neprihlásený Pondelok, 6. mája 2024, dnes má meniny Hermína
Tesla predstavila Model 3 za 35 tisíc dolárov, video

Značky: Tesla Motors / Teslaelektromobily

DSL.sk, 1.4.2016


Spoločnosť Tesla Motors, aktuálne najvýznamnejší výrobca elektromobilov, dnes nad ránom predstavila svoj nový skôr avizovaný model Model 3.

Nový model je ako prvý model Tesly určený pre masovejší trh a jeho plánovaná cena je 35 tisíc dolárov, cca 30.8 tisíc eur, pred aplikovaním daní alebo prípadne bonusov.

Model 3 podľa Muska zrýchli z nuly na 60 míľ za hodinu, cca 96.6 km/h, pod 6 sekúnd, pričom k dispozícii budú aj rýchlejšie konfigurácie.

Dojazd na plnú batériu podľa metodiky EPA bude minimálne 215 míľ, cca 346 km.

Model 3 bude mať integrovaný hardvér pre samojazdiace funkcie a bude podporovať rýchle nabíjanie Tesly na jej supernabíjacích staniciach. Tých je aktuálne 3608, do konca roka 2017 sa ich počet zvýši na 7200.


Predstavenie Tesla Model 3 (video: Tesla Motors)



Do vozidla sa podľa Muska pohodlne usadí päť ľudí, zaujímavosťou dizajnu je celosklenená strecha vozidla. K dispozícii pre uloženie batožiny sú oba kufre.

Predobjednávky Modelu 3 začali vo štvrtok a v súčasnosti prekročili 115 tisíc. Podľa plánov Tesly sa nový model začne dodávať na konci budúceho roka.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Nový trailer ďalšieho nového Star Wars seriálu
Prvý let vesmírneho Boeingu sa zrejme konečne uskutoční o tri dni
Spotify zrejme pripravuje uvedenie bezstratovej kvality audia
Seriál Fallout podľa počítačovej hry si za 2 týždne pozrelo 65 miliónov ľudí
Železnice opäť aktualizujú systémy, v noci na nedeľu nebude fungovať internetový predaj lístkov
Satelit so solárnou plachtou je úspešne na orbite
K Microsoft účtom sa už dá prihlasovať bez hesla pomocou passkeys
O2 zvýšilo pokrytie 5G, podiel 5G zariadení rastie len pomaly
Telekom začal ponúkať nové programy Swipe pre mladých s veľkým objemom dát
Avizovaná nová verzia distribuovaného súborového systému Ceph, je v ňom viac ako exabajt


Diskusia:
                               
 

Ostavam pri svojom Daewoo Tico. To auto skoro nic nezerie.
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

Dufam, ze budes mat to stastie a nebudes mat dopravnu nehodu to auto je 2 napravova rakva..
Odpovedať Známka: 9.3 Hodnotiť:
 

veru, to auto by malo mať jednu veľkú výstražnú vestu ako cyklista
Odpovedať Známka: 9.5 Hodnotiť:
 

a ked ide nieco pred tebou 50km, tak to nevies predbehnut :D
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Oproti Tesle S ma jedinú výhodu, nemusíš rozmýšľať či si si dal lopatu do predného, alebo zadného kufra.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Aspoň nemá pod volantom odistený granát Takata, ktorý môže náhodne vybuchnúť a zmrzačiť, alebo zabiť vodiča.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Zoznam Aut s vadnými airbagmi Takata
Acura TL, CL a MDX z let 2002 až 2006

BMW řady 3 E46 sedan, Touring, Coupé i Carbio 1999 - 2006,

Chrysler 300 z let 2003 až 2008 a Dodge Ram 2002 až 2008,

Ford Ranger (2003 - 2005), Ford GT (2005 - 2006) a Ford Mustang (2004 - 2008),

Honda a Acura, především modely Accord (2001 - 2007), Civic (2001 - 2005), CR-V (2002 - 2006), Odyssey (2002 - 2004), Element (2003 - 2011) a Pilot (2003 - 2007), celkem přes 5,4 milionu vozů
Infiniti I30, I35, QX4, FX35, FX45, M35 a M45 z let 2001 až 2006
Lexus SC430 z let 2002 až 2005

Mazda 6, Mazda RX-8, Mazda MPV a Mazda řady B 2004 až 2008,


Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Mitsubishi Lancer a Rider 2004 až 2007,

Nissan Maxima, Pathfinder a Sentra z let 2001 až 2006,

Pontiac Vibe z roku 2003 až 2005

Saab 9-2X z roku 2005

Subaru Baja, Legacy a Outback z let 2003 až 2005 a Impreza, WRX a WRX
STI z let 2004 až 2005,

Toyota Corolla a Sequoia z let 2002 až 2005 a Matrix a Tundra z let 2003 až 2005,
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Tico je problémové auto. Pokiaľ si nedáš dole pri vystupovaní pás strhneš ho zo sebou na chodník.
Odpovedať Známka: 9.3 Hodnotiť:
 

takisto nevhodný na parkovanie na tráve. privreš si náhodou steblo trávy do dverí a jazdíš dokola.
Odpovedať Známka: 9.6 Hodnotiť:
 

Naozaj sa to raz stalo, pri Bardejove. V noci chcel zlodej z neho ukradnut autoradio. Neslo to, tak sa musel poriadne zapriet. Rano nasiel majitel svoje Tico bez radia a s kompletne vytiahnutym celnym panelom u vodica aj spolujazdca.
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

To fakt ma len jeden displej v strede, nic viac, pozrite:
https://m.youtube.com/watch?v=1N47Rn2vrc0
A volant je nejaky ovalny...
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Máš širokouhlý monitor?
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

V F1-tke nemajú okrúhli volant
https://goo.gl/SDjDbs

Odpovedať Hodnotiť:
 

Najlepsi je Fiat Multipla, ten ti nikto neukradne
Odpovedať Známka: 9.5 Hodnotiť:
 

Dufam, ze budu k tomu davat samolepky s motivmi chladica , toto vyzera tak divne :)
Odpovedať Známka: 6.5 Hodnotiť:
 

auto čo ma chladič je divné
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

To by pomohlo tvojej žene, keby si na ústa nalepili nálepku s chladičom
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

mam znameho, co si toto auto kupil pred par rokmi. udajne ho nechaval otvorene, neveril som, kym som nevidel ako to auto vyzera..
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ked vysla Multipla, jeden macherko z vedlajsej ulice sa tu na nej vozil ako panko. Radio na plne gule otvorene okna, cooooool
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ludia na tejto stranke maju fakt problem s detekovanim sarkazmu
Odpovedať Známka: 5.4 Hodnotiť:
 

Kym zvladaju detegovanie, nemusi to byt kriticke.
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

neser! detektor deteKuje!
a funkcia funGuje aj s nefunKčným oborom
Odpovedať Známka: 0.9 Hodnotiť:
 

Detektori sa samozrejme mozu o svojich kompetenciach a funkciach rozhodovat samostatne a prave preto im ich ludia nezaberaju.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

ty neser. detegere a detectum, ty bukvica makova.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

si vedle jak ta jedle , ty "detectum", čo si myslíš že sme všetko prebrali priamo z latinčiny??? houby, prebrali sme to z angličtiny
odjakživa to bol u nás detektor a detekcia...ibaže debili na SJústave si vymysleli že vraj slovenčina sa vyvíja takže detekovať zrušíme a drbneme tam deteGovať...
aspoň češi si to nechali v normálnej podobe
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Tebe jebe ako našim zlovedcom???
Detekovať!
Bohémizmus je v slovenčine menšie zlo ako cudzojazyčné opičenie sa!!!
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

odpal do pice.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Jazdiť na Daewoo Tico nieje sarkazmus, ale sadomasochizmus.

Úprimne si ma stým vystrašil.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Presklená strecha je pastva pre oči, ale peklo v lete.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Zrejme bude atermicke, takze ziadne teplo sa nekona, dokial si sam nezakuris...
Skor pri havarke a otoceni auta na strechu to musi byt radost zametat to okolie, alebo vyplachovat z ran pasazierov.
Odpovedať Známka: 2.9 Hodnotiť:
 

Tak bude atermicke a aj nerozbitne, no
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

a naviac ak by sa aj nahodou rozbilo, tak crepy budu liecit a urychlovat hojenie
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

preco by sa samojazdiace auto chcelo rozbit? :D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Lebo crepy prinasaju stastie ;-)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Lebo malo predsa depresiu z toho ze je moudrejsie ako tich co vozi predsa.
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

boa to je vlakno :D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

a kolko takych zvlada novy XEON sam.
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

Mam Peugeot 407SW, tie sa tiez robili s plne panoramatickou presklenou strechou. Aj ked je sklo atermicke, ak sa v lete oprie slnko, strechu zatiahnem aby nemusela ist klima na plne gule.
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

aha, v lete málo sexuješ a preto Ti pri letnej jazde ide klíma na plné oné či jako ??
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

mám Model S s panoramatickou strechou a je úplne v pohode - je dostatočne stmavené a blokuje takmer kompletne UV - necítim vôbec väčšie teplo ako pri predchádzajúcom aute s pevnou strechou. čo sa týka bezpečnosti, auto má 5 hviezdičiek vo všetkých kategóriách, čiže aj pri pretočení. Pomáha aj fakt, že pokiaľ nepadáš z útesu, auto nepretočíš kvôli extra nízkemu ťažisku. Keď padáš z útesu, už ti môže byť jedno, akú máš strechu :)
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

v mene citatelov dennika dsl.sk, ta pozdravujem a uznavam vsetci tu chceme byt tvoji kamosi, vsetci chceme teslu. aj ked nas tu pred nedavnom isty mladik varoval, ze sa nemame vozit, lebo budeme ostatne auta potom neznasat.
Odpovedať Známka: 6.9 Hodnotiť:
 

Nemáš Teslu ale malé péro, bývaš v 35 rokoch u matky a tvoj jediný príjem je vreckové.

Nabudúce sa dilino nauč čo znamenajú tie hviezdičky. Tesla síce prešla všetkými testami, ale percentuálne výsledky sú niekde na úrovni Renault Clio.

A u NHTSA sa musel Musk spoľahnúť na korupciu lebo tam uletela celá zadná sedačka.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Tesla ma tiez nejako neocarovala, ale kedze si blb vedel by si, ze je jeden z tych 6 co ju na slovensku maju. Ten druhy tu tiez obcas prispieva. Tak ked uz mu chces nieco vysvetlit skus nabuduce nieco, co z teba nerobi vecsieho kokota.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Určovanie úrovne mentálnej kapacity množstvom časovo obmedzených encyklopedických znalostí je veru mocny diskusný argument, čoho dôkazom je napríklad používanie hráčskych štatistík vo filmoch americkej produkcie, vyučujúcimi dejepisu či cestovným poriadkom.
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

Ja by som ho kupil aj hned. Skoda ze je tam taka cakacia doba.
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

Veru keby bola aspon raz taka dlha, kazdy zakaznik by sa mohol preukazovat poriadnym potvrdenim o schopnosti zodpovedneho pristupu k planovaniu svojej buducnosti, zohladnujuc svoju ochotu brania ohladu na moznost prisposobenia sa potrebam inych, ved to aj operatori poskytuju dlhsiu viazanost.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Ak chceš aby na teba po smrti dlho spomínali, narob kopec dlhov.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Nakolko kopec dlhov mam zabezpeceny, uz iba slusne cakam, kym umru sami, nech sa pred inkasovanim autorskych poplatkov za spominanie na mna zbytocne neunavujem.
Odpovedať Známka: 2.7 Hodnotiť:
 

Pokiaľ sú dlhy vyššie ako tvoj majetok, nie je problém ... :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Konecne, este keby to aj v SR podporili, minimalne odpustenim DPH ak nie priamou dotaciou tak ako to je inde a islo by do toho aj mnoho priemerne zarabajucich ludi.
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Veď za nich zaplať DPH ty, ak si myslíš, že je to taký super nápad.
Odpovedať Známka: -6.4 Hodnotiť:
 

Ano, platit dane tomuto statu je super napad. A odpustat dane sa moze len miliardarom.
Odpovedať Známka: 9.2 Hodnotiť:
 

A slobodomurárom.
Odpovedať Známka: -1.2 Hodnotiť:
 

kde sa mozem prihlasit?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pre masovejsie rozsirenie treba hlavne deklarovat ako dlho vydrzi bateria a kolko stoji nahradna.. lebo ak z tych $30k stoji bateria $25k a pri kazdodennom nabijani vydrzi jej prijatelna kapacita jeden rok, tak to uz sa teda moc neoplati;)
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

Predpokladam, ze aj tu bude zaruka na bat. 10 rokov, takze tohto by som sa neobaval.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Akonahle sa elektromobily rozsiria, rozsiria sa marketingove/strategicke zaruky, ako pri SSD, napr. Total Bytes Written.

Napr. maximalny najazdeny pocet km na baterke, bude mat v sebe neojekabatitelny cip pocitajuci km jak tlaciaren vytlacene strany (napr. 100 000 km) a je uplne u prdele ci za 2 roky alebo 10 rokov. Potom jej kapacita klesne napr. na 60% a dojazd z uzasnych 360 km na este uzasnejsich 200 km (BA-NR a naspat + rezerva 20 km). Potom jazdit vo voliere s polomerom 90 km je fakt super.

Nechcel by som kazdych 100 000 km vrazat do auta 10 tisic € (alebo kolko stoji taka bateria) ...

Elektormobily su buducnost, ale este financne nakladna, nieco na sposob 486tky v 1990, vtedy nikto u nas za nu nedaval 1/4 miliona, lebo za to mal cely dom. Za 10 rokov moze byt situacia s elektromobilmi ina.
Odpovedať Známka: 1.7 Hodnotiť:
 

Auto mám 2 roky, najazdené cez 65tkm. Prevádzkové náklady sa pohybujú niekde na 8-9 tisíc €.
Mať elektromobil ktorý by bol ozaj funkčný a mal reálny dojazd 350km aj pri trocha ostrejšej jazde (a aj v zime) tak idem do toho okamžite. To že je špatný zvonka aj z vnútra by som snáď nejako prekusol. Ideálne počkám na ďalšiu verziu ktorá bude mať vychytané chyby a lepší dizajn. :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Praveze to ze je spatny zvnutra aj z vonku je ten najvacsi problem. Predalen ked uz vyvalim tolko penazi za nie uplne prakticke auto, tak chcem mat aspon radost z dizajnu, a mat imidz.
Inak by som si kupil i3 alebo takuto kravinu http://dopice.sk/h0w

Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Auto musim vymenit tento rok, takze ostanem este pekne pri benzine.

Podla mapy sa aj tak stale pohybujem viac v miestach kde superchargre nie su.
http://dopice.sk/h0j
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

A to tam kde sa pohybujes nie su elektricke zasuvky?
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Popravde nemam ju ani doma ani v praci v garazi teraz. Ale to by sa dalo vyriesit. Co ma ale zaujima su vylety/dovolenky. Pri tom dojazde a dlzke nabijania by som veru neprisiel tam kde chcem prist. Natankovat je stale rychlejsie. Ale o 4 roky ked to auto bude realne dostupne bude situacia snad uz lepsia.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Na dlhsie trasy je supercharger a tych ma pribudnut este ovela viac. Ak vsak nemas doma kde nabijat tak to mas problem. Inak rychlonabijaciek po SK je uz celkom dost, nemusis nabijat iba na SC.

Inak tie 4 roky su asi aj pravda, vyrabat to zacnu o 2 roky a uz teraz maju vyse 130 000 objednavok co za rok nestihnu vyrobit a to sa da objednavat od vcera. Na objednavku sa stoja dlhsie fronty nez na ajfon.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

navyse nezabudni ze 35000 dolarov bude cca 45000euro.
co je uz dost!

Za 22000 euro sa da kupit slusne auto.

Ja by som to teraz urcite nekupoval, je to ekonomicky nevyhodne. Mozno o 5 rokov ...

Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

ukaz mi slusne auto za 22k. Pretoze ked som konfiguroval len posratu rapidku, tak pri 20 ma to prestalo bavit a stale to bol nejaky kompromis.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Ved skoda je kompromis nezavisle od konfiguracie vybavy a vysky ceny, co predsa znazornuje aj okridleny sip... sice sam nelieta, ale zato kridla zamedzuju optimalnemu vyvazeniu pri strelbe.
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

mam za vyše 20.000,- oktaviu III v business vybave a popridavanych niekolko doplkovych veci

katalogova cena (v konfiguratore) je v zasade aj o 15% vyssia ako ta ktoru realne zaplatis (ak vies vyuzit vsetky ich akcie a moznosti) to plati u vacsiny automobiliek

za 22k rapid musi byt v plnke (alebo nejaky extra drahy motor)
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

a to už čo potrebuješ v aute aby stalo 20k ?
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

Ale veď popri nevyhnutnej výbave, obsahujúcej kombináciu keramických bŕzd, head-up displeja, nastaviteľnej tvrdosti podvozku a slušného ozvučovacieho systému, automobilky v danom cenovom intervale neponúkajú ani základnú, voľbu takýchto, z hľadiska bezpečnosti bezpodmienečne nutných, doplnkov, umožňujúcu, verziu modelov s výkonom motora, dostatočným na ich efektívne používanie.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Ze od auta cakam vykon a komfort s ohladom na vyuzitie? Hadam si nekupim funglovku a z vybavy si tam nic nedam, len pre pocit, ze mam nove auto - to mozem kupit bazarovku o 2 triedy vyssie a este mi aj na servis ostane.
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Za dvacku kupis aj novu octavku joy v celkom slusnej vybave.
Samozrejme ked ides len cez konfigurator tak ceny su uplne inde.
Kazdopadne ked dojdes za predajcom s tym co si nakonfiguroval tak ti da hned zlavu minimlane 5%, na skodovku zvycajne cez10%.

Odpovedať Hodnotiť:
 

To je čo za rada? Veď môže ísť rovno na marketingové oddelenie výrobcu a ako známy prispievateľ dsl.sk len dohodne výšku poplatkov za jej nenápadné označenie svojim nickom vo full výbave.
Odpovedať Hodnotiť:
 

V poriadku - akurat som nakonfiguroval ochcavku joy combi:
110kW, automat, fleet farba (+250€), bixenon, autostmavovanie vnutorneho zrkadla, sklapanie sedadiel,
isofix, tazne, rezerva, osvetlenie noh, vyhrievanie ostreku, el.sklopne zrkadla, vyhrievane celne sklo, PDC so zobrazenim drahy, smartgate(100), vyhrievane sedadla, navigacia, servisny balik (tu sa da usetrit cca 1000€) + este nejake drobnosti, vysledna suma: 32 468€ minus tvojich 10% = 29 220 €. Pricom ochcavka je podpriemerne auto.
Keby som zase urobil kompromis a dam tam len uplne minimum co proste menej by som netoleroval, tak minus cca2k, si na sume 27k uz v rozpravkovej 10% zlave. A stale je to nejaky kompromis - prvy je uz ten, ze je to octavia.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Ako zvycajne si kokot ako lampa.
Aj takych tu trpime...
Odpovedať Známka: -4.5 Hodnotiť:
 

Seba si uz zaradil ale chyba ti tam protiargument.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Absencia nevyhnutne neznamena nenaplnenu potrebu, kym nie je sucasne povazovana za nevyhnutnost uspokojenia potreby sledovania pritomnosti, urcujuc tym orientaciu chybania.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Bavime sa o normalnom aute, ergo aj normalnej vybave.
Ty si do tej octavky uz nahadzal dost drahych kravin ktore v podstate v normalnom aute za 20 cakat nemozes(mozno o par rokov).
V podstate si ani nedefinoval co je normalne auto, takze som vychadzal z toho co v tej cene sa najviac predava a to je prave octavka.
Ak ale za normalne povazu audi a splo plus mozno japonca tak ano, za 20 je to problem.
Odpovedať Hodnotiť:
 

dost drahych kravin? Vsak v tom aute este takmer nic nie je. Odpustim si pdc s grafickym zobrazenim drahy, mas dole 600€, ozeliem drahsiu farbu - 250€ (metalicku povazujem za minimum, zakladnu ani neriesim), vyhrievanie ostreku a osvetlenie noh (dokopy 100€ preco by som to tam nedal). smartgate je mozno zbytocnost dalsich 100€ dole. Otazny je servisny balik. To je ako som pisal 2k dole, si na sume 30k za octaviu, kde je vela veci osekanych. Dam dole svetla a ozeliem automat a navigaciu a je to 26,5k bez zlavy. Povedzme zozeniem zlavu tych 10% si na sume 24 a v tom aute uz ale vobec nic nie je. Doslovny super social a stale je to nad 22k. Takze mozno sa octavka za 20 da zohant vo vybave, ale najslabsi motor a v manuale. Ale to mi unika zmysel takej brutalnej sumy za 4 kolesa s motorom starej feldy.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

???
Mávaš ťažké raňajky?
Odpovedať Hodnotiť:
 

automat v nasich koncinach este len zacina, takze okrem najlacnejsich hjundajov bude automat poriadna prirazka. plus 110kW motor? niektori musia jazdit na polovicnom vykone a tiez dorazia do ciela. nehovorim ze to je prehnane ale 110kW automat urcite nie je priemerne auto.
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Urcite. Vzhladom k existencii nakladnych.
Odpovedať Hodnotiť:
 

je rok 2016, nesud podla okolia, lebo automat sice uplny standard nie je, ale tiez nie je nicim vynimocnym. 110kW povazujem za prijatelne, motory pod 100kW ma vobec nezaujimaju. To, ze niektori "musia" je ale otazka, preco si potom take auto kupovali? Podla mna je to preto, ze chceli, nie ze museli. Ak si idem kupit funglovku, tak snad podla predstav - aj ked v ramci moznosti. Inak nema zmysel si kupovat nove auto ako sukromna osoba. Vezmes 3rocnu jazdenku za znacne nizsiu cenu a si na tom istom a casto lepsom. Takze aby som odpovedal ja to za priemer povazujem. Svedci to aj o variantach - zo 14 motorov je 110kW dobra 1/3, tretinu mas menej vykonnu a tretinu mas este vykonejsiu.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Pozri este raz,
Nedefinoval si normalne auto, vsetko co pises je v podstate nastandard v slovenskych podmienkach.
Standardna vybava je toto:
http://dopice.sk/h2j
Je proste cca vybava ako ludia najviac chcu(da sa predpokladat ze presne preto to skoda tak vyskladala lebo o to bol medzi ludmi najvacsi zaujem).
Stale si proste nedefinoval co je normalne auto. Vlastne ani motor(co je dost velka polozka).
Tak ci tak, octavka je pomerne draha ked ides na vybavu aku pises, tam uz by som skor isiel do superbu, ten sa da zohnat za zaujimave ceny. Samozrejme nie ked si das vyskladat.
Odpovedať Hodnotiť:
 

No veď ono sa o 5 rokov len dostane do ulíc ;)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Vyzerá slušne, ale ten interiér je otrasný. Je tam NIČ + jedna obrazovka.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

hej hej zobrali vse dobre z iných aut a dali do kopy ;)..ak im to robili Taliani a pouzili svoje predosle napady OK... interier mje OK jedine chyba este daky budik pred vodicom
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Budíky pred vodičom mi chýbaju najviac. Matlať tam po displeji je kravina
Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

Bez fyzicky tlacitok je to naozaj naprd. Treba pozerat na displej a hura pruser je na svete
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

Ovládanie hlasom.
Je bezpečné.
Pokiaľ nisi hluchý.
Odpovedať Hodnotiť:
 

neviem co riesis. na volante mas fyzicke tlacitka. navyse si vies navigaciu spustit vedla "budikov". takze ju mas na ociach rovnako ako rychlost vozidla.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Naco potrebujes v aute budiky? Zaspavas za volantom?
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

Aby som si kontroloval rýchlosť?
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

a ja potom od polnoci stále zrýchľujem ???
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Ale na to je predsa pod pedalom podlaha.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

booha, tak sa kukam cez okno a vidim ci idem rychlo, nie?
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

touto metodou to robia policajti. Ja si myslim, ze idem tak nejak normalne a oni ma chcu upalit
Odpovedať Hodnotiť:
 

A?
Vsak aj Jan Hus sa nechal upalit...
Odpovedať Hodnotiť:
 

a co by si tam chcel? userfriendly prostredie - iTesla, uz len jablkova nalepka chyba a janka H.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Janku som dnes stretol, na prechádzke Slavínom. Je uz stara a stale mala.
Odpovedať Hodnotiť:
 

hm, ten dojazd sklamal. tak snáď časom sa to vyšplhá aspoň na 500 km.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

340km je základný model. Keď vieš nabíjať doma, tak je to 340km denne čo môžeš prejsť. Ak denne prejdeš pravidelne viac ako 340km, budú ponúkať aj vyššie modely
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Na konci buduceho roka? Krach je za rohom.
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

to hovoria uz 2 roky..
Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

Tak dizajnovo aj to Tipo viac zaujme, ale cena uz zacina byt prijatelna.
Odpovedať Známka: 1.1 Hodnotiť:
 

Musk sa na jednej strane stavia ostro proti umelej inteligencii, na druhej strane ani len neponuka moznost kupit si jeho auta bez samojazdiacich funkcii, ktore by nas kludne mohli zabit, ak by sa tak SW zrazu rozhodol.
Odpovedať Známka: 3.0 Hodnotiť:
 

netrep
Odpovedať Známka: 3.7 Hodnotiť:
 

Aj môj kávovar má teda umelú inteligenciu keď robí kafe sám, dokonca v určitú hodinu?
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Staci sa predsa opytat ci ju popiera a urcite nemoze neodpovedat ano ak nie.
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

Nie, tvoj automat tam ma konecny automat a nejaky casovac.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Keby bol konečný, nemal by ošetrovanie vstupov.
Odpovedať Hodnotiť:
 

skus si o tom daco precitat skor, ako si vylejes svoje srdiecko na internet.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

a mozno to nebolo zrovna srdiecko
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Ja len čakám, kedy niekto inteligentný spraví priestranný HB ako moja Astra G v elektrike.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Hentie sedany s kufrovým otvorom pre aktovku s notebookom si môžu kúpiť akurát manažérikovia.
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

Stale je to draha hracka

35000$ = 45000E = 2x Auris Touring Sports Hybrid

https://www.toyota.sk
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

$70k Tesla S stonily 65k€ (obe ceny bez DPH). Po prepočte to vychádza na 39k€ s DPH na Model 3
Odpovedať Hodnotiť:
 

MOTOROLA dotovala svoje polovodiče pre Východnú Európu aby zrušila najúspešnejšie tranzistory firmy TESLA!
A podarilo...
MOTOROLA nie je čínsky gigant, ale toto sa nerobí...
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

Musk hovoril ze objednavky dosiahly 115 tisic, nie 150 tisic :-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

od vtedy ich hodne pribudlo, už sú cez 150k
Odpovedať Hodnotiť:
 

30-tisíc Eur u nás nedosahuje ani stredná trieda!!!
Tak kto si to kupuje? Len tí najbohatší...!
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

Cigáni nezachránia planétu.
Ty budú kocovat ešte 20rokovna na nafte.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tieto autíčka majú aké výkony v elektromotorčekoch?
Dnešné elektrické rušne majú bežne aj 4-6 MW!
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár