|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
notebook
Od: Mr X
|
Pridané:
7.3.2016 11:46
Nikdy nepochopím týpkov, čo si na hry kúpia notebook...
|
|
Re: notebook
Od: Reikii
|
Pridané:
7.3.2016 11:55
A pri tom je to tak jednoduche pochopit
|
|
Re: notebook
Od reg.: roob_
|
Pridané:
7.3.2016 12:07
hej.. ako ked si na stiepanie dreva kupis macetu. Alebo na obed bebe keksy.
|
|
Re: notebook
Od: PCnityIJK
|
Pridané:
7.3.2016 12:33
Nechapes. My si nekupujeme ntbky na hranie, kupujeme si ntbky lebo musime pracovat aj mimo domu... Potom uz je to len bonus, moct si na tom ntbk aj zahrat nejaku hru.
|
|
Re: notebook
Od: Mudraninec
|
Pridané:
7.3.2016 12:52
Tak mimo domu si zariad iny PC.
|
|
Re: notebook
Od: PCnityKNK
|
Pridané:
7.3.2016 13:26
A ty chod naspat na vyucovanie... Ked uz tak snad _doma_ a nie mimi domu. Uz to vidim ako si niekde na lavicke vonku rozkladam PC a diesel generator... Alebo skus ist niekam do podniku s bednou, monitorom a predlzovackou a idealne aj s otazkou ci je u nich free ethernet port :)
|
|
Re: notebook
Od: Klovatina
|
Pridané:
7.3.2016 13:31
To sedíš na lavičke, nebodaj v podniku a mastíš hry?
|
|
Re: notebook
Od: shelldonQuijote
|
Pridané:
7.3.2016 13:37
Keď je neprístupný iný obsah, aj hry sú možnosť.
|
|
Re: notebook
Od: 50usd
|
Pridané:
8.3.2016 1:48
http://goo.gl/kvbT5j
|
|
Re: notebook
Od: Batman
|
Pridané:
8.3.2016 10:14
Herny NB ma pred rokom stal cca 1300€. Tento rok som si skladal desktop, a samotna bedna (bez monitora) ma stala 1200€ s tym, ze ramky, zdroj, a SSD som mal o polovicu lacnejsie nez retail cena. Prepac, ale radsej si kupim na cestovanie NB, predsa len, desktop a 34" monitor sa tazko vozi v klasickom sedane
|
|
Re: notebook
Od: Anal Fabet
|
Pridané:
8.3.2016 16:34
You're doing it wrong!
|
|
Re: notebook
Od: ded0_jozef
|
Pridané:
8.3.2016 10:51
to ze ty nieco nechapes, neznamena automaticky, ze je to hlupost. Vsetko sa odvija od preferencii. Ked niekto vyzaduje mobilitu a rad hra hry tak nebude predsa so sebou tahat desktop a monitor s klavesnicou. Mozno to pochopis neskor, ked sa aj tebe zmenia v zivote preferencie a nebudes moct stale iba sediet doma na riti a hrat hry. Chcem vidiet ako si tahas so sebou do lietadla, resp. do auta herny desktop...
|
|
Re: notebook
Od reg.: roob_
|
Pridané:
7.3.2016 13:32
na aku pracu potrebujes mat nvidia 970M alebo vyssiu radu grafickej karty v booku? Potom je vhodnejsie kupit quadro alebo fire...cojaviem ako sa volaju AMD. Aj potom je vhodnejsie zvazit druhy desktop, ked to chces nosit tak kludne maly, dnes to problem nieje.
Herny book je proste nerozsiritelna kktina na 2 roky
|
|
Re: notebook
Od: fundrak
|
Pridané:
7.3.2016 12:08
ked si mozes dovolit top herny notebook, tak preco nie... nedavno bol na nemenovanom webe rozhovor tvorcom povodneho CS (1.5) a povedal, ze vlastni iba top gaming notebook
|
|
Re: notebook
Od: lal
|
Pridané:
7.3.2016 19:42
>povodne cs
>1.5
kolko ze mas rockov? :)
|
|
Re: notebook
Od: fundrak
|
Pridané:
8.3.2016 9:49
ten typek - Minh Le na tom spolupracoval od zaciatku:
"...I was actually not involved in CS after 1.0. So I can't really comment on the changes that occurred after 1.0 as I was busy working on other stuff at Valve. TBH, I felt the game had reached its course in terms of features and functionality after CS 1.5 and I wasn't really keen on stirring the pot. I was too busy trying to R&D a new CS project that would have new features and gameplay that I didn't get the chance to add to CS 1.0."
cize priznava sa za CS do verzie 1.5 mal este ako taky zasah... v kazdom pripade nema desktop
|
|
Re: notebook
Od reg.: l1@p5
|
Pridané:
7.3.2016 12:09
grafiky sa pouzivaju aj na ine veci ako hranie hier :) .. externa sada 16tich gfx pripojena k nb a mozes odpocuvat nahodnych okoloiducich mobilnych zavislakov (no, skoro).
|
|
Re: notebook
Od reg.: Twixie
|
Pridané:
8.3.2016 13:40
V ruksaku NTB, v jednej ruke kufrik s gfx a v druhej kufrik s baterkami, či ako?? :D
|
|
Re: notebook
Od: majkl-kj
|
Pridané:
8.3.2016 14:14
Kolko mas IQ? Ak clovek potrebuje mobilitu, tak si kupi notebook. Ak sa chce doma aj hrat, tak si pripoji externu grafiku k notebooku a ma graficky vykon, ale hlavne ma jeden pocitac. Nie jednu velku krabicu doma a notebook v ruksaku a este to synchronizovat.
|
|
Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: gertrudo
|
Pridané:
7.3.2016 12:21
Myslim ze maju pravdu, nastala ta doba ked notebooky maju super procesory, ssd disky, vela ram, ale slabucke integrovane grafiky.
Este by to mohli dotiahnut dalej, zeby bola exetran grafika sucastou monitoru(co po zavedeni standardu pre vyrobcou monitorov asi problem nebude).
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
7.3.2016 16:33
No praveze poslednych par generacii u Intelu sa vyrazne meni len GPU, v CPU su len symbolicke zmeny.
Intel Iris nie je ziadne GMA500.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: gertrudo
|
Pridané:
7.3.2016 16:40
OK, a? Iris je stale slabota.
Proste jedine co hovorim je ze ked chcem len ntb, nechcem desktop, a chcem sa obcas zahrat, tak cesta externej grafiky je najlacnejsia cesta(ked samozrejme bude ten obal cenovo ok, a konektor na pripojenie bude standard). Nic Viac.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
7.3.2016 16:48
ked sa chces obcas zahrat nekupis si herny book za 1500-2000€ o ktorych sa tu bavime. Ten acer co si dal ma relativne dobru cenu, ale zapamataj si jedno, book so silnymi komponentami a nizkou cenou nikdy nekupuj.
Zapamataj si co ti teraz pisem a potom sa ktomu mozeme vratit.. ten dock bude vacsi ako notebook a pod 200-300€ nebude stat + samozrejme graficka karta ktomu. Je to cisty nezmysel a uz MSI ktore s tym prislo ako prve to nikam nepretlacilo a nepretlaci.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: gertrudo
|
Pridané:
7.3.2016 17:19
Ano, ked sa chcem obcas zahrat nekupim ntb za 1500.
Ten acer som dal len preto aby bolo vidiet kde zacinaju ceny ntb na obcasne hranie na beznych detailoch. O dva roky uz stacit nebude.
Na velkosti docku az tak nezalezi, neocakavam ze cielovka bude so sebou bezne vlacit externu grafiku. A obcas to hadam zvladne.
Ak bude ten dock taky drahy, tak ano, nema to buducnost.
To si v amd hadam uvedomuju.
A nevidim dovod preco by mal byt drahy, je to len kus plechu s jednym zdrojom a jednym kablom.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
7.3.2016 18:10
http://goo.gl/2tVj2E
tady. U nas to bude 300 v eruach a este bez dane a rabatu pre obchod.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: gertrudo
|
Pridané:
7.3.2016 18:47
Dik, hladal som kolko stoji teraz take riesenie.
Alienware je vseobecne drahsi, ale beriem ze pod 100eur(za skaredu kisnu, plus slabsy noname zdroj) to asi nepojde.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: Imatersit
|
Pridané:
7.3.2016 21:50
MSI prislo ako prve? Si pojedol dake podozrive bobule vsak?
Ked uz tak TOSHIBA ( tie roky 90.) potom IBM(dokovacia stanica s GPU) a potom ASUS ( XG Station 2007) A to len externe GPU pripojene nativnym rozhranim( PCI/AGP/PCI-E)
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
7.3.2016 22:03
ok mas pravdu. Kazdopadne na CES2015 sa objavili tieto skatule znova a MSI a neskor Dell. Vestim im osud ako ma ten asus o ktorom som fakt ani len nepocul.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
7.3.2016 22:05
len tak btw. ten asus nieje box pre lubovolnu grafiku, je tam zabudovana 8600gt a samotny asus to berie ako dock station. Kompatibilita je s: Asus W5F, W6F, U5F, U1E, F3SA, F3SV, U6S, R1E, U3F, Lamborghini takze ani nie s kazdym bookom. Skatula od Delu podporuje kopec VGA a MSI sa mi nechce hladat, zrejme tiez. Takze pozor s tymi bobulami.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
7.3.2016 22:18
MSI gaming dock podporuje kopec VGA, ale iba jeden MSI notebook :) takze preto sme uz o nom nikdy nepoculi :)
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: Imatersit
|
Pridané:
8.3.2016 10:19
MSI ma dock s grafikou ale malo aj externy box co sa pripajal do expresscard(a ten bol univerzalny +/-) kazdopadne expressacard tej doby uz mal PCI-E 2.0 aj ked stale len 1x
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: Imatersit
|
Pridané:
8.3.2016 8:41
Ja som mal v XG s externym napajanim svojho casu HD3850 a pripojene k notebooku toshiba. Islo to skoro s kazdym bookom co mal expresscard slot a karta sa dala vymenit za cokolvek co tam zmestis(samozrejme ak potrebovala dodatocne napajanie bolo to uz na tebe ) taktiez sa ten box dal kupit bez grafiky alebo vdaka 1xPCI-E to bolo limitovane ako kazdu IGP to dokazalo prekonat aj aj s 8600GT to malo vykon na urovni notebookovej 8600 mozno aj o nieco lepsi co bolo docela zaujimave vzhladom na 1 linku PCI-E 1.0.
Neviem svojho casu to bolo vsade vsetky casopisy, pctuning,svetHW,notebook.cz,zive,notebookcheck...
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: ded0_jozef
|
Pridané:
8.3.2016 11:06
hovori ti nieco pojem penetracne ceny? Acer ma teraz novinku ktoru sa snazi pretlacit na segment kde nemal doteraz pokrytie. Preto ma momentalne nizsie ceny ako konkurencia. Osobne som skusal Acer predator, Alineware aj Asus ROG a jedine co mal Alinware navyse bol lepsi servis. Inak Predator ROG a myslim aj MSI Gaming rada su kvalitou prevedenia aj osadenim komponentov na podobnej urovni. Samozrejme tym ze ide o komponenty s nizsim napajanim nemaju dostatocny vykon oproti desktopom a to nie len grafika ale aj CPU. i7u procesor je niekde na urovni desktopovej i5 a 980m sa priblizuje vykonom k 970 nepretaktovanej na desktope.
|
|
svátek
Od: Tomáš_jméno mé
|
Pridané:
7.3.2016 12:30
dneska mám svátek, popřejte mi nebo pošlete květiny, děkuji.
|
|
Re: svátek
Od: 3iii
|
Pridané:
7.3.2016 12:33
Mozno si po dlhych rokoch zasukas, ked mas nieco usetrene.
|
|
Re: svátek
Od reg.: saruman
|
Pridané:
7.3.2016 13:18
Posielam Janku Hospodárovú.
|
|
Re: svátek
Od: LMzPD
|
Pridané:
7.3.2016 19:19
ty cviňa!
|
|
Chujovina.
Od: 3iii
|
Pridané:
7.3.2016 12:32
Chujovina.
|
|
Re: Chujovina.
Od: Mudraninec
|
Pridané:
7.3.2016 13:02
jak mraky alebo zubny kaz.
Na keru onu je to?
Vsak ak sa chce nejaky magor hrat, nebude to takto debilne kombinovať.
To je ako v ruske naramkove digitalky - v kufri mali baterky...
|
|
Re: Chujovina.
Od: tomaaaas
|
Pridané:
7.3.2016 13:13
zas taka chujovina to není.. predstav si ze si kupis notas za 700e kvôli tomu že si raz za čas na cestách dlhšie, na prácu ale aj pre seba.. no keď si doma si chceš niečo poriadne zahrať, tak si kupis toto, budeš to mat stále lacnejšie ako celi nový komp..
tak či tak môj názor na notas nieje moc pozitívny, je fajn mat nejaký malý notas s doubrou vydrzou ala ultrabook ale hry a akykolvek notas proste nejde do hromady
|
|
Re: Chujovina.
Od: Mudraninec
|
Pridané:
7.3.2016 13:18
Tebe skaace v budke?
Ake lacnejsie? Vsak pisem, je to riesenie ako kupovat si uvedene ruske digitalky...
|
|
Re: Chujovina.
Od: 65432122
|
Pridané:
7.3.2016 13:34
Ak nepotebuješ raz za čas hrať najnovšie hry s plnou grafikou tak je toto úplná zbytočnosť. Age of Empires II spistíš aj bez EXT.Graf
|
|
Re: Chujovina.
Od: stary ujo
|
Pridané:
7.3.2016 13:42
iris pro da aj novsie, pripadne mobilne 970M/980M ti ich daju fhd aj na dobrych detailoch.
ale na decentne hracske pc to stale nema.
|
|
Re: Chujovina.
Od: gertrudo
|
Pridané:
7.3.2016 14:26
Vsak ale presne pre takych ludi to je, co si raz za cas chcu zahrat nejake hry.
Napr aj mne sa toto paci. Desktop sa mi skladat nechce. Ntb potrebujem kvoli praci,
ntb s dobrou(nehovorim o spickovych) grafikou stoji fakt vela.
Pridem domov zapojim grafiku a hram sa.
Stojim ma to len povedzme 200eur. Namiesto desktopu za 500eur.
Zly deal?
Plus procesor i5 co mam 2 roky v ntb mi potiahne hry aj o 3 roky, potrebujem len k tomu grafiku.
|
|
Re: Chujovina.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
7.3.2016 15:08
to bude aky desktop za 500€? i5 s doskou stoji 400 :) Mozny je ale opacny priklad ako mas ty, naco budem kupovat drahy book, ked book staci na word, excel, pingovanie ip a nastavovanie routrov a na vsetko ostatne je desktop. Keby som nemusel, notebook nemam.
|
|
Re: Chujovina.
Od: gertrudo
|
Pridané:
7.3.2016 15:42
Ja nechapem preco ludia vzdy vsetko odvodzuju zo seba, a potom aplikuju na vsetkych.
Nie, kazdy sa rozhodujeme rozne.
desktop na obycajne hranie(nehovorim o ziadnom hrani na plne detaily vsetky najnovsie hry)
http://dopice.sk/gKx
ntb porovnatelny
http://dopice.sk/gKy
ale ntb napriklad kopa ludi dostane od firmy, vacsinou dost vykonny ale bez grafiky.
Cize investicia je len do externej grafiky plus monitor, a mas to za co by si musel vyhodit 500eur.
A nehovor my ze takych ludi nie je vela.
Proste ked to bude realny standard, a bude to cenovo ok(povedzme 50 eur za ten dock a grafiku si das aku chces) tak to buducnost ma.
|
|
Re: Chujovina.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
7.3.2016 16:08
ten dock bude stat daleko viac, lebo tam bude aj zdroj. Book na ktory odkazujes je vykonnejsi a 2x drahsi na hry ako to shit hp ci si dal. Za dalsie TB sa v pc sfere nerozsiri nikdy v zivote (aj ked nikdy nehovor nikdy :) )
|
|
Re: Chujovina.
Od: gertrudo
|
Pridané:
7.3.2016 16:33
Tak mi najdi ntb s grafikou vykonnou ako ma ten desktop za lepsiu cenu.
Nehovorim ze nemal lepsi procesor, ale naco mi je lepsi procesor ked mi na nom nepojdu hry.
|
|
Re: Chujovina.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
7.3.2016 16:43
notebooky s rovnako vykonnymi VGA su daleko drahsie. nv745 ani srnky netusia co je za grafika, to bude daka OEM sracka pre HP.
|
|
Re: Chujovina.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
7.3.2016 16:55
tak som ti to nasiel, 745 ma polovicne parametre ako 750ti a ma iba ddr3 ramy. Nepouzitelna grafika, hanba HPcku!
|
|
Re: Chujovina.
Od: gertrudo
|
Pridané:
7.3.2016 17:23
Nepovedal som ze je dobra. Ale stale lepsia ako 960m v ntb.
Islo len o porovnanie cien ntb s pouzitelnou grafikou a desktop.
|
|
Re: Chujovina.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
7.3.2016 18:11
960M je zhruba na urovni 750ti, najdi si nejake testy.
|
|
Re: Chujovina.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
7.3.2016 18:16
960M ma 1,404 GFLOPS a 745 ma 793 GFlops, nauc sa pouzivat gugl.
|
|
Re: Chujovina.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
7.3.2016 18:17
jebnuti anglani aj s ich ciarkami po tisicke, takze 1404 vs 793.
|
|
Re: Chujovina.
Od: stary ujo
|
Pridané:
7.3.2016 13:40
takto, ked skladam nieco na hranie, tak najvacsia polozka je grafiky, potom monitory, nasledne az zvysok bedne, ktory je priamo zavisly na grafikach - a vsetko gtx970 a vyssie uz potrebuje minimalne desktopove i5 stvorjadro, inac grafika place.
dalej potrebujes minimalne 2x tolko pamate, ako maju grafiky. mas 8-16 GB VRAM, tak potrebujes 16-32GB ramky.
disk, ssd na system, ssd na hry, mechanicky na bordel.
dobru zvukovku s dobre vyriesenym priestorovym zvukom.
mechanicku klavesnicu a dobru mys.
a teraz sa zamysli, co z tohto ti note-/ultra-book s nejakym Y alebo U procakom nahradi!
|
|
Re: Chujovina.
Od: ...
|
Pridané:
7.3.2016 13:47
Na hranie nepotrebujes momentalne viac ako 8GB ram, takisto nepotrebujes 2SSD disky, nepotrebujes ani neviem ako brutalnu priestorovu zvukovku - aj tak verim tomu, ze vecsina hra na sluchadlach cize vyhodene peniaze a zvukovka do 50€ splni svoj ucel az az. A prave si usetril tak 250-300€. K periferiam sa nevyjadrujem, to je podla preferencii.
To tvoje riesenie nie je zle a viem si to predstavit v masine za viac ako 2k, ale pre bezneho priemerneho hraca zbytocne.
|
|
Re: Chujovina.
Od: stary ujo
|
Pridané:
7.3.2016 14:56
tiez som si myslel. ale mal som osmu. potom som vyhral som v sutazi GTX 980 Ti, a zrazu mi zacali niektore hry sekat, menovite modnuty skyrim, heroes VII a fallout 4 (coho kupa bola najvacsi omyl zivota). teraz mam 32 GB a zase vsetko dobre. momentalne apelujem na kazdeho, aby si kupil minimalne 16GB ram.
zvukovka - mam stary sound blaster titanium HD, viac mi k stastiu netreba (najlepsia vec na muziku a filmy, potom su len dac a tie su drahe jak rit), sluchatka mam starsie hd650, nepotrebujem menit. tiez odporucam na hranie sluchatka, ale na filmy a muziku je imho pohodlnejsia lepsia repro sustava...
|
|
Re: Chujovina.
Od: .....
|
Pridané:
7.3.2016 21:56
Lebo jebe s hrami iba zopár chujom. My ostatní máme PC na prácu a povinnosti.
Už len posledný kokot drbe prachy do PC kvôli hrám!!!
|
|
Re: Chujovina.
Od: ...
|
Pridané:
7.3.2016 23:11
To je tak, ked mas PC na pracu a povinnosti - a kurva ake? Nevezmes si tabletku ked si nezapnes PC? Kazdy ma iny konicek a predstav si, ze ja vyuzivam vykon v PC primarne v hrach, na pracu mam dalsie stroje. Taktiez drbem prachy do inych pre teba nepochopitelnych veci, ale to budem tazko vysvetlovat niekomu, kto okrem seba nevidi nic.
|
|
Re: Chujovina.
Od: xx.xx
|
Pridané:
8.3.2016 0:18
Ty okrem seba a nic nevidis!
|
|
Re: Chujovina.
Od: stary ujo
|
Pridané:
8.3.2016 12:48
klud, hviezdicka, koncentrujte sa na jedno miesto a dajte si trocha plynu. rajskeho, samozrejme.
kto si mina a na co si mina je jeho vec.
su to jeho prachy, ktore si on zarobil.
poviem za seba, dat mi za mesiac nejaku to stovku-dve-tri do techniky mi nenabura rozpocet, takze u seba nevidim problem.
ale su aj ludia, ktorym to rozpocet polozi na kolena.
a taki by sa v prvom rade zamysliet nad sebou, a porozmyslat, ako si zlepsit standard zivota - urcite to bude produktivnejsie ako nadavat na ludi, ktori na to uz prisli a boli dostatocne sikovni, aby sa im to aj podarilo :)
|
|
Re: Chujovina.
Od: xx.xx
|
Pridané:
8.3.2016 14:24
Rozdrbavat peniaze na hry mi zrovna ako znak sikovnosti nepripada...
|
|
Re: Chujovina.
Od: ...
|
Pridané:
8.3.2016 15:23
Tou sikovnostou myslel ziskat peniaze, aby ich mohol rozdrbat na co chce, kde chce a s kym chce. Ale viem si celkom lahko predstavit, ze pod pojomm sikovnost a peniaze si predstavis nejaku socialisticku propagandisticku dogmu, takze sa tesim na tvoj dalsi obmedzeny komentar.
|
|
Re: Chujovina.
Od: Eminem
|
Pridané:
8.3.2016 18:20
Jasne Ty tulipan...
Hlavne že si hnoj geroj.
Tvoja dogma Ta nechala zadarmo vystudovat...
|
|
Re: Chujovina.
Od: ...
|
Pridané:
8.3.2016 19:22
Zase dosli argumenty co?
|
|
Re: Chujovina.
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
9.3.2016 7:38
Ty už si daj raz pokoj. Akože neni nad Teba, pán štvrťBoh?
Čo Ťa štve, že si si jebol prachy na vzdelanie a aj tak máš hajzle doma na chodbe? :-)
|
|
Re: Chujovina.
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
7.3.2016 14:00
Trochu reality:
Predstav si, ze si kupis notebook za 350Eur s Carrizo-L (nepotrebujes diskretnu grafiku, CD/BD/DVD ROM) jeden 120GB SSD, HD LCD, 8GB RAM s vydrzou 5-6 hodin (teda primerana bateria). Alebo FHD LCD za 400Eur. Za 250Eur dokupis box externej grafiky, ktory si nechas doma a mozes sa doma hravat ako na desktope.
No notebook vazi o dalsich cca 400-600g menej a tak s nim v pohode chodis do skoly, prace (office dokumenty hlavne).
Ostatni s narocnejsimi poziadavkami si len priplatia za vykonnejsi cpu a mozno RAM.
Kto chce na notebook sliapat a hadzat ho z rebrika na zem, tak si kupi karbonovy vystuzeny za 2000E.
|
|
Re: Chujovina.
Od: predatori
|
Pridané:
7.3.2016 14:29
Ano, lebu uz len prditko Carrizo uzivi grafiku za 250 eur, co je nejaka GTX960 alebo 380. K tymto grafikam potrebujes minimalne mobilnu i5 idealne nie ultra low. A dokonca aj Uckova i5 (2core, ultralow) je o 50% vykonnejsia ako Carrizo. S tym Carrizom mozes ist tak na net a nie zivit desktopovu grafiku.
|
|
Re: Chujovina.
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
8.3.2016 11:43
Lenze toto prave riesi DX12 a Vulcan. Ze zivit grafiku nebude musiet procesor s vysokym single thread vykonom.
|
|
Re: Chujovina.
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
8.3.2016 11:46
Okrem toho, skusal si to? Ja mam A8-7600 Kaveri na 45W a HD7850 pasivnu grafiku. Hrajem uplne vsetko FULLHD na stredne az vysoke nastavenia (bez AF a AA, ktore povazujem za zbytocnost).
|
|
Re: Chujovina.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
8.3.2016 18:53
a8 7600 ma 65W TDP ;) inak za 80€ to nieje az tak zly procesor do kancelarskej zostavy... Na hry ked uz musi byt AMD tak fx6300 alebo fx8300, alebo i3/5/7 podla toho kolko si ochotny investovat.
|
|
Re: Chujovina.
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
9.3.2016 9:03
Ja mam procesor nastaveny v biose na 45W. Je totiz konfigurovatelny. Rozdiel vo vykone oproti 65W je pre mna nepozorovatelny.
A co sa tyka vykonu, tak je dostatocny na vacsinu hier. Ludia hraju na integrovanych grafikach od intelu, hraju na notebookoch do 600Eur. A tento procesor je pre nich delo. Ak maju v notebooku i5, tak len ultra-okresany.
Ako byvaly hrac CS1.5 na vyssej urovni, snad viem pochopit, co uz je herny extrem (pritom nutne potrebny) a co je dostacujuce pre bezneho cloveka.
|
|
Re: Chujovina.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
8.3.2016 18:57
btw. mam r280, co je premalovana 7950 a mal som ktomu x6 1055T co je tak odhadom +50% vykonu oproti a8_7600 a viem ako to islo ;)
|
|
Gaming NB
Od reg.: Brutal
|
Pridané:
7.3.2016 15:31
Zdravím dámy a páni,
súhlasím s názorom, kto je ultra hard core gamer nech má super natuningované PC. Ale koncepciu Gaming a NB tiež nezahadzujem. Vychádzam z vlastného príkladu. Kvôli mojej práci cestujem po celom svete. Doma sa nachádzam ozaj málo. Takže nadarmo mám doma nadupané game PC, keď ho nebudem so sebou všade vláčiť. Som ubytovaný stále v inom hoteli a niekedy aj v inom štáte atď... takže alternatíva druhého PC u mňa neprichádza do úvahy. Jediná možnosť je mať NB. A keď si človek rád zahrá nejaké tie hry, tak si prečo nekúpiť NB s GTX980. Je to pravda, že nie je až taká výkonná ako PC verzia, ale hranie na Full HD plne postačuje. Na 4K je tu zas PC.
Takže môj osobný názor je že gaming NB nie je hlúposť a rád by som prijal aj takéto riešenie na zvýšenie výkonu (ešte je to stále lepšie riešenie ako vláčiť so sebou celé PC).
|
|
Re: Gaming NB
Od reg.: Brutal
|
Pridané:
7.3.2016 15:32
Ďalej sa tu niekto trápil s cenou a rozšíriteľnosťou. NB a PC sa nedá porovnávať. Pri PC si vymením hociktorý komponent, pri NB to mám obmedzené. Maximálne čo sa dá na NB vymeniť a prienesie to nejaký herný výkon je CPU (nie vždy), RAM, HDD/SDD a GPU (keď má MXM slot). Cenu generuje trh a dopyt po týchto produktoch, ďalej cena komponentov atď... na Slovensku si to nemôže každý dovoliť (myslím na herný book napr. za 3k eur). Ale vo svete sa nájde dostatok záujemcov, pre koho to nie je problém.
Takže podľa mňa to dáva zmysel, mať na externé grafiky štandard alebo niečo podobné...
S pozdravom
|
|
Re: Gaming NB
Od: fundrak
|
Pridané:
7.3.2016 15:41
vsak sam pises, ze vela cestujes. ako by ti pomohla externa grafika?
|
|
Re: Gaming NB
Od reg.: Brutal
|
Pridané:
8.3.2016 10:54
Rád by som si niečo zahral aj mimo domova na NB nie len doma na PC :)
|
|
Re: Gaming NB
Od: fundrak
|
Pridané:
8.3.2016 13:18
takze si ochotny ten box trepat so sebou?
|
|
Re: Gaming NB
Od reg.: Brutal
|
Pridané:
8.3.2016 16:59
Ak ten box bude rozumných rozmerov a váhy, tak áno. Len aby sa mi zmestil do batožiny. Box môže ostať v hoteli a NB si zoberiem zo sebou (Logicky musí byť NB ľahší, keď nebude disponovať diskrétnou grafikou + chladením). Ale momentálne preferujem všetko vstavané do jedného NB-ku, ako ešte niečo vláčiť so sebou. Keďže súčasné riešenia typu ultrabook + krabica s ext. diskrétnou grafikou sú ešte takpovediac v plienkach.
|
|
Re: Gaming NB
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
7.3.2016 15:56
Prosím-
PC = Personal Computer
teda
NTB = PC
Desktop = PC
ale
NTB =/= Desktop
Ďakujem
|
|
Re: Gaming NB
Od reg.: Brutal
|
Pridané:
8.3.2016 10:55
Myslel som na PC ako desktop a NB ako notebbok (čiže prenosný PC/počítač). Dúfám, že teraz už v tom máš jasno :)
|
|
Prakticka vec
Od: BlazeD
|
Pridané:
7.3.2016 21:18
Takuto vec som hladal pre svoj notebook... Jedine co prislo do uvahy bolo podobne rozsirenie do ExpressCard slotu, ale napokon som to nechal tak, aj kvoli cene a kvoli otazke kompatibility...
Ale pride mi to hodne prakticke, notas chcem na prenasanie pomerne maly, ale zahrat sa obcas chcem. Mat kvoli tomu dalsi PC sa mi moc nechce, aby neprekazal doma...
|
|
Externíky
Od reg.: Trolitel
|
Pridané:
7.3.2016 23:47
Ja chcem externý procesor a RAMku!
|
|
Re: Externíky
Od: Kebab
|
Pridané:
8.3.2016 12:30
Daj si do tasky.
|