|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a načo
Od: bloody_fox
|
Pridané:
28.3.2009 13:29
tak lyšáci do teho ...
|
|
Re: a načo
Od: Ehm
|
Pridané:
28.3.2009 13:59
Skôr pandy!
|
|
Re: a načo
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
28.3.2009 14:46
mozes mi povedat ake zviera je na tomto obrazku?
http://tinyurl.com/8882r3
a)liska
b)panda
|
|
Re: a načo
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
28.3.2009 14:56
na obrazku je s najvacsou pravdepodobnostou Red Fox (liska cervena), ale v nazve je Pred Panda (panda cervena), tiez nazyvana aj firefox... A je verejne znama vec ze nazov firefox maju podla pandy a nie lysky.
|
|
Re: a načo
Od: Fireofx
|
Pridané:
28.3.2009 15:43
B) panda
Firefox je meno pandy:
upload.wikimedia.org/ wikipedia/commons/c/cf/Chengdu-firefox-d03.jpg
(bez medzery)
|
|
Re: a načo
Od: rms
|
Pridané:
28.3.2009 17:20
lol vzdy sa dobre pobavim nad tymito hadkami :D
esteze Opera ma len jeden vyznam ^^
|
|
Re: a načo
Od: J.F.K.
|
Pridané:
28.3.2009 17:45
presne tak opera ma len jeden vyznam a to "Opera = 1 %" q:-D
|
|
Re: a načo
Od: micro
|
Pridané:
28.3.2009 18:41
no to bude asi tym ze len 1% ludi ma IQ nad 130 a preto pouzivaju operu.
|
|
Re: a načo
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
28.3.2009 19:47
hmm v rusku musia mat ine mozgy
http://tinyurl.com/cqzn8v
|
|
Re: a načo
Od: dallas
|
Pridané:
28.3.2009 20:06
A na Ukraine? http://tinyurl.com/djo2z2
|
|
Re: a načo
Od: _Private
|
Pridané:
30.3.2009 8:32
http://gs.statcounter.com/ #browser-US-monthly-200903-200903-bar
(medzera pred #)
aspon vieme ako su na tom amici ;)
|
|
Re: a načo
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
28.3.2009 17:56
hmmm ma trocha spicaty nos na tu pandu skor tato liska?
http://tinyurl.com/c254ov
a dalsia vec wikipedia:
http://tinyurl.com/cwvnby
co naznacuje ze "fire" v nazve mali stale, ale obmienali koniec a je len cista nahoda ze to firefox bol aj nazov pre nejaku raritnu pandu v cine... keby zvolili "cat" alebo "lama" tak by sa to neriesilo...
este to aj nakreslia do obrazku, tak ze je jasne ze slovo panda nema absolutne ziadne spojenie s browserom aj tak kopa ludi hra mudrych a hovori faktoidy ze firefox browser ma nieco spolocne s pandou...
|
|
Re: a načo
Od: Ja...
|
Pridané:
28.3.2009 18:16
Otvor slovensku wiki, a napis Firefox...
Citujem: Firefox je anglické meno pre pandu červenú (Ailurus fulgens)
|
|
Re: a načo
Od: ___
|
Pridané:
30.3.2009 9:27
Uz je z tych zvieracich prehliadacov snad kompletne safari
|
|
Re: a načo
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
28.3.2009 18:40
keby si si pozrel na nete ako vyzera Panda cervena (aka Firefox), tak by si netresol taku blbost, ze logo nema s pandou nic spolocne.
Ano je tu plno mudrcov co hovoria "faktoidy" o pande cervenej, ale to len preto, ze je tu plno vyrivacov ako ty, co musia just tvrdit blbost, aby si robili posmech.
|
|
Re: a načo
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
28.3.2009 19:35
ak si vsimnes tak reakcie su len na mudrlantov co zacali dodrbavat beznych uzivatelov s ich studnou mudrosti ze firefox je panda.. tazko clovek zacne vyrivat "hej ludia nie ze niekto nazve firefox pandou!!"
ak by si mal lepsi postrech tak si vsimnes ze obrazok pandy cervenej tu uz bol postnuty tak je zbytocne odporucat dalsie googlenie a ako som povedal, ikona ma prilis uzky nos na to aby to bola panda ved sa pozri na tento obrazok
http://tinyurl.com/cmgvvu
|
|
Re: a načo
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
28.3.2009 20:59
mudrlant, je to panda, pise sa to na stranke mozilly http://tinyurl.com/ffname autor loga (resp. jeden zo spoluautorov, aby ma tu neukamenovali) Ian Hicks na svojom blogu pisal ze netvoril logo s liskou, ale s pandou cervenou. to su myslim dostatocne presvedcive tvrdenia.
a komu sa to stale nepaci, tak nech googli a nespamuje tu a nevyvolava flame!
|
|
Re: a načo
Od: Presne
|
Pridané:
28.3.2009 21:18
Presne! Tí, co stale tvrdia opak, ziju v oblakoch :D
|
|
Re: a načo
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
28.3.2009 22:26
mal by si si davat pozor ake argumenty hadzes, ehm tak som pogooglil a nasiel som ten blog
http://tinyurl.com/dgtmm8
-A firefox is actually a cute red panda, but it didn’t really conjure up the right imagery. The only concept I had done that I felt happy with was this, inspired by seeing a Japanese brush painting of a fox.
takze sam hovori ze bol inspirovany liskou ;) (hlavne ze velke mnozstvo ludi sa bude hadat ze je tam 100% nakreslena panda a nic ine)
tiez ked vymyslali docasne meno pre mobilnu verziu tak vymysleli dalsiu lisku a nie o iny druh pandy !!!!
ano, firefox je anglicky nazov pre cervenu pandu, ale skor si myslim ze je to vysledok nahody ako umyslu... proste si po faile s firebirdom vybrali ine zviera a to bola liska... a az neskor zistili ze cely nazov znamena aj nieco ine...
nech je ako chce ci uz to je panda, kocur, alebo liska ja pouzivam operu...
peace
|
|
Re: a načo
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
29.3.2009 14:13
pozri, je jedno co je na obrazku, je jedno co si myslis, je jedno ake mas komplexi s pandou, mozzila tvrdi ze nazov je odvodeny od pandy, takze vsetky tieto kecy su zbytocne. a na tom ako k tomu nazvu a spojitosti s pandou dospeli nezalezi, bolo to ich rozhodnutie a to plati.
a hadat sa o to ci bola skor sliepka alebo vajce nema zmysel...
|
|
OPERA
Od: marcello
|
Pridané:
28.3.2009 13:33
NIET na OPERU. Jednicka medzi webovými prehliadacmi
|
|
Re: OPERA
Od: Niet na Operu
|
Pridané:
28.3.2009 14:07
Tiez mam rad Pavarottiho :-)
|
|
Re: OPERA
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
28.3.2009 14:47
hahahahahahaaha ale som zasmial, mal by si ist robit do televizie hahahahahahahaahaha
|
|
Re: OPERA
Od: nevyhovies
|
Pridané:
28.3.2009 15:58
^niektorym ludom skratka nevyhovies...
|
|
Re: OPERA
Od: rms
|
Pridané:
28.3.2009 17:22
napriklad tym inteligentnym
|
|
Re: OPERA
Od: Rofler
|
Pridané:
28.3.2009 14:48
Ja zas rád strieľam škodnú - líštičky :-) .. Lovu zdar!
|
|
Re: OPERA
Od reg.: janc1
|
Pridané:
28.3.2009 16:47
a niektori radi strielaju takych ako si ty :)
|
|
Re: OPERA
Od: Tomas76598
|
Pridané:
28.3.2009 15:41
mozno to nie je pravda, ale moj osobny nazor je taky, ze ak by sa otvorili zdrojaky IE a Opery, tak sa tieto prehliadace prestanu minimalne na 3 mesiace pouzivat, kym sa vsetko nezaplata ... ale mozno sa mylim...
|
|
Re: OPERA
Od: semiConductor
|
Pridané:
28.3.2009 20:59
poviem ti to takto, zatial co v market share je to s tymi dvomi nejak, tak v bezpecnosti uplne naopak
|
|
Re: OPERA
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
28.3.2009 21:05
nesuhlasim, mnozstvo chyb nie je az tak zavysle na otvorenosti softwaru ako by sa na prvy pohlad mohlo zdat. k firefoxu boli zdrojove kody dostupne stale, a ako ze to je dlho co bola podpora pre ff2 ukoncena? ako dlho odkedy bol naposledy aktualizovany? a ze az teraz objavili chybu? no vidis. a verim ze to nie je posledna chyba ktora takto bude nadjena po dlhom case, a verim ze sa to netyka len FF ale vsetkych browserov (cim samozrejme ale nechcem povedat ze IE je nejak extra velmi bezpecne).
|
|
Opera rulez
Od: rms
|
Pridané:
28.3.2009 14:05
Zda sa ze implementacia vsetkeho co sa zacina na X je chybna
|
|
Re: Opera rulez
Od: ----
|
Pridané:
28.3.2009 14:13
Myslis tym aj XPcko ? :)
|
|
Re: Opera rulez
Od: ma na mysli...
|
Pridané:
28.3.2009 14:17
ma na mysli xuniL :D
|
|
Re: Opera rulez
Od: xxxxxxxxxxxxxxxx
|
Pridané:
28.3.2009 14:38
xaxaxa :)
|
|
eh...
Od: juraj_
|
Pridané:
28.3.2009 15:09
Firefox znamená Panda červená.
A Opera, že jednotka medzi prehliadačmi? Silne pochybujem. Stačí len porovnať, koľko add-onov (napríklad pre vývojárov web stránok) je k dispozícii pre Firefox a koľko pre Operu.
Sú to žabomyšie vojny, ale môj favorit je jasný :-)
|
|
Re: eh...
Od: Ja.
|
Pridané:
28.3.2009 15:51
Mne sa v opere páči addon, kde si chováš rybičky, ale niekedy keď už mám veľa rybičiek, tak padá opera z toho...
|
|
Re: eh...
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
30.3.2009 16:38
Zacina ma zaujimat, kde to pracujes? ;-D
|
|
Re: eh...
Od: vlastozasto
|
Pridané:
28.3.2009 21:00
a kolko tych addonov mas vo FX out of box? Zakladna vybava Opery je myslim bohatsia
|
|
Re: eh...
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
28.3.2009 21:08
bozeeeee, dalsi zbytocny flame...
|
|
Re: eh...
Od: anonym
|
Pridané:
28.3.2009 23:35
zas sa tu ozyvaju "experti" .... neviem, ako je to s operou .. ale firefox je robeny tak, aby sam o sebe ponukal len tu najnutnejsiu funkcnost a vsetko ostatne je riesene cez addony... a presne presne preto tak out-of-the-box neni napchanych plno addonov
|
|
Co musi byt aktivne, aby chyby fungovali?
Od: Fx307
|
Pridané:
28.3.2009 15:20
zdravim,
moc sa nevyznam v tych typoch utokov, moze mi niekto zareagovat, ci ak mam vypnuty JavaScript & Java, aj tak sa dostane na kontrolu PC pod danyum typom usera?
napr. ak je vo FF aktivne rozsirenie NoScript, AdBlock a nie je default povolene JavScript & Java.
vopred dik za reakcie.
|
|
Re: Co musi byt aktivne, aby chyby fungovali?
Od: Tomas76598
|
Pridané:
28.3.2009 15:39
no, kedze je chyba v implementacii XML resp XSLT a XUL tak vypnutie javascriptu ti nepomoze ... ano pouzivanie rozsireni ...
najjednoduchsie riesenie je stiahnut update, ktory bol vydany cca 36 hodin po odhaleni chyby (Microsoft sa moze cervenat :) )
|
|
Re: Co musi byt aktivne, aby chyby fungovali?
Od: Ja.
|
Pridané:
28.3.2009 15:52
Veľmi sa mýliš, chybu treba nechať do druhého štvrtka v mesiaci :-D
|
|
Re: Co musi byt aktivne, aby chyby fungovali?
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
28.3.2009 23:13
MS ma bugfix politiku taku, ako ma. Co uz.
Ale treba sa na to pozerat aj z druhej strany.
Od jadra IE je zavisla kopa dalsieho kodu (pocinajuc OS, automatic updates, .......) Je teda dolezite aby oprava chyby nesposobila chybu dalsiu (stava sa). Preto im to zrejme trva tak dlho. Nemyslim si, ze by trpeli nedostatkom programatorov ci testerov :-)
|
|
Re: Co musi byt aktivne, aby chyby fungovali?
Od reg.: loverman
|
Pridané:
29.3.2009 13:07
"MS ma bugfix politiku taku, ako ma. Co uz." - toto si mozu dovolit len kvoli tomu ze maju monopol, a tvoja reakcia to len dosvedcuje.
"Od jadra IE je zavisla kopa dalsieho kodu (pocinajuc OS, automatic updates, .......) Je teda dolezite aby oprava chyby nesposobila chybu dalsiu (stava sa)." - moze byt, ale v 21. storoci moze len idiot navrhnut system, kde zaplatanie chyby v jednom komponente bude trvat mesiac ...
"Preto im to zrejme trva tak dlho. Nemyslim si, ze by trpeli nedostatkom programatorov ci testerov :-)" - pri skoro 100 000 zamestnancoch, monopole, cca 20 miliardach dolarov v hotovosti a 160 miliardovej trhovej hodnote, je to len dokaz ich neschopnosti resp ich nevole, inak sa to nazvat neda.
|
|
Re: Co musi byt aktivne, aby chyby fungovali?
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
30.3.2009 16:43
Zbytocne reagovat na tvoj siahodlhy nic nevysvetlujuci prispevok.
Nevzlykaj, ze ma MS monopol. Ked pre to nic nespravis, nikdy sa to nezmeni.
Idiot v 21. storoci navrhol majoritny OS spolocne s majoritnym webovym prehliadacom. Vsetci o tom vedia hov*o, len ty v tom mas jasno, ze?
Existuju verejny popis metodiky, ako v MS opravuju bugy. Nazvat ho nevolou moze pramenit len z tvojej neznalosti. Zagoogli.
|
|
Re: Co musi byt aktivne, aby chyby fungovali?
Od: ----
|
Pridané:
28.3.2009 15:41
Tento utok zneuziva chybu v parsovani XUL a XSLT co je uplne ina technologia.
Mas XML subor s datami a XSLT je sablona pomocou, ktorej tieto data spracujes/zobrazis. V tomto procese sa nachadza chyba, ktora podstrci nekoretkne data parseru a "ponukne" moznost spustit vlastny kod.
Chranit sa proti tomu velmi neda, mozno len nejake DEP a obmedzeny uzivatelsky ucet, pripadne Firefox, ktory bezi v Sandboxie.
Prave preto je tato aktualizacia kriticka.
|
|
Re: Co musi byt aktivne, aby chyby fungovali?
Od: Fx307
|
Pridané:
28.3.2009 15:56
Diky moc obidvom za podrobne pre mna chybajuce vysvetlenia chovania danych chyb.
Pytal som sa preto, lebo v repo linuxu este nie je dana verzia FF308 a docasne som chcel chybu likvidovat nejakym rozsirenim. nejde tak nejde, no problem.
ta linux verzia ff308 nie je instalovana, chcel som z tu co mam z repo.
dik.
|
|
Re: Co musi byt aktivne, aby chyby fungovali?
Od reg.: lubos679679
|
Pridané:
28.3.2009 16:10
neviem aky mas Linux, ale v Ubuntu uz dnes rano bola aktualizacia. Skus si nechat skontrolovat dostupnost aktualizacii.
|
|
Re: Co musi byt aktivne, aby chyby fungovali?
Od: Fx307
|
Pridané:
28.3.2009 16:18
stalo sa, zatial nie je dostupna 308. vsak to zatial vyriesim noinstall verziou 308, dik za tip.
|
|
Re: Co musi byt aktivne, aby chyby fungovali?
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
28.3.2009 23:15
Kokos nechapem, za co Ti buzici dali zaporne hodnotenie prispevku. Co to sem chodi za luza?
|
|
paradna diskusia
Od: RIKK
|
Pridané:
28.3.2009 22:07
dajte aj mne minus, aj ja chcem byt "in" v diskusii :)
|
|
Ach tá depka :)
Od: kompót
|
Pridané:
29.3.2009 13:47
Tuším má dnes celé slovensko depku :)
ale ja nemám, tak si prosím zelenú farbu :)
|
|
FF- Help
Od: Eric
|
Pridané:
29.3.2009 15:06
Potrebujem poradiť na notebooku mám FF a pri odkliknutí založky mi niekedy vyskočí malé okno ako keď chcete pridať nejakú stránku do záložiek, je to otravné a nikdy mi to na pc a XP neroboilo a na Notebooku z Vistou ano v čom je problém, ale prosím rady a nie blbosti typu daj si Operu, uvítam rozumné rady. Dík
FF používam od úplneho začiatku keď vznikla, a som maximálne spokojný ale na to to som neprišiel.
|
|
Re: FF- Help
Od: skus.
|
Pridané:
29.3.2009 19:20
skus otvarat ponuku zalozky prostrednictvom klavesovej skratky ctrl+o
|
|
Re: FF- Help
Od: pardon....
|
Pridané:
29.3.2009 19:21
pardon ta skratka je lavy alt + o
|
|
FIRE FOX
Od reg.: Martin Luk
|
Pridané:
30.3.2009 7:15
FIRE FOX Ohen a liska
|