
neprihlásený
|
Utorok, 6. mája 2025, dnes má meniny Hermína |
|
Železnice zaviedli poplatok nútiaci na elektronický nákup lístkov, znovu má výpadok
Značky:
dopravaSlovensko
DSL.sk, 6.5.2025
|
|
Štátny železničný dopravca ZSSK, Železničná spoločnosť Slovensko, má po zavedení vysokých tzv. poplatkov za servis fakticky nútiacich minimálne v časti prípadov na elektronický nákup lístkov opäť ďalší výpadok predajných systémov.
ZSSK na výpadok upozornila na sociálnej sieti pred 15. hodinou.
"Počas výpadku neuplatňujeme žiadne sankcie, poplatok za servis môžete dodatočne reklamovať na ktoromkoľvek predajnom mieste ZSSK alebo emailom na reklamacie@slovakrail.sk," uvádza v oznámení.
Spoločnosť cestujúcim v osobných vlakoch odporúča nákup lístka cez SMS, ktorý teda zrejme funguje. Nákup cez SMS má ale limitované možnosti.
Aktuálny výpadok sa podľa oznámenia týka aj predaja cez predajné miesta ZSSK, teda zrejme aj predaja v pokladniciach na staniciach. Pri individuálnom elektronickom nákupe lístkov cez aplikáciu alebo webový eshop ale takýto výpadok predstavuje pre zákazníkov väčší problém, keď okrem iného nemusia vedieť či problém nie je na ich strane respektíve nevedia ako majú postupovať.
ZSSK zaviedla poplatok za servis od 15. marca. V prípade nákupu lístka v pokladniciach na staniciach sa pripočítava k cene lístka poplatok 1 euro. Pri kúpe spiatočného lístka účtuje ZSSK poplatok dvakrát, takže dosahuje 2 eurá. Poplatok za nákup lístka vo vlakoch je až 3 eurá a týka sa to aj nákupu cestujúcim zo stanice, kde nie je otvorená pokladnica.
Odvtedy ide už o druhý neplánovaný výpadok predajných systémov, k prvému prišlo na konci marca. Zároveň spoločnosť mala odvtedy aj dve dlhé 6-hodinové plánované nočné odstávky predajných systémov, počas ktorých sa lístok nedal kúpiť elektronicky ani v pokladniciach.
Najnovšie články:
Diskusia:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ultraumiernený prakticizmus
Od: syntaxterrorXXX, . Y
|
Pridané:
6.5.2025 16:32
Sa mi páčí, že poplatok za servis môžete dodatočne reklamovať na ktoromkoľvek predajnom mieste ZSSK, takže sa stiahne transakčná daň priekazne obojstranne konsolidačne.
|
|
Re: ultraumiernený prakticizmus
Od: daniar
|
Pridané:
6.5.2025 18:33
transakčná daň sa platí len z odchádzajúcich platieb a len z podnikateľských a firemných účtov. a platby kartou sú medzi výnimkami.
|
|
ultraradikálny konsenzualizmus
Od: syntaxterrorXXX, . Y
|
Pridané:
6.5.2025 18:47
...a z podnikateľských a firemných účtov je kúpa lístkov priekazne nemožná...
|
|
---------------------------------
Od: ParaNoik
|
Pridané:
6.5.2025 16:51
Vlaky sú zadarmo. O servisnom poplatku nikto nič nehovoril. Pekne po vzore Skylinku :D
|
|
qwert
Od reg.: C.O.B.R.A
|
Pridané:
6.5.2025 17:06
Nie, nie. Ja platím len cenu lístka. Poplatok si môžete u mňa reklamovať neskôr.
|
|
ako pri kazdom statnom IT...
Od: pomocny osvetlovac
|
Pridané:
6.5.2025 17:21
Babraci, nic viac iba BABRACI!
|
|
Ťažký Životný Úkol
Od: socialista-Nie
|
Pridané:
6.5.2025 18:58
Mám pred sebou najťažší životný úkol:
1.) nájsť schpného advokáta - vyriešené, len je drahý
2.) nájsť seriózneho policajného vyšetrovateľa, ktorý nie je skorumpovaný ani posratý
ten úkol č.2 je vážne nesplniteľný v tejto krajine alebo ma už totálne jebne
|
|
jebnutizmus
Od: Federál
|
Pridané:
6.5.2025 19:16
Takto nejebalo ešte nikomu. To si zajtra pôjdem kúpiť 2 rohlíky za 25 centov a prirátajú mi k tomu 3 Eurá ako že na čo???
|
|
Re: jebnutizmus
Od: Jaaasom
|
Pridané:
6.5.2025 19:19
No predsa za vystavenie dokladu. Ktoré je povinné. Ale prečo by to malo byť zadarmo?
|
|
ultraradikálny špecifikácionalizmus
Od: syntaxterrorXXX, . Y
|
Pridané:
6.5.2025 19:31
Napríklad tovar a poplatok môžu byť v rozličných sadzbách DPH, čím by mohlo dochádzať pri vratkách DPH priekazne k nesprávnym výpočtom výšky.
|
Pridať komentár
|
|
|
|