Významný operátor vystúpil proti zakázu preskakovania reklamy v TV archívoch
Diskusia k článku: Významný operátor vystúpil proti zakázu preskakovania reklamy v TV archívoch
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Re: vyradiť či nevyradiť?
Od: GážduI'o
|
Pridané:
2023-12-14 06:32:09
No priekazne nefunguje, možno na 10% - 20% ľudí. Potraviny nepredáva značka a keby reklama aj mala úspech, u mňa napríklad zott kerý som kúpil len raz, raz v živote, väčší humus som od vtedy do úst nikdy nedal, ty áno? A keď na tu značku z času na čas dajú reklamu, ironicky sa smejem nad chudákmi ktorí zažijú to samé, taktiež pritom pomyslím na chudákov čo nemajú chuť. bunky rozoznať sračky od kvality. Predstav si že tým niekto decko dopuje od mala, to už mi je ale ľúto no čo už. Rovnako s elektronikou. Ľudia si skôr prečítajú recenzie komunity než aby investovali do niečoho čo prezentuje jóžin z bážin v telke každých 20 minút. Aj tých max. 20% naivných raz cúvne a ak nie, tak nech sa riadia telkou, ako napr. ty, keďže tomu evidentne rozumieš a na akvizície malých firiem gigantickými korps ani nepomyslíš. Asi preto si môžu dovoliť air time reklamy tých pár chobotníc, aj tak zarobia, len nie vďaka ňreklám.
|