neprihlásený Piatok, 19. apríla 2024, dnes má meniny Jela
Tesla sa priblížila k 100 tisíc dodaných vozidiel za štvrťrok

Značky: elektromobily

DSL.sk, 3.7.2019


Automobilka Tesla sa v druhom kalendárnom štvrťroku priblížila k hranici 100 tisíc dodaných vozidiel za štvrťrok, keď podľa aktuálneho oznámenia v druhom štvrťroku dodala 95 200 vozidiel.

V druhom štvrťroku vyrobila 87 048 vozidiel, obe čísla sú novými rekordami pre automobilku.

Pre porovnanie v prvom štvrťroku vyrobila 77.1 tisíc vozidiel a dodala 63 tisíc vozidiel, pričom Modelu 3 bolo vyrobených 63 tisíc a dodaných 50.9 tisíc kusov.

V druhom štvrťroku z Modelu 3 dodala 77 550 kusov a vyrobila 72 531 kusov, zvyšné boli samozrejme Model S alebo X.

Spoločnosť podľa oznámenia verí, že je v dobrej pozícii aby v treťom štvrťroku znovu zvýšila počet vyrobených aj dodaných vozidiel.

Finančné výsledky zatiaľ Tesla za druhý štvrťrok nezverejnila. V predchádzajúcich štvrťrokoch v Q1 2019 dosiahla stratu 702.1 miliónov dolárov, v Q4 2018 zisk 139.5 miliónov a v Q3 2018 stratu 709.6 miliónov.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

V najbližších dňoch bude spustený nový vysielač digitálneho rádia
Seriál Fallout podľa počítačovej hry bude mať pokračovanie
Budúci týždeň budú vydané dve dôležité linuxové distribúcie
Špehovacie satelity SpaceX už snímkujú Zem, s vyšším rozlíšením ako doterajšie
Linux si na PC drží podiel 4%
AI výkon tohtoročnej generácie Intel CPU bude vyšší ako 100 teraops/s
Apple bude mať nový seriál o alternatívnom sovietskom vesmírnom programe, predĺžila For All Mankind
Pôsobivého dvojnohého robota Atlas nahradí úplne nová elektrická verzia
O2 spustilo predaj na diaľku. Namiesto eID sa fotí tvár a občiansky, nedá sa objednať eSIM ani predplatenka
Klon populárnej databázy Redis od Linux Foundation k dispozícii v prvej verzii


Diskusia:
                               
 

Aleeee ved mala skrachovat nie? No nic tak to aj teraz zase odlozime na neskor tak ako predtym uz 10x. Hejteri naskacte namna. :D
Odpovedať Známka: 1.9 Hodnotiť:
 

mam ale pocit, ze jediny hejter si tu prave ty
Odpovedať Známka: 1.2 Hodnotiť:
 

pozri si diskusie pod inymi clankami o tesle. udajne permanentne krachuju a musk vsetkych taha za nos, nic nedokazal, nevyrobil atd...
Odpovedať Známka: 4.2 Hodnotiť:
 

podla mna je to normalne tvrdit o firme ktora je permanentnej strate od roku 2014 s vynimkou sept 2018 - dec 2018

Odpovedať Známka: 0.6 Hodnotiť:
 

Samozrejme, že to je normálne. Ak si človek čo nemá ani základné ekonomické vzdelanie a myslíš si, že velké firmy fungujú rovnakým šťýlom ako ty - výplata? = môžem nakupovať, nemám výplatu? = príde exekútor a skrachoval som.

AKCIOVÉ frimy fungujú na AKCIÁCH = ak si ľudia (investori) myslia, že Tesla a elektromobily sú budúcnosť (čo je pravda), budú sa predávať a tým ich značka bude získavať na hodnote (čo je tiež pravda) tak sa ich akcie zhodnotia tým, že budúci investori zaplatia viac ako zaplatili oni aby mohli naskočiť na tento "vlak rastúcej hodnoty"(áno, je to vlastne pyramídovka ktorá funguje na koncovom používatelovi - človeku čo si nakoniec kúpi samotné auto, zaplatí za servis, služby atd.).


Ipso facto - tvoje "myslenie" sú krčmové reči, ak by si chcel myslieť tak sa najprv vzdelaj aby si mal na čom zakladať svoje domnienky.
Odpovedať Známka: -0.9 Hodnotiť:
 

Ale nooo!
Veď máme pekný deň ;)
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Ľudia (investori) si tiež mysleli, že má Bernie Madoff má patent na zisk.
Elon a pár jeho ľudí sú reálne jediní, čo na Tesle zarábajú. Ostatní pália prachy.
Odpovedať Známka: 3.7 Hodnotiť:
 

Si nastuduj, ako je platený Musk a ako bol platený Madoff. Musk neberie plat, dostáva len akcie, ktoré nepredava. Všetky jeho príjmy sú viazané na výkonnosť formy v ďalekej budúcnosti. Keď treba spáva v továrni na podlahe. Jeho pracovný čas je vyše 80 hodín týždenne. Proste čistý Madoff.
Odpovedať Známka: 1.7 Hodnotiť:
 

a kedy treba spat na podlahe?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ked bolo treba robit.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ale to treba naraz zaplatiť!
Odpovedať Hodnotiť:
 

A to chodí este spávať na podlahe do SpaceX. A tam je 95 hodín týždenne. Život vizionara je tvrdý. Musk sa dokonca musel vzdať riadenia PayPalu, tam uz nestihal spat na podlahe.
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

To je všetko pekné, ale konkurencia tiež nespí. Tesla dvihla u ľudí povedomie o alternatíve s čisto elektrickým batériovým pohonom osobných automobilov a o chvíľu naskočia na tento trh skutoční výrobcovia, ktorí vedia dotiahnuť kvalitu až do úplného detailu a majú s výrobou kvalitných automobilov oveľa lepšie skúsenosti.
A naviac, Muskovi v Tesle tiež nejde všetko podľa jeho vízií. Dokonca mu z automobilky odišiel ďalší významný človek: dopice.sk/naR
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Konkurencia síce nespí, ale na Teslu stráca približne 5-10 rokov. A keď o pár mesiacov Tesla otvorí Gigafactory 3 a do pár rokov Gigafactory Europe tak sa ich strata ešte o pár rokov predĺži.
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

myslím že ostatní dostali celkom facku posledné roky, tak začínajú poriadne makať a ich strata sa bude stále držať na cca 5 rokov
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nemyslim si ,ze ostatny maju taku stratu. Prius je tu uz velmi dlho, Leaf, Zoe a dalsie su tu tiez u z nejaku dobu. Narozdiel od Tesly ale nezacali s drahymi a podla mna zbytohcne premakanymi/prehnanymi autami s autonomnou jazdou ale postupne. Tesla si mozno zobrala prilis velke susto a pretlaca dve veci naraz - EV auta a autonomne riadenie. Na autonomne riadenie sa mohla vykaslat a prist s nim neskor.
Nebyt manie okolo emisii, tak neviem ci by tu este Tesla bola.

Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

To čo si si vymyslel za somarinu o tej "strate" 5-10 rokov.
To, že to niekto nevyrábal neznamená dnes že je tie roky v strate. Možno práve naopak. Dokonca ani skúsenosti mu až tak chýbať nemusia.
Odpovedať Hodnotiť:
 

možno tak lak rastúcej ceny... hodnoty ale nie
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Tesla, Inc.
Založenie: 1. júla 2003, San Carlos, Kalifornia, USA
Generálny riaditeľ: Elon Musk (10/2008–)
Ústredie: Palo Alto, Kalifornia, USA
Prvé auto: Tesla Roadster
Výnosy: 21,46 miliárd USD (2018)
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

vynosy nie su zisk...
Revenue US$21.461 billion
Net income US$−0.976 billion
a to sa bavime len o roku 2018 kedy mali najziskovejsi Q3 a Q4 v historii
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

No keď potrebuješ raz ročne vytrieskať na novej emisii $2mld aby si vôbec prežil pri stovkách miliónov v priamych a nepriamych dotáciách (federálna daňová úľava, štátna daňová úľava, bullsh1t ZEV credits a pod.) ... tak reálne krachuješ.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Holt, niekedy sa oplatí uistiť, či v rámci provokovania princípu neurčitosti na naskakovanie pri Hejteroch, nevychádza náhodou priekazne zrovna nadržaný bujak.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

A preco by mala skrachovat?
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

mozno pre toto? https://ycharts.com/companies/TSLA/net_income
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Stále viac štátov ma legislatívu s postupným zákazom dieselových a benzinovych motorov. Tesla ako líder v segmente elektromobilov má do budúcnosti perspektívu, investori mu veria a investujú. Nejaká dočasná strata ich netrápi.
Odpovedať Známka: 0.9 Hodnotiť:
 

tvoji investori sú skorej špekulanti ako investori... A to ze elekro auta majú budúcnosť ešte neznamená ze výrobci spalovakov sa nechytia, keď to pre nich bude rentabilne... vid treba BMW....
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

co som sa bavil s nejakymi ludmi z priemyslu, tak su vsetci dosrati z toho co sa deje a netusia ci tu budu o 10r.
Takze by som sa az tak nespoliehal na to ze sa tvari ze vsetko je OK a iba cakaju kedy to pre nich bude rentabilne, pretoze pravdepodobne nikdy :)
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

takze znaciek ktore vyrabaju auta so spalovacimi motormi moze byt hocikolko ale elektromobily moze vyrabat len tesla? preco? lebo bola prva? vsetci ostatni sa mozu strcit do riti. uz je neskoro. a na celom svete budu o 10r jazdit len tesly. vlastne tesla je nove pomenovanie pre auto. a vsetky tie automobilky co vyrabaju teraz zacali sucasne?
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Graf co si postol je len jeden z mnohych ukazovatelov. Ako pisal aj kolega nado mnou je to o dovere. Teraz investory Tesle veria. Problem bude, ked prestanu a budu chciet svoje investicie vratit spat.
Strata aj dlhodoba nemusi znamenat krach.. (ak je to niekto ochotny zivit)
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

Kto to vlastne tie baterkove vozitka kupuje?
Odpovedať Známka: -6.4 Hodnotiť:
 

Tak Tesla sa zatial poctom vyrobenych aut nechyta ani na Škodu, ale zase... kolko skodoviek lieta volne vo vesmire? :-D
Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

Skodovka vyraba vrzajuce sracky pod 30kEcok.
Odpovedať Známka: -6.2 Hodnotiť:
 

Za 24 priemerných mesačných platov by tie sračky už ozaj nemuseli aspoň vŕzgať.

A citigo-E je tiež dobrý blud za 19,000€ za ktoré ho chcú predávať.

Zo škodovky je od akvizície diskont Wolkswagen pre nemeckých študentov a imigrantov.

Neverím, že si bežná rodina v CZ/SK povie, že hentá škatulka s dojazdom 250km je hodnotou na úrovni nejakej Hondy vo full výbave.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

No je to diskont VW ale zase nie pre studentov a imigrantov. V rakusku je Skoda mega popularna a kupuju si ju bezni ludia aj vo firme v rakusku si ich pokupili manazeri. Vezmu si Superb a su spoko. Ved preto VW tak lezi v zaludku. Obera ich o zisky ako nejaka nizko nakladovka.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

VW = Škoda
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

ked si spocitas ze do Hondy nalejes dalsich 10000€ do benzinu na prejdenie 100000km, tak tie naklady na elektromobil hned vyzeraju inak (s primernou spotrebou 7l a benzinom za 1,4€ v priebehu nasl. 5 rokov). A to som vobec nepocital servis.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

a ocividne si nepocital ani cenu elektriny a dobu nabijania/tankovania kedy auto nemozes pouzivat, je tam viacero faktorov ako len utat nejake ciselko
Odpovedať Známka: 1.1 Hodnotiť:
 

A ešte by trebalo počitať i v akom pomere rozdeliť tie ušetrene € na pekné hrobové miesto, odbornú štúdiu možností vylepšenia genetického materiálu potomkov, nakoľko, s ohľadom na predpokladanú schopnosť samostatnej starostlivosti, im genetické dedičstvo zrovna optimálne šance nedáva, režijné náklady samotného výpočtu a priekazne i iné.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Drahá,

Prosím, odpusť mi, že som ťa zdôrazňoval svojimi ťažkosťami, pretože viem, že tento list môže prísť ako veľké prekvapenie.

Chcem, aby ste dostávali peniaze a aby ste sa o 30% starali o seba a rodinu, zatiaľ čo 70% by malo byť v zásade využívaných na humanitárne účely, najmä na podporu dsl.sk a znemožňujúcich občanom a vdovám po celom svete.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

S dorazom na zatial. Lebo rast z roka na rok bol cez 200%. Takze nebude trvat dlho a preskocia aj skodu. Lenze ked Tesla bude mat 20tisicove elektricke auta a Skoda 20t benzinove tak bude mat celkom slusny problem.
Odpovedať Známka: -4.0 Hodnotiť:
 

Akurát že škoda má 20t elektro auto už teraz. Vlastne ho mala už pred 2 rokmi.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ked budem velky tak si kupim teslu
Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

Jednu akciu ti mozno predam. Uvidime ako velky budes...
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

aby si mu ju ako bezcennu nakoniec nedaroval ;)
Odpovedať Známka: 1.1 Hodnotiť:
 

ja by som si rad dokupil internetovy priestor, kedze sa vraj uz vypredal
Odpovedať Hodnotiť:
 

Kde je Martini, tam sú krásne ženy a šarmantní muži. Ľudia, ktorí sa majú radi a baví ich vychutnávať si život.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Long TSLA
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Neotravujte! Tu sme pri Tesle. Teraz idem riešiť napojenie IT na CIA!
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Cize buduci rok budu vyrabat uz cca tolko ako Skoda
Odpovedať Hodnotiť:
 

Možno dokonca priekazne i ccb!
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Na elektromobil síce nemám ale bude drahšia elektrina keď budú musieť otvotiť nové jadrové a uhoľné elektrárne :(
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Auta sa budu nabijat cez den elektrikou z Dubaja. Z ropnej velmoci sa stane velmoc elektricka.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Kto to financuje? Preco a a koho peniaze pouziva? Kolko to rocne stoji a kolko rokov to este bude v strate? Ktora banka by dom toho dala co i len dolar ? Preco si taku firmu nezalozime hned zajtra? Dakujem za odpovede ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Niekto, kto ma volne peniaze a niekto kto dufa, ze sa mu raz aspon vratia.
Nebyt dobrych rokov a tlacenia velkeho objemu penazi, tak tu asi Tesla uz nieje. Tak dlho by to asi nikto nefinancoval. Je to prilis rizikova investicia. Dnes sa investuje do mnohych rizikovyvh veci, do ktrych by za normalnych okolnosti nikto neinvestoval ani dolar.
Nieco vyjde, nieco nie. Nikto normalny tam nevlozil vsetky svoje peniaze.
Ak chce Tesla prezit, tak kriza nesmie prist este par rokov.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Aké krásne naivné
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

V com je to krasne naivne? Nech sa poucim.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Kríza je tu od roku2008 a potichu sa prehlbuje. Alebo pánko snáď spí??
Odpovedať Hodnotiť:
 

Otázka je skôr, kto financuje toto.

What is diesel engine exhaust?

• Diesel engine exhaust is produced when engines, including those in vehicles and generators, burn diesel fuel.

• It is a mixture of thousands of chemicals released as gases or particles (soot).

• More than 40 cancer-causing substances are present in diesel engine exhaust, including benzene, arsenic, formaldehyde, acetaldehyde, 1,3-butadiene, lead, and numerous polycyclic aromatic hydrocarbons (a class of chemicals created by burning fuels and other substances).



https://bit.ly/30xnEri
Odpovedať Hodnotiť:
 

aj ja chcem vlastnu teslu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nech sa paci, spln si sen. Elektricka Tesla len s trochu mensim battery packom. https://www.radioflyer.com/build-a-kids-tesla.html
Odpovedať Hodnotiť:
 

kup si, neplač, na bazoši je mrte starého šrotu s nálepkou Tesla :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

https://youtu.be/Hyy-19qyNWE

Elon Musk LITERALLY reinvents the tunnel!
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár