neprihlásený Piatok, 20. októbra 2017, dnes má meniny Vendelín   DonaskaKvetov.sk - donáška kvetov v SR a zahraničí Pošli kvety
Heuréke jedna provokatívna reklama prešla, druhá nie. 4ke prešla propagácia antiroamingu

Značky: reklamaSlovensko

DSL.sk, 6.10.2017


Internetový porovnávač cien Heuréka v posledných týždňoch relatívne rozvíril typický stav nudných a konzervatívnych reklám v slovenských televíziách dvomi kontroverznými reklamami, v ktorých prezentuje ako veľkú výhodu porovnávača užívateľské recenzie respektíve hodnotenia.

Podľa rozhodnutia Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu jedna z reklám porušuje kódex reklamy, sťažnosti na druhú odmietla.

Heuréka

Reklamy Heuréky majú evidentne propagovať hodnotenie jednotlivých produktov a nie celých eshopov, pričom tieto recenzie v súčasnosti minimálne v oblasti IT produktov často zaostávajú za recenziami u niektorých veľkých predajcov.

Heuréka v každom prípade na ich vyzdvihnutie použila reklamy, kde ľudia hodnotia krásu bábätka s vadou očí a uší a sexuálny výkon muža.

Sťažovateľ považoval reklamu s bábätkom za nemorálnu. AK RPR dala sťažnosti za pravdu a podľa jej rozhodnutia reklama porušuje ustanovenia kódexu reklamy o slušnosti.


Reklama Heuréky s hodnotením bábätka (video: Heuréka)



"AK RPR akceptuje tvrdenie zadávateľa, že reklama využíva humor a reklamné zveličenie, avšak zároveň má za to, že scéna, v ktorej protagonisti reklamy doslova opisom a percentuálne hodnotia dieťa, v kontexte zobrazenia dieťaťa, ktoré má očnú vadu je neprimeraná. Takéto zobrazenie dieťaťa nie je možné považovať za slušné v kontexte objektu reklamy ľudskej bytosti ako aj citlivosti dotknutých skupín spotrebiteľov, rodičov, ktorí riešia zdravotný handicap dieťatka," uvádza RPR v oznámení.

Reklama podľa AK RPR naopak pôsobí urážlivo a ponižujúco.


Reklama Heuréky s hodnotením sexuálneho výkonu (video: Heuréka)



Na druhú reklamu, v ktorej žena hodnotí sexuálny výkon muža, prišli dve sťažnosti. Tie sa sťažovali, že reklama nie je vhodná pre deti a mládež, že zachytáva sexuálny akt a jedna, že reklama degraduje intímny styk na predmet recenzie.

AK RPR týmto sťažnostiam nevyhovela a reklama je podľa nej v poriadku. "Reklamný príbeh využíva primeranú mieru reklamného nadsadenia a humoru, ktoré sú v kontexte pointy reklamného príbehu a komunikačného posolstva reklamy ľahko pochopiteľné. V reklame nie je zobrazená situácia, či konanie ktoré by mohlo byť klasifikované ako neslušné alebo porušujúce všeobecné normy mravnosti či slušnosti a nie je v nej zobrazené ani explicitné sexuálne správanie. Muž ani žena nie sú v reklame zobrazení sexisticky, diskriminačne alebo urážlivo a AK RPR si nemyslí, že reklama by mohla mať negatívny dopad na maloletých, a preto ju vyhodnotila ako neporušujúcu Kódex," uvádza AK RPR.

4ka

Na svojom ôsmom zasadaní riešila AK RPR aj sťažnosť na reklamu mobilného operátora 4ka.

Ten ako je známe neprispôsobil svoju ponuku zamýšlaným princípom novej regulácie roamingu v EÚ, podľa ktorých majú operátori poskytovať v ostatných krajinách EÚ služby za rovnakých podmienok a cien ako v domácej krajine.

4ka jednoducho zákazníkom vôbec neumožňuje využívať jej balíčky a paušály v zahraničí, tam sa aplikuje jednotná sadzba 4 centy za minútu volania, SMS a 1 MB dát a to bez ohľadu na to, aké balíčky má užívateľ objednané.

Navyše operátor túto ponuku aj propaguje ako zaujímavú a sťažovateľ sa konkrétne sťažoval na internetovú reklamu operátora "Ako na Karlovom moste, tak v Karlovej Vsi". Poukazoval pritom samozrejme na to, že kým v Prahe ho stoja dáta 4 centy za MB, v Bratislave ich má za cenu pri balíčku 1 euro za 1 GB za 0.1 centu za 1 MB.

Na predmetnej reklame, na ktorú poukazoval sťažovateľ, sa podľa textového popisu AK RPR nachádzala aj informácia "1MIN/SMS/MB LEN ZA 4 CENTY DOMA AJ V CELEJ EURÓPE". Grafické vyobrazenie reklamy ale k dispozícii nie je.

Sťažnosť podľa AK RPR v každom prípade nie je opodstatnená. Prikladáme celé zdôvodnenie tohto rozhodnutia Arbitrážnou komisiou Rady pre reklamu v tlačovej správe.

"AK RPR pri posudzovaná vychádzala z tvrdenia zadávateľa, že reklama propaguje základnú a dlhodobú konkrétnu ponuku spoločnosti, ktorá poskytuje mobilné služby za cenu 4 centy za 1 MIN/SMS/MB, a ktorá je platná na Slovensku aj v celej Európskej únii. AK RPR má za to, že headline, voči ktorému namieta sťažovateľ zrozumiteľne a jasne komunikuje túto charakteristiku jednotnú cenu 4 centy za služby doma aj v Európskej únii. Každá akciová ponuka, alebo výhodnejšia služba ako základná ponuka v sebe nesie aj informácie o platnosti jej výhodách. Predmetná reklama však nie je zameraná na žiadnu výhodnejšiu službu ako základnú. Z textu reklamy nevyplýva žiadna iná skutočnosť a AK RPR nie je ani toho názoru, že by na základe reklamy mohol byť priemerný spotrebiteľ uvedený do omylu, prípadne sa domnievať, že reklama komunikuje inú službu operátora. S ohľadom na tieto skutočnosti má AK RPR za to, že zadávateľ venoval komunikácii predmetnej ponuky v rámci internetového banneru dostatočnú pozornosť, a to vrátane informovania o ekonomickej a finančnej hodnote produktu a reklamu nepovažuje za porušujúcu Kódex," uvádza AK RPR.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

V Česku začali voľby, pirátska strana má šancu na parlament
Vydané Ubuntu 17.10, s mnohými zásadnými zmenami
Už aj bezpečnostní experti vyzvali ohľadne eID ministerstvo na adekvátnu reakciu
Predaj SK-NIC-u bol odložený
Výskumníci prelomili aj reálny 2048-bitový kľúč aký je na eID. 24-krát
Microsoft si zgustol na Google, rozpitval zraniteľnosť v Chrome a upozornil na fatálne zlyhanie
Zo Samsung Galaxy plnohodnotný PC, oficiálne umožní beh linuxových distribúcií
ARM notebooky s Windows 10 vydržia na jedno nabitie dni
Kľúče na slovenských eID sa dajú prelomiť za prevádzkové náklady iba 1000 dolárov
Štát už klame aj o samotnom výskume odhaľujúcom zraniteľnosť eID


Diskusia:
                               
 

ta reklama s deckom je top :D
diky za clanok telku nekukam tak by mi tento klenot usiel :D
Odpovedať Známka: 6.3 Hodnotiť:
 

made my day :D
Odpovedať Známka: 2.9 Hodnotiť:
 

tak dufam ze sa ti narodi skulave decko
Odpovedať Známka: -6.8 Hodnotiť:
 

pisem nizsie - decko je uplne ok.
Odpovedať Známka: 5.2 Hodnotiť:
 

Ale on nie
Odpovedať Známka: 0.8 Hodnotiť:
 

Stále to bude lepšie ako to čo sa podarilo tvojim rodičom.
Odpovedať Známka: 1.8 Hodnotiť:
 

To je reakcia na príspevok od "čarodejník"
Odpovedať Známka: 1.7 Hodnotiť:
 

slovaci uz maju ten dabing aj v reklamach uplne napicu.. v CZ je to o mnoho lepsie..
Odpovedať Známka: 1.1 Hodnotiť:
 

priat to niekomu je asi horsie ako sa na tom smiat takze si asi vacsi debil v konecnom dosledku ;)
Odpovedať Známka: 6.6 Hodnotiť:
 

urcite s tebou suhlasia rodicia skulavych deti ktorym sa nepodarkovia ako ty smeju. Mozno by ta smiech presiel keby si mal aj ty skulave dieta
Odpovedať Známka: -7.3 Hodnotiť:
 

"Muž ani žena nie sú v reklame zobrazení sexisticky"
Ich hovorca by si mal naštudovať význam slova sexisticky, pretože slovo, ktoré zrejme chcel použiť, je sexuálne.
Odpovedať Známka: 1.5 Hodnotiť:
 

Ich hovorca pouzil spravne slovo....
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Ta RPR je uplne na H0fno. Jedina normalna napadita reklama na ktorej som sa aj zasmial a oni ju chcu zrusit... Asi ten zeleny sliz co rozdava sto tabletov tyzdenne je podla nich super... To RPR by mali zrusit.
Odpovedať Známka: 4.5 Hodnotiť:
 

Keď ti príde smiešne hodnotiť dieťa so zdravotným postihnutím, mali by zrušiť skôr teba.
Odpovedať Známka: -3.6 Hodnotiť:
 

Chalani tu je!
Odpovedať Známka: 2.8 Hodnotiť:
 

takyto ludia teraz jebu cely svet, vsetko beru osobne a na vsetko sa urazaju...ach

Odpovedať Známka: 3.5 Hodnotiť:
 

Nič nechápeš a si obmedzený
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

no ty si neobmedzeny, ale k0k0t.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

A ty si jelito. A neopováž sa mi nič vulgárne odpísať lebo som škuľavý a odstávajú mi uši, tak bacha.
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

Tvoj problém dilinko
Odpovedať Známka: -7.1 Hodnotiť:
 

To je tá generation snowflake čo ju zraňujú aj slová.
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Ludom ktori Ta uminuskovali prajem aby sa im narodilo postihnute dieta. Nech vedia co to je.
Odpovedať Známka: -7.0 Hodnotiť:
 

Na tvojej hlave sa zjavne priroda tiez vyriadila.
Odpovedať Známka: 5.7 Hodnotiť:
 

It must be hell inside your head
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

sorry to malo byt na toho psychopata nad tebou ;)
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

Dieta v kociku nebolo postihnute, takto deti vyzeraju vo svojom veku normalne. Aj ty si tak vyzeral a si postihnuty? Ale pravdu!!!
Odpovedať Známka: 6.3 Hodnotiť:
 

on este vyzera
Odpovedať Známka: 6.9 Hodnotiť:
 

Ked som mal leukemiu, isiel som na halloween party za Hitmana s typickym tetovanim vzadu na hlave, lebo mi vlasy opadli. Jedna zenska ma spicovala ako si mozem z takej choroby takto utahovat. Ako moze to moze urazit zdraveho cloveka, ked som chory ja??? :D
Dnesny svet je plny retardov citlivych na vsetko. A uplny vrchol je zelat niekomu chorobu len z hnevu ty blbecku
Odpovedať Známka: 9.3 Hodnotiť:
 

ocividne si bol na tom stale lepsie ako ta zenska :)

toz, mam pocit ze ludia teraz furt riesia co koho uraza a co komu vadi, namiesto skutocnych problemov..


Odpovedať Známka: 9.4 Hodnotiť:
 

Cítiť z teba, že to berieš osobne. A čo teraz. Vyhlásime témy, o ktorých sa nehovorí? Ktoré sa nekarikujú? Na ktoré sa nevtipkuje? Sú také spoločenstvá. A keď to dotiahnu do extrému, je z toho problém.
Btw, pripomína mi to film Darca http://www.imdb.com/title/tt0435651/
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

20 rocni zasrani, co cely zivot sedia za pocitacom, sem chodia struhat frajerov a este nevedia co je to zivot, tak im to nemaj za zle
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

Dieta len preostrilo na tych dvoch hodnotiacich retardov a preto to takto vyzera - je to to iste ako ked sa narocky pozries obomi ocami na nos. Ziadne postihnutie tam nie je, len chlap z kontextu reklamy nema vlastne deti a ten, kto tam vidi fyzicke postihnutie, ocividne tiez nie.
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

Hej príde mi to smiešne...
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Ta ocna vada sa vola photoshop a nic zleho na tom nevidim. Pod dlhej dobe normalna reklama a chcu ju zakzat ... ocividne telku pozeraju masochisti, pre ktorych je the best "sto tabletov tyzdene", popripade zena, ktora nerozumie svojej ...
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

Zaujímavá dedukcia hodná génia
Odpovedať Známka: -1.1 Hodnotiť:
 

Keby ste neboli sebecke bezdetne jalovice zajebane len do seba a svojich zaujmov pripadne roboty a aspon viedeli nejake deti, vedeli by ste, ze cerstvo narodene deti este nevedia ostrit a fixovat predmet ocami, takze VSETKY do jedneho skulia. A casom sa im naozaj tie ocka posteluju.
Ale takym ako ty sa uz nic neposteluje, ostanes zadubeny jalovy, slneckarsky, korektny jebo az do smrti.
Jedine co ma tesi, ze tvoj geneticky odkaz skape spolu s tebov.
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

Teba sme zhodnotili hned: retard.

Dieta je uplne zdrave. To ze ma oci u seba je dosledkom toho, ze ho nalakali pozerat na objekt par 10-20 cm pred nim.

Skus sa tak odfotit, ze si das pred svoj krivy nos pero na ktore sa budes sustredene pozerat. Nakoniec zistis, ze aj ty mas zdravotne postihnutie a musis rychlo zavolat pomoc.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

To, že ho naľakali kvôli reklame, je od nich dosť hnusné…
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

to ze tebe sa paci humor pod urovnou 4. cenovej skupiny este neznamena, ze ostatnym sa musi pacit tiez
Odpovedať Známka: -4.3 Hodnotiť:
 

Hlavne, ze "100 tabletov tyzdenne" nezakazali, aj ked ta reklama psychicky ublizovala ....
Odpovedať Známka: 7.9 Hodnotiť:
 

Stazovatelovi by som pustil reklamu “sto tabletov tyzdenne” opakovane po dobu 18hodin, garantujem mu, ze by skoncil niekde na psychiatrickej klinike.
Odpovedať Známka: 7.9 Hodnotiť:
 

A stiahol by staznost na heureku.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

stazovatela by som poslal na psychiatriu ,ked mu toto vadi... ludom *ebe totalne a statocne.
Odpovedať Známka: 5.5 Hodnotiť:
 

to dieta ma ocnu vadu s nazvom Photoshop :))))
alebo ho len proste ukecali :))))
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Prdlajs. Photoshop je v skutocnosti presmyckou Joke of God s posunom a sluzi vyhradne na editovanie postavy pre hracov Second Life.
Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

tie reklamy su super ... davam 100%
Odpovedať Známka: 4.4 Hodnotiť:
 

Tie reklamy sú prijebané. Dávam 0%.
Odpovedať Známka: -4.0 Hodnotiť:
 

Takze zatial sa drzia priemerne na 50%-tach
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Plusy:
Clanok ma dobry nadpis
Diskusia k clanku je na dobrej urovni

Minusy:
Nie je uvedene tretie video
Redakcia spolupracuje s iluminatmi

Max 65%

Odpovedať Známka: 9.6 Hodnotiť:
 

hlavne ze nase deti (malolete, 1 stupen ZS) sa pocas rozpravok pozeraju na vaginalne problemi, problemi s mocovou cestou, spolu s problemami s prostatou a erekciou a naposledy aj suloz v mobelixe na kuchynskej lionke. to nevadi nikomu......
Odpovedať Známka: 9.1 Hodnotiť:
 

O reklame na alkohol ani nehovoriac.
Odpovedať Známka: 8.1 Hodnotiť:
 

že? south park to vystihol
https://www.youtube.com/watch?v=EJT0NMYHeGw
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

co mas proti sulozi na kuchynskej linke
Odpovedať Známka: 4.0 Hodnotiť:
 

Vždy sú niektoré dvierka zajebané...
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Takže zábavné reklamy sú zlé, a klamlivé reklamy na ohlúpenie, prípadne okradnutie zákazníkov, sú ok.
Odpovedať Známka: 8.1 Hodnotiť:
 

Ze nam tu pastrnakovci tuleluju stat panovi stazovatelovi nevadi hlavne ze si kopol aspon do heureky.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

To bol nejaký Social Justice Warrior...
Nechápem prečo si nevyberú inú class - napríklad Social Justice Mage alebo Social Justice Paladin...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

A healovat bude kto? Lebo Paladin ako healer nieje riesenie.
Odpovedať Hodnotiť:
 

antifa, buzny, slnieckary, SJW nepotrebuju healerov. Lebo healer je podobne jak hitler a oni niesu fasisti.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Keby niekto chcel spraviť dobrý skutok, zruší celú RPR čvargu. A ideálne nie dekrétom, ale delostrelectvom. To už ani vtipná reklama nemôže byť?
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

Vtipná reklama samozrejme môže byť, ale hodnotenie hendikapovaného dieťaťa ale vtipné nie je, skôr také primitívne (presnejší názov v tomto kontexte: také slovenské)
Odpovedať Známka: -5.3 Hodnotiť:
 

Ako bol som pohorseny ale zasmial som sa od podlahy.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Videl si vobec niekedy male dieta z blizka? Dieta je uplne zdrave a v poriadku, len este nevie uplne svoje oci ovladat a tak pri snahe zaostrit na ludi je toto vysledok. Ked nebudu mat dotycny gebulu v kociku ale dalej (zaber kamery dalej) dieta by pozeralo rovno tak, ako treba. To, co spravili bol jednoducho zamer, nie "hodnotenie" fyzickeho postihnutia. Cim neobhajujem reklamu, lebo mi aj tak pride trapna.
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

*dotycni
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Áno videl a viac než jedno. Žiadne nemalo takto "poštelované" očičká. Tvoje drísty o zaostrení sú scestné, ostatne mamičke sa to podľa reakcie tiež moc nepáčilo. Ty si však internetový
Odpovedať Známka: -7.8 Hodnotiť:
 

oftalmológ a presne vieš že dieťa "len" škúli, lool
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

Ale jasne, vsak treba svoju sprostost nejako zahovorit a otocit na druheho. Si toho v zivote este vela nevidel, ale to nic, si uz velky chlapec.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Ďakujem
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

No ja vidím aj 20 novorodencov denne a áno novorodenci ešte nemajú 100% správe fungovanie okohybných svalov, tak relatívne často zaškúlia... Samozrejme vekom sa to postupne upravuje. Reklamy sa mi páčia a samozrejme oveľa viac, ako od Alzy!
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

v nicku mas chybu, oprav si to na Fak self.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nikde chyba nie je. Ešťe niečo ty jednobunkovec vypotíš?
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

Ja som nejaky rok dozadu analyzoval recenzie na heureke, hlavne recenzie eshopov ktore patria heureke a vyvodil som z mojej analyzi ze heureka si pise pozitivne recenzie sama sebe.
Je tam vidno ten isty pattern. 100% Pozitivne hodnotenie od uzivatela ktory ma username vzdy iba krstne meno zo slovenskeho kalendara s prvym pociataconym pismenom velkym.
Ukazkovy priklad su recenzie na mall.sk
https://obchody.heureka.sk/mall-sk/recenze/
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

No ani nie :D
príde mi to ako vycucnuté recenzie z toho obchodu, nicky tiež skopírované
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

sak ale mall.sk patri heureke. Cize je jedno ci to pisu priamo na heureka.sk alebo ci to pisu na mall.sk a potom to odtial skopiruju
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

OK ale pozri si napríklad Alzu - tam je to rovnaké, akurát je tam navyše mesto
Odpovedať Hodnotiť:
 

O recenziách na Alze viem tiež svoje. Dve moje recenzie na zakúpený tovar neboli nikdy uverejnené. Obe samozrejme negatívne. Jedna bola pomerne podrobná s popisom všetkých schopností kupovaného zariadenia aj s tým čo tam všetko chýba - ak by som mal tieto informácie k dispozícii pred nákupom aj ja, tak by som to nekúpil. Moja dôvera tým pádom k tomuto obchodu padla na 0. Negatívne recenzie sa nezverejňujú a pozitívne si píšu sami.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja som na Alze napísal už niekoľko negatívnych recenzií na výrobok a vždy ich uverejnili.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

tiez som pisal negativnu recenziu na alzu a zverejnili ju, ale trvalo to asi tyzden.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Co ti branilo v tom, vratit to?
Odpovedať Hodnotiť:
 

S Alzou mam rovnaku skusenost - pritom moja recenzia na vyrobok bola pozitivna, len som upozornila, ze SD karta, ktoru mi alza ponukla ako prislusenstvo, nebola kompatibilna (a podla popisu v manuali k vyrobku ani nemala byt).
Odpovedať Hodnotiť:
 

Skusal niekto z Vas pisat zle recenzie a pokusit sa znizit rating?

Na otestovanie vasej konspiracnej teorie by to malo stacit.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Jednoznačne sú mnohé recenzie na Heureke podvodné. Najmä na rôzne low end produkty. Detto alza, mall a podobne. Vždy pri kúpe zariadenia je nutné siahnuť aj po zahraničných recenziách produktov. Ideálne ak má produkt 100 a viac recenzií. Problémom na ktorý ale môže východo-Európan naraziť je ten, že existuje mnoho produktov určených len pre východoeurópsky trh aj renomovaných značiek ktoré sa proste v západnej európe nepredávajú kvôli svojej "kvalite".
Odpovedať Hodnotiť:
 

Keď "travič" Lunter môže na prednej strane svojho plátku očuchávať bábätko, tak je už možné všetko...
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Keď sa môže neonacista Ko prechádzať po námestí v uniforme odkazujúcej na režim masových vrahov, používať logo odkazujúce na režim masových vrahov, lupičov a zlodejov tak je možné všetko ...
Odpovedať Známka: -1.7 Hodnotiť:
 

dotacie 300 eur.
je to ojeb nikomu nic zadara nedaju.
svine.

len klamu to im ide dobe.



Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

reklama=klamat a to re znamena opakovane znova stale dokola klamat.




Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:

Pridať komentár