neprihlásený Nedeľa, 12. mája 2024, dnes má meniny Pankrác
Významný operátor vystúpil proti zakázu preskakovania reklamy v TV archívoch


Diskusia k článku: Významný operátor vystúpil proti zakázu preskakovania reklamy v TV archívoch

Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.

Komentár, na ktorý odpovedáte:
                               
 

No priekazne nefunguje, možno na 10% - 20% ľudí. Potraviny nepredáva značka a keby reklama aj mala úspech, u mňa napríklad zott kerý som kúpil len raz, raz v živote, väčší humus som od vtedy do úst nikdy nedal, ty áno? A keď na tu značku z času na čas dajú reklamu, ironicky sa smejem nad chudákmi ktorí zažijú to samé, taktiež pritom pomyslím na chudákov čo nemajú chuť. bunky rozoznať sračky od kvality. Predstav si že tým niekto decko dopuje od mala, to už mi je ale ľúto no čo už. Rovnako s elektronikou. Ľudia si skôr prečítajú recenzie komunity než aby investovali do niečoho čo prezentuje jóžin z bážin v telke každých 20 minút. Aj tých max. 20% naivných raz cúvne a ak nie, tak nech sa riadia telkou, ako napr. ty, keďže tomu evidentne rozumieš a na akvizície malých firiem gigantickými korps ani nepomyslíš. Asi preto si môžu dovoliť air time reklamy tých pár chobotníc, aj tak zarobia, len nie vďaka ňreklám.

Meno:


Titulok:


Text:


Prihláste sa a povoľte si emailové notifikácie na odpovede na Váš príspevok.

Overovací text:



Pre overenie, že komentár sa nepridáva automatizovanými prostriedkami, prosím prepíšte text, ktorý vidíte na obrázku. Písmená musíte zadávať rovnako ako na obrázku veľké. Pokiaľ text neviete prečítať, kliknite prosím na tlačidlo "Obnoviť obrázok". V texte sa používajú iba znaky "BCDJKMPRSVWXY1234589".