|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FICO
Od: FICO
|
Pridané:
6.12.2007 11:57
hahahah banda lamovska amd,
C2D RULEZ
|
|
nmh
Od: nmh
|
Pridané:
6.12.2007 12:00
hodnota prispevku zodpoveda nazvu nicku
|
|
xxx
Od: xxx
|
Pridané:
6.12.2007 13:03
a ty si este sprostejsi, ked na to reagujes...
|
|
nmh
Od: nmh
|
Pridané:
6.12.2007 13:17
a ty este sprostejsi lebo reagujes na mna :)
|
|
trish
Od: trish
|
Pridané:
6.12.2007 20:45
a ty si uplne najsprostejsi
|
|
Matt
Od: Matt
|
Pridané:
8.12.2007 14:58
Vy ste vymleti tuna setci...
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
6.12.2007 17:06
ale niekto mu musel povedat ze je dement
|
|
ujo burizon
Od: ujo burizon
|
Pridané:
7.12.2007 13:38
mas w riti cement?
|
|
noe
Od: noe
|
Pridané:
6.12.2007 14:55
tak s tym ficom mas pravdu
|
|
Ďurinda
Od: Ďurinda
|
Pridané:
7.12.2007 22:58
ty si snad volil cigana bicyklistu ?
|
|
rad
Od: rad
|
Pridané:
6.12.2007 12:03
uvedom si to, ze ked tu nebude konkurencia (amd vs intel) tak ceny procesorov pojdu extremne hore. je dobre pre nas spotrebitelov aby sa darilo aj amd aj intelu.
|
|
: /
Od: : /
|
Pridané:
6.12.2007 12:11
konkurencia bude vzdy.
ale aj taketo problemy robia zle.
napr. ceny procakov pojdu teraz ovela pomalsie dole ako je prirodzene pri uvedeni novych produktov!
PS: som rad ze som necakal na tieto nove amd-cka a kupyl som si intela!
|
|
rad
Od: rad
|
Pridané:
6.12.2007 13:37
a napises mi nejakeho slusneho konkurenta v (x86 pripadne x86-64, 2 jadrovy procesor) k intelu?
|
|
: /
Od: : /
|
Pridané:
6.12.2007 15:51
nikto nehovoril ze momentalne daka existuje!
to ze neni neznamena ze nebude!
|
|
Nephilim
Od: Nephilim
|
Pridané:
6.12.2007 15:56
k akemu intelu, no trebars Black Edition 5000+ vela muziky za malo penazi...
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
6.12.2007 17:07
Black edition ci uz 5000+ alebo 6xxx neviem presne ktory je BE
|
|
Feri
Od: Feri
|
Pridané:
6.12.2007 14:13
Veru, ved teraz Intel moze diktovat ceny, ake len chce, lebo teraz niet ekvivalentného CPU od AMD. Drzim palce AMD a dufam ze chybu coskoro opravia, vydaju novu verziu a bude pokračovať ostrý súboj.
Inak C2D bola teda rana pod pás pre AMD, dúfam, že sa AMD podarí čoskoro odvrátiť úder.
|
|
bebo
Od: bebo
|
Pridané:
6.12.2007 18:31
Ja zase dufam ze AMD vobec prezije a nezabali bYznis...ale v minulosti uz bolo v podobnych sraboch a sem tam sa mu darilo..
|
|
tubes
Od: tubes
|
Pridané:
6.12.2007 20:25
AMD bolo v overi 2 roky voci intelu a intel prezil to iste bude aj teraz..
|
|
Feri
Od: Feri
|
Pridané:
6.12.2007 21:32
No lenze AMD nezije len z najnovšich CPU ako Phenom, veď ma aj Semprony, Athlony, Opterony. Inak mam AMD Athlon X2 4000+ a som spokojny s ním a nestalo to ani tak vela.
|
|
typo
Od: typo
|
Pridané:
6.12.2007 13:07
uvedom si ze ked bude iba intel tak ceny bude urcovat ON !!!
... je to smutne ale je to tak, preto dufam ze to rychlo opravia nech sa rozbehne konkurencia ako ma byt
|
|
pinkytt
Od: pinkytt
|
Pridané:
6.12.2007 14:47
no, malinky. pekne vypi kakaoko, vicikat a sup do postielky! lebo kazdy velky GANSTA musi chodit skoro spinkat!
|
|
skoda
Od: skoda
|
Pridané:
6.12.2007 17:28
skoda ze ide o 4 jadrova tak c2d mozes nechat
|
|
: /
Od: : /
|
Pridané:
6.12.2007 12:08
to pekne doje..li!
ponahlali sa a nasupovali tam chyby :/
tak toto pekne poskodi meno AMD!
|
|
Beta
Od: Beta
|
Pridané:
6.12.2007 12:25
V poslednej dobe sa ich meno iba poskodzuje :( osobne fungujem na Quad od Intelu. Ale vooooobec sa mi nepaci ze AMD takto upada. Dufam ze sa co najskor dostanu na uroven kde boli kedysi.
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
6.12.2007 17:09
Vydim ze mas skusenosti, s vyvojom mikro-cipov, procesorov
Boli ste zo zakladnou skolou na exkurzii v Tesla s.r.o ?
(pritom netvrdim ze ja mam, ale netrepem kokotiny)
|
|
:o)
Od: :o)
|
Pridané:
6.12.2007 12:22
Nerad to (ako vcelku fanusik AMD) pripustam, ale AMD je v peknych srackach. Medzirocny pokles zisku je uplne priepastny a Phenom, od ktoreho si tolko slubovali skoncil takto. V sucasnosti je AMD s biedou konkurencieschopne intelu len na poli 2-jadrovych CPU, aj to s biedou. V stvorjadrach intel tymto padom konkurenciu nema, v mobilnych procesoroch by sa s urcitou davkou nadsazky dalo povedat to iste. AMD stratilo krok s INTELom uz dost davno, ibaze rozdiel sa stava viac a viac priepastnym. Skoda.
|
|
Peto_MiG
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
6.12.2007 13:24
Ale ani s tým Inetlom to zase netreba vidieť prehnane ružovo. Ešte pred 2 rokmi nám tu mútil vodu kadejakými nadstavami nad slepou uličkou s názvom netburst architektúra (trieda procesorov P4). Nedostatok výkonu sa nahrádzal "prescottingom" "EE" a ďalšími marketingovými aktivitami.
Intel mal jediné šťastie, že si uvedomil skrytý potenciál procesorov Pentium M navrhnutých v izraelskej pobočke, pôvodne myslených ako nízko taktovaná notebooková náhrada nenažraných P4-iek.
Intel až v poslednej chvíli pochopil, že tento zabudnutý procesorík ho môže vytrhnúť z veľkej biedy, do ktorej sa dostal s kúriacimi P4-kami, ktoré už boli skutočne na hranici svojich možností, a AMD ich pomaly ale isto vytláčalo.
A tak zobral Pentium M, dal mu nálepku Core Solo a hneď bol zázrak na svete. Dal ich dva do puzdra, a hneď bol na svete Core Duo.
|
|
skywolf
Od: skywolf
|
Pridané:
6.12.2007 14:03
hmmmm... to pentium m neni celkom pravda..... No skoda ze amd ma problemy, lebo to skodi iba nam! Pouzivatelom. Co sa stane ked intel bude mat 95% trhu. To by bolo velmi zle, lebo AMD by nemalo peniaze na vyskum, a intel by vyrabal procesori s core architekturou. Takze drzim palce AMD, aj ked som bol vzdy intel fan. Dufam ze neskrachuju!!
|
|
Feri
Od: Feri
|
Pridané:
6.12.2007 14:21
95% je ešte daleko, to AMD so svojimi dualcore CPU udrzi na trhu, lebo ponukajú vynikajúci pomer výkon/cena... Co si myslite, sú ludia, ,ktorý si Intel dovoliť nemôžu.
|
|
cZecho
Od: cZecho
|
Pridané:
6.12.2007 15:44
kuriaca P4? to mas ako odkial. mam P4 HT 3.0 GHz a nad 40 stupnov pri plnej zatazi nejde...
|
|
steve
Od: steve
|
Pridané:
6.12.2007 16:56
prve prescotty mali vpohdicke aj 80stupnov. napr taky cedar mill pretaktovali aj na 8ghz :) treba rozlisovat jadra a revizie ;)
|
|
rad
Od: rad
|
Pridané:
9.12.2007 23:58
mas v <> teplotu
|
|
Pjetro
Od: Pjetro
|
Pridané:
6.12.2007 18:46
Ake jadro P4 na 3 GHz? NorthWood A? NorthWood B? Prescott? Prescott 2M?
Aky chladic? Treba skusit Prime 95 tak 2 hodiny ci je vobec stabilny ...
|
|
partizan
Od: partizan
|
Pridané:
7.12.2007 1:13
No to ze kolko ma stupnov procesor vobec nesvedci o tom aky je nenazrany, lebo ked das dostatocne dobre chladenie tak mozes kludne drzat P4 s prikonom 110W+ pod bodom mrazu.... No samozrejme rozne jadra maju roznu spotrebu....
Som tiez fanusikom AMD a dufam ze znova raz prerazia tak ako to bolo napriklad ked vydali prve 64bit procaky. AMD si mozna kus pomoze pri vyvoji aj nejakymi napadmi z ATI. A ked to uz nahodou raz dojde az k tomu ze intel bude mat 95% a ceny budu vysoko nad normou tak asi premigrujem na Sun ULTRASparky a Solaris... Tak vela stastia pre AMD...
|
|
mirres
Od: mirres
|
Pridané:
6.12.2007 18:53
na netburst by som radsej nic nehovoril, pretoze to bola vyse 10 rokov neprekonatelna architektura a dodnes je hlavnou architekturov pouzivanou v extremne na spolahlivost narocnych aplikaciach. a este k tomu PM, C2D nieje len 2xPM, M sa stalo inspiraciou a uz len to ze su dve jadra vyzaduje velky zasach do architektury.
AMD v case Prescottov nikdy tieto procesory neporazilo, mozno sa im vyrovnalo popripade v niektorych pripadoch zlahka predbehlo!
Povedz mi kedy pojde ADM so svojimy komercnymi procesormi do vesmiru, tak skoro to nebude, pretoze nedokazu vyvinut neco co by v takmer nezmenenej forme fungoval odostatocne dlho, aby sa to uplne preverilo!
|
|
Re:netburst
Od: JA II
|
Pridané:
25.3.2008 13:05
Zrejme si odbornik, kedze protirecis Intelu ktory sam uznal ze netburst bola slepa ulicka.
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
6.12.2007 17:13
nemas pravdu, tento stvrtrok amd stupol podiel na trhu o myslim 0,6% intelu asi o 0.3%
podlozim to tymto linkom
http://games.tiscali.cz/ news/news.asp?id=25177&r=top
(medzera pred news)
|
|
roob
Od: roob
|
Pridané:
6.12.2007 12:23
takze tie testy co sa robia v tovarni pred vypustenim procesora su naprd? To sa ako nezistilo, ze ked vytazim vsetky 4 jadra, relevantne % procesorov nefunguje ako ma?? Tos prislo to prave v najnevhodnejsom case.. Opterony boli vydane ovela skor ako phenomy, a je velmi zaujimave, ze "chyba" u nich bola objavena az teraz ked sa testuje phenom. Este zaujimavejsie je, ze do akurat pripravovanych superpocitacov, kde budu opterony a vsetky 4 jadra pojdu VZDY na 100% :) tak tam ta chyba nevadi. Nieco tu nehra.
|
|
skvlado
Od: skvlado
|
Pridané:
6.12.2007 13:03
nie som sice nejaky expert na procesory, ale v tych superpocitacoch to mozu obísť použitím inštrukcii, ktoré nespôsobujú nestabilitu procesora :: to len dedukujem!!!
|
|
ReS
Od: ReS
|
Pridané:
6.12.2007 16:04
Opteron je nazov serverovej rady, nie konkretneho procesora
|
|
Propediotika
Od: Propediotika
|
Pridané:
6.12.2007 12:23
Dufam, ze AMD nepadne, inak by to bolo pre koncovych zakaznikov velmi zle, co sa cien tyka.
|
|
uplink
Od: uplink
|
Pridané:
6.12.2007 12:32
2 all intel users: you are all morons :)
|
|
OOO
Od: OOO
|
Pridané:
6.12.2007 15:19
malinky sa naucil prve slovicka z anglictiny, gratulujem
|
|
ReS
Od: ReS
|
Pridané:
6.12.2007 16:06
to the AMD user: stfu, plzkthx
|
|
lolec
Od: lolec
|
Pridané:
6.12.2007 13:03
Raz som cital reklamu od AMD... Nieje dolezita frekvencia, ale vykon... No AMD, asi vam to prestava fungovat. Pokles vykonu o 50% je uz fakt vela. Vyzera to tak, ze AMD
uz s nastupom novych technologi neudrzi krok s technologicky zdatnejsim INTELOM. Asi sa ukaze, ze AMD vzdy malo svoj vykon len velkou nahodou... :)
|
|
Nephilim
Od: Nephilim
|
Pridané:
6.12.2007 16:16
nahodou hej?
dalsi tupy intelista, ty o technologiach pouzivanych v procakoch vies isto velky trt, lebo ak by si vedel tak takuto kravinu nenapises...
|
|
Re: Niektori sa tiez len vyskytli nahodou
Od: Ja II
|
Pridané:
25.3.2008 13:17
Tusim ste pani Intelisti zabudli na procaky co nevedeli delit.
O technologickejsej zdatnosti by som sa rad pobavil v suvislosti s podielom na trhu a dostupnymi fin. prostriedkami.
AMD niekolko krat dokazalo ze ako ovela mensia firma dokaze tromfnut giganta a hlavne robi aku-tak konkurenciu na trhu aby sme nemuseli kupovat celerony po 20 000Sk. Inak mam uz druhy PC s CPU AMD, a za tie peniaze co som dal za procesor som nadmieru spokojny.
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
6.12.2007 13:04
Ale ved to nieje az taky problem, ked na tom pojde stabilne opera, nie ?
|
|
lolec
Od: lolec
|
Pridané:
6.12.2007 13:11
pojde ty lol, ale o 50% horsie ako na Inteli..
|
|
Nephilim
Od: Nephilim
|
Pridané:
6.12.2007 16:17
IQ retardovana trava
|
|
random error
Od: random error
|
Pridané:
6.12.2007 15:34
opera ti pojde aj na mikrovlnke
|
|
maki
Od: maki
|
Pridané:
6.12.2007 13:06
tak je to skoda, som fanusikom AMD, ale aj tak este stale dufam ze vyjdu s nejakou vecou co vsetkym vybije dych :)))
|
|
lolec
Od: lolec
|
Pridané:
6.12.2007 13:09
Neboj nieco najdu.. Len sa musia poriadne pohrabat v tej mimozemskej lodi, co im padla do kominu v tovarni.. a nieco uz najdu :)
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
6.12.2007 13:11
AMD Phenom 9800, to je ich posledna nadej a nasa tiez, inak AMD skonci. ;)
|
|
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
6.12.2007 13:10
skoda skoda skoda
|
|
Pjetro
Od: Pjetro
|
Pridané:
6.12.2007 13:26
AMD v roku pana 1998 vydalo K6-III s intergovanuo L2 cache 256 kB priamo na die CPU, co bolo vtedy nieco nevydane. Bohuzial technologicke problemy s integrovanou L2 cache nedovolili ist s K6-III vyssie ako na 450 MHz (existovali len 2 modely na 400 a 450 MHz). K6-II pritom lezali v pasme 200 az 550 MHz ... A AMD prezilo ... L3 cache robi zrejme podobne problemy. Komplikovanost CPU je dost velka. Nepochovavajme AMD, bolo by to len sa skodu.
|
|
Nephilim
Od: Nephilim
|
Pridané:
6.12.2007 16:19
suhlas
|
|
forcer
Od: forcer
|
Pridané:
6.12.2007 13:35
Dufam ze to zalepi usta vsetkym, co si robili srandu z Intel Pentium procesoru, ktory mal chybne prve serie - zlyhavalo celociselne delenie.
Chyby sa proste stavaju a je len v nasom zaujme nepochovavat amd/ati, aj ked su teraz 2kou na trhu, nebyt AMD, kupujeme procesory za tazke tisice. Nikdy som si od AMD nic nekupil, no uvedomujem si jeho dolezitost.
|
|
debian
Od: debian
|
Pridané:
6.12.2007 13:35
pád operačého systému
|
|
iii
Od: iii
|
Pridané:
6.12.2007 13:43
nahodou ja amd luuubim, aj ked sa im to teraz trochen nepodarilo
|
|
0fca
Od: 0fca
|
Pridané:
6.12.2007 13:58
Ak to mam objektivne posudit,tak intel je tam kde je len vdaka hlupim ludom a svojim marketingovym tahom.Skoro 4/5 ludi co poznam si kupia core 2 duo ,lebo su lepsie v sintetickych testoch,kdezto v realne pouzivanych aplikaciach maju podobny vykon ako AMD cka.Je to proste o psychike,kupuju si C2D lebo sa idu posrat z quad procaku ,pritom nevedia ze im su nap1cu.poznam vela ludi ,ktory hravaju na pc len hry (mozno nejaky net,alebo mail)a na toto im UPLNE staci amd cko.ale aj tak si kupia to C2Q pretoze je tam QUAD a ich procesor ma 4 jadra (pri tych aplikaciach co pouzivaju sa im tie 4 jadra poriadne ani nezapnu)...takze opat zvitazila ludska hlupost.modlime sa aby sa amd pozviechalo...inak to bude s cenami procesorov horsie ako si myslime...
|
|
0fca
Od: 0fca
|
Pridané:
6.12.2007 13:59
oprava 4 veta > C2Q namiesto C2D
|
|
inox
Od: inox
|
Pridané:
9.12.2007 23:54
ziadne styri jadrá z intelu neexistujú. Natívne sú to dva dvojjadrové zlepence.Sólo jadrá spojené do Quad možno len teraz testujú.
|
|
xxl
Od: xxl
|
Pridané:
6.12.2007 14:45
To sa ma koli ludskej blbosti zastavit pokrok? Ja si skor myslim, ze zatial nie su rozsirene aplikacie, ktore by taky potencial vyuzili. Ale ta doba isto pride. Napr. dnes ma kde kto digitalnu kameru a komprimacia z MiniDV dokaze vytazit nejedno jadro.. To je zaroven taky krasny pripad, ktory je uz teraz dalo by sa povedat masovy...
|
|
Pjetro
Od: Pjetro
|
Pridané:
6.12.2007 18:59
4 jadra sa daju dnes vyuzit len veeeeeelmi intenzivnou pracou na PC. Na druhej strane velmi vela softu uz dokaze vyuzit 2 jadra, co je pozitivne. Pri kancelarskej praci je sila dnesnych CPU vyuzita na 10% (v priemere a s obcasnymi vrcholmi na grafe vyuzitia). To je samozrejme plytvanie vykonom.
To ze tete sekretarke ide PC straaasne pomaly zrejme nebude tym ze jej jednojadrovy Celeron na 3 GHz nestiha hadzat pismenka na obrazovku ... Mozno nebol 3 roky defragmentovany spomaleny discok s 2 MB cache, registre su zanesene 2 cm vrtsvou prachu, Win nebol preinstaleny 3 roky, ma 256 MB RAM a po starte sa jej spusta plno cipovin zaberajucich 400 MB swapaku... Ale ona ma pomaly pocitac a tak jej kupia C2D 6600 a ma podobne problemy ... a potom sa vsetci cuduju .....
|
|
Pjetro
Od: Pjetro
|
Pridané:
6.12.2007 19:03
Len doplnim na margo vyuzitia vypoctovej sily:
staci robit distributed computing (BOINC, Prime95 ci ine (ne)matematicke projekty) a nestacil by nam 8,16 ani 32 jadrovy CPU ... takze tak ... a ani bubaky na elektriku
|
|
r.a.s.
Od: r.a.s.
|
Pridané:
6.12.2007 20:23
hmm..
mne stacila informacia jedneho predajcu..: 95% reklamacii mame na AMD.. preto som si kupil intel..
|
|
amen
Od: amen
|
Pridané:
6.12.2007 23:59
Tak riekol r.a.s., predajca Intelu! ^^
|
|
...
Od: ...
|
Pridané:
6.12.2007 14:12
vsetci fanusikovia intelu su teraz uplne hotovi z toho ze co sa stalo amdcku, sak nech zanikne....budete si buchat hlavu o stenu kvoli cenam.......a okrem toho nie je ziadny procak bez chyby..teraz to je istotne smola, ze im prestala fungovat nejaka dolezita vec.........okrem toho uz planuju vyrabat tieto procaky bez chyby.....a tieto stare predsa nezahodia....takze kto tu ma aky problem? ja ziadny nevidim.
|
|
k0rist
Od: k0rist
|
Pridané:
6.12.2007 14:16
Moj nazor je taky ze ked padne AMD tak si ludia najdu inych vyrobcov ako napr. DELL, IBM a dalsich a zase tieto spolocnosti budu robit konkurenciu INTEL-u.
a druha vec ako ste pisali ze nikto skoro nevyuzije vsetky 4 jadra procaku naco vylepsovat procaky a kupovat nove ked sa nevyuziju ani stare.
A potretie vyvoj procesorov s takou strukturou ako je dnes sa coskoro zastavi kvoli obmedzeniu velkosti tranzistorov uz teraz je vyroba skoro na maxime myslim tym nanometre casom budu tranzisory tak male ze uz nebudu moc splnat svoju funkciu a bude sa musiet hladat nahradne riesenie takze to tiez pre intel a ostatnych vyrobcov tiez nevyzera moc ruzovo
Moj nazor.
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
7.12.2007 11:05
IBM, VIA vyrabaju CPU, ale podiel 1-5% je zanedbatelny, cize to nie je ziadna konkurencia. To je ako keby si napisal, ze ked padne Mac, tak Linux bude konkurovat Windowsu a tym znizovat jeho ceny. ;)
|
|
k0rist
Od: k0rist
|
Pridané:
6.12.2007 14:19
A este jedna vec ak bude INTEL monopol Europska komisia im urcite napari par pokut za ceny atd... :)))) dufam
|
|
Ondro
Od: Ondro
|
Pridané:
6.12.2007 14:21
neviem co kazdy nadava na toho druheho, ved okrem nizkych cien pri dobrej konkurencii nemusite furt kupovat maticnu dosku s novym procakom lebo "teraz je lepsi amd/intel" a kupite si procak ktory vam sadne do maticnej ktoru mate. strasne ma stve, ze sa mi neoplati kupit amd, nie preto ze amd rulez ale preto, ze mam maticnu pre amd....
|
|
xxl
Od: xxl
|
Pridané:
6.12.2007 14:35
No co, tak tie zmetky budu predavat ako trojjadrove :)
|
|
Kraken
Od: Kraken
|
Pridané:
6.12.2007 14:47
Uff....chybicka se vloudila :\ dost naprd...
|
|
Mikuláš
Od: Mikuláš
|
Pridané:
6.12.2007 15:43
co je to s vami? co ste vsetci z PR oddelenia Intel/AMD? co mate s tym "xyz rulez" su to len kusy kremiku a vy sa tu hadate, akoby slo o vase kočky. alebo vy s vasime pocitacmi spavate? berte to trochu s nadhladom.
|
|
hehe
Od: hehe
|
Pridané:
6.12.2007 17:13
Vsetko najlepsie k meninam.
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
6.12.2007 17:16
gratulujem k meninám
a predsedovi SDKU taktiez
|
|
DeerDance
Od: DeerDance
|
Pridané:
6.12.2007 17:35
moja holka Rulez!!
uploadol by som fotky ale nechcem aby vas jeblo od zavisti ;)
|
|
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
6.12.2007 20:31
Tak nam ju povol zdielat :D
|
|
hmm
Od: hmm
|
Pridané:
7.12.2007 0:01
postav sa do radu, ja na nu cakam uz od septembra! :D
|
|
DeerDance
Od: DeerDance
|
Pridané:
7.12.2007 14:05
Tak prrrrr
Ja ju zdielam len s hej kamaratkami a to tam musim byt s nimi...
|
|
fuUSA
Od: fuUSA
|
Pridané:
6.12.2007 17:05
ludia jak skonci amd ta potom budete kupovat intely za velke love gena ??? sa uvedomte musia tu byt 2 konkurencne firmy...
inak by bol intel monopol a jaku cenu da ta taka bude bo nebudes mat na vyber kkt soplay
|
|
DSL =LSD
Od: DSL =LSD
|
Pridané:
6.12.2007 17:28
AMD ma velky problem. A ich ATI je na tom podobne. Vdaka bohu, ludia sa umudrili a nekupuju ich marketingove oblbovaky a ich podiel klesa a klesa az pokial kazdy clovek bude mat naozaj to, za co si plati. Intel s nVidia je dnes naozaj ta najlepsia volba. Okrem toho uz len IBM.
|
|
tth
Od: tth
|
Pridané:
6.12.2007 19:25
prestan hulit ten bordel potis picoviny ;) neni vetsiho marketingoveho oblbovaka nez je intel--- pac c2d pro bezneho cloveka je akorat na okrasu, ve skutecnosti ho doma nezatezi na maximum ani nahodou ;) nvidie ma konecne po 4 letech dobrou kartu a ty uz oni spivas snad i oslavne hymny :o))))) ale jinak doufam, ze takovejch blbounu jako ty a podobni je dost, aspon ma od koho intel tahat penize :D
|
|
COYOTxyz
Od: COYOTxyz
|
Pridané:
7.12.2007 12:54
neviem ci je to az taka pravda, zas to prehanat nemusis
|
|
davicio
Od: davicio
|
Pridané:
6.12.2007 19:29
tak priatelu ty mas v hlave asi tazko nasrane ked mozes zo seba vypustit nieco taketo... to len btw k ludskej demencii...
prvym preslapom amd bolo kupit ati... a teraz sa to uz vsetko sype a sype a sype... ale drzim im prstoky nech sa s toho vymotaju
|
|
laura
Od: laura
|
Pridané:
6.12.2007 18:32
Hoši za lyžičku piesku alebo kolko je ho v procesore, sa tu hádate a niektorý si aj nadávate akoby Vám šlo o život, ved je to úplne jedno ako to dopadne...
99% ludí aj tak nevie v čom tá chyba vlastne je a ako funguje procesor, mylsím podrobne, ja o tom nemám ani šajnu xi xi
|
|
SHARK
Od: SHARK
|
Pridané:
6.12.2007 19:09
Ano ked nahodou ale iba nahodou padne AMD tak konkurencia sa najde ale zakolko?Myslite ze ostatne firmy cakaju niekde za rohom kedy padne AMD aby oni mohli vybehnut na pole konkurencie?(mozno po spojeni par firiem)
A este jedna poznamka kolko ludi vyuzije uz len teraz 2 jadra naplno?
A kolko je software ktory pracuje priamo s viacerymi jadrami?
|
|
*Ump@ Lump@*
Od: *Ump@ Lump@*
|
Pridané:
6.12.2007 21:37
neznasam vas vy Intelaci, Intel od zakaznikov vzdy len bral prachy a kaslal na to, ze ich procesory vela stoja, keby ste nepisali ako deti tak by ste vedeli, ze ak padne AMD tak si ten svoj Intel nekupite tak skoro, pretoze vam nasra na hlavu a da take ceny ze vam oci zacnu plakat dementi!
Som AMDckar ale vidim, ze Intel je teraz co sa tyka cena/vykon lepsi ale o chvilku ak nieco AMD nepodnikne tak si zacne znova vyskakovat a bude to zle...AMD sa musi pochlapit
|
|
COYOTxyz
Od: COYOTxyz
|
Pridané:
7.12.2007 12:58
zabudol si dodat ze totalne zazraty AMDckar, ale nemozes zapriet, ze v terajsej dobe je jednoznacne lepsia volba Intel. (zatial som mal len prociky od amd a drzim im palce aby sa prebrali)
|
|
fagd
Od: fagd
|
Pridané:
6.12.2007 23:03
amd to moze zabalit...skoda
|
|
Accuphose
Od: Accuphose
|
Pridané:
6.12.2007 23:26
No mně se líbí, jak každý říká.. "Aby AMD nepadlo...jsem sice intelák"
Přece konkurenci udržíme nejlépe tak, že budeme kupovat AMD/ATI produkty. Já mám AMD Athlon 64 X2 BE 2300(45W), grafiku ATI X1950Pro a desku s čipsetem Nvidia 560(kdyby byly dostupné desky s čipsetem AMD770, tak zase podpořím AMD) Nehledě na to, že za desku + procesor jsem dal 3,700Kč a v roce 2000 jsem dal za shitovou desku + Intel 11,000Kč. To jenom pro představu o konkurenci a jak tlačí AMD ceny dolů. Že má Intel větší výkon... a na co mi to bude?
|
|
peto
Od: peto
|
Pridané:
7.12.2007 16:34
max. suhlas
|
|
dlhodoby intelak
Od: dlhodoby intelak
|
Pridané:
7.12.2007 0:57
Čo tu všetci riesite. No jednoducho stala sa chyba, raz prist musela po dlhej dobre, ono sa to aj dalo predpokladat ked Intel vysiel s C2DUO, AMD sa asi ponahlalo. Som Intelak, ak by sa to tak dalo povedat, amd mi jednoducho v zivote nechybalo, ale jeho pritomnost na trhu mi nevadi, ba priam naopak. Ani nie koli cenam, co tu vsetci pisete, ale koli pokroku, len konkurencia na trhu tlaci pokrok dopredu! No a ceny, no zas tak extremne hore ist nemozu keby AMD zmizlo z trhu, vsetko ma svoj limit, tak ako Lafferova krivka pri daniach(vyska ceny by previsila spotrebu a znizila celkovy zisk). AMD sa pozbiera, toho sa nebojim, ale predsa len odkaz pre AMD fanusikov, dalej kupujte AMD, a podporte vyskum svojho leadra......
|
|
grco
Od: grco
|
Pridané:
7.12.2007 9:40
zasnem kolko tu chodi majstrov v analyze trhu a konkurencie :)
|
|
COYOTxyz
Od: COYOTxyz
|
Pridané:
7.12.2007 12:59
nie nie su majstri, ale preco by nemohol kazdy vyjadrit svoj nazor?
|
|
Umek_X2
Od: Umek_X2
|
Pridané:
8.12.2007 13:30
Je docela haluz citat si tieto komentare, hlavne tie s uvahamy ze AMD padne atd.. :D prosim vas, napr. ja som jednoznacny fanusik AMD, spomente si na dobu ked Intel mal P4 s "izbovim ohrievacom" jadrom Prescott a AMD Prislo na trh so 64-kami, vtedy boli uvahy ze Intel zasa pojde dole.. Hlupost, nikto nepadne, je to len jedna chyba.., no co stane sa. A AMD sa ponahlalo s nasadenim Phenomov na trh a malo naozaj malo casu na ich poriadnu konstrukciu, verim tomu, ze keby AMD malo viac casu ze by prislo s takymy technologiamy ze by sa Intel posral!! Treba este podotknut ze AMD sa zbytocne ponahlalo, spomente si kolko trvalo Intelu kym prisiel s novym CPU potom ako AMD vydalo Athlon64
|
|
Earendil
Od: Earendil
|
Pridané:
10.12.2007 22:43
Davam za pravdu , aj ja mam radsej AMD. a len dufam ze sa ta chyba rychlo vyriesi lebo si xcem kupit prave Phenom:P:D
|
|
paria
Od: paria
|
Pridané:
26.1.2008 3:17
Podla mna chyba na phenomoch ma minimalny dopad na celkovy obrat AMD/ATi. Ono čoskoro bude opravena a mam tekeho citaka že AMD sa zachova ferovo a chybne CPUčka bude vymienať za nove (predpokladam že to nebudu mať take \"velke\" naklady, predsa len tých phenomov sa až toklo zas nepredalo) , bolo by to fajn, je na zamyslenie či by sa takto možno zachoval aj Intel pri podobnej situacii.
|
|
paria
Od: paria
|
Pridané:
26.1.2008 3:18
Je pravda ze výkon co ponuka napr. \"zastaralí\" C2D 6600 (1066 FSB) malokto naplno vyuzije, pri hrach najvecsiu rolu hra stale GPU a na tukanie do excelu bohate staci aj najlacnejsi sempron, a to ze niekto enkoduje raz za mesiac video, no tak si pocka o par minut dlhsie.
|
|
paria
Od: paria
|
Pridané:
26.1.2008 3:18
Momentalne su podla mna najlepsie cipsety AMD 7x0
- malo sa hreju 10W (65nm)
- PCIe 2.0
- HT 3.0
- cena
nforce ? pridalo dalsi hriaci čip nForce200 kôli PCIe linkom, pokial potrebujete doma ohrievač nech sa pači a ešte si aj priplatite
intel - ak chcete mat PCIe 2.0 kupte si dosku s X48 za 10000 a k tomu core duo za 8000 sice ma zatial super neviužitelný výkon, akurat je fajn že sa daju perfektne taktovať ale to akurat pociti vaša penženka za cenu elektriny.
Inač to s tými \"r\" kami pri SB bol fakt bonus, chcel by som videt tvar toho čo si kupil dva disky a potom zistil že doska mu nebere raid.
|
|
paria
Od: paria
|
Pridané:
26.1.2008 3:19
Mimochodom to PCIe 2.0 ma relane opodstatnenie pretože asi o rok 1.0 nebude stihat novým HE a možno MS GPU, každopadne 2.0 je dobra investicia do buducna.
asi zoberem 790FX a nejaky X2 s dobrým pomerom cena/výkon/OC a doplnim to 1x 8800GTS 512MB a ked ta X2 prestane stíhat na naročne hry tak hadam AMD bude mat davno vyriešene problemy s Phenomom, možno sa to cele na dobre obrati, už by bolo na čase
|
|
paria
Od: paria
|
Pridané:
26.1.2008 3:19
Chcem Vam len všetkym odkazat že si nerobte predsudky na AMD/ATi ani Intel alebo AMD/ATi vs. nVidia, jednoducho investujte do toho čo aj využijete, ved načo je slepemu farebný televízor ?
|