oni si budu predavat 100GB za 5 eur a existujuci operatori im to maju predat este lacnejsie aby aj nieco zrobil, tak sa nedivim ze sa nevedia dohodnut. "
Viditelne nevies, ake ceny a baliky sa uctuju vo velkoodberatelskom prostredi.
Ci uz za data, alebo za hlas, su to oproti malopredaju (koncovej cene pre zakaznika) len zlomky.
Ved ako inak by dokazali generovat tak obrovsky zisk?
Skor ako nieco vypotis, zisti si udaju a zamysli sa.
Ked pri 100GB a cene 5E generuju zisk a to maju data od telekomu, tak asi za kolko to kupuju, kolko na tom ziska telekom.... nemas ani predstavu o com pises!
Keby ano, plakal by si nad tym, ako nas tu zdieraju.
Ale ak si zamestnanec troch nenazrancov, tak mozno ani nie....
|
|
Re: qwerty
Od: 213412341234
|
Pridané:
17.3.2015 11:53
zjavne ty nevies o com hovoris. pobavime sa po 31.12. vtedy totiz konci marketingova akcia swanu s tymto pausalom. preco inac by bol ten balik obmedzeny len do konca roka???
a je rozdiel kupit data v pevnej sieti a ine v mobilnej. tie miliardy do vystavby bts sa zaplatit musia. data od telekomu mat mozu kedtak tie pevne, teda zahranicnu konektivitu, ale urcite neposkytuju LTE pripojenie na sieti telekomu!!!
|
|
Re: qwerty
Od: ,kunigy
|
Pridané:
17.3.2015 13:53
Balik je obmedzeny do konca roka.
Kto ti zaruci, ze po novom roku nebude pokracovat?
Vidis, aj ty varis z vody a vyhlasujes to za svatu pravdu, hoci je to len spekulacia.
To ze je to rozdiel predsa neznamena, ze su to take ciastky, ake su pre koncovych zakaznikov.
Mas prehlad o velkoobchodnych nakupoch balickov?
Ked si nedal cenu, tak urcite nevies, ale aj tak si otvaras chlebaren a obhajujes nenazratu svinu z velkej trojky.
Preco, zamestnanec?
|
|
Re: qwerty
Od: 213412341234
|
Pridané:
17.3.2015 20:10
asi si zamestnasnec swanu a zjavne sa ti nedari si pocinanie obhajit.
ak by si boli isti udrzatelnostou cenovej ponuky, preco to nedaju na neurcito? vsak casom mozu sluzby len zlacniet?
ale snivaj dalej.
ja si radsej priplatim za kvalitny net u konkurencie. orange alebo telekom, o2 sa tiez na data nechyta. a nie nieco co bezi z testov realne na urovni dslka a je este ktomu obmedzovane.
|
|
Re: qwerty
Od: lamka1
|
Pridané:
17.3.2015 12:15
Nemyslim si, ze dnesna ponuka SWANu je kvoli zisku. Je to cista strata, ale lepsie ako nic. Aspon maju reklamu v mediach zdarma a nieco im z toho kvapne.
|
|
narok
Od: zajko bojko
|
Pridané:
17.3.2015 9:38
SWAN nema narok ! na nic !
|
|
Re: narok
Od: maaaa
|
Pridané:
17.3.2015 9:55
..... a basta
|
|
Re: narok
Od: kunuyg
|
Pridané:
17.3.2015 10:30
Tak plat ako chuj konkurencii a drz zobak.
|
|
zxcvxzcv
Od: xzcvzxcv
|
Pridané:
17.3.2015 9:51
chory biznis plan ala SWAN
|
|
Re: zxcvxzcv
Od: zajko bojko
|
Pridané:
17.3.2015 10:30
ked uz tak takto:
chory biznis plan,
vymysli len Swan
|
|
Re: zxcvxzcv
Od: kj jjiugh
|
Pridané:
17.3.2015 10:45
Odovodni to, a potom obhaj tvoje dristy v diskusii, ak to zvladnes....
|
|
hehe...
Od reg.: shapira
|
Pridané:
17.3.2015 12:34
Swan,firma ktora si nevazi zamestnancov.. frima ktora vydrbe zamestnancov ktorych mala vo firme cca 8 rokov a boli prinosom.. nevravim o manazeroch,ale tych co sa o siet starali.. co ju dali od zakladu dokopy a rozsirili.. a je to do dnesneho dna na 100% funkcne..
Mam net od swanu na adrese trvaleho bydliska.. fici to na 100% bez vypadko,ak sa pozriem do grafu,tak vypadky co boli,boli len zo strany mojej (odpojenie a upgrade vlastnej siete ),alebo zo strany ZSE ked prerabali trafostanicu a cela ulica bola bez prudu.. ,pokial by tieto veci neboli,tak na grafe mam 100% dostupnost... Takto mam len 99,5% dostupnost/spolahlivost za posledny rok..
Cize swan,neswan.. zatial na mieste pripojenia nebol ziaden problem. Preto som zrusil aj druhy (zalozny) intrernet od ineho ISP,ktory by nabehol v pripadevypadku swanu..
Na druhej strane viem,ze nie vo vsetkych mestach je od nich net az takto 100% funkcny.. ale to je zas o inom..
|
|
Re: hehe...
Od: Free
|
Pridané:
17.3.2015 14:08
To bežne firmy robia, že vykopnú zamestnancov ktorí im tvoria zisk. Povedia si, ok, ty tu makáš 8 rokov, bezproblémový, zarábame na tebe slušne, máš padáka.
|
|
Re: hehe...
Od: 213412341234
|
Pridané:
17.3.2015 20:16
a vies ze to naozaj firmy robia, aj ked sa to zda nelogicke? nejaky trotl manager potrebuje usetrit, tak vydrbe ludi co tam robia dlho a maju teda velke platy a zoberie novych za polovicu. dokonca v inom regione alebo nadnarodne firmy v inom state. india, rumunsko a pod. ze ide kvalita dolu im nevadi, hlavne ze znizili naklady.
|
|
Re: hehe...
Od: kakadoo
|
Pridané:
17.3.2015 21:02
poznam to. ja som prisiel o pracu po 15 rokoch. Na moje miesto prijali dvoch studentov a teraz sa im to tam sype na hlavu. Ale k niecomu to bolo dobre - uz dlho som nemal tak kludny spanok :)
|
|
re . Swan sieť
Od: SiTy
|
Pridané:
17.3.2015 19:35
Tak neviem komu chcú ponúkať služby tak napr. v Nitre som 4G sieť Swan našiel len na sídlisku Klokočina , v centre mesta mi našlo len 2G sieť v okrajových častiach mesta nie je žiadna Swan sieť , takže nemá zmysel objednávať 4G internet , keď sa dá používať len ako pevný len v určitej oblasti :(
|
|
swan vs orange
Od: kakadoo
|
Pridané:
17.3.2015 21:00
myslim si ze 100GB za 5 euro je (dlhodobo) nerealna cena, ale na nastartovanie skostnatenej konkurencie je to OK (vid. RegioJet vs SlovakiaLines).
Ja mam od orange "pausal" ktory volaju "Šikovná voľba" pri ktorom data stoja 0.90 EUR/MB (max 15 eur/mesiac). Nehnevajte sa, ale chciet v dnesnej dobe takmer 1 euro za mega ? Za spominanych 5 euro, orange ponuka cca 20 MB pausal. Cite 2-3 kratne youtube videa a pol dna na faktbooku a mate vystarano...
|
|
swan ma 45%
Od: hhdjjjdj
|
Pridané:
17.3.2015 23:56
mylite sa, regulacny urad swanu este nic neschvalil, aj ked je mozne ze im to schvali lebo swan je firma ktoru kriju cerveny a je to projekt na politicku objedmavku. mimochodom, viete ze im urad udajne "nameral" 45%?
Takze po tomto este stale verite tomu ze je to cele ciste a swan je nevinna firma?
|
|
Re: swan ma 45%
Od: a369877423
|
Pridané:
18.3.2015 8:13
Je vobec na nasom zvrchovanom uzemi firma nespriaznena s politokom ?
|
|
Real chat so SWAN operátorom k mape pokrytia a cenám
Od: info_customer
|
Pridané:
18.3.2015 10:58
[Agent] Vitajte na SWAN chate.
[Agent] Dobry den prajem, volam sa Lukas, ako Vam mozem pomoct?
[tb] Dobrý deň prajem, chcel by sóm sa spýtať niečo k 4G internetu.
[tb] Konkrétne sa mi jedná o nasledovné:
[Agent] Nech sa paci.
[tb] 1. Kde je k dispozícii mapa pokrytia SR pre 4G internet?
[tb] 2.Aká je predpokladaná cena tejto služby v budúcom roku?
|
|
Real chat so SWAN operátorom k mape pokrytia a cenám (pokr.)
Od: info_customer
|
Pridané:
18.3.2015 11:00
Agent] Vy si mozete osobne vo svojom mobilnom telefone overit dostupnost tym sposobom, ze date vyhladat siete a ak Vam zobrazi siet SWAN SK alebo 23103, tak sluzba je dostupna. Momentalne nedisponujeme o cenach za sluzbu v buducom roku.
[tb] Jedná sa o to, že by ste podľa môjho názoru mali dať potencionálnym zázníkom dopredu info o pokrytí a nie "chcieť po nich", aby chodili po Slovensku a zisťovali pokrytie za swan. Alebo sa mýlim?
[Agent] Mapa dostupnosti bude samozrejme uvedena na stranke swan.sk, momentalne ale prebieha jej aktualizacia.
[tb] V súvislosti s definovanými pravidlami od bývalého telekomunikačného úradu, ktoré sme museli splniť, by som očakával, že mapu pokrytia máte...
[tb] Kedy a kde bude zverejnená, ale nedošlo k poručovaniu platnej legislatávy a všeobecných obchodných podmienok?
|
|
Real chat so SWAN operátorom k mape pokrytia a cenám (pokr.)
Od: info_client
|
Pridané:
18.3.2015 11:02
[Agent] Vsetky informacie ohladne sluzby 4G a dostupnosti su uvedene na stranke swan.sk.
[tb] Však si odporujeme v jedntotlivých svojich tvrdeniach... pozrite si chat, ktorý si odložím a ešte sa ozvem.
[tb] Pekný deň prajem.
[Agent] Dakujeme, ze ste nas kontaktovali. V pripade potreby sme tu pre Vas. Prajem Vam prijemny den.
SWAN WC skillset Čakajte prosím...Stav : Spojené
|