Pokuta za používanie mobilu pri šoférovaní sa zdvojnásobí
Diskusia k článku: Pokuta za používanie mobilu pri šoférovaní sa zdvojnásobí
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Re: druhyyy
Od: ...
|
Pridané:
2019-01-07 17:19:52
A v com to nie je pohodlne? Mas auto, kde zabrzdis - zastavis auto a stojis. Auto do sekundy zhasne motor, zatiahne parkovacku a mozes pustit pedal. Nastartuje az vtedy, ked stlacis plynovy pedal, uvolni parkovacku a ides - to je ten pripad, kedy ti automat nesvieti do oci. Tusim by to malo fungovat aj pri vypnutom S&S. LENZE mozes mat auto, ktore pri zastaveni vypne motor a musis stat na brzde, lebo ako nahle povolis brzdovy pedal auto startuje a zacina sa pohynat - lebo D. Takze nic ine ako stat na brzde ti neostava ak nechces vyradovat do N (cim sa napriklad nevypne motor), pricom auto moze vyzadovat pri zmene rezimu zatlacit na brzdu - co znovu len zdrzuje ked uz sa mas hybat a ty este musis preradit ako ten co ma fofrklacek. Co je ale pre majitela automatu najpodstatnejsie - moralisti, ktorym to tak strasne vadi, mu pri posranej prevodovke nebudu kompenzovat opravu, pretoze automatu neustale preradovanie vadi a znizuje jeho zivotnost.
|