neprihlásený Sobota, 20. apríla 2024, dnes má meniny Marcel
Najlepším antivírusom roka slovenský antivírus

DSL.sk, 14.12.2006


Za najlepší antivírus roka 2006 označil autor porovnávacích testov Anti-Virus Comparative antivírus Nod32 od slovenskej spoločnosti Eset.

Anti-Virus Comparative realizuje dvakrát do roka tzv. on-demand testy na aktuálnych vírusových vzorkách s aktuálnymi verziami softvéru a dvakrát do roka tzv. proaktívne testy na aktuálnych vírusových vzorkách s tri mesiace starými definíciami antivírusov.

Proaktívne testy tak porovnávajú schopnosť antivírusov detekovať nové zatiaľ nezachytené a neanalyzované vírusy.

Hoci podľa posledných dvoch testov z augusta a novembra je aktuálne najkvalitnejším antivírusom AntiVir, tento dosahoval horšie výsledky v prvej polovici roka a medzi najlepšie antivírusy roka 2006 sa nedostal.

V roku 2006 dosiahli celkom tri antivírusy, Nod32, AVK 2006 a TrustPort, najvyšší stupeň Advanced+ vo všetkých štyroch testoch. Posledné dve riešenia ale využívajú viac antivírusových enginov, čo im umožňuje detekovať viac vírusov, na druhej strane sa zvyšuje aj počet nesprávne za vírus označených nezavírených súborov a znižuje výkon.

Andreas Clementi, autor testov, tak označil za najlepší antivírus roka 2006 Nod32.

Za najlepší antivírus v proaktívnych testoch označil Nod32 vďaka výsledkom v oboch tohtoročných testoch, za najlepšie antivírusy v on-demand detekcii trojicu antivírusov založených na jadre od Kaspersky Labs, AVK, F-Secure a Kaspersky.

Antivírus od Symantecu bol vyhlásený za najlepší antivírus v detekcii polymorfických vírusov a antivírus s najmenším počtom false positives.

Najrýchlejším antivírusom je podľa testov AntiVir s rýchlosťou skenovania 7.55 MB/s pred Nod32 s rýchlosťou 7.34 MB/s podľa posledných testov, v májových AntiVir skončil druhý za Pandou a pred Nod32.

Spoločnosť Eset vo včerajšej tlačovej správe uviedla graf rýchlostí, kde dominuje na prvom mieste Nod32 s rýchlosťou 7.34 MB/s. Spoločnosť Eset pre server DSL.sk poskytla nasledovné stanovisko k otázke, prečo prišlo k vynechaniu antivírusu AntiVir od Avira v tomto grafe: "V tlačovej správe určenej pre slovenský trh graf operuje len s produktmi, ktoré sú pre ESET NOD32 Antivirus na tomto trhu reálnou konkurenciou, alebo ide o všeobecne známe značky. Metodiku výberu relevantných značiek používame v grafoch dlhodobo bez ohľadu na to, aké majú aktuálne výsledky."

AntiVir je k dispozícii aj vo freeware verzii.

Zaujímavo vyznieva vyhlásenie Nod32 za najrýchlejší antivírus roka autorom AV Comparatives Clementim, ktorý uvádza, že hoci v oboch zverejnených testoch bol rýchlejší antivírus AntiVir, táto rýchlosť je dosahovaná pri najlepších nastaveniach, pri štandardných nastaveniach má vyhrávať Nod32. Žiadne takéto testy ale autor AV Comparatives nezverejnil.

Podľa niektorých iných testov sú celkovo najlepšími antivírusmi produkty založené na jadre od Kaspersky Labs. Známe antivírusové spoločnosti ale napríklad jeden z takýchto testov, o ktorom sme informovali v tomto článku, označujú za údajne neobjektívny.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Odmena za ťažbu Bitcoinov klesla na polovicu
NASA otestuje nový vesmírny pohon v podobe solárnej plachty
V najbližších dňoch bude spustený nový vysielač digitálneho rádia
Seriál Fallout podľa počítačovej hry bude mať pokračovanie
Budúci týždeň budú vydané dve dôležité linuxové distribúcie
Špehovacie satelity SpaceX už snímkujú Zem, s vyšším rozlíšením ako doterajšie
Linux si na PC drží podiel 4%
AI výkon tohtoročnej generácie Intel CPU bude vyšší ako 100 teraops/s
Apple bude mať nový seriál o alternatívnom sovietskom vesmírnom programe, predĺžila For All Mankind
Pôsobivého dvojnohého robota Atlas nahradí úplne nová elektrická verzia


Diskusia:
                               
 

A kde je BitDefender ?
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

a AWG?
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Hahahaa
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

jj, NOD32... spokojnost. :)
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

antivirus je pre deti. Mne staci tiny firewall.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

To preto lebo chodis len sem na dsl... ;)
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

To preto lebo cita clanky od kkota hulka
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

mne sa viac paci kaspersky,ale sto ludi sto chuti
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Ano!!! Yes!! 2 roky uz mam Kaspersky a ziaden problem!! Testoval som uz vselico... (Nod,Norton,F-secure,Zonealarm....) ale na Kaspersky nema ziaden!! Teraz som ho kupil full.. :DDD
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Máš pravdu, nech žije Kaspersky Internet Security 6
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Taka kvizova otazka. Viete co znamena NOD? :)
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

nemocnica na okraji disku predsa, mily kociak!
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Vďaka, to je ono. :)
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Vzdy som si myslel ze je to skupina z Command and Conquer
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

no jasne ze je... cac #1 rula!
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Kedysi som to čítal jeden rozhovor, kde bolo spomenuté že z čoho a ako tá skratka vznikla, ale už sa na to nepamätám. Mohol by si nám sem mohol hodiť odpoveď. Mám taký pocit že tam bolo niečo s diskom, ale nie som si istý.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

si namailujte do ESETu, urcite sa vam budu ochotne venovat :D
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

NOD - Nemocnica na Okraji Disku
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

sober I agree!!!
antivuris je iba pre znizenie vykonu vasho pc!
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Som ani nevedel, ze NOD je slovensky antivirak.... :D
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

dobre rano stara mama!
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Aj tebe synak aj tebe.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Preco mas take velke zuby?
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Aby som mohla lahsie prelomit antivirusovu ochranu!
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

lebo je cesky
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

mna nod sklamal vo viacerych ohladoch hlavne v tom ohalde ze si nedokazal poradit z virusmi :( nasiel ich ale nevedel ich odstranit taketo skusenosti mam s nodom ja :(
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mna tiez sklamal. Nenasiel virus ktory bol na 100% v PC aj viem ako sa volal aj som ho odstranil. A teraz bez toho velkeho virusu ide vsetko tak ako ma. Ziadne spomalovanie a uz mi netreba ziaden antivirak.
P.S. Ten virus sa volal. Windows
:)
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

To sme sa pobavili
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

o boze to sa ti neoplatilo vypisovat tolkymi slovami ..stacilo napisat ... SOM BLB... a by sme nemuseli tolko citat ...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

ale no tak, troska cierneho humoru nezaskodi...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

je to fakt blb
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

ale no tak, troska cierneho humoru nezaskodi...
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

ale no tak, troska cierneho humoru nezaskodi...
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

nebolo by od veci uz konecne dat do poriadku ten refresh...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

klasa nazor.. presiel si na Linux?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

NOD32 = Nemocnica na Okraji Disku
32 znamená že operuje na 32-bit
Podla mňa najlepší anivir!!!
:D
Odpovedať Hodnotiť:
 

dlho som pouzival avast profesional, ale ked som si kupil nod tak na nic ine ani neprejdem. Som spokojny :). Inak pekný večer
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pekny vecer? Ved je rano
Odpovedať Hodnotiť:
 

Kde Ty zijes, vsak je popoludnie.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tento krat sme sa to pobabrali obaja. Ozaj je vecer.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja neviem, ci som bol ja ozraty, ked som to pisal, ale podla mna je cista noc!
Odpovedať Hodnotiť:
 

kolko je hodin??
Odpovedať Hodnotiť:
 

No u mna tak okolo 2:52
Pockaj, ale ono sa to stale meni! Nenecha ma to spat! Tikoce a tikoce!

PARANOJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :-O
Odpovedať Hodnotiť:
 

HIP HIP HURA NOD 32 IS THE BEST HIP HIP HURA
Odpovedať Hodnotiť:
 

To určite...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nic proti nodu ale uzil som si s nim svoje, dakujem nepotrebujem,
Mam skusenosti nat skazdym anti.. a nijaky nieje na 100% dokonca pred casom ak si niekto spomina tak (to bol najky trojan) siel priamo po node a nil ho.
najlepsie je si dobre nakonfigurovat Firewall a mate na 99% po problemoch.
Odpovedať Hodnotiť:
 

xujovinna... tvoja posledna veta plati ked neklikas na linky ktore nepoznas, ked nestahujes veci ktore nemas a ked sa ti niekto nesnazi nieco podrstrcit, priapdne ak stiahnes co nechces.. lenze taky clovek snad ani nie je..
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mas pravdu. Ja mam KVS 6.0.1.411 s fireval a nemam virus... Vsetko my vychita firewall...
Odpovedať Hodnotiť:
 

No ži si v tomto sne :)))
Odpovedať Hodnotiť:
 

Hahahaa LOL ROFL PaneBoze OOO Diiiooo co to sem chodi za lamy :-D :-D :-D
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pripajam sa, mas pravdu. Firewall je najlepsi... a NOD32 pre istotu, keby nieco predsa len preslo... :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

nod je slovensky :P to je mi novinka
Odpovedať Hodnotiť:
 

ze nod je slovensky je novinak...
no comment.. nepoznat od koho je naj antivir....
NOD+Kaspersky = dokonalost... samozrejme keby zacali spolupracovat nie sucasne
Odpovedať Hodnotiť:
 

aj dobre nakonfigurovany firewall sa da obist a tiez zere vykon...firewall a antivir je to iste, len inak pracuju...obidve chrania pocitace pred vyrusmi a ziadny neni 100%....

ja mam zle skusenosti s kazdym antivirom az na AntiVir (www.free-av.com), ktory pouzivam uz par rokov a este nepresiel ziadny virus...s ostatnymi som napr. bol na virusovych strankach na ktorych su 100% virusi, im to bolo jedno...nod mi padal na prave nainstalovanom systeme....
Odpovedať Hodnotiť:
 

nod mi este v živote nepustil vir, a to ich zastavil už tisícky, oplati sa kupit
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ha! A nato si ako prišiel??? Keby si si tam hodil Kaspersky, tak by si zistil že ešte okrem tej tisícky vírov čo Ti chytil NOD, tam zostala ďalšia tisícka vírov o ktorých ani nevieš, takéto skúsenosti mám ja čo som bol u kamarátov, ktorý mali NOD a nevedeli prečo im to robí sprostosti, keď tam nemajú žiadne víry...
Odpovedať Hodnotiť:
 

pravda aj ja mam podobne skusenosti.. no z spyware a hi-jacks ma trocha problemy. ale da to zvladnut.
Odpovedať Hodnotiť:
 

pssst, ujovia z nodu sa nepochvalili ze v tom teste bol rovnako dobry prave Avira Antivir, ktory je zadara pre domace pouzitie. ja som nasiel jeden hrozne stary virus a prave on ho vedel odstranit, avast, nod, avg sa len pozerali a nevedeli si s nim poradit :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja mám tiež zlú skúsenosť s nodom. Mal som v počítači vírus, o ktorom som vedel ale nod ho nenašiel ani avast ani avg. Už som cchel formátovať disk ale nakoniec mi pomohol norton internet security 2007, ktorý ho bez problémov našiel a odstránil.
Odpovedať Hodnotiť:
 

sorry ale nechapem tych dementov co maju virus a chcu kvoli tomu formatovat cely disk... A ty co tvrdia ze nevedel ho odstranit, keby trosku pouvazovali tak by na to prisli preco nie... NOD neponukne moznosti ako zmazat premenovat atd. pokial je ten dany subor v archive alebo pamati... staci preskenovat cely disk a je to! aco sa tyka archivu nieco ako manual delete? neviem ako by sa niekomu pacilo keby mu antivirak zmaze cely archiv a v nom by mal aj ine nezavadne veci
Odpovedať Hodnotiť:
 

pravda.manual delete je asi najistejsi.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Konecne ludom doslo, ze to co je komercne, nie je vzdy najlepsie...Ziaden AV nie je dokonaly, ale NOD to je fakt odpad ! Radsej ziaden nez tento...
Odpovedať Hodnotiť:
 

dalsi blb.. ktory nevie argumentovat
Odpovedať Hodnotiť:
 

NOD môže dostať cenu od nejakého chuja za rýchlosť skenovania,ale to neznamená,že to je kvalitný antivir.NOD je sračka za veľké prachy,mám veľa známych čo mali NOD 32 (niektorí aj kúpenú verziu za 2000,-Sk) a mali vírusy a červy,ktoré im NOD buď ani nenašiel,alebo našiel,ale neodstránil a compy im neskutočne blbli a reštartovali sa.Normálne NOD napísal,že "Máte v PC červa XYZ Blaster(názov si už nepamätám),ale NOD 32 ho nevie odstrániť". Je to SHIT!!! Doporučil som tým ľuďom Pandu 2007 (free verzia),vírusy a červy našla,zmazala bez sprostých otázok typu:"Chcete vírus odstrániť?" a teraz majú pokoj.V jednom prípade našla Panda dokonca 15 vírusov a červov,o ktorých chvíľu predtým "najlepší antivirák na svete NOD 32" ani len netušil!!!Čo je to za antivirák,keď pustí vírus do PC a nájde ho (možno) až pri skenovaní celého harddisku!!! Cez Pandu vírusy a iné sračky ani neprejdú,ale iba vám oznámi,že na tejto stránke je vírus a aký. NOD nikdy v živote ani zadarmo,nieto ešte za prachy!!!!!!!!!! BTW,keď som mal Norton 2006,prišiel mi taký vírus,ktorý mi zničil exe súbor Nortona,takže Norton bol nefunkčný a nedal sa ani preinštalovať.Po NODe ďalší SHIT je Norton !!! Nechcem tvrdiť,že Panda je super najlepšia,ale moje skúsenosti sú také a nič lepšie ako Pandu som zatiaľ nenašiel a to som vyskúšal aj AVG,Kaspersky,Avast a McAfee.
Odpovedať Hodnotiť:
 

tak to si ma pobavil tvojim nazorom... "cez Pandu virusy a ine sr...y ani neprejdu"... :-D
Odpovedať Hodnotiť:
 

Najlepší firewal
Odpovedať Hodnotiť:
 

1. ale Kur.a! Vo svete pochvalia slovensky produkt ako the best of year a banda mrzakov tu zacne hovorit, ze je to odpad lebo verzia ktoru mali pred 3 rokmi nezachitila virus.... dpc s vami...

inak nod som mal naposledy na 486SX takze neviem...
Ale pocul som ze kupit nod stoji pekne prachy - ROCNE

ja pouzivam free AOL antivirus ktory ma kasperskeho databazu (dokonca sa updajtuje priamo z ich servera) a najlepsia vlastnost je ze hocico co najde (a najde casto), dokaze sa zbavit okamzite - ziadne restarty alebo neschopnost odstranit subor lebo ho pouziva prosec ako to bolo pri bitdefendere alebo nortone...



Odpovedať Hodnotiť:
 

Mrzák je ten,čo sa na teba pozerá zo zrkadla.NOD je shit a ani Nobelova cena by ma nepresvedčila o opaku.
Odpovedať Hodnotiť:
 

<a href=http://sport.ru>Sport news</a>
<a href=http://www.superkarate.ru>Karate kiokushinkai</a>
<a href=http://www.v8mag.ru>Combat news (Russian)- daily news, 5000+ articles</a>
<a href=http://www.v8mag.ru>Combat news (Russian), karate, thekvondo, judo, selfdefence</a>
<a href=http://www.selfcreation.info>CD DVD News</a>
<a href=http://china.kulichki.net/>China</a>
<a href=http://www.v8mag.ru>Íîâîńňč, ęŕđŕňĺ, ňŕĺęâîíäî, äçţäî, ńŕěîîáîđîíŕ, ŕéęčäî</a>
Odpovedať Hodnotiť:
 

hmm, nato ako ste navstevovny by ste snad mohli mat schopnejsieho admina.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ale notak, kazdy predsa vie ze AVG 7.5 rulez :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

linux je naj netreba nic
Odpovedať Hodnotiť:
 

zaujimave, ze nikto tu nespomina MacAfee, to ho nikto okrem mna nepouziva? btw.. ja som s nim spokojny...zatial ziadny virus cez neho nepresiel...
Odpovedať Hodnotiť:
 

a to ako vies ?? :D teraz mozem povedat to iste o nodovi .. co mi neukaze .. co nenajde to ma netrapi

ale je dost mozne ze mam nejaky vir ktory nod nenajde tak ako ty .. mozes mat taky co nenajde MaCAfee

takto tvrdenie by si mohol podlozit .. treba ak by si skusal dva tri antiviraky.. ale to si nespomenul ..
Odpovedať Hodnotiť:
 

usudil som to na zaklade toho, ze som zatial nepostrehol ziadny problem s PC, cize pravdepodobne v nom virus ziadny neni, aj ked mas pravdu, bolo by dobre vyskusat viac antivirov a mozno by som bol prekvapeny...
Odpovedať Hodnotiť:
 

ja som na tom uplne bezstarostne, nemam ziadny antivirak ani firewall a fungujem bez chybiciek, no a ked sa nejaka najde proste si reinstalujem windows a neseru ma ziadne tabulky o virusoch :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

tak ty si riadny pacient :D asi mas vela volna vysedavat pri PC
Odpovedať Hodnotiť:
 

neverim mu ani slovo .. poznam xyz ludi vela exzotov.. ale takeho ziadneho .. mozno ked je offline..tak nema problem .. ale inak neverim ani slovo
Odpovedať Hodnotiť:
 

No mam NOD32 uz viac ako 5 mesiacov a dokonca som si ho aj predplatil no nieje az taky perfektny, lebo asi po dvoch mesiacoch som si len tak stiahol AVG free verziu a ta mi nasla 4. trojske koniky ;-) a pritom som mal NOD32 full a legal!!!!!!!!!! podla mna je to dost nafuknute ohladom esetu
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tie trojske kone ti urcite stiahlo ked si stahoval ten AVG :-)
lebo AVG som mal a nenasiel mi ani hovno tak mam nod a som plne spokojny.
Odpovedať Hodnotiť:
 

zavolaj nakeho schopneho kamarata co ti ten NOD nastavi...
Odpovedať Hodnotiť:
 

NOD ya head like this! C'mon!

I am the man in black
I'm back
Breakin the back of the
Random attacker, so
Can the flack yo

I'm dangerous, I been trained to bust
When a stranger fuss, tryinna endanger us
Praise me, y'all, don't nuffin phaze me, y'all
When they see me they gage be all crazy y'all

They say I'm a myth, trust me - if somebody rip
Out of the depths of your imagination appears Will Smith

Black suit, the black shades, the black shoes
Black tie with the black attitude
New style, black Raybans, I'm stunnin, man
New hotness, pitch black, six-hundred, man
Don't you understand, what you thought I wouldn't come again
Leave you hangin without bringin you the fun again
Tanglin with the alien scum again
Mind your manners or the black suits runnin in!!!

Nod ya head {The black suits comin'}
...


Alien Scum - tym sa myslia tie virusy ;)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Windows Live One Care, najnižšie nároky na systém. Stabilita a vynikajúce výsledky. Masívna online komunita - 180 free. Integrácia z produktmy Microsoftu, Windows Live portofília.

Neskôr sa vám znelúbi platiť, použite AOL Active schield. Free Antivírus (tiež integrácia z produktmy od AOL...(winamp, icq,AOL mess.) A hlavne z Kaspeským JADROM a databázou!
Odpovedať Hodnotiť:
 

mal som volne siritelny avast, potom som presiel na nod-ko no v poslednom case sa mi akosi znepacilo.Preco?Na nete je 1 spakovany subor o ktorom viem, ze je tam virus.Avast ho detekoval uz pri stahovani, Nod-ko az po stiahnuti a pokuse subor rozpakovať...dobre nie? A este niečo:mal som nainstalovany 1 taky podivny program z hackerskych stránok - odvtedy som pozoroval divne chovanie svojho PC. Tak som skusil nainšt. Evido - vlastne to je AVG-EVIDO anti malware.Som bol prekvapeny ked mi to naslo malware - vlastne sa jednalo o virus typu "A"......"Not-A-virus.PSW Tool.Win 32.Sand Boy.2011." A ten náš slávny NOD? -Ani pri opätovnom scanovani nič nemašiel. HURA, HURA, HURA - nech zije NNNNOOOODDDD!!!!!!!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

no tak k tvojmu prispevku sa neoplati reagovat... dementos..
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak naco reagujes??
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak naco reagujes??
Odpovedať Hodnotiť:
 

Podla mna je nod najlepsi zozaciatku ma sralo ze som musel kazdych 30 dni ho prinstalovat lebo som mal TRIAL ale som to po mesiaci vyriesil ked som si zo skoly ukradol pristupove hesla na aktalizacie. fico mi to doteraz a som velmy spokojny ze chodim do takej dobrej skoly co maju nod kupeny :-)))
Odpovedať Hodnotiť:
 

prepacte za vyraz fico malo to byt fici.
OMG
Odpovedať Hodnotiť:
 

No napr. ja ked vypinam pocitac, sa mi restartuje a musim ho vypnut manualne, a nod mi nic nenasiel, a mam full, platenu verziu :/
Odpovedať Hodnotiť:
 

no tak to asi nebude sposobene virusom.... ale niecim inym
Odpovedať Hodnotiť:
 

Prosim Vas, nehovorte tu take somariny, ze mate ci nemate ten ktory antivir a ziadny vir sa k vam nedostane. Ako to prosim mozte vediet ked vam ho vas antivir nenajde??? Ste azda vsevidiaci?? Asi nie, len ste blbi. ZIADEN antivir nie je dokonaly a hovorte si co chcete, porovnavacie testy priblizne ukazu iba ktory antivir ma k dokonalosti v tom ci onom najblizsie. Ani vsetky antiviry naraz vas uplne neochrania, toboz nie firewall, mam taky pocit, ze tu niektory nevedia tieto veci rozoznavat.
Moje skusenosti su take, ze kazdy antivir najde nieco ine, lebo mam skusenosti s viacerymi, a vzdy po zmene mi ten novsi nasiel nieco po starom, vzdy. To ze vam nieco jeden nenasiel a druhy ano este nic neznamena.
Kolko ludi, tolko chuti, ale prosim neurazajte pracu vyvojarov antivirov.
Najucinnejsou ochranou pocitaca je kombinacia kvalitneho, DOBRE NASTAVENEHO a pravidelne aktualizovaneho antiviru a firewallu, pretoze kazdy sluzi na nieco ine a vzajomne sa doplnaju. Ani jeden ani druhy nie su zbytocnymi zracmi vykonu, mozno len pre niekoho, kto tomu nerozumie ci s tym nevie robit.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

KONECNE SA OZVAL NIEKTO KTO MA PRAVDU !
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

nechcem byt vrtak ale v clanku su gramaticke chyby. detegovat je spravny vyraz, od latinskeho slova detegere. a detekcia je od slova detectum, na 98,2% som o tom presvedceny :]
Odpovedať Hodnotiť:
 

aha niekto cita zive :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

aj FMG.sk :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

To ze stale mate nejaky virus je pravda, mne to ale vobec nevadi, za 5 rokov co mam net som ani raz nemal tak zasraty komp aby som ho musel preinstalovat alebo nieco take a to som za cely ten cas ani raz nemal ziaden antivirus a pouzivam len WindowsXp Firewall. Takze prestante tahat porno apod vecy a vsetko bude O :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

raz som sa pod w2000 pripojil na net len s windows firewallom a uz pocas instalacie IE6 som schytal trojana
Odpovedať Hodnotiť:
 

osobne nepouzivam ziaden antivir ani firewall.. mam dsl router a to mi staci.. ked clovek pri kompe rozmysla tak virus nedostane.. a moze navstevovat aj hackerske ci uz porno stranky.. moze aj stahovat co xe ale mal by vediet co moze otvorit a co je jasny oj3b..
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Kamo, teba by mali predavat, si iste lepsi ako neaky antivir.
Daj sa naklonovat, takych ako ty ludia potrebuju.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

naozaj, a Windows preinštaluješ každý polrok že. :)))
Jedine žeby si bežal na Linuxe. Ak bežíš na Windowse tak nemáš šancu ked už nie bez antivírusu tak bez antispamu.
Tam sa ti ten sajrajt nazbiera a môžeš mať neviemaký prehliadač a nezabrániš tomu. Inak na 90 percent hackerských stránkach sú vírusy a pokiaľ niesi jasnovidec tak takisto nemáš šancu všetko ustriehnuť.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

základné pravidlo je, ze ked medzi stolickou a klavesnicou sedi IDIOT, tak mu ani najlepsi antivir na svete nepomoze ... takže tieto vaše drísty o roznych AV su onicom :-) každý nech si vyberie "co mu chuti" ... ale v kazdom pripade treba mat kombinaciu antivirus+firewall+adaware
Odpovedať Hodnotiť:
 

Zdravím,
tiež sa prikláňam k názoru,že NOD znamená nemocnica na okraji mesta.
Nechaj si NOD,môžeš IMON nastaviť na "automatiku" stiahnutia infikovaných súborov alebo manuálne,zachytí,dáš zoskenovať a nenájde nič.Nasadíš KAV alebo KIS a sú v systémovej pamäti.Takže asi taká úspešnosť a nerozumiem,ako mohol podľa AV-Comparatives vyhrať.
Odpovedať Hodnotiť:
 

podla mna je najlepsi antivirus : Avast a ESET Smart Security
Odpovedať Hodnotiť:
 

Zdravím ľudia... prosim vás viem že inštalovanie 2 antivirov naraz je nezmysel ale počul som že niektoré druhy antivirov sa môžu používať súčasne.Tak sa chcem spýtať ,ktoré druhy sa dajú kombinovať...
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár