Skylink opäť výrazne zdražuje servisný poplatok, už je viac ako 2-násobný
Diskusia k článku: Skylink opäť výrazne zdražuje servisný poplatok, už je viac ako 2-násobný
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Re: Typická Slovač
Od: Hmm
|
Pridané:
2016-02-23 10:27:36
Slováci sú národ pohodlný, baví ich pohundrať si v krčme, ale nič viac sa im nechce. Lebo tu nejde ani tak o žalobu, ale už len z princípu prestať využívať ich služby. Aj tak všetci vedia, bez ohľadu na to, že majú sídlo v Luxembursku, kto ich vlastní a ešte plus takýto prístup k zákazníkom, nikdy by som Skylink nepoužíval. Ak by som chcel zahraničné programy, tak jednoznačne cardsharing, môžem okakať celý skylink a pod.
Keby nemajú zákazníkov tak by skončili resp. museli dať znova zákaldný balíček zadarmo. Pretože toto je iba o chamtivosti nového vlastníka, pôvodne im stačilo zarábať na to, že OK máme tu státisíce zákazníkov zo základom zadara, ale kopec z nich si platili za rôzne balíčky, teraz z chamtivosti chcú ryžovať na všetkých, aj keď sľubovali navždy zadarmo. To je také svinstvo, že ukončím to len tým, že nech sa to každému jednému z tých čo na tom zarobili, teda vlastníkom firmy niekoľkonásobne vráti.
|