Štvrtá reklama Microsoftu už zaútočila aj na MacBook Pro
Diskusia k článku: Štvrtá reklama Microsoftu už zaútočila aj na MacBook Pro
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Re: Cena ako jedine kroterium
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
2009-05-04 15:16:27
ako vidis podla nazorov diskutujucich tu (zvacsa detiska), tak ano, cena je najdolezitejsia, nie kvalita prevedenia, trackpadu, baterie a jej vydrz, nie hmotnost, nie LED obrazovka, nie hlucnost, nie kvalitna klavesnica.
Cena a cena a cena, jedine podstatne. Sam sa divim, preco vlastne doma kazdy nezerie kazdy den spagety s morkadelou z konzervy, ked je cena tak podstatna. Ze tolko slovakov sedi v neraz drahych restauraciach alebo si dopraje kvalitny obed doma…
Co je sranda na tychto reklamach je to, ze Microsoft robi reklamu HW, ktory nerobi. Ale nerobi reklamu svojej Viste, to sa za nu tak hanbia? Asi ano… Alebo nemaju CO propagovat, pretoze Vista je len hovno zabalene v peknom celofane?
|