|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blaho
Od: Blaho
|
Pridané:
16.6.2006 0:11
Bolo nacase :D
|
|
JayFrog
Od: JayFrog
|
Pridané:
16.6.2006 21:02
Smutnejšiu správu som si nevedel predstaviť. Pokazilo mi to inak pekný deň. Bill Gates azda najväčšia osoba v IT priemysle (spoločne s Gordonom Mooreom) opúšta to čo desaťročia budoval od základov. Začínali dvaja - teraz sú ich tisíce. Prirátajme milióny ludí, ktorý sa pri používaní ich produktov stali počítačovými nadšencami a odborníkmi v oblasti softvérovej výroby. Bez ludí ako je Bill Gates by nám dnes v skutočnosti stačilo 640kB pamäte. Presne niečo takéto myslel Bill Gates v čase ked svoj výrok povedal. Len niektory ludia "tzv. polointeligenti" dokážu kritizovať múdreho a úspešného človeka, ktorý svoj majetok nevyhral ale tvrdou a čestnou práácou, v začiatkoch možno aj s obchodníckym duchom (vid OS naprogramovany Timom Pattersonom) získal. A na odpoved ktorú sa často pýtajú učitelia najmä na informetike "Čo je to softvér ?" by som odpovedal "Gatesove produkty.".
|
|
Miguel
Od: Miguel
|
Pridané:
16.6.2006 23:20
Niekedy mam pocit, ze na tieto stranky chodia iba ludia typu AMD RULEZZZZ, Linux rulezzzz, a FF rulezzzzzzzz a mozno este nejake ine rulezzzz... Plne s tebou suhlasim.
|
|
west
Od: west
|
Pridané:
17.6.2006 10:09
Konecne sem niekto napisal nieco mudre....
|
|
Aqw3R
Od: Aqw3R
|
Pridané:
19.6.2006 8:58
"...ktorý svoj majetok nevyhral ale tvrdou a čestnou práácou, v začiatkoch možno aj s obchodníckym duchom..."
Dovolim si s tebou nesuhlasit. Kazdy z nas vie, ze s tym pojmom "cestna praca", by si pri Billovi Gatesovi a pri celkom MS mal byt ovela opatrnejsi. A toho obchodnickeho ducha pouzili nie len v zaciatkoch ale stale, inac by neboli tam, kde su... a povedal by som ze to s tym obchodnickym duchom dost prehanaju niekedy...
|
|
it-neuro
Od: it-neuro
|
Pridané:
16.6.2006 0:12
uf, teraz neviem ci sa mam tesit alebo plakat...
|
|
it-neuro
Od: it-neuro
|
Pridané:
16.6.2006 0:21
uf, teraz neviem ci sa mam tesit alebo plakat...
|
|
james:.
Od: james:.
|
Pridané:
16.6.2006 0:25
To je smutne... ale mohli by po nom pomenovat nejaky novy windows po viste... uz to vidim:
-Windows Bill Gates professional-
...no mrkvosoft to asi nejak extremne neovplivni
|
|
???
Od: ???
|
Pridané:
16.6.2006 6:43
alebo len Gates Professional, po odchode nebudeme otvárať len okná do sveta pre možných hackerov ale rovno brány...
|
|
One
Od: One
|
Pridané:
16.6.2006 0:31
take tu uz bolo...
"S panom Bohom idem od vaaas... neubliizil som.."
|
|
.:james
Od: .:james
|
Pridané:
16.6.2006 0:44
aj ty si pred chvilou dopozeral sito ze ta to napadlo? :D
|
|
Mark
Od: Mark
|
Pridané:
16.6.2006 0:58
So Sitom ani nezacinaj. Ked bude dalsia koalicia HZDS-SMER-SNS alebo SMER-SNS-KDH, tak je to ameno.
|
|
spejcy
Od: spejcy
|
Pridané:
16.6.2006 5:31
krutee.... no to aby som potom oslavil toho juna 2008...
:))))...
hej, LS-HZDS-SMER-SNS, to by bola parba.. alebo KDH-SDKU, ale s MK prec...
|
|
mnn
Od: mnn
|
Pridané:
16.6.2006 13:21
hej ale kdh-sdku by s kym isli?? kss (lol)
|
|
JayFrog hates politika
Od: JayFrog hates politika
|
Pridané:
17.6.2006 9:58
nechcem vám brať názory na politiku, ale ak ste si nevšimnli táto stránka neni o tom ! Neťahajte sem prosím vás politiku !!! Je na webe množsťvo fór kde sa môžete k nej vyjadriť, takže na čo to ťahať ešte aj sem.
|
|
Umpa
Od: Umpa
|
Pridané:
16.6.2006 0:36
Mno neviem ale Microsoft nebude Microsoft bez nasho Billa :)
|
|
One
Od: One
|
Pridané:
16.6.2006 0:44
take tu uz bolo...
"S panom Bohom idem od vaaas... neubliizil som.."
|
|
omg
Od: omg
|
Pridané:
16.6.2006 1:00
to co ten Bill spravil za 7 rokov z tymi 50 miliardami dolarov omg???
|
|
juleni
Od: juleni
|
Pridané:
16.6.2006 1:17
vies ako to chodi - zeny, chlast a drogy ... a znicoho nic 50 miliard v prdeli
|
|
-II-
Od: -II-
|
Pridané:
16.6.2006 1:21
tak sa radsej pomaly prace aby nepre...al aj tych zvysnych 50 miliard co mu este ostalo :)
|
|
pietrro
Od: pietrro
|
Pridané:
16.6.2006 1:27
ja by som povedal, ze inflacia a pokles hodnoty akcii...
|
|
Filip
Od: Filip
|
Pridané:
16.6.2006 7:08
je to mantak pretoze zalozi firmu a potom v nej pracuje ach jaj to by som neurobil...
|
|
crusty
Od: crusty
|
Pridané:
16.6.2006 7:45
všetci naňho nadávate a pri tom by ste bez neho boli v ...!!on
rozšíril pc medzi mainstream vďaka jeho OS DOS a neskôr Windows...bez neho by určite nebol IT svet na takej úrovni ako je dnes..
|
|
forcer
Od: forcer
|
Pridané:
16.6.2006 8:25
mas pocit ze by si sa nenaucil pracovat s unixom namiesto MS-DOSu?
|
|
kozec
Od: kozec
|
Pridané:
16.6.2006 8:48
Hlavne ma fascinuje jak kazdy nanho nadava v suvislosti z windowsom. Pokial mi je zname, naprogramoval akurat ten Basic, ktory ale stal za to :P, DOS odkupil od dakeho neboraka ktory si imho este dnes gebulu o stol praska :)
Samozrejme toho bolo viac ale windows mozno tak jednotku, ked zacali '95 uz bol moc vysoko na to aby programoval
|
|
JayFrog
Od: JayFrog
|
Pridané:
16.6.2006 20:29
tak ten chudak o ktorom hovoríš sa volal Tim Patterson, naprogramoval systém z ktorého neskor vyšli všetky verzie DOSu. Microsoft (v tom čase iba Bill a Paul) od neho odkupili práva na jeho systém a nasledne predali licencie spoločnosti IBM ktora pre svoje 16-bitove PC v roku 1980 hladala OS. Tak sa začala slávna kariéra spoločnosti, ktorej produkty denne využívame, preto ak chcete niekomu nadávať odinštalujte si pred tým všetko, všetko čo Microsoft a jeho bývylý šéf dokázali. A nie pozerám sa práve na jeho produkt a kritizujem ho. Linux neni o nič lepší ako Windows.
|
|
Ivan
Od: Ivan
|
Pridané:
17.6.2006 23:30
A bez Steva Jobsa a Apple by kreten gates asi hadam nic ani nevymyslel !!!
|
|
milos savara
Od: milos savara
|
Pridané:
18.6.2006 0:22
si zisti,aky je stary microsoft a kolko apple. a kto od koho kopiroval.
|
|
Maroš
Od: Maroš
|
Pridané:
19.6.2006 18:14
Apple bol založený v roku 1976 a MS v 1985, takže neviem čo tým sleduješ. Je to celé asi tak že MS kopíroval od Apple, ktorý kopíroval od Xeroxu. Každý z nich si na to potom prihodil niečo vlastné, a myslím si, že je to tak najlepšie, lebo keby čo i len jeden z nich držal patent napríklad na GUI, tak by asi nebolo tak rozšírené. Minimálne by OS s ním bol drahší.
|
|
bohuzial
Od: bohuzial
|
Pridané:
20.6.2006 18:33
Microsoft bol zalozeny v roku 1975!!! a nie 85. Minuly rok bolo 30te vyrocie.
|
|
ungi
Od: ungi
|
Pridané:
16.6.2006 8:03
spravil toho dost vela, ale ludom zobral aj poriadny kus zamestnanosti zaco ho nechvalim a potom preco je tolko chudoby na svete, keď niekto hrabe nadmerne prachy k sebe
|
|
forcer
Od: forcer
|
Pridané:
16.6.2006 8:26
uz to neber ani v tekutom
|
|
mozno ale
Od: mozno ale
|
Pridané:
16.6.2006 8:42
co tym 50mld USD urobi? To je dost malo, aj ked aj to pomoze, lenze nie on "kradne" od chudobnych v takom mnozstve ako niekto iny... ;)
|
|
JayFrog "come home Bill"
Od: JayFrog "come home Bill"
|
Pridané:
16.6.2006 20:34
ak obchodu hovoríš krádež ! tak potom dnes si nakradol toho aj ty dosť. A sa zamysli nad tým prečo opúšta Microsft, nechce peniaze pre seba !!! William Henry Gates je charakter a keby bolo ludí ako je on na svete viac žilo by sa minimalne dva krát lepšie každému. To mi ver. Neporovnávajte ho s nejakými hollywoodskymi celebritami ktore peniaze preflámujú. Bill Gates spravil toho veľa pre miliony ludí a pre nás počítačových nadšencov asi najviac !
|
|
chrastitko
Od: chrastitko
|
Pridané:
17.6.2006 14:35
No keby mas ty toko prachov nezalozis si aj ty nejaku nadaciu? ono je to totiz trend vyzerat ako charakterny clovek- vid Ruskova nadacia MArkiza a podobne
|
|
...
Od: ...
|
Pridané:
20.6.2006 18:35
typicky slovak ... podla seba sudim teba... na svete su naozaj dobri ludia a Bill Gates tam patri...
|
|
...
Od: ...
|
Pridané:
20.6.2006 18:50
typicky slovak ... podla seba sudim teba... na svete su naozaj dobri ludia a Bill Gates tam patri...
|
|
ioio
Od: ioio
|
Pridané:
16.6.2006 8:54
akovzdy nadavate na windows ale vsetci ho mate a pouzivate a ten shitny linux tiez s kopu sraciek len sa on nik nezaujima ma netrapi
|
|
sivnay
Od: sivnay
|
Pridané:
16.6.2006 11:01
lepsie by som to nenapisal :)
|
|
Fero
Od: Fero
|
Pridané:
16.6.2006 11:42
No ja na windows nenadavam, klobuk dole pred microsoftom ako spolocnostov, klobuk dole pred Billom.
mam dualboot
Gameboy - Microsoft Windows XP Profesional
Operacny system - Ubuntu daper drake
ioio: ty si asi linux nikdy nemal vsak?
|
|
gza
Od: gza
|
Pridané:
16.6.2006 9:08
Bill odchadza uplne, ani v roku 2008 neodide uplne, stale bude do vsetkeho urcite kecat kedze vlastni majoritne mnozstvo akcii.
|
|
tom
Od: tom
|
Pridané:
16.6.2006 9:22
zdaleka nevlastni majoritne mnozstvo akcii. je to cca 10 - 15%
|
|
Leonard
Od: Leonard
|
Pridané:
16.6.2006 9:40
Cital clovek, ktory pisal tento clanok, oficialnu tlacovu spravu?
pise sa tam "...and said that after July 2008 Gates would continue to serve as the company’s chairman and an advisor on key development projects.".
Teda Bill Gates neodchadza z MS, len do dvoch rokov prevedie svoje kompetencie, ktore ma v ramci pozicie "hlavny softwarovi architekt" na inych ludi v ramci MS.
|
|
PH
Od: PH
|
Pridané:
16.6.2006 10:12
Čítal a dokonca videl spomínanú tlačovú konferenciu. Článok je plne v súlade s ňou, všetky výkonné kompetencie Gates presúva na iných, jeho pracovná náplň okrem spoločenskej funkcie pozostávala od roku 2000 práve len z výkonu funkcie CSA.
Gatesova pozícia chairmana v Microsofte je skôr čestná funkcia, respektíve vyplývajúca z jeho vlastníctva akcií, nie je to zamestnanie. Po júni 2008 tak pre Microsoft v skutočnosti prestáva reálne pracovať, spomínané vyhlásenia slúžia najmä na ukľudnenie investorov a akciových trhov.
Významný vplyv na Microsoft bude mať samozrejme naďalej minimálne cez svoje akcie, ako každý veľký akcionár v ľubovoľnej firme.
|
|
Leonard
Od: Leonard
|
Pridané:
16.6.2006 10:34
Tak neviem, ci pozicia chairman je len castna. Je to najvyssia funckia v akciovej spolocnosti.
|
|
truhlik
Od: truhlik
|
Pridané:
16.6.2006 9:48
Uz bolo na case! Dufam, ze odteraz budu ich systemy fungovat lepsie (najmä spololahlivejsie) a budu za lepsiu cenu (alebo som prilisny optimista? :D). Ten pan sa uz dost nabalil na nas, chudobnych uzivateloch ich systemov...
Minule som videl jedno anglicke slovicko - hamster. Co to asi znamena? :)
|
|
skrecok
Od: skrecok
|
Pridané:
16.6.2006 10:16
hm?
|
|
KoCi
Od: KoCi
|
Pridané:
16.6.2006 10:23
A ty si naozaj myslis ze celu cenovu aj distribucnu politiku, ako aj samotne programovanie robi on? nebud smiesny. Nic sa nezmeni ;)
|
|
truhlik
Od: truhlik
|
Pridané:
16.6.2006 14:42
nie to si nemyslim. pokial ale co len trochu poznas strukturu a fungovanie velkych spolocnosti, tak vsetky vonkajsie vystupy podstatne ovplyvnujuce chod spolocnosti pozehnava top management (t.j. oni sa nejdu ani vy...t bez toho, aby im to neschvalil sef, toboz nie cenovu a distribucnu politiku).
|
|
da sa
Od: da sa
|
Pridané:
16.6.2006 10:24
keby sa tak dal naburat jeho komp a ukradnut mu cisla uctov a hesla a vsetko bol by potom dodosoft :D:D:D:D:D
|
|
da sa
Od: da sa
|
Pridané:
16.6.2006 10:26
keby sa tak dal naburat jeho komp a ukradnut mu cisla uctov a hesla a vsetko bol by potom dodosoft :D:D:D:D:D
|
|
Uhlik
Od: Uhlik
|
Pridané:
16.6.2006 14:45
bez sance ... on totiz pouziva Windows a co je najdolezitejsie - VIE HO POUZIVAT ;) ...
|
|
RB
Od: RB
|
Pridané:
16.6.2006 10:37
Napriek vsetkemu zlemu, co sa o Microsofte hovori, myslim si, ze Bill Gates si zasluzi nas obdiv...
|
|
Divad
Od: Divad
|
Pridané:
16.6.2006 10:43
suhlasim. Kazdy tu nanho nadava, ale zatial nikto nedokazal to co on. Tu nanho nadavate namiesto toho aby ste sa cinili. On vedel ako nato a urcite nenabil konkurenciu tym ze vysedaval pred PC a nadaval nanu vo forach.
|
|
truhlik
Od: truhlik
|
Pridané:
16.6.2006 14:45
tebe to dneska akosi dobre rozprava. co si si dal fazulovej polievky?
|
|
Picolo
Od: Picolo
|
Pridané:
16.6.2006 10:44
... Pre Mundieho bude vytvorená nová pozícia Chief Research and Strategy Officer, okrem výskumu bude mať na starosti aj duševné vlastníctvo Microsoftu. ...
Aké duševné vlastníctvo, však skoro všetky nápady pokradli...
|
|
crusty
Od: crusty
|
Pridané:
16.6.2006 10:53
aj linuxu bol vzor windows..a vyvinul ho jeden profesor pre svojich žiakov, ktorí nemali na windows...
|
|
Fero
Od: Fero
|
Pridané:
17.6.2006 11:11
toto je priklad nevzdelaneho idiota
Linux skor vyvinul jeden ZIAK pretoze nemal na UNIX.
LIN(Linu´s)UX(unix)
|
|
sivnay
Od: sivnay
|
Pridané:
18.6.2006 0:24
ja som nemohol,ked som si precital jeho prispevok :D
|
|
fnuq
Od: fnuq
|
Pridané:
16.6.2006 11:05
Ludia moji,je mi smutno,bill a jeho microsoft pre Nas urobil velmi vela,keby ho nebnolo,este by sme sa topili v nejakom pocitacovom negramotnom svete.
KDe by sme boly? Bez nasich okien :)
synonymum k slovu microsoft je bill gates. Myslim,ze ked odide,tak pojde vsetko dolu vodou.
Cest jeho pamiatke.
|
|
MaIsNeR
Od: MaIsNeR
|
Pridané:
16.6.2006 11:55
Neboj sa o onho tolko akurat tam namiesto jeho doterajsej pozicie nastupi dalsi papalas. To mas ako u nas, ked sa napr. vo VSZ v Kosiciach vystrieda riadiaci pracovnik na urcitej pozicii. Ale na druhej strane uznavam, ze sa mu oplatilo rozumne investovat do svojej spolocnosti a ze na zaklade svojich "tazko" nazbieranych skusenosti sa dopracoval az k takemu "vlastnictvu". A taktiez v suvislosti s jeho menom si kazdy hned spomenie aj na jeho velky Big-Bang megapodnik menom Mrkvosoft.:))
P.S.: Ja by som urcite vedel co spravit s tymi 50 mld. dolarov co ma v banke dakde na Kajmanskych ostrovoch, a inych statom nezdanovanych miestach na svete. Mal by aspon polovicu venovat africkym statom na rozvoj vzdelania a hlavne IT oblasti. Aj tak si ich na onen svet nemoze zobrat a svojmu rodu zanecha obrovsky majetok na dalsich 10000 rokov. :-)))))
|
|
divad
Od: divad
|
Pridané:
16.6.2006 12:08
Za poslednych 15 rokov dal 120 miliard dolarov na dobrocinne akcie...
|
|
truhlik
Od: truhlik
|
Pridané:
16.6.2006 14:57
a co myslis, odkial ich mal? od svojej starej mamy :D ...?
|
|
sivnay
Od: sivnay
|
Pridané:
16.6.2006 12:16
jj, a nerobi okolo toho halo,ako ked da nejaka "hviezda"
100 000 dolarov :D
|
|
sivnay
Od: sivnay
|
Pridané:
16.6.2006 12:18
jj, a nerobi okolo toho halo,ako ked da nejaka "hviezda"
100 000 dolarov :D
|
|
sivnay
Od: sivnay
|
Pridané:
16.6.2006 12:19
jj, a nerobi okolo toho halo,ako ked da nejaka "hviezda"
100 000 dolarov :D
|
|
Elo
Od: Elo
|
Pridané:
16.6.2006 12:52
Gates je dobry človek aj ked na windows sa hadže plno opovrhlosti a tak.Co by sme si počali bez windowsu...
Hold- Gatesovy
|
|
bill
Od: bill
|
Pridané:
16.6.2006 13:01
By ma zaujimalo, co ako hlavny softwarovy architekt robi? Vymyslal mena produktov?
Neviem si to predstavit, ze pri jeho pozicii ma este nieco s vyvojom softwaru (okrem vizionarstva...)
|
|
---
Od: ---
|
Pridané:
16.6.2006 13:03
noo z potapajucej sa lode utekaju krysy :D
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
16.6.2006 15:16
Nieco na tom mozno bude, na nove PC sa instaluje Linux a OpenOffice, ktory uz zacinaju pouzivat aj firmy, takze MS straca miliony dolarov rocne, ich akcie pojdu casom dole.
|
|
sivnay
Od: sivnay
|
Pridané:
16.6.2006 19:38
si prosim Ta este raz precitaj ,co si napisal.
|
|
Fero
Od: Fero
|
Pridané:
17.6.2006 11:13
No Tom ma pravdu ale kym to MS pociti tak tu uz nikdo z nas asi nebude
|
|
Gyrxiur
Od: Gyrxiur
|
Pridané:
16.6.2006 13:44
Tak teraz budu nove wokna bud ovela lepsie, alebo horsie. Nemyslim teraz vistu, na ktorej frcim a je v pohode, ale to co pride po nej.
|
|
omfg
Od: omfg
|
Pridané:
16.6.2006 14:26
si myslite ze ked odide gates ze zacnu vydavat zaplaty jak na beziacom pase??? ze vam daju XP za 99,- SK??? alebo Vistu za 99,-??? on jedine co robil za poslednych par rockov bolo to ze sedel a kukal sa... a potom si zasiel na kavu a zasa kukal
|
|
sivnay
Od: sivnay
|
Pridané:
16.6.2006 19:39
jj,lebo jedine Ty to vies. Vies co robi Bill Gates.
On je clovek,ktoreho nekontroluje nikto.
|
|
JayFrog
Od: JayFrog
|
Pridané:
16.6.2006 20:46
ak si mysliš že Bill Gates je obyčajný manažer a nič pre svoj podnik spravil mal by si si o nom prečitať viac. A od inteligentných autorov, ludí ktorý ho osobne poznajú. Bill gates bol, je a vždy bude výborným programátorom, skvelým vedúcim podniku ktorý pred 30 rokmi tvorili dvaja ludia a dnes je to niekoľko tisíc. Ono to tak vždy je okolo múdrosti sa akumuluje múdrosť. A k hlupákom si sadajú hlupáci a kritizujú ludí ktorý niečo dokázali. Linus Torvalds a jeho Linux nedokázali ani z percenta to čo dokázal Bill Gates a jeho Microsoft. Skutočnosť je taká že jeho práca ako hlavného softvérového architekta bola mimoriadne náročná a jeho funkcie by mali prebrať nie dvaja ludia ale celý tým ludí. On vedel ako viesť Microsoft - stál pri ňom od prvého dňa.
|
|
chrastitko
Od: chrastitko
|
Pridané:
17.6.2006 14:45
Ty si kačura Linus Torvalds nechcel zarabat na Linuxe ako Bill. Neboj Torvalds chcel Bill tiez zlanarit do Microshitu za velke miliony ale on sa na neho vykaslal, pricom mohol fakt na tom trhnut.
|
|
Sepo
Od: Sepo
|
Pridané:
16.6.2006 14:52
Ked uz odchadza, tak by aspon mohol vypnut tu Windows Genuine Advantage Notification, ktora mi tak zneprijemnuje zivot. Aspon nieco by v zivote spravil dobre :P
|
|
hemoglobin
Od: hemoglobin
|
Pridané:
16.6.2006 15:32
windows je nestabilny,ja pouzivam Linux, Na vacsine web serverov(vseobecne serveroch) sa pouziva linux, na linux esistuju emulatory !!! pod ktorimi vam idu hry ako pod win, vid www.linuxos.sk, Bill Gates Len podplatil vyrobcov a sponzorovala ho vlada ci ako to bolo proste sa na trh cislom 1 nedostal cestne, preco nevyrabaju velke softwarove spolocnosti softy na Mac OS alebo na Linux v takom mnozstve ako na win? samozrejme teraz je uz väcsina Pc na windowsoch ale v minulosti to tak nebolo a predsa to tak robili....
|
|
???
Od: ???
|
Pridané:
16.6.2006 20:27
nemusel nikoho podplácať, vycítil a využil príležitosť. Nech je windows aký hcce, tak si gates zaslúži obdiv za to, že dokázal predať soft ktorý vtedy ani nemal (musel kúpiť) a za to že dokázal lepšie predať odkuknutý (ak nie priamo ukradnutý) OS, vtedy pre IBM a podobne, a tí sa skôr a svižnejšie chytili trhu v Európe (po revolúcii hlavne východnej), a tam predali a presadili svoje PC, apple je síce stabilnejší a výkonnejší ale vtedy trochu zaspal, teda aspoň čo sa predaja týka, i keď v US je to podstatne vyrovnanejšie, a to je jedno, prosto bill je chlapík, ktorý vie čo chce aj to dostane...
|
|
---
Od: ---
|
Pridané:
16.6.2006 21:59
No podplacat nemusel (microsoft), spionaz funguje, stacilo dat "vyhodnu ponuku" (amici z microsoftu dost profituju, spionaz tam na rozdiel od sk funguje, ale nejde len o microsoft). Zisti si fakty az zacnes nieco pisat.
Co sa tyka Billa, bol len v spravnej dobe na spravnom mieste. Keby to nebol Bill, verim ze je to niekto iny. Ale stale by to niekto bol. Tiez si myslim, ze v pripade billa funguje to co vie microsoft najlepsie - marketing.
Apple nezaspal, len sa orientoval na ine trhy. Grafici, novinari atd. V amerike je apple dost popularny co som pocul.
Ja sa linuxakom necudujem ze vsade pindaju - ked chces pouzit nejaky alternativny OS, nemas moc na vyber. Nie su ovladace, vyrobci nie su ochotni poskytnut specifikacie (a neverim, ze je to kvoli nejakym patentom, je to koli OEM dohode s microsoftom), vsade len samy windows, zohnat kompatibilny hardver je nemozne, proste nie je moznost volby. Dovod - linux "vraj" skoro nikto nepouziva. Logicky dosledok - kazdy kto ho pouziva sa snazi dosiahnut, aby ho pouzivalo viac ludi - aby sa to zlepsilo.
|
|
sivnay
Od: sivnay
|
Pridané:
16.6.2006 22:06
a teraz si precitaj poslednych par riadkov,co si tu zadrel.
|
|
Fero
Od: Fero
|
Pridané:
17.6.2006 11:19
Zial bohu je to pravda na vacsinu HW nie su drivery na nic ine ako na windows a este aj chybaju dokumentacie.
Microsoft je monopol, ci sa nam to paci alebo nie.
Ani firma ako ATI na tom nie je inak...
(Vsetci kt. pouzivaju fglrx vedia o com hovorim)
|
|
---
Od: ---
|
Pridané:
17.6.2006 14:51
Ja si nemusim nic citat, ja na rozdiel od inych viem, co pisem.
Ale Billa Gatesa mam rad (ale Microsoft nie :-) ), dufam, ze sa mu v oblasti jeho nadacie (dufam ze sa nemylim a je to charita) podari to, co sa mu podarilo s Microsoftom.
|
|
chrastitko
Od: chrastitko
|
Pridané:
17.6.2006 14:51
No k tym "linuxakom", poznam celkom dost takychto jedicov. Vacsina z nich sa vsak snazi pouzivat Linux nie preto aby zvysila jeho pouzivanost(:-D toto je ale pripeceny dovod) ale preto ze si myslia ze su frajeri ked pouzivaju nieco ine ako Windows. Heh a najviac potom machruju pred ostatnymi ze su "velmi pocitacovo gramotni" :-D LOL
|
|
---
Od: ---
|
Pridané:
19.6.2006 15:29
Aha, no to nebolo tak myslene, ze oni to pouzivaju aby sa zvysila pouzivanost, ale ze pindaju do for, aby to pouzivali aj druhi (z milion dovodov, niektore aj nevedome). Ja nejsom psycholog, on by ti tento efekt asi lepsie vedel vysvetlit.
|
|
fr6noc
Od: fr6noc
|
Pridané:
16.6.2006 16:01
respect for Bill Gates !!!
|
|
sivnay
Od: sivnay
|
Pridané:
16.6.2006 19:40
respect for Bill Gates !!!
|
|
dex
Od: dex
|
Pridané:
16.6.2006 20:22
Aha, už je mi to jasné! Aj Bill sa pridá k Apple-u! :-P
|
|
walda
Od: walda
|
Pridané:
16.6.2006 21:00
bill gates je super clovek. vlastnou snahou a tvrdou pracou dosiahol nielen obrovsky majetok ale aj to ze jeho software je na (skoro) vsetkych pocitacoch na svete. to nedokaze len tak hocikto!!!
|
|
JayFrog
Od: JayFrog
|
Pridané:
16.6.2006 21:07
konečne triezvy názor hodní napísať do komentára. Už mám dosť trápnych linuxáčov, ktorý si inštalujú linux nie z presvedčenia ale z dovodu "chcem byť odlišný". William Henry Gates začínal ako mladý programátor a už na škole dokazoval to čo vačšina linuxáčov nevie ani ked sa spoja dokopy. Jasné v posledných rokoch už len dirigoval svoj orchester, ale si väzmite fakt že nie je najmladsí, a stavím sa že kopec tridsiatnikov by fyzicky nevyrdžala v jeho pozícii ani deň. Krivé slová hádžte na niekoho iného a nie na človeka ktorý nechce svoj majetok pre seba, ktorý spravil z ludí fanatikov do počítačov.
|
|
Fero
Od: Fero
|
Pridané:
17.6.2006 11:22
Ale ale, Bill Gates je sqvely businesman a sikovny clovek, a programator je urcite tiez dobry, ale tych najlepsich ma hlavne POD sebov.
|
|
milos savara
Od: milos savara
|
Pridané:
18.6.2006 0:21
jj,je to mozne,ale inac, mozno ,keby nebol taky dobry,tak sa nepovazuje za hlavneho architekta :)
|
|
milos savara
Od: milos savara
|
Pridané:
16.6.2006 21:23
nech si kazdy uvedomi,do pekla.kto je Bill Gates,co vsetko spravil pre PC svet.By ma zaujmalo,kolko linuxakom povie nejake meno, z Linux sveta.
Stavim sa,ze kazdeho napadne ze to bol prave Bill Gates.Kto Iny? Linus Thorvald? :D:D:D to isto.Ten akurat skopcil kod.
a prerobil.Jasne,klobuk dolu.TO by som nedokazal.Ale Gates,ten zacal skoro.a Urcite neohovaral zastancov konkurencie na forach,ako to robia trapny linuxaci.Proste makal.Tak ako sa na programatora patri.Tak aby nieco urobil.Bol to clovek,ktory ma velke plany.A pozrite sa.Co je z toho? MICROSOFT.
Ktora firma mala vacsie zisky z PC sveta? ha? Nijaka.
Pozrite sa Linuxai laskavo na to,co robite.Aky soft? Ste len uzivatelia,ktory nevedia nic.Vobec.Je rozdiel,ked niekto programuje ako profesional v Microsofte a ked sa doma niekto po veceroch nudi.To vidno.Zato ze niekto chce byt underground a chce sa odlisovat,proste byt "cool".Nech sa paci,tak si tam robte svoje veci,ale budte ticho.
Je to trapne Pani,cele tieto hadky.Proste je to konkurencia.
A basta.Ja osobne sa priklanam k microsoftu.To uz asi kazdy pochopil.Moc sa tesim na Vistu.
Majte sa ,zdar a klud :) "ENTER"
|
|
.:james
Od: .:james
|
Pridané:
16.6.2006 23:08
presne tak, uplne s tebou suhlasim
|
|
divad
Od: divad
|
Pridané:
16.6.2006 23:17
vystihla sa podstata!
Aj ja sa priklanam k MICROSOFTu. Bill ides ;)
|
|
---
Od: ---
|
Pridané:
17.6.2006 15:09
Kua, zistite si na com Bill zarobil, az zacnete zadierat. V dobach ked Bill zacinal to mal o hodne lahsie, on veru toho moc nenaprogramoval. Co som cital, vacsina jeho majetku pochadza z akcii (najma microsoftu) a vacsina ludi v microsfote nema nejaky super plat, maju akcie microsoftu. Bill je hlavne obchodnik, nehovorim, ze nevie programovat, ale prirovnavat ho ako programatora k Torvaldsovi? Nebud smiesny. A Bill v dobe ked zacinal asi tazko mohol nieco vypisovat na forach (microsoft mal problem vobec si vsimnut, ze nejaky internet existuje, ale na(ne)stastie este stihli ten vlak). Teraz je reklama na microsoft skoro na kazdom IT webe. Veru neviem, ci by z Billa bez IBM nieco bolo. A tiez sa mi zda, ze vacsina Billovych vizii je inspirovana niekde inde, len to vedel predat - proste obchodnik. Napr. taky xerox - vymysleli nieco prevratne, pacilo sa im to, chvilu sa s tym zabavali a potom hor sa vymyslat nieco ine! O komercnom vyuziti tam asi moc neuvazovali.
Pouzivam windows, ale toto "myslim si, ze windows je super a preto je cely microsoft bezchybny a zboznujem ho" mi dost leze na nervy.
|
|
milos savara
Od: milos savara
|
Pridané:
16.6.2006 21:25
omg,mam tam dost chyb. :D
|
|
chrastitko
Od: chrastitko
|
Pridané:
17.6.2006 14:55
Kasli na chyby, ale zas "Linuxakom" trochu krivdis ono ako inak sa vypracujes, nez ked po veceroch sa venujes tomu co ta bavi, ak to niekto s Linuxom mysli vazne a nie je len frajer ze je odlysny tak potom aj takyto ludia vedia pohnut svetom.
|
|
Divad
Od: Divad
|
Pridané:
16.6.2006 23:14
Ja naozaj nechapem ludi, ktory ho krytizuju. Zeby zavideli?
Je to jeden z naj podnikatelov na svete. A ty ktory nanho nadavaju nech si najprv skusia zakupit legalnu verziu windowsu. Je to o niecom inom ;)
|
|
NMb
Od: NMb
|
Pridané:
17.6.2006 4:08
bla bla bla ..
flame ?
naco ..
ide prec.. a hotovo ..
pocitite to ?
sotva ..
prisiel, nieco spravil, a ide prec ..
a ma mincu.
a vy mozte len picovat ;]
alebo sa nad polemikou linux ws. windows ..apod.
len pousmiat ;]
imho.;]
|
|
fatboy
Od: fatboy
|
Pridané:
17.6.2006 9:04
už nahrabal, možno koľko chcel, tak odchádza
|
|
fiihaa
Od: fiihaa
|
Pridané:
17.6.2006 9:28
asi zistil ze vista nebude nejaky extra business -- no aspon vieme kedy ju vydaju ;)))) do dvoch rokov ;)))
|
|
Nicc0
Od: Nicc0
|
Pridané:
17.6.2006 11:04
Bill je významná osobnosť v IT sfére. V najlepsom treba prestať a on vie čo robí.
maj sa Bille
|
|
Nicc0
Od: Nicc0
|
Pridané:
17.6.2006 11:11
Bill je významná osobnosť v IT sfére. V najlepsom treba prestať a on vie čo robí.
maj sa Bille
|
|
tutschnjaaack
Od: tutschnjaaack
|
Pridané:
17.6.2006 13:56
...O MRTVÝCH LEN DOBRE!:)
|
|
tutschnjaaack
Od: tutschnjaaack
|
Pridané:
17.6.2006 14:03
...O MRTVÝCH LEN DOBRE!:)
|
|
nobody
Od: nobody
|
Pridané:
17.6.2006 14:44
keby bill bol taky charakter, ako sa o nom pise (napr. jeho nadacia), tak by nedaval take blaznive ceny pre pouzivatelov, ktory si win potom nemozu dovolit...
|
|
chrastitko
Od: chrastitko
|
Pridané:
17.6.2006 14:57
Tie ceny, ktore mame tu za Win su pre amikov ako ceny za teple rozky...
|
|
chrastitko
Od: chrastitko
|
Pridané:
17.6.2006 14:57
Tie ceny, ktore mame tu za Win su pre amikov ako ceny za teple rozky...
|
|
chrastitko
Od: chrastitko
|
Pridané:
17.6.2006 14:57
Tie ceny, ktore mame tu za Win su pre amikov ako ceny za teple rozky...
|
|
nobody
Od: nobody
|
Pridané:
17.6.2006 17:59
to ale nikomu nebrani dat ine ceny pre amikov a ine pre nas...
napr. na nekomercne vyuzitie vychodnej europe by urcite mali byt ine ceny ako v usa...
takto ma skoro kazdy nelegalny... :-(
|
|
chrastitko
Od: chrastitko
|
Pridané:
19.6.2006 17:27
No je si treba uvedomit ze MS je ziskuchtivy podnik cize keby hodili ceny pre Europu nizsie neoplatilo by sa im to a to si predsa nemozu dovoilit
|
|
Q..
Od: Q..
|
Pridané:
23.6.2006 1:09
Ono tie ceny pre \"vychodnu europu\" ... t.j. pre nas, su este stale nizsie nez pre tu zapadnu :)
|
|
palo
Od: palo
|
Pridané:
17.6.2006 15:01
Bill je najlepsi Microosoft 4ever !!!
|
|
nobody
Od: nobody
|
Pridané:
17.6.2006 18:00
nestras :D
|
|
meno
Od: meno
|
Pridané:
17.6.2006 20:18
Piste, nech mam co citat, dobre sa zabavam.
|
|
nobody
Od: nobody
|
Pridané:
17.6.2006 20:36
a na com by si sa chcel zabavat?
|
|
kocur
Od: kocur
|
Pridané:
17.6.2006 21:50
necital som vsetky prispevky ale aspon na ten druhy od JayFroga budem reagovat.
no to je uzastne ako ty vies o gatesovi vela. urcite vies aj to ze prvi tzv os ukradol kolegovcom zo spolocnosti Xerox na jednej vystave apolu a napadom prvej dvoj tlacitkovej mysky. A dokonca aj prvy ikonycky soft ukradol najlepsiemu kamosovi co bol s nim na intraku. Je fakt ze sa vyzna v programovani ale je to len mocibazny chudak co nevie co od dobroty.
sorac za gramatiku.
btw: aj Vista je urcite dokonaly soft za par supiek pre kazdeho...ako kazdy soft od spolocnosti mrkvosoft. HOWK
|
|
milos savara
Od: milos savara
|
Pridané:
17.6.2006 22:13
ludia by si mali po sebe precitat prispevky.Preboha.Ako nieco takeho mozes vypotit? Odkial si sa to dozvedel? Ha? To su keci,ciste posrate keci. Ako sa niekto moze dozvediet to, co urobil na intraku?
|
|
JayFrog
Od: JayFrog
|
Pridané:
17.6.2006 23:27
100% suhlas. Vieš to píšu taký ludia ktorá si denne kupujú bulvár a veria tomu čo čítajú.
|
|
kocur
Od: kocur
|
Pridané:
17.6.2006 22:15
necital som vsetky prispevky ale aspon na ten druhy od JayFroga budem reagovat.
no to je uzastne ako ty vies o gatesovi vela. urcite vies aj to ze prvi tzv os ukradol kolegovcom zo spolocnosti Xerox na jednej vystave apolu a napadom prvej dvoj tlacitkovej mysky. A dokonca aj prvy ikonycky soft ukradol najlepsiemu kamosovi co bol s nim na intraku. Je fakt ze sa vyzna v programovani ale je to len mocibazny chudak co nevie co od dobroty.
sorac za gramatiku.
btw: aj Vista je urcite dokonaly soft za par supiek pre kazdeho...ako kazdy soft od spolocnosti mrkvosoft. HOWK
|
|
X0D
Od: X0D
|
Pridané:
18.6.2006 5:45
Cha Cha. Dovolte aby som sa pozasmial. Vsetci tu pisete akoby Bill zomrel. Nevadi, ved on uz po tych jeho "ThinkWeek" stratil chut pracovat. Samozrejme najlepsia hlaska v tomto fore zaznela od TRUHLIKa a to tato: "Ten pan sa uz dost nabalil na nas, chudobnych uzivateloch ich systemov..." No dovol. Ked si kupis pepsi za 30sk nenabalili sa na tebe pepsi cola company? Ty si za OS a ani ziadny iny software zatial nezaplatil ani korunu ked si taky mudry. A k Linuxu. Linux je kopia windowsu, to je ako ked najprv vyrobili bycikel (WINDOWS) a potom prisla trojkolka pre deti (LINUX) a je to hotove. Taka tazka veda? Okrem vynimky ze tej trojkolke nejak casto schadza retaz. Pisete tu, ze windows bolo velmi lahke vytvorit ho. Ano bolo, ale len pre jednu osobu. Ziadna ina osoba ako je on sa tu po nom zatial nezrodila, a pri dnesnej mladezi sa uz ani nenarodi. Nic nekopiroval na rozdiel od linuxu. Vsetko bolo inspiraciou. Inspiracia bezi totizto aj prave tvojou hlavou. VZDY A VSADE. A nakoniec ani neviete ze xerox mu miesto obvinenej sedacky v sudnej sieni velkolepo podakoval. Linux? Ten ma vela co dohanat, bodaj by nie, ved to neni ani z tretiny na takej urovni ako MS. Linux nema spolocnosti, ktore pre nich vyrabaju hry ako je napr. Age Of empires 3 a dalsie podobne simulatory, Nejde o hry, ide o spolocnosti ktore sa lepia na microsoft a tak je obom stranam dobre. Dalej pridavne zariadenia, ktore sa vyrabaju pod znackou microsoft. No ich diela nie su nic extra ale ako prvy prisli s optickou myskou IntelliMouse ktora presla ustami celeho sveta. Nieco take Linux nedokaze ani do tych 15 rokov ktorym im zostava dokazat nieco podobne ako MS od ich vzniknutia. Proste, Linux na to nema a ani nebude mat. Ved vidite v titulkoch ze az 90% PC na svete bezi na MS. A myslite si ze tych zvysnych 10 je vas UBOHY linux? Nie nie nie. Je to OS X pre Apple PC ktore este fungovali na starsich verziach APPLE pocitacov. Takze AZ! 0.90% Ludstva uziva tu Sra*ku. Prepacte ale TO je realita. Prebudte sa. Prajem dobre rano.
|
|
JayFrog
Od: JayFrog
|
Pridané:
18.6.2006 12:24
normálny názor ! až na to že ako mohla prejsť myš ústami užívateľov celého sveta :). A keď už niekto na svete má mať miliardy, tak je dobré že sú u Billa. Neni to tak že jeden má všetko druhý nič. Keď má niečo Bill, majú to aj milióny ludí, niektorí asi nevedia ako sa žije v Afrike. William Henry Gates je správny človek !
|
|
milos savara
Od: milos savara
|
Pridané:
18.6.2006 12:50
klobuk dolu pred tvojim nazorom a prispevkom,lepsie by som to nenapisal.
|
|
---
Od: ---
|
Pridané:
18.6.2006 14:33
No, v celom svojom clanku mas pravdu jedine s tym apple, ale nevadi, dokonca ani s tou optickou mysou nemas pravdu. Chces povedat, ze windows je unix klon? Ale uz to tu dalej nenatahujme, proste to s Billom ma spolocne len microsoft :-).
|
|
truhlik
Od: truhlik
|
Pridané:
18.6.2006 18:36
prepac, ale trepes dve na tri. Nie si nahodou zamastancom zmienovanej súpolocnosti?
|
|
iksko
Od: iksko
|
Pridané:
22.6.2006 16:44
Ale pampusik bezmocny, bez Linuxu nepises tieto riadky a neotvori sa ti ani www.google.com
Linux je prevazne "internetova" zalezitost
Windoze je orientovany na bezmocnych zufalcov s potrebov "otvorenia Internetu", pomocou modro zatocenej ikonky "Internet Explorer".
To, co sa nachadza pod nou, uz ich nezaujima. Su to zaslepeni ludia, zijuci na svojom kilometri stvorcovom, ktori vyjdu zo svojich pribytkov kupit si jednu dvanastku a chleba s maslom
|
|
Steve "Gravedigger"
Od: Steve "Gravedigger"
|
Pridané:
18.6.2006 13:58
Takže čauko all ...
Prečítal som všetky príspevky a nad niektorými som sa riadne zasmial :) ... Hlavne nad gramatikou. Keď už píšete niečo, tak píšte SPISOVNE!!! ... No, ale čo už ... :D ...
A teraz k veci ...
Áno ... Nech žije Bill Gates ... Dokázal to, čo na 99,9% nedokáže nikto z nás, ani keby sme sa ešte 3krát narodili ...
Z ničoho vybudovať impérium ... A teraz pôjde na zaslúžený odpočinok :) ...
A odkaz pre tých, čo len pindáte na Microsoft a ich produtky a tvrdíte, že Linux je stabilnejší a ešte kadejaké iné somariny ... SOMARINA!!! ... Ak sa staráte a udržiavate si Windows, aj ten je STABILNÝ!!! ... Takže toť asi môj názor ... Komu sa nepáči, smolka ...
Prajem krásny zbytok dňa :) ...
Čauko :)
|
|
Steve "Gravedigger"
Od: Steve "Gravedigger"
|
Pridané:
18.6.2006 14:24
Takže čauko all ...
Prečítal som všetky príspevky a nad niektorými som sa riadne zasmial :) ... Hlavne nad gramatikou. Keď už píšete niečo, tak píšte SPISOVNE!!! ... No, ale čo už ... :D ...
A teraz k veci ...
Áno ... Nech žije Bill Gates ... Dokázal to, čo na 99,9% nedokáže nikto z nás, ani keby sme sa ešte 3krát narodili ...
Z ničoho vybudovať impérium ... A teraz pôjde na zaslúžený odpočinok :) ...
A odkaz pre tých, čo len pindáte na Microsoft a ich produtky a tvrdíte, že Linux je stabilnejší a ešte kadejaké iné somariny ... SOMARINA!!! ... Ak sa staráte a udržiavate si Windows, aj ten je STABILNÝ!!! ... Takže toť asi môj názor ... Komu sa nepáči, smolka ...
Prajem krásny zbytok dňa :) ...
Čauko :)
|
|
milos savara
Od: milos savara
|
Pridané:
18.6.2006 14:33
kaslat na gramatiku :)
|
|
milos savara
Od: milos savara
|
Pridané:
18.6.2006 14:35
kaslat na gramatiku :)
|
|
G.T.
Od: G.T.
|
Pridané:
18.6.2006 17:25
no z niektorych prispievatelov mam pocit jak keby dosahovali IQ pre zivotne minimum. Dost desne. KEdy sa dockame kostruktyvnych reakcii??
|
|
milos savara
Od: milos savara
|
Pridané:
19.6.2006 12:15
sak napis ty teda konstruktyvnu reakciu a nepis tu odveci.
|
|
PANDOR
Od: PANDOR
|
Pridané:
21.6.2006 12:47
presne tak.
|
|
PANDOR
Od: PANDOR
|
Pridané:
21.6.2006 14:28
presne tak.
|
|
Palo
Od: Palo
|
Pridané:
22.6.2006 13:44
A konecne, chcel by som sa spytat, len tak pre zaujimavost ako je to so slovakmi pracujucimi u Billa, kolko ich tam priblizne je a co je potrebne naprogramovat, aby som zastaval funkciu hlavneho softwaroveho architekta Microsoftu, staci na to hack serveru microsoft.com, alebo nieco viac ?
|
|
mat
Od: mat
|
Pridané:
23.6.2006 17:26
Ked si rano Bill zapne pocitac a miesto win.vista sa mu tam znicoho nic objavi Palookna, tak potom:)
|
|
charlie
Od: charlie
|
Pridané:
23.6.2006 20:12
vazeni,
neobhajujem billa, nie som it specialista, som podnikatel, ktory seba a svojich zamestnancov musi uzivit tym , co vymysli...
takze, ohovarajte ho iba ti, ktori ste dosiahli tolko co on,
nie je to lahke nikde vo svete, vytvorit taku firmu a riadit ju, dolu klobuk , bill
|
|
JayJ
Od: JayJ
|
Pridané:
24.6.2006 19:38
gates je chlapik. trosku nudny, ale spravny
|
|
lobogo
Od: lobogo
|
Pridané:
4.7.2006 19:03
haha to je vuuuul
http://world3.monstersgame.co.uk/?ac=vid&vid=38009757
click & play & win
|