| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Socialne auto
Od: Socialista
|
Pridané:
19.1.2026 17:42
Nezda sa vam ze s skodami su poslednych 5 rokov furt dake problemy ? My v firme neviem ci mame stastie ale neni rok co by nebol naky problem.
|
| |
Re: Socialne auto
Od: Bambulus Veliky
|
Pridané:
19.1.2026 17:55
Su, zial nechal som sa ukecat na Skodu Kodiaq (asi som bol v ten den po lobotomii) a horsie auto som kupit snad nemohol. To auto je cista katastrofa, naozaj neviem preco som sa na to nechal nahovorit. Takze do prace chodim radsej busom a dufam, ze mi to niekto ukradne.
|
| |
Re: Socialne auto
Od: Hmmmmmm.
|
Pridané:
19.1.2026 18:40
Netrep
|
| |
Re: Socialne auto
Od: Berg
|
Pridané:
21.1.2026 8:43
On netrepe.
Iba nám tu vyrozprával taký ten klasický príbeh, ktorý sa nikdy nestal.
Obšťastňujú nás tu takými príbehmi všetci domnelí ITčkári z detskej izby.
|
| |
Re: Socialne auto
Od: bergina
|
Pridané:
21.1.2026 13:31
Ty budes ich sefko co ma dva byty v BA a tvari sa ako muskov zalud.
|
| |
Re: Socialne auto
Od: Aspoň 3 znaky.
|
Pridané:
19.1.2026 18:42
Teraz im mozno niekde sli predaje hore, ale uz predavali aj viac.
Lobotomiu majú skôr manageri v Skode/VW. O Cinu prisli, o Rusko prisli. India sa im sice rozbehla, ale len preto ze tam ponukli to, co s EU ponukat nechcu - vozidlo s dobrym pomerom hodnoty za peniaze.
|
| |
Re: Socialne auto
Od: 8 znakov
|
Pridané:
19.1.2026 20:21
Somarina. Indom staci srajda s 2 airbargmi, 2 bezp. pasmi a bez kamier, asistentov a dalsich. Zakladny manual, motor 1.2 so spotrebou 10l/100km bez turba. Klima len v priplatku. Aj tak za to pytaju 12tis eur+ v rupijach.
Sak ked sa ti lubi, sadni na lietadlo a domov uz na aute. V EU take srajdy ponukat nemozu, nie, ze nechcu a som za to rad, lebo stretnut takeho debila za volantom na ceste ako si ty... Este mame tych asistentov malo a bezpecnost slabu.
|
| |
Re: Socialne auto
Od: Aspoň 3 znaky.
|
Pridané:
20.1.2026 6:21
Nič nevieš, namýšľaš si, odsudzuješ ma, spamätaj sa. Len tak na okraj, jazdím v niekoľko jednotiek rokov starom japoncovi, kúpil som ho ako nové.
A k tým Indom a Slovákom. Pozri sa, ktoré vozidlá sa v EU predávajú najlepšie. Žeby Dacia Sandero? Žeby Renault Clio? Myslíš že ak by Škoda ponúkla Slaviu v EU, žeby ju nikto nekúpil. Kvôli takým ako ty, si kopec cenovo citlivých ľudí nekúpi nové auto, lebo mu na EU trhu nič pre neho prijateľné nikto neponúkne. A tak musia chudáci jazdiť na jazdenkách.
|
| |
Re: Socialne auto
Od: 8 znakov
|
Pridané:
20.1.2026 10:31
Nič nevieš, namýšľaš si, odsudzuješ ma, spamätaj sa.
Skoda nic take neponukne, lebo je to srajda, co by nepresla crashtestami, povinnou vybavou a x normami. To uz aj tie jazdenky splnaju toho viac a za podobny ci lepsi peniaz.
|
| |
Re: Socialne auto
Od: Aspoň 3 znaky.
|
Pridané:
21.1.2026 16:01
Škoda neponúkne, lebo nemôže. Nemcom už dočista hrabe a Škoda už nie je Česká automobilka zameraná na bežného Frantu.
|
| |
Re: Socialne auto
Od: gwe
|
Pridané:
20.1.2026 10:44
a tomu sanderu či cliu chýba niečo z povinnej výbavy v EÚ?
|
| |
Re: Socialne auto
Od: Aspoň 3 znaky.
|
Pridané:
21.1.2026 16:07
No veď práve že nechýba. Ale v základnom Sanderu ani nie je nič naviac. Avšak dôchodcovi jazdiacemu len do Lidla na nákup netreba ani kadejakých asistentov a ďalších nezmyslov, ktoré nikdy nevyužije a už aj v tom Sandere musia byť. Avšak iné jednoduchšie vozidlo si nekúpi, lebo nejaký veľmi vysoko postavený straník, ktorý má aj tak osobného šoféra pri prevoze na letiská, rozhodol že všetky vozidlá musia mať všetky nepotrebné blbosti. Tento Eurosojuz speje do záhuby. Už sa len môžeme dívať s pukancami v náručí, ako to dopadne.
|
| |
Re: Socialne auto
Od: Aspoň 3 znaky.
|
Pridané:
21.1.2026 19:40
Ešte doplním:
V Indii SUV Škoda Kushaq prešla faceliftem. Tie ceny v porovnaní s tunajšou Fabiou sú rozprávkové. A výbava? Kuknite sa sami. Len naznačím že v najvyššej výbave L&K je pre nás niečo v tomto segmente nepredstaviteľné - vzadu masážne sedačky a za takú cenu. Vivat EU. Vždy v pred, späť ani krok.
|
| |
Re: Socialne auto
Od: pomocnik
|
Pridané:
19.1.2026 20:17
Daj adresu a spz alebo aspon nejaky popis auta. Pomozem.
|
| |
Re: Socialne auto
Od: lolololol
|
Pridané:
20.1.2026 7:59
chodis busom a ziadny kodiaq nemas, trulko :)
|
| |
Re: Socialne auto
Od: belmondo
|
Pridané:
20.1.2026 9:20
tak sme dvaja na tom rovnako, akurát mam karoq, upne s tebou súhlasím a tiež radšej idem peši alebo iným autom
|
| |
Re: Socialne auto
Od: ...
|
Pridané:
20.1.2026 9:59
Cize si si kupil auto, ktore ti nevyhovuje? Si si isty, ze si svojpravny?
Ak si ho dostal ako sluzobne na sukromne ucely, tak si to mal bud zobchodovat inak alebo neviem co sa stazujes.
|
| |
Re: Socialne auto
Od: belmondo
|
Pridané:
21.1.2026 8:09
ano máš pravdu podľa komentu nie som svojpravny :-), konkretne mi vadí odozva na plynový pedál cca 1 sec. pozadu, akustický prejav motora v režime dvoch valcov (1.5 TSI evo2 110kW) reakcie DSG dq200 pri rozjazdoch (napr. do križovatky) sú situácie kedy sú doslova nebezpečne pomalé a oneskorené, keď zas viac pridáš tak to prešmykuje, prejazdy cez priečne nerovnosti prenášajú nepríjemné rány do kabíny, auto má jazdné vlastnosti ako čln, veľmi sa húpe, ako čln na mori. reproduktory sú ako z vietnamskej tržnice z 90tych rokov....
|
| |
Re: Socialne auto
Od: ...
|
Pridané:
21.1.2026 9:14
Ja viem ake priserne su skodovky, ale preto sa pytam preco si si to dobrovolne kupil? Si si to nevyskusal predtym? Nic si si nenastudoval? Ked som riesil svoje a s predajcom riesil, tak mi povedali, ze som tak jeden zo 100, lebo ostatni pridu, sadnu a beru, ale aj tak. Bud je to cloveku jedno cim jazdi a neriesi alebo ak to riesi, tak si nemoze vybrat take, ze cele zle. Nie vsetko sa na kratkej jazde da vyskusat a na nieco clovek pride az casom, ale to co pises by si na jazde zistil. Takze prinajmensom je to dost zvlastne. A pokial je to sluzobak, tak ako reakcia vyssie - mal si zobchodovat ine auto alebo to riesit inak.
|
| |
Re: Socialne auto
Od: dziny1
|
Pridané:
20.1.2026 10:08
krcmove reci ci napises aj nieco konkretne?
|
| |
Re: Socialne auto
Od: smerak
|
Pridané:
20.1.2026 10:08
krcmove reci ci napises aj nieco konkretne?
|
| |
Batérie v zime?
Od: Pitfall
|
Pridané:
19.1.2026 19:35
Ako je to s elektromobilmi počas takých mrazov, aké máme teraz? Batériám to dáva trošku zabrať?
|
| |
Re: Batérie v zime?
Od: mrazicek
|
Pridané:
19.1.2026 20:25
Nedava. Tyzden teraz auto stalo von na mraze. Ubudlo 1% baterky. Dojazd asi o 1/3 nizsi ale to pohodlie, ze si rano v posteli das zohriat auto a nemusis skrabat.
Neokunaj sa, bez do elektra. Ak si na sidlisku, pozri ali/temu a predavaju sa tam take adaptery na poulicne lampy aj so srobovakom. 3min a nabijas, rano fullka.
|
| |
Re: Batérie v zime?
Od: xkdkdk
|
Pridané:
20.1.2026 5:33
Sice ukazuje fullku, ale hned ako zacnes jazdit ide ukazatel baterky rapidne dole, to neokecas. Proste mrazy.
|
| |
Re: Batérie v zime?
Od: Aspoň 3 znaky.
|
Pridané:
20.1.2026 6:23
Nezavisle kurenie aj do spalovaka stoji bagatel. To len nasinec pri kupe setri a neodskrtne si ho do vybavy.
|
| |
Re: Batérie v zime?
Od: lolololol
|
Pridané:
20.1.2026 7:59
nasinec kupuje 10 rocnu jazdenku v bazari, tam neviem, ci sa da volit vybava
|
| |
Re: Batérie v zime?
Od: no jasne
|
Pridané:
20.1.2026 8:20
Tu už nejde o voliteľnú výbavu, ale šrobovateľnú, ktorú si doma v garáži sám našrobuješ
|
| |
Re: Batérie v zime?
Od: Jaaasom
|
Pridané:
20.1.2026 13:48
Počas státia možno len 1 %, ale dnes ráno pri rozmrazovaní skla a celého auta z -10 °C mi ubudli 3 %. Spaľováky ak naštartujú pri rozmrazovaní tiež spotrebujú spústu energie, ale v nádrži jej majú aj tak dosť. Zima je jednoducho zima a neošáliš ju žiadnym spôsobom.
|
| |
Re: Batérie v zime?
Od: ipc422
|
Pridané:
21.1.2026 11:36
Zohriať sa vie na diaľku aj každá hybridná Toyota. A môžem s ňou ísť v pohode na lyžovačku v 4 ľuďoch s boxom na streche a v teple aj pri -10°C mraze bez zbytočných prestávok. BEV zatiaľ nie je náhrada univerzálna rodinného auta, ale ako druhé auto do mesta bez problémov...
|
| |
Re: Batérie v zime?
Od: Bezradny.
|
Pridané:
20.1.2026 5:56
Mam diesel z 2 ruky, po nemeckom dochodcovi, jazdene len minimalne ako v aaa povedali. Pod 0 zacina problem zo startom. Vies poradit?
|
| |
Re: Batérie v zime?
Od: Aspoň 3 znaky.
|
Pridané:
20.1.2026 6:28
Daj si do poriadku agregat. Zacni zhavicmi. Ale je toho viac, po com postupne ist. Da sa to vyriesit. Diesel je odolny, vydrzi vela. Len sa treba o neho obcas postarat. Tak je to so vsetkym - kto sa stara, ma veci funkcne. Kto sa nestara, nema. Ak sa nevyznas, oslov sikovneho mechanika.
|
| |
Re: Batérie v zime?
Od: ...
|
Pridané:
20.1.2026 10:01
Alebo si mal na svoju prevadzku vybrat vhodnejsi pohon. Dizel to totiz z 80% nie je.
|
| |
Re: Batérie v zime?
Od: dkkd3995fj
|
Pridané:
20.1.2026 10:53
Toto su take famy a kecy, rozsirene medzi lamami. Definuj problem so startom. Lebo ak mas dobru baterku, dobre sa startuje. Ak oravidelne menis filtre, nemaju sancu "voskovatiet" a nezatuhne palivo. Ale ty mozno ani ten dizel nemas.
|
| |
Re: Batérie v zime?
Od: OriginalnyKoumakSK
|
Pridané:
20.1.2026 11:39
Jednoducha rada, kup si benzinaka a dizlakom snaziacim sa nastartovat zacnes rano mavat :)
Mam alergiu na naftu a jazdim teda iba benzin, nikdy v zivote som nemal problem nastartovat a hned ist, ani v tatrach pri beznych -20'C.
|
| |
Re: Batérie v zime?
Od: belmondo
|
Pridané:
21.1.2026 15:38
moderne benzinaky už sú komplikované tak ako diesel, tiež už majú filter pevných častíc, turbo s variabilnými lopatkami, priame vstrekovanie paliva, takže jediná výhoda je že nemajú AD-blue, a cena benzínu je zvyčajne vyššia ako nafty a spotreba je vyššia ako u nafťaku, a na krátkých trasách karbonujú... takže už neplatí že benzín je do mesta lepší...
|
| |
Škoda
Od: meno moje ach jaj
|
Pridané:
19.1.2026 21:50
Škoda...
|
| |
Pravopisné okienko.
Od: e1.
|
Pridané:
20.1.2026 12:40
Desatinné čísla sa v slovenskom jazyku oddeľujú čiarkou a nie bodkou.
|
| |
Re: Pravopisné okienko.
Od: mentolki
|
Pridané:
20.1.2026 13:27
Bodkou, nie čiarkou, dement.
|
| |
Re: Pravopisné okienko.
Od: Jaaasom
|
Pridané:
20.1.2026 13:49
Bodkou sa oddeľujú tisíce. Nikto to síce nerobí, lebo by to robilo zmätky v hlave, zvlášť takým, ako si ty.
|
| |
Re: Pravopisné okienko.
Od: mentolki
|
Pridané:
20.1.2026 17:17
To je aj potrebne oddelovat bodkou? Si nejaky jednoduchy, ked nepoznas odcitanie jednotky, desiatky, stovky, tisice, desattisice, miliony, desatmiliony, stamiliony... vyplatu si vies vyratat? Tipujem ze nie.
|
| |
Re: Pravopisné okienko.
Od: Teamaster
|
Pridané:
21.1.2026 7:58
Tisíce sa v Slovenčine oddeľujú medzerou, nie bodkou.
|
| |
Re: Pravopisné okienko.
Od: Aspoň 3 znaky.
|
Pridané:
21.1.2026 16:13
Obidva spôsoby sú korektné, len medzerami sa používa bežnejšie. Na bodky veľa ľudí zabudlo, ďalší sa v škole hrali a najmladším to už ani tupí učitelia nepovedali.
|