|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ja som za
Od: ja som za
|
Pridané:
26.10.2018 12:51
Kým sa tu strhne zase 500-príspevková diskusia, skúsim zmieriť obe strany týmto paradoxom:
Ja som za letný čas, a ešte radšej GMT+3, +4, lebo nič, ani potreba neskorovečerného slnka, tak nedonúti lenivcov skôr vsať, ako to, že im o 6:00 budú hodinky ukazovať 9:00.
|
|
Re: ja som za
Od: čitateľ
|
Pridané:
26.10.2018 12:56
Skorej vstať? Však pri tvojom posune by slnko v zime vychádzalo o 10 až 11 hodine.
|
|
Re: ja som za
Od: dj_v
|
Pridané:
26.10.2018 13:29
V sobotu a v nedeľu mi to je jedno a keď som v práci tak tiež :D
|
|
Investuje do diskusie o posune času.
Od: EU best idea 2018
|
Pridané:
26.10.2018 15:18
Presne tak dĺžka dňa zavisí od toho o koľko hodín posunieme čas.
|
|
Re: Investuje do diskusie o posune času.
Od: in2desire
|
Pridané:
26.10.2018 17:10
v postate je to jedno , hlavne nech to je v celej europe rovnako .. viac problemov by to narobilo keby sa europa rozhadala a pri cestovani verejnymi prostriedkami by sa ludia stratili v grafikone , alebo cestovnych poriadkoch ak ide vlak cez rozzne staty , Osobne bu som za letny cas a menej depresii v zime ked slnko zajde o 4PM .. a v lete .. komu je dobry vychod slnka o pol druhej rano? (aspon na vychode)
|
|
Re: Investuje do diskusie o posune času.
Od: Ahasver
|
Pridané:
26.10.2018 17:28
Boľševikmi vypatlaným, eštébakmi prevychovaným lúzerom tohoto zdegenerovaného národa je to jedno, riadia sa časom, keď otvoria zrána miestnu samoobsluhu s čerstvým pečivom a ľacným chľebíkom s ľacným mľiečkom, trebárs aj o 3.00 hod. SEČ.
Lúza lumpenproletariátu si potrpí na komunistickú prevýchovu, ako keby nemali doma mrazáky, teplovzdušné rúry, mikrovlnky s nákupom potravín deň vopred v prípade ich ohrevu.
Ráno je v samoške vždy čerstvé.... ako keby mali vystáť zdegenerovanci frontu zamotanpú tri razy okolo obchodu.
Tiež vnúča, pravnúča, inteligentný panchart potrebuje teplý rožtek nasúkať do jeho degenerovanej, komunistickej papule.
|
|
Re: Investuje do diskusie o posune času.
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
26.10.2018 17:36
No, niekto potrebuje rano rozteky a niekto lieciky.
|
|
Re: Investuje do diskusie o posune času.
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
28.10.2018 8:07
ja potrebujem rano pomasirovat. posli mi nejaky eskort
|
|
Re: Investuje do diskusie o posune času.
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
29.10.2018 8:22
Som si isty, ze ked najdes DSL.SK najdes aj eskort podla tvojich preferencii (lebo si skoro ziadne neuviedol).
|
|
Re: Investuje do diskusie o posune času.
Od reg.: raketa
|
Pridané:
26.10.2018 23:16
Ked si chce niekto uzit po praci co najviac svetla mal by chodit o hodinu skor do prace, zimny cas za to nemoze. Je totiz nepodstatne, ake cislo ukazuje cifernik hodin, svetlo totiz nebude v lete o hodinu dlhsie, len cifernik ukazuje vyssie cislo.
|
|
Re: Investuje do diskusie o posune času.
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
27.10.2018 19:21
Vies, upratovacke je jedno ci pride do prace o 6:00 alebo 7:00. Ale k vela veciam potrebujes kolegov. Co z toho, ze pridem do prace o 6:00, ked tam nikto nebude?
|
|
Re: Investuje do diskusie o posune času.
Od: IT expert
|
Pridané:
27.10.2018 19:53
Tak si chod rano zaplavat alebo zabehat a az potom chod do prace. Ked si nevies poradit sam.
|
|
Re: Investuje do diskusie o posune času.
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
27.10.2018 20:58
A co to ma spolocne s tym na co som reagoval?
"Ked si chce niekto uzit po praci co najviac svetla ..."
|
|
Re: Investuje do diskusie o posune času.
Od: tvoj sused
|
Pridané:
27.10.2018 23:43
ze si uzije ten cas rano
|
|
Re: Investuje do diskusie o posune času.
Od reg.: raketa
|
Pridané:
28.10.2018 9:54
to si ale mozete nastavit vseobecne v praci ze pracovny cas zacina o hodinu skor, stale to nema vobec nic do cinenia s letnym alebo zimnym casom
|
|
Re: Investuje do diskusie o posune času.
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
29.10.2018 8:23
Jaj, vy mate pracu, kde ste vsetci kolegovia pokope v kancelarii, co?
|
|
Re: Investuje do diskusie o posune času.
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
26.10.2018 17:35
Suhlasim, az na tu celu EU rovnaky cas. Ty si asi po EU vela nenachodil, co?
Fini si s Normi s Svedmi ani nevedia prist na meno?
Estonsko, Litva, Lotyssko su uplne odrezani od EU?
Ked tunelom prejde francuz do Anglicka alebo naopak?
A Portugalci so Spanielmi?
To by sme dopadli ako v Cine. Tam maju taky jednotny cas, UCT+8. Tej vacsine cinanov, co ziju pri pobrezi to nevadi. Ti na druhej strane pri hraniciach s Indiou a ostatnymi ten cinsky UTC+8 kompletne ignoruju.
Obavam sa, ze Nemecko si necha UTC+1. SK,PL,HU budu zrejme za UTC+2. Cechov to bude tahat aj k Nemecku, aj k V4. Uvidime.
|
|
Re: Investuje do diskusie o posune času.
Od: čitateľ
|
Pridané:
26.10.2018 17:40
Kontrolná otázka, kedy u nás v lete vychádza slnko?
|
|
Re: Investuje do diskusie o posune času.
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
26.10.2018 17:43
timeanddate.com/sun/slovakia/bratislava
|
|
Re: Investuje do diskusie o posune času.
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
26.10.2018 17:50
To platí pre najzápadnejšiu časť SR. Ale to nie je pupok SR, či?
|
|
Re: Investuje do diskusie o posune času.
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
26.10.2018 18:11
To bol z googlu prvy link. Zoznam linkov pre vsetky okresne mesta najdes TU, TU a TU.
|
|
Re: Investuje do diskusie o posune času.
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
26.10.2018 18:22
Tým som len chcel poukázať na to, že nie celé Slovensko sa riadi podľa Bratislavy. Bratislavčania nie sú najdôležitejší, nie sú ani väčšinou obyvateľstva SR.
|
|
Re: Investuje do diskusie o posune času.
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
26.10.2018 18:26
Vsak ja viem. Ale timeanddate.com/slovakia nefunguje a ktore mesto tam mam dat? Predsa to co sa pouziva statisticky najviac (Google povedal, ze Bratislava). Ked uz si tam, je problem sa prekliknut kam ty chces? Alebo som mal dat najmensie mesto na Slovensku, nech sa musi prekliknut skoro kazdy??
|
|
Re: Investuje do diskusie o posune času.
Od: lokaj83624
|
Pridané:
26.10.2018 19:16
nie ozval sa preto aby si vyliecil svoj komplex menejcennosti z Bratislavy
|
|
Re: ja som za
Od: ja som za
|
Pridané:
26.10.2018 13:45
Šak ak má večer dlhšie svicic (šeci chcú), musí ráno neskôr vyjsť (neuvedomujú si, alebo je im jedno) a teda musia skôr - potme vstať (nechcúúú)
|
|
Re: ja som za
Od: andin
|
Pridané:
29.10.2018 13:38
radsej vstanem potme a domov pridem "cez den", ako naopak
|
|
Re: ja som za
Od: digitálky lupa world
|
Pridané:
29.10.2018 20:56
To si pekne napísal, úplne súhlasím
|
|
Re: ja som za
Od: čitateľ
|
Pridané:
30.10.2018 6:32
No veď za letný čas sú hlavne tí sedmospáči, ktorí chodia do práce na deviatu. Takže radšej nech to samo svieti dlhšie, ako by mali skôr vstať.
|
|
Re: ja som za
Od: baffiak
|
Pridané:
31.10.2018 7:24
chodim do prace na 7 (lebo potraviny otvaraju az o 6), bol by som tu aj skor, ale to by som bol bez ranajok a to by som nedal. a predsa som za letny cas - vazne nepotrebujem rano kopu svetla a vecer to posobi "depresivne", ked clovek ide z prace za tmy
|
|
Re: ja som za
Od: slecna.l
|
Pridané:
31.10.2018 10:52
Na mna zase tma rano posobi, akoby som sa chystala na nocnu. Aj dve hodiny bez svetla mi rozhadzu den. Vecer mi je to jedno, som vystavena a idem oddychovat.
|
|
Re: ja som za
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
26.10.2018 16:11
Je to nejaky problem?
V praci musis byt 8,5 11,5 hodiny... ci pojdes do prace na svitani alebo 2-3 hodky potom tak je to jedno nie?
Je to o zvyku... A v konecnom dosledku si ludia sami sebe skodia tym, ze v zime sa robota zacina este za tmy a je to tym, ze sa riadia jeblymi cislami a nie Slnkom.
Pokojne moze byt 11:00 a bude svitat... odkrutis si 8,5 hodiny a ides domov... Su to len cisla a zvyk. Pohyb Slnka tym, ze si niekto zmeni cas na hodinkach nezmeni.
|
|
Re: ja som za
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
26.10.2018 16:19
Ako bolo spomenute...
Staci to spravit tak, ze s vychodom Slnka bude vzdy 6 hodin a hotovo.
Tu pekne vidiet ako je spolocnost lahko manipulovatelna. Jedna skupina sa rada nechava jebat do analu ( mejnstriiim). Druhej skupine je vsetko u pici. No a tretia skupina by rada oslobodila mysle ludi no zial... z tretej skupiny prva skupina spravila extremistov, fasistov, konspiratorov, blaznov a pod.
Cize najlepsie sa ma druha skupina, ktora ale doplaca na kroky prvej skupiny ale casto nepriamo, co dokaze druha skupina prekusnut.
|
|
Re: ja som za
Od: ...
|
Pridané:
26.10.2018 16:24
Clovek, co chce mat presny vychod slnka o 6:00 nie je ziaden myslitel, ale idiot, ktory nema ponatia o elementarnom fungovani toho o com je presvedceny, ze tomu rozumie a ostatni su blbci/ovce a ine prirovnania, ktore platia na neho.
|
|
Re: ja som za
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
26.10.2018 17:03
Kolko krat ti mam zopakovat, ze je absolutne jedno co hodinky ukazuju. Su to len cisla.
Vychod Slnka moze byt podla mojich hodiniek o 12:00 do prace by som siel o 14:00 no a 22:00 by som sa z nej vratil... kym by zapadlo Slnko co by bolo okolo 0:00 by som bol este do 3 hore a isiel spat no a o 10:00 by som vstal, cize pred jeho vychodom... je to problem?
|
|
Re: ja som za
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
26.10.2018 19:47
Stale to nemeni nic na tom, ze cely svet okrem par vyvolenych je v otroctve.
Ty si otrok a musis sa riadit cislami...
Sloboda tu davno nieje. Mas tu stovky prikazov, pravidiel.... debata na dlho ale len z rozumnymi... mejstriim vidi anarchiu a aj tu si zle vyklada.
|
|
Re: ja som za
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
26.10.2018 19:48
*ale len s rozumnymi
|
|
Re: ja som za
Od: Barbar Onan
|
Pridané:
26.10.2018 20:15
A kedy tu ta sloboda bola? Ktore obdobie bolo to vysnivane?
|
|
Re: ja som za
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
26.10.2018 20:28
Ved to, ze ziadne.
Tento svet patri energii, ktora ma rada moc.
Preto od nepameti chce vzdy uzka skupina ludi rozkazovat druhym.
Idealny stav by bol, keby bol kazdy statom. Len to by museli ludia rozumovo vyspiet. Predisli by sme aj premnozeniu, kedze sudit ta za tvoje ciny by ta mohla poskodena osoba a ta by zvazila ci ta zabije alebo len zmrzaci alebo ta nejak inak potresta.
Je to uvaha na dlho ale bolo by to najlepsie.
|
|
Re: ja som za
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
26.10.2018 20:43
Vsetko zle je na nieco dobre a naopak. Najlepsie by to urcite nebolo, lebo to o com ty pises je utopia (vsetci ludia rozumovo vyspeli) a anarchia (sloboda tu davno nie je, lebo su tu prikazy a pravidla + poskodeny sudcom)
Ta vyspelost sa zrejme casom zlepsovat moc nebude, lebo clovek sa uz tisicrocia sprava slusnejsie, ked ma pocit, ze ho niekto vidi (kedysi na to mali nabozenstva, dnes asi lepsie funguju kamery)
|
|
Re: ja som za
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
27.10.2018 3:34
Len tie najvacsie zlociny sa nepachaju na kamerach.
To nieje utopia... s kazdym clovekom sa vies dohodnut... dokonca nepotrebujes ani platidlo... vymenis energiu, pracu
Vravim... mozno ti to pride divne neviem, neviem ako hlboko si ponoreny v tomto svete, tomuto svetu chyba laska...
|
|
Re: ja som za
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
27.10.2018 19:24
Naozaj s kazdym? Preto potom mame v trestnom zakone pravidlo 3x a dost? Pozri si Krimi noviny na JOJ a chod tym ludom povedat toto iste :-)
|
|
Re: ja som za
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
27.10.2018 20:16
Ludom jebe prave z tej televizie... pusta ju tam kokotiny a propaguju kokotiny.
Pozri keby slo o jedlo a pracu alebo strechu nad hlavou stale najdes ludi co ti to poskytnu.
|
|
Re: ja som za
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
28.10.2018 2:07
Warface & D-Sturb - Open Your Eyes
|
|
Re: ja som za
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
29.10.2018 8:26
"Closing" ears...
|
|
Re: ja som za
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
26.10.2018 16:33
Uvedomujes si, ze to znamena posunut cas (cca o minutu) KAZDY DEN?
Takmer vsetky hodinky na svete mozes zahodit. Vsetky programy co len trochu nieco robia s casom musis preprogramovat.
|
|
Re: ja som za
Od: gyno
|
Pridané:
26.10.2018 16:38
... alebo podnikas a vstavas, kedy chces, cez den sa ides prejst, alebo si das kratky slofik ... Nejake posuny casu a zabomysie vojny "o cisla" Ta nasledne vobec netrapia ... Btw., zimny cas je povodny, bol tu x-rokov az do takmer polovice 20-teho storocia a nikoho to netrapilo ...
|
|
Re: ja som za
Od: Barbar Onan
|
Pridané:
26.10.2018 16:50
To sotva. Zimny cas rovnaky pre cele pasmo existuje iba od vynajdenia zeleznice. Dovtedy mohla mat kazda obec vlastny cas a nikoho to netrapilo ;)
|
|
Re: ja som za
Od: jaaaaaaaaaaaj
|
Pridané:
26.10.2018 17:05
JA som PROTI
Nie každý príde do práce, lebo TAM MUSÍ BYŤ nejaké hodiny.
Skúste si predstaviť, že desiatky tisíc ľudí pracuje pod holým nebom, iní rozvážajú tovar, ďalší v hore, na elektrických stožiaroch atd.
Prečo nahrádzať jeden nezmysel ešte väčším?
Čas tak, ko bol stáročia, nejak vznikol a nie náhodou.
Stále si niektorí nerozhľadení namýšľajú, že sú chytrí... :(
|
|
Re: ja som za
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
26.10.2018 17:12
Vies co je vobec cas?
Je to pohyb.
Ty si si pohyb rozdelil na hodiny. Slnecny cyklus ale tym, ze si upravis cisla nijako nezmenis. Si len zvyknuty na to, ze o 22:00 je tma.
Ja mozem mat hodinky nastavene tak, ze mne bude pri zapade ukazovat 0:00 a tebe 22:00 ale napriek tomu do prace pojdem vtedy kedy ty aj do tych obchodov pojdem za dna. Len tebe budu cisla ukazovat inak ako mne. Uz chapes o co ide?
|
|
Re: ja som za
Od: myslitel 3000
|
Pridané:
26.10.2018 19:32
cas je pohyb...
To je take zenove.
|
|
Re: ja som za
Od: čitateľ
|
Pridané:
27.10.2018 5:17
Ale aby si videl čas, tak sa nesmieš hýbať.
|
|
Re: ja som za
Od: Stvoritel bohov
|
Pridané:
27.10.2018 23:23
zastav absolútne všetok pohyb vo vesmíre a zastavíš čas
|
|
ultraradikalny faktizmus
Od: syntaxterrorX .XX
|
Pridané:
28.10.2018 5:49
Mnooo...lenze ked matematicky vychadza, ze v ramci citovania by to nejakemu vychcanemu kemperovi so snajperkou priekazne zapadalo do planov.
|
|
Re: ja som za
Od: IT expert
|
Pridané:
26.10.2018 21:55
Si dost mimo. Polnoc je okamih, kedy je "slnko" najnizsie a sucasne skoncil jeden den a zacina druhy. V nasich koncinach kvoli posunu oproti 15 poludniku a drahe Zeme je to +- 20 minut, ale nie hodina.
Niekomu mozno vyhovuje, ze si povie ze je pondelok, hoci realne je este nedela. Alebo si povie, ze maj ma 100 dni a december a januar mozeme zrusit. Alebo sa bude utesovat, ze ma 20 cm vtaka, hoci ho meria metrom, co ma prvych 10 cm odstrihnutych.
Ok, je dokazane, ze vacsina ludi sa vzdy myli a tych rozumnejsich je mozno naozaj len 30%. V praxi vsak dojde k tomu, ze vsetko sa posunie, postupne, logicky, prirodzene. A ludia sa budu dozadovat napr. zaciatku skoly o 9:00.
Rozumny clovek totiz chape, ze prirodne zakony neprecura a nech ich ako pevny bod od ktoreho sa bude odvijat vsetko ostatne.
|
|
Re: ja som za
Od reg.: John D. Bill
|
Pridané:
27.10.2018 0:00
> Polnoc je okamih, kedy je "slnko" najnizsie
blbost, vtedy slnko nevidis, ergo nemozes overit ci je najnizsie
|
|
Re: ja som za
Od: IT expert
|
Pridané:
27.10.2018 14:56
Poviem ti tajomstvo.
Ked mas slnko priamo nad gebulou, tak je to 0 stupnov. Kedze je zem gulata (fakt, aj ked sa kvoli gravitacii vola elipsoid), existuje bod, kde je presne 180 stupnov. Je to tiez nad tvojou gebulou, ale "z druhej strany". No a tento bod mozeme nazvat, ze je "slnko najnizsie", lebo od tohto okamihu sa zacina novy den.
Ak by si vytiahol paty z domu, tak v lietadle ti to pekne znazornia na paneli v sedacke.
|
|
Re: ja som za
Od: IT expert
|
Pridané:
26.10.2018 21:57
Sory, umiestnilo to k inej reakcii ... Dik.
|
|
Re: ja som za
Od: čitateľ
|
Pridané:
27.10.2018 21:26
Tvůj čas je pouho pouhé prozatím..
|
|
ultraradikalny optimizmus
Od: syntaxterrorX .XX
|
Pridané:
28.10.2018 2:12
Popri Modlitbe pri implementacii quickfixu obsahuje ale .zbierka Nevyslyšaných modlitieb IT vyvojarov i množstvo ďalších, priekazne nemenej optimisticky ladených legislatívnych návrhov.
|
|
Re: ja som za
Od: 7755665587
|
Pridané:
26.10.2018 18:25
Presne tak, aj odchody vlakov by sa mohli riadiť časom od východu slnka.
|
|
Re: ja som za
Od: Ideme vlakom
|
Pridané:
26.10.2018 21:30
Počkať, a ony sa neriadia?
|
|
Re: ja som za
Od: Kamikaze1
|
Pridané:
27.10.2018 12:17
Však ano, na tie čo idú cez deň a tie v noci. Ale pri našich vlakoch tie čo by mali ísť cez deň často idú v noci.
|
|
Re: ja som za
Od: hmmmmmm
|
Pridané:
22.3.2019 21:11
Čo vichádzalo...
ALE ZAPADLO bi o piatej ráno!!!
|
|
Re: ja som za
Od: ja som za
|
Pridané:
26.10.2018 13:00
Vysvetlenie: mestskí kaviarnici a žúristi majú fixnú ideu, že do roboty sa chodí na deviatu. A že sa večer žije aspoň do polnoci. Lenže večer treba slnko a myslia si, že ho dosiahnu administratívnym opatrením - posunom času. Na názor, že by mali skôr vstať neodpovedajú nič spisovné, alebo aspoň rozumné. Ale fakticky dosiahnu to, čo normálni chovatelia sliepok a načúvači líščích uspávanok praktizujú už generácie: do roboty pôjdu na šiestu, fajront o druhej-tretej a do večera času dosť (hodiny budú ukazovať samozrejme pre dobrý pocit 9 a 18). Nechápu, že slnko kvôli nim dlhšie nebude svietiť, no a my už dáko vydržime, že obed bude o tretej.
Ale nebolo by logickejšie formálnu polnoc mať v strede noci, obed v strede dňa a spať pred polnocou toľko ako po polnoci? A to ešte ani nehovorím, že zdravšie...
p.s. kto vie, čo to je a prečo sa tak volá SEDMISPÁČ? :-)
|
|
Re: ja som za
Od: gbfgnf
|
Pridané:
26.10.2018 13:02
logicky to maju zidia, den zacina vychodom slnka a tak by to malo byt
|
|
Re: ja som za
Od: Murkoslav
|
Pridané:
26.10.2018 14:27
Omyl, u židov začína deň západom Slnka !
|
|
Re: ja som za
Od: baba
|
Pridané:
29.10.2018 7:43
Takže židia sú upíri?
|
|
Re: ja som za
Od: dj_v
|
Pridané:
29.10.2018 12:10
finanční?
|
|
Re: ja som za
Od: ja som za
|
Pridané:
26.10.2018 13:13
A ešte k tým IT problémom: ako najväčší sa tu dookola omieľa implementácia klienta TatraPay. Ja som ho tiež implementoval, všimol som si 3 písmená GMT v špecifikácii a aj iné chyby, na ktoré som ich upozornil a boli opravené.
To že hurá programátori, ktorí všetko dokážu za 5 minút, nedokážu prečítať zadanie, nie je problém posunu času ale posunu IQ
|
|
Re: ja som za
Od: Barbar Onan
|
Pridané:
26.10.2018 13:16
Lebo vo vsetkych pracach mozes koncit o druhej, hlavne v BA..
Nebolo by lepsie mat dve casove zony, jednu pre BA a jednu pre zvysok Slovenska? Tieto dva tabory sa nemaju sancu dohodnut..
|
|
Re: ja som za
Od: ja som za
|
Pridané:
26.10.2018 13:18
No však práve preto. Práca sa bude končiť o 17:00 GMT+4, čo bude 14:00 GMT+1 (=naša zóna)
|
|
Re: ja som za
Od: ja som za
|
Pridané:
26.10.2018 13:21
No však práve preto. Práca sa bude končiť o 17:00 GMT+4, čo bude 14:00 GMT+1 (=naša zóna, v ďalšom "skutočný čas").
Toto si myslia mudrlanti, že posunú hodinky dopredu a zrazu bude slnko svietiť dlhšie. Keďže zemeguľa/plocha (pre korektnosť) sa nebude točiť pomalšie, tak to zároveň znamená, že do práce sa bude chodiť na 9:00 ich času, čo znamená 6:00 skutočného času, ale to si vôbec neuvedomujú a ja sa im z toho vysmievam.
|
|
Re: ja som za
Od: Cpx
|
Pridané:
26.10.2018 14:00
Zemegula sa bude tocit pomalsie, kazdodenne spomaluje.
|
|
ultraradikalny faktizmus
Od: syntaxterrorX .XX
|
Pridané:
26.10.2018 14:06
Nenapadlo by ma, že tu bude niekomu potrebné vysvetľovať, že na polčas rozpadu bežné mazivá na ložiskách točne firmamentu výnimku priekazne nemajú.
|
|
Re: ja som za
Od: cakino
|
Pridané:
26.10.2018 13:19
Ako chces dosiahnut aby bol stred noci o polnoci? Ved dni sa skracuju a predlzuju dookola. Ci chces zaviest 4 zmeny casu za rok? Tak to neviem ci by niekto chcel.
|
|
Re: ja som za
Od: ja som za
|
Pridané:
26.10.2018 13:25
ono totiž keď slnko skôr (neskôr) zapadne, tak približne o toľko aj skôr (neskôr) vyjde. Veď neberme to striktne... nech je stred noci o polnoci +/- 1hod. Ale nie 3h.
|
|
Re: ja som za
Od: ja som za
|
Pridané:
26.10.2018 17:06
napísal som to naopak a tento blbý príspevok má najvyššie hodnotenie z mojich. Tie logické sú záporné... tak čo, zistili ste, že počúrať vetru a dažďu sa nedá, nech sa hodinky posunú akokoľvek? :D
errata: keď slnko skôr zapadá, tak aj neskôr vychádza. Keď neskoro zapadá, skoro vstáva (v lete). Stred je +/- vždy v strede a východ/západ sa posúvajú približne rovnako rýchlo opačným smerom.
|
|
Re: ja som za
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
28.10.2018 12:58
Slnko zapada skor... dlzka dna sa nemeni.
|
|
Re: ja som za
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
26.10.2018 17:47
Dobre si to vystihol. A tí, ktorých sa to dotklo, tí ti dávajú mínus. Avšak to, že budeš mať záporné hodnotenie ešte neznamená, že dotknutí nie sú sedmospáči.
----
V plno závodoch sa ranná pracovná zmena začína o 6.00 hod. Ďalší kopec ľudí začína ráno v práci o 7.00 hod. Ale to sedmospáčom nevysvetlíš. Myslia len na seba. A na to, že chcú ponocovať tak, aby bol pre nich stále deň.
----
Nezabúdajme ešte na jedno. Ak sa stanoví pre väčšinu štátov EU celoročne platný čas GMT+2, O koľkej bude svitať v druhej polovici decembra v západných častiach Španielska? Na to ste vy slovenskí sedmospáči nepomysleli?
|
|
Re: ja som za
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
26.10.2018 18:20
Chapem preco sa zacina ranna zmena v zavodoch uz o 6:00 (aby dalsia zmena nekoncila o polnoci).
1) Potom by im malo byt jedno ci bude UTC+1 alebo UTC+2. Do prace vyrazaju tak ci tak za tmy.
2) Ak by to z nejakeho dovodu jedno nebolo (hoci ma teraz ziadny nenapada), kolko percent ludi takto pracuje na SR? Aby bolo jasne, kto sa ma komu prisposobit.
3) Dopravne spicky nehovoria v tvoj prospech ani pre pocet pracujucich uz od 7:00.
4) Zabudni na to, ze pre vacsinu EU bude platit UTC+2. Pisat este k tomu o zapade Spanielska v suvislosti s UTC+2 moze len <dopln si vhodny neurazlivy vyraz>.
|
|
Re: ja som za
Od: gators
|
Pridané:
26.10.2018 18:26
No a miestni ožrani z krčmy musia vstávať o piatej, aby stihli začiatok práce o šiestej.
|
|
Re: ja som za
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
26.10.2018 18:35
Správny alkoholik o 5.00 hod. stojí pred krčmou a nevie sa dočkať, kedy si dá prvé ranné poldeci najlacnejšej hnusnej vodky.
:D
(Bohužiaľ, aj takí sú.)
|
|
Re: ja som za
Od: Barbar Onan
|
Pridané:
26.10.2018 18:39
Preco si ho neda doma?
|
|
Re: ja som za
Od: slecna.l
|
Pridané:
26.10.2018 18:45
Lebo pitie v spolocnosti je mensi alkoholizmus.
|
|
Re: ja som za
Od reg.: vsetko zadarmo
|
Pridané:
27.10.2018 6:42
lebo ho vypil uz vecer
|
|
Re: ja som za
Od reg.: M.Miiicho
|
Pridané:
29.10.2018 13:51
Ale 70-80% ludi si mysli, ze sa predlzi den, ked na hodinkach bude ine cislo ...
Tu nieto uz pomoci, zakladna fyzika ludom nejde.
|
|
Nie je to tak zla vec
Od: Demeterrr
|
Pridané:
26.10.2018 13:02
Neviem ktoreho inteligenta v EU parlamente, napadla vec uplne zrusit striedanie casu.
Ja som si zvykol a to prestavovanie by stacilo posunut miesto oktobra-marca na SEPTEMBER-APRIL!!!
Pretoze ti dementi v EU nechapu, ze hociako budem s casom hybat, v zime aj tak sloko svieti LEN 8 hodin, nie ako v lete viac ako 12 hodin.
Takze radsej budem mat uz o 6-7 rano svetlo, ako este v noci chodit do skoly a svetlo zacne byt o pol deviatej, no super.
A tak isto poobede. Uplne milujem ked pridem domov z prace a o 4-tej uz je tma a nemozem vonku robit ani hovno.
|
|
Re: Nie je to tak zla vec
Od: sdsdgg
|
Pridané:
26.10.2018 13:03
skor polka marca a zaciatok oktobra .. kedysi sa posuval na zimny skor a neviem ci aj letny nebol inak
|
|
Re: Nie je to tak zla vec
Od: Demeterrr
|
Pridané:
26.10.2018 13:06
Proste zase uplne cele zle!!!
Ked sa to zrusenie zavedie a zostaneme na letnom alebo normalnom (zimnom case), po pol roku budu vsetci zase nadavat, ze este ani o 8-mej nie je svetlo, alebo ze uz poobede o 4 je tma.
Drbne ma. To su ludia fakt tak sprosti a v skole sa neucili, ze v zime to sk*rvene slnko svieti ovela menej ako v lete?
Ludia teraz budu mat este vacsiu p;covinu ako doteraz!
Dementi!!!
|
|
Re: Nie je to tak zla vec
Od: Demeterrr
|
Pridané:
26.10.2018 13:13
Mne sa lepsie zvyka zo zimneho na letny cas, pretoze dobrovolne-nasilu si musis zvyknut, pretoze do prace vstat treba. Cize za 4 dni si zvyknem. OK niekomu inemu ale zdravemu to moze trvat aj viac ako tyzden. Ale to nieje chyba toho systemu striedania casu.
Naopak ovela horsie je to potom si zvyknut na zimny rezim, hlavne vecer, ked uz je totalna tma. Hoci hodiny ukazuju este malo, tu ma uz nic nedonuti byt viac byt hore, a tak clovek ide spat. Na toto si zvyknut mi trva cca 2 tyzdne.
|
|
Re: Nie je to tak zla vec
Od: ...
|
Pridané:
26.10.2018 13:16
Tak si uz nebudes musiet zvykat, lebo sa cas upravi raz a vybavene. Cely rok viac svetla poobede vymenou za par tyzdnov v zime tmy rano. Za mna dobre.
|
|
Re: Nie je to tak zla vec
Od: ...
|
Pridané:
26.10.2018 13:09
V prvom rade, slo o iniciativu niektorych statov, ze je to zbytocne. V druhej faze vydali dotaznik pytajuc sa na nazor samotnych obyvatelov - tam si sa bol vyplakat, ci si z tych co si ho "nevsimol, nevedel" a ine slaboduche vyhovorky? Dementi v EU to chapu a dali na nazor ludi a preto v tretej faze striedanie zrusili a teraz je rad na jednotlivych statoch ako sa s tym vysporiadaju.
|
|
ultraradikalny optimizmus
Od: syntaxterrorX .XX
|
Pridané:
26.10.2018 13:48
Nie je to zbytocne, nakolko v ramci odstranovania dimenzionalnej diskriminacie je v ramci EU potrebne najskor zaviest rovnako optimalne pravidla pre posuvanie hranicnych kolikov, nakolko skutocna rovnopravnost moze byt z principu dosiahnuta priekazne len subeznou eliminiciou konfliktujucich atributov.
|
|
Re: Nie je to tak zla vec
Od: baffiak
|
Pridané:
31.10.2018 7:34
problem, ze "pojdem do skoly za tmy", vies kolko ludi na svete toto ma uplne normalne? chod na chvilu do Svedska - nemusis ani prilis na sever a potom zistis, co to je "je stale tma a uz je zasa tma"
|
|
svet je krasny a uchvatny
Od: jahôdka
|
Pridané:
26.10.2018 13:19
to je tak, ked sme v demokratickom svete a pride dalsie premyslene nariadenie, a tak ho musi suverenny stat zapracovat v ramci demokratickych manevrov
|
|
Re: svet je krasny a uchvatny
Od: IT expert
|
Pridané:
28.10.2018 9:32
By syntaxerror:
Pokial nie je priekazne ina moznost ako prist k rozumu, tak aj demokracia ma svoje pravo na existenciu.
|
|
Kompromis
Od: SSD
|
Pridané:
26.10.2018 13:27
Ja som za kompromis, posunme zimný čas o 30 minút dopredu a problém vyriešený...
|
|
Re: Kompromis
Od: _iso
|
Pridané:
26.10.2018 13:34
Mne októbrová zmena vôbec nevadí.
Zrušil by som iba to posúvanie v marci.
|
|
Re: Kompromis
Od: Anal Fabet
|
Pridané:
26.10.2018 15:02
A za 12 rokov budeme mat obed o polnoci?
|
|
Re: Kompromis
Od: IT expert
|
Pridané:
26.10.2018 22:04
A nie je logickejsie nastavit "cas polnoci" co najpresnejsie k okamihu skoncenia / zaciatku dna a nasledne poupravovat obcianske aktivity podla lokalnych podmienok?
V BA budu teple rozky od 9:00, v Michalovciach od 6:00.
|
|
ničivý praktik
Od: syntaxterrorX .XX
|
Pridané:
27.10.2018 3:08
Dalsi odbornik...neposunutie letneho o 30 minút opacnym smerom za kompromis povazovat mozne priekazne nie je.
|
|
Svetelný smog v noci
Od: Dodko2
|
Pridané:
26.10.2018 13:31
Namiesto rušenia posúvania času 2× ročne by mali riešiť svetelný smog v noci 365× v roku. To vplýva na zdravie viac.
https://bit.ly/2yt53Bi
|
|
Re: Svetelný smog v noci
Od: Hati
|
Pridané:
26.10.2018 16:25
Vyriešili, roleta sa to volá. V noci mam tmu ako...v noci.
|
|
Re: Svetelný smog v noci
Od: Barbar Onan
|
Pridané:
26.10.2018 16:53
To som skusal tiez. Dokonca sa mi do nej podarilo zapracovat hviezdnu oblohu. Ale pohyb hviezd po oblohe je zatial pomerne neuspokojivy, radsej by som sa vratil k originalnemu modelu..
|
|
Re: Svetelný smog v noci
Od: ja som za
|
Pridané:
26.10.2018 17:10
hahaha. A to akože smog škodí a ochrániť stačí jedine teba v izbe? Zvyšok prírody nič?
Kdesi som nedávno čítal, že na nejakej stupnici smogu či čoho 1-10 majú mestá okolo 8 a najodľahlejšie oblasti okolo 2-3. TMu na Slovensku už nemáme.
Čo keď americkí vedci raz zistia, že medvede sú nervózne nie z toho, že im pílite les (lebo v lese ani moc nebývajú), či nezvárate kontajnery za každým vysypaním koša, ale z toho, že svietite?
|
|
Re: Svetelný smog v noci
Od: Dodko2
|
Pridané:
26.10.2018 17:29
Tu je mapa svetelného znečistenia www.lightpollutionmap.info
|
|
Re: Svetelný smog v noci
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
26.10.2018 17:42
Svetelny smog je fakt, to nikto nepopiera. Ale keby bolo zakazane v noci svietit aby bola vonku naozajstna tma, neviem ci by si sa citil bezpecne aj keby na danej ulici ziadny medved nebol.
P.S.: Skus zajst bez svetelneho zdroja pri mesacnom nove hlbsie do lesa, tak jeden kilometer a potom napis kolko si toho videl na stupnici 1-10.
|
|
Re: Svetelný smog v noci
Od: čitateľ
|
Pridané:
26.10.2018 18:08
Z teba som tiež zdesený. Je to vôbec legálne aby bola v noci v lese tma?
|
|
Re: Svetelný smog v noci
Od: Dodko2
|
Pridané:
26.10.2018 18:16
Celé to rušenie posunu času so robí len kvôli tomu, že to vadí biorytmu človeka. Ale veci čo viac vadia biorytmu sa neriešia, tak by sa nemalo rušiť ani striedanie času 2× ročne.
|
|
Re: Svetelný smog v noci
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
26.10.2018 18:23
Pises, pises, ale konkretne co viac vadi nenapises.
Takze nemame robit radsej nic? Pokrok nastava po malych krokoch, ci?
|
|
Re: Svetelný smog v noci
Od: Dodko2
|
Pridané:
26.10.2018 18:37
V lete sa skôr rozvidnieva tak sa lepšie vstáva aj o hodinu skôr nevadí to. Ako pribúda svetlo tak sa melatonín znižuje a preberieš sa prirodzene. V zime je svetlo neskôr tak by sa vstávalo neskôr (posunul sa čas). Ak bude jednotný čas tak to bude myslím viac vadiť organizmu. A teraz pri svetelnom smogu buď večer zatemním okno aby som zaspal a ráno vstanem až na budík v "tme" neprirodzene.
|
|
Re: Svetelný smog v noci
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
26.10.2018 20:35
Takze bud sa zobudzas neprirodzene v "tme" alebo ked dame UTC+1 a slnko bude vychadzat cca 03:50 tak sa zobudis pred piatou pocas nocneho kludu a co potom?
Podla mna mas iba 3 moznosti:
- Skusit si zvyknut, ze idealne to proste nebude nikdy
- Nainstalovat rolety s ovladanim, aby sa ti same vytiahli v tebou zadanu chvilu, nech tvoj melatonin moze pracovat
- Prestahovat sa juznejsie smerom k rovniku
|
|
Re: Svetelný smog v noci
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
26.10.2018 20:51
Afričania do Európy, európania do Afriky.
A bude každý spokojný.
|
|
Re: Svetelný smog v noci
Od: xape
|
Pridané:
29.10.2018 7:59
4. možnosť - budíkom ovládané svetlo
|
|
Re: Svetelný smog v noci
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
29.10.2018 8:33
Vyborny napad (overkill: Raspberry alebo nieco podobne sa zmesti aj do lampy), akurat Dodko bude zrejme namietat, ze to umele svetlo jeho melatoninu nepomoze.
|
|
prakticky teoretik
Od: syntaxterrorX .XX
|
Pridané:
26.10.2018 18:26
Tak asi ze ak je stupnica rovnomerne neosvietena, tak ak vidi 1, tak logicky vidi aj 10, ak ju neprekryva palcom.
|
|
Re: Svetelný smog v noci
Od: Dodko2
|
Pridané:
26.10.2018 17:16
A pri svitaní sa ti automaticky roleta vytiahne aby človek prešiel plynule na denný režim?
|
|
Deti a vas zdravy spanok
Od: Borat
|
Pridané:
26.10.2018 13:39
Ked nemate deti tak je vam uplne jedno ktora casova zona bude.
Ale skuste uspat decko ked je este vonku svetlo a vy mate byt o 6:00 v práci alebo ho zobudit ked je este ráno tma.
|
|
Re: Deti a vas zdravy spanok
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
26.10.2018 13:42
Ja mám dosť čo bojovať so sebou, nie že ešte s deckom.
|
|
Re: Deti a vas zdravy spanok
Od: ...
|
Pridané:
26.10.2018 13:46
uplne normalne?
|
|
Re: Deti a vas zdravy spanok
Od: Borat
|
Pridané:
26.10.2018 14:06
Tak tymto si potvrdil ze deti nemas.
|
|
ničivý praktik
Od: syntaxterrorX .XX
|
Pridané:
26.10.2018 14:28
Eventuálne tým potvrdzuje len že netrpí utkvelou potrebou drezúry sa prejavujúcimi nenaplnenými osobnými ambíciami spôsobenými psychickými stavmi.
|
|
Re: Deti a vas zdravy spanok
Od: ...
|
Pridané:
26.10.2018 14:53
Alebo, ze nezalezi na tom ci je vonku tma, alebo "svetlo". Ale ver si comu chces, to mi zilami netrha.
|
|
Re: Deti a vas zdravy spanok
Od: Ficgames
|
Pridané:
27.10.2018 2:07
nechaj decko poriadne vybunkovat cez den, ziadne mobiloidne a pc blbosti aspon 2-3h pred a spankom a hned mu to pojde lepsie. Plati pre 3+ rocne deti.
|
|
Re: Deti a vas zdravy spanok
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
27.10.2018 20:57
No vidis. Ja som takto 3+ rocne dieta nechat "vybunkovat" 4 hodiny predobedom aj 5 hodin poobede a nechcelo sa mu spat. Od kedy vie chodit zaspalo same unavou presne 7 krat.
A teraz bud mudry...
|
|
Re: Deti a vas zdravy spanok
Od: baffiak
|
Pridané:
31.10.2018 7:38
spytaj sa napr. Svedov, ake su to "strasne problemy", ze o 2 rano sa lyzujes na svahu za "denneho svetla". na to ludia vymysleli uz davno riesenie - vola sa to zavesy a ziarovka
|
|
Re: Deti a vas zdravy spanok
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
26.10.2018 15:22
Asi tak ako isto ich budem budit ako napriklad 8.1.2018. Ked som ich rano o 6:30 budil, cuduj sa svete, vonku bola tma ako v rohu. Denne svetlo teoreticky malo byt uz o 07:41 ale cez tu zatiahnutu oblohu a vysoke domy som nemal pocit, ze svieti slnko este ani dlho po osmej.
|
|
Re: Deti a vas zdravy spanok
Od: Borat
|
Pridané:
27.10.2018 21:56
Evidentne chodis na 6:00 do prace ked ich budis o 6:30 :-)
Ja chcem spat 6+ hodin a nie ze decko pojde spat o 23 v lete lebo skorej nezaspi lebo su ako sliepky ze zaspia az 2-3 hodiny po zapade slnka. Mne potom zostava cca 4 hodiny keby som zaspal hned. Ale to sa neda tak spim cca 3h. A to je sakra malo.
Ked budem doma na socialke mozem vstavat s deckom ked je svetlo a je mi jedno kolko je hodin.
Ale to by sme pokapali od hladu.
Ked to takto pojde dalej ze zostane letny posunu prac cas a sme tam kde sme boli. Ale to sa v doprave nestane
|
|
Re: Deti a vas zdravy spanok
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
29.10.2018 8:43
Predstav si, ze obcas pridem Z PRACE a budim dieta o 6:30.
A co robite cez leto poslednych 102 rokov, co tu letny cas mame? Ked mas deti tak naviazane na svetlo, daj ich o hodinu-dve skor domov a mas to hotove alebo si pospi cez den (su krajiny, kde maju siestu). Ked spis denne iba 3 hodiny a nezaspis hned ako pride do postele a slnko je davno zapadnute, chyba bude inde. Pracovny cas sa bude posuvat iba tazko, je na to treba konsenzus, ktory ako vidis podla diskusii nenastava.
|
|
12345
Od: nl12345
|
Pridané:
26.10.2018 13:45
Nakoniec sa ukaze, ze idealne je cas posuvat, tak ako to robime teraz.
|
|
Re: 12345
Od: ja som za
|
Pridané:
26.10.2018 13:48
to bol tuším Murphy, či kto... (Moderní) ľudia sa vrátia k správnemu (pôvodnému) riešeniu až po vyskúšaní všetkých ostatných možností.
|
|
Re: 12345
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
26.10.2018 13:59
Akurát že správne a pôvodné riešenie je v tomto prípade solárny čas, teda iný pre každý deň v roku a každý poludník, čo akosi nie je veľmi praktické ;-)
|
|
tslaX
Od reg.: stierač
|
Pridané:
26.10.2018 13:46
nakoniec este zistime, ake bolo to posuvanie casu dobre. :)
|
|
Re: tslaX
Od: ja som za
|
Pridané:
26.10.2018 13:49
to bol tuším Murphy, či aký zákon: (Moderní) ľudia sa vrátia k správnemu (pôvodnému) riešeniu až po vyskúšaní všetkých ostatných možností.
|
|
Re: tslaX
Od: Unexist
|
Pridané:
30.10.2018 15:42
Poznam to aj inak. Ked zlyhaju vsetky moznosti, je cas precitat si navod na obsluhu. :-)
|
|
prakticky teoretik
Od: syntaxterrorX .XX
|
Pridané:
26.10.2018 13:51
Len aby sa nakoniec neukazalo, ze idealne je cas posuvat tak ako doteraz.
|
|
pochopte
Od: zibi
|
Pridané:
26.10.2018 13:57
Pochopte, ze cela tato spolocenska diskusia o protichodnom navrhu Slovenska je len ťahom na odvratenie pozornosti od skutocnych kauz tejto vlady. Kazdemu musi byt jasne, ze cas bude z logickych dovodov pre celu EU rovnaky.
|
|
eeeeeeee
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
26.10.2018 14:06
november 2018: krajiny V4 sa zhodli, ze musia postupovat jednotne a zaviest jednotny cas
december 2018: zacina sa spekulovat ze termin na zrusenie posuvania je skory a ze by sa mal odlozit o rok
januar 2019: zatialco zvysok V4 ma uz jasno, v SR stale prebiehaju diskusie ktory cas si zvolit
fabruar 2019: vzhladom na nejasnosti slovenska a schylujucim sa uvaham o referende sa ceky blok V4 jednotne (avsak kvoli slovensku) postavi proti EU a zrusenie odlozi o rok
marec 2019: vyzbieral sa dostatocny pocet podposov na referendum, to je vyhlasene na jun
jun 2019: referendum je zmarene, dalsie je vyhlasene na januar 2020
januar 2020: pospolita slovac v referende rozhodla o pravom opaku toho, co chce zvysok okolitych V4,a aj ked vysledky referenda nie su zavazne, aj tak sme v tej istej chaotickej prdeli ako v oktobri 2018, zrusenie v aprili 2020 sa blizi
april 2020: posuvanie si slovensko nezrusilo, ignoruje EU aj V4, cas si posuva ako doteraz, aby aspon ciastocne uspokojilo kazdeho
|
|
Re: eeeeeeee
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
26.10.2018 14:06
september 2020: TV, rozhlas, a internetove media zacinaju polrocnu informacnu kampan o posuvani casu, vyhodach/nevyhodach zimneho/letneho casu
januar 2021 boli vyhlasene pokusne mesiace, ked si slovensko na striedacku v tyzdnovych zmenach v beta-teste vyskusa zimny a letny cas budu to jul 2021 a januar 2022
marec 2021: konci polrocna informacna kampan
1. tyzden jula 2021 - normalny letny cas
2. tyzden jula 2021 - pokusne posunuty zimny cas
3. tyzden jula 2021 - normalny letny cas
4. tyzden jula 2021 - pokusne posunuty zimny cas
august 2021: 45789 slovakov z pokusneho mesiaca slahlo
sept-dec 2021 - slovesnko sa zotavuje z prveho pokusneho mesiaca jul
|
|
Re: eeeeeeee
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
26.10.2018 14:06
1. tyzden januara 2022 - normalny zimny cas
2. tyzden januara 2022 - pokusne posunuty letny cas
3. tyzden januara 2022 - normalny zimny cas
4. tyzden januara 2022 - pokusne posunuty letny cas
februar 2022: 69521 slovakov z pokusneho mesiaca slahlo
marec 2022: posuvanie stale nie je srusene, prechadza sa zo zimneho na letny
april 2022: zo slovenska sa odstavhovalo 17458 ludi, populacia spolu s obetami pokusnych mesiacov znizila v porovnani spred 2 rokov o 117654 obyvatelov
|
|
Re: eeeeeeee
Od: Bolvua.M
|
Pridané:
26.10.2018 14:16
zabudol si do svojich vizii zaratat volby prezidenta marec 2019 a volby do NRSR februar 2020 ;)
Lebo prezident bude Harabin a ak znova vyhra Fico a spravi koaliciu s dementami typu Danko-Hrnko, tak sa odstahuje o par 1000 ludi viac :P
|
|
Samozrejme ze letny cas
Od: Bolvua.M
|
Pridané:
26.10.2018 14:12
co citam diskusie kade tade po internete aj co sa rozpravam s ludmi, tak 70-80 percent ludi chce letny cas. Je za to minimalne 6 nevyvratitelnych argumentov.
To ze niekto nevie zobudit deti v tme, tak si uvedomte, ze ich neviete zobudil len 1-2x v roku ked sa meni cas. Ked sa cas menit nebude, deti budu zvyknute normalne vstavat
A ked sa tu ide niekto hadat o "skutocnom case" tak si tiez uvedomte, ze nic take ako skutocny cas neexistuje. Slnko je o 12pm najvyssie len par dni v roku rovnako ako stred noci o 12am je len par dni v roku. Nezijeme na rovniku, takze u nas su tieto veliciny pohyblive.
Dalsie kecy o genoch, si tiez nechajte, lebo nic take tiez neexistuje. Bol o tom pekny clanok niekde na N-ku
|
|
Re: Samozrejme ze letny cas
Od: Murkoslav
|
Pridané:
26.10.2018 14:32
LOL. Jasné, gény nexistujú. Lebo to písali na N-ku. Ty si riadne popletený.
|
|
Re: Samozrejme ze letny cas
Od: robim si picu
|
Pridané:
27.10.2018 2:14
Zalez naspat do svojej orbanovsko-kotlebovskej fasistickej diery. Geny su socialny konstrukt, rovnako ako pohlavie. Nasu demokraciu a nezavisle mienkotvorne noviny neohrozis, ty kontrarevolucionarsky troll
|
|
Re: Samozrejme ze letny cas
Od: čitateľ
|
Pridané:
26.10.2018 15:39
To Nko vždy zaberie :)
|
|
Re: Samozrejme ze letny cas
Od: čitateľ
|
Pridané:
26.10.2018 15:42
Na zamyslenie, 70-80% vždy naivne uverí, že niečo dostane zadarmo, a neuvedomuje si cenu.
|
|
Re: Samozrejme ze letny cas
Od: slecna.l
|
Pridané:
26.10.2018 15:58
Za kecy o biologickych cykloch zakodovanych v genoch rozdavali nedavno nobelovku, bol o tom pekny clanok na dopice.sk/m6S
|
|
Re: Samozrejme ze letny cas
Od reg.: palqo
|
Pridané:
26.10.2018 18:41
Stara znama firma s predoslej diskusie. A zas prekruca fakty.
The Nobel Assembly at Karolinska Institutet has today decided to award
the 2017 Nobel Prize in Physiology or Medicine
jointly to
Jeffrey C. Hall, Michael Rosbash and Michael W. Young
for their discoveries of molecular mechanisms controlling the circadian rhythm
...
Their discoveries explain how plants, animals and humans adapt their biological rhythm so that it is synchronized with the Earth’s revolutions.
Takze ide o molekularny mechanizmus ovladajuci prisposobenie sa dennemu rytmu a nie zakodovany denny rytmus ako zavadzas.
|
|
Re: Samozrejme ze letny cas
Od: slecna.l
|
Pridané:
29.10.2018 11:02
Citame s porozumenim.
Tento molekularny mechanizmus sa vyvinul podla toho, ako sa miliony rokov tocila Zem, je zakodovany v genoch a trva priblizne 24 hodin. V ramci vyskumu, co dostal nobelovku, bol presne identifikovany mechanizmus "vnutornych hodin" pre musky. Tieto vnutorne hodiny sa synchronizuju o.i. podla svetla.
Na obrazku 3 mas popisane, ze u cloveka sa nim riadi napriklad spavost, zravost, vylucovanie hormonov, krvny tlak, telesna teplota.
A tiez mas v clanku uvedene, ze docasny nesulad medzi externym prostredim a vnutornymi hodinami ovplyvnuje pohodu prezivania (jet lag). A ze chronicky nesulad zivotneho stylu a vnutorneho rytmu je spojeny so zvysenym rizikom roznych chorob. Hodinovy posun ta asi nezabije, ale pre zakladne procesy v tvojom tele urcuje fazy dna slnko, nie hodinky.
(Btw. podla pokusov v jaskyniach moze byt spankovy cyklus iny, pricom tento cirkadialny cyklus stale zostava okolo 24 hodin.)
|
|
Re: Samozrejme ze letny cas
Od: ja som za
|
Pridané:
26.10.2018 17:26
Ty si to moc nepochopil... No a čo, že slnko nekulminuje presne o 12tej? Tak to osciluje okolo 12tej +/- dajme tomu hodina a prečo by to malo oscilovat okolo druhej +/- hodina?
Inými slovami, čo tu stále nechápem: prečo chcete GMT+2? Prečo nie napr. +4? A ste si vedomí, že to okrem dlhšieho svetla večer prinesie dlhšiu tmu ráno (= skoršie vstávanie)?
|
|
ničivý praktik
Od: syntaxterrorX .XX
|
Pridané:
26.10.2018 17:46
Kto sa trochu vyzna v pouzivani prvocisiel v kryptografickych algoritmoch, tomu Prečo nie napr. +4 zahadou priekazne nie je.
|
|
Re: ničivý praktik
Od: ja som za
|
Pridané:
26.10.2018 19:59
ten bol dobry :D aj ked od veci, samozrejme, ale vacsinou vies dobre zarvat... skoda, ze Ta tu nechapu
|
|
Re: ničivý praktik
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
26.10.2018 20:01
Ja mu väčšinou tiež dávam pluska.
|
|
ultraradikalny faktizmus
Od: syntaxterrorX .XX
|
Pridané:
27.10.2018 7:00
To je ale mimoriadne taktne informovanie o fakte, ze podla priemerneho hodnotenia su vsetci ostatni znamkujuci statisticky priekazne len obycajne zavistlive kurvy.
|
|
Re: ultraradikalny faktizmus
Od: ja som za
|
Pridané:
27.10.2018 10:30
:D
|
|
Re: Samozrejme ze letny cas
Od: IT expert
|
Pridané:
27.10.2018 18:57
2/3 ludi nema priemernu mzdu.
2/3 ludi ma nizsie IQ ako 100.
|
|
Re: Samozrejme ze letny cas
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
28.10.2018 0:02
To teda nemá, IQ je definované tak, že priemer a medián sú 100 ;-)
|
|
Re: Samozrejme ze letny cas
Od: IT expert
|
Pridané:
28.10.2018 8:54
Slovensko je 29 na svete v priem. IQ 96
http://ix.sk/8v689
Svet je na tom este horsie, vid Afrika.
Tj. "2/3 ludi ma IQ < 100"
|
|
ultraradikalny faktizmus
Od: syntaxterrorX .XX
|
Pridané:
28.10.2018 9:19
A vďaka faktu, že z definície IQ je každá jeho agregácia na neúplnej množine garantovane čistá pičovina, ide priekazne o smerodajný údaj.
|
|
Re: ultraradikalny faktizmus
Od: IT expert
|
Pridané:
28.10.2018 9:23
Jasne, chapeme sa :-).
Priekazne ale ide o informaciu, ze normalny clovek hadam ani neexistuje :-).
|
|
aspoň 5 znakov?
Od: joereactor2
|
Pridané:
26.10.2018 14:13
príde mi to ako s Brexitom, ludia strašne chceli Brexit a ked sa hlbšie zamysleli zrazu po čase chcu AntiBrexit
najrv hurá systém efekt, že chceme zrušiť striedanie času, a ked sa zamyslíme čo prinesie ten či onen čas, tak si uvedomujeme že to striedanie je lepšie riešenie.
|
|
Re: aspoň 5 znakov?
Od: Murkoslav
|
Pridané:
26.10.2018 14:34
To že sa v médiách prezentujú, takmer výhradne, hlasy proti Brexitu, ešte neznamená že ľudia reálne zmenili názor a už nechcú Brexit.
|
|
Re: aspoň 5 znakov?
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
28.10.2018 14:10
Ty si ovecka. Pekne vidiet co s medii registrujes.
Britska oligarchia sa prepocitala, ked davali referendum. Kokotina cele euro aj europska unia.
Tebe to ani nedochadza, ze s Eurom sme prisli o suverenitu a s uniou uz duplom.
Plus vam vsetkym vstepili, ze bez Eu podochneme hladom.
|
|
Re: aspoň 5 znakov?
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
28.10.2018 14:45
Čo sa týka sebestačnosti Slovenska, sme na tom momentálne biedne. No bez EU by sme nepokapali. Zo začiatku by to bolo však zlé. No po nakopnutí vlastnej poľnohospodárskej výroby by sme sa z toho za niekoľko rokov mohli dostať. Ak by sme pochopiteľne všetci vrátane vedenia štátu a neprispôsobivých chceli.
|
|
Re: aspoň 5 znakov?
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
29.10.2018 8:47
Neviem ci zrovna polnohospodarska vyroba je schopna zachranit siroko daleko najmensiu (a este k tomu razovitu) krajinu.
|
|
Prečo sa nespýtať tých, ktorý si nechali letný čas?
Od reg.: netfix
|
Pridané:
26.10.2018 14:26
Pred niekoľkými rokmi sa Bielorusko rozhodlo zrušiť striedanie letného a zimného času a ponechali si letný čas, ktorý majú ich východný sudedia. Čo tak spýtať sa ich ako to z odstupom času hodnotia?
|
|
Re: Prečo sa nespýtať tých, ktorý si nechali letný čas?
Od reg.: stierač
|
Pridané:
26.10.2018 15:07
to sa neda tak. davalo by to zmysel.
|
|
Re: Prečo sa nespýtať tých, ktorý si nechali letný čas?
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
26.10.2018 16:02
Bielorusko neviem. Rusko malo najprv (pre Moskvu) premanentne UTC+4, a po troch rokoch sa bez veľkého kriku vrátili do UTC+3, do ktorého skutočne patria. Teda majú celoročne normálny čas.
|
|
Re: Prečo sa nespýtať tých, ktorý si nechali letný čas?
Od reg.: John D. Bill
|
Pridané:
27.10.2018 0:15
V Bielorusku je to sice uplne nahovno, ale priekazne nie kvoli celorocnemu letnemu casu.
|
|
5znakov
Od: 3znaky
|
Pridané:
26.10.2018 15:10
Celkom jednoduche prestat pouzivat umely letny cas a hotovo.
|
|
Re: 5znakov
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
26.10.2018 16:09
1) Vsetky casy (letne, zimne, ine) su umele. Slnko svieti stale takmer konstantne.
2) Casove pasma maju ludia od nepamati, od dob prvych kalendarov. Uz pred tisickami rokov si vsimli, ze slnko na oblohe nie je vidiet vzdy rovnako dlho (okrem rovnika). Kym nemali ludia vyriesene umele osvetlenie, doba vstavania suvisela s vychodom slnka (co budes robit vonku potme s primitivnymi nastrojmi, ze?)
P.S.: Neboli mesta a tma bola naozajstna tma + obcas prisvietil mesiac.
Vtedy sa dalo povedat, ze "dnes nazyvany zimny cas" je prirodzeny a "cas posunuty o hodinu/letny" by vsetci nazyvali umely. VTEDY BOLI VECI PODRIADENE SVETLU.
|
|
Re: 5znakov
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
26.10.2018 16:11
3) Dnes ale je vsetko podriadene CASU. Vacsina deti bude musiet ist do skoly na 8:00 ci si nechame letny alebo zimny cas. Zmena tohto "cisla" (Skola=8:00), ak by si to spolocnost kvoli svetelnym podmienkam vyziadala by trvalo velmi dlho (zvlast na Slovensku :-). DNES JE BOHUZIAL SVET PODRIADENY CASU. Zrejme to v dnesnej dobe (zvyk populacie, povinna skolska dochadzka su krasne priklady) ani inak nejde.
4) Ludia zrejme vacsinu mimopracovnych aktivit realizuju PO PRACI, pretoze ked sa pozriem rano na cesty, tak pred dopravnou spickou vonku vela ludi nieco vykonavat nevidim.
5) V zime na prelome rokov slnko svieti iba 8,5 hodiny.
Bud bude tma rano alebo bude tma vecer. Urcite su niektori, ktori nechcu vstavat za tmy (ale to mame aj teraz s posuvom). A urcite su taki, ktori nechcu aby slnko zapadlo este len ked vyjdu z prace na ulicu.
|
|
Re: 5znakov
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
26.10.2018 16:11
6) Su preto naozaj dolezite tieto veci:
- NAPISAT JASNY ARGUMENT (nie "umely letny cas")
- Pripustit, ze existuju aj INY LUDIA AKO JA.
Jeden chodi do prace o 6:00 a chodi skory vzdy za tmy.
Iny ma 1 dieta v skolke, 1 dieta v skole a je naozaj prakticke, ze zacinaju vyuku v rovnaky "cas".
- Niekto pracuje sam a cas je mu "ukradnuty" (napr rezbar), iny clovek v praci potrebuje komunikovat so sirokym okolim a je velmi prakticke vediet "pracovne doby"
- Vysledok by mal vyhovovat VACSINE a ostatni by to mali
demokraticky prijat.
7) Z (nielen) tychto dovodov by na Slovensku viac vyhovoval cas UTC+2 ("letny"). A to sme na tom este dobre (sme v linii PL-SK-HU a na kraji casovej zony). Napriklad Cesko je tiez vo V4 a na zapadnej casti (mesta As, Cheb, Karlove Vary) nebudu z UTC+2 velmi nadseny.
|
|
Re: 5znakov
Od: ja som za
|
Pridané:
26.10.2018 17:38
ako vravím, ja som za. Hoc aj +3. Ale smiešne mi je, že keď niekto povie: "tak treba skôr vstávať a po práci bude času dosť", kopnete ho do prdele a poviete že treba radšej posunúť čas. ALE TO JE TO ISTÉ! Posun času do plusu znamená skôr vstávať.
Druhá smiešna vec je, že chcete správnu vec - skoršie vstávanie aj fajront - ale aby to naoko nebolo skôr, tak vstávať sa bude stále o ôsmej a fajrontovať o piatej a len posunom hodiniek to bude fyzicky v tom istom okamihu ako vstávať o šiestej a padla o tretej. Tak preto, aby ste netrpeli traumou z toho čísla, že budík dávaš na šiestu, necháš iných trpieť traumou z toho, že na obed neni cca. 12 hod...
Ako som povedal v prvom príspevku hore: je mi to jedno, keď to donúti ľudstvo žiť prirodzenejšie, tak nech je aj +4. Ale je to smiešne.
|
|
Re: 5znakov
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
26.10.2018 18:02
Jediný rozumný príspevok celej diskusie... :-)
|
|
Re: 5znakov
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
26.10.2018 18:10
Nie to iste to nebude.
Kym bude vacsina ludi chodit do prace v rovnaky cas (vid dopravne spicky) jedno to nie je. Nieco tych ludi nuti chodit do prace prave vtedy a nie o jednu/dve hodiny skor alebo neskor (aby sa vyhli spicke, aby mali skor fajront, aby si mohol pospat). To co tych ludi nuti, nebude jedna vec a tvojim +3 alebo +4 vytvoris problem. Ci to je moment ked chodia deti do skoly, ci to je tym, ze v rocnom priemere je cca o 7 hodine uz svetlo, ci to je tym, ze je narod zvyknuty, pripadne tym,ze v praci toho sam vela neurobi a potrebuje kolektiv/zakaznikov alebo sa mu paci stat v kolonach to netusim.
Ale kvoli niecomu takemu to nie je jedno.
|
|
Re: 5znakov
Od: IT expert
|
Pridané:
26.10.2018 22:14
Prave ked si cvicene opicky na povel posuvaju hromadne rocicky na hodinkach ich nutis robit vsetko masovo a rovnako. Keby si nechal rucicky na pokoji, ludia by si postupne nasli svoj rovnovazny system a svoju vlastnu casovu zonu. Napr. tym, ze zmenia pracu, budu chodit do obchodu s inymi otvaracimi hodinami, odhlasuju na rodicovskom posun zaciatku prvej hodiny ...
Individualne, slobodne.
|
|
Re: 5znakov
Od: ja som za
|
Pridané:
27.10.2018 10:29
Pozri, ešte raz a pomaly: Ak má byť po fajronte vidno, obzvlášť v zime a pracovná/vyučovacia doba bude rovnako dlhá, tak jedine sa musí posunúť začiatok - vstávanie. My ho chceme posunúť dozadu s tým, že hodinky ostanú ako sú a majú byť, vy ho chcete posunúť tiež ale aj s hodinkami, aby ste stále mohli vstávať o rovnakej hodine. Je to skoro jedno, ako sa to vyrieši, dokonca si myslím, že sprostým posunom hodiniek sa to vyrieši ľahšie ako navyknúť ľudí na (len nominálne!) skoršie vstávanie - viď prvý príspevok hore. Ale naše je trochu logickejšie v tom, že na poludnie a o polnoci hodinky ukazujú cca 12.
|
|
Re: 5znakov
Od: IT expert
|
Pridané:
27.10.2018 15:05
Obavam sa, ze logika v beznej populacii a dokonca aj na guru vzorke dsl.sk je nedostatkovy tovar.
Mozno si dokonca niektori myslia, ze, ked sa zrusi blbost nazvana letny cas, tak nepride ani leto. A niektorym sa zruti cely svet, lebo nestihnu "aktivity". Hoci na dovolenke v Egypte tmu v lete o 18:00 neriesia ...
Divny svet. Predkovia by si tukali na celo.
|
|
Re: 5znakov
Od: čitateľ
|
Pridané:
27.10.2018 15:35
Ja som za "zimný čas", ale na ich obranu musím povedať, že na dovolenke majú voľno celý deň. Avšak doma sa túžia dostať zo zajatia zamestnávateľa aspoň na tú hodinku dve večer.
Neviem, no, doba otrokárska?
|
|
Re: 5znakov
Od: IT expert
|
Pridané:
27.10.2018 19:25
Cez leto maju deti prazdniny, cele dni mozu manazovat cas podla seba. Dospeli maju vikendy a dovolenky, v Dubaji napr. kvoli teplu zacinaju "aktivity" az po zotmeni.
Predpokladam, ze do 10 rokov bude aj tak 6 hodinova pracovna doba a ked zacnu viac cestovat, sami pochopia, ze sulad s prirodnymi zakonmi je logicky a prirodzeny.
|
|
Re: 5znakov
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
28.10.2018 10:23
V 50-tych rokoch minulého storočia narástla efektivita práce tak, že už vtedy sa hovorilo, že sa skráti pracovná doba na 6 hodín. Dodnes sa to nestalo lebo kapitalizmus. Nebuď naivný.
PS: som za GMT+1, nechcem chodiť ráno do práce po tme. Je to neprirodzené.
|
|
Re: 5znakov
Od: čitateľ
|
Pridané:
28.10.2018 11:11
Čo to trepeš? V 50-tych rokoch, a ešte dlho potom, sa tu pracovalo 6 dní v týždni.
|
|
Re: 5znakov
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
28.10.2018 12:23
Ja nepíšem čo bolo, ale nad čím sa uvažovalo.
|
|
Re: 5znakov
Od: čitateľ
|
Pridané:
28.10.2018 13:21
Jo jo, ale nevidím to reálne.
|
|
Re: 5znakov
Od: IT expert
|
Pridané:
28.10.2018 12:56
Neboj, nie som naivny, situacia donuti aj kovanych kapitalistov zmenit myslenie. Jednoducho, nebudu ludia.
BTW. Mnohi lekari, ucitelia ... uz 6 hodinovu prac. dobu maju. Len to chce vidiet realitu a nie tu virtualnu.
|
|
Re: 5znakov
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
29.10.2018 8:51
Pracovna doba lekarov sa nezhoduje s ordinacnymi hodinami na dverach.
Pracovna doba ucitelov sa nezhoduje s poctom oducenych hodin za den.
Chce to rozmyslat a nie len pozerat "realitu".
|
|
Re: 5znakov
Od: anemasto
|
Pridané:
28.10.2018 16:20
ja som si to skratil an 6hodin a kedze sef nenasiel nahradu, stale som na 6hodinovom rezime ;)
|
|
Re: 5znakov
Od: slecna.l
|
Pridané:
26.10.2018 18:24
Principialne suhlasim so vsetkymi bodmi okrem 7 - sme v casovej zone UTC + 1 a nie je dovod nechavat letny cas. Argumentom za by mohol byt bod 4, ale statisticky sa vonku deje malo mimopracovnych aktivit. Vacsina ludi pride domov a zapne telku. Obcas tiez nakupuju, staraju sa o zahradku, navstevuju kulturne podujatia, navstevuju podniky, navstevuju sa navzajom, sportuju vonku aj vnutri. Pre zahradkarov ma dlhsie svetlo zmysel na jar, jedine pre rekreacnych bajkerov, co sa tu ozyvaju, ma zmysel cely rok. A nefandi si, ze je vas vacsina: zdroj https://dopice.sk/m6W
Jednou z najslabších stránok životného štýlu Slovákov je pravidelný pohyb. Z prieskumu vyplynulo, že viac ako polovica respondentov (61,3 %), takmer 65 % žien a 58 % mužov, sa nevenuje pravidelne žiadnemu športu a s pribúdajúcim vekom záujem o pohyb ešte klesá.
|
|
Počet príspevkov na tému posunu času
Od reg.: Jerrysk
|
Pridané:
26.10.2018 15:16
Mimo misu: Veľmi sa mi páči, aké závratné čísla (počet) komentárov dokáže na dsl.sk vyvolať článok o posúvaní času :D
Aby som nebol OT som za letný čas.
|
|
Typický politici
Od reg.: Tomas Gajda
|
Pridané:
26.10.2018 15:22
Tak ľudia si v ankete vyberú nemeniť čas a ponechať letný a tá banda idiotov na just chce nechať zimný...a že volený hlas ľudu...ďalší príklad ako im je bežný občan u riti...som rád že sa ozvali iné ministerstvá či spolky a poukázali na fakt že ľudia v našom pásme chcú niečo iné ako kapitán a banda debilov okolo neho!
|
|
tutmaci
Od: Tukos
|
Pridané:
26.10.2018 15:39
Ja navrhujem zrusit minimalne jednu hodinu zo dna
|
|
Re: tutmaci
Od: slecna.l
|
Pridané:
26.10.2018 16:00
Ale v pracovnej dobe!
|
|
Re: tutmaci
Od: Kamikaze1
|
Pridané:
27.10.2018 12:31
Počkaj zrušia zrovna tú ktorá slúži na obed!
|
|
ja len tak...
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
26.10.2018 16:31
ja len tak ze konecne sa (dufam) prestanu tie pokusy na ludoch s kazdorocnym presuvanim letneho a zimneho casu.. zaviedli ho komunisti s kapitalistami ked som bol este skolopovinne decko a teraz mam par rokov do dochodku a veru som si na to doteraz nezvykol. Ze bude vecer skorej tma? No a co? Cela generacia ludi sa naucila ponocovat a rano sa im potom tazko vstava... Zase bude treba sa naucit chodit spat trosku skor..
|
|
vela textu
Od: Antoine
|
Pridané:
26.10.2018 17:45
meviem aký čas bude, ale viem, že o čase sa tu diskutuje najviac.
Toto bude mať minimálne 200 príspevkov.
|
|
nemam predstavu
Od: anemasto
|
Pridané:
26.10.2018 18:04
cestuje tu niekto vlakom alebo busom, ktory sa vzdy odstavi na 1 hodinu lebo je posun casu ?
|
|
Re: nemam predstavu
Od: gators
|
Pridané:
26.10.2018 18:28
Raz som to zažil - čakanie vonku v teplote pod 10 C na vlak o hodinu dlhšie kvôli posúvaniu času a čakáreň zavretá kvôli maľovaniu. Paráda.
|
|
Re: nemam predstavu
Od: Barbar Onan
|
Pridané:
26.10.2018 18:36
Nebolo lepsie pockat niekde na private? A este k tomu dostat hodinu zdarma?
|
|
Re: nemam predstavu
Od: gators
|
Pridané:
26.10.2018 19:06
Bolo to na dedine niekoľko km od centra dediny, keďže niektoré dediny majú vlakové stanice umiestnené "fantasticky" pár km od svojho centra. Ešte v čase bez mobilného internetu samozrejme.
|
|
Re: nemam predstavu
Od: ...
|
Pridané:
26.10.2018 21:00
Problem je to hlavne pri tomto Oktobrovom posune - par rokov dozadu, ked sa posuval cas zhodou okolnosti mrzlo a kedze vlaky hodinu stali, zamrzla trolej => Trvalo dalsiu skoro hodinu, kym zacali normalne premavat.
|
|
Indicky cas
Od: Swampy
|
Pridané:
26.10.2018 19:08
V Indii maju tiez kompromis, tak navrhujem CET+1.5h
|
|
Re: Indicky cas
Od: Swampy
|
Pridané:
26.10.2018 19:09
Sorry, UTC+1.5h
|
|
ničivý praktik
Od: syntaxterrorX .XX
|
Pridané:
26.10.2018 19:54
Odborná verejnosť samozrejme rozhodnutie, v súlade s ústavou ktorého štátu je poverenie ku zvoleniu jedného trvalého časového pásma príslušiacou agendou ministerstva práce priekazne prenechá Ǔstavnému súdu SR.
|
|
Za zimny cas!
Od: KotlebovoSlovensko
|
Pridané:
26.10.2018 20:08
Slnieckari ktory chcu mat v lete slnko nech sa odstahuju do Ameriky alebo do Izrela!
|
|
Re: Za zimny cas!
Od reg.: joskob
|
Pridané:
26.10.2018 22:19
A nebolo by rozumnejsie keby si sa odstahoval ty ,aj tych par tebe podobnych ktori chcu zimny cas?
|
|
Re: Za zimny cas!
Od: H265
|
Pridané:
26.10.2018 22:20
Tebe jebe chudak!
|
|
Re: Za zimny cas!
Od: IT expert
|
Pridané:
28.10.2018 9:34
Veru, logickejsie by bolo, keby ich poslal do Kyjeva, alebo Moskvy, ci Pekingu. :-)
|
|
ministerstvo spravodlivosti
Od: lekvar
|
Pridané:
26.10.2018 21:12
je to velmy chvalihodne ze sa vo vlade najdu aj rozumni ludia. presne o to ide pri letnom case. cely den v robote a vides von po praci este na slniecko :)
inac ma prave napadlo ze mozno to neostane len pri EU ale preorganizuju sa aj vychodnejsie casove pasma. pockajme 2-3 roky.
|
|
Re: ministerstvo spravodlivosti
Od: IT expert
|
Pridané:
26.10.2018 22:18
Vacsina sveta s rucickami na hodinkach nesaskuje.
Niektori to uz skusili a po case sa vratili k rozumu.
EU patri z pohladu logiky medzi zaostale krajiny.
Mozno mal na to vplyv Franc Jozef, co trpel nespavostou a chcel vyuzivat svetlo na maximum "aktivit" ako miestni slnieckari.
|
|
Re: ministerstvo spravodlivosti
Od reg.: raketa
|
Pridané:
26.10.2018 23:11
zimny cas za to nemoze, chod proste o hodinu skor do prace
|
|
Re: ministerstvo spravodlivosti
Od: ja som za
|
Pridané:
27.10.2018 10:21
Však to chcú všetci. Dokonca všetci to chcú dosiahnuť jediným možným spôsobom - skôr ráno začínať a skôr poobede skončiť. Ibaže ten okamih, keď sa má ráno vstať, zástancovia prirodzeného/solárneho/astronomického času chcú označovať číslom 6:00, aby kulmináciu slnka mohli označovať 12:00 (+/- drobné) a stred medzi západom a východom slnka - polnoc 0:00 (tiež +/- drobné). Vy s posunutým časom chcete vstávať a fajrontovať tiež rovnako, len chcete, aby pri tom hodiny ukazovali aspoň 8, však vstávať o šiestej je mor a na poludnie bude 14:00.
Ako vravím, je to jedno ako sa to označí, len to druhé je logickejšie.
|
|
Re: ministerstvo spravodlivosti
Od: lekvar
|
Pridané:
28.10.2018 16:35
nie je to uplne tak s tym skor vstavat a skor spat. problem je nocny klud. napr teraz pri zimnom case by som mozno rad vstaval skor ale to by som musel ist skor spat. nocny klud je ale o 22:00 cize ma pri spanku niekto moze budit. pokial sa cas posunie na UTC+2 tak aj nocny klud bude realne skor.
|
|
Normálni čas
Od: Normálni čas
|
Pridané:
26.10.2018 22:28
Normálni čas je ASTRONOMICKÍ!!!
Akíkoľvek iní z päti vicucaní čas je víplodom CHOREJ MISLE!!!
Argumenti že keď poňecháme letní čas (vicucaní z palca) tak buďeme mať eťe o 20:00 SVETLO!
JE rovnaká IDIÓCIA!!!
Ako argument že keď k tomu letnému pridáme ešťe 6 hoďín!
Tak sa buďe stmievať o 2:00!!!
|
|
Re: Normálni čas
Od reg.: raketa
|
Pridané:
26.10.2018 23:13
presne tak, kto si chce uzit co najviac svetla po praci nech chodi skor do prace
|
|
Re: Normálni čas
Od: Kamikaze1
|
Pridané:
27.10.2018 12:36
Dúfam, že všetci autobusári a rušnovodiči sa tým budú riadiť. :D
|
|
Re: Normálni čas
Od reg.: raketa
|
Pridané:
27.10.2018 13:15
nikto nikoho nenuti robit nieco co nechce
|
|
Re: Normálni čas
Od: Rumrum
|
Pridané:
27.10.2018 23:20
To si asi ešte nemal skúsenosť s úradom práce
|
|
Re: Normálni čas
Od reg.: raketa
|
Pridané:
28.10.2018 9:52
vzdy je moznost odist z krajiny
|
|
Re: Normálni čas
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
28.10.2018 14:18
Cize bude robit co nechce len v inej krajine? To je vyyhra.
|
|
Preštuduj si to. A skontroluj - chyby napíš do komentu.
Od: 7756658754
|
Pridané:
27.10.2018 12:00
Hrb je geografickým stredom Slovenska Stredová poloha Hrbu je vypočítaná pomocou geometrických priesečníkov.
Súradnice: 48°43′50″S 19°27′26″V
suncalc.org/#/48.7306,19.4572,7/ 2018.09.18/14:49/1/0
https://bit.ly/2PMwT1r
21.6.2018 (letný slnovrat)
Dawn: 03:56:39 CEST
Sunrise: 04:38:38 CEST
Culmination: 12:43:57 CEST
21.12.2018 (zimný snovrat)
Dawn: 06:55:01 CET
Sunrise: 07:31:45 CET
Culmination: 11:40:11 CET
Takže si prosíme stály čas posunutý o cca pol hodinu oproti letnému dozadu.
Prepočítajte / skontrolujte to sami ak máte čas.
|
|
Re: Preštuduj si to. A skontroluj - chyby napíš do komentu.
Od: Ficgames
|
Pridané:
27.10.2018 13:03
Preco by Slovensko malo mat jeden cas?
|
|
Re: Preštuduj si to. A skontroluj - chyby napíš do komentu.
Od: IT Expert
|
Pridané:
27.10.2018 14:51
12:44 CEST je 11:44 CET, tj. mne to vychadza 16 minut dopredu oproti zimnemu casu.
Ale logickejsie je byt v pasme a posuvat o cca hodinu, aby kazda dedina nemala na tabuli napisany svoj cas. Ale moze mat svoje miestne otvaracie hodiny ...
Mimochodom, toto uz vyriesili davno predkovia.
A prvy pokus s letnym casom roku 1916 na podnet priemyselnikov bolo take fiasko, ze to radsej po par mesiacoch vratili na "normalny" cas. Dalsi pokus uz zdovodnovali usporou elektriny. Zda sa, ze degeneracia uz postupila natolko, ze veci postavene na hlavu sa mnohim zdaju normalne ...
|
|
Niektoré ministerstvá navrhujú letný čas alebo jeho zváženie
Od reg.: vvvaaa
|
Pridané:
26.10.2018 22:50
Afroeuropa nech si dá vlastný čas a my ostatní tiež svoj.
|
|
letný čas alebo jeho zváženie na váhe
Od: Tvadvisor
|
Pridané:
27.10.2018 1:21
Ja navrhujem sa zariadiť v práci tak aby aspoň väčsina ľudí v zime končila prácu cca 2 hodiny pred západom slnka, je jedno koľko čísel bude na hodinách ale nech sa končí ešte za svetla a začína sa kľudne po tme.
|
|
Re: letný čas alebo jeho zváženie na váhe
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
27.10.2018 10:49
ty si vstavaj do roboty kludne aj o polnoci aby si skoncil pracovat ked je este svetlo.. Ja chcem vstavat ked vychadza slnko a kedy pojdem domov, je mi aj tak jedno... v zime je aj tak zima a neviem co by som sa potuloval vonku v kose okrem vencenia psa..
|
|
ultraradikalny optimizmus
Od: syntaxterrorX .XX
|
Pridané:
27.10.2018 7:40
Jedinym jednoznacnym zaverom diskusie je bezpochyby skutocnost, ze nastal cas na vypisanie celostatneho referenda, v ktorom kazdy opravneni volic vyberie, ci uprednostnuje nahanacku alebo schovavacku, co umozni priekazne jednoznacne rozhodnutie v sulade s bezpecnostnymi predpismi EU.
|
|
ja som za
Od: ja som za
|
Pridané:
27.10.2018 10:34
Po nastavení časovej zóny odchylne od normálneho času bude potrebné prepísať skautské a mladých svišťov príručky, že juh je v polovici uhla medzi malou ručičkou a dvanástkou, aspoň na jednotku, alebo dvojku :-)
|
|
Za zimny cas!
Od: Generalny strajk
|
Pridané:
27.10.2018 12:24
Ak sa proti vôli pana Richtera presadi letny cas navrhujem aby odbory OZ KOVO a KOZ vstupili do neobmedzeneho generalneho strajku za zimny cas!!!
|
|
som za zimny cas
Od: tggtgh
|
Pridané:
27.10.2018 14:30
Slnieckari ktori presadzuju letny cas nech su ticho, Soros nebude urcovat aky cas mame mat na Slovensku. Pre Slovensko je vhodny zimny cas rovnako ako v rusku tam zostali na ich zimnom case. Argmenty slnieckarov su trapne rovnako ako ked branili Kisku v pripade orabvania rodiny zubara Franza, sud jasne preukazal ze Kiska je napojeny na pozemkovu mafiu, cize je regularny mafian a mal by odstupit a opustit nas slovensky stat a nie tliachat vymysli o mafianskom state.
|
|
Re: som za zimny cas
Od: Barbar Onan
|
Pridané:
27.10.2018 16:50
Vzdy sa mi paci, ked sa o Rusku pise ako o jednej homogennej veci..
Kazdopadne, asi preto maju v Petrohrade na 30. poludniku casove pasmo +3. Zimny cas ako vysity :)
|
|
Re: som za zimny cas
Od: klopo54
|
Pridané:
27.10.2018 17:23
vsetky tie casy sa posuvali na letny cas o 1 hodinu a potom naspat, teraz sa neposuvaju, plati tam teraz cas aky platil v zime v danom casovom pasme.
|
|
Re: som za zimny cas
Od: digitálky lupa world
|
Pridané:
29.10.2018 20:57
To preto lebo im vládne homogeňo na koni
|
|
Re: som za zimny cas
Od: pobavilo
|
Pridané:
27.10.2018 20:35
Iba závidíš lebo putinovi fašistickí tmári nikoho nezaujímajú. Môžu si červenú hviezdu na čelo vytetovať na motorkách sa voziť staré tanky natierať a po lesoch v roboníckych maskáčoch behať už o štvretej ráno a o ôsmej ísť spať :D Kiska je zlodej to vedia všetci ale pochádza z komunistickej vetvy rovnako ako ten váš chuj ruský. Všetci ste jedna banda tak nehrajte divadlo že ste proti sebe.
|
|
Re: som za zimny cas
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
28.10.2018 13:57
Ako si si iste vsimol... Slovaci si ho zastavaju...
Nechapu vsak jednu vec. Kiska, ked zistil, ze pozemok nieje jeho mal ho hned mimosudne vratit a Kiska si mal pytat naspat peniaze od tipa co vybavil ten pozemok.
Uplne normalny pristup. A nie pouzivat vyhovorku sprostych ludi, ktory by nechapali ako je mozne, ze to bolo ukradnute ked mam list vlastnictva a vsetko je zapisane.
Kiska je kolaborant s Mafiou.
Ludom tak jebe, ze uz sa tesia na volby. Aby mohli dat hlas zase tym istym mysliac si, ze tento krat to bude ine.
Vy nevidite za tie roky tu schemu? Propaguju vam nove strany, ktore mate volit. Nove strany zlozene z tych istych ludi prisosanych na eurofondy a statnu kasu.
|
|
Re: som za zimny cas
Od: Za Sovietske Slovensko
|
Pridané:
28.10.2018 14:16
Kisku zastava par kaviarenskych povalacov. Ja pozorujem opak ze coraz viac ludi chce zmenu, uvedomuju si ze EU a NATO nie je pre nas, ze tam nepatrime, zvratene zapadne hodnoty su nam cudzie, my patrime do ruskej zony vplyvu, stiahnutie ruskych vojsk z nasho uzemia bola obrovska chyba, tvrdo sme na to doplatili.
|
|
Re: som za zimny cas
Od: anemasto
|
Pridané:
28.10.2018 16:19
zdravy rozum hovori, ze by sme prezili aj sami.
do riti prezidentskej, ved sme mali vlastny automobil, a kopec inych veci (dynamo, bakelit, gramofony, Babetta, Jawa, Bata a podobne)
je toho kopec. 5-6 milinov (bolo by aj 7 keby ludia nezdrhali prec), slovaci by mohli byt OK, keby teda majorita nebola hlupucka a nevolila ako ovce svojho pastiera alkoholickeho.
svajc, Hongkong, a ine male krajiny, ako Katar je trochu odlisne, ale zle si neziju. okrem 45C rano o 9tej.
ale neee, my mame rozdr.ane cesty, chodniky, schody, MHD, ine hromadne dopravy, system, sud, policiu, vsetko proste vsetko v 3.1415ci
|
|
Re: som za zimny cas
Od: sergej267
|
Pridané:
28.10.2018 20:24
Slovensko je odkazene na Rusov.
Co uvadzas o malych statoch su nezmysli, to nema ziadny suvis so Slovenskom, Svajciarsko je napojene na zvrateny zapad je v eur.hospod.priestore cize je sucastou volneho trhu eu a musi sa riadit eu pravidlami, to teda nechceme, dokonca mu EU nedavno zasadne obmedzila jeho tradicnu vyhodu bankoveho tajomstva.
Honkong - jeden z ekonomicky najliberalnejsich statov sveta vzor Ivana Miklosa, Richarda Sulika, Vaclav Klausa, ... to nemyslis vazne tymto smerom sa na Slovensku urcite nechceme uberat!!!
Katar ma ropu, Slovensko ropu nema, ...
|
|
Re: som za zimny cas
Od: !SLOVENSKO!
|
Pridané:
29.10.2018 20:48
Oni sú rovnako odkázaní na nás, ropu na peniaze bez EU nepremenia. Je to biznis tak nech to tak zostane. Rusákov sme tu už mali a s nimi len biedu, totalitu a marazmus, NIKDY VIAC! Slovákom bolo najlepšie za Márie Terézie čiže rakúskej monarchie. My nie sme aziati, nepotrebujeme sa k nim ani časovo približovať. Z ruska sú dobré iba dve veci ropa a plyn a aj to len preto že ich nevyrobili rusi.
|
|
Re: som za zimny cas
Od: slecna.l
|
Pridané:
29.10.2018 11:26
Obcas, ked sa pozriem okolo seba, mam fakt pocit, ze nepatrime do civilizovaneho sveta, nedorastli sme na obycajnu slusnost a poctivost. Doplacame akurat na to, aki sme.
Ty ocividne patris do ruskej zony vplyvu, my ostatni chvalabohu nie.
|
|
Re: som za zimny cas
Od: čitateľ
|
Pridané:
29.10.2018 14:22
Môžeš mi, prosím ťa, charakterizovať ruskú zónu vplyvu? Aby som to nepochopil nesprávne, že sú to všetky vymenované negatívne vlastnosti.
|
|
Re: som za zimny cas
Od: slecna.l
|
Pridané:
29.10.2018 15:17
Prejavuje sa napriklad lutostou nad odchodom vojsk Varsavskej zmluvy a distancovanim sa od zapadnych hodnot.
|
|
Re: som za zimny cas
Od: čitateľ
|
Pridané:
29.10.2018 16:12
Ešte by trebalo definovať západné a východné hodnoty. Pretože som prekvapený viac a viac.
|
|
Re: som za zimny cas
Od: slovan5646
|
Pridané:
29.10.2018 19:32
Zapadne hodnoty: homosexualita, genderizmus, otvorenost moslimskej migracii, ...
Ruske hodnoty: tradicne krestanske hodnoty
|
|
Re: som za zimny cas
Od: !SLOVENSKO!
|
Pridané:
29.10.2018 20:54
Ruské hodnoty žiadne, len agresivita, ožranstvo, militantizmus, totalita, lenivosť, nezodpovednosť, imperializmus, nesloboda slova a tlače, zastrašovanie a zabíjanie. Zoberte si Kotlebu aj s Dankom a vráťte nám Demitru hajzli.
|
|
Re: som za zimny cas
Od: slecna.l
|
Pridané:
31.10.2018 10:56
Esteze Jezis vstal z mrtvych, lebo za sucasne "tradicne krestanske" hodnoty by sa obracal v hrobe.
|
|
Re: som za zimny cas
Od: slecna.l
|
Pridané:
31.10.2018 11:12
Pisem osobny dojem, ako sa prezentuju navonok:
Zapad - demokracia, sloboda vyjadrovania, kriticke myslenie, otvorena spolocnost, obciansky aktivizmus.
Vychod - konzervativizmus, tradicie, nabozenstvo, centralizmus, autoritarstvo, nacionalizmus.
|
|
Re: som za zimny cas
Od: čitateľ
|
Pridané:
29.10.2018 16:16
Človek si to ani neuvedomí, ale napríklad odchodom tých vojsk zanikla armáda na našom území. V najhoršom prípade by nám pomohli tí Rusi, ale teraz kto?
|
|
Re: som za zimny cas
Od: SlovenskyNarod
|
Pridané:
30.10.2018 20:09
Ruska zona vplyvu bola dohodnuta medzi americkym a ruskym teda sovietskim prezidentom. Byvala CSR bola zaradena do sovietskej zony vplyvu. Slovensko teda ako nastupnicky stat csr patri do ruskej zony vplyvu. Neprajnici Slovenska a rusofobi tvrdia ze nie, ale treba si uvedomit ze nove dohody a prisluby o usporiadani sveta dohodnute po pade berlinskeho muru sa nedodrziavaju zo strany zapadu, napr. nato a varsavska zmluva mali zaniknut, ... Preto je teraz na mieste ziadat obnovenie zon vplyvu. Pre nas Slovakov je to velka nadej na zmenu, lebo v eu a nato sa necitime dobre, vidime ze sme len otroci zapadu, my nechceme lgbt slobody, genedrizmus, nechceme sa obohacovat islamom. Ked vidime ze Putin vratil Rusom Krym, tak dufame ze vrati resp. obnovi i svoju zonu vplyvu.
|
|
Qwert
Od: Boh1
|
Pridané:
27.10.2018 22:53
Prestaneme striedať letný a zimný čas a začneme striedať letné a zimné otváracie/ úradné hodiny
|
|
Re: Qwert
Od: IT expert
|
Pridané:
28.10.2018 9:42
Alebo sa nastavia tak, aby vyhovovali v max. moznej miere. Napr. v stredu predlzene, v utorok poobedne, vo stvrtok ranne ...
Teda, pokial medzicasom nezacne nahodou fungovat slovensko.sk :-).
|
|
riešenie na dohlad
Od: EU expert
|
Pridané:
27.10.2018 23:28
Ten problém so zimným(normálnym) časom že sa skôr stmieva v lete by sa dal vyriešiť skrátením pracovnej doby o hodinu. Ale to by si kapitalisti kúpili o jednu luxusnú jachtu menej a pribudlo by medziročne menej miliardárov v EU.
|
|
Re: riešenie na dohlad
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
28.10.2018 3:17
Pozri... Ludi ovladaju strachom, preto Slovaci chodia do roboty za 500 cisteho... alebo tam kysnu 12-16 hodin.
Ohybame chrbty.... Potom sa netreba cudovat.
Len velmi malo ludi je v praci takej,v ktorej ked spravi to co ma tak si moze dat zysok dna aj pol mesiaca pokoj.
Pokial tu budu ludia vstavat pre 1000 eur v hrubom nic sa nezmeni. A to plati aj pre IT sferu, kde niektore firmy podliezaju cenu prace...
Cize je to na nas vsetkych aby tu bola cista mzda 1500 eur.
|
|
Re: riešenie na dohlad
Od: IT expert
|
Pridané:
28.10.2018 9:28
Takze otazka posuvania casu je v podstate otazka platov. Ked sa vyriesi problem s nizkymi platmi, tak sa automaticky vyriesi aj problem s casom.
Z toho vyplyva, ze cas su peniaze. A ja kua nechapem, ze niekto si chce dobrovolne skracovat zivot o hodinu :-).
|
|
Re: riešenie na dohlad
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
28.10.2018 13:04
Spravne... My ako narod by sme take platy mohli mat. Dokonca a to ma nik nepresvedci o opaku, ze Slovensko dokaze byt sebestacna krajina. Mame tu takmer vsetko.
Dokonca nase maso sa vyvaza do Europy a sem velke retazce dovazaju druho-triedne maso.
Nuz ale co urobit, ked vacsina ludi uverila, ze bez Unie by sme skapali hladom.
|
|
Svitá ako má
Od: čitateľ
|
Pridané:
28.10.2018 7:58
Tak a konečne je všetko naporádku.
|
|
Re: Svitá ako má
Od: anemasto
|
Pridané:
28.10.2018 8:25
na margo tohto debilneho posunu casu - rano som si chel dat budi kna 2:30 a android mi hovori, ze budik za 4hod, dam na 1:30 a uz o 2hod.
tj, Android nedokaze sa vysporaidat s casom pokial prejde ten isty cas 2x
a neviem ako by bol budik, keby je posun casu naopak.
clovek si vsimne tieto BUGY az ked sa s nimi stretne.
|
|
Re: Svitá ako má
Od: IT expert
|
Pridané:
28.10.2018 9:05
Preto jednoducho zrusit a bude pokoj.
Vies zarucit, ci prave v takychto bugoch niekto nema tajne zadne vratka, ktore mozu v roku 2020 sposobit kolaps civilizacie? :-).
|
|
Proc ...
Od: IT expert
|
Pridané:
28.10.2018 9:50
Ja bych niektore ministerstva zrusil a zriadil ministerstvo zdraveho rozumu.
|
|
Re: Proc ...
Od: Chrobak truhlík
|
Pridané:
28.10.2018 10:39
A mohol by si tam robiť hneď šéfa a volalo by sa ministerstvo na všetko a ty by si bol minister na všetko.
|
|
Re: Proc ...
Od: čitateľ
|
Pridané:
28.10.2018 11:15
Niečo ako ministry of silly walks :)
|
|
Re: Proc ...
Od: IT expert
|
Pridané:
28.10.2018 13:00
No ked myslis :-).
Zacni hned zbierat podpisy :-).
|
|
Re: Proc ...
Od: Lalok
|
Pridané:
29.10.2018 20:55
on si s teba robí prču
|
|
ddfaswdaw
Od: OPmmdm
|
Pridané:
28.10.2018 15:04
Ja by som ten cas menil dynamicky kazdy den s granularitou 1 minuta. Nikto ba sa nestazoval na soky pri zmene casu a nikto by sa nestazoval, ze slnko zapada/vychadza v iny cas.
Staci len upgradnut IT systemy, ale to sa bude diat aj tak :)
|
|
Re: ddfaswdaw
Od: OPmmdm
|
Pridané:
28.10.2018 15:10
Pre neupgradovatelne systemy typu nastenne hodiny bez radiovej aktualiazacie casu to nebude velky problem, lebo take sa casom aj ta rozladia. Vsetky dolezite hodiny su v upgradovatelnych systemoch (letisko, PC, mobil, MHD, ...)
|
|
Dbxidh
Od: Eueueh
|
Pridané:
28.10.2018 15:17
Kokoti sa rozpravaju o case, klasika...
|
|
Re: Dbxidh
Od: anemasto
|
Pridané:
28.10.2018 16:23
ja ozorujem jeden fenomen
DSL.sk napise analyzu niecoho
miniterstvo to potom skopiruje, akoze urobi zakazku na analyzu a povie ze to vymysleli oni
proste pajaci chodia na DSL.sk kradnut napady
vsimajte si to v buducnosti...
|
|
Re: Dbxidh
Od: KotlebovoSlovensko
|
Pridané:
28.10.2018 20:47
Drz papulu Slnieckar! Urazaj si svoju mater a nie nas pravych Slovakov co chceme po vzore ruska trvaly zimny cas.
|
|
Re: Dbxidh
Od: !SLOVENSKO!
|
Pridané:
29.10.2018 20:27
vy ste rusi a nie slováci tak bežte za ural kam patríte slováci sme my nemci, rakušania, maďari a židia :D :D :D
|
|
Re: Dbxidh
Od: !SLOVENSKO!
|
Pridané:
29.10.2018 20:29
a ešte zopár poliakov, ukrajincov, cigánov a rusínov
|
|
Nedajte sa zatrasit!
Od: MilujemRusko
|
Pridané:
28.10.2018 20:41
Pan Richter nedajte sa zatrasit, Slovci chcu trvaly zimny cas! Slnieckari, Sorosovci chcu zastancov zimneho casu zastrasit, dnes dokonca pochodovali Prahou vojaci NATO, ruskou zonou vplyvu pochodovali vojaci NATO !!!
|
|
Re: Nedajte sa zatrasit!
Od: !SLOVENSKO!
|
Pridané:
29.10.2018 20:25
30 percent chce zimný 60 chce letný, Richter je pojekomukot. MY SME NATO ty imbecil mal by si byť hrdý a nie tu nariekať. Ty už si zastrašený až si sa s toho posral ty chudák úbohý ruský.
|
|
Re: Nedajte sa zatrasit!
Od: čitateľ
|
Pridané:
30.10.2018 6:43
Ako sa povie rusky leto, zima, čas.. už panimaješ?
|
|
Re: Nedajte sa zatrasit!
Od reg.: teapak1
|
Pridané:
30.10.2018 9:12
On to napisal ako vtip a ty si mu na to skocil. Mal by si hrat za rusky tim, lebo si tupy ako poleno. Alebo si radsej sadni na lavicku a zdrz sa akehokolevek komentara, bo len robis hanbu.
|
|
Re: Nedajte sa zatrasit!
Od: Fuck off rufuckers
|
Pridané:
31.10.2018 9:56
Čo tu teraz mlžíš ? najprv napíšeš propagandu a potom sa tváriš že veď to bol len vtip. Hanbi sa ty Rusotrol! že vtip, ty sám si vtip a poriadny.
|
|
aky cas
Od: ojoj
|
Pridané:
28.10.2018 20:48
budu ukazovat moje W10 v pravom dolnom rohu obrazovky?
|