| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
grc win11
Od: monopol
|
Pridané:
14.3.2026 11:47
Som rád, že som s win11 už nemám nič spoločné. Len nerozumiem, že raz dominantná spoločnosť to takto zavŕšila. To tam nikto nenesie za nič už zodpovednosť a testovanie kvality a debug neexistuje? Ako môžu vydať OS do sveta, kde aj kliknutie pravého tlačítka myši na vyrolovanie menu trvá niekoľko sekúnd. To v MS nikomu neprekážalo?
|
| |
Re: grc win11
Od: taglajf
|
Pridané:
14.3.2026 12:04
myslim ze skusaju ako vela si mozu dovolit nez bude viditelny pokles uzivatelov, setria kde sa da a skusaju to, drviva vacsina firiem nevie alebo nechce alebo nemoze prejst z Win11 na alternativu
|
| |
Re: grc win11
Od: Slovencinar
|
Pridané:
14.3.2026 22:35
Nemyslim si, ze nieco skusaju. Na to by si potrebovali uvedomit mnohe veci, ktore ich vobec nenapadnu. Nie je to len problem Microsoftu - tato choroba sa siri napriec SW vyvojom globalne a je to casty problem u roznych dalsich firiem / produktov.
|
| |
Re: grc win11
Od: jan amos dzinovy
|
Pridané:
16.3.2026 9:21
Ty si asi este nikdy nepracoval na nejakom vacsom projekte. Windows, to je desatrociami nabalovany kod, kde sa neustale nieco meni a tym, ze to na rozdiel od apple bezi na stovkach roznych hw, a daju sa tam nainstalovat tisice rozneho sw, tak nie je realne otestovat 100% funkcnost. Proste na testovanie sa pouziva nejaky standardny text, ktory ale nedokaze odhalit 100% problemov.
Volakedy bol system len ako spustac programov, vtedy sa dali robit este relativne komplexne testy. Ale v dnesnej dobe je to nerealne.
|
| |
Re: grc win11
Od: kkt111
|
Pridané:
14.3.2026 12:49
Vsetky love idu na AI nie na vyvoj OS
|
| |
Re: grc win11
Od reg.: saruman
|
Pridané:
14.3.2026 13:46
A AI nahrádza programátorov a testerov. Podľa toho to aj vyzerá.
|
| |
install arch
Od: lolgov interpreter
|
Pridané:
14.3.2026 20:58
mozno vsetky love idu na AI ale nie vsetka ludska energia. niekto OS ako napr GNU/Linux alebo BSD su stale vyvijane s prioritou na stabilitu a vykon.
install arch peace!
|
| |
Re: grc win11
Od: pherel_1
|
Pridané:
14.3.2026 19:23
MS môže vydať do sveta OS aj kancelársky balík v stave, v akom to je, lebo štáty to tlačia do verejnej správy a školstva. Tam sa s riešením problémov týchto paškvilných POS (pieces of software) potom musia babrať ľudia zodpovední za IT v týchto inštitúciách. Najsmutnejšie je, že sú dostupné aj slušné a vhodné open-source náhrady, ale nedá sa, lebo taký je príkaz.
Všetko je to o peniazoch.
|
| |
Re: grc win11
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
16.3.2026 5:11
Dôvod prečo školstvo neprešlo na linux je zotrvačnosť.
Veď keď prišla korona, tak mnoho učiteľov ani nechceli učiť diaľkovo lebo dovtedy nikdy nepoužívali PC a nevedeli ako ho zapnúť a pod. Mint a Libreoffice je ideal pre školy. Nikto to takto nepoužíva, namiesto toho školy investujú peniaze do obmeny počítačov intel 6. A 7. Generácie na 8. a vyššie Kvôli windows 11. S windows som skončil pred pár rokmi aj ja. Ak niekomu mám preinštalovať PC, tak stále je to zážitkový deň ako to blbne.
|
| |
Re: grc win11
Od: Asi takto
|
Pridané:
16.3.2026 6:26
A sleyady potom ako robit?
|
| |
Re: grc win11
Od: pherel_1
|
Pridané:
16.3.2026 8:36
Hlavne je to o tom, že samotná škola má peniaze na prevádzku a HW dostáva cez projekty štátu. Nikdy sa v žiadnom projekte ani neuvažovalo o linuxoch. Vždy sa dodajú počítače a notebooky s Windows. Okrem toho sú ministerstvom školstva prideľované učiteľom a deckám licencie MS365.
|
| |
Re: grc win11
Od: LytaRyta Hochbatnica 3-rybá
|
Pridané:
16.3.2026 22:37
xD :D jasne, nekdo, kdo vie ledva ako zapnút pc ( a mozno aj monitor, ale mozno ani ne ( takze potom bude volat helpdesk, servis, alebo mna, ze mu "nejde pc" )
..bude hned pouzívat Linux.. ( any linux.., hocijaky iny OS, okrem Win.. )
|
| |
zaplaty
Od: OriginalnyKoumakSK
|
Pridané:
14.3.2026 12:41
myslim, ze v ramci nedavnych zaplat win10/win11 prisli rozne nove chyby, nakolko na niekolkych PC (lenovo) sa mi timeoutuju sietove pripojenia na samba server. Tvari sa to tak, ze napr. uzivatel otvori subor (xls, doc, pst, ...atd) s vyhradenym rezimom uprav/zapisom a ak ho chce po polhodine ulozit, uz sa win sprava, ze nevie pristupit k nemu. Pri pokuse o skopirovanie takto uzamknuteho suboru rovnako kolabuje s hlaskou, ze iny proces subor uzamkol. Po restarte windowsu je subor znovu dostupny, avsak windows sa neodloguje zo samba serveru a prihlasi sa s novou session. Niekedy sa nasledne zacykli a zasiela flood poziadaviek na vypis C$, alebo root adresara v samba zdielani.
|
| |
Re: zaplaty
Od: ňuňu
|
Pridané:
14.3.2026 18:36
Windows kolabuju.
|
| |
Zlate jablko
Od: elppa
|
Pridané:
14.3.2026 18:38
Zlate jablko a trigger na haterov
|
| |
Re: Zlate jablko
Od: perlo
|
Pridané:
16.3.2026 8:29
citam ze macbook neo ma 600usd cenovku bez dph, stale dost ale vyzera ze sa snazia zvysit trhovy podiel
|
| |
Re: Zlate jablko
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
16.3.2026 13:09
V čase keď je win oslabený to je dobrá príležitosť neobávam sa že to tak bude stále.
|
| |
No určite
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
14.3.2026 19:34
Hej, lebo na ostatných je to med lízať.
|
| |
moj posledny win
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
14.3.2026 19:46
Moj posledný Windows bol Windows XP v roku 2003.
Odvtedy som Windows free a aj 20 rokov neskôr vidím, aké správne rozhodnutie to bolo.
|
| |
Re: moj posledny win
Od: Vyprážaný syr
|
Pridané:
14.3.2026 20:11
Ja som si kúpil 22000sk notebook s Vistou a išla ako zranený slimák
W10/W11 ide vpohode na SSD
Na 160e laptop som si radšej dal EndeavourOS/LXDE a berie len 500MB ram
W12 skúsim podľa recenzií
|
| |
Re: NEVERTE NIKOMU SCULLYOVÁ
Od: Tajtrlik
|
Pridané:
14.3.2026 21:52
Vacsina diskutujucich sa tu odbavuje na MS a pritom to vobec nemusi byt ich problem. Niektory nam samozrejme este aj musia povedat, pochvalit sa, ze oni uz Windows nepouzivaju. Ako keby to niekoho zaujima..
|
| |
Re: NEVERTE NIKOMU SCULLYOVÁ
Od: Dzigi Fekete
|
Pridané:
15.3.2026 9:20
Tvoj komentár ani mňa a nikoho z mojej rodiny nezaujal
|
| |
Re: NEVERTE NIKOMU SCULLYOVÁ
Od: tajtrlik
|
Pridané:
15.3.2026 10:19
Dobre.
|
| |
Re: NEVERTE NIKOMU SCULLYOVÁ
Od: otasska
|
Pridané:
15.3.2026 13:07
Aj ja uz som neni na windowsu. Naposledy som podobnu ulavu citil, ked som sekol s crackom
|
| |
Re: NEVERTE NIKOMU SCULLYOVÁ
Od: mgr
|
Pridané:
16.3.2026 10:25
Vraj ide o problem Samsungu, konkretne aplikacie Galaxy Connect.
Len mi nie je jasne, ako moze Samsung aplikacia sposobit, ze disk C nie je v OS viditelny. OK, mozno je tam nejaky systemovy komponent ktory bezi v jadre OS, ale preco sa to prejavuje az po update Windows, to mi tiez nie je jasne.
|
| |
A to im ešte aj prestala ísť podpora pre MIDI...
Od: zvedavý
|
Pridané:
14.3.2026 23:35
...mám s tým doma problém, systém nevidí niektoré zariadenia. Že vraj implementovali novú normu MIDI 2.0, len im to nejako nevyšlo...
|
| |
win11 nikdy funkcny nebol
Od: sfhkfskdj
|
Pridané:
15.3.2026 10:05
win11 nikdy funkcny nebol
|
| |
nešťastné updaty
Od: Loque
|
Pridané:
15.3.2026 17:23
Odkedy som v 11tke na tvrdo zakázal windows update službu tak celkom použiteľne funguje. Neuveriteľne ma vytáčalo, keď sa svojvoľne cez noc reštartoval po update, všetky apky zatvoril, vždy sa niečo zmrvilo. Najviac potešilo, keď po nevyžiadanom update znefunkčnil license manager jednej nemenovanej značky a všetok SW od toho výrobcu prestal pracovať, vtedy som si povedal dosť a zakázal windows update na dobro. Keby môžem, už dávno som z tých hnilých okien preč.
|
| |
Re: nešťastné updaty
Od: Peter445
|
Pridané:
15.3.2026 18:07
U mňa podobne. Windows update natvrdo zakázané už od Windows 7 a odvtedy bez problémov. Update riešim nainštalovaním ďalšej novej verzie Windows na sformátovaný disk, no Windows 12 plánujem preskočiť :D Keby nemusím, ostanem na Windows 7 alebo na Linuxe.
|
| |
Re: nešťastné updaty
Od reg.: bzucobzuco
|
Pridané:
15.3.2026 23:10
Toto je skutocny informatik, berte si z neho priklad. Nezlakol sa a neutiekol od problemu, ihned nasiel trhlinu a aplikoval ucinnu metodu.
|
| |
Re: nešťastné updaty
Od: werewr
|
Pridané:
16.3.2026 8:35
skor nasiel metodu ako aplikovat trhlinu.. :-)
|
| |
Re: nešťastné updaty, nestastná krajina, nestastní useri
Od: LytaRyta Hochbatnica 3-rybá
|
Pridané:
16.3.2026 22:32
úplny súhlas!
( okrem toho Win 12 ~ sa tesím na nu, resp.som zvedavy na tie Win 12 xD :D :P )
btw tiez mi blbol, explorer, neukazoval kapacitu SSD, nezobrazoval názov, typ, a model cpu, dokonca, zrazu, strasne rychlo "preklikával" vsetky fotky, v 1 fotogalerii, pod 1 clánkom na @ idnes.cz, mno proste blblo, sekalo, a lagovalo viacero vecí, asi cca pol dna ++,
( az hard reset ( spôsobeny hard fault chybou )
pomohol, sa aspon tak zdá zdá
|
| |
Re: nešťastné updaty
Od: geňomír
|
Pridané:
16.3.2026 9:01
jj tiež nám Win11 update narobil paseku so Siemens license managerom
Win11 je OS absolútne nevhodný pre počítače, ktoré riadia alebo súvisia s riadením procesov (hlavne tých výrobných)
na jednej strane IT oddelenie tlačí Win11, lebo desiatky sú bez podpory a je to straaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaašnýýýýý problém kurevský no neskutočný ... na druhej strane Win11 s updatmi, ktoré obmedzia fungovanie závodu. tak si vyber, čo je priorita ...
|
| |
Re: nešťastné updaty
Od: Asi takto
|
Pridané:
16.3.2026 15:37
Neistych it treba vyhodit a spravu skonsolidovat na remote. Architektura sa da krasne odkopirovat z landroweru...
|
| |
Re: nešťastné updaty
Od: trochutak
|
Pridané:
16.3.2026 22:01
Presne, land row je pozemkový rád klubu amatérskych oplocovačov pozemkov.
|
| |
Re: hdjkshd
Od: asdasdsdasd
|
Pridané:
16.3.2026 1:00
mne na win11 po aktualizacii prestalo fungovat vyhladavanie v Starte.
Zatial mi to extra nechyba :D ale uz si vratim ze to pomaly zacnem riesit
|
| |
Re: hdjkshd
Od: asdasdsdasd
|
Pridané:
16.3.2026 1:04
rovno si odpoviem.. restart SearchHost.exe cez Task Managera.
|
| |
Re: hdjkshd
Od: dkdid8trm
|
Pridané:
16.3.2026 5:02
Tu je možné vycítiť pokročilé hackerské skilly.
|
| |
Muhehe
Od: Lacko Servus
|
Pridané:
16.3.2026 5:44
Windows 11 je vlastne Windows 3.11
|