neprihlásený Štvrtok, 2. mája 2024, dnes má meniny Žigmund
AMD údajne zvažuje, či sa opäť nerozdelí

Značky: AMDbiznis

DSL.sk, 22.6.2015


Spoločnosť AMD, výrazne menší z dvojice veľkých výrobcov x86 procesorov, prehodnocuje, či by sa nemala rozdeliť respektíve oddeliť niektorú časť do samostatnej firmy.

Tvrdí to agentúra Reuters na základe troch nešpecifikovaných zdrojov oboznámených s rozhodovaním.

AMD mala zadať prehodnocovanie dostupných scenárov konzultačnej firme. Zvažovanie je ale v počiatočnom štádiu a zatiaľ neprišlo k žiadnemu rozhodnutiu.

Spoločnosť v stanovisku pre agentúru uviedla, že v súčasnosti nepracuje na "žiadnom takom projekte".

Jednou zo zvažovaných možností má byť podľa Reuters ale oddelenie serverovej divízie.

AMD prešla veľkou transformáciou na konci minulého desaťročia, keď v roku 2008 oddelila svoje výrobné fabriky do samostatnej spoločnosti GlobalFoundries a v nej si nechala 44.4% podiel. Toho sa postupne do roku 2012 zbavila, v súčasnosti už sama nevlastní žiadne výrobné fabriky a čipy si necháva vyrábať tretími stranami.

AMD sa v minulosti v súboji s Intelom darilo najmä v segmente desktopových procesorov. V posledných rokoch sa ale pozícia spoločnosti oslabuje a v segmente procesorov pre notebooky a servery už Intel absolútne dominuje.

Dôležitým produktovým segmentom AMD sú samozrejme grafické procesory GPU a AMD zatiaľ Intel poráža vo výkone GPU integrovaných do procesorov.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Avizovaná nová verzia distribuovaného súborového systému Ceph, je v ňom viac ako exabajt
iPhony majú aktuálne problém s budíkmi, nebudia
Hubblov teleskop opäť funguje
Netflix úplne ruší najlacnejší program Basic bez reklám
Česko dáva milióny na zlepšenie 5G signálu vo vlakoch
Microsoft sprístupnil zdrojové kódy MS-DOS 4.00
Chrome plošne zapol šifrovanie odolné kvantovým počítačom, spôsobuje to problémy
Hubblov teleskop má opäť problém s gyroskopom
Google začne vyplácať dividendy, prekročil hodnotu 2 bilióny
Raspberry Pi rozšírilo ponuku modelov Compute Module


Diskusia:
                               
 

Budu procesory A a grafiky MD? :D
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

pisu o 5 nie ošesť ani odva, takze to bude na C P U G a R
Odpovedať Hodnotiť:
 

A nech sa zrušia aj so SAMSUNGom...
Všetci sa len potešia.
Šmejd na trhu netreba.
Aj tak ide onedlho Únia brojiť proti nízkej kvalite výrobkov.
Odpovedať Známka: -8.1 Hodnotiť:
 

ostanu len perspektivne firmy Apple a Brazzers...
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

INTEL tu zostane, Ty lolobrd!!!
Odpovedať Známka: -7.5 Hodnotiť:
 

Ale ty by si nemusel...
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

marne dufas maniacik ;)
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

To nie je dúfanie. To je vízia!
Odpovedať Známka: -5.4 Hodnotiť:
 

unia bude brojiť proti nízkej kvalite výrobkov? Takze teba a tvoje vyroky cakaju krusne casy. Nezavidim ti. Drz sa.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Hovorkyna AMD potvrdila ze tieto reci su jeden velky blud ktoreho sa chyta kazdy blbec.
Odpovedať Známka: 9.0 Hodnotiť:
 

>Dôležitým produktovým segmentom AMD sú samozrejme grafické procesory GPU a AMD zatiaľ Intel poráža vo výkone GPU integrovaných do procesorov.

hlupost ako voda v kosi - i5-5675C a i7-5775C rozbili vsetky AMD APU rozdielom triedy aj v CPU aj v GPU vykone.
Odpovedať Známka: -5.7 Hodnotiť:
 

si robis srandu? :D :D porovnavat 14nm s 28? really? na to, ze intel potreboval az 14nm aby porazil amd gpu na 28nm je riadna bieda
Odpovedať Známka: 3.5 Hodnotiť:
 

Riadna bieda je ze amd ulietava este na tak starom vyrobnom procese
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Používam len INTEL, ale som rád že existuje AMD. Konkurencia je potrebná. Ceny, invencia...
Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

Konkurencia je v dnešnej dobe viac než kotraproduktívna a teda škodí!
Odpovedať Známka: -9.0 Hodnotiť:
 

No pod moj, daj ako tebe uskodila konkurencia?
Odpovedať Známka: 7.7 Hodnotiť:
 

Nízkou mzdou...
Odpovedať Známka: 0.3 Hodnotiť:
 

Haha, štvormaniak, teraz si ho dostal. Dávam ti PLUS.
Odpovedať Známka: -5.6 Hodnotiť:
 

Ani moc nie. maka za pasom za 400 eciek mesacne a ked vykukne v robote z okna,kde ho caka nezamestnana konkurencia, co ho raz dva nahradi :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ale nečaká. Dnes to už dááávno neplatí...
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

mozno je predajca hw (viem ze nieje) a keby mali AMD lepsie procaky, tak som nemusel vysolit za i7 4970 360€ => mensi podiel pre predajcu. Inak neexistuje nic, cim by konkurencia zakaznikom skodila.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Prosím? Choď do fabriky a hneď Ti to dôjde. Ako robotník samozrejme!
Odpovedať Známka: -5.6 Hodnotiť:
 

zas a znova, co ma robotnik vo fabrike spolocne s tym, ze ked na trhu predava melony iba jeden predajca, tak stoji kilo 5€ a ked 20 predajcov tak sa predbiehaju kto preda lacnejsie? Ci ty nechapes vyznam slova "konkurencia" ? Intel napriklad dotuje = predava za dumpingove ceny Atom procesory len aby znizil % ARM tabletov a pretlacil tie svoje. Aj to je konkurencny boj. Nie to, ze tu vrchnost chce zarobit za rok tolko co iny za cely zivot...
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

Či ich bude na trhu 1 alebo 20 je to dnes prakticky jedno.
Príklad zo života. Choď na trhovisko napr. do BRNA, napríklad s cesnakom a daj ho o tretinu lacnejšie ako ostatní. Však chceš predať a ísť po svojich...
Nie, onedlho máš nôž pod rebrami s tým, že buď budeš mať rovnaké ceny, alebo choď odkiaľ si prišiel...
Odpovedať Známka: -1.7 Hodnotiť:
 

Mám taký dojem že tebe niekto v detstve nejak strašne uškodil:D To je strašné čo ty dávaš:D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Stačí uvažovať aspoň trošku zdravým sedliackym rozumom. Konkurencia nič užitočné pre obyčajných ľudí v poslednom desaťročí nepriniesla!
Odpovedať Známka: -7.0 Hodnotiť:
 

Nie len lacnejšie veci, modernejšie technológie, pokrok vo všetkých známich aj neznámich oblastiach vývoja.... :D A už mi to neustále obháňanie sa obyčajnými ľuďmi pekne leze na nervy. Čo je to vlastne za kravinu? Definuj kto alebo čo je obyčajný človek a prečo sa ním tak radi oháňajú ludia ktorý doteraz adorujú komunizmus... (obyčajný človek sem obyčaný človek tam obyčajný človek toto a hento..)
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

Napríklad ten ktorý robí na 3- zmeny za mzdu 400-500 Eur čistého mesačne.
Tí čo berú plat už zarobia viac a nerobia na zmeny.
Aké moderné technológie? Nemáme lieky na rakovinu, hlavne že deti sa rozčuľujú, že im rodičia nechcú kúpiť 1000 Eurový mobil!
Odpovedať Známka: -6.2 Hodnotiť:
 

mal si sa lepsie ucit, alebo si lepsie vybrat robotu.
u nas v zavode je priemerka na zmenoveho R-kara vyse 1.000 eur.
Odpovedať Známka: 5.4 Hodnotiť:
 

No prezraď názov toho závodu a plat špónara a akú má zmennosť.
Učil som sa dosť dobre.
Odpovedať Známka: -5.7 Hodnotiť:
 

nebudem si robit reklamu, ale napr. kazdy blizko najvacsej hlinikarne na sk.
stvrozmenna prevadzka, 37.5-40.0h pracovny tyzden.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Také povedz konkrétne pracovné postavenie, koľko hodín musí odrobiť mesačne, koľko rokov tam robí a približne koľko má v čistom a aký typ rizikovej prevádzky to je.
Odpovedať Známka: -4.3 Hodnotiť:
 

nastupny v zaklade, vyroba, riziko podla pracoviska (hluk, teplo, vibracie - za vsetko mas ale este peniaze naviac).
hodiny mas vyssie, v cistom moze byt nieco vyse 700...
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

Fíha! To je nejaký ostrovný štát. Bežné je tak v okresoch okolo NM a MY až po SE okolo 400-500 Eur v čistom.
Všetky firmy rovnako, +- pár Eur.
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

za to moze konkurencia, maniak :)

maju tam vela strojarskych firiem, ktore pochopili, ze najvacsi majetok kazdej uspesnej firmy je skuseny a sikovny personal - ci uz R-kari alebo THP.
a o takeho sa radi pobiju, ked vidia sikovneho a spolahliveho chlapa, nemaju mu problem vysolit aj 1.200-1.500 eciek a dat vyssiu funkciu. preplacaju skoly (maturity, vysky...), ponukaju vzdelanie(kurzy, skolenia), platia specializovane kurzy - rtg, zvaracske, atd...
pre bezne pozicie je pre sikovnych ludi 1.000 de facto standard, clovek typu "tu ma dali, odrobim si sichtu, najebem sa..." dostane samozrejme o kapanek menej (ak vobec taky prejde sitom).
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Kecáš. Nikdy som takú frimu v spomínaných okresoch ani nevidel, nepočul, nestretol. Chodil som namnožstvo konkurzov a výberových konaní. Všetko je to úplne inak ako tie Tvoje táraniny. Žaidna menšia firma nechce a nemá záujem o nejaké zbytočné THP sily. A ak ich tá väčšia má, môžeš byť ako roboš sebešikovnejší, viac ako 600 Eur v čistom Ti nikot nedá! Ani keď sa ako rozkrájaš. A ani nemáš kam postúpiť. Z robotníka na majstra? Si sa zbláznil???
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Sorry Maniak, na jednej strane sa stazujes, ze nemas love a na druhej strane picu robis, len cele dni vypisujes tie svoje chujoviny. Preber sa! Co cakas, ze ti love budu padat z neba? Makaj robit tu luza leniva!
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

A pán tiež objavil Internet a DSL?
Prečo nie ste schopní používať rovnaké "nick-y"?
Odpovedať Známka: -6.4 Hodnotiť:
 

lebo nie sme jeden a ten isty clovek?
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Ale takéto "meno" tu ešte nebolo a isto tu píšeš pod inými menami už častejšie. Nie si tu prvý raz.
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

ale bolo, maniak, bolo.
*yoda-voice* strycko google, vypluje ti :)
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Hej a kto bol zaň vtedy schovaný? Ty?
A kde si sa teraz zobudil???
Odpovedať Známka: -6.4 Hodnotiť:
 

a tu vidime v praxi, preco niektori ludia zarabaju 500 eciek v cistom :)
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Tak takýchto obyčajných ludí poznám zopár velmi dobre osobne a drvivá väčšina z nich sú prachsprostý lenivci. Namiesto toho aby sa vzdelávali a zaujímali sa o svoju prácu robili si kurzy a niekam sa ďalej posúvali tak nie. Sedia každý boží večer na pive/káve a cigarete a sťažujú sa aké to je strašne nespravodlivé že tak málo zarobia a že si nemôžu dovoliť toto tamto a hento. Keď sa ich človek spýta čo preto spravili aby viac zarobili tak je človek okamžite chrapúň a k*kot čo o tom nič nevie... Ak sú tý tvoji obyčajní ľudia podobné typy tak si ani nič iné nezaslúžia.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Áno, sú aj takí. A ja poznám takot práve tých bohatších a najmladších.
Prečo nepíšeš o priemernej krvnej skupine, ale zaťahuješ sem extrémy?
Aj ja som sa na staré kolená dovzdelával a je mi to na 2 veci, okrem toho, že som ožobračoval rodinu o kopu peňazí...
Nemám na študijný pobyt v Británií, ako majú dnešní synčekovia bohatých oteckov.
Odpovedať Známka: -7.5 Hodnotiť:
 

Pretože to nieje žiaden extrém ale je to realita v ktorej žije 90% takých ludí... či sú starší alebo dvadsiatnici. V jednej takej firme som pracoval (malá firma z piešťan) a snažili sa tam dokopy možno 5ti z cca 60 ludí. A na to aby si niečo dokázal vôbec nepotrebuješ študijný pobyt v británii ani bohatého otecka.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Písal som o znalosti jazyka. Ten Ti nikde neodpustia. Odbornosť, žiaľ, áno...
Píšem aj o tom, že niekto má aj keď nemá byť prečo šikovný.
A nikto sa môže snažiť ako najviac vie, a aj ten hajzel na neho spadne.
Povedz mi prečo?
Odpovedať Známka: -7.5 Hodnotiť:
 

Keď sa naží ako najviac vie a stále má málo tak sa buď stále málo snaží alebo toho moc nevie. Keby sa naozaj snažil a naozaj vedel a bol taký strašne šikovný tak už je inde (na inej pozícii alebo v inej firme.) Jazyk je v dnešnej dobe základ všade. Ak to niekto nepochopí tak je odsúdený na neúspech (poznám aj takých).
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

To som ja...
Odbornosť si dnes málokto váži...
Odpovedať Známka: -5.6 Hodnotiť:
 

a co ti brani ist na kurz nemciny, anglictiny, rustiny a spanielciny?
hadam len nie vlastna lenivost a pohodlnost?
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

Žeby peniaze a dostatok času?
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

online kurzy mas free.
zaklady pochopis.
naberies slovnu zasobu na veciach, co ta bavia (serialy, filmy, knihy).
investujes do toho max dva-tri roky. pocas toho si odkladaj 10 eciek mesacne.
co mas tak 3-4 stovky. toto vraz do kurzu jazyka - tam uz len docistis formu.
ziadny problem.

alebo si zozen studentku na doucovanie - tie beru 3-5 eur na hodinu. zober to vazne a za 50 hodin zvladas komunikativne zaklady.
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

Fúha... To je priveľa času a peňazí...
A už vidím ako je každá študentka na "roztrhanie" aby starého "capa" učila jazyk...
Odpovedať Známka: -4.0 Hodnotiť:
 

najlepsia investicia, ktoru mozes spravit, je investicia do vzdelania.
ruku na srdce - kolkokrat sa ti stalo, ze lepsiu a lepsie platenu poziciu ponukli namiesto tebe niekomu len preto, ze sa ohanal s vysokou skolou alebo so znalostami jedneho-dvoch cudzich jazykov?

jebat capa, prachy tocia svetom :)
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

Boze ty si co za sedlaka? 2dni cisteho casu je privela? Alebo investicia 400eur ked sa ti to potom za 2 mesiace vrati? Ja vidim preco nic nemas! Ja nemam bohateho tatka ani mamku nevyhral som loto ani nefajcil kare cez teplaky nemam ani 30 mam bmw rok co rok novy topend telefon,pc,it hracky mam byt + staviam dom BEZ HYPO alebo inej pozicky zivim 2 deti zenu na materskej a chodime pravidelne na dovolenky.Nic extra v zahranici ale ze to mam na svk je trnom v oku zavistlivcom ako ty co stale len to da neda tamto sa neda ... a hovoria to mne co som zacal zivot s par desiatok eur kazdemu kto sa okolo mna snazi rad pomozem u ludi mam peknych par tisic ale nelutujem investoval som len do tych co sa aj ujali nemehla a lenivcov ako ty poznam uz len od oka preto dufam ze sa zmenis inak bude z teba len dalsia nula ktora to hodila na slovensky system
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Povedal alebo napísal som niekde že sa niečo nedá???
Nedovidíš veci, ale zhadzovať nick 4Maniak. ste sa naučili dokonale. Čo tak porozmýšľať...?
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

Lenze tvoje reakcie vobec neukazuju, ze by si sam vedel rozmyslat. Take splechy, co davas, vyrazne degraduju moznost pochopenia tvojich myslienkovych pochodov a teda nam nedava ani inu moznost ako len stlacat minusy a pisat ti drsnejsim sposobom.

Sam sa musis snazit pisat logicky, rozumne a pritom vyjadrovat svoj nazor.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

To hej, to beriem. Ale prečo mnohí zosmiešňujú moje názory a skúsenosti. Šplechy... Už som si veľa krát vyskúšal písať z množstva NICkov a môžem presne povedať, že stačí mnohým vidieť 4Maniak a automaticky kopú a pľujú. Ako naschváľ.
Tu mám jeden stabilný "nick" a píšem z vlastných skúseností. Aj občas breptnem, rýpnem, či trochu provokujem. Ale to len občas. Zvyčajne neriešiem čo píšem. Potrebujem sa niečo občas dozvedieť a to sa mi aj vcelku darí...
Odpovedať Hodnotiť:
 

"Sedliacky" - ano si!
"rozum" - ty? urcite nie!

Ako inak na teba reagovat? Konkurencia je vzdy dobra. Ak ti vadi nizka mzda, zamestnaj sa inde, zaloz firmu, alebo cakaj na socialne davky. Je to tvoja zodpovednost a nie zodpovednost nejakej konkurencie.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Čítaj aj medzi riadkami. Posledných 10 rokov sa čo také dosiahlo?
Že mám predražený 10TB HDD? A ten je mi načo ak makám v robote stále za nižšiu mzdu?
Že od roku 2000 nikto nekontroluje obsah dusičnanov v potravinách a na trhoviskách. Nikoho už nič nezaujíma. Že ako vyžijú ľudia so mzdou pod 400 Eur čistého mesačne.
Prečo mám nájom na byte viac ako 12x vyšší ako pred rokmi...
Moja zodpovednosť sa odvíja od možností. Konkurencia tlačí na môjho zamestnávateľa aby sme robili viac a lacnejšie!
To je aký porínos? Môýžem jebať celú nejakú "novú" technológiu, keď ma to oberá o zdravie a peniaze na stravu!
Odpovedať Známka: -6.4 Hodnotiť:
 

Tvoj zamestnavatel ta obera preto, aby nemusel oberat seba. Aj keby mal zisky vyssie, tak tebe da figu borovu alebo len nejake minimum z ktoreho po zdaneni budes mat figy dve. Ziadny zamestnavatel nebude utahovat opasok sebe ale zamestnancom. On si svoje minimum bude udrziavat dokial sa bude dat a ked uz bude donuteny, tak radsej niekoho prepusti aby usetril a zvysku da odpracovat raz tolko a samozrejme za tu istu mzdu.
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

To je mi ale pokrok, technológie a čo ja vieč čo. Prínos doby, však???
Tak za toto som ja v 1989 neštrngal!
Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

Z pohladu minulosti a toho co vidim ako "casto" prebiehaju ine strngania/revolucie v inych statoch a v kontraste vela roznych zdrojov o povodnom umysle ludi s porovnanim ako to prebehlo, tak by som povedal, ze tvoj umysel "strngat" ako aj vacsiny ludi bol sice mieneny ku vyraznym zmenam, ale priebeh bol kontrolovany.

Pekne ste tam stali, spievali, pocuvali rozpravky, obcas vas vystrasila zufala policia, ktora musela pocuvat este viacej zufalych nadriadenych, ale nic ste nedosiahli. Do 2 rokov boli naspat najbohatsi komunisti a pripravili si na pozadi "Panty, JaTy, StavVahu" a podobne.

Pokial sa pocas revolucie nezmeni ustava, zakony, vykonna moc referendom v prospech ludi, tak to je zinscenovane. Uplne rovnako ako nas "pochod proti Islamizacii". Pozri video operacia False Flag. Prisli tam ti isti, co boli na vzburach proti ich tmavej spolocnosti v 2013 v CR a robili tam bordel proti beznym ludom. Rovnake ksichty boli tu.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

takze v poslednom desatroci nesli ceny SSD vyrazne dole a to hlavne a najma koli konkurencii? Pozri si stagnaciu resp. zvyovanie cien HDD v tomto obdobi = odkedy WD kupil ibm/hitachi a seagate samsung...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ale vysrať sa na SSD a myslím si, že s cenami konkurenica moc nerieši nič. Zato sú podstatne nekvalitnejšie a pre život človeka nepotrebné. Neliečia, nič neurobia, nedajú sa zjesť, stále je to drahá hračka a nič viac!
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

dobre. V coope maju rozky za 7 centov a nedaju sa zrat. V kauflande maju za 5 centov a jedine dobre su v lidli a neveim kolko stoja, tam ich kupujem. To je konkurencia! V tescu alebo na jurki maju najlacnejsiu naftu, ale kto by to tankoval, ze? takze chodim na shell... to je tiez konkurencia!
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

A ani som si nevšimol, kde je tu konkurencia...?
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Ak by bol len coop, tak moze tie rozky predavat aj za 10 centov a kludne aj stare tak na struhanku, lebo jest predsa musis.
Takto ta tie rozky stoja polovicu (aspon niekde) a su jedle...

Priklad so shell bol +- to iste, ale ako vyhodu konkurencie udaval skvor kvalitu (sluzby) ako cenu - s tymto konkretne nesuhlasim, ale ked je to pre neho prijatelnejsie, tak dostava lepsiu sluzbu za viac penazi...
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

To nie je pravda hneď od prvej vety ako si začal písať...
Odpovedať Známka: -4.3 Hodnotiť:
 

Kamo, ty si teda riadny idiot.
Konkurencia prinasa nizke ceny, co je len dobre pre beznch ludi, o ktorych tak casto rad pises. Vies, pre koho konkurencia nie je dobra? Pre nenazranych obchodnikov.

No co, mojko, cim sa zivis?
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

GPu kupis vtedy aka je najaktualnejsie vyhodnejsia v case kupy pri pomere cena vykon. Ak za rovnake prachy ti ponukne viac nvidia, beries tu. Ak AMD, tak amd. Ak sa tymto neriadis si hlupy fanboyTo ale hovorime o beznom pouzivani. Ina rec je o specifickych dovodoch, ktore 99% ludi aj tak nikdy riesit nebude.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Aj ano aj nie napriklad mne teraz vychadza ako super kupa fury x vykon ala titan x cena na urovni 980ti bonus vodne chladenie a hbm napriek tomu ze som uz bol takmer rozhodnuty ist do cf fury x som sa rozhodol pre 980ti sli 1.ficurky ma v rukave nvidia 2. 4GB je na 4k malo (aj ked testy ukazali ze si poradi ze je na to aj tak o chlp lepsie ako 980ti dobuducna varuju ze by to mohlo obmedzovat dalej oc ma lock koli hbm max o 100Mhz kdezto 980ti ide aj o 400 oproti refercnemu rieseniu a po takomto oc si uz da 980ti aj fury x po oc) na deuhu stranu dole klobuk pred amd a pokial sa budu drzat tohto trendu som naozaj naklony k dalsej kupe fury x 2.generacia (viac pamete a unlock na oc)
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

a amd moze za to, ze tsmc len slubuje nie? :D
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

To co su za vyhovorky ? Ty kupujes od tsmc ? To je o celom vedeni spolocnosti intel si to preco vedel zariadit? Taktiez sa nestazujes pri cinskych teniskach na nekvalitne lepidlo oproti adidasu.AMD si kupim hned ako ponuknu to co intel uz len z principu aby som podporit amd ako konkurenciu ale zatial pokial chcem to najlepsie na trhu mam moznost iba intel
Odpovedať Známka: 1.1 Hodnotiť:
 

chlape zobud sa, intel ma vlastne tovarne na vyrobu. navrh cipov, ma ovela vacsie moznosti ako amd co sa tyka po financnej sprave

amd nic neostava len si vyrabat u inych (tsmc/gf) a kedze oni nevedia prejst na nizsi vyrobny proces tak tazko oni uvedia nove cpu na nizsom :D ty kde zijes? :D
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

malo aj amd. dokonca bola doba, ked mali lepsie procaky.
dojebali si to, kolegovia z amd, a teraz mozu plakat. nezachranila ich ani ati, ktoru zruinovali a za lacny peniaz odkupili.

na zamyslenie - kde by sme boli s grafickym vykonom vcil, keby to cele zlojdejske amd nedojebalo?
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

absolutne netusis o com hovoris navyse miesas dokopy gpu a cpu. CPU si AMD vyrabali iba a len sami az do chvile, ked intel dostal pokutu za nekale prakticky voci AMD. Vtedy vznikla nova licencna dohoda, ktora dovoluje AMD robit x86 procaky aj u tretich stran. Povodny prispevok ale bol o GPU. GPU si AMD N I K D Y nevyrabalo samo, vzdy im to vyrabal niekto. Aktualne (a par rokov dozadu) vsetky GPU (amd aj nvidia) vyraba TSMC, lebo.. neries preco. Aktualne sa ma v GF (to su byvale AMD tovarne co odkupili arabi) rozbieha licencovana (samsung) 14nm vyroba CPU a ciel je vyrabat na tom aj GPU. Intel si vzdy vsetko robil sam, lebo intel je 20x taka velka spolocnost a ma volne financie, co AMD nema.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

kazdy vyraba na procese, aky mu vyhovuje, neviem co je na tom biedy, dolezite su ine cisla
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

nVidia oproti AMD tiez pouziva v grafikach zastarale technologie, biedne storocne zbernice, vykresluje nahovno skaredo a navyse nevie ani tazit BTC a tiez to ludia kupuju :)))
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Tu hrá podstatnú úlohu v grafickom výkone zrejme integrovaných 128 MB eDRAM, nie je to porovnanie výkonu GPU voči GPU.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

jj, aj to. aj ked velkost cache je rozdielna, stale je to suboj gpu vs gpu.

ale som zvedavy, ako sa budu spravat nove amd pamate - tie maju byt dost blizko gpu :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Kuratenko karpave: klaniam sa pred AMD, klobuk dolu z toho uhla pohladu, pretoze so svojimi 28 nm cipmi konkuruje (teda aspon sa snazi, aj ked ich CPU maju polovicny vykon) oproti 22/14 nm cipom Intelu. To ze AMD svojimi 28 nm bojuje proti 22/14 nm Intelu, je ako ist lukmi a sipmi na konoch proti tankom. Vsetka cest.

Co by sa stalo keby aj Intel aj AMD malo teraz 14 nm vyrobu? Odpoved je jednoducha: bola by vojna ako v 1999 za cias PIII a prvucickych K7, alebo v 2003 za cias P4 a poslednych K7 a prvych K8. A AMD by Intelu vazne podkurovalo. Staci sa pozriet na take extremne zaujimave Fiji Fury Nano, grafika dlha 15 cm s TDP 175 W a vykonom medzi 300W hovadami R9 290 a 290X dlhymi takmer 30 cm. Pomer vykon/spotreba a vykon/rozmer zvyseny 2-nasobne a to sa uz hooooooooooodne dlho nestalo. A TO STALE NA 28 nm !!!
Odpovedať Známka: 1.2 Hodnotiť:
 

to s tym polovicnym vykonom asi myslis len obrazne, nakolko okrem i7 konkuruju vsetkym intelackym procesorom v pohodicke
Odpovedať Známka: -2.7 Hodnotiť:
 

Intel ma "bohuzial" o desiatky % vyssie IPC, preto mu staci 3 GHz aby rozdrtili 4,5 GHz stavebne stroje. Okrem toho Intel ma "bohuzial" 8-jadrove 16-vlaknove Ci7 snob-end hovado. Sice absolut nonsens, ale stale desktop. Proste neni to 10-jadrovy Xeon ci 20-jadrovy dual-die zlepenec. No a proti tomuto snob-end desktopovemu nonsensu nema AMD absolutne co postavit, ani keby to slo na 6-7 GHz a tych 8-kvazi-skoro-jadier. Avsak aj na 6-jadrove 12-vlaknove Ci7 sa dost blbo chytaju.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

to by sme tu mohli hovorit o kvantovych pocitacoch, nakolko tebou menovane snob-endy si nekupi ani ten jeden clovek z tisic
Odpovedať Hodnotiť:
 

Dalej Carrizo optimalitovane pre notebooky a vylepsujuce pomer vykon spotreba o 50-60% (1,5-1,6-nasobne) v porovnani s Kaveri vyzera tiez zaujimavo. Uz len toto by stacilo, aby sa rok 2015 dal pre AMD oznacit ako relativne zaujimavy. OPAT STALE NA 28 nm !!!

Ked sa podari Zen v 2016 ktory zvysi IPC aspon o 50-60% (a vdaka comu? vdaka 14 nm), bude to este zaujimavejsie a bude to atakovat (aj ked nie v tak velkej miere a pompeznosti) revoluciu z roku 2006, ked Core 2 rozdrtilo IPC Netburstu o 80% (1,8-nasobne). Odvtedy sa nic take neudialo.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

a potom tu mas 6300 intelacku grafiku, pri ktorej mozu ist a low-end diskretne amd grafiku do prdele.
staci iba nahodit na nejaky atom, a mas idealne riesenie na ntb. rychlejsi cpu, rychlejsia grafika...

ad zen - zatial mame iba info od amd, a od cias buldozeru ich reci treba brat s poriadnou rezervou.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Takze aby som to zosumarizoval: Intel napreduje vdaka stale mensim a drahsim a technologicky narocnejsim vyrobnym procesom. Ked uz Intel nevie kam z konopi, zmensi vyrobny proces. AMD je naproti tomu zname tym, ze z aktualneho vyrobneho procesu vyzmyka posledne kvapky mozností. Vo finale to vyhra AMD, pretoze Intel uz nebude mat kde ist 10-7-5 nm (?) a AMD si bude "v pohode" prechadzat zo 14 na 10 nm.

Kuratenko intelovske: ak ti to este nikto neprezradil, tak atomy a molekuly sa nezmensia ani kvoli Intelu.
Odpovedať Známka: 4.1 Hodnotiť:
 

Pekné a pravdivo si to napísal, ale Inteldiot to aj tak nepochopí..
Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

Pjetro, poraď mi radšej niečo k platinovej chemo...
Ako ochrániť obličky?
Vraj ide o najúčinnejšiu chemo... v boji s "cancer-om"
2L vody infúzne pred podaním tejto chemo... a 2-4L vody po nej... A kde bude niekto čúrať, keď leží na posteli xy hodín?
Chcel by som tomu človeku pomôcť čo najviac.
Poradíš?
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

nejsom mudr.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

To viem. Ale často z Teba vypadne niečo múdre aj úplne mimo oblasť týchto naťahovačiek.
Si rozhľadený človek.
Čo by si robil Ty?
Keby si mal pri sebe blízkeho človeka so zákerným typom ca.?
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Tazko povedat, ale fyzicno suvisi s psychikou. Neda sa vsetko, ale da sa vela.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Sme na začiatku boja s veľmi zákerným typom ca...
Veľa zistení ide proti tomu, komplikuje sa to, operácia v nedohľadne... čas beží, zúfalosť stúpa, dieťa sa bojí o mamu...
Ale o tom to tu asi nie je. Proste hádame sa tu doslova o chobotinách a aj ja...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Najzakernejsi je sarkom z tych 4, avsak coho, to si nepovedal. K chemu sa ti nevyjadrim, ale viem co je dobre k tomu ako podporna, nazvime to, liecba. Lenze to nie je na debatu cez net.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Toto vyzerá nádejne http://goo.gl/yVxC6s
Odpovedať Hodnotiť:
 

To čo je za stránku??? Ten názov jej vôbec nedáva žiadnu dôveryhodnosť.
Samozrejme že to nie je na debaty takto. Ale niekto sa aj slamky chytá...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ako sa nakontaktujeme?
Zatiaľ si študujem marhuľové jadrá a zháňam staré kvalitné marhule. Cesnak lekári zakázali. To ma dosť prekvapilo...
Odpovedať Hodnotiť:
 

premaniaka@gmail.com zatial bude musiet stacit.

Odpovedať Hodnotiť:
 

Dal som Ti minus lebo pises ako chaotik. Ale cennim si, ze
mozno chces pomoct. Tak zacni kriticky studovat relevantne casopisy. K niektorym mam mozno pristup tak by som Ti ich poslal.

Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ak ta trapi ako bude niekto curat tak mu daju kanylu. To je ten najmensi problem.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

(zlatý) bažant
Odpovedať Hodnotiť:
 

Samozrejme že nejde o to čúranie. Ide o to, aby ten človek prežil a aspoň trochu normálne žil a radoval sa z detí a tak.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nie je mozne Ti poradit na taku vseobecnu otazku .. ako liecit 'cancer' ..

Rakovina totizto nie je jedno ochorenie. Treba byt specificky. Neexistuje a nikdy nebude 1 liek proti rakovine .. s vynimkou genovej terapie o 50 rokov .. a aj vtedy treba byt specificky ..

Napr. velmi nedavno zistili ze aktivna latka (avocatin B ) v avokade je velmi aktivna proti AML (leukemia).
Odpovedať Hodnotiť:
 

Sa nezosmiesnuj .. "Ked uz Intel nevie kam z konopi, zmensi vyrobny proces. "

Predpoklad ze AMD dostihne Intel je iba Tvoje prianie.

Intel celkom isto investuje do inovacii viac nez AMD zarobi. Takisto investuju do photoniky a urcite prinasaju ovela viac uzitku momentalne ako AMD.

A nie nie som fanboy .. mal som 2x AMD a treti krat si rozmyslim..

Takze nehaj sa prekvapit s cim pridu po 10nm :)

Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

to su zvedavi vsetci, na 10 nm pracuju a je takmer iste, ze 10 nm bude (co sa tyka high-performance cipov ako su CPU, mozno aj GPU)

aj intel sa ale nechava pocut, ze 7 nm je konecna kremika, a tym sa mysli ozaj konecna, takze ked bude 7 nm na kremiku, tak to bude finito a to plati asi aj o inych typoch cipov (nie vykonnych) ako NAND a DRAM
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Ozaj, a prečo vlastne sa kedysi pochovalo napríklad Germánium?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pravdepodobne nejake materialove vlastnosti pri vysokych frekvenciach .. frekvencny strop, teplotna tolerancia, sum?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Urcite nie cisto na kremiku. Mozu prejst na uhlikove nanotrubicky, ale zatial taketo nieco ani nevyhlasili, ze sa chysta.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

obavam sa ze cela uhlikova nanotrubicka ma viac jak 2 nm v priemere a desiatky ked nie stovky nm na dlzku

v sucastnosti Si substrat je proste substrat, krystalicka mriezka specialne pripravovana a obohacovana o rozne prvky
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ale no, pupusik, nerozdrapuj sa tolko.
ak ti este nikto nepovedal, stavat sa da aj do vysky, nielen na plochu *cmuciq na cicinku*

ps: to kuratenko si nabral od kedy na nechala zenska? alebo tak oslovujes kazdeho, koho chces fiknut?
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Kuratenko su povodne pubertacki studenti. Po novom niekedy aj postarsi ludia, ale slabomyselni (tvoj pripad).

Takze kuratenko mensinove 4-percentne, ak chces ist od 2D do 3D, tak tam su rozdiely este markantnejsie a ten klubok by bolo treba pred AMD sklonit este ovela nizsie.

Vysvetlenie pre slabomyslenych: linerny (1D) rozdiel medzi 14 nm a 28 nm technologiou je 2-nasobok rozmeru. Plosny rozdiel (2D) je 4-nasobok a objemovy (3D) rozdiel je 8-nasobok.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

v tom pripade ta poziadam o jednu malickost: dokaz mi moju slabomyselnost.

a poprosim hned aj s citaciu daneho standardu/normy k teme.

v pripade, ze take nieco relevantnymi faktami /vratane puncu autority, ktora ma na take nieco aj sposobilost/ nedokazes, budem musiet usudit, ze na mna prenasas vlastnosti niekoho z tvojho okolia ak nie zrovna seba sameho /napriklad vlastnost tvojich rodicov, ktori su pracdepodobne postarsi a slabomyselni/.
Odpovedať Hodnotiť:
 

V GPU asi tazko.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

aj to je blbost, su o daco malo 20-30% vykonnejsie, ale su turbo drahe, pretoze maju vlastnu naletovanu ramku. APU od AMD pouzivaju systemovu ramku. Az do APU zacnu letovat vlastnu ramu pre GK, tak ten intel padne na hubu, ale to je kontraproduktivne, lebo este viac budu kanibalizovat trh lacnych dedikovanych kariet.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

az tak drahe zase nie su, vzhladom na to, ze dostavas mrte vykonny 65w 4+0 (alebo 4+4) jadrovy procak so super grafikou, co je v pohode pasivne uchladitelne v barsjakej streacom bedni.

keby si chcel riesit i5/i7 a rovnako vykonnu diskretnu amd grafiku, tak preplatis nielen pri nakupe, ale aj pocas doby uzivania. nehovoriac o tom, ze by si potreboval vacsiu bednu.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

je prizemne argumentovat produktom, ktory este nieje v predaji...
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Som mal v NB pred 8 rokmi za 700e NVIDIA GPU MCP67M že pri World of Warcraft 5FPS sa dala robiť praženica ma ojebali...
Kupil som 2013 za 270e minibook ACER+NVIDIA čo sa neprehrieva a ma 5krat vyšši vykon
NVIDIA sa môže hanbiť rada 8000 neni kompatibilna s monitormi podla vstupu
Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

Akonáhle zadali analýzu konzultačnej firme, podpísali si svoj vlastný ortieľ. Konzultanti ich oholia a vysajú do posledného dolára, odporučia im tú najhoršiu možnosť a tesne pred úplným potopením z lode vyskočia. Firma, ktorá nevie sama posúdiť vhodnosť svojho ďalšieho smerovania de facto nemá stratégiu a teda ani schopnosť prežiť.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

dufajme, ze nie si manazer niecoho, od coho zalezi kvalita nasich zivotov..
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Posledna vete nie je pravdiva. Nove integrovane graficke jadra v Inteloch - IRIS 6300 drtia s vyraznym az tretinovym naskokom najlepsie graficke integrovane riesenie v APU od AMD, dokonca mobilne chipy Intelu drtia desktopove AMD APU.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

0
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Co to kua je? Ja sa rozpisem jak kkt a ono to postne len "0"????

Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Suhlasim. Vyhoda Intelu v tomto pripade je integrovana eDRAM ktora moze fungovat ako aj L4 cache. Vyhoda eDRAM je to, ze je daleko rychlejsia nez systemova RAM co velmi prospieva vykonu integrovanej GPU a vsak sa to dost odraza na cene cipu. Intel momentalne nedokaze poskytnut rovnaky graficky vykon ako ma AMD v $100-$160 cenovej hladine. Definitivne ale maju najvykonnejsiu integrovanu grafiku vo vysich cenach. Uvidime ako to dopadne ked AMD implementuje HBM do APU.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Hlavne nezabudaj ze Intel je v peknom naskoku na 14nm a AMD je stale na 28nm a hlavne preto dokazal Intel porazit AMD vo vykone integrovanych GPU.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

14nm mu len umoznuje natrepat viac tranzistorov na mensiu plochu, co eliminuje straty, co v konecnom dosledku znizuje spotrebu (co zase zlepsuje pomer vykon/spotreba).
nevyhoda je, ze sa takato vec horsie chladi.

vykon zlepsuju optimalizacie v jadre gpu a v tomto pripade aj znacnym podielom 128mb l4 cache.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

samotny vyrobny proces nema zasadny vplyv na vykon (vid sandyB 32nm vs. ivyB 22nm). Zasadny vplyv to ma ale na vyrobne naklady, ked cena wafera (to je ta platna z coho vyrabaju chipy) je pevne dana a ked z neho dostanes 100 kusov alebo 200 kusov tak mas polovicny naklad na kus... Samozrejme to nieje take jednoduche, do hry vstupuje vytaznost (kolko % je "dobrych").
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ked znizis vyrobny proces tak na rovnaku plochu toho das viac a teda zvysis vykon a viac menej zachovas cenu...nie vzdy. Alebo mozes zmensit cip a nechat rovnaky vykon ako minula generacia no mat lepsiu spotrebu.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

ovsem na to, aby si tam natrepal niecoho viac (a povedzme, ze aj nieco uzitocneho), potrebujes invesovat do vyskumu a novych technologii.
co je vec, ktoru znacna cast AMD tabora vytrvalo ignoruje. pre nich je jedinym dovodom rychlejsich intel procesorov fakt, ze 14nm je menej ako 28nm. :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Po R9 Fury X, 390X a HBM/HPM sa nemôžu rozdeliť. Musia teraz dúfať, že tieto produkty penetrujú a zarobia na nich, vyhrabú sa zo straty, a potom môžu deliť čo chcú, aj keď je to samozrejme len blud.

Pre Intel fanov [aj ja som Intel fan], uvedomte si vy práchnivé mozgy, že bez AMD by Intel procáky mali za sebou ďalšiu nulu, vy lolobardi. AMD potrebuje Intel, rovnako ako Intel potrebuje AMD. Opäť, bez AMD by Intel zničila EK.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Ty prachnivy mozocek, to je mytus. Aj keby mal Intel monopol tak by nemohol s cenami drasticky hybat nahor, nikto by mu to nekupoval. Vykonu je dnes zhora uz dost a z dola to dohana ARM, ktory na kancelarske veci uz staci. Uz dnes mnoho ludi neobmiena PC resp. CPU, lebo ma vykonu dostatok, ten kto ma Intel Sandy Bridge vyssie alebo FX 8xxx tak nejako na nedostatok vykonu netrpi ani v hrach do 1440p. Ine to bude pri hrani v 4K, ale na 4K dnes nestaci ziadna grafika ani nova FURY. Intel by aj bez AMD predaval za take ceny ako dnes. A nezabudaj na vplyv oslabeneho eura, dolarove ceny Intel nemenil. EK by Intel nemala ako znicit, jedine zakazat predaje, Intel by mohol znicit len antimonopolny v USA.
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

Nikto by to nekupoval. Preto Apple prekvitá, lebo nikto nekupuje nadcenené a predražené produkty. Dobrý argument.

A keby EK zakázala predaje Intelu v Európe, kto by robil obrat Intelu? By im to kleso o 30-40%.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Nadceneny Apple? Vec pohladu. iPhone stoji tolko co hihgend ostatnych, iOS sa s handroshitom porovnavat neda, su to dva rozdielne svety, Macbooky najma pro nemaju konkurenciu, OSX je v pohode, vsetko zosuladene pod jednym ekosystemom, ktory funguje, Apple meni produkty kus za kus, netrhas si s nimi vlasy. Niekto uprednostni nejaky hignd z cajny, bez podpory, z handroshitom, s pochybnym servisom, hlavne, ze usetril pri nakupe, niekto uprednosti nejaky ultrabook s windowsom, na ktorom je hlinikovy len dekel a tak by sa dalo pokracovat. Je to fakt vec pohladu. A ta predrazena uradnicka banda v EK by len zakazovala, to ani nekomentujem.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Wow, Applácke ovečkovstvo je veľmi silné v Tvojom prípade. iOS sa nedá porovnať s Androidom? Áno, v prospech Androidu. Macbooky nemajú konkurenciu? A v čom presne, resp. skús jeden parameter. Pretože sú výkonnejšie notebooky, krajšie, s lepším displayom [rgb led backlit a ah-ips], s rýchlejší diskom, lepšími procákmi, lepším OS [Windows 8/8.1], čiže v čom presne sú McBP lepšie? Aspoň jeden jediný parameter, v ktorom vynikajú, by bodol ;), lebo design to nie je [np900x3c, starýd Dell XPS 13, HP Spectre Pro a iné]. Apple menia produkt kus za kus? Áha, preto sú diskusie plné nespokojných ľudí, ktorých Apple produkt nechceli vyreklamovať, alebo nad tým moc dlho rozmýšľali. Čiže v čom je predražený a nadcenený Apple lepší, okrem toho že robí s prestárnutými technológiami a lapá po dychu, aby dobehol inovatívny OS ako Windows, či Android?
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Apple robi skvele touchpady. The end.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Áno, to je pravda. Ich TouchPady sú naozaj lepšie ako konkurenčné. Avšak TouchPad nie je nič, čo by hralo dôležitú rolu pri práci. Človek čo pracuje nerobí na TouchPade, len masochisti.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Preto vravim The End :D Nic ine co robi apple lepsie ma nenapada. Snad len to, ze maju neskutocny marketing a dokazu ludom predat aj smeti z popolnice ked na to nalepia jablko.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Nenapisal som, ze android je lepsi alebo horsi, su to dva rozdielne svety. A ako v com je android inovativny? Jedina pozitivna inovacia za posledne roky nahradenie Dalviku ARTom, inak v com? Ved aj cisty android od Googlu je katastrofa, esteze existuju alternativy od komunit aj to nie pre vsetky znacky, inak o nicom. Windows inovativny? Akoze omalovavankove metro? Snad synchonizacia nastaveni, tot vsetko. Ktory book konkuruje MacBooku Pro? XPS13? To snad nemyslis vazne. Airom snad Zenbooky, fajn, ale tie nie su najlacnejsie. To nie je oveckovstvo, niekto si na Apple zvykne a vyhovuje mu viac. Ak sa chces hrat, vacne nieco doladovat, preinstalovavat a dookola sa s tym mrskat tak ano mas windows a android.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Keď Ti nič nehovorí pôvodný XPS13, ktorý má karbónové telo a zvyšok hlinníkový, alebo celohlinníkový Spectre Pro od HP, či dokonca najkrajší a najlepší ultrabook svojej doby [np900x3c], ktorý mal PLS display s wled podsvietením, 3200 x 1800 rozliško pri 13", dodávaný bol s 512 GB SSD, ktoré fičalo 540/520 MB/s, a bol celohlinníkový, pevný, krásny, tak potom nie je o čom debatovať.

Zenbooky? Tu naozaj končím. Zenbooky sú najväčšie fiasko Asusu. [prehrievajú sa, kazia sa, vypadávajú im displaye, ničia dáta, etc.]. Vráť sa späť do sveta Apple, Ty Dalvik.
Odpovedať Hodnotiť:
 

P.S.: Zhnité jablko okukalo Command center, ringtony [idú dávať konečne z mp3 bez 3rd party apps], widgety, celú hornú lištu, font dial, a tonu iných. Samozrejme to tupelko ako Ty nikdy nepochopí. Drvivá väčšina Apple loserov si myslí že pred FaceTime neexistovali videohovory - True Story, "bro"...
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Okukalo neokukalo, to je tak asi jedno, ne? Na bezny zivot mi vyhovuje iPhone viac, na zuvanie mam galaxy S5 na ktorej obmienam romky z XDA, teda ked sa mi s tym chce niekedy mrskat a zistit kam to vedia borci dotiahnut. True Story je len to, ze neopakuj vsetko co pocujes cez velku prestavku na chodbe.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak Dell, hmm, od cias Latitude to s nim islo dole vodou, ci ma XPS13 take onake alebo makove telo, je konstrukcia Dell posledne roky o nicom, HP ako Hned Predaj? Najkazovejsia znacka. Fajn, rozlisenie nad FullHD na 13,3" pod Windows alebo Linuxom? Aj ked zmenis font tak ti to rozdrbe nieco ine najcastejsie ponuky, nepouzitelne. Toto ma vyriesene len Modern UI, ktore je vektorove, doteraz nie je Win na vysoe rozlisenia pripraveny a o aplikaciach nehovorim. Zenbooky su fajn, mozno s nejakych chybami. Si uplne mimo ty Brajn.
Odpovedať Hodnotiť:
 

HP najkazivejšia značka? Chyba je že ľudia kupujú nx, ns, pavilion a iné s*ačky. Čo tak ProBook, EliteBook, Envy a Spectre? Tam je tá kazivosť najnižšia zo všetkých značiek. Ty si úplne mimo, Mastic.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Vidno ze Mastic videl HP akurat v supermarkete... bussiness radu nedrzal v ruke asi nikdy.
Ja by som pripomenul Lenovo X1 Carbon... ak sa podari APPLE taky kusok, tak potom klobuk dolu.
Porovnavat APPLE s WIN produktami sa neda. APPLE robi produkty na mieru sebe. (ako aj ten fail iWatch).
Win ma obrovsku vyhodu v konfigurovatelnosti a moznosti nastaveni, takisto ma vyhodu v podpore XYZ zariadeni roznych znaciek.
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár