Uvedená QLC flash pamäť so 4 bitmi na bunku, pôjde aj do bežných SSD
Diskusia k článku: Uvedená QLC flash pamäť so 4 bitmi na bunku, pôjde aj do bežných SSD
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Re: no fuj
Od: motor-man
|
Pridané:
2017-07-01 18:48:55
rit palovu...
ked uz sa bavime o slabsom a silnejsom motore a vykone, tak si treba uvedomit, ze ten vykon neni zavisly len od objemu spalovacej komory.
zacneme napr. vstrekovanim, mozeme prejst cez saci kanal (do ktoreho niektore automobilky montuju elektronicky riadene lopatky na lepsie premiesanie paliva), saci manifold... ak ideme dalej, dost zalezi aj na napr. vyfukovom manifolde, resp. akym sposobom su odvadzane splodiny... a samozrejme napr. vackova hriadel, ktorej rozmery a sklon dost ovplyvnuju vykon...
plus turba, superchargre, filtre, egr (a podobne kokotiny na emisie)...
dalej, kokotsky dolezita je konstrukcia - boxter/v/radova...
potom je tu wankel - 1.3/1.4 s 300kw a 9l spotrebou vs novy wankel mazda upgrade 1.3/1.4 s 388/420kw a 4.1-4.7l spotreba...
a samozrejme, logicky - cim vacsi motor, tym vacsia vaha, tym pevnejsia kostra treba == extra kila, tym vacsiu silu musi davat...
je to easy...
ps: od kedy je f1 homologizovana na cestnu premavku?
|