neprihlásený Utorok, 16. apríla 2024, dnes má meniny Dana, Danica
Uvedená QLC flash pamäť so 4 bitmi na bunku, pôjde aj do bežných SSD

Značky: flash pamäťSSDToshiba

DSL.sk, 29.6.2017


Spoločnosť Toshiba, významný výrobca pamäťových a flashových čipov, tento týždeň oznámila novú generáciu svojej flash pamäte BiCS4, ktorá je ako prvá flash pamäť typu QLC, Quadruple-Level-Cell, s až štyrmi bitmi informácie uloženej v jednej bunke.

BiCS je označením pre technológiu viacvrstvovej flash pamäte, ktorú spoločne vyvíjajú Toshiba a SanDisk v súčasnosti už vlastnený spoločnosťou Western Digital.

Toshiba podľa oznámenia z novej štvrtej generácie BiCS už produkuje 64-vrstvové QLC čipy, ktoré majú kapacitu 96 GB. Rekordná je tak aj ich kapacita, keď maximálna kapacita doterajších flash čipov je 64 GB.

U technológií MLC, TLC a najnovšie QLC je v jednej pamäťovej bunke uložených viac bitov informácie. U TLC pre kódovanie troch bitov je potrebné rozlišovať osem rozličných úrovní náboja, u QLC až šestnásť.

U flash pamäte prichádza postupne k degradácii buniek a pamäť má tak limitovaný počet zapisovacích cyklov. Ten sa s prechodom na viac bitov uložených v bunke pri zachovaní výrobného procesu znižuje. Kým u TLC pamätí sa vo všeobecnosti počíta s 1000 cyklami, u QLC sa očakáva len 100 až 150 cyklov. Toshiba ale počet cyklov nezverejnila.


QLC flash pamäť Toshiby, kliknite pre zväčšenie (foto: Toshiba / Business Wire)



Spoločnosť QLC pamäť prvýkrát avizovala do budúcnosti už pred dvomi rokmi. Ešte minulý rok ale hovorila o aplikácii pre špeciálne veľké archivačné SSD s malým potrebným počtom prepisov.

Teraz ale prekvapila a podľa jej oznámenia QLC flash bude cielená aj pre použitie v bežných spotrebiteľských SSD do PC, v tabletoch a pamäťových kartách.

Vzorky pamätí už začala výrobcom SSD diskov a SSD radičov dodávať na začiatku júna. Kedy odštartuje masovú výrobu ale spoločnosť nezverejnila.

Okrem toho Toshiba avizovala aj prípravu výroby až 96-vrstvovej TLC BiCS4 pamäte. Vzorky takejto pamäte plánuje začať vyrábať v druhom polroku a masovú výrobu spustiť v budúcom roku.

Viac vrstiev 3D flash pamäte a viac bitov na bunku umožňuje zvyšovať hustotu uložených informácií, kapacitu čipov a tým aj zlepšovať pomer ceny a výkonu u flashových produktov. Ceny flashových produktov pre rast cien flashových čipov ale už dlhšie, od druhej polovice minulého roka, vo všeobecnosti rástli.

Zároveň s Toshibou oznámila pripravované produkty postavené na BiCS4 aj spoločnosť Western Digital. Tá na rovnaké termíny ako Toshiba avizuje výrobu 96-vrstvovej TLC flash a do budúcnosti s nespresneným termínom QLC flash.

Spojenie BiCS4 a QLC umožní podľa Western Digital vyrábať až 128 GB čipy, kedy by sa mohli objaviť takého produkty ale nie je jasné.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Spustená výrobca QLC flash pamäte s viac ako 200 vrstvami
Batérie vyhodené z vesmírnej ISS neočakávane nezhoreli a poškodili dom v USA
Sprístupnená beta verzia Ubuntu 24.04 LTS
Nový CPU Apple M4 majú dostať všetky Macy, s výnimkou najvyšších najneskôr do jari
Samsung sa v predaji smartfónov vrátil pred Apple


inzercia



Diskusia:
                               
 

no zbohom ... rychlo kupit M.2 (NVMe) Tamtung 960 Pro (jeden z mala SSD co ma zarucene MLC), lebo 99% trhu je dnes TLC
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

:D.. po precitani "uvedena qlc pamat" hovorim, no zbohom..
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

IMO je lepsia kupa OEM model Tamtung SM961... Mame ich viacero kusov nasadenych, aj v desktope mam 512 G model a maximalna spokojnost po ~2 rokoch.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

vyrobcovia si vzdy najdu sposob ako nam nanutit vyrobky s kurvitkami
Odpovedať Známka: 4.5 Hodnotiť:
 

dockame sa 512 GB mikroSD s 50 prepismi ... huraaaaaa
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

Ako casto vymazes/formatujes kartu vo fotoaparate alebo videokamere? Aj ak tocis nieco co zaberie 512G (film v raw 4k?), tak asi nie kazdy den... Pre niektore ucely karta s 50 prepismi fakt staci, aj tak si po 3-4 rokoch kupis novu. Akurat by to chcelo nejaky chytry protokol, ekvivalent SMART u HD aby sa dali zistit kolko je chyb.


Odpovedať Známka: -4.7 Hodnotiť:
 

Raspberrypi nebude podakovany
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Prečo by to malo stačiť a prečo by som si mal kupovať novú???
Som zástanca výrobkov naveky!!!
Odpovedať Známka: 5.7 Hodnotiť:
 

So sovietským zväzom na večné časy a nikdy inak...
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

Nie so sovietskym a už vôbec nie s nejakým zväzom.

Proste veci majú fungovať, a nie aby v najmenej príhodnej dobe zradili.
TOSHIBA vyrábala obvody, ktoré mám už asi 30 rokov a v pohode fungujú. Čo sa o TESLE povedať nedá...
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

TESLA == TEchnologicky SLAbe
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

čím viac pásikov, tým viac Adidas
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

kus slepá cesta vývoja - strašne slabá výdrž, moc rýchla degradacia ;(
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

trochu zvratene. na by som ocakaval ze pod 100 000 garantovanych na bunku to nepojde ani pri najvacsom shite, ale priznat len 1000 co dokonca len 100 .. tstss

šibi rybi ?

to už li-ion zalohovaná dynamicka pamat ma u mna vacsiu sancu a DVD-R
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

hej a mozno im to funguje lepsie ako sa cakalo, treba pockat na nejaky realny test
Odpovedať Hodnotiť:
 

realny test - 500 prepisov, uzasne rychlosti vsetko...a na konci sa docitas ze to bolo chladene tekutym dusikom
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

To je akokeby sa výrobca chválil že vyrobil motorku čo jazdí 500km/h ale má životnosť 100 až 150km
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

To by iste bola nejaka specializovana motorka pre pripad nudze!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Priekazne to je skor akokeby sa výrobca chválil že vyrobil padák čo zvláda neobmedzený počet zoskokov, ale vynášaní len nezanedbateľnú časť.
Odpovedať Známka: 4.0 Hodnotiť:
 

ale ved to sa robi bezne, co myslis, kto a preco vymyslel downsizing v motoroch?
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

downsizing je tu v prvom rade kvoli emisnym standardom. kto moze za to, ze vyrobcovia sli cestou downsizingu a teraz na to doplacaju aj spotrebitelia? tak ci onak, GM,relault,vw aj opel priznali, ze downsizing bol blby napad a neumoznuje nadalej dodrziavat emisne standardy, takze cesta najlahsieho odporu formou downsizingu je mrtva.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

jasne, ze je (a vzdy bola) mrtva, ked s mensim motorom sa neda minut menej paliva = neda sa mat mensie emisie. To je matematika ZS. Pri downsizingu ide o to, ze ten motor menej vydrzi = musis castejsie kupovat nove auto. Osatne je divadlo zo strany vyrobcov.
Odpovedať Známka: -7.8 Hodnotiť:
 

nie, roob, fyzika.
mensi motor - mensia vaha.
mensia vaha - menej energie na rozhybanie.
menej energie - menej paliva...

preto sa cim dalej, tym viac, vyrobcovia aut odklanaju od zeleznych liatin a nastupuju rozne technicke zliatiny hlinika a horcika.
kablove zvazky sa robia tak tenke, ze je problem vyrobit.
hlavy valcov, bloky - vsetko hlinik...
konstrukcia karoserie - ocelovu plecharinu nahradzaju tlakom liate hliniky...
vsetko len kvoli tomu, aby vaha isla dole a netrebalo do auta jebat silny motor...

to, ze menej vydrzi, je samozrejme... avsak nie to kvoli tomu, aby si kupoval casto auto (poziadavky na zivotnost motora sa nemenia - 250-300k/350-500k km pre standard/heavy duty), ale kvoli tomu, ze chces vykon a turbo musi trtkat mrte velke tlaky.
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

obaja ste uplne vedla

ano ide aj o znizovanie hmotnosti auta, ale to nie su ziadne zavratne cisla ked sa hmotnost znizi z 1300 na 1265 kil

ide o to, ze vykon motora ostava cca rovnaky (MUSI ostat cca rovnaky, pripadne aj vacsi) a sucasne objem motora klesa = vo vysledku je nadupanejsie turbo a je mensia aj spotreba, ale zasa sme na hranici technologii

a ked klesa spotreba, klesaju aj emisie

kedysi bola pre 1,2 TSI hranica 77 kW (uz aj vtedy to bolo riadne nadupane a bezne boli 63/66 kW pre 1,2 TSI), dnes ma 1,0 TSI bezne nad 80 kW a 1,2 TSI vedia dostat do 100 kW a pri 1,4 TSI je 110 kW samozrejmost


Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

ano? z kade cerpas data?

hlava valcov 1,3 je cca 7 kil, dvojliter cca 20 kil. bloky - liter hliniku ma cca 2.5 kila, ocel 8 kil... co je kokotsky vela... na celom motore je to 100 ks vs 400 kil...

karosarske diely - mas diel cca 12 kilovy z hlinika vs 30 kil z ocele...
kablove zvazky - desiatky kil len tak hore-dole, za tenkost...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

znizovanie objemu a zvysovanie vykonu vidis v priamom prenose v F1. Najvacsia picovina na svete, ked motor ma mat zruba +/- autobus zivotnost 5 pretekov = +/- autobus 3000km a taka honda nasadila v 8mom preteku uz hadam 6ty. Len automobilky nechcu ist so zivotnostou hore a cenou dole, taka 1.9TDI sa mohla dnes vvyrabat uz skoro zadarmo a mohla mat 2x tolko kW (samozrejme prehanam) ale nie, oni musia robit 1.0 benzin aby to nedajboze nevydrzalo viac ako ich zaruka, ktora je aj tak irelevantna kedze aj tam ojebavaju. Automobilky by mali byt pokutovane kazda jedna.
Odpovedať Hodnotiť:
 

F1 by som nebral reprezentativne. Totizto je tam mrte vela regulacii, ktore zabijaju progress.
Napr. aj ten tvoj predpisany motor - ziadne chladenie vzduchu, ziadne variabilne sanie/vyfok, vackovka len liata (ziadny karbon), predpisany objem, predpisane otacky, palivo, spotreba...

Zivotnost hore a cena dole?
Predpisana zivotnost je tu uz x-rokov rovnaka.
Cena dole? A to preco? Chces vyssiu zivotnost == pevnejsie materialy, prisnejsie kriteria na kvalitu, nove vyrobne procesy == geometricky vyssie naklady.
Ono nie je problem vyrobit auto, ktore Ti garantujem, ze vydrzi 1.000.000 km, ale tiez Ti garantujem, ze by si ho odo mna nekupil ani za cenu vyrobnych nakladov (bo auto sa sklada z cca 30k suciatok a min 20 roznych riadiacich jednotiek, ktorych sw sa navzajom ovplyvnuje)
Odpovedať Hodnotiť:
 

ad 1 liter.
Automobilka je firma. A treba si uvedomit prvu, najzakladnejsiu, poucku z ekonomiky pre uplnych zaciatocnikov, a to, ze cielom kazdej firmy je dosahovat zisk.

Teda, ludovo povedane - zakaznici 1 litre pytaju, zakaznici ich dostanu, automobilka zarobi. Ked budu zakaznici pytat 2 litre atmosfery, tak im ich automobilka zrobi (vid napr. Mazda...)

A ps: je jedno, ci robis 6.3l scorpio, 2.0l hurricane, 1.6l tgdi alebo 1.2l tsi - motor a motorove sucasti musia vydrzat minimalne 250(300)k km pri 95 percentile motorov. Toto si treba uvedomit - minimalne 250k (300k), potom generalka, potom jazdim dalej...
Nikto nebrani motoru bezat aj 1.3m, ak je sofer dobry - napr. Nemec chodi s takym passatom po akciach...

tldr - ak sa spravas k auto jako prasa, necuduj sa, ze skape skor ako ma.
Odpovedať Hodnotiť:
 

1.0 turbo benzin nevydrzi 250k ani ked sa na usi postavis. Je to jednorazovka, potom zahodit a kupit nove. Spytaj sa hociakeho mechanika. Ja som s 1.9TDI prekrocil 250k niekedy pred pol rokom a este 3 roky to pojde normalne, potom treba menit rozvody a pojde to dalej normalne. Samozrejme sa moze odyebat turbo, uvidime...
Odpovedať Hodnotiť:
 

jednorazovka? neprehanaj... len si treba len uvedomit ze 1.0 liter neni na jazdenie rally, ako to mnohi robia.
Odpovedať Hodnotiť:
 

https://goo.gl/CG7juZ
tu mas porovnanie 1.9TDI vs 1.6 Zial nieje to rovnaka generacia, takze ta starsia to ma vyrazne neferove, ale aj tak je stara 1.9 lepsia ako novsia 1.6 Keby boli rovnakej generacie, 1.6 by si ani neprdla!
Odpovedať Hodnotiť:
 

nemyslim si, ze zrovna starsia to ma neferove - prave euro6 ti mrte obmedzuje motory. nemozes krutit otacky, lebo dusik; treba ti recylkulovat co najviac spalin, cim sa, logicky, dostava menej kyslika do motora... okrem ineho...
plus mas pochuja vela elektroniky, ktora je skor na skodu veci - clovek sa pomaly za volantom citi, jako keby jazdil na playku a nie irl...

na to, ze jne to len 1.6 tak sa viac menej tej starsej aj napriek handicapu vyrovna (aj ked ta prva 1.9 je fakt legendarna, ta sa vw podarila)... chcelo by to ale novsej trosku odladit prevodovku a riadiaci soft vstrekovania...
Odpovedať Hodnotiť:
 

takze "stary" 63 kW motor 1,2 TSI tabulkove spotreby 4,4/5,6/6,6 vs. novucicky 81 kW motor 1,0 TSI spotreby 3,9/4,7/5,5 ... uz chapeme ??? nehovoriac o tom ze ten stary je 4-valec a ten novy 3-valec

vykon MENOZE klesat, lebo s 55 kW motorom (prastareee 15 rocne 1,4rky bez turba) sa dnes uz na dialnici ani neda chodit, lebo clovek musi cakat 5 minut kym moze predbehnut kamion
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

navyse tie stare 1,4rky bez turba zeru jak svina tabulkovo okolo 5,5/6,5/8
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

Len ci ono nie je v tomto pripade skor doraz na slovo TABULKOVO...
Povedze mi, ktore auto zere dnes tolko, co ma napisane v technicaku?
Tie cisla tam su poslednych 5-6 rokov iba vyrobcov vlhky sen. :(
Odpovedať Hodnotiť:
 

Priekazne nie vlhkejší sťa očakávanie relevantne formulovanej odpovede v reakcii na povedanie požadujúceho príspevku v písanej diskusii.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

tabulkovo, netabulkovo - ide o to co vyrobca uvadza a vzdy tie novsie downsize pretlakovanejsie tsi zeru menej

ked si zabrdol do tabuliek, udavat spotrebu tak ako sa udava je ABSOLUTNA SPROSTOST !!!

to co je spotreba v meste? minule som mal spotrebu okolo 10-11, lebo boli zapchy jak maria, pri strednych zapchach je 8-8,5 a s velkym stastim som pod 7

spotreba konkretneho auta sa ma udavat pri specifickych podmienkach:
- presna rychlost
- presne prevodovy stupen
- presne zatazenie
- presny vietor
- presna nadmorska vyska
- presny sklon vozovky
- presne gumy


Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

a este som zabudol:

- presne natlakovanie gum
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

ach jaj...

keby si vedel, o com tocis, tak sa odvolas priamo na nariadenie, resp.regulaciu 692/2008, ktora popisuje vsetky testy pozadovane pre vozidla v predaji.
a samozrejme je tu este aj norma 80/1268/ecc, ktora sa zaobera metodikou vypoctu spotreby pred euro5.
vsetky v zmysle platnych uprav, ofc...

takze, laskavo, netrep chujoviny o veciach, o ktorych nemas absolutne paru. jednak devalvujes pracu inych, co na tych autach pracuju, druhak ukazujes svetu, jaky si ignorantsky blbec.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

pretoze hovorit o spotrebe bez uvedeneho, je 3,14COVINA NAJHRUBSIEHO ZRNA

fabia II benzin 1,2 tsi, 65 km/h (na tachometri 70 km/h), 5tka, zatazenie iba ja (80 kg), bezvetrie, 130 mn.n.m, rovinka, barum3 letne R15 195/55 ....... a teraz, ano JEDINE TERAZ PRI TAKTO KONKRETIZOVANYCH PODNMIENKACH ma zmysel hovorit, ze pri takejto ABSOLUTNE NAJSETRNEJSEJ JAZDE som mal spotrebu medzi 3,5-4,0 (a to je benzin a nie prilis pretlakovane turbo)
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

gumy vpredu 2,35, vzadu 2,55 atmosfery
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

trepes piate cez deviate a miesas hrusky s jablkami.

to, ci sa nieco hybe alebo nie zavisi od sil.
v pripade motora je to ista sila posobiaca na istom ramene, ktora sa snazi posobit na koleso, ktore je istou silou tlacene na zem a ktore kladie isty odpor voci toceniu. a aby toho celeho nebolo malo, je tu ista sila, ktora sa snazi posobit oproti tej sile, ktoru vyvijas a snazi sa istym sposobom udrzat teleso v rovnovaznom stave. a este je tu dalsia sila, ktora posobi na plochu telesa a snazi sa ju tlacit spat v protismere...

a este su tu aj iste sily, ktore istym sposobom posobia v istych suciastkach medzi (m) motorom a (k) kolesom a istym sposobom ovplyvnuju, kolko sily z tej povodnej dojde z (m) na (k).

zakladna otazka: v akych jednotkach sa uvadza sila a preco ju nikde neuvadzas?
ci si len cital, ze viac kw je fajn a malo kw==nepojazdne vozidlo?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

"..to, ze menej vydrzi, je samozrejme... avsak nie to kvoli tomu, aby si kupoval casto auto.." -

- a imho, práve to je (bohužel) na celém tom automotive asi to nejdůležitejší.. ;( :/

takže tie autá sa budú naJUST robit aj z plastů, (ak sa z velkej časti už nerobia..), ba hoc aj z drevotriesky,/lepenky - jako tie usácke "domy", *emerické - všetko len v mene čo najkratšieho spotrebného cyklu, v mene čo najvačších *sales - tak, aby si (závislý) zákazník, musel, bol nútený kupovat nový vůz nejmín každích prá měsíců.. každé 2 - 3 - 4 ..

(ovšem, za cca rovnaké cenové hladiny aut, jako v cca súčasnosti, (jako sú zaužívané počas.. - vlastne počas celej historie automotive.. (t.j. nejen za poslední dekádu, ale kliudne aj za celé posledné 100letí)

-= !*drahší (věc) je už jenom byt,/dům*! !!..

(z ceny kt. tvorí cena vozů (hocijakého) cca (1/2) - 1/3, - 1/4 - až 1/8, - 1/9, ( - 1/12)
Odpovedať Hodnotiť:
 

*drahší (věc), o´krem osobn.vozů, je už (takmer výlučne) jenom - byt,/dům! !!!*

(tá komparacie tíech ceny bytů, domů vs automotive - jen velice ilustrativný, "skolský" príklad:

cena bytu: 30 000

-"obyčajného:
ehm, well,: *50 000*

cena auta: 5 000




cena bytu delux, "drahého ;D :p :

*80 tisíc - 120 000 - 160 tisíc

cena vozů "deLuxe: 8 000 - 12 000 - 16 tisíc



nj, vždy o ten rád, o tú nulu mín..
Odpovedať Hodnotiť:
 

prave ze fyzika! Ked ma slabsi motor davat rovnaky vykon ako silnejsi motor, jednoznacne musi mat vacsiu spotrebu. A co trepes o vahe... 1995-2005 mali F1 3l motor 91kg. 2006-2013 mali 2,4l 94kg motor. Od 2014 maju 1,6 turbo, ktore maju mat 145kg, ale tam su zaratane aj elektropicoviny, takze ani srnky netusia kolko ma samotny motor... kazdopadne nebude mat vyrazne ine cislo ako tie vyssie...
Odpovedať Hodnotiť:
 

rit palovu...

ked uz sa bavime o slabsom a silnejsom motore a vykone, tak si treba uvedomit, ze ten vykon neni zavisly len od objemu spalovacej komory.
zacneme napr. vstrekovanim, mozeme prejst cez saci kanal (do ktoreho niektore automobilky montuju elektronicky riadene lopatky na lepsie premiesanie paliva), saci manifold... ak ideme dalej, dost zalezi aj na napr. vyfukovom manifolde, resp. akym sposobom su odvadzane splodiny... a samozrejme napr. vackova hriadel, ktorej rozmery a sklon dost ovplyvnuju vykon...
plus turba, superchargre, filtre, egr (a podobne kokotiny na emisie)...

dalej, kokotsky dolezita je konstrukcia - boxter/v/radova...
potom je tu wankel - 1.3/1.4 s 300kw a 9l spotrebou vs novy wankel mazda upgrade 1.3/1.4 s 388/420kw a 4.1-4.7l spotreba...

a samozrejme, logicky - cim vacsi motor, tym vacsia vaha, tym pevnejsia kostra treba == extra kila, tym vacsiu silu musi davat...
je to easy...

ps: od kedy je f1 homologizovana na cestnu premavku?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Presne tak. Ale najzavislejsi je na tom, kym je merany.
Odpovedať Hodnotiť:
 

samozrejme, preto existuje msa a su tu iste cgm a cgmk, opakovatelnost a reprodukovatelnost meracej metody. plus skusobne parametre popisane v medzinarodnych normach...

ps: ked si niekto chce ojebavat, je to na jeho tricku :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Také motorky sú a niektorí ľudia v ich existencii význam vidia.

http://dopice.sk/jQo
Odpovedať Hodnotiť:
 

dragstery, motory do F1, raketove motory, jedLO ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

To s tou motorkou nebolo až tak pritiahnuté za vlasy. Napríklad také Bugatti Veyron pri maximálnej rýchlosti spotrebuje benzín za cca 12 minút, pričom prejde cca 82 km. (Samozrejme, nehovoríme tu o životnosti)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Takto si SSD ešte dlho nekúpim.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

take ssd neni zle
ale len a iba ked to neni sockovske lacne ssd
lacne=zle zle moc vela zle a vsetko! vsade! na veky vekov!
lebo
lebo!

Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

pomylil si si slovicka ESTE a UZ

SSD si mal kupovat idealne pred 4-5 rokmi v casoch 34 nm a prechodu SLC-MLC kde vyrobcovia pri MLC deklarovali 3000-5000 prepisov pre MLC (realne niekolko-nasobne viac) a uz bol trim a garbage collection a wear leveling a nie 25 nm a dalej 20/19 nm a este dalej 16/15 nm TLC atrapy s deklarovanymi 150-300 prepismi (aj ked realne tiez niekolko-nasobne viac)

prve 32-64 GB intel Eckove a Xove modely 50 nm SLC nemali dokonca ziadny trim, ale SLC kusky mali zato deklarovanych 100 000 prepisov
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

..a to už sa ted asi nevyplatí kupovat (nové) SSD, či..?

alejo, presne viem co myslím, očom píšeš..

ale, - na co sa ješte čaká, na jaké ..technologie, ( - a hlavne - dokedy?
Odpovedať Hodnotiť:
 

(btw - ani nevraviac, že pred tými cca 4 - 6 rokmi, aj ked v (takmer) všechtkích iních parametroch boli ssd-čká výhodnejšie, lepšíe, - ale v kapacitách boli kus malé,
možno nemali, neponúkali vtedy ešte 256 - 512 gb (1, - even 2 tb)

(ale možno sa mýlim, a 256 gb už boli

nvm, či 512, vtedy tie asi ešte ne.. (pre "public markets, bežních zákazníkov)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ale cena tychto produktov bola tiez celkom ina liga :(
Odpovedať Hodnotiť:
 

PODPÁSOVKA OD O2.

OD 3.7. RUŠÍ DATOVÉ PRENOSY PO VYYČERPANÍ PREDPLATENÝCH DÁT.

VÝHOVORKA JE NEJAKá EU LEGISLATÍVA.

PRAVDEPODOBNE IDE O REAKCIU NA NEÚSPECH SLUŽBY DATAHIT A JEJ SILENÉ PRETLÁČANIE.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

mhmm.. to je asi ako keby si si kupil dialnicnu znamku, ktora ta opravnuje ist po dialnici 3km, a po precerpani km mozes ist rychlostou 1cm/min ale po novom uz nemozes :) no neposerem sa, O2 dialnicnu znamku by som nekupil ani za starych podmienok ani za novych ani za ziadnych.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

:o s01e08
whauu, that escalated quickly!

teda, možno pomalšie, doted 7 dielov bola jen pomalá mystika, tajemno, kouř,-mlha a dým, ale ted to *Bbohové -

- ted to Bohové rozbalili a rozpálili naplno! :o :p


(nj, starký, starý chlapík, čo vyzerá tak ..*Capo -vsky, jako Padre, padrino - je vlastne Odin :o :p
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

btw. - a sory za vyspoilerovanie (*Odina
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Ak by tam zakomponovali to zohrievanie co minule niekto objavil, ze obnovuje zivotnost, tak by to bolo mozno schodne. Ale mozno pre facebook a youtube sa hodia na ukladanie foto a videi.
Odpovedať Hodnotiť:
 

a potom si niekto na ssd pusti progressquest :)
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár