YouTube nasadzuje reklamné prestávky s dvomi reklamami
Diskusia k článku: YouTube nasadzuje reklamné prestávky s dvomi reklamami
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Re: Reklama je už kontraproduktívna
Od: Diskut.
|
Pridané:
2018-11-25 12:44:47
Nemusím to mať ničím podložené, stačí to vidieť okolo seba a pozrieť sa, čo kupujú ľudia v obchodoch.
A už vôbec nepovažujem za relevantný zdroj informácií o úspechu reklám to, keď sa úspechom nejakej kampane chváli ten, kto ju organizoval. Čakáš snáď, že reklamná agentúra bude kritizovať svoju vlastnú prácu? Alebo išlo o to, podstrčiť odkaz na nejakú agentúru aj do tejto diskusie? Ja stále tvrdím, že súčasné množstvo reklamy je úplne nezmyselné a reklama prestala plniť pôvodný účel, lebo jej je jednoducho veľa.
Zaujímavé informácie o efektivite reklamy by prinieslo porovnanie predajnosti výrobku v období s reklamou a v období bez reklamy. Lenže to radšej ani nikto neskúsi, lebo mediálnym mágom by sa to nepáčilo. :-)
|