neprihlásený Štvrtok, 27. apríla 2017, dnes má meniny Jaroslav   DonaskaKvetov.sk - donáška kvetov v SR a zahraničí Pošli kvety
Skúšky na vodičák budú po novom zahŕňať jazdu podľa navigácie

Značky: navigáciaVeľká Britániazaujímavosti

DSL.sk, 15.4.2017
       


S čoraz častejším trendom integrovania moderných digitálnych technológií a internetovej konektivity do najnovších modelov automobilov sa v prvých krajinách menia aj kritéria a testy pre získanie vodičského oprávnenia.

Konkrétne vo Veľkej Británii sa zavádza nová podoba testu, ktorý bude po novom zahŕňať jazdu podľa satelitnej navigácie.

Dnes o tom informovala organizácia DVSA, Driver and Vehicle Standards Agency, spadajúca pod ministerstvo dopravy a majúca na starosti podobu testov.

V krajine bola v rámci pilotného testu jazda podľa navigácie súčasťou testovania vo viacerých mestách od apríla 2015, teraz sa zavádza celosplošne.

Podľa navigácie pôjdu vodiči pri 20-minútovej samostatnej jazde, navigáciu im nastaví skúšajúci. Nie je jasné aké presne kritériá budú posudzované ohľadne zvládania jazdy podľa navigácie, keď podľa oznámenia jazda nesprávnym smerom nebude považovaná za chybu. Cieľom testu jazdy podľa navigácie je v každom prípade podľa oznámenia vodičov naučiť jazdiť podľa navigácie bezpečne.

Jazda podľa navigácie bude súčasťou testov u štyroch pätín vodičov, pätina bude musieť jazdiť podľa informatívnych smerových značiek. Čo je dôvodom, prečo nebudú všetci vodiči skúšaní z oboch spôsobov navigácie a či je dôvodom technické vybavenie vozidiel nie je jasné.

Navigácia je v súčasnosti už bežnou výbavou vozidiel, ďalší vodiči jazdia podľa navigácie v ich mobilných zariadeniach. Celkovo podľa DVSA používa dnes navigáciu 52% vodičov.

Nie všetci vodiči ale používajú navigáciu správnym a zodpovedným spôsobom a opakovane sa vyskytujú incidenty, pri ktorých vodiči poslúchnu podozrivé chybné inštrukcie navigácie a skončia v problematických situáciách. V Británii napríklad v minulosti skončili vodiči na útese alebo so zaseknutým kamiónom v úzkej uličke.

Nová podoba testov vstúpi do platnosti 4. decembra tohto roku. Obsahuje aj ďalšie zmeny, napríklad cúvanie za roh bolo nahradené testom rozličných spôsobov parkovanie zahŕňajúcich cúvanie a pribudlo skúšanie z ovládania rozličných nových technológií pre zvyšovanie bezpečnosti.


       
      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Netypický krok, softvér výrazne zníži svoju verziu
Zákazník sa sťažuje na podobu FUP u DSL u Orange, oprávnene
Na Európe nakoniec možno pristaneme, v spoločnej misii NASA a ESA
Orange spustil veľké dátové 4G balíky so 60 až 400 GB
V Samsung TV ďalšia bezpečnostná chyba, firma opäť konala kontroverzne a odmietla ju opraviť
Posledný diel Hviezdnych vojen o pol roka skôr ako sa čakalo
Pozor, útok trvalo ničí IP kamery a ďalšie zariadenia. Údajne už zničil 2 milióny
SSD pre PC z 3D XPoint s veľmi nádejným reálnym výkonom
Samsung Galaxy S8 má častý problém s načervenalým displejom, reakcia firmy opäť nedostatočná
Tesla zdvojnásobí počet rýchlonabíjacích staníc, aj na Slovensku


Diskusia:
                               
 

Kamionisti ano, to chapem ze maju problem, aj ked je to casto ich vlastny problem ze si neuvodomuju ze maju kamion a nie auto.
Ten zvysok co skoncil kade tade, no neviem ako ich jazda podla navigacie nauci neverit instrukciam navigacie? To akoze im do tej navigacie daju naschval nejake chybne instrukcie? Lebo inak to nijako nepomoze. Mimochodom verim to ze navigacie nesposobuju ani zdaleka tolko problemov ako obycajna nepozornost.
Proste riesia kraviny aby uradnici ospravedlnili svoju existenciu a vysoke platy.
Odpovedať Známka: 7.7 Hodnotiť:
 

Na druhu stranu to vyzera, ze ich uradnici sa snazia, aby testy mali hlavu a patu. Nie ako u nas, kde ti za chrbtom sedi policajt, buzeruje a silou-mocou sa ta snazi nachytat na nejakej znacke... A potom pride trubka s vystrihom a ani na jazdu nemusi ist.
Odpovedať Známka: 1.8 Hodnotiť:
 

Nejakú jazdu snáď musí ísť.
Odpovedať Známka: 9.3 Hodnotiť:
 

Musi. Podla toho na aku skupinu si robi vodicak.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Netrep, toto co pises sa robilo pred 20-40 rokmi aj to asi len vynimocne. Dnes ti ziadny skusobny policajt neda svoj podpis na absolvovanie skusky na VP ked neovladas pravidla premavky alebo nevies ovladat vozidlo.
Odpovedať Známka: -5.4 Hodnotiť:
 

By si sa divil. Ja sa ti ale nedivim, zas si len dalsi mimo reality.
Odpovedať Známka: 4.5 Hodnotiť:
 

Ja sa cudujem vsetkym ktori konvertuju osobne skusenosti do vseobecnej roviny.
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Ja sa divim vsetkym, ktori konvertuju osobne skusenosti tiez
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ja sa divim tiez. V doprave je jednoducho vidiet, ze tam su vodici co iba tocia volantom a vsetko ostatne je mimo nich a situaciu riesia vodici naokolo. To je dokaz, ze policajti pustaju na cesty kohokolvek. Resp zalezi iba od integrity daneho policajta.
Tiez je to dokaz, ze uroven nasho skolstva je zalostna. Niektore veci sa jednoducho za kratky kurz v autoskole naucit nedaju. Napr zaklady fyziky, sustrede ie sa na vec ktoru robim viac ako 10 sekund, rozmyslania s dosledkami, schopnost sa prisposobit, vediet odhadnut rychlost, vzdialenost, rozmery. A dalsie veci co sposobuju problemy pri plynulosti a bezpecnosti dopravy.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

To by si potom musel do autoskoly chodit 10 rokov aby si sa naucil premyslat, dosledky, odhady atd, autoskola je predovsetkym o tom ze sa ucis pravidla cestnej premavky a znacky a precvicit si jazdu autom. Na druhu stranu kto je ako zodpovedny je mimo rozsahu autoskoly.
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

potvrdzujes co pisem. Autoskola na to naozaj nie je urcena. Kym sa do nej dostanes vsak kazdy absolvuje niekolko stupnou predskolskej a skolskej dochadzky. Tam uz tych 10 rokov je. A este aj nejakych par rokov k tomu.
Nanestastie mam dojem, ze "system" (zodpovedny uradnici) sa spoliehaju na neschopnych vodicov na ceste aby mohli vyberat jednoducho pokuty. Kazdy nieco porusi. Neschopny a nervozny a rezignovany vodici este o nieco viac.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

V tomto smere neviem co by sa malo ucit v skole aby boli soferi lepsi, odhady vzdialenosti, predvidanie situacii, zrucnost riadenia auta atd sa inak ako soferovanim nenaucis, no a tie pravidla premavky sa ucis prave v autoskole, cize je to cele ozaj o tom ze to co sa v autoskole ucia musi stacit na start kazdemu. Ale zase nejak tragicky by som to nevidel, pozri sa za velku mlaku, vodicak davaju uz od 16 rokov a mozes riadit vozidla az do hmotnosti 11 ton, autoskoly zo zakona povinne niesu, moze ta tam ucit kamarat, surodenec, rodic...atd hocikto kto uz VP ma, autocvicisko a kuzele vacsinou vobec nerobia, cize si predstav ze zakon umoznuje deckam v 2. rocniku na strednej skole riadit nakladiaky len o cosi mensie ako kamiony s podstatne slabsim vycvikom ako je to u nas, myslim ze tu je to celkom v pohode.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Za velkou mlakou maju vzdialenosti ako u nas z Ba do TN. To je asi najvacsi dovod na to vsetko.
Nesuhlasim. Vsetky zrucnosti ktore menujes su potrebne pocas soferovania auta. Ale uz aj pri blbej chodzi na chodniku. Alebo co taky bicykel a decko, to tieto zrucnosti tiez nepotrebuje? Alebo ked dostanes na brigade za ulohu naplnit regal. Alebo vsetci co chcu ist na nieco odborne si pockaju na autoskolu a az potom idu na stavarinu napriklad?
Vsetky tieto zrucnosti su pre cloveka potrebne ovela skor ako vobec mozes dat prihlasku do autoskoly.
Bod dva. Ked uz sa to maju ucit tak vyhradne v autoskole na oznacenom vozidle. V ziadnom pripade na cestach v nezonacenych vozidlach. Tento stav tu mame teraz a vysledky vidime.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Soferovanie je uplne diametralne odlisna vec. Je to pre cloveka uplne iny svet(pre zeny ani nehovorim).
U nas su autoskoly na to aby si spravil skusky, nie aby ta naucili soferovat.
Je to prilis malo hodin aby ta naozaj naucili soferovat.
Uplne zrusit konstrukciu. To je zbytocne zabity cas.

Velky problem su aj sviatocny vodici, ktory hoci maju vodicak dlho, maju malu prax. Co s takymi vodicmi?
Odpovedať Hodnotiť:
 

U nas sa vycvik jazdi len v autoskole, neoznacene vycvikove vozidla u nas nemame, hovoril som o situacii v Amerike.
Co sa tyka zrucnosti, poviem ti pravdu, ano potrebujes ich ale nie az tak. Porovnavat bicyklovanie a chodzu so soferovanim je absurdne, chodenie alebo bicyklovanie robi kazdy od utleho veku cize kym sa clovek stane vodicom uz nejaky ten odhad proste ma.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ok. Cize vlastne nemas tucha co sa deje v reali. Alebo tak aspon posobis. Uz som vela vodicov doucoval ako jazdit potom ako spravili skusky a dostali VP. Na mojom sukromnom neoznacenom vozidle. A to este mozeme byt radi, ze som tam sedel s nimi. Vela novych vodicov nema take stastie. Sedi vedla nich niekto neskuseny alebo vobec nikto a ucia sa v premavke.

Ma, ale nedostatocny pre vedenie motoroveho vozidla v dnesnych podmienkach na cestach. Taky vodic nevie nikoho predbehnut, nevie dodrzat odstup, nevie sa zaradit z vedlajsej, nevie ako rychlo sa k niekomu blizi alebo ako rychlo sa k nemu blizia. To vsetko sposobuje neplynulost a nervozitu na cestach. A potom niekto urobi kravinu. Preco riesit nasledky? Zakazovat napr predbiehanie na prehladnych usekoch kde sa predbieha roky.Preco nestiahnut z obehu ludi ktori na to jednoducho nemaju? Problem je sav verejnej dopravy.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

A ty si zacinal ako? Si sadol raz do auta a si vsetko vedel? Alebo si sa od troch rokov pripravoval nejak nato ze raz budes vodic tak musis mat uz nacvicene odhady? Trepes somariny. Suhlasim s tym ze je ta premavka velmi husta a nepredvidatelna a nie je to vhodne pre kazdeho, myslim ale ze pre vacsinu ludi to je zvladnutelne a casom sa naucia, vyhradu by som mal skor voci tym mega skusenym soferom ktori nedaruju nic a nikomu su protivni a nikto sa ich uber-skillu nevyrovna, nebyt takychto curakov, tak aj ti ktorym to ide horsie by mozno nemali problem pretoze by sa nemuseli obavat ze ich dakto za daco len tak zjebe alebo vytrubi za kazdu kokotinu.
A vec druha, aj ked si skuseny dlhorocny komercny vodic s praxou aj ty sa raz za cas dojebes, je to tak a to nemas ako popriet bohuzial.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Integrita (celistvost) policajta... Naozaj vtipne slovne spojenie, znie tak trochu ako oxymoron. Ved kolko z nich vstupilo do "klubu" prave kvoli vlastnej nekompletnosti? Vynimkam samozrejme cest.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Že vedieť odhadnúť rozmery :D Ako to majú ženy vedieť, keď im stále všetci tlačia že toto ____________________ je 20cm?! :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

Netrepe. Je to tak. Stale plati cim vacsi vystrih /a prsia/ tym menej hladi policajt na dodrziavanie pravidiel cestnej premavky pri skuskach.
Odpovedať Hodnotiť:
 

neplati. Somnou robila vodicak najkrajsia baba na svete a neurobila hned jazdy na parkovisku, k testom ju rovno ani nepustil.
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

Tak to ju priekazne oslnil intelekt alebo charizma. Tiez kvoli tomu na niektore prispevky nereagujem.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Chcel to asi napisat opacne, nepustili ju na jazdu lebo nespravila test, najprv sa pise test a ked ho spravis ides na kuzele, potom na jazdu v premavke.
Odpovedať Hodnotiť:
 

najprv sa jazdi na parkovisku, kde ukazes priecne, pozdlzne pakovanie, jazdu medzi kuzelmi a cuvanie do garaze. Potom pises test a potom ides na jazdu do premavky.
Odpovedať Hodnotiť:
 

No vidíš a u nás sú to testy, cvičisko a jazda.
Odpovedať Hodnotiť:
 

A u nás boli testy a vodičák.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ok, mozno si to zle pamatam, kazdopadne nespravila jazdy na parkovisku, tak ju nepustili ani dalej. Pointa bola, ze " Stale plati cim vacsi vystrih /a prsia/ tym menej hladi policajt na dodrziavanie pravidiel cestnej premavky pri skuskach. " neplati.
Odpovedať Hodnotiť:
 

No dobre, tak u tohto konkrétneho policajta to platí - budeš zovšeobecňovať a dáš ruku do ohňa aj za všetkých ostatných? Ja rozhodne nie. Vidím čo všetko sa deje dennodenne v premávke a niektorí z tých čo majú vodičák, by nemali mať dokonca ani občiansky preukaz.
Odpovedať Hodnotiť:
 

minule bola jedna pani na hlavnej, ja som stal na stopke, dokonca isla z mojej pravej strany a pustala ma... Ale radsej nech zastane ked si nieje ista ako do niekoho napalit...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nas policajt tiež nehľadel na výstrihy ale na vedomosti a zručnosť. Polovica nespravila.
Odpovedať Hodnotiť:
 

" Stale plati cim vacsi vystrih /a prsia/ tym menej hladi policajt na dodrziavanie pravidiel cestnej premavky pri skuskach. " neplati.

cisto matematicky plati, policajt sice hladel na dodrziavanie pravidiel minimalne, ale baba mohla byt fakt hrozna.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Neviem ci to takto bolo niekedy v zakone vobec, teraz je to ale takto:
Zákon č. 8/2009 Z. z.
§ 80 (6) Skúška z odbornej spôsobilosti sa vždy začína skúškou z predpisov o cestnej premávke podľa § 79 ods. 2 písm. a). Ak žiadateľ na tejto skúške neprospeje, nemôže pokračovať v ďalších častiach skúšky z odbornej spôsobilosti. Ak žiadateľ pri skúške podľa § 79 ods. 2 písm. c) neprospeje na autocvičisku, nemôže pokračovať v skúške v cestnej premávke.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

To sotva. Test pises ako prvy. Neviem si predstavit policajta, ktory by dovolil najprv cvicisko, az potom test. Test sluzi ako sito.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Somarina, najskor sa robia testy, potom jazda.
Odpovedať Hodnotiť:
 

^^moc silne tvrdenie,
*najkrajšia na svete" ? ;Dlůl ukáž! :p

Odpovedať Hodnotiť:
 

Neviem, ja som robil vodičák v Januári. Brutálne pekná žena (asi 35 r.) čo robila jazdu predo mnou nespravila, lebo chodci ktorých púšťala na prechode ešte neboli na chodníku a ona už išla ďalej (asi pol metra - meter od nich). Ja keď som šiel jazdu tak ten policajt len telefonoval manželke že čo robí a tak a inštruktor sa ho 3x musel pýtať či mám na najbližšej križovatke odbočiť doprava alebo ísť rovno. Potom boli baby mladšie odo mňa (18 - 22) a tie tiež spravili.

K iným otázkam, skúška prebiehala štandard - test, cvičisko (parkovanie medzi kužeľkami) a jazda. Pred cvičiskom nám ale policajt dal ešte otázku ohľadom údržby vozidla, ak si nevedel odpovedať tak čau, príď nabudúce a ak si vedel, tak si mohol ísť na cvičisko.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Presne v tomto poradi aj s otazkou ohľadom udrzby sme to mali aj my. Správna odpoveď bola aj mam brata co mi to spraví alebo z pamati tel. číslo na odtahovku.
Odpovedať Hodnotiť:
 

niekedy medzi po roku 2008 - moja jazda spocivala v asi 5km useku. nemal ziadne reci. pred autoskolou som volant nedrzal. po 250tisic km som si zopar veci o volante uvedomil. ale to sem asi nepatri...
Odpovedať Hodnotiť:
 

joa test som mal na 100% tusim, ale 1-2 som s tipol, resp logicky nejak tipol. ci urobili vsetci, to neznam.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mňa ani tak netrápia ceckaté baby ale ako je možné, že VP urobí cigán, ktorý nevie čítať !!!

Odpovedať Hodnotiť:
 

si v zivote nerobil v statnej/verejnej sprave ked hovoris o vysokych platoch, vsak? :D
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

V UK maju uradnici nizke platy? A hovorim o tich co toto pretlacili cize nejaky sefko uradu ktory si za toto este da odmeny neboj.
A ak hovoris o nasich uradnikoch tak sice nemaju vysoke platy ale tlacenka je tam aj tak velka, preco asi?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

tlacenka?
mam ti dat zoznam osob, ktore vyhodili s okamzitou platnostou po 25ROKOCH z dovodu nadbytocnosti?
rozumej - chcu tam dosadit vlastnych stranikov, a to je obycajna REFERENTSKA pozicia (ale 25 ROCNE SKUSENOSTI)
tento stat, je v riti.
toto v spravach nedavaju.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

25 ROCNE SKUSENOSTI v stagnácii odmenu priekazne zasluhujú.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

Nechapem, co je zle ked clovek robi na tom istom mieste 25 rokov? Pre vacsinu ludi je "praca" aj tak iba prijem a vo volnom case robia uplne nieco ine, co ich tesi.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Viem pochopit, ked niekto robi velmi dobre platenu robotu aj ked ho netesi. Ale robit mizerne platenu robotu a este bez potechy, to je tragedia.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Nejde tak ani o plat alebo to ci je tam nejaka potecha, pristup istej casti zamestnanych ludi k praci je mizivy a otrasny, robit presne od 8:00 do 16:00 ani o sekundu viac, urobit co najmenej, vsetko co sa da hodit na niekoho ineho, robit len tak aby ich nevyhodili, neochotu z nich citis na kilometer, kadejake arogantne a prizivnicke povahy, to je tragedia, maju ale len jedno stastie - svoje konanie si neuvedomuju, povazuju to za samozrejmost.
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

skusenost mam taku ze tetuska znechutene za*ebala JA UZ CHCEM IST DOMOV!

v kancli o cca 14.00.
negativna energia z nej vyzarovala v radiuse 30metrov t.j. kupola s priemerom 30m cele dve poschodia nad aj pod nou..
ach jo.
tetusky ze.

Odpovedať Hodnotiť:
 

Tetuska by mi mohla ist robit wifi router ked z nej ide taky silny signal.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

moj dedo robi uz 28 rokov tu istu robotu, viacmenej za minimalku, ale bavi ho to. nie uradnik, ale fyzicky. doma by neobsedel. su ludia co robia to site 45 rokov a nestazuju si.
ked dosli servisanti (akesi niekolko sto kW masiny trebalo osetrit), tak to flakali - cize rocne skusenosti = skills a svedomitost, pokial to cloveka bavi.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Vsak si to len potvrdil. Zamestnanie na ktore je tlacenka. Inak by tie tvoje tetusky nevyhodili nie?
Odpovedať Hodnotiť:
 

V UK ma na ich pomery momentalne nizky plat takmer kazdy, tam sa kriza prejavila horsie ako je tomu na kontinente.
Odpovedať Hodnotiť:
 

navigacia mazdy ide takto:
pokial je nejaka trasa o 1 meter kratsia, posle ta tam, bez ohladu na to, ze ides cez polnu cestu. NEDA sa to inak nastasvit.
alebo kedze mazda nema aktualizacie, a oni uzavru cestu (zeleznicne priecetie), tak si nadides 30km len tak aby sa nechumelilo.
jednoducho, navigacia OK, pokial je dobra (mna skalmal casto aj garmin, aj google mapy), ale tak vzdy ma to sklamalo na slovensku.
inak su to nervy a benzin navyse.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Navigacia je dobra vec do istej miery, aj ked idem podla navky, stale citam aj znacky ak je nesulad s navigaciou, idem podla znaciek.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ze "stale citam aj znacky"

Ty mas citat miestne znacky stale a riadit sa podla nich, nie podla navky. Byt fizel, za toto ti naparim pokutu. Miestne znacky su schvalene dopravnym uradom ci kym, znacky v navke niekto obkreslil, dokreslil, sukromna tretia strana.

Je bezne nielen na SK ze jazdim s cerstvo aktualizovanou navigaciou, ziadna slupka ale Garmin do auta a rozpory medzi tym co vidim na ceste a na displeji su caste...
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Tymi znackami som myslel tie vonku, neviem odkial si zobral toto co si napisal, vacsina navigacii(mam sygic) ti nezobeazuje na displeji ziadne znacky.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Napriklad rychlostne limity mi pekne ukazuje na displeji. Alebo uzavrete cesty. Atd
Odpovedať Hodnotiť:
 

Čáute chaloši! A ktorú navku apku máte najradšej?
Odpovedať Hodnotiť:
 

byt fizel, pokutu mi nenaparis, lebo mnoho malych turistickych destinacii na SR ani nei su oznacene, cize znacky nie su, cize nie je co sledovat.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Navigácia je super, až po najbližšiu kompletne rozkopanú cestu. Obzvlášť v centre Budapešti. Potom je už užitočnejší kompas a mapa.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Kamionisti sa casto dostanu do pruseru:
a) Ked im na dispecingu namiesto adresy prevadzky daju adresu sidla firmy, kde maju tovar vylozit. Bohuzial aj v dobe pocitacov uplne bezna chyba. Kolko krat vidim kamiony tocit sa po sirsom centre mesta, kde nemaju co hladat. Nie je robota vodica sediet pri kompe a pozerat na mape, ci na danej adrese je mozne kamion nalozit/vylozit. To ma riesit dispecing.

b) Ak uz jazdia podla navigacie, tak maju chybne mapy. Mapy valnej vacsiny navigacii su chybne v uplne elementarnych zalezitostiach ako neexistujuce cesty, zle oznacena uprava (jednosmerky, ...) a podobne. Takze nemozno ocakavat, ze budu presnejsie pri oznaceni vyskovych sirkovych dlzkovy a hmotnostnych limitov.
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Ani dispečing nemusí byť vždy na vine, niekedy ani dodávatelia nevedia, kde sa u nich vlastne nakladá. Raz som dostal odpoveď "Senec", viac tetuška nevedela a pár hodín jej trvalo zistiť si kde majú vlastne sklad. Na objednávky samozrejme doteraz píše ako miesto nakládky len Senec.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Janka si posiela mapu cez WiFi do velkeho kanclu priamo do tlačiarne ;) ( ja som to uz tak spravil ras )
Odpovedať Hodnotiť:
 

Apple ma taku skvelu navigaciu, ktora ta navedie uplne inde ako treba, aj preto ju nahradili navigaciou od Googlu
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mam Sygic Truck + najnovsie mapy a bezne ma chcela drbat do zakazov pre nakl auta. Inak dobra nav., ale sofer kamionu sa srackam aj tak nikdy nevyhne.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Sygic nikdy nebola dobra navigacia. Slovenska navigacia ktora ta posle o 2km dalej ako je jedna z nafrekventovanejsich ulic v bratislave tak to uz je fail jak vysity.
A cesta z nemecka je cez Sygic o 150km dlhsia ako u konkurencnych navigacii???
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

Ta mozno zalezi aky typ trasy mas nastaveny. Ale tipujem ze si v nastaveniach planovania trasy este ani nebol
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Neviem co si tam postukal za nastavenia ale mne sigic failnul len raz a to bolo na zaklade starej mapy, na krizovatke bola moznost odbocit vlavo, on ju nemal(neaktualizovana mapa) tak ma poslal o blok pred tym doprava aby som sa tam vytocil a presiel krizovatkou priamo. Ked som si nastavil prejst cez urcite body, tak tade presiel, ked som si nastavil najrychlejsiu trasu tak ju nasiel, ked som chcel najkratsiu tak ju nasiel a pod. Na to ze je to free appka aj do telefonu, tak je to uplne lahoda taka navigacia
Odpovedať Hodnotiť:
 

Je to zadarmo? Co sa pamatam tak sygic mapy boli platene.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ked som si to instaloval ja, snad tri roky dozadu, tak som si od nich priamo mohol stiahnut free snad vsetky mapy
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak to je cudne lebo ja som tiez asi 3 roky dozadu toto riesil stiahol som si apku a ziadalo to zaplatit 30 eur za EU mapy.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ja som platil tusim 20€ za sygic voucher edition. Potom som raz siel do budapesti na letisko a ta pica ma ponosila po pol meste namiesto aby to pekne obisiel po dialnici. Presiel som na Here, su zadarmo a na letisko do budapesti idu po dilanici.
Odpovedať Hodnotiť:
 

este raz sme sli do ziliny. Tam sme prisli OK, spet sme sa rozhodli ist cez Hlohovec. Tak dam ze cez hlohovec. Potial OK, ale sygic sa rozhodol, zeja musim ist do centra, nevadi, ze velka tabula Nitra bola rovno. Este z Nitry ma to otacalo naspet do hlohovca, musel som zastat a naprogramovat cestu znova. Jak u kokotov na dvore.
Odpovedať Hodnotiť:
 

neviem co sa rozplyvas. sygic som pouzival davno, nepamatam ako to tam specialisti z BA poriesili. ale co som mal par navigacii, tak ked odbocis z trasy, mala by to prepocitat a pokracovat normalne dalej. ak je teda k dispozicii ina trasa, alebo odbocky
Odpovedať Hodnotiť:
 

Sygic mi prisiel dost presny, ale ako som uz pisal, treba sledovat znacky(tie co su vonku) navka sa moze pomylit, na hocijake letisko mas dost znaciek dopredu aby si videl cez ktory vyjazd sa tam dostanes, ak je pri vychode z dialnice uvedene ze tam je vyjazd na letisko, tak inde uz asi iny (pre tvoj smer) nebude.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ja som uz pochodil aj s nokia navigaciou, uz neviem ako sa volala, takze teraz uz chodim na cudzie miesta len podla navigacie, na zname miesta len podla znaciek. Nieje dobre to miesat. Sygic som vyebal do p*ce ked som sa vracal z toho letiska a namiesto peknej dialnice som obchadzal tabulu "hungaroring dolava 1km".
Odpovedať Hodnotiť:
 

Volalo sa to OVI Maps tusim.

btw: dobra rada nad zlato: citaj tie znacky aj tak
Odpovedať Hodnotiť:
 

asi tam bol nejaky checkpoint, treba zobrat body.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Sygic je jedna z najhorších najpredávanejších navigácií... Vyhľadávanie je úplná tragédia, zaseknutý UX v roku 2005. Čudujem sa, že je v zisku celá firma.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ako navigacia je ok, aplikacia je na nic po update UI od konca roku 2014(mam mobil s x86 CPU a proste apka odvtedy uz nikdy nefungovala) tak som pouzival mapfactor alebo be-on-road, no sygic mal urcite krajsie mapy aj instrukcie. Asi o rok neskor presiel na rovnake UI aj be-on-road a prestal mi fungovat tiez.
Odpovedať Hodnotiť:
 

https://www.youtube.com/watch?v=VprQ0eFoxM0
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

a aj tak sa najdu dreva ktore to nedaju na prvy, ani na druhy pokus.
Odpovedať Hodnotiť:
 

https://goo.gl/A1Uknh
Odpovedať Hodnotiť:
 

NAVILOBBY
tlaci
a tlaci
a tlaci..
velmo mocne tlaci a tlaci.

este stale tlaci.
:D

Odpovedať Hodnotiť:
 

ajéje, aha kdo má dnes meniny! :p
Danka! :o :love: :x

(posielame veeélkú kyticu,koňak & toblerone, a velkú čoko do ješte večšího kanclů!
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár