neprihlásený Utorok, 23. apríla 2024, dnes má meniny Vojtech
Policajnej Tesle došla batéria pri prenasledovaní

Značky: elektromobilyTesla Motors / Tesla

DSL.sk, 26.9.2019


V Kalifornii, domovskom štáte Tesly, prišlo aktuálne ku kurióznemu incidentu, ktorý veľmi názorne demonštruje aj negatívne vlastnosti súčasných elektromobilov.

Policajnej Tesle Model S totiž pri prenasledovaní podozrivého na diaľnici došla batéria, zostávalo jej iba 6 míľ dojazdu a hliadka vo vozidle tak požiadala iné hliadky či by ju nemohli nahradiť na pozícii vedúceho prenasledujúceho vozidla.

Na incident upozornili kalifornské noviny The Mercury News.

Navyše išlo o vozidlo polície mesta Fremont, v ktorom má Tesla svoju továreň. Polícia tu od marca v pilotnom projekte testuje, či je Tesla vhodná pre nasadenie v polícii.

Podľa stanoviska polície k incidentu prišlo, keďže vozidlo nebolo po predchádzajúcej zmene nabité. Prečo tomu tak bolo nie je známe. V lete polícia avizovala, že po bežnej zmene je batéria ešte nabitá na 40% až 50% a batéria zvláda 11-hodinové zmeny.

Elektromobily majú viaceré výhody, nevýhodou je okrem iného ale typicky relatívne nízky dojazd na jedno nabitie batérie a hlavne dlhá doba nabíjania oproti tankovaniu u spaľovacích motorov.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Samsung spustil výrobu takmer 300-vrstvovej flash pamäte
NASA opravila sondu Voyager 1, aktualizovala softvér aby nevyužíval poškodenú pamäť
Telekom má nové programy Swipe pre mladých, aj s neobmedzenými dátami
Dánsko chce vybudovať minimálne 6 GW veterných elektrární, v mori
Dnes pribudne ďalší vysielač digitálneho rádia
Skylink zvažuje sprístupnenie Live TV pre Linux s nižším rozlíšením
Qualcomm uvedie nový CPU pre notebooky v stredu, bude mať aj nižšiu verziu
Android prešiel na lepší SW dekóder AV1, umožní prehrávať AV1 videá na viac smartfónoch
Odmena za ťažbu Bitcoinov klesla na polovicu
NASA otestuje nový vesmírny pohon v podobe solárnej plachty


Diskusia:
                               
 

A co tak policajny trolejbus? Tam im elektrina nedojde.
Odpovedať Známka: 9.3 Hodnotiť:
 

ale nomôže všade odbočiť... prečo to píšem?
Odpovedať Známka: 4.8 Hodnotiť:
 

Tak preto chce Elon budovat tie tunely! Tam neodboci nikto :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Je to už pár rokov ...
Medzi hradom a parlamentom bolo nejak veľa papalášov a policajti odkláňali z Mudroňovej premávku preč cez nejaké uličky. A prišiel trolejbus a policajt tupo ukazuje, že aj on...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Trolejbusy, aspoň väčšina vie fungovať aj bez trolejov celkom dlhú dobu. Netuším či sú to batérie, alebo hybrid, každopádne z Uberu vídam celkom často trolejbus ísť bez trolejov.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Priekazne tym trolejbusy troluju.
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Môžu použiť iný trolejbus.
Či majú iba jeden?
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

neviem kde dokazu trolejbusi fungovat bez trolejov ale tu v ziline ked sa rozhodol otocit na kruhaci kde mu trolejove vedenie nepokracovalo tak skoncil v strede kruhacu a cakalo sa na odtah :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

To ked sa niekto rozhodne overovat pravdivost oficialnych udajov o pokryti dostupnostou sluzieb, nezriedka ostane len priekazne zarazeny.
Odpovedať Známka: 2.6 Hodnotiť:
 

hahaha, v súvislosti s trolejbusmi je to v realite náramne vtipné :D
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Tie trolejbusy ktore vidis maju aj dieselovy motor na ukor kapacity cestujucich. Pokial viem klasicke trolejbusy po odpojeni nie su schopne dalsej prevadzky.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

a co tak petrolejbus ?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

tie idu iba ak lejes
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Nie tak celkom. Trolejbus batérie určite má (osvetlenie, ovládanie, riadenie...), ale nie na pohon. To si videl tzv. duobus s dieselovým motorom nasadzovaný na linkách bez dokončeného trolejového vedenia (Dlhé diely) alebo s vynútenou obchádzkou (aktuálne 205-ka kvôli Nivám). https://tinyurl.com/yyf4gj95
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

Môže byť :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

To sú také trolejbusy s maličkým naftovým motorčekom, ktorý reve na plné otáčky pri 40ke.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

A tu vacsinu si napocital ako? Zapisoval si si cisla vozidiel a jazdil po celom meste tam a spat, alebo si denne videl jedno vozidlo na rovnakej linke, tak to musi byt "vacsina".

Pomocny naftovy pohon ma 15 kratkych z 50 a 6 zo 76 dlhych trolejbusov v Bratislave. "Vacsina".
Odpovedať Hodnotiť:
 


Šak to je dolu/e kopcom!!!


Odpovedať Hodnotiť:
 

tak vydaju zakon, ze zlocinec pri prenasledovani nesmie ist mimo troleje :D /oni tam maju fakt niektore srandovne zakony :D/
Odpovedať Známka: 9.4 Hodnotiť:
 

Je to kúl s tými lomítkami namiesto klasických zátvoriek.
Odpovedať Známka: 5.9 Hodnotiť:
 

A co tak {tieto} ?
Odpovedať Známka: 5.5 Hodnotiť:
 

...alebo tieto [ ]?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

<>
Odpovedať Známka: 8.4 Hodnotiť:
 

A čo tak dávať ich ešte opačne?
Odpovedať Známka: 9.0 Hodnotiť:
 

>_<
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

<>_<>
Odpovedať Známka: 8.7 Hodnotiť:
 

(o)(o)

<>
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

( . )( . )
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

&#175;\_(&#12484;)_/&#175;
Odpovedať Známka: -4.0 Hodnotiť:
 

Priekazne blbé, však?
Odpovedať Známka: 5.3 Hodnotiť:
 


To sme sa nasmiali...


Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

a co vyrobcovia baterii ? nebudu mat co zrat :(
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

zožerú skladové zásoby batérií...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Sranda je, že v Žiline jazdí elektrobus s baterkami, ktorý sa vie nabiť keď ide popod troleje
Odpovedať Známka: -1.1 Hodnotiť:
 

a veľmi dymí?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

to nie je vlak ŽSR
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

uzrejmime si to:
ZSSK prevadzuje horiace vlaky
ZSR prevadzkuje stanice a trate

zjednodusene povedane
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ZSR prevadzkuje stanice a trate na ktorych horia vlaky ZSSK
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Veru, vznikol riadny bordel po páde socializnu.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Skoro vacsi ako pred padom.

Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Teda policajt zabudol auto nabit, a dosla mu pocas sluzby bateria. A toto ma demonstrovat negativne vlastnosti sucasnych elektromobilov...Wow.
Keby bol zabudol dotankovat benzinove auto, a dojde mu pocas sluzby benzin, bude to demonstrovat negativne vlastnosti sucasnych aut so spalovacimi motormi?

Myslim ze cely incident demonstruje jedine to, ze v radoch americkej policie su flakaci, co nevedia splnit ani jednoduchu ulohu akou je zapojit auto na nabijacku ked skonci sluzba.
Odpovedať Známka: 6.6 Hodnotiť:
 

To je síce pravda, ale aby došiel benzín, tak by muselo zabudnúť dotankovať niekoľko zmien po sebe. Pri tesle stačí aby to neurobila jedna a je zle. Čiže sa výrazne zvyšuje riziko takéhoto incidentu (ľudská chyba sa úplne odstrániť nedá).
Odpovedať Známka: 0.7 Hodnotiť:
 

Na inom webe píšu: „Nemáme žádné písemné zásady týkající se nabíjení, ale obecným vodítkem je, že by měla být doplněna alespoň poloviční kapacita na začátku směny. A to byla,“ potvrzuje Geneva Bosques výše zmíněné.
No i tak treba brať do úvahy ďalšie faktory. Napríklad ako dlho vydrží policajná S 85-ka jazdu po diaľnici na plné gule? Zločinci nie sú sprostí. Tí majú so sebou plnú nádrž benzínu.
Odpovedať Známka: 6.9 Hodnotiť:
 

jasne, lebo v amerike ta prenasleduje len jedno policajne auto. Nikde nebolo spomenute, zeby pachatel usiel. Aj policajt v Tesle hlasil, aby prenasledovanie prevzala dalsia hliadka. Takze tvoj plan by asi len tazko vysiel..
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

Vzhladom z prezumpcie neviny a rozdelenia vykonnej a sudnej moci vyplyvajuca pravdepodobnosti, ze pachatel usiel, ak policajt nahanal podozriveho, to s ohladom na ciele efektivity policajneho zboru spomenute logicky priekazne ani byt nesmelo.
Odpovedať Známka: -0.8 Hodnotiť:
 

Citujem z iného webu:
"Důstojník Jesse Hartman právě sledoval prchající vozidlo, když si uvědomil, že zbývající dojezd elektrického vozu se zmenšil asi na deset kilometrů. Ačkoliv vysílačkou povolal asistenci kolegů s konvenčními vozidly, z celého zásahu se stala fraška. Pronásledovaný podezřelý prchl, později bylo nalezeno jen jeho opuštěné auto."
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Nerozumiem tvojej logike. Benzínové auto nemá x-násobne vyšší dojazd ako Tesla. A keď videli, že sú na 20%, tak bol problém nabiť auto? Či majú zakázané nabíjať počas služby? Aký je to rozdiel oproti benzínovým autám? Či tie tankujú, keď majú polovicu nádrže?
Odpovedať Známka: 1.0 Hodnotiť:
 

Zas ďalší pelo, čo nečíta, alebo nechápe príspevku a ide sa biť do diskusie...
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Máš argumenty alebo len troluješ?
Odpovedať Známka: -1.6 Hodnotiť:
 

Trolejujem ty chlp z ohambia
Odpovedať Známka: -1.2 Hodnotiť:
 


nechápe príspevok

nerozumie príspevku

kapišto?


Odpovedať Hodnotiť:
 

Akože či z 11-hodinovej zmeny môžu priekazne 12 hodín nabíjať?
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 


Kua, nevieš počítať? ;=)))

Predsa 24-11-11= iba 2 hodiny!


Odpovedať Hodnotiť:
 

JJ - niektoré výkonnejšie benzínové autá majú dojazd len 450 - 600 km vzhľadom na vyššiu spotrebu a menšiu nádrž.

Dokonca napríklad Ferrari F430 má 95l nádrž a tabuľkovú priemernú spotrebu 15,2 l/100km - teda ideálny dojazd len 625km. A to pri dynamickej jazde môže spotreba kľudne ísť aj nad 20 l. Potom je dojazd pod 475km.

Takže Tesla môže mať aj vyšší dojazd ako niektoré benzíňáky. Aj keď za 5 minút ju nenabije zatiaľ doplna asi nik.
Odpovedať Známka: 9.1 Hodnotiť:
 

ked ides na plne gule, napr autobahn tak dojazd klesa 1km kazdu 1sekundu.
mam niekde take video.., cize do 600sekund si K.O. plna nadrz, 60L
a je to civilne auto, nie supersport,len sport,nove stoji cca 20 tisic, cize take ludove..
tipujem ze na plne gule je to aj vo fabii minus 0.5km/1s..
Odpovedať Známka: -6.4 Hodnotiť:
 

Si si zaprehanal..
Povedzme, ze plne gule znamena 300km/h. Potom za tych 10 minut prejdes 50km. Takze mas spotrebu 120l / 100km? Tolko nema ani formula :)
Benzinova fabia bude mat pri maximalke spotrebu okolo 20l / 100km, takze pokial najdes dostatocne dlhy prazdny usek a medzicasom ju neuvaris, tak ti na natankovanie vydrzi tak hodinu.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Len spotreba nestúpa lineárne...
Vetrom pri maximalke vydrží naozaj 10-15 min...

Je úplne iná situácia pri maximalke 200 a 300...
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

Myslis Veyron? :)
Tam to samozrejme plati. Ale reakcia bola na auto, ktore nove stoji 20 tisic a nie je supersport.
Medzi 200 a 300 bude odpor sice viac nez dvojnasobny, ale zas lepsia aerodynamika a vacsia nadrz umoznia dojazd aspon 30-40 minut..

Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

k tej mojej psotrebe 42km/nadrz - PC mi ukazuje maxlmalne 99.9L a pri plnom plyne neustale stlacenom a konstantnej v=250kmh mi PC ukazuje, ak ma pamat neklame 38L/100km
ale odhadovany dojazd klesal seriozne 1km za 1s, alebo nech 1km za 1.5s (pamatam si to pocitovo).
ak by bola spotreba 40L/100, tak pri 60L je to 150km.
je dost mozne, ze ten PC a odhad spotreby funguje tak, ze som najskor isiel pomaly (z benzinky), a tak bola spotreba 600-700km, a tak mal ten PC z coho uberat. keby ma hned dojazd 150km, neslo by to 1km/1s ale 1km/4s
chapeeme sa co chcem povedat?
napr, opacny extrem:
po jazde (nemusi byt 250) rychlej zacnem ist 80kmh na 6tke, tak ani po 50km mi neklesne prepokladana spotreba o 1km, ba mi este dojazd prida o 5km... napriklad

Odpovedať Hodnotiť:
 

nemcov nemam rad, ale... musim uznat, ze autobahn je uzasny, neuveritelny relax
https://postimg.cc/fS9NdNkM
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

video nemam, asi som sa neodvazil drzat kameru pri 250kmh ;)
raz som bol so spolujazdcom, on to tocil, ale nesli sme 250, za 15 sekund klesol dojazd o 9km, za 30 sekund klesol o 14km celkovo. ale uz som vysvetloval, preco to nei je dobry udaj.
neviem ci budem mat prilezidost ist celu nadrz 250 este niekedy v mojom zivote, aby som nesimuloval ale odmeral taku spotrebu. viem o jednom useku, kde som to testoval, severjne od mnichova tak 90km dovjprudovka krasna, a nepamatam sa, ze by som vylial celu nadrz, netusim kolko, ale celu nie. viem ale, ze 1 nadrz bola tam (SK-mnichov, cca 6-7sto km), jedna naspat a 1 tam, co som behal asi. 1 tankovanie pred AT, lebo v DE je benzin drahy o 30c/l vyssie nez AT
fu, som sa rozvasnil, mimochodom, ten hranicnyc prechod AT-DE, to bolo ako .. fuu, iny svet. zrazu d 2 prudovky som mal 4-5 prudove letisko, UPLNE prazdne pred sebou, a len tie znacky "no limit". jaaj, mam to vsetko an videu, ina nostalgia, ked o tom pisem a pozeram.. ziadna tyrania typu 130kmh a basta.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

130 nie je tyrania; je to rozumna hranica pre ludi, co pouzivaju auto na prepravu po nie idealnych cestach a pozitky hladaju inde (s mensou uhlikovou stopou).
Odpovedať Hodnotiť:
 

neprehnal, pisem z realnej praxe, nechce sa mi davat video na youtube.
mal som 2L benzin atmosferu, islo to 200kmh maximalne, tam to neslo 1km/1s
teraz mam 250kmh elektronicky limit a nad 240 to ide tak, ako som pisal.
samozrejme toto sa neda u nas, lebo tu meraju vsade. hlavne ak su prazdne cesty.
ked to video najdem, uploadnem to tam.
ale ako pise kolega podo mnou 200 vs 250, 250 vs 300 je extremne odlisna skusenost. 300 som nesiel.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ved v poriadku, kazde auto si pocita dojazd nejakym algoritmom a je jasne, ze ked stlacis plny plyn, dojazd bude spociatku klesat rychlejsie ako ked ho budes drzat stlaceny patnast minut..
Proste v beznom aute nevies vyjazdit nadrz za 10 minut, lebo narazas na limit, ze viac benzinu sa do valcov nezmesti, jedine ze by si tam nejake priebezne pridaval :)
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

ak mi das na seba kontakt a ja do toho autobahnu este raz pojdem a skusim to, dam ti vediet presne cisla

The guzzler of guzzlers was the Porsche Cayenne Turbo S, which swills down an eye-popping 66.7 liters of fuel per 100 km at a top speed of 270 km/h—that’s 3.5 mpg US at 168 mph.

u nas sa to vlastne da legalne skusit na slovakiaringu za ludovych 30eur na 30 minut, mozes ist takmer plne gule, len si znicis brzdy a pneumatiky...

https://dopice.sk/ntV

je tam aj ludove auto opel zafira 10mpg co je 23.5L/100km
sportovejsie BMW 530i uz ma cca 35L/100kmh , neviem kolko ma plnu nadrz

takze ale opravujem svoje tvrdenei o 42km na nadrz, mozno tak na jednotke, ale to skor znicim spojku. ale viac ako 150km neexistuje, aby som dal, mam 60L nadrz. 1 rozbeh, maximalka, ziadne ine rozbehy. mat 5L bandasku v nadrzi, tak sa to da risknut.


Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

https://dopice.sk/ntW
15-20L maju pri 200kmh a to by ma zaujimalo, nakolko presne to je, kedze dost tazko sa testuje ubytok paliva pri 200kmh
250 na logaritmickej bude uplne inde.
aerodynamika je 200 vs 250mh cca 60 vs 140kw cize o 80kw mas navyse stratu pri 260kmh oproti 200kmh
160 vs 80kwh vsetky odpori na beznom aute.
takze ta spotreba 35-40L pri 250kmh nie je taka uletena.
Odpovedať Hodnotiť:
 

narazil som na koniec internetu, neviem zistit, aka je spotreba pri 250kmh, hm.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Musis hladat v nemcine, potom najdes dost ;)
Je to aj tak taka fiktivna debata, kedze sa nebavime o konkretnom aute a teda to nakoniec vzdy skonci na veyrone :)
Ale v beznej seriovej kolekcii, ktora nestoji cez 100k a teda ma pravdepodobne obmedzovac na 250, by som na nom ocakaval spotrebu zacinajucu dvojkou, ak to nie je uplna krabica..
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Neprehana, kdesi som cital ze taky Veyron minie plnu nadrz za 12min, pri 400km/h to mas okolo 80 prejdenych kilometrov (teoreticky). Pri 100l nadrzi to mas spotrebu vacsiu ako tie nase 60 rocne tanky.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Novy veyron za 20 tisic? Beriem hned, kedy si ho mozem prist prebrat? ;)
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

napr 250kmh = cca 70m/s co pri 600s = 42km. plna nadrz.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

To nie je pravda, benzinove auto ma v meste, kde povacsinou hliadkuju policajne auta, vysoku spotrebu, oproti elektrickym, ktore nevrcia ked stoja a brzdenim rekuperuju energiu vynalozenu na rozbeh. Takze ako mestske policajne auto spali elektromobil menej energie ako benzinak, a ak elektromobil spotebuje polovicu zasoby energie za smenu, tak u benzinaku to moze byt aj 80%.
Odpovedať Známka: 2.9 Hodnotiť:
 

Hlavny rozdiel bude asi v case dotankovania vs nabijania dnesnych aut na trhu.

A z vlastnej skusenosti sa este mohla prehriat baterka. Aspon tak mi to vysvetloval jeden majitel Tesly S po incidente s inou Teslou na dialnici. Chlapec na Svajciarskych ECV sa ma snazil asi 15km udrzat za sebou. Kontinualna jazda v lavom, ked niekoho dobehol v pravom tak spomalil v poho aj -30. A potom plny kotol. A potom z nicoho nic pravy, 120 a uz som ho nikdy nevidel.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Tak ale povedzme si otvorene ze Tesla nie je vhodna pre Kobru 11. Take prenasledovanie po dialnici a aj keby bola plne nabita, za par minut je v safe mode. Lebo pri tajej 250km/h zere tolko energie ...
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Ani benzinak vtedy nebere 5L :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ok, dobre, pri 90 km/h tesla da 500 km a benzinak 1000 m a dieselak 1300 km

no a dajme tomu pri 200 km/h (spotreba mozno 3x vacsia) tesla da 150 km, benzinak 350 a dieselak 450 km

a furt su tie e-auta jaksi vo velkej prdeli

hmmm cim to asi bude, ze by fyzika?
Odpovedať Známka: -3.6 Hodnotiť:
 

Ktore americke policajne auto si myslel, ked si pisal, ze na jednu nadrz da 1000 km?
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

cisternu
Odpovedať Známka: 7.9 Hodnotiť:
 

hmmm...tak pokial su z fyziky vyplyvajuce bezpecnostne poziadavky pre spalovaky tupo, ale zato efektivne, kopirovane pre e-auta tak na to odpovedat jaksi priekazne ani netreba.
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Ferrari F430 má 95l nádrž a tabuľkovú priemernú spotrebu 15,2 l/100km - teda ideálny dojazd len 625km.

Pri dynamickej jazde môže spotreba kľudne ísť výrazne nad 20 l. Potom je dojazd pod 475km.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ak potrebujú 150 km a teda 45 minút na chytenie unikajúceho auta, tak už je niečo zle.
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

to by musel byt velmi usporny benzinak aby pri 200kmh dal 350km. skor tak 200km.. s velmi lahkou nohou a veetrom na chrbte, pradne auto, len sofer.
ale ano, eauta su nanic nad 130-150kmh.. i ked tichsie asi ako spalovacie.. a hlavne.. spalovaci si mozes urobit hadicku do bandasky v kufri, cize das o xyz km viac.
tonu baterii do eauta nenapracem
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

velke benzinove SUV zeru tak 15-25l/100km. americke policajne SUV kludne aj za tou hornou hranicou a to sa nebavime o ziadnom nahanani zlocincou ale o kludnom jazdeni mestom... takze ak ma prejst 1000km tak asi ani skor nie...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

ako uprimne nerozumiem tym minuskam. ako hovorim nieco nespravne? velke SUV na benzin (nie naftu) papaju 4l na 100km alebo co?:D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

>>>Tak ale povedzme si otvorene ze Tesla nie je vhodna pre Kobru 11

Najme by divaci prisli o odlietajuce tela ludi pri vybuchu benzinovych aut, ktori pri dopade na zem na nohy bezia dalej akoby nic.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ked zakopnem bosou nohou do nohy stolicky, dve minuty jojkám.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

A keď zakopneš bosou rukou do stoličky, dve minúty markízuješ ?
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Tak povedzme si to otvorene. Aj EV treba doplnat energiu. Kolko policajnych nahanaciek skoncilo kvoli nedostatku benzinu?
Odpovedať Známka: 8.9 Hodnotiť:
 

deväd
Odpovedať Známka: 9.4 Hodnotiť:
 

Na nahanacky sa ma pouzivat plne vyzbrojeny darpabot od boston dynamics( Nie ta dvojnoha verzia) . Pri prvotnom naznaku nahanacky by vystrelil par vystraznich striel z granatometu na lave spatne zrkadielko.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

..pockaj, a uvidis, ked nasadia do akcie tie vzdusne hliadkujuce H~K bitevniky..
floating sentry

168 hours of floating over 1 sentred area

Max.speed: 8,8 Mach


Armaments:
2x quad 3 680 kW Laser cannons, and 68 full-guided *Fire & Forget enriched D.U.missiles
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

Som si spomenul na Red Alert, konkretne Yuris Revenge... Keby som nemal tolko roboty a este k tomu sa nezasieral na dsl.sk, tak si zahram asi...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

a teraz poprosim statisku, kolkym policajtom uz dosiel benzin pri prenasledovani. aj keby ta baterka mala dojazd ako benzinak, tak raz dojde.
Odpovedať Známka: 6.8 Hodnotiť:
 

ja neviem uš...
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

sadni päťka!
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Toto je negatívna vlastnosť elektromobilu? To je ako keby išli prenasledovať s 0,5 l benzínu. To nie je o nič negatívnejšie než benzínové auto.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Zabudnut nabit = auto vypojene z cinnosti na niekolko hodin
Zabudnut natankovat = auto vypojene z cinnosti na niekolko minut
Odpovedať Známka: 1.1 Hodnotiť:
 

Nabitie na superchargri, ktore su v CA vsade trva 30min na V3 a 40min na V2.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Jo ale ak nahanas kriminalnika tak ani pri natankovani si ten kriminalnik nepoznaci na cestu kde vtedy bol aby mohli pokracovat potom co policajt dotankuje :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

To iste sa moze stat aj s autom na spalovaci pohon. Ide o obycajne pindanie na Teslu v tomto pripade.

Koniec clanku pise o nizkom dojazde elektroaut. Toto ale NIE JE problem Tesly, ked Fremont PD hovoria, ze vozidlo nenabili po predoslej sluzbe a 11 hodinovu sluzbu zvlada so 40% rezervou v baterii.

Proste pocas testovania vozidla zistili prakticke limity. Teraz sa musia rozhodnut, ci su s tym ok alebo nie. Cest praci.
Odpovedať Známka: 4.0 Hodnotiť:
 

Pokial sa skutocne musia rozhodnut, su v danom smere stanovy NATO ohladom clenstva policajneho statu priekazne jednoznacne.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

nuz a normalnemu autu benzin nemoze dojst? Viem ze natankujes za 10 minut a dobijanie trva o dost dlhsie, ale dopad na prenasledovanie unikajuceho kriminalnika by som povedal ze je rovnaky :D. Tot za predpokladu ze benzinak pri prenasledovani nedotankuvavaju z vrtulnika o com som velmi silno presvedceny ze nie
Kazdopadne zjavne ho prenasledovalo viac aut.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

kto tankuje 10 minut?
prides, nechas motor zapnuty (pretoze nevypiname "horuci" motor po zbesilej jazde), natankujes asi 10L a ides dalej.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

tu je rozhovor so mnou, krasny den Vam zelam https://dopice.sk/num
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár