neprihlásený Utorok, 7. septembra 2010, dnes má meniny Marianna, zajtra Miriama   DonaskaKvetov.sk - donáška kvetov v SR a zahraničí Pošli kvety
T-Com sa snaží limit FUP aplikovať aj na zákazníkov so zmluvami pred uvedením FUP


Spoločnosť Slovak Telekom sa zrejme snaží začať aplikovať limit FUP na množstvo prenesených dát za mesiac, ktorý zaviedla od 1. apríla tohto roku, aj na zákazníkov, ktorí uzatvorili zmluvu so spoločnosťou pred aprílom a s podmienkami bez limitu FUP. Vyplýva to z listu, ktorý spoločnosť poslala jednému takémuto zákazníkovi programu Turbo 3 Solo pripájajúcemu sa cez DSL linku.

DSL.sk, 12.7.2010



Spoločnosť Slovak Telekom poslala minimálne jednému svojmu zákazníkovi, ktorý uzatvoril zmluvu na využívanie služby pripojenia pred aprílom 2010, list, v ktorom mu oznámila začiatok aplikovania limitu 240 GB na množstvo dát prenesené v jednom mesiaci.

Zákazník podľa informácií a dokumentu potvrdzujúceho objednávku od spoločnosti T-Com, ktoré poskytol serveru DSL.sk, uzatvoril zmluvu na využívanie programu Turbo 3 Solo s 24-mesačnou viazanosťou v auguste roku 2009.

Zákazník tak uzatvoril zmluvu skôr, ako spoločnosť od 1. apríla 2010 zaviedla limity FUP. Limity FUP sa mali naňho začať aplikovať až pri prípadnom obnovení zmluvy v auguste 2011 prípadne pri využití ďalších šiestich mesiacov po viazanosti až od februára 2012.

V júni mu ale spoločnosť Slovak Telekom poslala list, v ktorom sa odvoláva na dva body Všeobecných podmienok využívania služby Internet. Bod 1 písm. i, časti 3 umožňuje "obmedziť šírku prenosového pásma alebo aplikácie, ktoré spôsobujú neúmerné zaťaženie siete, najmä aplikácie typu peer to peer" v závislosti "od aktuálneho vyťaženia pevnej VS ST v záujme dosiahnutia rovnakej kvality a dostupnosti služby pre všetkých účastníkov."

Bod 2 písm. c, rovnakého článku definuje zneužitie služby viacerými spôsobmi, okrem iného je podľa tohto bodu služba zneužívaná ak sa "účastník pokúsi o preťaženie pevnej VS ST akýmkoľvek spôsobom."

List zároveň obsahuje odstavec upozorňujúci na porušenie Všeobecných podmienok, ak zákazník službu pripojenia poskytuje ďalej.

Zákazník odmieta akékoľvek zneužitie pripojenia aj poskytovanie služby ďalej, službu využíva jedna rodina.

Podľa štatistík na stránkach spoločnosti zákazník v januári preniesol 378 GB, vo februári 259 GB, v marci 234 GB, v apríli 230 GB, v máji 392 GB, v júni 387 GB a v júli ku včerajšiemu dňu 101 GB.

Body, na ktoré sa spoločnosť v liste odvoláva, jej zrejme nedávajú právo na nepretržité zníženie rýchlosti na 256 Kbps / 128 Kbps do konca kalendárneho mesiaca po prenesení 240 GB, keďže nepretržité obmedzenie rýchlosti je zrejme nezávislé od aktuálneho vyťaženia siete.

Zväčšiť
List zaslaný zákazníkovi spoločnosťou Slovak Telekom, kliknite pre zväčšenie



Ak ste dostali podobný list a uzatvorili ste zmluvu pred 1. aprílom 2010, kontaktujte nás prosím na emailovej adrese redakcia at dsl.sk.

Stanovisko spoločnosti zisťujeme.




Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Prichádza bezdrôtové nabíjanie zariadení pomocou Qi
Slovenské DVB-T využije aj pohraničný prevádzač
IBM má nový najrýchlejší procesor, pre mainframy
Vybrané meno pre ďalší Debian
Najmenej spomaľuje počítač bezpečnostný balík Panda
Vydaná beta verzia Ubuntu 10.10
Na trh smerujú 95 MB/s SD karty, plánujú sa 300 MB/s
Google nasadil v ČR novú TV reklamu
Slovak Telekom pokryl 3G sieťou tri nové lokality
NOD32 po aktualizácii spôsoboval nestabilitu Windows, riešenie


Diskusia:
                               
 

wow, co tolko stahuje :D
Odpovedať Známka: -4.7 Hodnotiť:
 

Stačí mať v domácnosti viac počítačov (ja konkrétne 4) na každom využívať internet naplno (video, hudba,...) a nemáš problém stanovený limit prekročiť.
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

To je tak, keď neobmedzený internet ponúkajú obmedzený ľudia... Manažment v tejto firme je vskutku vyberaný :)))
Odpovedať Známka: 8.7 Hodnotiť:
 

Skor sa mi zda, ze pod ruskom krizy sa snazia vytlct z existujucich zakaznikov, co to da...
Odpovedať Známka: 7.7 Hodnotiť:
 

A ani náhodou si nemyslíš, že je to presne naopak, však?
Ľudia sú tí psi, ktorí chcú zo všetkého vytrieskať maximum a za každú cenu. Považujem kroky T-COMu za celkom štandardné a oprávnené. Či sa to kradnúcej slovači páči, alebo nepáči.

Odpovedať Známka: -6.2 Hodnotiť:
 

zaplatil si sluzbu bez FUP...300GB neni nejak extra...
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

Ale je. Je to na mesiac až príliš. A je to iba kradnutie filmov a podobné ujoviny. Tak na toto určite nemáš neobmedzený Internet...
Odpovedať Známka: -5.8 Hodnotiť:
 

ked su taki borci z T-Comu, mali si to zmluvne osetrit priamo v zmluve so zakaznikom este ked to podpisoval,a nie dodatocne ho natahovat a tlacit do toho, inak ide o porusenie zmluvy zo strany T-Comu a neplnenie si ich zmluvnych povinnosti (a to vsetko bez ohladu na to, ci stahuje alebo nestahuje nelegalny obsah a v akom mnozstve)
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

Ale ono to tam zmluvne osetrene je. Predsa si podpisal, ze pri nadmernom traficu ta mozu obmedzit (technicky FUP). Smola, nabuduce citat zmluvu pred podpisom.
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

A ty si nabuduce zmluvu vobec precitaj. V clanku je jasne uvedene, ze zmluva, ktoru podpisoval, nehovorila nic o FUPe, to znamena, ze si moze stiahnut aj 100TB dat denne a nic mu robit nemozu, nakolko on podmienky zmluvy neporusil.
Odpovedať Známka: 5.8 Hodnotiť:
 

FUP je len zauzivana skratka. Vobec to nemusia nazvat ako "FUP". V zmluve sa pise o neumernom zatazovani siete (teda neumerne voci ostatnym zakaznikom). Co je v podstate to iste akurat dopredu nevies kolko to je. Este nieco nechapes?
Odpovedať Známka: 0.7 Hodnotiť:
 

Už chápeme. Všetko si nám vysvetlil. Ďakujeme
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Počúvaj ty intelekt, ak si zmluvou dohodnem neobmedzený internet, a súhlasia s tým obe strany, tak poskytovateľ má držať hubu či stiahnem za mesiac 1 GB alebo 2 TB, a takisto ja čisto moja vec či sťahujem ruské porno, filmy cez P2P, kupujem hudbu cez iTunes, mám doma viacero strojov, ktoré využíva celá moja rodina na čokoľvek od Facebooku po seriály na nete. Nehovoriac o ľuďoch ktorí potrebujú neobmedzený internet pre svoju prácu
Odpovedať Známka: 5.8 Hodnotiť:
 

Nie, nie je to Tvoja vec. A už vôbec nie trestná činnosť, alebo zneužívanie pripojenia na trestnú či "inú" nekalú činnosť.
A prosím Ťa, to je čo za ľudí, ktorí potrebujú neobmedzený Internet pre svoju praácu??? Internetoví magori, alebo kto vlastne???
Ak máš 100-člennú rodinu, kúp a zaplať si iný program a vysvetli rodinnú situáciu najmä svojmu providerovi. Iste nájde riešenie. Ale za peniaze.
Odpovedať Známka: -3.0 Hodnotiť:
 

....lebo teraz nakupuje internetove pripojenie za fazulky....

alebo ti je 18-35 eciek mesacne malo za internetove pripojenie?


Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Ak je to pre Teba veľa, tak sa podľa toho aj zariaď!
Odpovedať Známka: -4.3 Hodnotiť:
 

nie, bolo to pre mna akurat v momente podpisu zmluvy so zohladnenim v tom momente platnych VOP.

ale ked niekto "v priebehu hry" zmeni pravidla, je to neseriozne.


Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

este by som doplnil, ze je voci zakaznikom taktiez neseriozne, ked ich t-com ojebal a nalakal ich na moznost zdielania (mimochodom, stale to maju uvedene na oficialnych strankach http://www.t-com.sk/Default.aspx?CatID=1423).

za normalny a seriozny postup by som povazoval (a dufam, ze aj vacsina slusnych ludi), keby t-com poskytol sluzby "starym" zakaznikom podla starych VOP az do konca ich viazanosti, a novym zakaznikom by ich poskytoval podla novych VOP.

ale slusnost a serioznost sa uz v dnesnej dobe "nenosi"....
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

Ty si uj!
Odpovedať Známka: -4.5 Hodnotiť:
 

mas pre svoje tvrdenie aj nejaky vecny argument, alebo ide len o dalsi tvoj bezduchy vykrik?
Odpovedať Známka: 4.5 Hodnotiť:
 

Ano, to bol výkrik. Ľudia predbehli dobu v chamtivosti. Aobzvlášť tí na Slovensku.
Povedzte mi, aké to môže byť "Internet na domáce použitie", ak niekto hrá nejakú stupiditu deň čo deň, len aby čo najviac zaťažoval sieť Internetu???
To nehovorím o tých, mne nič nehovoriacich STEAMoch, nič o Hamachi a iných hlúpostiach.
Ľudia nevedia ani emailovať, lôebo zasycujú všetci svojim kamošom xyz nezmyselne dlhých príloh, len aby zapratali niekomu čo najviac poštovú schránku. Načo sú komu 13MB dlhé prílohy??? To čo tam kto posiela?
7GB schránku sú schopní mi behom pár mesiacov zahltiť.
Dlho predlho som odolával na servri email.cz, aby automaticky nenavolil 2GB schránku. Pretože do 30MB mi toho zvonku moc nenaposielajú. Na textovú, teda bežnú emailovú komunikáciu vám 30MB schránka musí stačiť na dlhé roky. A aj stačila.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Internet neslúži na kradnutie filmov, kradnutie TV či radio vysielania. A nakoniec ani mobily nie. Na tento spôsob šírenia informácií mám eúplne iné technikcé zariadenia a možnosti. Napríklad terestriálne vysielanie TV a pod.
Internet už niekoľko rokov nemá ľuďom čo ponúknuť. Teraz sťahujú filme v HD kvalite cez najlacnejšie Internetové pripojenie.
O rok či dva budú chcieť čo???
Odpovedať Známka: -0.8 Hodnotiť:
 

skus si ujasnit co je kradnutie a co nie.....




Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

Pracujem v oblasti IT ako software a web developer a môžem povedať, že prekročiť 20 MiB prílohu emailu pri komunikácií so zákazníkom poprípade s kolegami nie je problém. Sú to všetko vytvorené dáta, nie stiahnuté. Niektorí ľudia potrebujú mať svoje emaily archivované aj dlhšiu dobu, takže potrebujú väčšiu kapacitu schránky. Čo sa týka toho zahltenia schránky to je už každého individuálna vec, kto a komu sprístupní svoju mailovú adresu. Odporúčam jeden formálny email (pre textové správy bude stačiť aj 30 MiB schránka) a jeden neformálny email kam bude chodiť SPAM a iné hlúposti...
Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

Ale na prílohy dlhšie ako niekoľko KB, dobre vidíš, si zriaď inú službu. Ako ITčkár, či ako si sa to nazval, iste poznáš aj iné spôsoby, ako do emailu ťahať stovky MB a GB...
Či nie?
Ty ako IT maniak máš ísť príkladom a spôsobom komunikácie aj rozumieť.
Tak sa toho drž a nepíš tu Tvoje súkromné názory ako pravidlá.
Odpovedať Známka: -2.6 Hodnotiť:
 

"...iste poznáš aj iné spôsoby, ako do emailu ťahať stovky MB a GB..."


pokial chces ale s tymi stovkami MB/GB pracovat, v kazdom pripade ich budes musiet do pocitaca stiahnut - ci uz ti to posle ako prilohu mailu, ale inym "sofistikovanejsim" sposobom.

pokial by chcel odlahcit internetove pripojenie, eventualne by si mohol poslat USB klucik s datami postovym holubom, popripade vyhodit pocitac von oknom a zrusit internetove pripojenie uplne. myslim, ze t-com by tvoje pocinanie ocenil - prinajmensom zmluvnou pokutou.........
Odpovedať Známka: 2.3 Hodnotiť:
 

kde si zobral, ze "pre domace pouzitie"?

skus si pozriet este raz a pozorne ponuku DSL pripojenia t-comu. mozno prides na to, ze t-com ponuka MAGIO INTERNET aj pre podnikatelsky segment:
http://www.t-com.sk/Default.aspx? CatID=2791&section=smallbusiness

alebo vies o nejakom inom dsl programe od t-comu urcenom pre "small business" zakaznikov?

PS: steam, hamachi, a ine hluposti si nechaj pre svojich adolescentnych kamaratov.....
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

Pocuj ty inteligent. Nie kazdy len hra hry a pozera videa.
Nevies ako sa da poslat email s 13MB prilohou? Ja ano a nejde o nic nelegalne. Priklady:
1. grafik/webdizajner posiela svoje prace zakaznikovi
2. poisteny posiela fotodokumentaciu poistovni
3. hudobnik posiela svoje dielo vydavatelstvu
... a dalo by sa vymenovat hrbu dalsich situacii, pretoze internet primarne nebol urceny len na zabavu, ale skor na lahsi pristup informaciam a k rychlejsej komunikacii.
Nabuduce najprv uvazuj co chces napisat a aky to ma zmysel.

K teme: FUP by malo byt posudzovane v dlhsom obdobi, nakolko 1 mesiac nemusim vyuzit ani polovicu a 2. mesiac mozem potrebovat dvojnasobok.
Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

Ty si skvelý somár.
FTP server Ti zrejme moc nehovorí, alebo nechce hovoriť, však?
Odpovedať Známka: -4.3 Hodnotiť:
 

neviem koho povazujes za somara, ale ak reagujes na mna...



1. ftp server mi samozrejme nieco hovori

2. ked ti niekto uploadne data na ftp server, ako sa potom dostanu k tebe? postovym holubom? alebo predpokladas ze stahovanie dat z FTP servera ti T-COM nezarata?

3. mas doma zrkadlo?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

FTP server bol namiesto emailu spomenutý, ak na to nikto neprišiel...
A ešte niečo.
Ak si nejaký mudrlanti, stoj čo stoj, potrebujú posielať cez pol zemegule 100MB či GB, tak nech si na tento účel zriadia inú službu, iné Uploady, iný Downloady a napr. aj pevnú IP adresy.
A samozrejme platí: "za peniaze v Prahe dom"

Odpovedať Známka: -7.1 Hodnotiť:
 

ano mas pravdu, ftp server bol spomenuty namiesto e-mailu v suvislosti s prenasanim velkych priloh.

akurat mi stale nie ste schopni vysvetlit, ako tymto sposobom znizis objem prenasanych dat u svojho ISP (t-com).

ci budem data stahovat/uploadovat na mail/ftp server, objem prenesenych dat bude zhruba ten isty.

takze uz v principe bolo spomenutie ftp servera riadna sprostost.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Nebola. FTP je spôsob posielania objemnejších dát namiesto emailu.
Množstvo dát nemeníš, to tu nikto predsa nepísal, ale zmeníš si typ programu a pripojenia u svojho providera, napr. Ti pridelí aj pevnú IP, aby si nemusel dlho maturovať s FTPčkom...
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

1. stale mi unika spojitost medzi FTP, pevnou IP a znizenim objemu prenesenych dat, resp. FUPom od t-comu.

2. vlastny ftp server ide bez problemov prevadzkovat aj za dynamickou IP adresou - dokonca bez maturovania (dyndns).

3. na prenos vacsich suborov mozes pouzit rozne verejne FTP (a ine) servery, pri ktorych uz vobec nemusis nic nastavovat.

4. ja nechcem iny typ pripojenia, ani pevnu IP adresu, ani nechcem maturovat s FTP serverom - je chcem akurat prenasat vacsie subory tak, ako mi to sluboval T-COM pri podpise zmluvy - neobmedzene.

Odpovedať Hodnotiť:
 

S tym suhlasim akurat 30 MB priloh by musel clovek za mesiac poslat 8333 aby sa to voslo do 250 GB. Takze tych 250 GB na taketo veci podla mna postacuje. Druha vec je ze T-com by nemal menit stare zmluvy a nechat ich bez obmedzenia ak to tak bolo dohodnute v zmluve.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ale ved T-Com stare zmluvy nemeni! Meni len VOP sluzby. Ak by chcel menit zmluvu, tak to by musel podpisat so zakaznikom Dodatok k zmluve. VOP si moze menit kazdy mesiac. Zase si raz niekto neprecital zmluvu :-| V kazdej zmluve je klauzula, ze sa riadi VOP, ktore moze ISP bez vsetkeho zmenit ako chce. Jedina povinnost je minimalne 30 dni vopred upozornit zakaznikov na zmenu VOP. A pokial nema zakaznik viazanost, tak ma pravo od zmluvy odstupit.
Odpovedať Hodnotiť:
 

no, co je teraz trestna cinnost a co nie je, to je vec ktoru tod my riesit nebudeme, ale ja som chcel postavit isty cas debian mirror, aby som mohol upgradovat z lokalneho ... okrem toho potom aj nejake ine mirrory by som nastavil a to si pri FUP mozem vyhodit z hlavy.

debian mirror by som potom samozrejme mohol s celym oklim zdielat pomocou WLanu, nie na to, aby sa mi napajali na internet, ale aby cez Wlan mohli upgradovat svojeho debiana, aby to nevalil kazdy osobitne cez DSL, co by aj setrilo siete... FUP nic nesetri, lebo aj tak sa nic nezmeni na tom, ze v noci ked kazdy chrape internet pojde a ked setci do toho budu mlacit, tak nepojde a tomu FUP nezabrani.

samozrejme, ze teda ked si vykopes vlastny kabel a zapojis sa do internet exchangu, tak ti to je na haku. tam ale ti ani nik nebude robit FUP.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ale na Tvoje "nápady" sú určené iné typy, a aj drahšie, pripojení a aj napr. pevnú IP adresu.
A načo by komu bolo upgradovať nejaký Debian?
A ešte po lacinom spojení?
Napr. aj slávne Mágio ma priveľký ping na veľké servery.
Obyčajný 56kbit analógový modem dosahoval na tej istej linke oveľa lepší ping na tie isté servery.
Rozdiel je len v rokoch, v ktorých bola tá ktorá služba využívaná. Všetko ostatné ostali konštanty.
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

ty si uz ozaj kokot?
coto tu stale placas za nezmysly? z akeho dovodu sa stale odvolavas na pevnu IP?
ping na velke servery? fyzicky velke?
prosim ta nevyjadruj sa k nieco o com nemas ani predstavu.

a vety typu: "A načo by komu bolo upgradovať nejaký Debian?"
CO TA DO PICE DO TOHO. TY nemas narok riesit co naco komu je a preco robi to co robi. Ze to nerobis a nepotrebujes TY neznamena ze iny nie
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ahoj,

podľa tvojho príspevku ti asi poviem novinku, ale existujú ľudia, ktorí si pri svojej práci denne zasielajú veľké množstvo dát, nahrávok konferenčných hovorov, prezentácie a podobne, ktoré bežne zavesia na rapidshare, ulozto, megaupload a kolega si ich doma stiahne, čím si v priebehu dvoch týždňov odkúsne veľkú časť z °°neobmedzeného °° koláča, ktorý T-com ponúka ako °°neobmedzený°° koláč. samozrejme ide o drvivú menšinu zákazníkov avšak každý mal byť informovaný. Zavádzať toto pravidlo spätne je na slovensku možné, ale po uplynutí zmluvného obdobia si každy dvakrát premyslí, či bude pokračovať s T-comom ako poskytovateľom pripojenia. Za budovanie zlého renomé má u mňa T-com 1 s *.
Odpovedať Hodnotiť:
 

mam viacero PC v domacnosti, jeden v obyvacke ako HT-PC...len pocas vcerajsej party masinka vygenerovala trafic okolo 6GB, 99% z neho tvorili HD videoklipy z youtube a inych videoserverov

pytam sa ta: som preto pirat a mam byt obmedzovany?
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

ano
Odpovedať Známka: -7.4 Hodnotiť:
 

Si obmedzený magor. Preto si zakúp iné pripojenie.
Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

Nie, nie je. Ani 3TB nie je vela. Objem je relativny. Ukradnut film sa u nas neda (jedine na mediu z obchodu), stiahnutie nie je nelegalne. Vyzyvam na dodrziavanie zakonov! :-)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

"Nejak extra?" Pre boha, niekoľko mesiacov po sebe mať takýto traffic? Aj ja ťahám filmy, hudbu, pozerám online videá, ale toľko? Veď to potom musí za compom sedieť hádam nonstop. Potom sa T-Comu nedivím, že takýchto ľudí chcú obmedziť. To mi príde rovnaké, ako keď si 6-členná rodina v IKEA reštaurácii objedná 1 bezodný pohár a pijú z neho všetci, ešte sa aj každý aspoň 3-krát otočí. Slovač zneužije všetko, a ešte sa aj bude sťažovať, ako im ubližujú.
Odpovedať Známka: -5.6 Hodnotiť:
 

Zatrpknuty, stary, retard, typujem ze v zahranici nebol a ani nie je najbystrejsi...

Este sa postazuj ako mladez stale nadava a nema uctu k starsim.
Odpovedať Známka: 3.2 Hodnotiť:
 

no zato ty si týpek jak lusk!
bol si aj v zahraničí kde ti nabili do hlavy ako sa chovať l prisťahovalcom...?.ale kde sú hodnoty mladíci...v pozeraní blbých videjok na YT??? ste vygumovaní a neviete nič iné iba pičovať nad rýchlosťou a nedajbože FUP.
pridrbaných 240GB dát aby niekto prenášal...to je ozaj stále sťahovanie filmov a debilín z netu a to 24 hodín v kuse-to už len musí byť život-zaplňať terabajtové disky filmami
Odpovedať Známka: -4.9 Hodnotiť:
 

Hlavne ze stara generacia co presedela pred telkou tretinu zivota je urcite lepsia...

240GB ak rozdelim na 4 clenu rodinu tak si kazdy clen pozrie za mesiac 7 filmov v HD kvalite a ostane mu trocha aj na nejaky ten stream.

Najhorsia vec na tebe podobnych je ich neopravneny pocit nadradenosti, ze do vsetkeho sa maju starat a ze co im staci to musi stacit vsetkym a ze vedia vsetko, ze maju tie spravne hodnoty...

T-com mal zisk za rok 2009 145,5 mil. € co je 24% narast oproti predchadzajucemu roku(a to vsetko pocas krizi) tak by si hadam mohli dovolit dodrziavat svoje zmluvy!

"pridrbaných 240GB dát aby niekto prenášal"
Tu pekne vidno aky si blbec, 240 je FUP, ten typek prenasal v priemere 300+ GB za mesiac, takze ani len nevies najist spravne argumenty aj ked pred tebou lezia v clanku na jednu stranu.
Odpovedať Známka: 4.4 Hodnotiť:
 

chlapče blbec je asi ten kto ťa robil,mne nemusíš nadávať ty dilinko...
prenes si pre mňa za mňa aj terabajty...ale si chudák aj s rodinou čo nevie nič iné len čumieť na HD filmíky...si "vytunelovaný motrok"...nájdi si čo to je.
tie hodnoty čo majú dnes mladí ľudia sú nie na smiech ale totálne do plaču...o nič sa nezaujímajú, kto im vládne ,kto im rozkráda ich Slovensko,kto im podhodil nejakú kosť...sračky
Iba aby mali najnovší iPod a iPhone a iné chujoviny....to je cieľ ich života..a aby sa tu mohli pochváliť koľko GB dát prenesú...do piky čo ste to za ľudia???
Odpovedať Známka: -5.9 Hodnotiť:
 

Nemam rad ludi ako si ty. Urcujes ludom ako maju zit a hodnotis ich meritkom ze ty si 100 percentny a ostatni su len castou s teba.

Vadia ti HD filmy? Ok ved si kukaj cierno bielu telku chapes? Nechaj kazdeho zit svoj zivot ako chce.

Ja mam HD rad, sw si kupujem cez net a bezi mi vacsinou aj p2p. Preco? Lebo dnesny svet a technologie to umoznuju tak preco nie? 240 giga mesacne je cca 9 giga na den co nie je vela. Na dnesny svet - youtube a 4000p - to urcite nie je vela..

Fakt ale je, ze podpisal neobmedzeny a nekontrolovany net. Pravda je na jeho strane a po aplikovani FUPu na jeho linku by som Tcom zaloval.

Odpovedať Známka: 2.2 Hodnotiť:
 

Jaj chlapci ten chlapik el nino ma pravdu , je jedno či HD či čiernobiela telka očividne ste ho ani nečítali poriadne a o pochopení ani reči nie je ... Pridávam sa a lutujem vás , za tie prehnité životy , pekne vás chapadlá systémiku majú , nestíhame odpájať ľudí z matrixu, je ich moc veľa pripojených
Odpovedať Známka: -4.7 Hodnotiť:
 

Sleduješ príliš veľa telky. A obmedz aj hulenie, už keď budeš pri tom.
Odpovedať Známka: 2.7 Hodnotiť:
 

"do piky čo ste to za ľudia???"
My sme ľudia, ktorí:
1. Vedia správne písať.
2. Sa vedia vyjadrovať spisovne.
3. Sa nevyjadrujú pejoratívne.
4. Nie sú paranoickí.
5. Nepociťujú potreba každému diktovať ako viesť vlastný život.
No hlavne sme ľudia:
6. Ktorým robí nesmiernu radosť viesť komunikáciu s nižším životnými bytosťami ako si ty.
Odpovedať Známka: 2.8 Hodnotiť:
 

V tomto Ti dávam za pravdu "Hlavne ze stara generacia co presedela pred telkou tretinu zivota je urcite lepsia...
". Druhé 2/3 sedí za pc a maká. Ty ako mladá generácia si vymenil tv za pc a nezmenilo sa nič. Namiesto do bedne čumíš na monitor a okrem gatí sťahuješ film za filmom!
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

Časy sa menia! Prispôsob sa, alebo vyhyň.
Odpovedať Známka: 1.7 Hodnotiť:
 

Cize my zneuzivame T-Com a rovnako od neho aj kradneme, ze?
Druha vec je, ze v tej tvojej IKEA restauracii ten bezodny pohar v ponuke mat nemozu, pretoze je to nerealne vec - naopak, neobmedzeny internet je vec realna a je (bol) v ponuke. Ked to nevedia dodrzat, nemali to davat do ponuky.
Odpovedať Známka: 4.8 Hodnotiť:
 

Tak prave ta IKEA nebol dobry priklad, IKEA mam celkom rad, ale zrovna ten bezodny pohar je neskutocny biznis...
Poharik je to maly, naliat si mozes iba sirupovu vodu, realne naklady mozu byt niekde okolo 2centy na 1dcl, teda jeden pohar, otoci sa clovek kolkokrat, 2x? 3x? To je max. 4, resp. 6 centov za pohar. Plus stroj, elektrina, umytie... 10 centov komplet, to je fajn zisk, nie? Uz sa ten pohar taky bezodny nezda :)
Odpovedať Známka: 1.1 Hodnotiť:
 

dal som ti omylom plus
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Si to nepochopil. Použijem tvoje prirovnanie aby si to lepšie vstrebal:
Keď si 6-členná rodina v IKEA reštaurácii objedná z ponuky bezodný pohár a ho aj dostane (a zaplatí si zaň) tak by nemalo nikoho zaujímať koľko z neho vypije a bolo by blbé (neetické) keby odrazu chcela reštaurácia ten pohár vymeniť za iný s horšími parametrami.

Možno ty si na také jednanie zvyknutý, prípadne to sám ako poskytovateľ nejakej služby robíš, ale takéto konanie normálne určite nie je.

Odpovedať Známka: 5.7 Hodnotiť:
 

Jo, ale s analogiou so stiahnutymi datami sa da povedat,
ze ten bezodny pohar nevyuziva ta 6clenna rodina len na pitie, este sa aj osprchuje, napusti si nejaky bazen, necha vodu len tak tiect a potom ponalieva aj inym ludom co su smadni.

Ani taketo jednanie nie je normalne , ci? ;-) Podla mna je celkom ferove, ze nasledne ikea mavne prutikom a z pohara zrazu tecie voda cicerkom :)
Odpovedať Známka: -3.8 Hodnotiť:
 

To je jedno či z neho len pije, alebo si napĺňa bazén - veď ten pohár je bezodný a bolo zaň zaplatené (teda ho môže používať taký čas ako je v zmluve uvedené bez ohľadu na čo obsah pohára použije).

Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

Vobec si analogiu nepochopil..nevadi
Odpovedať Známka: -3.8 Hodnotiť:
 

Ty si nepochopil vôbec nič. Ani to nevadí.
Odpovedať Známka: 4.5 Hodnotiť:
 

Cítim komunistu...
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

este si nepocul o HD ze?
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

ty chudák zmagorený, udavač, závistlivá ku.rva :-)
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

a

Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

A pán z t-comu no ak si zaplatím niečo a to bez obmedzenia tak to smiem používať bez obmedzenia to že ten konkrétny človek to využíva na toľko na koľko to využíva to je výhradné jeho vec v zmluve je jasne napísané žiadne obmedzenie. A ak sa aj naďalej bude t-com snažiť oje... ľudí tak mu ubudne zákazníkov lebo internet je aj na to dobrý aby spravil imidz podniku a toto im to isto nezlepší. Takže NIE kroky sú nestandarnte a nekorektne voči zakaznikovy.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Pozri si čo T-com ponúka, neobmedzený internet, tak nech neobmedzený je, to je moja vec načo ho budem používať. Uvedom si že ja si platím službu, ktorú chcem používať. To je ako keby ti niekto v polovici mesiaca prestal dodávať televízny signál len preto že viac sleduješ TV ako tvoj sused. Rozhliadni sa okolo seba, inde vo svete to nieje.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Kamo sa preber co je to dnes 300GB ja som zaveseny dednno denne na youtube a stiahnem si kazdy den filmy na dobru noc, som programator a prenasam na FTP nonstop data a mam traff 4TB !!! obmedzovanie na 300GB je pekne uchylne pre moderneho cloveka ! OMG kam sa toto chce dostat s obmedzeniami , RULEZZZZ ORANGE OPTIKA :) Zasrany komunisticky t-com , moj subjektivny nazor
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

taktiez staci ked 2-3 su na jednej linke a vsetci pozeraju TV cez internet a streamuju vela youtube videi... potom limit 240GB nie je tazke prekonat.
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

Staci sa pozriet na dedinku kde ma zakaznik najvyssie DSL a siri to mikrovlnkou dalsim 5-8tim.Bere za to peniaze a to T-coma to sere...
Odpovedať Známka: 1.1 Hodnotiť:
 

To je ale uz ich problem. Je to ako keby som si kupil auto a dal ho prenajimat, a vyrobcu by sralo, ze na tom zarabam, a chcel by mi dat za to limit najazdenych kilometrov. Hnus.
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

Hej.Ale T-com tam ten dodatocny list nedava len tak.Radsej uvita nech si da kazdy v dedinke vlastnu pripojku.Ked tomu co to siri znizia rychlost tak sa ostatny na neho vies co.
Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

Omyl, to je tvoj problem. Rovnako ako keby si pri kupe auta podpisal zmluvu ze na nom nikto okrem teba jazdit nebude.
Odpovedať Známka: -3.1 Hodnotiť:
 

akurat t-com sa donedavna chvalil tym, ze prave takato podmienka u nich neexistuje
Odpovedať Známka: 7.9 Hodnotiť:
 

Nie, zly priklad. Je to ako keby si mal od nich auto, ale s plnou nadrzou - a preto ich ser...., ze jazdis 1000 km denne :)
Keby si clovek platil kazdy GB zvlast, to je ako predane auto - tankovat si musis sam, tak si jazdi, kolko chces :)


Som na strane zakaznika, aj ked tolko stahovat :)
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

LOL nemam t-com ale keby mi toto poslu tak by som to skusil na sude aj hromadne a pokial by nebol zaplateny tak vpohode vyhram.ved nadmernym objemom dat sa moze mysliet hocikolko dat.Ja si mozem mysliet ze nadmerny objem dat je napr 1TB a oni 100GB.Proste skusaju ludi kolko vydrzia.Urcite to netreba nechat tak
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

NATO NEMAJU PRAVO! KUVY ZHORENE TELEKOMUNISTICKE! ZALOVAT ICH!!! PORUSENIE ZMLUVY!!!!!!!!

PROBLEMOM JE ZE PRENICH JE AKEKOLVEK INTENZIVNE VYUZIVANIE OBJEDNANEJ A ZAPLATENEJ SLUZBY ZNEUZIVANIM!

LEN BY BRALI PRACHY, ALE KED CLOVEK VYUZIJE SLUZBU KTORU SI ZAPLATIL TAK JE TO HEND ZNEUZIVANIE!

JEDINE TELEKOMUNISTI TU ZNEZUIVAJU SVOJE VSEOBECNE PODMIENKY
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

ale maju.. ako ina nazvat vytazenie 9-10h denne na 100%? Ved ak predavam/kupujem sluzbu a je dekladovana s agregaciou, cize zdielana, nemozem ratat, ze 100% casu mam pre seba vyhradene cele pasmo. Ak pouzijes kalkulacku, prides na to, ze ak clovek na 2Mbps linke zacne cucat 9h vkuse denne a vytazi linku na 100%, stiahne presne 240GB.
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Ale keď mu predali inet bez FUP...
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Omyl. Predali mu net, ktory pri nadmernom traficu moze spomalit. To podisal, tym sa riadia, a to musi brat na vedomie. Ak vedel, ze jeho internetovy styl je 400GB mesacne, mal vyhladat typ pripojenia, ktory tuto klauzulu v zmluve nema.
Odpovedať Známka: -5.2 Hodnotiť:
 

No neviem aku kalkulacku pouzivas, ale ja ti teraz ukazem moju kalkulacku. Keby 12mbit pristup isiel ako ma (co nikdy nejde) tak by som pri plnom vytazeni mal tahat 1,5MB za sekundu. Ked si to preratas, tak pri 100% vytazeni linky 24 hod denne by som mal moznost za mesiac stiahnut 3,8 TB dat. 240MB je z toho len 6%, tak o akom 100% vyuzivani linky hovoris??? Cize platim za 100% a vyuzit mozem 6% ???? Tomu tu niekto hovori pretazenie linky??? A agregaciu do toho neplet, agregacia je nieco uplne ine a keby skutocne linky boli pretazene, tak sa agregacia prejavi automaticky a vsetkym sa znizi rychlost tak, aby sa nestalo ze niekomu nejde net vobec a inym ide na plno, ale to sa nedeje, takze tu nejde o pretazovanie liniek, ale o to, ze T-Com uz nedokaze plnit cisla v pocte novych DSL pristupov, ktore im nariadili Nemci, tak sa to snazia dosiahnut takymto postupom, namiesto toho aby investovali do rozsirovania sieti a novych technologii!!!! Hanba!!!!
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

A Teba prečo admin tohoto webu nezablokoval???
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

ale aj tak 300GB je dost..... to denne musi stiahnut 10GB
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

pripojenie dalej ... :)
Odpovedať Známka: 6.2 Hodnotiť:
 

T-Com sux... UPC unlimited rulez!
Odpovedať Známka: 1.0 Hodnotiť:
 

V oktobri mi končí viazanosť s tymito komunistickými smradmi a dám zbohom superrychlemu 2MBit netu za neuveritelných 19,90 €. Esteze mam iba 18mes. viazanosť.Potom bez zaváhania prejdem na 30/2 Mbit za 16,60 € bez nejakeho skur***ho FUP. Samozrejmé je aj zdielanie so susedom. Lutujem ale ludi, ktorí taku možnosť nemajú.
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

..aa ešte asi tak mesiac a pol dozadu mi jednu pani zo zakaz.centra volala že maju pre mňa ako verneho zakaznika super ponuku: Ak si do konca mája predlžim viazanosť, tak mi daju Magio TV a internet za bezkonkurenčnú cenu. Samozrejme s viazanostou na 2 roky.. No pani som podakoval a poslal kadelahšie. howgh!
Odpovedať Známka: 9.6 Hodnotiť:
 

mne tiez do oktobra plati a potom koncim, ale teda na vyber mam len ineho dsl providera... :-(

uz mi pisali ze mi odpustia co mi ostava z viazanosti ked sa zas upisem satanovi!! ani nahodou!!
Odpovedať Známka: 8.9 Hodnotiť:
 

a aby som nezabudol- ten list som dostal tiez...

sme na tom 4 kompy v rodine + multimed. prehravac...
Odpovedať Známka: 8.4 Hodnotiť:
 

A dobre Ti tak. Nechcel by si ten internet ešte aj susedom predávať???
Tak čo sa potom čuduješ???
Odpovedať Známka: -8.0 Hodnotiť:
 

tak teba som chlapce nepochopil, rodina si zaplati internet a vyuzivaju ho vsetci, takze uplne bezproblemov prekrocia 240 GB,

a co ma spolocne to ze ma zapojene 4 kompy s predavanim susedov ?????????

chod radsej este spat
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

Vôbec to nie je úplne bežné. Iba ak všetci sťahujú cez torrenty a rapid všakovako ukradnuté filmy, muziku, soft a pod. Nijako inak to normálny človek nespotrebuje!!!
A ak ste taká zavislácká maniacká zlodejská rodinka, vybavte si u providera výnimku. Určite si za toľké GB radi priplatíte.
Odpovedať Známka: -7.3 Hodnotiť:
 

Dakoho tu sere že nemá účet na Rapide a nevie používať torrent :-P
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Hlupakov plnych predsudkov ako si Ty by mali strielat. Predstav si ze sa to to da bez problemov prekrocit. Staci len zalohovat velmi dolezite (ale aj objemne) data ktore sa nachadzaju na rozlicnych miestach. Pocuvat muziku z domaceho PC v bezstratovom formate kdekolvek kde je solidne pripojenie k netu (Rippnute originalne AudioCD do formatu flac/wav). Pozeranie serialov, relacii a inych zaznamov v HD kvalite.

Jednoducho povedane, v dnesnej dobe smiesnych 240GB spotrebuje viac-clenna rodina ako nic... A to radsej nespominam pripady kde za rodinnym netom sedi geek systemak.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Smiešnych 240GB??? Ty si chorý, však?
Ak potrebuješ také OBROVSKÉ množstvá dát mesačne vodiť po webe, určite pre teba, ako pre lukratívneho zákazníka, nájdu iný spôsob pripojenia - napr. vyhradenú optiku, a aj iný typ programu a platieb. Určite v tom bude aj aspoň jedna pevná IP adresa, za príplatok môžeš dostať aj DownLoad/UpLoad v pomere 1:1 a je to!
Ale to je celkom iný segment zákazníkov!!!
A dali by ste do zmluvy, že potrebuješ zaručiť prenos povedzme aspoň 500GB mesačne a pod...
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

Skus pozerat hodinu videa na YT v HD/FullHD a 240 GB mas fuc :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Chlapce, ved ty ani netusis, co vsetko sa da robit s internetom. Asi si iba pocul, ze tam existuje nejake P-cko a o nete nevies totalne nic. Alebo si prowider v malej dedine, kde tvoje wifi kazdy okasle. Inak si to vysvetlit neviem. Ja napr. pocuvam dost dlhu cast dna radio z netu - ak nevies su aj take prijimace do kuchyne, aj ked u nas ich nepredavaju a rataj a je uplne bezne, ze len na radiu stiahnem sam 32GB mesacne + nejaky ten HD video prenos atd. a bez brnknutia do rapidsharu stiahneme doma 70GB mesacne. To este neratam FTP prenosy medzi robotou a domom, kde taham pracovne veci. Tak platim dve velice mastne pripojky kvoli vacsiemu uploadu aj downloadu lebo nemam inu moznost ako DSL...
Odpovedať Známka: 6.3 Hodnotiť:
 

Nechcem nic hovorit, ale 240GB sa da spotrebovat aj za tyzden ak mas nejaky dovod, a tych dovodov mam viac. Pracujem v jednej IT firme v ktorej sa starame o zakaznikov. Minule sme zapajali kamerovy system do prace, ktory bol spristupneny na internete z dovodu ze konatel spolocnosti chcel kamerovy system kontrolovat aj doma. Takze si predstavme spusti si kamerovy system doma kazdy den na hodinku a spravi si trafik mesacne 100GB dat. Super nie ? A teraz dalej, internetove riado, streamovanie videi na Youtube, pozeranie online filmov a serialov a inych videii v HD kvalite, kedze ina sa pozerat uz ani neda ked ma clovek 20"+ LCD. Takze este raz sa spytam ako clovek moze napisat taku hlupost ze 240GB je dost.

Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Dalsia moznost, mame aj predajnu na ktorej mame 12 PC pre verejnost + 6 PC na hranie, kde je zaplateny CyberCafe od Steamu, takyto steam nema problem stiahnut za mesiac na jednom PC 30GB+ dat, momentalne mame v Steam hry o objeme 450GB, chcem vidiet ako T-comu vysvetlujem ze sme herna a potrebujeme FUP-ko aspon na 1TB mesacne a nie smiesnych 240GB.
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

Tak si k tomu zakúp primerané internetové pripojenie a nevydieraj providera!!!
Odpovedať Známka: -5.7 Hodnotiť:
 

Pane boze, firma ktora je doslova zavisla na preziti od internetu sa spolieha na internet za 20€ mesance ked uz mas taku kaviaren tak hadam daj nejake ine pripojenie adekvatne tvojim potrebam.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

vydieranie?


nie, len vyuziva to, co mu provider ponukol pri podpise zmluvy. skor je otazka, preco provider nedodrzal to, co slubil a zmenil VP
Odpovedať Známka: 4.5 Hodnotiť:
 

Si robis srandu? Na firemne pouzitie domacu linku? A medaka za cenu fabie by si nechcel?
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

nie, on ma linku pre podnikatela - teda aspon mu ju t-com predal ako "podnikatelsku":

http://www.t-com.sk/Default.aspx? CatID=2791&section=smallbusiness


alebo mu to t-com predal nespravne?

Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

to ako 4clenna rodina by si mala zaplatit 4 pripojky k netu od Tcomu? to je dajaky mokry sen manazerov Tcomu mozno, ale to je asi tak vsetko...
Odpovedať Známka: 6.9 Hodnotiť:
 

ak mas ineho providera na DSL , ziadna slava... precitaj si podmienky.... pristup platis T-Comu a zbytok providerovi, usetris cca 1€
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Mne končí viazanost u tejto spoločnosti ktorá si fakt "váži zákazníkov" tento mesiac a odpájam sa od nich navždy. Túto nenažratú spoločnosť nikdy viac...
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

mne konci viazanost za cca mesiac, tiez sa na nich vyserem
Odpovedať Známka: 8.1 Hodnotiť:
 

mne konci viazanost za cca mesiac ..

To ti zavidim, mne za 20 mes.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Tento prístup T-COM-u mi pripomína dobu keď na Slovensko dorazil vysokorýchlostný internet (DSL) a T-COM (vtedy slovenské telekomunikácie) sa snažil presadiť dial-up a ISDN namiesto DSL. Teraz keď sa prechádza stále viac a viac na web 2.0, videí a celkovo množstvo multimediálneho obsahu sa na internete znásobuje a tým aj množstvo prenesených dát, T-COM, kedže skrz konkurencie nemôže už znižovať rýchlosť priamo, tak ju zníži nepriamo pomocou FUP.
Odpovedať Známka: 9.2 Hodnotiť:
 

Takto to dopadne, ked firma miesto investovania do infrastruktury (aby to liny uniesli), investuje do reklamy, marketingu a pravneho oddelenia.

Som zvedavy aka bude aktualna ponuka na jesen.

Ale bojim sa toho, ze na Slovensku jednoducho konkurancia neexistuje. Zachvilu v ramci konkurencneho boja dotiahne Oragne na Tcom a zavedu podobne opatrenia.

P.S: hoci uznavavam, ze v dnesnej dobe nie je problem streamovanym videom a vyuzivanim internetu "naplno" natocit radovo 10ky GB ale tocit kazdy mesiac viac ako 250GB (dokonca 390GB) sa mi zda uz moc. Nech sa dotycny zamysli, ci stahovat warez (filmy, hudba, hry...) je produktivne a ci by radsej nemal byt ticho. Ak dotycny zdiela pripojenie s celym barakom tak by som bol na jeho mieste tiez ticho. Ak to potrebuje ako pravnicka osoba a datovy trafic je sposobeny serioznou pracou tak by mal uvazovat o inych typoch pripojenia.

Osobne tiez vyuzivam internet naplno. Youtube zasadne v HD, trailery zasadne v HD ale nad 100GB sa jednoducho nedostanem.
Odpovedať Známka: 1.6 Hodnotiť:
 

ja vyuzivam internet tiez "naplno" a pod 500 GB sa nikdy nedostanem :D, obcasne nad TB ale to len obcasne (2x rocne : ) ), a to mi provider dava vyssiu rychlost ako mam v zmluve, sice len o 10%, ale lepsie ako keby bola nizsia. Proste TCOM sucks, vidlami na nich a vyhnat ich zo slovenska, alebo postavit pred sud, alebo upalit, to je jedno, len nech idu het zo svojimi super ponukami, ktorymi drtia konkurenciu : )
Odpovedať Známka: 4.7 Hodnotiť:
 

Pokiaľ nevieš dokázať že sťahuje warez tak by si ho nemal obviňovať - veď vieš: prezumpcia neviny


Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Zatial ho neobvinujem, lebo nemam dokazy. Len mu davam na zvazenie ci ist s tym von je rozumna volba. Staci sikovny pravnik a sikovny technik z tcomu a vselico by mohlo vyplavat na povrch. Mysliet si, ze data (pripojenia, IP, protokoly...) sa neloguju by mohlo byt naivne.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

ako zistis z casu pripojenia, IP a portu ci stahoval warez alebo nie ? to by sa museli logovat data co je nemozne.
Odpovedať Hodnotiť:
 

staci uplne ked sa loguje traffic, koho zaujima odkial a co, staci uplne ze kolko ;-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

neobmadzeny internet?

kazdopadne si myslim ze prenasat tolko dat je trochu moc. my sme tu traja z toho ja denne nastreamujem nejaky ten dokument mimo ineho pouzivania netu, druhy tu kazdy treti den stiahne nejaku hru, holke tu frci vkuse netradio, ale 200gb nespravime.

a kludne ma kamenujte, ze dotycny zalohuje denne nejake databazy na domacom pocitaci atd.
Odpovedať Známka: -0.7 Hodnotiť:
 

Na toto som velmi zvedavy. Mame doma Turbo 4 od minuleho roku s viazanostou. Internet pouziva cela rodina. Doteraz s objemom dat nebol problem, ale kedze su letne prazdniny a mam volno, tak urcite 240GB do konca mesiaca prekrocim. FUP mi az tak nevadi, ale chcem mat v tom jasno.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Dnes mi prisla fatura od T-comu.Mam optik 4 a na fakture je uvedena polozka:Poplatky za prevadzku,Typ prevadzky:DSL Internet(MB) Pocet:159 Mnozstvo:144562 a Nakoniec suma 0,0e
Ja som uzatvaral zmluvu este minuly rok.
Odpovedať Známka: 9.1 Hodnotiť:
 

Tak tu fakturu by som poslal do televizie ako vizitku unikatneho kokotizmu ludi.
Odpovedať Známka: 8.1 Hodnotiť:
 

Tým výrazom na K môžeš tak označiť iba seba. A čo je na tom, že je tam vyznačené množstvo prenesených dát, keď Ti nič za to neúčtujú? Tá faktúra znamená akurát to, že rátajú prenesené dáta, ale nič za ne neúčtujú. Vieš ak si menej chápavý, majú jeden fakturačný systém na všetky programy. Niektoré programy faktúrujú aj prenesené dáta, preto tam niekto má nejaké eurá aj naúčtované. Ty máš flat tak Ti účtujú nulu. Ak si to poslal do TV, tak si akurát ukázal, že si magor.
Odpovedať Známka: -3.1 Hodnotiť:
 

oskenuj a hod sem link, na to bude vela ludi zvedavých :-)
Odpovedať Známka: 7.0 Hodnotiť:
 

Všetky faktúry ot T-Comu majú po novom údaj o počte prenesených dát, zaviedli nový fakturačný systém. Flat programy tam majú nula euro, ale niektoré programy spoplatňujú dáta nad limit, napr. Turbo 1 a je to dôležité aj u napr. Internetu pre dôchodcov a rodičov, kde po prenesení 2TB poklesne rýchlosť na 1/4 Turba 2.
Tak neviem, čo sa tu zavzdušňujete. FLAT programy majú účtovanú nulu.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Nerobíš Ty náhodou v T-Com???
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Áno, tiež som si na faktúre od Deutsche-TComu všimol tieto dva nové údaje, len tomu celkom nerozumiem... DSL Internet(MB), počet 167, množstvo 18492... Čo to akože má znamenať, počet? Rozumiem tomu zhruba tak, že som stiahol za mesiac cca 18GB, ale čo je tam ten počet? Router je nastavený na nepretržitý connect, takže....
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

keby aspon trochu zvysili rychlost, to ich ani nenapadne.. zvysovali ju pred 100 rokmi naposledy
Odpovedať Známka: 9.2 Hodnotiť:
 

Za 2€ jednorazovo si môžeš u DSL zvýšiť UPLOAD na 512mbit. Tu je linka na formulár:
http://www.t-com.sk/ Default.aspx?CatID=2295&fid=402
(zmaz medzeru pre Default)
Odpovedať Známka: -3.7 Hodnotiť:
 

Ak mi za 2 eurá dajú 0,5Gbps upload, tak sa im kľudne upíšem i na desať rokov, a aby som nemal problém s FUP, dám si domov zapojiť rovno 10 liniek. 2,34TB by mohlo na mesiac stačiť... :)
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Ja mám upload 50Mbit. Lutujem ťa
Odpovedať Známka: -3.1 Hodnotiť:
 

urcite 2€ jednorazovo ? nepise nikde ze to je na to formular
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

je to jednorazove, a pokial viem da sa to vybavit aj osobne v predajni
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

dik asi to pojdem poriesit :-)
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Iste jednorazovo.....
Tu sa to píše:
http://www.t-com.sk/neobmedzeny-magio-internet
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

úplne dolu na stránke
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

"Tento spôsob pripojenia odporúčame ako riešenie
pre vysokorýchlostný internet aj na masové sťahovanie súborov."
Ha ha...
Odpovedať Známka: 8.9 Hodnotiť:
 

Asi nepredpokladali, že slováci sú až tak masovo nenažratí čuráci, čo budu kradnutím sťahovať vo dne v noci z netu čo sa dá!
Je to také ťažké pochopiť, vy magori???
Odpovedať Známka: -7.5 Hodnotiť:
 

Ja neviem o com tu pises! Nepamatam sa zeby vo VOP bolo nieco o tom ake data mozem stahovat a ake nemozem! A kto chce posudzovat co stahujem? To nam takymto sposobom za chvilu obmedzia auta - rychlost aj pocet najazdenych kilometrov, ved nie je predsa normalne aby niekto najazdil viac ako 1000km do mesiaca, ked priemernemu Slovakovi staci 200km. To potom na tom aute asi vozi nelegalny tovar - drogy, zbrane a podobne - OBMEDZENIE NA NICH !!!! A za druhe, ty si myslis, ze stahuju len slovaci??? Zeby vsetky P2P siete a Rapid a ine tu boli len kvoli "nenazranym Slovakom"? Alebo len inde vo svete s tym co kto stahuje nemaju providery problem, akurat u nas chce na tom nejaky T-Com vytrieskat este vacsie prachy???
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

konecne mame dokaz, cierne na bielom ze v tcockote su len sami cockoti, bez urazky ludi co tam robia mravenciu robotu
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Tým si myslel čo??
Odpovedať Známka: -7.9 Hodnotiť:
 

Vo svojich víziach Nostradamus spomína, že príde doba, kedy "T-com zavedie 256/128 Kbps FUP zákazníkom, ktorí včas neuhradia faktúru"
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ak ti este neznizili rychlost, skus to vyhladat na nete. :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Toto obmedzenie na 240GB nie je prilis flexibilne. Podla mna by bolo vhodnejsie obmedzenie len pocas dna, ked su linky viac vytazene. V noci (napriklad od 12 do 7 ) by sa data neratali. Takto by bol spokojny T-COM aj stahovaci.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

tak to ma GTS napr...

a tusim aj za menej penazi... (teraz v akcii)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ale stiahneš cez deň viac ako gb a potom sa môžeš ísť pásť :( jedno lepšie ako druhé, no možností nemám veľa :(
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

potvrdzujem. Svokrovi taktiež došiel list.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Mne tiež prišiel presne takýto list, zmluvu mám od septembra 2009 na 24 mesiacov. Je v nej jasne uvedené že je dátovo aj časovo neobmedzený pri rychlosti 2048 kbps. S rýchlosťou nikdy neboli problémy (niekedy ide aj 2,4mbps), odozvy sú tiež slušné, ale posledné asi 3 mesiace mi proste niektoré stránky nenačíta, musím si ich refreshnúť aby ju zobrazilo, a aj tak niektoré multimédia (videa z YT, niektore obrázky) proste nenačíta. Pritom v testoch s jedným pražským serverom som mal packet loss 0.00 tak netuším čím to je.
Bohužiaľ na náš dom nemá kvôli kopcu dosah z mesta žiadny wi-fi poskytovateľ. Našiel som už aj spoločnosť ktorá by dostavala optickú sieť s obojsmernou kapacitou 100mbps pre každý dom až k nám, za 25-30.000€. Už som napoly rozhodnutý že si o rok obehám všetky domy, zistím kto by mal záujem, a keby sa našlo aspoň 100 ľudí z tých cca 1500 čo tu býva, tak by to nebolo až tak veľa
Odpovedať Známka: 8.9 Hodnotiť:
 

to so strankami robilo aj mne daj si openDNS a mallo by to ist,pozri na googli openDNS je tam aj navod ako na to...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Mal by ich niekto odpisat v style hudobneho producenta Brucea Dickinsona aka Christopher Walken: Easy, guys.. I put my pants on just like the rest of you -- one leg at a time. Except, once my pants are on, I make gold records. :D
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Guess what.. I got a fever! And only prescription is.. MORE COWBELL! :)
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

kurvy.
minuly rok 4 miliardy korun cisteho zisku, a je im malo.
Odpovedať Známka: 9.3 Hodnotiť:
 

Prišiel mi rovnaký list, po prekročení limitu, píšu že 2x som prekročil, a v ďalšom mi už obmedzia rýchlosť.
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

Robia to naschval. Kosicky ANTIK sa so zakaznikmi jednoducho neserie. Pytam sa operatorky kolko giga mozem sosnut povedala kolko chcem, neobmedzene. Pytal som sa a povedzme 1 terabajt za mesiac? povedala ze mozem neobmedzia ma. Neviem o tom ze by ANTIK obmedzoval svojich zakaznikov. V KE je tiez Optika a celkom dobra. Tu sa Tcom neosvedci. Prejdem k teme. Ja tiez ako 150gb za mesiac nedam.
Odpovedať Známka: 5.7 Hodnotiť:
 

este je otazka ci slecna "operatorka" rozumela pojmom "sosnut" a "TB" :D
Odpovedať Známka: 8.4 Hodnotiť:
 

za chvilu zacnu fupovat aj digitalnu TV MAGIO :D ze len par hodin denne :D
Odpovedať Známka: 9.5 Hodnotiť:
 

v každom normálnom štáte sa snažia sprístupniť rýchly internet bez obmedzení. Len u nás je to tak, že to ide "dolu vodou". ? Ceny internetu sú oproti zahraničiu drahé, najväčší poskytovateľ sa rozhodne, že zavedie FUPku??... Toto mi príde ako niečo nepochopiteľné... asi ozaj žijeme v zlej krajine..
Odpovedať Známka: 7.2 Hodnotiť:
 

Krajina je dobra, spravna a navyse aj krasna. Vzdy je vsetko o ludoch...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Od isteho casu neprispievam do diskusii na DSL.skm ale tvoj vyrok ma chytil za srdce. Krajsie a vystiznejsie sa to povedat nedalo!
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

1000 bodov

1000 rokov nam vladli cudzi vladcovia

sami si nevieme vladnut, nevieme to, nenaucili sme sa to
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ale coby nevedeli, aha ako dobre to nasim zemepanom ide, zdieraju nas este viac ako cudzi... :(
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

v t come robia sami t cocoti ... obycajny sprosty monopol az sa mi z toho chce grcat.... nenormalnym sposobom zneuzivaju svoje postavenie monopolneho dodavatela datovych sluzieb a este sa zlucia z t mobilom ... hovorim tete na 08000123456 .... vasa najvacsia chyba je ze ste monopol a nevazite si zakaznika... ona mi na to... no a preto ze sme monopol tak si ho chranime... heh mam to aj nahrate :))..... protimonopolny urad im to kludne schvali ... mali by ich rozdelit to co si dovoluju je hnus
Odpovedať Známka: 1.8 Hodnotiť:
 

byt tebou moc sa nechvalim ze si niekoho nahral bez jeho vedomia, pokial si ho neupozornil, je to trestne....
Odpovedať Známka: 6.5 Hodnotiť:
 

na podobnych linkach stale upozornuju, ze si rozhovor nahravaju. ked mozu oni, preco nie aj druha strana?
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

No veď hej, oni Ťa na to upozornili, že ťa nahrajú, ale Ty si to spravil bez ich vedomia. Alebo si tetu upozornil, že ju budeš nahrávať?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

presne tak, vzdy je tam upozornenie, rovako ako ked vstupujes do budovy s kamerovym systemom, tiez tam musi byt nalepka, ktora to oznamuje, ak si danu osobu neupozornil ze si ju nahraval dopustil si sa tresneho cinu, tak tu nevyskakuj a nechval sa s tym...
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Neviem čo sa do neho navážate. Robil si iba záznam z obchodného jednania. Problém by bol keby nahrával súkromný rozhovor (aj svoj).
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Problem je, ked danu osobu neupozorni ze ju nahrava....a to je problem...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Zaujimava myslienka.. odteraz budem slecny na infolinke upozornovat ze hovor moze byt z mojej strany nahravany :D
Uz sa tesim na tych par sekund ticha, kedy bude premyslat ci dobre pocula a ako ma slusne posle niekam :D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Nepošle. nahrať si ich môžeš pre súkromnú potrebu, ale nie pre právne úkony!!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Toto nie je vymysel toto sa mi fakt stalo:
Mal som zaujem o dsl od tcomu nakolko v lokalite kde byvam nie je ani prd okrem wifi ale pre pocasie som chcel radsej dsl. Tak som volal do T-comu a prisiel technik ktory mi do oci vravel ze t-com nema ziadne limity na dsl okrem toho programu 2000MB. Mu vravim ze vsak je toho plny net a on ze to nie t-com vobec nema fupko. Tak teraz neviem ci zamestanci maju nakazane klamat zakaznika do oci alebo su taki tupi ze o fupku fakt nic nevedia.
Dal som si nakoniec wifi :D

Odpovedať Známka: 9.3 Hodnotiť:
 

no ak si pouzil namiesto slova FUP slovo fupko tak ako teraz co pises, tak potom sa nedivim ak nejaky rozospaty technik rano bez kavy este nevedel o com mu tocis :)
Odpovedať Známka: -3.0 Hodnotiť:
 

Skor je to o tom, ze technici nemaju ani sajn o aktualnych informaciach.. onui nepotrebuju vediet vlastnosti a ceny programov... takze to, co ti povie technik nie je smerodatne..
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

technik ma nahak, je mu je jedno co kolko stoji a aku zmluvu si podpisal, router sa zapaja stale rovnako :D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

podpisoval som zmluvu asi pred rokom a pol a tiež mi prišiel tento lajster
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ja si myslým že spominany zakaznik si spravil mini bussines siet pripojil na router seckych susedov a bral po 10 eur jak keby bol provider on
Odpovedať Známka: -9.0 Hodnotiť:
 

prečo si to myslíš? "Podľa seba súdim teba?"
Stačí mať doma (v rodinnom dome) 4-5 PC ako napríklad u nás a používať YouTube aj ako telku http://www.youtube.com/xl ...
Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

A mna na t cocotoch zacinaju srat ich rozbite routery. Mam taky pocit ze tie firmware ktore pred rokom updejtovali su nejake zabugovane. Staci totiz ze mi vypadne na par sekund elektrika, router sa resetne, a nechcu mi ist niektore stranky. Napr stv.sk, bracho sa mi stazuje ze na pokeci vraj nejdu zobrazit fotky, istu dobu nehcel chodit blackhole.sk a mavam prbolemy s dalsimi strankami. Musim si znova zadat prihlasovacie udaje do routera a potom ide ok. Staci dalsi vypadok a zas je to v riti. Bratanec ma rovnaky router a jemu pri kazdom vypadku pre istotu rovno vymaze z neho udaje, takze sa musi znova prihlasovat. Mam chut im tie bucoracke routery o.ebat o hlavu.
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

samozrejme, t-com by mohol dodavat kvalitne a drahe routre (cisco, netgear, linksys, ...), len chcem vidiet zakaznikov, ktory by si to platili ;-)
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Pozeral si už ich e-shop?? Minule som tam zablúdil a skoro som zo stoličky spadol.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Ocividne si nepochopil, hadam si tam necakal Cisco, precitaj si este raz moj prispevok ;-)
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

draytek vigor su dobre kvalitne routre

napr. este som nenatrafil na router, ktory ma v sebe VPN klienta.



Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

samozrejme, vigory su dobre zariadenia, to mas pravdu, ale aj tie maju svoje muchy :-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

VPN klienta v sebe Draytek urcite nema, ma akurat podporu pre IPsec VPN rovnako ako napriklad Zyxel za 1/4 ceny DrayTeku :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

tam ide o to, ze ked sa ti restartne router tak musis cakat na priradenie ip - cky, a si pametam, ze hovorili ze to moze trvat od par sekund az do 20 minut :D takze to bude tym
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

T-Com ich predáva po tisícoch, ten tvoj výpadok , je mizerné percento nefunkčných routerov. Keby predávali po tisícoch CISCO atd... počet vadných routerov by bol taký istý, veď všetko sa vyrába v Číne
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

No ja neviem, podľa mňa je ten limit 120GB na Turbo 2 na klasickom DSL pre 95% ľudí primeraný. Ja teda ťahám dosť filmov a seriálov a 90GB za mesiac som neprekročil. Samozrejme ťahám len pre seba. Bývam na malej dedine pri BA a ďakujem T-Comu za DSL. Mám tu možnosť 3 wifi providerov, ale všetci majú horšie podmienky ako T-Com, čo sa týka pomery ceny/rýchlosti, FUP alebo agregácie. Ja som vlastne pred 3 rokmi prešiel z Wifi k T-Com. Samozrejme najlepšie je byť bez akýchkoľvek limitov, ale musíme si uvedomiť, že T-Com za uplynulé roky nemal na DSL limity práve preto, aby sa odlíšil od ostatných wifi providerov a pretiahol k sebe ľudí. Preto k menu prešlo tak veľa ľudí. Nietkorí združení užívatelia, ktorí používajú jeden účet sa budú musieť rozdeliť, na tom T-Com zarobí, s tým zrejme počíta. Nič ale nebrámi nespokojencom, ktorí majú možnosť prejsť ku konkurencii, aby odišli a ja to vítam, pretože len konkurencia zabezpečuje lepšie ceny.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

ale pre 80% ludi je primerany limit 5GB.
je to dovod na neobmedzeny internet s 5GB fup ? nie. ludia ktorym to staci si kupia program, kde bude predplatenych 5GB a nie flat.

ja som si objednal program, s NEOBMEDZENYM mnozstvom prenesenych dat. nie 5GB, 120GB, ani 240GB ale NEOBMEDZENYM mnozstvom. to stoji v zmluve, to bolo v reklame, a preto som si to objednal.
co na tom prenasam je len moja vec. ano, mozno to je len warez. ale to nieje ziaden argument. tiez si mozem legalne poziciavam filmy v internetovej pozicovni. alebo mozem byt linuxovy fanatik, stahovat vsetky distribucie ktore vyjdu, a legalne ich uploadovat ostatnym.


alebo inac. predstav si, ze si kupis na auto rocnu dialnicnu znamku a jazdis. 5 rokov fungujes bez problemu, a zrazu ti v polke roku dojde paprier, ze jazdis po dialnici prilis vela. ododnes mozes prejst po dialnici len 100km za tyzden.
je to normalne ? nie. ked mas rocnu znamku, jazdis rok. ked si platis neobmedzeny internet, prenasas neobmedzene.
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

konecne spravne prirovnanie :D FLT dsl - dialnicna znamka

genialne :D
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

OK,co sa tyka mnozstva udajov mas pravdu. Ale v zmluve mas klauzulu, ze nesmies spristupnit pristup na net tretej strane, to znamena uzivatelom mimo tvojej rodiny.
Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

ja som si tiez myslel ze T-Com naj... tiez mam okrem wifin len dsl v nasej dedine. nastastie som si to este overil na www.porovnat.sk a zistil ze aj SWAN ma DSL, podstatne za menej ako telek.... a ziadne FUP
Odpovedať Hodnotiť:
 

Zlodej ten zakaznik. Taky objem dat. To je jasne, ze stahuje a uploaduje ilegalny obsah cim porusuje zakon SR a autorske prava. A ma este drzost stazovat sa! Mali by mu preklepnut co na tom internete robi.
Odpovedať Známka: -6.4 Hodnotiť:
 

Ak s tym pojde na sud tak musi ratat s kazdou alternativou. Ale ak sa na vypise IP adries (z logu) Tcomu ukazu IP adresy poprednych torrent serverov, tak to nebude pre neho idealna situacia. Na jeho mieste by som to dvakrat zvazil, ci to za to riziko stoji.
Odpovedať Známka: -0.7 Hodnotiť:
 

ip torrent servrov neznamenaju nic...pokial viem tak tu plati prezumcia neviny, a teda, kym ti nieco nedokazu, ze nieco porusujes tak si nevinny. tu teraz nejde o to, ci taha nelegalny obsah, kludne moze tahat aj nahodne generovane cislice, to je jeho vec, ide o to, ci neporusuju zmluvu tym, ze si zaplatil neobmedzeny internet na dva roky a zrazu uz obmedzeny je.... ako keby vydrzali tie dva roky a potom vymyslali, tak ok, ale takto...?
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

V zmluve je o tom jasna klauzula:
"obmedziť šírku prenosového pásma alebo aplikácie, ktoré spôsobujú neúmerné zaťaženie siete, najmä aplikácie typu peer to peer"
A kedze nikde nie je stanoveny presny pocet, tak to moze byt 10GB alebo 250GB. Suhlasil si so zmluvou. To, ze je v reklame "neobmedzeny" je zavadzanie zakaznika (ale v suvislosti s reklamou), podla mna je zmluva ako taka nepriestrelna a tak na to maju narok. Nepaci sa? Skus ineho providera. Ale takto uz nezmoze nic.
Odpovedať Známka: 4.5 Hodnotiť:
 

Zmoze, prave preto ze v zmluve nie je jasne definovane co znamena "neúmerné zaťaženie siete" a podobne, tak o tom v pripade sudneho sporu bude rozhodovat sud.
Odpovedať Známka: 4.0 Hodnotiť:
 

To je ale predsa jeho problem ze s tym suhlasil. Sam predsa podpisal, ze ho mozu obmedzit, KED a AZ to uznaju za vhodne. Z pohladu Tcomu vyhodne. Kludne to mohlo byt 5kB. Mal si vybrat iny typ pripojenia kde ta kluzula nieje.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Zle citas. On nesuhlasil, ze ho mozu obmedzit "ked to uznaju za vhodne", ale ked sposobi "neumerne zatazenie siete". Lisi sa ich nahlad na to, co je neumerne? Rozhodne sud.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

A podla coho si myslis, ze sa stanovuje hranica neumerneho stahovania? Stanovuje to tcom podla aktualnej vytazenosti sieti. Tolerovali mu to X mesiacov. Nasledovalo stopnutie. Zaver? Nebol to narazovy napor!! Jedna sa o neustale zatazovanie siete neumerne voci ostatnym pouzivatelom. Inak povedane ak priemer na zakaznika tcomu daneho programu je 200GB mesacne, stanovi sa odchylka (+par GB) a 390GB je neumerne. Dalej sa moze posudit ci v danej agregacnej skupine bola zarucena priepustnost ostatnym ludom. Ak nie nasleduje postih.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ono je tu uz stejne jedno. Coskoro budu ludia musiet uzavriet nove zmluvy a tam uz je vyslovene napisany limit. Nie som ani na strane Tcom (kedze ta firma nevie co so sebou) ani na strane toho co ma problem, ci stiahne 400GB alebo rovno 500GB aby mohol machrovat v hospode kolko HD filmov ma na disku. Stale tvrdim, ze sme na tom este dost dobre v porovnani s krajinami kde je zakon 3x a dost alebo kde je DSL standard.

Osobne si radsej vyberiem net od Tcomu pretoze bude stabilny a nestane sa, ze kvoli 54 blbcom (1:55 agr) bude moj net rychly par kB. Nebudem si nic nahovarat, Tcom do infrastuktury investuje raz za 50rokov. Ale ak stahovaci prejdu k inym spolocnostiam tak tie budu mat problemy a naopak tcom moze zdvihnut ryhlost (lebo linky to unesu).
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Pozri, aj otika má svoj limit, a nie je zrovna lacná!!!
A nikdy sa siete, už vôbec nie komunikačné, nenavrhujú na 100%-tné vyťaženie magormi. Poznám rodiny, ktoré mali u Pomaranča rok volania za nejakú bezvýznamnú sumu, tak im ten telefón div že nezhorel. Všetci z rodiny cezeň vyvolávali dlhé,predlhé minúty. Dokonca známi a susedia, len aby to "využili".
Tak toto je chorá slovač, ktorá si myslí, že za korunu sa posere celý svet! Lebo one chce 48-hodín denne "legálne" sťahovať filmy z netu...
Ľudia, ak ešte nimi ste, zamyslite sa trochu nad sebou...
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

to je čistá drbnutá slovač...zadarmo nech aj potarhá/alebo za 30€ nech je aspoň milion voľných minút-nech vidia že máme neobmedzene do vlastnej,hahaha!
čistá degenerácia:
videjká z YT len v HD...trailery výlučne tiež len v HD...porno tiež iba v HD,a ked potom výjdu von aby sa kamošom pochválili koľko GB stiahli v ktorý deň tak tí sa potom posadia asi na riť...toto sú tie správne hodnoty pre život-čisté vytunelovanie.

Jeden z vrcholných predstaviteľov židovskej Frankfurtskej školy už dávnejšie vyhlásil na adresu bielych ľudí a kresťanov : "Vás starých nepotrebujeme, vás už len pochováme . Ale ukradneme vám vaše deti, ponúkneme im zakázané ovocie a vychováme ich podľa našich zásad. " Ak sa dobre pozriete okolo, tak to sa už deje .
Sulik sľúbi drogy a teplošov a osprostená, "ukradnutá " mládež nadšene zaplní námestie pred prezidentským palácom .Zaida
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Čo ťahá je v tomto prípade asi irelevantné...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

A zas je diskusia (skoro) celá zelená ... :-)
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

Som na Slovanete DSL, FUP mam 30GB/mesiac a tu sa nejaki ceconi stazuju ze 240GB im je malo... WTF???
Odpovedať Známka: -4.8 Hodnotiť:
 

So Slovanetom by som sa nechválil, schválne si daj do Google slovo Slovanet a sťažnosť, príp. nespokojnosť a pod. a čítaj. Prípadne si preštuduj diskusie na DSL.sk
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

Sorry, zle som čítal, Ty sa vlastne sťažuješ...
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

ja stiahnem mesacne asi 200 GB, takze limit mi vpodstate nevadi, len ma nenormalne nasrali tym, ze ked mam podpisanu zmluvu v ktorej je internet oznaceny ako datovo a casovo neobmedzeny, tak mi to tie kurvy nemaju co obmedzovat aj keby som tahal 24/7 cely mesiac
Odpovedať Známka: 6.3 Hodnotiť:
 

CISTO teoreticky, ani ta neobmedzuju, su nepriesterlny (u nas).
"Ide ti internet?"
"Ide"
"Tak kde je problem?"
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

obmedzuju ma. znizia mi rychlost predsa, alebo nie?
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

No lenze tam je ta nechutna vec v zmluve ze "1:50" agregacia
cize povedzme 2048/50= 41kbps..
ale zase, pri 20Mbps by s tymto isli pod 256kbps vs 410Kbps..
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Tak ako nekonečné volania mali nejakých 1000 férových minúť, či ako to mali mobilní operátori ošetrené...
Ľudia sú skrátka nenažraní, preto im niekto klepká po prstoch.
A čo má byť?
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

No ano, ak by si kazdy zobral len tolko kolko potrebuje, mohli by vsade dat "neobmedzene", podla mna aj rozky by mohli byt potom zadarmo :D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Mohli. Lebu Lunexáci tu stále vyplakávajú, ako sú ich produkty zadarmo. Oni sú len free.
Lunexové, teda free rožky, som navrhoval už dávnejšie. Žial žiaden blbec nechce robiť a niečo aj vyrábať zadarmo. A ešte keď to má jesť niekto iný, ako on sám...
Odpovedať Hodnotiť:
 

oznaceny je CASOVO a DATOVO neobmedzeny o rychlosti nepadlo ani slovo. Je tam agregacia 1:50 a podla vsetkeho sa ani moc neuplatnuje. Cize neni sa naco stazovat.

A kdo nechce FUP stale ma moznost garant linky. Lenze to uz nieco stoji (realnu cenu internetu). Za 1Mbps/1Mbps cca 30eur
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Alebo staci ak by zacali pouzivat "az do" 1Tbps, a bude to zase OK :D
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

to používať nemôžu, pripojenie do SIXu majú len 2x10Gbit
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

FUP alebo nieco podobne ma kazdy operator ak nejde o garantovanu linku, ktora stoji radovo ovela viac, rozdiel je akurat v tom ze vacsina z nich nema presne v zmluve uvedene kolko to je. Kazdopadne argumentacia ze na youtube zhltol 350 GB mesacne je smiesna, evidentne ten clovek zalohuje internet, cely filmarsky priemysel nestiha tocit filmy tak rychlo ako ich ten clovek stahuje. Myslim ze stiahnut denne 1 dvd, je az az teda 150 GB mesacne musi stacit priemerne kazdemu. HD kvalita sa netaha na veci ktore si clovek nechce nechat na HDD. Niesom ziadny zastanca operatora, ale ten kto stahuje mesacne 350-400 GB by nemal urcite platit za net tolko co clovek co ho pouzije na mail. V USA su limity 10x nizsie a hned sa znizuje rychlost, staci trosku posledovat afery verizonu, AT&T a si uvedomite aky su europsky providery vlastne dobry
Odpovedať Známka: -2.4 Hodnotiť:
 

Preco by malo niekomu stacit DVD denne? Preco nie HD film denne? To uz robi smiesnych 400GB mesacne.

T-com ponukal neobmedzeny internet tak nech dava neobmedzeny internet.

Pri pozicani auta ti mozu dat limit najazdenych kilometrov. Ale ak ti tento limit nedaju? Budes sa obmedzovat len preto lebo "sdfsd" zhodnotil ze kazdemu priemernemu cloveku staci 100km denne?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Ja si raz za mesiac nahram nejaky film z TV na DVD, ktory by som chcel vidiet a prave nemozem a nemam cas si ho pozriet niekolko mesiacov. Ak si niekto stahuje jeden film denne, uz to musi byt filmovy maniak, no tomu ako bolo pisane vyssie staci 150GB mesacne. Ten komu to nestaci musi teda stahovat viac ako jeden film denne a pochybujem, ze to ma pre vlastnu potrebu....
S tym autom co uvadzas, to nie je dobry priklad, pretoze mas pozicovne na den a plus si platis palivo... :(
Odpovedať Známka: -4.3 Hodnotiť:
 

t-com ponuka neobmedzeny internet

mozes preniest dat kolko chces, ale po 240 gb ti to pojde holt pomalsie.

rychlost nemas nikde garantovanu.


Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

"HD kvalita sa netaha na veci ktore si clovek nechce nechat na HDD." LOL. Ak by si takuto koninu napisal na hdbits, tak mas instant ban ;-)
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

Ja napr nechapem ludi, co stiahnu HD film, pozru ho na svojom 20 palcovom monitore a potom vymazu..
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Ja zas nehcapem ludi co maju HD monitor, ale pozeraju na nom 300p xvid.. cize HD monitor na chytanie prachu, ferrari v garazi. to auto sa nekupuje na mestske nakupy v auparku, ale na rychlu jazdu.. (napr na slovakiaringu)

uz len zdravy rozum zvazi ci sa mi oplati tahat 8GB HD balastu na 2 hodiny zabavy. kedze mam 512Kbps tak mne nie. Ale ten co ma 100Mbps si moze povedat prave opacne..

maly by to inak vyriesit ako limitom, napr extra poplatkom. 1TB za 10eur alebo podobne.. mne to znie ferovo..

Odpovedať Známka: 5.3 Hodnotiť:
 

Za takú debilinu by si ho zaslúžil aj tu.
Odpovedať Známka: 8.7 Hodnotiť:
 

Tak u mňa sa žiadnym listom ani neunúvali, proste sekli rýchlosť a hotovo :) Tak som im na oplátku poslal výpoveď, ešteže mi končí viazanosť. A čo sa týka toho úžasného limitu, stačí stiahnuť 5 bluray diskov a je to v čudu :) Ale sťahujem v noci a z platených serverov, kedy to nikomu linku nezaťažuje a nič neuploadujem, neporušujem žiadny zákon,. Ale to by museli telekomunisti rozmýšľať a nevyrobiť takéto nezmyselné celoplošné pravidlo.. Ale čo už. Chcel som neobmedzenú linku a bol som ochotný si priplatiť. Takto ma proste oklamali. Jediné, čo ako spotrebiteľ môžem spraviť, je prejsť ku konkurencii. Zbohom, t-com. A vďaka za nákladné natiahnutie káblov až do domu. Dúfam, že sa vám tá investícia stihla za t ých 18 mesiacov vrátiť...
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

Milé deti, milí diskutujúci ak chcete ganrantovanú linku tak sa pripojte do SIX-u ceník tu http://www.six.sk/cennik.shtml
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

fail :D
Odpovedať Známka: 2.7 Hodnotiť:
 

stalo sa:
30.06.2010 WiMax odpojený zo SIX

LOL, hajzli su to!
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

24.01.1997 PUBNET pripojený do SIX rýchl. 128 kbit/s
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Neviem čo sem ťaháš garantovanú linku. Prečítaj si aspoň názov článku nad diskusiou o čom je...
Odpovedať Hodnotiť:
 

takze ked si t-komunisti zozenu este piatich, co im daju tolko ako ja, maju kazdy mesiac zaplatenu Gb pripojku na SIXe - vazne mile!
Som netusil, ze pripojka na SIX je tak lacna zalezitost.
Odpovedať Hodnotiť:
 

... dostal som rovnaky list, nuz nestihaju im zartiadenia tak musia skrtit, je to prirodzene, na slovensku teda.
Odpovedať Známka: 4.5 Hodnotiť:
 

Milujem Košice!
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

T-com a jeho tzv. "neobmedzený internet pre každého" ... Využívajú negramotnosť ľudí vo svoj prospech. A tie zavádzajúce reklamy, otravní "obchodní zástupci a pod. ... Mne ešte pred zavedením FUP toto už aplikovali zo slovami: "je podozrenie, že vzhľadom na môj download a upload sťahujem ilegálny obsah ... " Takže mi stiahli speed o 99% , som nemohol ani stránky prezerať. V telefóne som sa robil ťuťko, nech sa len operátor vyjadrí a to čo zadrel ma doslova šokovalo ... Škoda, že som si ho nenahral na telefón ... Keď som bral internet so slovami, že budeme na sieti 8-mi, či to je problém alebo nieje ... Pracovníčka ma ubezpečovala, že to je v poriadku ...
Odpovedať Známka: 6.5 Hodnotiť:
 

Ja by som dal podnet na SOIku za zavádzanie zákazníka a klamlivú reklamu.
Odpovedať Známka: 7.6 Hodnotiť:
 

A to je tak v poriadku, že na margo toho zavádzajú FUP ... Pri tom pokeci s operátorom som mu vysvetlil, že tým porušujú zmluvu a taktiež zákon o telekomunikáciách. Na to sa mi on odkazoval na Francúzsko, Eu a podobné kecy ... Hneď som mu vyjadril, že čo si o jeho kecoch myslím ... Do 3 min my šiel net ako švajčiarske hodinky. Dokonca mi zbytočne poslali servisáka ... Každopádne už viem svoje ... Tam radšej nech ponaťahujú optiku, ako v reklame prezentujú ...
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

Nech ich idu ...... 240GB na co postaci? Ja uribim 200GB za dva dni, Upload :) Nech žije optika, ale nie tíkomácký
Odpovedať Známka: -0.9 Hodnotiť:
 

To si HD producent alebo co ? :D
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

nie,on je profi uploader a tu sa s tým chváli...blbeček
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

Sak teraz sa budu snažit vsetkych ktory robili zmluvu pred 1 aprilom zmenit tarifu aby nemali pretazenu siet ale trpaci robia chybu lebo ono sa na nich nevztahuje lebo ono to bolo povedane ze to bude platit od prve aprila takze by mali ostat neobemdzene penosy dat a rychlost ktora je v zmluve. Ale ak si to berieme takto ceny ostavaju take iste len oni znizia rychlost prenosu tak nech znizia aj cenu ked aj rychlost. To sa zakaznikovi potom neoplati a pojde ku konkurencii. Ale kazdy rok je tam iny Manazersky tym :D a kazdy rok nieco zmenia teraz su tam asi len hlupaci ktory nerozmyslaju
Odpovedať Hodnotiť:
 

A bol to poriadne vyhrazny list. Ze ci som si vedomi pravnych nasledkov nekaleho vyuzivania ...taky som mal z toho pocit
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ak chcete mat take brutalne dobre ratio, pouzite seedbox..
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

jednoducho su to nenazranci,investovat to nebude len vo velkych mestach kde maju zisk,ja mam UPC hned ako pripojili a stoho ich TURBA 3 co mali vtedy som presiel na Fiber Power 120.
Tcompoti nech si trhnu najprv nutili pevnu linku k netu to im nepreslo sice si zarobili na nas ale co uz a teraz budu omezovat niekoho zaco predtym neomezovali a este ceny maju take ze ma uz pohlad na to ze len ....€,su to stoky skratka.
Ked mam pripojenie k netu tak nech mi sluzi ked aj 24hod by som mal co stahovat.(ale to by mi mozno aj elektrarne dali FUP koly 1000W zdroju :) )
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

t-com uz podobne dopisy dorucuje aj zakaznikom so zmluvou uzavretou pred 1.4.2010


program: Turbo 4
objem prenesenych dat za posledny mesiac (udaj z faktury): 100000
text upozornenia:"Vážený zákazník,
dovoľujeme si Vás upozorniť na nadmerný objem prenesených dát v sieti Slovak Telekom, a.s. opakovane zaznamenaný na Vašom
prístupe do siete Internet.........."

Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

"............ Keďže nadmerným využívaním služby dochádza k  neúmernému zaťažovaniu siete s  negatívnym dopadom
na ostatných účastníkov, v záujme dosiahnutia rovnakej kvality a dostupnosti služby pre všetkých užívateľov v  zmysle Všeobecných
podmienok na poskytovanie verejnej elektronickej komunikačnej služby Magio internet Optik, Časť III., Článok 3, bod 1, písm. o),
v  spojení s  bodom 2, písm. c), alebo v  zmysle Všeobecných podmienok na poskytovanie verejnej elektronickej komunikačnej služby
Internet, Časť III., Článok 3, bod 1, písm. i), v  spojení s  bodom 2, písm. c) (ďalej len „VP“) Slovak Telekom, a.s. môže v  budúcnosti
pristúpiť k dočasnému obmedzeniu poskytovania služby Magio internet a  Magio internet Optik.
Ďalej by sme Vás chceli upozorniť, že podľa VP je služba Magio internet a  Magio internet Optik určená účastníkovi ako koncovému
užívateľovi, pričom koncový užívateľ túto službu neposkytuje ďalej, ani prostredníctvom nej neposkytuje ďalšie služby.
.................."
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

"...........
K dočasnému obmedzeniu služby pristúpime pravidelne po dosiahnutí objemu 240 GB v  danom mesiaci a  bude trvať do konca
mesiaca, v  ktorom nastalo prekročenie.
Veríme, že napriek vzniknutej situácii Vám využívanie služieb od T-Comu prinesie veľa spokojnosti.
T-Com"

Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Za 4 mesaice si na toto aj tak nikto nespomenie :D
A kolotoc sa toci...
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Tiez mi prisiel horeuvedeny list a zmluvu som uzatvoril este vo februari 2009.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Zatial mi moc FUP neprekaza.

Podla mna lepsie riesenie by bolo, keby znizovali rychlost iba v pripade, ze by to ich siet uz nezvladala, a znizovanie rychlosti by bolo plynulejsie a viacej by boli obmedzovane prenosi ludi co maju prenesenych viacej dat za mesiac, kazdopadne by som tam nechal nejaku minimalnu rychlost, ktora by bola vzdy garantovana. Toto riesenie je samozrejme zlozitejsie na nastavovanie siete ak je to vobec mozne tak nastavit.

Suhlasim, ze tak drasticky znizit rychlost po urcitom prenesenom objeme je hlupost.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Nepaci sa mi vystupovanie niektorych ludi, co reaguju, ze ked ma niekto prenesenych cez 200GB ze je hned pirat a stahovac ilegalneho obsahu z internetu. Dnesnej dobe sa brutalne rozrasta streaming a to poziera hodne prenesenych dat cez linku. Zoberme si len priklad internetove radia, ktore pocuvam skoro kazdy den. Bitrate je 128kbps cize 16kB/s, ak by som ho pocuval nonstop tak prenesiem cez siet 16000*30*24*60*60=41472000000 bajtov co je 38.6 gibibajtov. Pokial by som tak streamoval video o rychlosti 2000kbps, tak by to vyslo okolo 617 gibibajtov a to nie su bohovie ake kvalitne prenosy na dnesnu dobu HD kvality! A to nie je vsetko, buducnosti toho budeme cez internet prenasat ovela viacej, internetove sluzby sa rozrastaju nehorazne rychlo a tym stupaju datove prenosy na linku, coskoro budeme svetkami toho ze pripojka DSL bude pomala a nebude zvladat bezne veci na internete!!! A mat viacej pocitacov a inych zariadeni vyuzivajich internet dneska neni nic zvlastne, ethernet uz ma snad pomaly aj chladnicka :-).
Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

mas uplnu pravdu. Lenze:
Pokial studujes alebo pracujes, 7-8 hodin denne si v skole(v pracu). 7 hodin spis. Cize ak sa nevenujes nejakym zalubam(frajerke,zene detom atd) na internetovanie a stahovanie ti zostava cca 9 hodin denne. cize ked nepocitam vikendy, staci ti FUP limit na stiahnutie cca 1GB za hodinu.
Toto mi pripada fakt ako plytvanie, kedze tolkoto stiahnem pri narocnej prevadzke za den..

Ak si na nete stale, pretoze prostrednictvom neho podnikas alebo podobne, mas mat uplne iny(a drahsi) program, ako bezny clovek.
Odpovedať Známka: -0.9 Hodnotiť:
 

takze podla teba neobmedzeny program nie je dostatocne neobmedzeny pre cloveka co za 30e mesacne ocakava neobmedzeny internet a mal by si platit viac neobmedzenejsi internet nez ten neobmedzeny co mu ponukol t-com?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Pokial sa bavime o technologii DSL..

Nie. Pre bezneho cloveka rozumiem pod pojmom neobmedzeny internet ako internet, v ktorom mozes stahovat dat kolko len chces, a nestane sa ti, ze ti pride faktura na 100€.

Pre firmu, ktora vie, ze potrebuje min 1TB mesacne, su pripravene ine programy s inymi podmienkami.

Jednoducho, ak mas dslko, nejake turbo 2 - 3, a stiahnes za mesiac 200-300GB, cize tu linku non stop vytazujes, znizujes kvalitu ostatnym uzivatelom a teda niet sa o com bavit. fup je namieste, myslim ze je to lepsia volba ako agregacia.

Co sa tyka optickeho pripojenia, akekolvek obmedzenie je epic fail.
Odpovedať Známka: -5.6 Hodnotiť:
 

Ty robis u T-comu alebo proste nerozumies slovu NEOBMEDZENY? Skus si to slovo vyhladat v slovniku. Ak ponuknem zakaznikom neobmedzenu sluzbu tak ma ani 1TB ani 10TB nema co zaujimat. Ak 1TB ponuknut nedokazem, a 10TB uz vobec nie, nebudem sluzbu ponukat pod nazvom NEOBMEDZENA.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ty si tiež dobre vygumovaný...
ty si vyhľadaj všetky slová zmluvy, nechaj si ich vysvetliť a potom mudruj.
Nikto sa Ti nezaviazal poskytnúť ani len 100GB.
Tak o čom serieš???

Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

isteze, ten "niekto" sa zaviazal v zmluve, v reklamach, v letakoch proste UPLNE vsade poskytnut neobmedzeny net. NEOBMEDZENY znamena BEZ AKYCHKOLVEK OBMEDZENI -> rychlost, objem, dostupnost ... proste nieco co odrbavaci z Tcomu nepochopia asi nikdy - vdaka bohu za Orange :)
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Neviem ci celkom vies o com pises. Ak mas Turbo 3, rychlost 3584kbps tak realna rychlost stahovania je 0,44MB/s, co ked si preratas na mesiac pri 100% vytazeni je prenos 1,13TB dat. FUP ti pri Turbo 3 aplikuju uz pri 240GB stahnutych dat co je len 20% !!!! Preto sa pytam o akom 100% vytazeni linky pri 200-300GB hovoris??? A pri Turbo 4 je 240GB dat len 6% vytazenosti linky !!!! No neviem, ci by si bol spokojny, keby ti niekto predaval nekjaky produkt a mozes vyuzit z jeho kapacity len 6% !!!! Napr. si plat DigiTV a oni ti daju limit ze ho mozes pozerat len 43 hodin do mesiaca (6%) a ked vypozeras, tak ti sice nezastavia prijem, ale pustia ti len STV2 az do konca mesiaca!!!!
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ja neviem co tu furt nadavate na t-com mam ho 3,5 roka a za ten cas my nesiel 2krat . inac ide stale bez chyby. a 240gb ked niekomu nestaci tak jasne ze nadava na cenu lebo to musi byt nezamestnany magor ktory sedi len doma a stahuje blbosti a onanuje pri tom.ps platim asi 20 eur za 20 000kbps/1000kbps
Odpovedať Známka: -4.5 Hodnotiť:
 

No a čo...Časom prídu o zakazníkov a je to:)
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

prídu o nenásytných sťahovačov a "streamovačov" a len potom tu bude kľud a vynikajúca dostupnosť služby
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

hej, a zostanu kokotkovia, co su precitaju pravdu, sme, novy cas, obcas poslu mail a platit si budu zbytocne 50 krat predimenzovanu sirku pasma.
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

precital som celu diskusiu :D
a rozculuju ma reci ked sa ti nepaci chod ku konkurencii, ale 80 % - 90 % ludi si moze vyberat medzi tíkomom a lokalnou wifinou alebo podobne, takze takto cesta nevedie, ludia by mali písat maily (staznosti, pripomoienky ) ked to spravi vecina nebudu to moct ignorovat.

ps: treba sa stazovat pomaha to, najlepsie ist si to vydiskutovat do predajne, popripade si este zavolat manazera predajne a podobne (uz som tak vybavil par veci napr ked mi predlzili viazanos o dalsich 24 mesiacov iba cez telefon ktory zdvihol moj otec ktory nevie ani pocitac zapnut a suhlasil )
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

Ved si to aj pomenoval, naco budes pisat staznost, ked ta aj tak odignoruju lebo vedia ze inu moznost pripojenia.
Na taketo veci by mal sluzit protimonopolny urad. Ale bohuzial ako vsetko v tejto krajine to je len peciatka nic viac.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ja zasa nechapem ludi co si nenajdu ani 5 min casu na nete napr. na www.porovnat.sk a zistia ze existuje aj DSL bez FUP a nemusi to byt T-Com.
Odpovedať Hodnotiť:
 

bez do r*t* s reklamou na porovnat.sk, normalny clovek pouzije google
Odpovedať Hodnotiť:
 

Som zákazníkom T-Comu už niekoľko rokov ale moc som nepostrehol, že by cex služieb išli s dobou. Platiť za internet 2048/256 kbps skoro 24 € je trošku dosť a ešte zvlásť keď si objednal a podpísal zmluvu kde sa uvádza neobmedzený internet. Neobmedzený znamená, že providera nemá čo zaujímať koľko a čo ťahá a ešte keď dotyčný platí neskutočné prachy za takúto službu s dnes už mizernou rýchlosťou. Táto firma zneužíva iba to, že vo veľa mestách je to bohužiaľ najlepšie riešenie čo sa týka pripojenia na internet a to nehovorím ani o tom ich špičkovom Magiu.
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

Aka anomalia na tom grafe:

http://www.six.sk/mrtg/digi-day.png

9Asi to zmizne, kedze je to live obrazok, nechcelo sa mi to uploadovat inde)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Vidim tu velmi vela narazok na to,ze ako je mozne stiahnut take data za mesiec.
Ved si uvedomte,ze ten,kto vie vyuzivat net naplno to urobi hravo.Ja pozeram cez internet nie len videa z youtube a podobne,to v HD kvalite,co je teda dost narocne na data.Ale i radia cez internet a hudbne tv.A ked si taku tv necham pustenu napriklad taku hodinku dve,tak giga dat je fuc.zhrnute a podciarknute,nemusim stahovat nelegalny obsah aby som tych 240giga minul.Mimochodom , vcera som pozeral online film a 900mega bolo v tahu.
A len tak pre informaciu.Tymto sposobom miniem v priemere 500giga dat mesacne.
Takze by som prosil,aby uzivatelia co vyuzivaju internet len na stranky ako su azet , zoznam pripadne spravodajske...nech sem ani nepisu.Lebo pre mna to nie su uzvatelia,co za svoje prachy dokazu ten internet vyuzivat naplno.
A posledna vec.Doporucujem si ludom,co neveria tymto veciam..nainstalovat merac prenosu dat aby aj oni videli na vlastne oci,kolko dat prenesu
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

Anti-monopolny urad na nich !!!
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

Kvalita T-com internetu v poslednej dobe sa vyrazne zhorsila. Strasne straty paketov, uz nehovorim o biednej rychlosti.
Mam turbo 3 solo.

Rýchlosť Vašeho pripojenia je 1506.2 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 188.3 KB/sec (Kilobytov za sekundu).

ping www.dsl.sk -n 100
Packets: Send = 100, Received = 84, Lost = 16 (16% Loss)
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 26ms, Maximum = 282ms, Average = 85ms
A to dnes som na tom este celkom dobre.
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 


Packets: Sent = 2676914, Received = 2666328, Lost = 10586 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 21ms, Maximum = 728ms, Average = 23ms
Control-C
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Zavolaj im, opravia to podla mna. 16% je vlemi vela.. Ale daj pingat aspon 1000, nech je to objektivnejsie :)
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Tato Turbo 3 je nahorsia varianta DSL. To mi povedal sam technik, ze je to nekvalitne a rychlost velmi kolise. Najlepsie z DSL je udajne Turbo 2. Vzdy tam mam cca 2,5-2,8Mbps namerane :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ping nie je relevantný dôkaz.
Treba viacej testovacích nástrojov a viac servrov a časových údajov. Napríkla mnohé serverve nezvykný na biedny ping ani odpovedať, resp. odpoveď na ping "odložia"...
Odpovedať Hodnotiť:
 

" Napríkla mnohé serverve nezvykný na biedny ping ani odpovedať"


to vsak nic nemeni na tom, ze ten ping je z nejakeho dovodu "biedny" uz len cestou "tam", nie to este "spat".

v kazdom pripade je niekde "cestou" chyba, ktoru nemoze riesit zakaznik, ale jeho poskytovatel.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tvoj problem moze byt sposobeny aj velmi dlhym telefonnym kablom do ustredne. Cim je dlhsi kabel tym je kvalita spojenia horsia a tym padom sa mozu stracat pakety priamo na tejto linke. Mal by ku tebe prist technik a zistit ako je na tom tvoj kabel a ci vobec program Turbo 3 utiahne. Ak nie tak by si mal downgradovat na Turbo 2, tym by si dosiahol stabilnejsie spojenie ako mas teraz. Pokial mas moznost sa pripojit do internetu pomocou optickeho kablu, tak zvol ten!
Odpovedať Hodnotiť:
 

ja mam volne 2Gb,a este ani tie nevyuzijem
Odpovedať Známka: -0.9 Hodnotiť:
 

wow, na to nedokazem napisat obdivny komentar aj keby som chces. Citim sa dost rozpacito
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Mna nehneva FUP aj ked sa to tyka aj mna. Ide mi skor o to ze to nazyvaju NEOBMEDZENY a nie je. Stacilo by to premenovat. Okrem toho v pripade obmedzenia by mohli ponukat rozne urovne obmedzenia. Povedzme zaklad 240GB ale ked chcem priplarim si a mam 480GB alebo 500GB ... takto aj ked som ochotny si nemozem priplatit a dve DSL na jednu fiziku linku mi nedaju :-(
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

maj gad, ludia co tu argumentuju ze pozeraju HD youtube a takto minu 500 GB mesacne asi niesu kompletny, aky vyznam ma pzoerat HD na 22-24 " monitore?
Odpovedať Známka: -7.5 Hodnotiť:
 

Z 50cm je ten rozdiel vidiet, teda aspon 720p a kvalitny bitrate..
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ako tu niekto písal že je to zo strany t-comu porušenie zmluvy tak by mali dať možnosť odstúpiť od zmluvy alebo podpísať ďalej podľa mňa by si každý zákazník mal možnosť vybrať ale to t-com nikdy nespraví.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

" služba zneužívaná ak sa "účastník pokúsi o preťaženie pevnej VS ST akýmkoľvek spôsobom." "

Tym chcu povedat, ze ked budem COKOLVEK a ODKIALKOLVEK nieco tahat plnou rychlostou, za ktoru som si zaplatil, tak pretazujem siet a tym ju zneuzivam? Takze ja si zaplatim za 3 Mbit a tym ja vlastne zneuzivam siet??? Co sme my na Slovenku??? Tak na co do boha si zaplatim 3 Mbit, ked 3 Mbit bude povazovane, za zneuzitie siete?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Neda my na to nezareagovať.Som jeden s tých čo som prekročil limit 240 G.Vobec som o tom nemal ani ponatia čo to je FUB.Až ked som zavolal Do T-comu že mi neide internet už od 20 dna v mesiaci.Prišiel technik premerával siet všetko bolo OK ale internet stale vypadoval.No proste blbnul.Potom zavolal ešte raz do centra a tam mi povedali že som prekročil limit.To my skoro vyrazilo dych.Tak sa teraz pýtam aky je to teraz ten neobmedzený internet.To 27 EU sa im vidí málo?A ešte jedno oni to vobec nemali v zmluve oni totiž pozmenili Všeobecne podmienky.Prečítajte si pozorne zmluvu.Ja som im naletel ešte pred 1.4 2010.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

niekedy stala 384kbps linka so 4GB data cez 3tisicky.. (100e)

tak tych 27e na tvojich 300-400GB dat nie je moc vela...

p.s. ale chapem tvoj problem, vyriesi to reklamacia a krik. Zial..
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

IBM PC XT 286 stala niekedy radovo v stovkach tisic korun....


je to ospravedlnenie na to, aby by v dnesnej dobe dodal predajca pocitac s nizsim vykonom, ako ktory som si zaplatil?
Odpovedať Hodnotiť:
 

preco s nizsim vykonom ?
286 stalo 1OO.OOO sk
teraz 2.4GHz nestoji 50.000
Odpovedať Hodnotiť:
 

ze FUB :)))
haha pekne
ja s prekrocenim rychlosti na mojej 2mb linke nemam problem, a to stahujem, pozeram a vsetko v poho, ale chapem to na optike kde mas 30mega to supnes jak nic, vyssia rychlost = viac stahovania to da logiku snad, ale slovaci su dementi a tu sa najde par kuskov ala skvost stupidity co tu tepu sracky a obhajuju kroky t-comu, komunisti pojebany, dneska ked si za nieco platim tak chcem to aj patricne vyuzivat vy jebnete hlavy dementne platis za 30megovu linku a mas tam limit co vam jebe uz uplne, komunisticky T-com sucks
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

niekde som tu čítal, že T-kkti sa chystajú zrýchlovať..
práve som preinstaloval Win /ziandy zasadny problem, len novy HDD :) / a tak si instalujem Steam a pozeram ze taha CS:S cez 400 KB/s, neviem ci je to bug v steam klientovi alebo ci fakt nieco nezrychlili hentí žebráci
Mám turbo 2: udajne 2,5 Mb/s
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

mne by celkom stacilo aj 120GB dat. ale na slovensku by chcel kazdy vsetko zadarmo. hlavne hry, filmy, hudbu. prve co otvori clovek ked pride na net je facebook, pokec a warez fora kde nadava ze je vsetko na rapidshare a ze mu to ide pomalinky. objavi sa novinka v kinach a kazdy ciha po torrentoch na nejaky rip. v zmluve nemaju garantovanu rychlost. je tam agregacia a preto ma t-com ludi v hrsti. najlepsi su ludia co si daju internet pre dochodcov ci ako sa to vola a za den maju preneseny svoj traffic mesacny.
Odpovedať Známka: -7.8 Hodnotiť:
 

Ide o princip, keby Tcom jasne (pre existujucich zakaznikov pred 30.4.2010) povedal ze budu mat FUP take a take, tak by vela z nich zakaznikmi Tcomu neboli. Tcom zmenil vseobecne pomdienky ale formalne len pre novych zakaznikov hoci technicky FUP uplatnuje pre vsetkych, preco ? pretoze keby formalne zmenil podmienky aj pre starych zakaznikov tak ti maju narok na okamzite odstupenie od zmluvy bez akychkolvek sankcii a to aj pri viazanych zmluvach.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť: