
neprihlásený
|
Piatok, 27. februára 2026, dnes má meniny Alexander |
|
|
Samsung údajne na Slovensku ukončí výrobu TV
Značky:
SamsungSlovenskoTV
DSL.sk, 27.2.2026
|
|
Spoločnosť Samsung údajne na Slovensku ukončí výrobu TV, ktorú realizuje v továrni v meste Galanta.
Dnes to po otázke médií naznačil premiér Robert Fico, oficiálnu informáciu ešte štát od spoločnosti nedostal a Samsung to zároveň oficiálne ešte nepotvrdil.
Podľa Denníka N zdroje blízke firme novinám plán ukončiť výrobu v továrni v Galante ale potvrdili.
Samsung mal na Slovensku dve výrobné továrne, v Galante má továreň od roku 2002 a vo Voderadoch pri Trnave mal továreň od roku 2008. Továreň vo Voderadoch v roku 2018 už zatvoril.
Na Slovensku vyrábal LCD moduly pre TV a monitory, LCD televízory a monitory.
Samsung má na Slovensku tiež logistické centrum pre Európu, v obci Gáň pri Galante. Podľa novín prevádzka tohto logistického centra bude pokračovať.
Podľa dostupných informácií analytikov globálny podiel Samsungu na trhu TV klesá a naopak posilňuje podiel čínskych výrobcov TCL a Hisense. V decembri podľa Counterpoint Research už Samsung prišiel o prvé miesto, ktoré mu dlhodobo patrilo, a najväčším výrobcom bolo TCL. Zatiaľ mohlo ísť o dočasnú výmenu pozícií, pri pokračovaní trendu ale Samsung môže prísť o prvú pozíciu aj dlhodobo.
Najnovšie články:
Diskusia:
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
hmm jooo
Od: CTTV
|
Pridané:
27.2.2026 12:00
Tak v Krompachoch už dávnejšie Samsung zrušil výrobu a teraz aj Galanta..
|
| |
Re: hmm jooo
Od: ...
|
Pridané:
27.2.2026 12:12
A v zdovodneni pisu, ze je to kvoli drahym energiam a vysokej cene prace. Nechapem, vsak mame lacny rusky plyn nie? Aj dve pohlavia v ustave. Aj vieme riesit kybersikanu jazdcov v F1. Aj prezidenta mame duhoveho. Jaaaj a najvysie danovo odvodove zatazenie, kedy praca je draha a zamestnanec vidi hovno, lebo vsetko zozerie stat a este aj ten ma rekordny deficit. Ako to ten ekonomicky genius Lacika dokazal.
|
| |
Re: hmm jooo
Od: Tribald
|
Pridané:
27.2.2026 19:25
Je ti jasné že tu medzi troglodytmi moc nepochodíš. Vidíš to aj na hodnotení bohužial.
|
| |
Re: hmm jooo
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
27.2.2026 19:49
Predstav si stav, kedy z donutenia musis "akceptovat" vsetky pohlavia a rody a spravne oslovavat kazdeho, kto si mysli, ze je macka. Nebyt tych hluposti, nebudu si smeromafiani robit reklamu zavedenim 2 pohlavi v ustave a neziskaju za to volicov. Nebyt pretlaku tychto hluposti, bol by mozno prezidentom USA demokrat.
Je spravne vinit aj tym smerom.
A rovnost obcana a statu pri plateni dani / podpory je nulova. Neodvedenie dane moze byt az trestny cin, ale ak stat neprizna nejaku davku / podporu, nic sa nedeje :). Aj vypalnikom davaju ludia peniaze "dobrovolne" pod hrozbou trestu. Ale nie 65% prijmov, zvycajne tie vydierane ciastky boli mensie.
|
| |
Re: hmm jooo
Od: toleruj, buzik
|
Pridané:
27.2.2026 20:38
Zivot je preto taky krasny, ze sme kazdy taky iny.
|
| |
Re: hmm jooo
Od: XMen
|
Pridané:
27.2.2026 14:17
No kedze LCD je v zasade asi mrtva technologia, tak sa niet comu divit. Naviac su tu lacnejsie krajiny, kde si ludia nepytaju take vyplaty. Napr. aj taka Ukrajina je zaujimava pre buducnost.
|
| |
Re: hmm jooo
Od: veľkolepý prispievateľ
|
Pridané:
27.2.2026 17:46
Skoda tej fabriky. Dalo sa odtial za dobre peniaze kupit corky. Clovek pomaly uz odtialto aj odisiel, lebo uz ani kradnut nebude co.
|
| |
Re: hmm jooo
Od: juAhele
|
Pridané:
27.2.2026 18:55
hovori sa: Posledný nech zhasne. Lenze tu uz nebude ani co zhasnut !!
|
| |
podiel klesa
Od reg.: roob_
|
Pridané:
27.2.2026 12:08
jasne, ze klesa, ked robia to iste ako robila svojho casu nokia... ignorovat android sa neoplati.
|
| |
Re: podiel klesa
Od: unreg.: Guest
|
Pridané:
27.2.2026 12:42
Podiel Samsungu na TV trhu klesa, to je asi uz jasna vec. Na druhu stranu, ako TOP 1 vydrzal kolko, skoro 20 rokov? To musi byt velmi tazke byt 20 rokov po sebe najlepsi na svete so vsetkou konkurenciou.
No ma to aj druhu stranu mince - Samsung je stale TOP2, televizory sa stale (hoci menej) predavaju a vtedy sa zatvaraju pobocky, ktore su neperspektivne alebo s horsim ekonomickym vysledkom. Samsung uz stahoval fabriky z Ciny (draha pracovna sila) do Vietnamu. A teraz si z tej kopy fabrik vybral tu Slovensku, hoci prezila aj Covidove turbulencie.
Z toho teda vyplyva aj druha vec:
Jasne, ze klesa aj Slovensko, ked Fico robi to iste (a este horsie) ako robili svojho casu ine Ficove vlady...
Ignorovat realitu sa neoplati.
|
| |
Re: podiel klesa
Od: grreerew
|
Pridané:
27.2.2026 14:55
bratku, tak ti poviem, ze sme mali zavriet uz pred covidom, praveze ten nas zachranil ako fabriku
|
| |
Re: podiel klesa
Od: cvk
|
Pridané:
27.2.2026 15:51
Podla prispevku vyssie je dovodom vysoka cena energii a prace.
Vysoke ceny energii su problemom v celej EU. Hromada firiem odchadza inam prave koli tomu. Je to vysledok zelenej politiky EU a tupeho ideologickeho pristupu ze je jedno ako to poskodi nas, hlavne ze dame po nose Rusku.
Za vysoke ceny prace asi mozme vinit vlady Smeru, ale kto z nas sa stazoval, ked nam stupali mzdy pretoze stat vytvaral tlak na ich rast cez zvysovanie minimalnej mzdy?
|
| |
Re: podiel klesa
Od: grreerew
|
Pridané:
27.2.2026 17:22
Áno aj, ale skončila k novému roku aj Afrika aj Brazília.
|
| |
Re: podiel klesa
Od reg.: stafer
|
Pridané:
27.2.2026 21:04
Cena energií začala rásť pol roka pred Ruskou inváziou, od jesene 2021. Je trochu blbé sa tváriť, že Európa sa zrazu „rozhodla,“ keď Rusko začalo robiť „údržbu infraštruktúry,“ aby zatlačilo na Európu v momente keď chceli spraviť inváziu.
Keď ti toto niekedy spraví dodávateľ strategickej suroviny, na ktorej stojí tvoja ekonomika, nikto normálny nebude v takom vzťahu pokračovať. Je to ako keby ti na firme vypadol internet na pol dňa, a potom ti Orange zavolal, že už by sa to nemuselo opakovať ak si od nich zoberieš ešte TV a nejaké premium stanice.
Väčšina ľudí prejde ku konkurencii, aj keby bola drahšia.
Energetická istota je rozumnejšia, ako nestabilita za nízku cenu. Podnestersko liezlo Rusku do riti, aj sovietské vlajky mali vyvesené. A nakoniec ich aj tak Rusko odstrihlo, keď sa im to hodilo. Ľudia mrzli, a ekonomika im skoro skolabovala.
|
| |
Re: podiel klesa
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
27.2.2026 21:23
Ako vidíš, Štvrtá ríša aj napriek tomu chcela vojnu, ktorú dodnes podporuje.
Podnestersko bolo odstrihnuté Moldavskom.
A my sme boli odstrihnutí Štvrtou ríšou a Ukrajinou, nie Ruskom. Teda našimi údajnými spojencami a náprotivkami.
|
| |
ekonomicky demagog
Od: sprosty_lacko
|
Pridané:
27.2.2026 12:09
cim horsie, tym lepsie ( pride to skor )
|
| |
Re: ekonomicky demagog
Od: Ekonomicky eKSpert
|
Pridané:
27.2.2026 12:52
Ja sa tesim uz ked sa zmeni vlada a ekonomicke kadre z PS nam tu zavedu raj na Zemi.
Sice pocitat nevedia ale rozpravaju kvetnato a presvedcivo, tak to musi byt pravda.
|
| |
Re: ekonomicky demagog
Od: sbbsbb
|
Pridané:
27.2.2026 13:10
nikto z ekonomickych kadrov PS nikde netvrdi, ze tu bude raj na zemi. verklikujete to tym istymm sposobom ako verklikujete 72 pohlavi.
|
| |
Re: ekonomicky demagog
Od: Ben Mileikowsky
|
Pridané:
27.2.2026 14:31
Nikto? Misko, menej fetu, stava sa z teba predchadzajuci Misko.
|
| |
Re: ekonomicky demagog
Od: rkrk7krt
|
Pridané:
27.2.2026 14:39
urcite teda viete dat nejake podlozene tvrdenie? video, clanok, tlacove vyjadrenie?
|
| |
Re: ekonomicky demagog
Od: DoileC
|
Pridané:
27.2.2026 16:45
Veď hľadaj. Je toho všade plno. Napr. SaS má na obrovských bilbordoch, že nižšie dane vyššie výplaty. To ne je sľubovaný raj na zemi?
|
| |
Re: ekonomicky demagog
Od reg.: vvvaaa
|
Pridané:
27.2.2026 17:16
Nižšie platy a vyššie dane je na Slovensku reálnejšie a pravdivejšie .
|
| |
Re: ekonomicky demagog
Od: fngjogog
|
Pridané:
27.2.2026 21:08
takze kadre z PS robia bilboardy pre SaS?
|
| |
Re: ekonomicky demagog
Od: ...
|
Pridané:
27.2.2026 13:16
Ze ti nesedi PS? V poriadku, ani mne nie a nevolim ich. Ale ten, kto pocitat nevie je aktualny minister financii co dostal hodinovu vypoved v sukromnej firme, kde dojebal co mohol na pozicii s ovela mensim vplyvom a zodpovednostou.
Vadi mi ficove rozkradanie a rozkladanie tohto statu. To ti kurva nevadi? Ci mas pred ocami len PS a nejaku trapnu ficovu vyhovorku a to ti staci?
|
| |
Re: ekonomicky demagog
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
27.2.2026 14:16
"Ale ten, kto pocitat nevie je aktualny minister financii co dostal hodinovu vypoved v sukromnej firme"
Ešte pred rokom a pol by som s tým súhlasil, ale odkedy mám založenú živnosť a mám širší kontakt so spoločnosťou (ľudovo povedané odkedy poznám kopec ľudí), tak to vidím inak. Dnes to vidím tak, že ten minister financií je presný obraz spoločnosti (ľudovo povedané typický slovák).
Súhlasím s komentárom, že všetko čoho sa chytí, to tak dopadne, ale to platí pre toľko firiem v mojom okolí... a pritom je jedno, či je vlastník zo SVK alebo zahraničný, lebo tí zamestnanci (a manageri) sú slováci a tí sú problém.
V jednej veci s komentárom nesúhlasím, keď píše, že tu je "ficové" rozkrádanie. Ono to je skôr o mentalite ľudí a o tom, že napr na verejnom obstarávaní sa kradne za každej vlády, lebo politika vôbec nemá záujem situáciu riešiť.
|
| |
Re: ekonomicky demagog
Od: XMen
|
Pridané:
27.2.2026 14:21
Problem je, ze nie je nikto kto by toto dokazal poriadne riesit. PS, SaS si riesia dvoju liberalnu agendu, Demokrati su v podla mna nieco ako politicky teroristi, Matovic je iba hejter a vsetko su to ludia, ktory prave sposobili obrovske zadlzenie a nevedia ako to oddlzit. Ano zrusit dochodky je jednoduche ale pochybujem, ze budu napr. setrit na armade. Ukrajine budu napriek nasim problemom posielat dalsie prachy a kto vie, co sme im vsetko vlastne podavali.
|
| |
Re: ekonomicky demagog
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
27.2.2026 14:36
Tvoj komentár svedčí o základnej neznalosti politickej situácie na Slovensku. Ja som sa nedávno vo výpredaji dostal ku knihám "Pohľady na slovenskú politiku po roku 1989 časť I a II" od vydavateľstva VEDA Slovenskej akadémie vied, z roku 2016 - za 2€. Tak obe knihy za 2€, to je jedna za 1€. Tak som to vzal.
Hneď na začiatku som sa dočítal, že oni už po roku 1989 nemali šajn, čo so štátom robiť. Keď píšeš "Problem je, ze nie je nikto kto by toto dokazal poriadne riesit." tak vidím, že si neuvedomuješ, že tvoja teória je postavená na zlom axióme(premise). Ty vychádzaš z toho, že tu je niekto, kto by vôbec chcel ten problém riešiť.
Celá politika od roku 1989 je postavená na vytváraní problémov, ktoré potom politické strany využívali ako marketing na svoje zvolenie. Presne ako to popisuje David Icke vo svojom "Problem-Reaction-Solution". Každý problém, ktorý na SVK vznikol (a historicky už v ČSSR), vznikol plánovane a za účelom jeho vydrancovania na politický kapitál.
|
| |
Re: ekonomicky demagog
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
27.2.2026 14:46
Pokračovanie:
A potom je tu ešte problém, ako som aj v iných svojich komentároch písal, že tu je mentalita národa, ktorá je tak nastavená tiež, teda toto psychopatické správanie politiky tiež nie je vina samotných politikov, ale ľudí, ktorí sa inak mobilizovať nedajú.
Ja som živnostník v oblasti (okrem iných) počítačových služieb a tam som si všimol paralélu s tým ako ľudia pristupujú k problematike s tým akým spôsobom volia.
Keď mám potenciálneho zákazníka a zákazník chce, aby som mu navrhol riešenie pre jeho "IT problém", tak ja mu (ako seriózny živnostník, ktorý chce poctivo zarobiť a nie rôznym trikom) navrhnem riešenie, ako by som to asi aj robil sám. Zákazník ma s tým pošle do prdele, že on si to predstavoval jednoduchšie. Následne sa mi zákazník sťažuje, ako bol oklamaný inou firmou, ktorá mu slúbila, že problém vyrieši, zobrala peniaze a nič nevyriešili. To je karma. Ale ľudia sa neponaučia. Oni sa proti tomuto istému múru rozbehnú 100x. A potom 101. raz. A tak ďalej.
|
| |
Re: ekonomicky demagog
Od: Kutac-mojmirka
|
Pridané:
27.2.2026 19:47
Čo ti poviem... Snáď iba toľko, že "customer IS paying to stay dumb." Alebo, keby ma zákazník prehľad o veciach, nikdy by si nič tak ľahko nepredstavoval a rozhodne by nebol oklamaný.
|
| |
Re: ekonomicky demagog
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
27.2.2026 20:54
Jasné, ale vidíš Kutáč aký je malý svet, že sa tu zas nájdeme, ale keď už kecáme, videl som ťa na prechode na Teplickej pri vojenskom kúpelnom, som ti kýval z auta, ale si ma nevidel, nevadí.
Ser na nich tu, ale pozri si toto:
https://www.youtube.com/watch?v=M5UHEFVjK-k
Flassbeck tam dobre vysvetluje, čo je problém aj na SVK teraz.
Ty tomu rozumieš, a pre tých ktorí nerozumia, tak YouTube má titulky (nemecké autogenerované) a tie sa dajú potom nechať prekladať do SVK, a relatívne dobre to ukazuje.
|
| |
Re: ekonomicky demagog
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
27.2.2026 14:46
Pokračovanie:
Preto je oveľa jednoduchšie zákazníka získať podvodom, že mu človek nakecá somariny, ako to robia dedinský ITéčkari v novinách (inzeráty v AB Piešťany), alebo aj tá naša mainstreamová tlač (kyberkyberkyberbezpečnosť), zákazník je ovalený, strachy vyvalí peniaze, za zbytočnosť, ale aspoň je tržba.
Tak funguje aj politika.
|
| |
Re: ekonomicky demagog
Od: ...
|
Pridané:
27.2.2026 15:12
Zadlzenie je v plnej kompetencii ficovych vlad. Nikto iny. Matovic mal smolu, ze musel riesit najskor covid, potom inflaciu a nasledne vojnu. Nic z toho nesposobil a sice nehospodaril dobre (a je to histronsky chuj), stale to bolo nad priemerom EU. Za ficovych vlad a v dobrych casoch sme patrili medzi tie malo krajin, co im dlh narastal aj v case prebytku. Tak ake za to mozu ini? Po troch konsolidaciach je dlh este vyssi a bude dalej narastat, lebo sme riadne zabrzdili ekonomiku vladnou neschopnostou. Nasledne ich nenazranostou a kradnutim "v sulade so zakonom", aroganciou a vdaka politke "na 4 svetove ruske strany" a dojebanim este viac podnikatelskeho protredia od nas odchadzaju firmy. Pri prehodnoteni sme prvi na rane, lebo Fico olyzuje putinov kokot. Ma to dopad aj na firmy a zamestnatnost. Iba nasa firma prisla o niekolko velmi slusnych zakaziek v defense, lebo Fico a jeho politika. Taktiez so neplati len pre defense a konciace podniky su toho dokazom.
|
| |
Re: ekonomicky demagog
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
27.2.2026 15:14
https://stephaniekelton.com/book/
|
| |
Re: ekonomicky demagog
Od: boris11
|
Pridané:
27.2.2026 16:17
netrep hluposti, matelka covid zachranil, lebo vsetko mohol zvalit na covid
navyse nebolo nutne robit projekty na cerpanie eurofondov, ale miliard z eurofondov isli priamo do statneho rozpoctu bud na covidovu pomoc, alebo na energopomoc
matelkove vlady absolutne nevedeli cerpat eurofondy a ak by im vtedy eu nedovolila ich priamo preniest do rozpoctu tak by slovensko nevedelo vycerpat miliardy z eurofondov
|
| |
Re: ekonomicky demagog
Od: ...
|
Pridané:
27.2.2026 16:22
Miesas hrusky s jablkami, pomarance s mangom a tak dalej. A napriek tomu vratil financie v lepsom stave ako ich dostal.
|
| |
Re: ekonomicky demagog
Od: sensei-san
|
Pridané:
27.2.2026 17:34
> matelkove vlady absolutne nevedeli ...
Všetkých šesť, či koľko ich bolo?
|
| |
Re: ekonomicky demagog
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
27.2.2026 14:29
Ale konkretizujme ešte nezávisle od toho pojem "pocitat nevie je aktualny minister financii", teda čo by mal vedieť minister financií.
Minister financií nemusí byť matematický génius, aby vedel ako Švejk na stojáka vypočítať (87*5+51)/52.
Oveľa dôležitejšie je, aby mal zmysel pre tendencie. Teda keď viem, že idem zobrať z ekonomiky, ktorá je závislá na zahraničnom obchode ako jediného (prínosového) zdroja HDP, teda z ekonomiky, ktorá od vzniku štátu trvale trpí nedostatkom domácej spotreby, v situácii v ktorej sa rúca zahraničný odbyt (deglobalizácia/lokalizácia, technologické zmeny vo výrobe - hlavne automatizácia/Industria 4.0), zabiť domácu spotrebu zvýšením odvodov, cien energií a DPH, tak by som ako taký minister financií mal vedieť, že mať konto v Dubaji, natankované auto a letenku z Viedne mimo EÚ (najlepšie do krajiny, ktorá nemá dohodu o justičnej pomoci), by bol dobrý nápad, keď dôsledky dosadnú.
|
| |
Re: ekonomicky demagog
Od: dk49cj5
|
Pridané:
27.2.2026 14:40
Pises pekne, ale dlho. Si to ty, profesor Stanek?
|
| |
Re: ekonomicky demagog
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
27.2.2026 14:54
Staněk svojho času pred 15 rokmi dobre hovoril. Ale potom sa dal na rôzne ezoterické kecy. Veru aj ja rozmýšlam, že by som marketingovo sa vybral s mojimi počítačovými službami týmto smerom, aby som prilákal viac zákazníkov, lebo morálka mi nedovolí ich oklamať, ako to robia dedinársky ITéčkari, ani nechcem ísť do úplných úletov ako Staněk, ktorý sa od svojej pôvodnej témy vzdialil tak ďaleko, že to nemá už s pôvodnou tematikou nič spoločné.
|
| |
Re: ekonomicky demagog
Od: ...
|
Pridané:
27.2.2026 15:19
Stanek bol kokot aj predtym aj s jeho nazormi, len posledne roky nadobudol pocit sebadolezitosti a nasiel sa v alternativnej realite.
|
| |
Re: ekonomicky demagog
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
27.2.2026 20:57
Velmi zlé pozorovanie. Staněk do roku 2012 hovoril veľmi súvislo a vecne a všetko čo povedal sa aj splnilo.
Až po roku 2012 nadobudol pocit dôležitosti, lebo ho volali do alternatívnych médií a pýtali sa ho na somariny a on im začal odpovedať blbá otázka blbá odpoveď a tým sa úplne vzdialil od reality.
|
| |
Re: ekonomicky demagog
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
27.2.2026 14:54
Pokračovanie:
Raz som sa valil po Bratislavskej pešo na chodníku pre cyklistov (lebo pre peších je hore medzi autami, to serem) a všimol som si tabulu, že masáže Thai. Rozmýšlal som nad tým, že čo keby som svoje počítačové služby nazval IT služby ZEN. A tak som si to trepol aj na web, ešte to musím rozšíriť, ale ako idea je to dobrá, lebo ten ZEN má veľa postupov, ktoré sa dajú s počítačovými službami zjednotiť a tak je to 50% marketing a 50% ideológia. Hlavne ale to je 0% podvod a tým to pasuje do môjho konceptu byť jediný "seriózny" na trhu.
Lebo inak IT trh na SVK je jeden podvodník vedľa druhého.
|
| |
Samsung
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
27.2.2026 12:10
Môže za to táto dlhodobá ,západná' arognacia, že číňania nám nič nemôžu. Čo sa týka elektroniky raketovým tempom dobiehajú EU, USA, Japonsko aj Koreu.
|
| |
Re: Samsung
Od: unreg.: Guest
|
Pridané:
27.2.2026 12:46
Teda aj japonske a korejske giganty trpia ZAPADNOU aroganciou?? Nemala by to byt potom nejaka ina?
|
| |
začiatok konca
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
27.2.2026 13:00
Samozrejme, že v komentároch sa už ozvali klasické argumenty, takže ich netreba opakovať, že SVK pracovná sila je drahá a nekonkurencieschopná zároveň, čo znamená, že ide do čistej nezamestnanosti. Akým "konsolidačným" spôsobom sme sa k tomu dostali, to je v komentároch do detailu vyargumentované.
Ale čo nebolo spomenuté je, že národ si za toto sám môže, lebo aká bola pracovná morálka v tejto otrokárni? Mám známych, ktorí tam chvíľu robili ... fungovalo princípom - vy robte - my zarábame. Všetko sa príjmalo LEN cez agentúry, tie brali penáze, ľudí sekírovali, dávali im pokuty za zbytočnosti, totálny psycho terror ale dobrý byznis pre agentúry. Agentúry sa na Amazone a Samsungu strašne nabalili. Ľudia na druhej strane tam boli len zneužitý ako lacná pracovná sila, dnes prevažne ukrajinci.
Čiže môj súcit sa drží v hraniciach. Diplomaticky povedané.
|
| |
Re: začiatok konca
Od: .....
|
Pridané:
27.2.2026 14:34
Plus minimalne vo Voderadopch mali obrovske danove ulavy, ktore sa kazdych 5 rokov museli obnovovat. Vid preto skoncili vyrobu presne po 10 rokoch. Nedostali dalsie ulavy.
|
| |
obrazovky
Od: rudko 89
|
Pridané:
27.2.2026 13:45
Samfunk je shit, to uz radsej LG alebo TCL, alebo HiSense. Alebo Sharp.
|
| |
Re: obrazovky
Od: Jaaasom
|
Pridané:
27.2.2026 14:57
Tak HiSense - tak na to by som sa musel pozerať iba za trest.
|
| |
Re: obrazovky
Od: jajsnsns
|
Pridané:
27.2.2026 15:33
shit je hlavne obsah, s tymi reklamami je to jak s platenym bicyklom. kupis si ho za svoje ale kazdych 500m sa musis povinne zastavit na 5 minut
|
| |
Socialny benefit
Od: Socialista
|
Pridané:
27.2.2026 19:33
Dostanu 100M dotaciu a kolotoc sa bude dalsich 5 rokov tocit.... Korejec je zvyknuty zametat s vladou.
|
| |
SamsungKončí
Od: SamsungKončí
|
Pridané:
27.2.2026 20:37
Oki Samsung končíš na Slovensku a tie sprosté výhovorky ohľadne cien energií si daj niekam. Skutočným problém je minimálka a na ňu naviazané nadčasy-víkendy atď.
Ja zas končím Samsungom. Monitory a TV kvalitou išli dole. Možno dajú pekný obraz, ale mne konkrétne odišiel Samsung TV po 2 mesiacoch - musel sa vymeniť celý panel. Monitory Samsung po X rokoch mi samo od seba začalo vyskakovať menu, akoby niekto stlačil tlačidlo.
Samsungu sa budem vyhýbať, lebo kvalitou TV a monitory nestoja za nič!
SSD, USB FLASH v pohode. Smartphone tiež. Ale TV a monitory odpad!
|
| |
Re: SamsungKončí
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
27.2.2026 21:11
Znie to možno divne ale samsung je čo sa týka LCD panelov špička - ale do ich vlastnych výrobkov dávajú len shity. Hlavne rozlievanie podsvietenia na čiernom obraze je u ich b vlastnych TV a monitorov klasika už dávno. Samsung displeje v knych zariadeniach sú natom podstatne lepšie. Robia to pre ďalšie firmy ako lenovo, eizo, dell, acer. A pod čo vyrábajú monitory ale LCD panely si kupujú.
|
Pridať komentár
|
|
|
|