neprihlásený Streda, 16. júla 2025, dnes má meniny Drahomír
Joj od zajtra požaduje zákaz preskakovania reklám v archívoch

Značky: TVreklamaJoj

DSL.sk, 14.7.2025


Druhá veľká komerčná televízia Joj bude od zajtra 15. júla od poskytovateľov televíznych služieb požadovať, aby v archívoch ich služieb zakázali preskakovanie reklám.

Na základe informácií operátorov sme o tom informovali v júni, dnes to oficiálne oznámila aj Joj.

Joj zverejnila len veľmi stručné informácie, ako má zákaz fungovať. Podľa nich požaduje implementovanie zákazu preskakovania reklám ale zrejme základným rovnakým spôsobom ako televízia Markíza.

Požaduje teda zákaz preskočenia prvých 3 minút zrejme každého reklamného bloku, pričom počas prvej minúty po spustení programu sa tento môže pretáčať bez obmedzení, napríklad aby užívateľ našiel miesto odkiaľ chce program sledovať.

Operátori v prípade Markízy musia toto opatrenie uplatňovať prvé 3 dni po odvysielaní programu. Joj vo svojich informáciách neuvádza, že obmedzenie by malo platiť iba prvé 3 dni.

Zákaz preskakovania reklám sa bude týkať staníc Joj, Joj Plus a Wau. Ostatných staníc televízie sa týkať nebude.

Zatiaľ nie je známe, ktorí operátori a kedy zavedú zákaz preskakovania reklám na staniciach Joj a akým presne spôsobom.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Ďalšia súkromná misia SpaceX úspešne pristála na Zemi
30 TB HAMR HDD od Seagate sú už v bežnom predaji, aj na Slovensku
SEPS vymení staré 400 kV vedenie s Českom, zvýši jeho kapacitu
Predaje PC opäť výraznejšie narástli
Windows 11 predĺži výdrž na batériu novým spôsobom


Diskusia:
                               
 

kto by to pozeral..?
Odpovedať Známka: 7.9 Hodnotiť:
 

bez preskakovania reklám? všetci! a potom im to ešte len začne preskakovať z toho
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

treba zakazat aj preskakovanie kaluzi a psich fekalii.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Presne tak treba myslieť na potreby psov a nemôžeme ich obmedzovať je to ich právo
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Fúha! Veď to bude vyžadovať prepracovanie všetkých marketingových stratégií zadávateľov reklamy inak budú od zajtra priekazne neúčinné.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

vymletí diváci tohto kanála si tie reklamy celkom aj zaslúžia
Odpovedať Známka: 5.7 Hodnotiť:
 

Konecne
Odpovedať Hodnotiť:
 

Však tých spehujucich buzerantov musia z niečoho platit
Odpovedať Hodnotiť:
 

kedysi som pripravoval makra pre jednu firmu co predavala reklamu pre komercne televizie. Makra boli v exceli, a cielom bolo vytvarat ponuku pre reklamny cas v roznych vysielacich casoch. Islo o dost zlozite triedenie, ale hlavny zadrhel bol v tom, ze sa vlastne pracovalo s poctom sledovatelov reklam. Podla toho sa povitala cena. Strasna blbost, postavena na cislach vycucanych z prsta. ked som namietal ze to nemoze zodpovedat realite, tak ze to je normalne. Ale predsvalo sa vo velkom a zadavatelia reklam stastne ztracali statisice.
Odpovedať Hodnotiť:
 

oni realitu neukazujú, ale chcú ju vytvárať podľa predstáv majiteľov a tomu zodpovedá celá ich pochybná filozofia fungovania ako komerčného kanálu
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Gratulujem streamovacim sluzbam (S ich nasekanym obsahom medzi milion sluzieb) a klasickym tv (S ich nepredkocitelnym obsahom) ze sa im pomaly dari obratit po 15tich rokoch entropiu smerom k torrentom. Tuto strategiu by mal niekto zapisat do analov marketingu.
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

je im to jedno bo zalohovacov interneu nie je az tak vela...
Odpovedať Hodnotiť:
 

kiez by si zobrali priklad z hudobnych streamovacich sluzieb. platim jedno spotify roky a mam vsetku hudbu stale k dispozicii. nech by filmove sluzby teda stali aj 30 mesacne, no nech tam je vsetko!!! a nie, ze obsah cestuje z jednej sluzby do druhej a este nehovorim o ich drbnutom softwari kde si nastavis uplne hovno a ani nevies aka kvalita streamu ti ide. potkani. zlata streamcinema, za tu by som platil mesacne, kolko stoji rocne.
Odpovedať Hodnotiť:
 

A inak čo je nové so streamcinema? Bol tam problém a nefunguje stále. Či sa niečo zmenilo?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ale ved to nedava zmysel. Objednavatel si plati za reklamu v "live" vysielani. Reklamu si neni mozne kupit na jeden den, TV ma pravidla a musi si ju kupit minimalne na tyzden/mesiac, nepamtam sa uz presne. Pritom cena sa urcovala za jeden reklamny sh(i)ot * pocet odvysielani * pocet dni. Na konci to vysla masaker suma. K veci, objednavatel si neplati reklamu, aby sa vysielala v archive ale len "live". Cize co ma TV z toho, ze takto vynucuje nepretocitelnu reklamu v archivoch? Takto v podstate ide este proti sebe, lebo ked si firma objedna reklamu na 2 tyzdne, Antik ma archiv 20 dni, tak ju vysielaju viac ako maju zaplatenu (v podstate ju vysielaju tak ci tak, ale aspon nebola pozreta lebo si ju clovek pretocil).
Odpovedať Hodnotiť:
 

nedava ti zmysel to ze reklamu bude vidiet viac ludi? = drahsia reklama.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Niekde som cital, ze sledovanie programov sa meria nielen live ale aj prve 3 dni po odvysielani v archíve, cize Marizka pri pretacani prichadza o cash. Preto tlacia na zakaz pretáčania prave tie 3 dni.
Odpovedať Hodnotiť:
 

A co tak mat moznost ako zakaznik vyhodit niektore televizie z balikov.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

hlavne treba prikazat poskytovatelov predaj jednotlivych tv kanalov zvlast.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Predstav si, že ideš do obchodu, chceš si kúpiť tresku, ale predavač ti povie: „Tresku ti predám len vtedy, keď si kúpiš aj feferónový šalát.“ Ty feferónky neznášaš, no tresku chceš. Nemáš na výber – buď kúpiš oboje, alebo nič.

Nebude to nekalá obchodná praktika ak si nemôžem slobodne vybrať čo si kúpim?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Napríklad 101ka špekuluje s o zľavami na nejaké apky. A tí "apky" nemajú sú prečo diskriminovaní??
Odpovedať Hodnotiť:
 

slabota, nie oboje, ale tak pol sortimentu pultu ako najlacnejšia varianta z toho tak polka skazená a po záruke!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tí čo sledujú hnoj a narkózu si to zaslúžia.Ľúto mi je ale ľudí, ktorím boli tieto fekanály nanútené operátormi a musia za ne platiť.
Odpovedať Hodnotiť:
 

nemusia ich pozerať, ale to je aj tak jedno, keď už platia...
Odpovedať Hodnotiť:
 

to este niekto sleduje linearnu TV ? preco ?? okrem sportu to nedava ziadny zmysel ... a kto chce pozerat gebuziny typu Farma nech si plati :D a pozera aj reklamy
Odpovedať Hodnotiť:
 

TV ako taká na Slovensku zlyhala. Jediný krát, keď TV mala zmysel, bolo to, keď Kočner obsadil Narkózu a de facto odštartovali odchod Mečiara od moci. Mečia kradol a spolupracoval s mafošmi, ale nechal bytový fond obyvateľstvu - to JE VELKE PLUS.
No a odvtedy TV bola len zneužívaná najmä jej spravodajstvo. Ja si veľmi dobre pamätám, ako ma na narkóze nazvali neočkovaným dezolátom a ako liberálne noviny nás nazývali prasatami, ktoré by mali kvičať ako na bitúnku.
Potom tam bol Kovačič v Narkóze, ktorý sa doslova vysmieval v politických debatách opozícii v priamom prenose.

Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

kondezačné čiary si nespomenul
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Zabudol aj na čipy a nespomenul octovačku.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Takze krcmery ti povedal ockuj sa a nos ruska. Harabin neockuj a ruska dolu. Ty si pocuval harabina a vravis ze nie si dezolat? Kovacic nachytal roba ako klame a tak ho robko dal vyhodit. Klamat ako 3 na zs ked mas 50+ je fakt na smiech.
Odpovedať Hodnotiť:
 

A jedna pikoška na záver. Regionálny novinár volajme ho iba pán Ká pracujúci pre Narkózu, aj keď má rodinu sa veľmi často obzerá po mladších mužoch - nie je to úchyl,aby sme sa rozumeli. Proste má bisexuálne sklony, aspoň takto som to počul.Takže Narkóza je dosť, ako to povedať, len taká akási bratislavská liberálna bažina. Avšak najviac ma vytáčajú standupisti, ktorí zhľahčujú pedofilné zločiny. Nehovorím, nájdu sa medzi publikom, aj takí, ktorí sa hlasnejšie ozvú, ale väčšina je ticho - žiaľ!
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Pedofilne zlociny v cistom dni a kto ich pachal neboli nikdy poriadne vysetrene. To by veru mohli.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Na joj je to aj tak jedno, tam by ani kolibrík nenašiel relácie v blokoch reklám
Odpovedať Hodnotiť:
 

Od zajtra, citam to dnes, vsimnem si to nikdy.
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár