neprihlásený Piatok, 19. apríla 2024, dnes má meniny Jela
HTC v zvláštnej reklame označil iOS za chorobu

Značky: HTCsmartfónyreklama

DSL.sk, 28.4.2015


Taiwanský výrobca smartfónov HTC zverejnil v uplynulých dňoch novú reklamu na HTC One M9, ktorá sa zaradila do celého radu zvláštnych reklám najmä ázijských výrobcov mobilných telefónov.

Reklamu zvláštnej nosnej myšlienky neprijali ani bežní užívatelia a napríklad na YouTube, kde je zverejnená, dostala viac negatívnych ako pozitívnych hodnotení.

Reklama má ukazovať užívateľov trápiacich sa výberom smartfónu z doterajších možností a ponúka im liek Cellami.

V priebehu reklamy tento výber označuje ako chorobu, zároveň ako chorobu Irritable Operating System označuje priamo aj operačný systém iPhonov iOS a do súvislosti s chorobou, Samsung Affective Disorder, dáva aj Samsung.

Samotný One M9 je zakomponovaný v závere reklamy, pričom podľa nej liek nemá byť potrebný ak má užívateľ práve One M9.


Nová reklama na HTC One M9 (video: HTC)



HTC, niekdajší pioner smartfónov, po vstupe väčších značiek do tohto segmentu výrazne klesol trhový podiel a spoločnosť dosahuje dlhodobejšie negatívne finančné výsledky, hoci v prvom štvrťroku zaznamenala podľa zatiaľ neoficiálnych výsledkov menší zisk.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Špehovacie satelity SpaceX už snímkujú Zem, s vyšším rozlíšením ako doterajšie
Linux si na PC drží podiel 4%
AI výkon tohtoročnej generácie Intel CPU bude vyšší ako 100 teraops/s
Apple bude mať nový seriál o alternatívnom sovietskom vesmírnom programe, predĺžila For All Mankind
Pôsobivého dvojnohého robota Atlas nahradí úplne nová elektrická verzia
O2 spustilo predaj na diaľku. Namiesto eID sa fotí tvár a občiansky, nedá sa objednať eSIM ani predplatenka
Klon populárnej databázy Redis od Linux Foundation k dispozícii v prvej verzii
Helikoptéra na Marse bude zbierať dáta aj po strate komunikácie so Zemou
Vývoj pôsobivého dvojnohého robota prekvapivo končí
Spustená výrobca QLC flash pamäte s viac ako 200 vrstvami


Diskusia:
                               
 

HTC klesa na uroven samsungu.. smutne
Odpovedať Známka: 6.9 Hodnotiť:
 

Aj negativna reklama je reklama.
Robia to vsetci, aj jablckari.
Tak preco nie HTC?
Pousmejeme sa a ideme dalej.
Ale najskor sa pozabavame na apple fans a ich zureni.
Estrada zadarmo, tak preco nie? ;-)
Odpovedať Známka: -0.3 Hodnotiť:
 

Aj negatívna reklama je reklama. Ale negatívna.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

to znamena ze sa siri 10x rychlejsie ako ta pozitivna :)
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

ako dlhorocny pouzivatel htc, mozem povedat iba jedno. HTC ma vela chorob:
1. htc sense, ktore je uplne napicu a neda sa tam nastavit to co si clovek chce nastavit.
2. fotoaparat ktory foti pomaly, nevie zaostrit, ked "zaostri" tak neviem najst miesto na fotke ktore by nebolo rozmazane..

ma margo htc m9 to uz fakt neviem co by mohlo byt na telefone za 800€, to si radsej kupim tablet nvidia shield, a smartfon, a stale som na polovicnej cene.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tablet nvidia shield? Ak si dobre spominam na popis toho produktu, je zamerany hlavne pre hracov a ak na tom nemienis streamovat hry z pc ktory ma nvidia kartu podporujucu tuto funkciu tak ti je ten tablet zbytocny, ano samotny tablet nema v skutocnosti taky vykon aby si si tie hry zahral priamo tam a dovoluje len stream z pc, takze je to taka draha marketingova kacica.
Odpovedať Hodnotiť:
 

kvalitou bolo nizsie ale uz davno a ovela
Odpovedať Hodnotiť:
 

posledné záškuby pred smrťou...
Odpovedať Známka: 2.6 Hodnotiť:
 

Tá reklama je tak negatívna a depresívna, že sa ani nedivím, že ma viac negatívnych hlasov ako pozitívnych. Už pohľad na toho týpka je depresívny :)
Odpovedať Známka: 9.2 Hodnotiť:
 

V reklame (akejkolvek), ide o ohlasy a je uplne jedno ake su.
Jej ulohou je robit show, co aj splna.
Zvlast ak sa obuje do "nedotknutelneho"
Odpovedať Známka: 2.2 Hodnotiť:
 

Ta reklama je dost zla. Depresivna a zla.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

přesně jako kvalita materiálů a bezpečnost iPhone ;)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ktora reklama nie je depresivna? Pozri sa napriklad reklamu na damske vlozky. Zlahcuju to tym ako si bezstarostne vlozky poletuju v oblakoch vdaka kridielkam, furt to ale nemeni nic na tom, ze onedlho budu sama krv.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Kdyby to udělali stylem teleshoppingu Horsta Fuchse, tak by určitě sklidili větší úspěch.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Otrasna reklama s profi hlasom, nic viac.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

to, co na konci zahodil do vody, to bol ten telefon?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

:)))))))))
Odpovedať Hodnotiť:
 

To bol rohlíkov iPhone !
Odpovedať Hodnotiť:
 

Firma HTC momentálne funguje takmer len z fanúšikovskej základne. Prísun nových ľudí by sa dal charakterizovať odlivom.

Tupelká vo vedení nevedia a nechcú pochopiť, že ideálne rozmery pre drvivú väčšinu populácie sú 4,7" a 5,2". 5,5" ľudia znesú. Každopádne, chybu robia na jedinom mieste - veľkosť zariadenia a pomer displayu ku zariadeniu.

Riešenie je mega jednoduché. Vziať form factor M7čky [ktorá je imo najlepší HTC telefón na trhu], obaliť ho do nového "celokovového" tela, kľudne ho zhrubšiť, natiahnuť display tak blízko ku okraju, ako to len ide, absolútne vyraziť časť kde je logo HTC [pri M9], a menu [M8] a je to. Hardware nech nechajú z M9ny a nech doriešia prehrievanie, Bodka, majú dokonalého nástupcu M7.


Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

Každopádne sa im čudujem, M8 bolo fiasko, M9 je fiasko. To im po dvoch popáleniach nedošlo, že "musia" robiť to čo robí Apple? Do nekonečna kopírovať a "zlepšovať" jeden produkt, maximálne robiť "ľahké" kozmetické zmeny [že áno, iPhone 6, fail]. Alebo Samsung.

HTC si robí prdel z Apple a Samsung, ale sami sú na smiech, pretože mohli mať všetko, a nemajú nič, lebo sú sprostučkí.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

A Ty si taký chytručký, juj...
V Microsofte je to samí debyl, HTC sú sprostí, len my sZlováci sme takí dokonalí, múdri a chytrí... že len tu DSL to vieme prezentovať...
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

Na to nepotrebuješ byť génius, aby si si vedel vyskladať 3 "dokonalé" telefóny. Počnúc od rozmerov, ako vonkajších, tak vnútorných, až po hardwarové parametre. 3 pre high-end, 3 pre mid-class, 3 pre low-end. Či Ty si stále myslíš, že v tých firmách sú proste tupelká, ktoré si nevedia dať dokopy 1+1? Robia to naschváľ, aby si človek nemohol kúpiť "dobrý" výrobok, ale bol stále nútený striedať a dúfať že ten nový mu bude vyhovovať.

Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Konkrétne Ti hodím dve kosti. Prvou je np900x3c od Samsungu. Vyrobili "dokonalý" ultrabook, po každej stránke [konfigurovateľný až po 3200 x 1800 @ 13,3", PLS, 512-1 TB SSD, i7 procák, dva vetráky kde jeden bol stále vypnutý a druhý nebolo počuť, sieťovka, usb 3.0, usb 2.0, celokovové telo z anodizovaného hlinnúku, 128 úrovní podsvietenia klávesnice, etc.] bezchybný stroj. Podobne na tom bolo aj Sony Vaio Duo 13.

Avšak, človek marketingový magnát zistil, že dať ľuďom do rúk niečo čo je dobré, je zlý nápad, a tak vypotili pomimo kopec patokov, ktoré si blbí ľudia aj tak kúpia.

Vitaj v realite...
Odpovedať Hodnotiť:
 

tá reklama je super :D

už som dlho žiadnu video-reklamu nevidel (adBlock, žiadna telka) a toto ma fakt pobavilo - asi som tu jediný divný
a predsa hodil kameňom :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

KEBY PREDAVALI HTC A AJ SAMSUNG TELEFONY ZA LUDOVU CENU MALI BY VETSIE PRIJMY A SAMOZREJME BY SA NEMUSELI JEBAT NAVZAJOM!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

viem, ze netrollujes a je to smutne co sa ti stalo.. :(
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár