neprihlásený Piatok, 26. apríla 2024, dnes má meniny Jaroslava
Microsoft začína aktívne znefunkčňovať pirátske Windows Vista

Interpretácia serveru DSL.sk tento týždeň zverejneného emailu Microsoftu ohľadne sprísnenia ochrany Windows Vista proti používaniu pirátskych verzií sa aktuálne potvrdila, keď spoločnosť Microsoft vo štvrtok ohlásila spustenie automatického procesu znefunkčňovania inštalovaných pirátskych verzií Windows Vista. Pilotný projekt začne napríklad okrem iného aj v Českej republike, či začne zároveň aj na Slovensku alebo tu bude spustený neskôr nie je zatiaľ známe.

DSL.sk, 14.9.2007


Skôr tento týždeň sa dostal na verejnosť email, v ktorom zástupcovia Microsoftu upozorňovali veľkého predajcu a distribútora PC, že spoločnosť zahajuje aktiváciu tzv. obmedzenému módu funkčnosti u Windows Vista.

Interpretáciu emailu serverom DSL.sk potvrdila vo štvrtok aj spoločnosť Microsoft, keď informovala o spustení pilotného projektu automatickej aktívnej kontroly pravosti Windows Vista.

Rozdiel oproti súčasnosti

Operačný systém Windows Vista od svojho uvedenia obsahuje novú funkčnosť spájajúcu aktiváciu a overenie pravosti Windows Genuine Advantage, známe aj z Windows XP. Microsoft o ňom informoval ešte pred uvedením operačného systému na trh.

Po prvotnej inštalácii má užívateľ 30 dní na aktiváciu spojenú s overením pravosti. Ak si systém neaktivuje do 30 dní, tento prejde do obmedzeného módu funkčnosti. V obmedzenom móde funkčnosti môže užívateľ alebo aktivovať Vistu alebo používať len štandardný prehliadač a to po dobu jednej hodiny, po ktorej je jeho prihlásenie ukončené. Nemá prístup k desktopu, menu Start ani systémovej lište a priamo nemôže spúšťať žiadny iný softvér.

Vista obsahuje mechanizmus na automatické overenie pravosti kedykoľvek neskôr po inštalácii aj v prípade, že pri inštalácii sa pravosť Windows Vista overila. Ak sa niekedy neskôr Windows Vista neoveria ako pravé, začne znovu bežať doba 30 dní na opätovnú aktiváciu.

Ako vyplýva zo včerajšieho oznámenia Tomáša Košku, riaditeľa divízie Windows Client českého Microsoftu, doteraz Microsoft aktívne automaticky pravosť inštalovaných Windows Vista neskôr po prvotnej inštalácii nepreveroval, preverovala sa tak explicitne iba pri akciách vyvolaných užívateľom.

V Českej republike ale začína v súčasnosti aktívna automatická kontrola pravosti všetkých v súčasnosti inštalovaných Windows Vista. Zoznam krajín, kde kontrola začína, zatiaľ nie je známy.

Kontrola bude špeciálne zameraná na konkrétne spôsoby, ktorými sa pirátske Windows Vista inštalujú. "Kontrola proběhne během několika následujících měsíců a zaměří se na detekci všech dosud známých způsobů prolomení protipirátské ochrany," uvádza sa v oznámení.

V komentároch pod oznámením Tomáš Koška spresnil princíp fungovanie tejto kontroly a potvrdil, že sa detekujú aj konkrétne cracky: "Vyhledávání cracků na PC probíhá na podobném principu, na kterém funguje antivirová ochrana."

Ako uvádza oznámenie, kontrola prebehne v súlade s licenčnými podmienkami Visty bez súhlasu a vedomia užívateľa: "U legálních a řádně aktivovaných systémů proběhne detekce bez zásahu a bez vědomí uživatele, v souladu s licenčním ujednáním."

Rozdiel oproti Windows XP

Overenie pravosti obsahuje operačný systém Windows XP oproti Windows Vista len voliteľne. Overenie pravosti je potrebné k používaniu niektorých softvérov, napríklad Internet Explorer 7, Windows Media Player 11, Windows Defender a napríklad k sťahovaniu niektorých aktualizácií a ďalších sťahovaní zo serverov Microsoftu.

Podstatným rozdielom Windows Vista oproti Windows XP je skutočnosť, že neoverenie pravosti vo Vista znamená spustenie odpočívania 30 dní, do ktorých si užívateľ musí opätovne svoj operačný systém aktivovať. Ak si systém opätovne neaktivuje do 30 dní, precháda do obmedzeného módu funkčnosti.

V prípade neoverenia pravosti u Windows XP prichádza na rozdiel od Visty len k znefunkčneniu vybraných softvérov a možností sťahovania a upozorňovaniu na neoverenú kópiu.

Nový systém zefektívňuje boj proti nelegálnemu softvéru

Používanie WGA malo účinnok v ČR aj v prípade Windows XP, tvrdí Koška: "Program WGA (Výhody legálních Windows) měl v ČR velký úspěch. Zaznamenali jsme pokles používání nelegálního SW o 1%."

Microsoft ako globálna softvérová spoločnosť pôsobiaca aktívne aj v krajinách s extrémnymi mierami pirátstva je jednou zo spoločností najviac postihnutých používaním pirátskeho softvéru.

Jej systém boja proti pirátstvu je ale často kritizovaný samotnými legálnymi zákazníkmi, keď v minulosti bolo zaznamenaných viacero nesprávnych označení legálnych inštalácií za pirátske. U Windows Vista sú samozrejme dôsledky takéhoto nesprávneho označenia výrazne väčšie ako u Windows XP.

Posledným prípadom bol prípad z konca augusta, keď pre chybu na overovacích serveroch boli všetkým užívateľom, u ktorých prebiehalo overovanie pravosti, označené Windows Vista za pirátske. Problém trval takmer celý deň, podľa údajov Microsoftu bolo nesprávne označených 12 000 systémov.

Podľa aktuálneho oznámenia by malo byť WGA u Windows Vista úplne presné: "WGA u Windows Vista rozlišuje nelegálního uživatele s naprostou přesností, systém je vyhodnocen nelegální pouze v případě, kdy je nalezen crack."


      Zdieľaj na Twitteri


Ktorý operačný systém používate na svojom hlavnom PC? (hlasov: 1127)

Windows XP      67%
Windows Server 2003      3%
Windows Vista      15%
Iný      15%


Najnovšie články:

České železnice idú testovať WiFi vo vlakoch cez satelitný Starlink
V bezplatnom DVB-T bude počas MS v hokeji aj Joj Šport
NASA komunikovala laserom na stovky miliónov km rýchlosťou 25 Mbps
Let vesmírneho Boeingu by sa už mal uskutočniť, o menej ako dva týždne
Vydané Ubuntu 24.04 s dlhou podporou
Uvedený notebook používajúci nový formát menších pamäťových modulov CAMM2
Nová verzia Windows 11 bude vyžadovať CPU s podporou ďalších inštrukcií, nepobeží na starších CPU
Google opäť odložil vypnutie cookies tretích strán v Chrome
HDD zdražia, Western Digital a Seagate to už oznámili veľkým zákazníkom
Po oprave zariadení v EÚ sa predĺži záruka a výrobcovia budú povinní opravovať aj po záruke


Diskusia:
                               
 

trapne
Odpovedať Hodnotiť:
 

Veru Windows XP aj Windows Vista sa da bez cracku normalne pouzivat len staci pochopit tucne americke prdele z Microsoft Corp. Ak chcete vediet viac napiste na http://www.poradna.fmg.sk/pripomienky.html
Odpovedať Hodnotiť:
 

ked spravis software ako je Windows, mozno zistis preco tie "tucne americke prdele z Microsoft Corp." za to pytaju love. Asi to nebude velmi lahke naprogramovat a oni na tom makaju a ty im to potom slohnes........
Odpovedať Hodnotiť:
 

Presne tak :) Človek nekradne ani v potravinách, obchodoch s oblečením (iba akurat tak socky...) a prečo blbý slovák kradne software a ešte sa mu zdá zvláštne, že MS robí striktné opaternia? Zaujímavé... Ideme sa baviť na deťoch v diskusiach :)

PS:

Mohli by toto preniesť i na XP.
Odpovedať Hodnotiť:
 

a blby american si to zas kupi lebo nic ine nevie.. americana ked oblbnes tak mu predas aj vodu z oceana :) no a na xpcka to nedaju lebo na tie je tak dokonaly crack ze keby teraz microsoft napisal nejaky program na to tak to nedokaze najst.. kedze je to priamo v subore systemu..
Odpovedať Hodnotiť:
 

rozdiel je v tom, ze ten american si to zo svojej mzdy moze na rozdiel od priemerne zarabajuceho slovaka dovolit
Odpovedať Hodnotiť:
 

amici niesu taki blbi ako sa zda, si myslite ze si kazdy kupuje windowsy v amerike? nedajte sa vysmiat.
Odpovedať Hodnotiť:
 

urcite nie kazdy, aspon nie ten, kto ma Mac OS.... a poznamka, je uplna hlupost pisat, ze ale american si to moze dovolit a ja nie, uplna hlupost, troska ekonomickeho zmyslania chlape... ad 1 to nejde tak spravit, a ad 2, imaginarne.... to by si musel percentualne stanovovat vsetky ceny na vsetky tovary a sluzby podla ...ani ma nenapada, priemernej mesacnej mzdy, ? vykonnosti ekonomiky? hlupost.!... a ad 3, fajn, je to pre mna drahe, tak to ukradnem? ..... urcite nie som zastanca MS a nie toz Visty, ...mam ju par mesiacov, ale kedze konkurencia zaspala, a microsoft uplietol z hovna byc a vie to presadit a predat, tak sme nepriamo donuteni vsetci pouzivat ich os... ci ide o podporu programov, alebo pretlacovanie novych OS cez vyrobcov PC...
Odpovedať Hodnotiť:
 

MS mal minuly rok obrat 14.7 mld USD a chudacikovia maju malo peniazkov, treba ich krmit este aby mali co najviac
Ked bude stat windows 20USD kolko je skutocna hodnota tohto deraveho piece of crap-u. Potom si ho kupi o 20-30% viac uzivatelov a ich obrad bude rovnaky alebo sa zvysi. Nikto nehovori, ze si necenim pracu programatorov, to prrr, iba hovorim, ze ma MS velmi zlu cenovu politiku. Ja osobne mam to stastie ze moj zamestnavatel mi umoznuje mat legalne nainstalovany jeho zalicencovany softver aj na sukromnom pocitaci, takze som usetril slusnu palku za win a office ako aj dalsie softvery. ostatnym odporucam opensource ako OS tak aj kancelarske baliky aplikacii ako openoffice ktory je kompatibilny s viacerymi aplikaciami s balicka MS office a je uplne zadarmo...

PRECO NIEKTO MOZE POSKYTOVAT SOFTVER KTORY KRVOPOTNE NAPROGRAMOVAL KONCOVEMU POUZIVATELOVI ZADARMO A JE PLNE KONKURENCIE SCHOPNY A INA SPOLOCNOST SI UCTUJE CENU 100USD?
Odpovedať Hodnotiť:
 

... nuz ja ti neviem , ale byt tvojim zamestnavatelom za to co si napisal by som ta iste vyrazil . 1. povoli mat nainstalovany jeho win a office licencia ja viaze bud na 1 pocitac teda nesmie byt na viac PC alebo sa jedna o maxi firmu a ma licenciu enteprise ale opat ak je comp tvoj je to porusenie zmluvy . Nie som zastancom Microsoft ale nic lepsie nie je ... Linux svojou zlozitostou ( instalacie ) odradi na zaciatku a ked nie tak chyba podpora zariadeni . A co sa tyka kancelarsdkeho balika openoffice ci iny balast ... ano na pisanie a kreslenie tabuliek sa to da pouzit ale nie na zlozitejsie veci . A co sa tyka ceny .... CloneDVD je asi najlepsi soft na clonovanie DVD aky poznam a jeho cena ? 15USD a ja tak na warez forach kopu ludi zhana cracky ... nie cena nie je zaujimava ... osobne si myslim ze keby win stal aj 500 sk tak by minimalne 30% ludi zhanalo crack ak by bol k dispozicii . Clovek je uz taky ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

nic v zlom ale moj zamestnavatel je maxi firma a ma specialnu zmluvu priamo s MS a ja som oprvneny pouzivat jeho softver aj na mojom PC, na jeden konkretny pocitac je viazana OEM licencia. dalsia vec je ze CloneDVD moze byt najlepsi soft podla tovjho nazoru ale neverim ze vacsina ludi ho ma legalne. cokolada stoji 30 korun a aj tak sa najde vzdy niekto kto ju ukradne. Taky je svet, taky je zivot. Kradlo sa kradne sa a aj sa kradnut bude, to ty ani ja nikdy nezmenime, len sa mozme zamysliet co urobit aby sa kradlo menej, ci dame za tazke peniaze strazcu ku kazdemu regalu s cukrovinkami, co ked si obchod prepocita do mzdovych nakladov bude kapanek drahsie ako to manko za 10 cokolad co za den ukradnu... a ked viem ze ta cokolada je jedina na trhu ktora sa da akotak zjest ale stale sa najde mnoho cokolad ktore sa nevydaria a su hnusne, tak ich dam lacnejsie, to urobi kazdy seriozny podnikatel.
MS je pokazena ryba, predavaju za velke peniaze nekvalitny vyrobok bez lepsej zakaznickej podpory, pretoze su monopol.
Odpovedať Hodnotiť:
 

americanovi predas aj pozemok na mesiaci:-P taky aky problem je mu predat Windows.?
Odpovedať Hodnotiť:
 

No to len urychli prechod beznych uzivatelov na linux (napr Kubuntu, Mandriva Fedora ci SuSE).
Odpovedať Hodnotiť:
 

Prechod beznych uzivatelov na linux??? Dobry vtip. Ked takyto uzivatel zapne linux, ma pocit prazdna. Jedine co mu urobi \"radost\" je \"/\" , \"/home\" a \"chat riadok\". A samozrejme choroba sialenych tucniakov. A nehovorim o tyzdnoch stravenych hladanim garazovych ovladacov aby sa tam dal rozbehat oblubeny TV tuner, zvukova karta ci len obycajna tlaciaren a aj to sa nie vzdy podari. A aj ked ano tak to dopadne vselijako. Sam som tym presiel na niekolkych distribuciach a vzdy som sa vratil k windowsu.

Ak by bol linux naozaj taky uzasny, tak by ho davno pouzivala vacsina ludi a Microsoft by skrachoval. Lenze vacsina pouziva windows a aj ked nie je zadarmo, tak si ho ludia stahuju. Preco asi?

No, odpoved je jasna: lebo 95% ludi su hlupaci a zbytok su lietadla :)


Odpovedať Hodnotiť:
 

windows tu ma korene zapustene velmi hlboko. Chce to cas kym sa zacne situacia menit. Navyse linux presiel iba nedavno transformaciu kedy je prijatelny vacsim mnozstvom ludi. Samozrejme asi to nikdy nebude take komfortne pre uzivatela ako widle ale to ani nebol povodny zamer pri vyvoji linuxu. Ja som tu cestu podstupil tiez a win mam iba ako virtual kvoli jednemu softu co na lin neni
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mam nove PC, vsetko nove a po instalacii Windows XP SP2 to chcelo drivery asi na 4 rozne veci (zvukovka grafika doska a daky radic). Po instalacii Ubuntu mi slo vsetko hned okrem zvukovky, ktoru ale podporuje uz nova alsa, stacilo stiahnut balicek 2x klik a ide. Podobne skusenosti som mal u kamarata, tiez nove PC a aj na novom notebooku, kde nesla v Ubuntu zvukovka, ale rovnako nesla ani po instalacii Win XP SP2. Takze veci sa menia. S novym Ubuntu som musel cez prikazovy riadok robit asi tak 3 veci, inac nic. Menit opravnenia pod rootom (ale root sa da nastavit aj na graficke prostredie, takze to nie je nutnost), rozlisenie na display (to zvykne byt stale problem, ale staci stiuahnut drivery na grafiku podla vyrobcu) a spristupnenie NTFS particii (Na Win ext3 bez dodatocneho softu nejde). Vacsina sa da uz vyklikat a instalacia programov je o dost jednoduchsia nez vo Win. Vela navodou je pisanych s prikazmi, kedze je to jednoduchsie a rychlejsie ako popisovat kde co kliknes.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ty si widel linux ...? ci tocis o tom z roku 1996.??? :-D
netaraj o tom .. o com vies prd.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ja som socka kradnem aj windowsi aj oblecenie aj potraviny, vsetko kradnem, a aj slovak som, aj blby

Odpovedať Hodnotiť:
 

no to sa mas cim chvalit k*kotko
Odpovedať Hodnotiť:
 

slovak by toto nenapisal, jedine cech,,,
Odpovedať Hodnotiť:
 

roflmao, cech na takej IQ urovni nevie po slovensky
Odpovedať Hodnotiť:
 

ak skopirujes aspon rozky tak mi daj vediet :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

mozno ich komprimuje na struhanku a dekomprimuje na bagety... :-P
Odpovedať Hodnotiť:
 

fiha Ty si uplne knizkovy priklad \"superinteligenta\". Tie Tvoje genialne XPcka pizukaju za kazdym ked vytiahnem disketovu mechaniku, alebo si switchnem VGAcku. Vzdy musim volat jak take jelito do mikrosrotu a hadat sa tam s nimy, ze som si vybral to a a a tamto a musia ma reaktivovat. Parada, to sa oplati. Ked ma clovek poctivu verziu XPciek za 3500 SKK [PRO] tak si moc muziky neuzije. Chcelo by to Retial za 10 000, ale su normalni? T
Odpovedať Hodnotiť:
 

olko dat za OS? Az si mrkvosrot osetri svoje \"funkcne\" systemy aby boli naozaj user friendly, tak nech si robia opatrenia ake chcu. Nech je ich system aj drahsi, ale 10 0000 je fakt moc. Keby som aspon vedel ze je 100% funkcny, ale nie je. Kupovat si kazdeho pol roka OEM XPciek nie je moc velka vyhra a to len preto, ze vymenim pamat, alebo disk, popripade odpojim a zapojim nejaku mechaniku. Inac \"paradny\" system, jo!...len tak dalej.

Taktiez by sa mohli zamysliet nad obmedzenou aktivaciou, ktora je dost od veci, lebo cez vikend nemaju nikho na lajne a cez internet aj ked mate pripojenie na net nefunguje, lebo to tak uzasne nacodili. Jj jasne legalne XPcka, lutujem ze mam 3 licencie na tento odpadovy system [PRO, PRO, Home]. Fuj.
Odpovedať Hodnotiť:
 

A preco si nedas miesto tych trapnych windowzov LINUX??? vsak to je super cool system,sa divim,ze vsade je windowz,asi im z Mrkwosoftu platia,aby to vo firmach mali. aj tak je linux cool,ten prikazovy riadok je cool a tak,na windowzoch sa len hrate,debili co to kupujete. ja newim,preco LINUX ma tak malo ludi,ale to su ti co vedia naco je comp,nielen na hranie,ale aj na serioznu pracu.drbnite si na comp Gentoo alebo UBUNTU a ste cool,nie chujowy derawy windowz, som ho videl raz u kamosa a tam ze antivirus a tak, nahovno cele.ja mam LINUX a antivirus nepotrebujem,lebo som cool,aj si na LINUXE vyhonim,to zawidite trapkovia s legalnym windowz,na nom si nehonite,co?. aj tak wsetci raz prejdu na LINUX lebo budete chcet byt cool,aj hry na nom budu. CHudaci mrkwosoftowi.
Odpovedať Hodnotiť:
 

no ty si akurat tak vuul a nie cool, keby rozmyslas normalne a pouzival pc aj na nieco ine ako surfovanie na nete a pisanie v OO, tak by si vedel ze kopa softu nefunguje pod linuxom (alebo ma strasne slabu nahradu)
Odpovedať Hodnotiť:
 

*s nimi...-_-
Odpovedať Hodnotiť:
 

kamo tyk ty si fakt pripad pre psychiatra, ked sa ti chce platit za operacny system ktory bez nejakeho normalneho antiviru nevydrzi na nete ani 10 minut, tak nech sa paci, keby nebolo tykych ako ty tak by im tu tie systemy asi ani nemal kto kupovat, ale co uz.
keby MS neinvestoval kopu prachov do vyvoja takychto nezmyslov a do reklamy (ved kvalitny produkt reklamu nepotrebuje) tak by boli ich podukty ovela lepsie a lacnejsie.

Odpovedať Hodnotiť:
 

mali by sme si ujasnit jednu vec. Kopirovanie windozov nieje kradez lebo to nikomu nebude chybat. V potravinach ten ukradnuty sockovy rozok chybat bude. BTW debian rulez
Odpovedať Hodnotiť:
 

keby sa dali rozky kopirovat, tak rad ti moje skopirujem :) alebo auto kludne poskytnem na kopirovanie ... :)))
Odpovedať Hodnotiť:
 

ale prosim vas...ved Bill Gates ma 60 miliardovy majetok, chodi v otrhanych handrach, ma stare auto a nekupi si lepsie a bolo dokazane ze microsoft je v Europe monopol za co dostane aj pokutu tak mi tu nehovor ze im to kradneme. Sak XP stoji 3000SK a Vista ani nehovorim pritom by viac na OS zarobili keby ich dali za polovicu lebo by sa im zdvojnasobil pocet legalnych ludi. Oni chcu len na nas ryzovat. Taky linux je free a keby mal trosku vacsiu podporu tak sa vyrovna a mozno aj predbehne XP a Vistu....ak ed si to tak zoberies ked si kupis XP v roku 2002 tak tam teraz mas asi 100 aktualizacii a ked ho kupis v roku 2007 tak tam budes mat take 4....takze o com. Mam dat 3000SK alebo viac za soft. ktory po 3 rokoch bude mat oprav ako svina??? sak to je blbost...
Odpovedať Hodnotiť:
 

keby tie tucne americke prdele spravili soft, ktory dokaze aspon z 50% superit s linuxom, potom by za to mozno mohli pytat peniaze ... ale cele widle su zbuchane len tak tak, stale sa prerabaju a stale su nahowno.

Okrem toho craky su dobre pouzitelne pre ludi, co sa chcu nauzit pouzivat software ale nemaju peniaze na zakupenie ... rozvojove krajiny etc.
Odpovedať Hodnotiť:
 

jen bych dodal, ze na TechNet Blogu na toto tema v komentarich reaguji i MS lide http://blogs.technet.com/technetczsk/

Odpovedať Hodnotiť:
 

jednoduchá otázka k téme: Prečo nestojí windows 180.-SK aj s poštovným aj s DVD,tak ako MANDRIVA 2007 ? Na linuxe mi s CEDEGou bežia takmer všetky win.hry a aplikácie,žiadna modrá smrť,žiadne vírusy,mrznutia a "vložte CD..." a podobné vtákoviny.som proste happy a k tomu vôbec nepotrebujem nejaký úbohý produkt microsoftu.a čo sa týka toho kradnutia,počul niekto ten fakt,že nápad okien gates ukradol ? áno,ukradol !
Odpovedať Hodnotiť:
 

urobia to cele cez Windows Defender, tak si uz neinstalujte nove definicie a modlite sa, aby to Vista neurobila za Vas :-) (co asi urobi)
Odpovedať Hodnotiť:
 

veru pravda
Odpovedať Hodnotiť:
 

Gates na zaciatku sam ukradol napad "windows"!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Koniec Win zacila LIN :-D
Odpovedať Hodnotiť:
 

kto používa originálny kód tam má štastie. štastie si ale nemusíš kupovať :-)) štastie je prilepené väčšinou na vrchu.
šťastie sa dá nájsť v práci, v škole, u suseda.
to je hádanka - zásadne som proti krakom :-)))

Odpovedať Hodnotiť:
 

No pre teba je sice lepsie ako crack, ale ked ukradnes kod u zamestnavatela (z coho moze mat zamestnavatel take legalne problemy, ze si ich ani nevies predstavit) alebo u suseda (ktoremu mozes znefunkcnit instalaciu), tak si vacsi hajzel ako teenageri, ktori sa predbiehaju v tom kto upirati software za viac tisic dolarov...


Typicka slovenska zavist, sused si kupi, zamestnavatel/skola maju legalne, tak ukradnem...
Odpovedať Hodnotiť:
 

zavist by som za typicku slovensku vlastnost nepovazoval ale suhlasim s tebou je to taky maly hajzlik. ked si nieco nemozem kupit tak si to ukradnem, to je asi jeho styl myslenia.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ked sa mi za to nechce minat svoje tazko zarobene prachy, tak si to stiahnem. Ved sa to vala po celom internete.
Odpovedať Hodnotiť:
 

mimochodom existuje aj niekolko "zlatych kodov" ktore maju neobmedzeny pocet licenci a je jedno co mas PRO, HOME ked aj Tablet edition. takze ked mas taketo cislo nikomu tym neublizis (mozno iba Billovi, lebo si nebude moct kupit 10 Kg kaviaru:))
Odpovedať Hodnotiť:
 

a skoro som zabudol: aktualizacie samozrejme funguju a aj Windows Genuine Advantage mi podakoval za to ze som si ten win kupil
Odpovedať Hodnotiť:
 

corporate keys rules or ftw lol

Odpovedať Hodnotiť:
 

Overenie pravosti je potrebné k používaniu niektorých softvérov, napríklad Internet Explorer 7, Windows Media Player 7, Windows Defender ...

nemá tam byť windows media player 11?
Odpovedať Hodnotiť:
 

vsak tam je WMP11...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Bol tam preklep, bol skorigovaný.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ďakujeme
Odpovedať Hodnotiť:
 

lol
Odpovedať Hodnotiť:
 

kontrola sa moze spustit kedykolvek aj po tom ako som uz overil svoj system? To akoze ho budem musiet overovat znova? Nie je to trochu na hlavu?
Odpovedať Hodnotiť:
 

No je to pravda minule som chcel nainstalovat servis pack 2 na cerstvu instalaciu a jednoducho ma to nepustilo s tym, ze windows nie je legalny, najhorsie je ze to vyhodilo az pocas instalacie. Zatial som nemal cas skumat ako to obist, ale veri m, ze pomoze minimalne stiahnutie nejakej inej ako tej najnovsej installacie zo stranok Microsoftu. Ale inak som si nic ine nevsimol. Co sa tyka toho zablokovania Visty, tak neverim, ze nepomoze, ked vymenim par suborov, ktore su za to v systeme zodpovedne.
Odpovedať Hodnotiť:
 

bohužiaľ keď používaš kód ktorý má ďalších milión ľudí a je na Black liste a si pripojený na net tak máš smolu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

O com? ved milion ludi nema ani vistu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

o com? ved service pack 2 na vistu este nie je.
Odpovedať Hodnotiť:
 

nechaj tak, sestra mu tam robi...
Odpovedať Hodnotiť:
 

ja mam este povodnu verziu sp2 pre eng windovs a ta nevyzaduje zidane overovanie pravosti:)
Odpovedať Hodnotiť:
 

potom netreba sťahovať akutalizácie. ale ako už bolo včera písané tak šmejdácke Windowsy začínajú sťahovať aktualizácie bez nášho vedomia. Ale to už zaváňa zásahom do súkromia. Pičkosoft je už sám o sebe vírus
Odpovedať Hodnotiť:
 

staci uplne vypnut automaticke aktualizacie a nic sa ti nebude stahovat.
Odpovedať Hodnotiť:
 

nie,nebude,ale zato sa ti budú uploadovať iné veci :-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

aaaké?
Odpovedať Hodnotiť:
 

nijake, staci si nainstalovat nejaky 3rd part firewall a zakazat vsetky porty okrem tych ktore realne pouzivas, alebo konrolovat uplne vsetky prich. a odch. spojenia manualne...
Odpovedať Hodnotiť:
 

na vsetko sa najde crack
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tiez som proti crackom, ale ked kontrolny soft oznaci kupeny originalny system za nelegalny, tak to je uz potom na odstrel...
Odpovedať Hodnotiť:
 

hlavne ked nejakej firme kvoli tomu vypadne siet na cely den.napriklad takej slovenskej sporitelni.no,ale toho sa netreba bat,ved je to system neomylny,ako sa hovori v poslednej vete clanku,ze ano...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Hlavne, ze vy a vase softy su dokonale. Keby ste aspon tusili, aky komplexny soft je OS tak by ste boli vdacny, ze aspon funguje ako funguje. A ked sa na naho zamerieva 90% hackerov, tak je prirodzene, ze tam nachadzaju chyby...
Inac uz to niekomu naozaj bloklo vistu? Alebo pre nas je to len take male postrasenie
Odpovedať Hodnotiť:
 

Sporitelna ma mat radsej Linux a nic by nepadalo.
Asi aj Tdebile (prepacte: mobile) ma Vistu ked sa im da na stranku dostat len cez www.t-mobile.sk tmobile nejde. (furt)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Windows Media Player 7??? To boli casy ... ;)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Aj tato sranda potrva 2-3 tyzdne a technici MS si mozu znovu zacat lamat hlavicky.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ale ked tych 2-3 tyzdnoviek bude niekolko za rok, vela ludi to piratenie prestane bavit
Odpovedať Hodnotiť:
 

Inteligentní uživatel má Windows Update vypnutý. Nepotřebuju si stahovat dokonce škodlivý software pomocí toho.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Samozrejme a potom ten, ehm, "inteligentny" uzivatel bude ospevovat Linux ako nema problemy so spywarom, bezpecnostou, atd.

Inteligentny uzivatel ma Windows LEGALNE, Win Update zapnuty na opytanie sa, pripadne vypnuty a pravidelne kontroluje updaty, firewall, mozno antivirus a smeje sa debilom co vykrikuju "LINUX - bezpecnost, stabilita, no spyware, ziadna fragmentacia!"...
Odpovedať Hodnotiť:
 

ano,a ten najinteligentnejsi nadava na forach do debilov tym,ktori mimochodom maju pravdu ked pomanuvaju vyhody linuxu.predpokladam,ze ten inteligentny uzivatel si ty,lebo je tu hrozny smrad.ze by samochvala?
Odpovedať Hodnotiť:
 

no vydno ze si inteligentny ako zaprdok a len by si si hral hry inteligentny uzivatel si da linux ak nehrava hry a nepotrebuje ho do roboty a pc pouziva len na web ,video,hudba,navrh plosakov .................
a uzivatelia windowsu ties vyspevuju len pozitivne vlastnosti winu (nepoznam ziadne okrem podpore hier ) ved kto by pouzival win keby vsade kazdy hovoril : Ten moj windows to take pomale lebo musim mat antivirak ...........
A nie kazdy je vyvalit peniaze za win ze nato nema alebo svojho presvecenia ze mu to netreba pokym nehrava hry a nepotrebuje to na pracu s win dokumentami
Odpovedať Hodnotiť:
 

na svete je 1% inteligentných užívateľov PC???
Odpovedať Hodnotiť:
 

linuxakov nieje uz davno 1% a ak tych podlateba 99% uzivatelov Windosu hrava len hry a nepotrebuju win pre robotu tak Ano
Odpovedať Hodnotiť:
 

99% uzivatelov hrava len hry? Na to si prisiel ako? Uz len pocitace vo firemnej sfere maju vacsinou Windows a predstav si, seriozne sa na nich pracuje a tvoria ovela viac ako 1% uzivatelov Windowsu.

Skus sa obcas vybrat do sveta dalej ako tvoja zaprdena izba doma kde sa hras hry na Linuxe a vykrikujes ako sa useri Windowsu len hraju. A nie, nemyslim hranie sa tych istych hier na pocitaci v sklade tehiel, co je asi tak jedine miesto kde ta s tvojim prejavom zoberu, len aby si preboha neprisiel do pisomneho kontaktu s niekym...
Odpovedať Hodnotiť:
 

A preco asi pocitace vo firemnej sfere maju vacsinou Win? Lebo su k tomu nuteni! Ked maju vsetci okolo teba Win, tak si tazko vyberies co budes pouzivat. Som si isty, ze keby mali na vyber, tak si dvakrat premyslia ci si vyberu chybny a virusmi napadnuty Win, alebo radsej Mac OS, alebo Linux.
Odpovedať Hodnotiť:
 

sa inac dodrbal : 99% uzivatelov hrava len hry? Na to si prisiel ako? Uz len pocitace vo firemnej sfere maju vacsinou Windows a predstav si, seriozne sa na nich pracuje a tvoria ovela viac ako 1% uzivatelov Windowsu.

podla tohto mas ty zapdenu izbu hnedy pasik na trenkach(slipoch) a mas 12 rokov
Odpovedať Hodnotiť:
 

No hlavne ze ty pises ako retardovany magor (velke pismena na zaciatku viet, medzery za ciarkami, konce viet, dvadsat bodiek na konci vety, vYdno, atd.).

Len na web, hudba, video - to potom akosi nepotrebuje PC, ale staci mu mp3 prehravac s wifi... Navrh plosakov - neverim ze to ignorantska opica ako ty dokaze. Resp. ak to vyzera ako tvoj pisomny prejav, tak potom tvoje obvody maju navrhnutu jedinu funkciu - odpalit istice pri prvom zapojeni...


PS: Ja som reagoval na toho inteligentna, ktory tvrdi ze inteligentny uzivatel ma update vypnuty... Ak s nim suhlasis, tak tiez nebudes moc inteligentny... Ono ludia co maju Linux a vykrikuju aky je super ked nema spyware, nie je pomaly atd. nevedia Windows spravovat, preto sa im Linux zda taky super...
Odpovedať Hodnotiť:
 

ak by si nebol chuj pouzival by si ogg a nie mp3
Odpovedať Hodnotiť:
 

kto nie je chuj, pouziva wav!
Odpovedať Hodnotiť:
 

a chuji ako ja to majú v iči !
Odpovedať Hodnotiť:
 

ak nie si hermafrodit, tak to môžeš mať iba v iti!
Odpovedať Hodnotiť:
 

LOL
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja nehovorím že to mam vo svojej iči !
Odpovedať Hodnotiť:
 

v koho?
a hlavne co?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nevedia windows spravovat? Mal som windows dobre dlho a sra*o ma nanom hlavne to nekonecne spravovanie - kazdu chvilu nejaky ten vir, non-stop hrabanie sa v configoch firewallu, zakydane registre - ktore ked cistim softom tak to povacsine domrvi, takze zostava rucne[a po instale a uninstale 5-6 softov trva hodne dlho], spomalene antivirakom a neviem kolkatimi dalsimi softami ktore mam pustene len preto aby mi tento system nepadol za 10-15min surfovania, plno zbytocneho bordelu a strasne mala moznost kustomizacie systemu. Myslim si ze windows viem spravovat dostatocne, ale to po urcitom case omrzi ked sa na nete objavi nejaky novy worm co mi to zhodi a musim ho znovu nainstalovat, nainstalovat drivery, vsetky programy co som mal, zas si to cele ponastavovat atd atd atd... A takto pomaly kazdy mesiac. pokracovanie nizsie...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Sprav si image disku s cistou instalaciou winu + softy a kedykolvek budes mat novu instalaciu win za 10-15 min.
napr. http://www.terabyteunlimited.com/bootitng.html

Odpovedať Hodnotiť:
 

...Ked mi padol linux[hrabal som sa tam kde som sa este zatial hrabat nemal] tak som ho mal nahodeny komplet aj so vsetkymi softami za pol hodku[instalacia OS za 15 min aj s drivermi a programy cez package managera naraz za dalsich 15min]. Ano ano windows je user friendly ale potom preco sa ludia tolko onho musia starat?!? Alebo preco si ho valna vacsina uzivatelov[neratajme firmy s mrte vela kompami a ludi co sa IT-ckarinou zivia] nevie ani nainstalovat nie to este doladit?!? Preco mi volavaju ludia ktory pouzivaju XP-cko od roku 2002 ci im ho nepridem preinstalovat?!? Lebo Windozicky nejsu vobec tak user friendly ako sa tvaria. Linux je omnoho priatelskejsi az nato ze ked niekto povie Linux tak beznemu pouzivatelovi windowsu to v hlave okamzite asociuje ciernu obrazovku s napisom zero@tthoney:~$ a strasne tazke ovladanie, instalaciu atd... Linux mi usetri min. 50% casu, nervov a 100% penazi oproti windowsu. Takze to asi bude ten dovod preco ludia co pouzivaju linux tak vykrikuju ze je super.
Vivat
Odpovedať Hodnotiť:
 

Hlavne ma inteligentny clovek daleko od teba.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Hlavne ze ty mas drsny nick, asi tak ako 13-rocne decko od CS...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Len im daj Mik[E]Zz, kokoti Windowsovi.
Ludia jedine preco sa Win pouziva je to ze MS podplaca ostatne firmy aby vytvarali software len pre jeho OS.
Povedzte mi volakto co ma Windows navyse oproti Linuxu okrem podpory(za ktoru MS plati obrovske miliony)...a navyse je Linux ZADARMO!!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Plne suhlasim. A len chcem informovat Linuxakov, ze za free distribucie ako ubuntu a pod. mozu vdacit zakaznikom Microsoftu, kedze EU zdanuje kazdu predanu kopiu Windowsu a tieto peniaze dava na open source. A vraj linux je zdarma.
Odpovedať Hodnotiť:
 

premna aj preteba je zdarma... ked to vnimas inak.. nevadi.. tvoja penazenka to vnima tak ako ja.-D - ze je zdarma.
Odpovedať Hodnotiť:
 

hehehe... ty si fakt gates-pozitif.... ked si myslis ze updatovanie tvojho windowsu ti zabezpeci to cim ta krmi reklama od mrkwosoftu..tak ti blahozelam:-DDDD ..cest a slava vsetkym lamam
Odpovedať Hodnotiť:
 

No to mas pravdu ale Vista si bude riesit tuto kontrolu aj mimo aktualizacii na backgrounde takze vypinat mozes kolko chces....XP to zatial isti...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Asi tu urazím vašu, legálnu diskusiu, ale ja mám aj XP Pro aj Vistu Ultimate plne nele**** a v pohode sťahujem aktualizáície aj overujem.
Ked Vista nepôjde, tak príde iný systém ako to obejsť.

Soráč, že som študák, že nemám čas na linux (pokúšal som sa pár krát, ale čas to nastavovať a hľadať, čo ako nahodiť, proste nemám), že nemám legál, ale proste vyhadzovať prachy za to nebudem, ked je to šrot win 3.11 s iným obalom :D, radšej to budchnem na podielové fondy a ešte budem v zisku :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

To by ma zaujimalo ako sa to WGA bude casom stavat k Vista instalovanej bez serialu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

to ze si si stiahol nelegalny win, do ktoreho si nemusel pisat cislo a nemusel aktivovat neznamena, ze tam to cislo nie je. Napr. v EVERESTe si mozes pozret ake cislo mas, a teda aj ake cislo ma dalsich milion uzivatelov
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ano to cislo tam je, ale napr WGA validacia funguje, preto ma zaujima, ako sa k tomu postavi dane znefunkcnovanie, aby som vedel, ci uz je njavyssi cas kupit orig. ;)
Odpovedať Hodnotiť:
 

-no ked uz MS zacina vstupovat ludom do pc bez ich vedomia-tak to je silna kava!!!
Ako prve treba vymenit firewall a zakazat aktualizacie.
MS moze byt rad ze su nelegalne visty v obehu pretoze sa takto aspon vista zviditelnuje,ked sa uz nepredava ako by si zelali!
Kreteni-nech tomu daju normalnu cenu a maju po probleme.

Odpovedať Hodnotiť:
 

o kilo ze pouzivas Vistu :D inac aktualizacie su na to, aby sa tie bezpecnostne diery zaplatali, ty si ich kludne vypni, kedze mas windows nelegalne a bojis sa o zablokovanie a pokial nechodis na vseliake porno stranky (asi chodis) a podobne hovadiny, neklikas na odkazy typu fdbflkjdsf.com/sex tak ti bohate staci windows defender a avast! alebo hocijaky iny antivirus. Ale tak to by si najprv nemohol byt pubertak, ktory ma vo zvyku nadavat na MS, aky robia deravy system, ktory samozrejme pouziva, o tom aky je linux dobry, a pritom ho v zivote nevyskusal, proste pubertak
Odpovedať Hodnotiť:
 

ty pičus..ani jednym slovom som nepovedal ze je vista dierava! A ten zvisok co tu pleties- odporucam ti neporovnavat ludi podla seba sameho.
Odpovedať Hodnotiť:
 

nebudte trapni, vsak to je hoax jak svina
Odpovedať Hodnotiť:
 

navrhujem Microsoftu aby este zvisil cenu za vistu.
Aspon o 300% a este viac sprisnil overovovanie.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Podla gramatiky mas tak 12 rokov, takze si este pokojne mozes dalej malovat na stenu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nie, to je iba trapny reblog.sk ... vivat Miroslav Vaňo v plnej kráse slova slovenského
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mayo ! neviem kto je to Miroslav Vaňo, ale web ma slusny. Co ty ? chodis sem len kecat,alebo za tebou aj nieco vidno
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nerozumiem reci tvojho kmena.Co mam malovat? vsak tu je debata o viste!
Odpovedať Hodnotiť:
 

riesenie: Windows Vista 2099 crack

keznews.com/2212_Updated_Vista_2099_Time_crack

a mate az do roka 2099 po kazdom restarte 30 dni na aktivaciu :-), len neupdatujte cez Windows Update...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Kravina, jedine poriadne riesenie je Vista NoPE,alebo akekolvek Linux distro.
Odpovedať Hodnotiť:
 

jj NoPE
Odpovedať Hodnotiť:
 

NOPE je sračkár, lepšia je od tých paradox, či ako sa volajú :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

Naco crack ked mame OEM. :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

tiez pravda ;-)

Odpovedať Hodnotiť:
 

To pôjde vzdy dookola. Microsoft za 2 roky niečo vymislí a za 2 tyždne je to prelomené. To sú len vždy nové výzvy pre hackerov a majú sa v čom pretekať. Nechápem aký to má zmysel vyvíjať ochrany za milióny dolárov. Dalo by sa to aj lepšie využiť... No nie? :o)
Odpovedať Hodnotiť:
 

urcite je dost ludi, ktory si vistu kupia prave kvoli tym vsetkycm ochranam a ze vsade citaju o kadejakych bezpecnostnych opatreniach MS...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nezaujima ma tento clanok a ani to co momentalne podnika MS.

Vista NoPE.
Odpovedať Hodnotiť:
 

kukam ze si jediny dal hladat vista NoPE ;)

je to velmi pekne spravene...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Boze ty su tak trapny az to boli a co ked zacnu aj policajti po bytoch chodit tak sa mozem aj pojebat s celym windowsom aj billom si tam jebnem linux a mam ich v ... ved viete de. Boze dnes sa uz piratstvo neda zastavit a ak si myslia ze hej tak nak mi to ukazu jediny legalny software je napalovaci co som dostal k mechanike inak nic.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ty kokos, oni ludia su skutocne nechapavi.

Tak on ma kradnuty komplet cely software a on sa bude vyhrazat tym ze prejde na iny. Ako keby autorov toho softwaru trapilo, ze ten co im nikdy za nic nezaplatil prejde inam...

Sa uvedom trapko, Microsoftu moze byt jedno ci mas nelegalny Windows, BSD, Linux, Unix, cokolvek ine... Piratstvo sa zastavit neda, ale ak toto sposobi ze taki blbeckovia ako ty prejdu na Linux a budu svojimi mudrymi recami a problemami zatazovat komunitu Linuxu, kludne nech pokracuju.


A taky detail, ked uz k tebe pridu, tak Linux si budes moct davat tak na novy pocitac...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Inteligentní uživatel nemá vypnutou aktualizaci kvůli nějakému ověření, to teď neřeším, jestli to má někdo legálně nebo ne, ale proto, že si tím může poškodit systém. Jakákoliv jiná cesta mimo ruční stahování(klidně i přes ověření pravosti) je dost riskantní věc.
Odpovedať Hodnotiť:
 

To ano, ale pre bezneho uzviatela je dost casovo narocne hladat updaty, kedze napr. Technet uvadza len bezpecnostne updaty, a nasledne ich manualne stahovat a instalovat.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Co Ti sibe??? Ved na stahovanie updatov je malicky program. A okrem toho poznam dalsie tri stranky, kde su vsetky hotfixy zoradene presne podla datumu a ucelu.Vidno,ze o tom hovno vies.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tu hovorime o manualnom stahovani, ak sa uz ma pouzivat 3-rd party program, tak to uz sa moze pouzivat aj Windows Update a napr. na www.vistasp1.net nie su optional updaty a pod, vidno ze nevies o com hovoris. ;)
Odpovedať Hodnotiť:
 

XcoRpi inak si normalny? asi preto blby slovak kradne softy, lebo nema taky prijem ako daky american, aby si ich mohol kupit...kazdy si radsej rozmylsi co da dvadsat tisic na daky blby soft, ktory moze mat za darmo, alebo to da do niecoho aby mohol aj zit...keby ze mam taky prijem ako daky amik tak si tiez radsej ten soft kupim..ale bohuzial pravda je niekde inde..takze o o kych detoch tu hovoris..ty lama jedna
Odpovedať Hodnotiť:
 

Proto se taky budu snažit dohodnout s Microsoftem distribuci pro ČR... teda pro nějakou skupinu lidí a za nějakých podmínek
Odpovedať Hodnotiť:
 

Používanie WGA malo účinnok v ČR aj v prípade Windows XP, tvrdí Koška: "Program WGA (Výhody legálních Windows) měl v ČR velký úspěch. Zaznamenali jsme pokles používání nelegálního SW o 1%."
1clovek zo sto si kupi XP lebo si mysl ze ho mrkvosoft zabasne.Dalsich 99 si ten bordel vymaze :D.WGA POWA :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

Joj Joj Joj aky ste tu vsetci mudry ..... by ste si mali hlavne uvedomit aka je priemerna mzda slovaka a americana kym tu pustite taketo blboviny do vetra... ked microsoft upravi ceny svojho softu podla priemernej mzdy ,tak potom si ho kupi m..inak mi mozu vyliezt na hrb ,pretoze za tych 4000 korun si kupim radsej 200 chlebov ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Asi casto do obchodu nechodis, pretoze chlieb uz davno nestoji 20 SK, ale 2x a viac. ;)
To len dokazuje, ze mas pravdu, pri tych cenach si Slovak dobre rozmysli, na co da peniaze.
Odpovedať Hodnotiť:
 

u nas stoji iba 25SKK ???
Odpovedať Hodnotiť:
 

ty tom .. ty si niekedy vobec nejaky chlieb kupoval.?,,, ja teda za 40sk chlieb casto nevidavam. a ked aj ho nejaka uletena oekaren za tolko predava... neznamena to ze je lepsi ako ten co stoji v beznej pekarni 20 resp. 25 SK
Odpovedať Hodnotiť:
 

U nas stoji len 30 Skk + DPH !!! :d
Odpovedať Hodnotiť:
 

neviem kdo tu kradne skorej mrkvosoft kradne ukradol celu vyzualizaciu od mac u ale win je nestabilny takze sa moze niekam zakopat aj s celym mikroisoftom
Odpovedať Hodnotiť:
 

S těma potravinama na Slovensku to je fakt, rodina byla na dovolený v Bratislavě.. a katastrofa, celkem zlodějina. U nás je chleba tak za 25kč a to donedávna byl za 17kč cca.
Zákusky prej u Vás za 60, u nás za 12-15.. fakt šílený
Odpovedať Hodnotiť:
 

my si to mozeme dovolit, lebo na Slovensku je vyssia zivotna uroven :o) ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak, tak, priemerny plat, t.j. 1 poslanca a 99 ludi, je asi 20 tisic. :/
Odpovedať Hodnotiť:
 

No neviem ze ci si dali tie zakusky doniest vrtulnikom alebo kupovaliá u Versaceho, ale v Nitre (tam byvam) sa daju kupit aj dost lacno (napr v mojej skole nieje problem kupit najlacnejsi zakusok za 4,50SK)
Odpovedať Hodnotiť:
 

hehe tak za 4.5 to je asi to co pozmetaju zo zeme a osladia cukrom, urobia z toho tvoju gulicku za 4.5

na druhej strane za 20 sa v tesku v pohode da kupit rascovy chleba. chleba je tu zhruba od 17 do 35
Odpovedať Hodnotiť:
 

No mám pocit, že keď okradneš MS, je to isté, ako keby si okradol zlodeja.

Má niekto Windows (ktorý používal aj na niečo iné ako surfovanie cez IE) a vydržal mu NESPOMALENÝ tri mesiace?

O Windows sa treba starať, aby nezdochol (to máte ako tamagoči) a aj keď ste tam dokopy nič nenainštalovali, on bude čoraz pomalší a pomalší...
Odpovedať Hodnotiť:
 

s tym mas pravdu xp je nahovno aj ked ho použivam mne win najdlsie vydrzal mesiac na mojom pc ale terras dajako jak lozim po tych strankach atd atd tak moj pc ma funcnost len 5 dni a potom win nahodi zase nejake jebnute hlasky ze heno a tamto a treba uz reinstal takze MICROSOFT SKAP !a Bill Gates nech si trhne nohov curak jeden win urobil z platvoriem LINUXU A MAC hajzel no netak ?
Odpovedať Hodnotiť:
 

skor spinux pardon linux je vzrobeny z windows nie???
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tieto komentáre ohladom Microsoftu ma vždy vedia pobavit :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

Aj mňa ;DDD
Odpovedať Hodnotiť:
 

napodobne
Odpovedať Hodnotiť:
 

PARADA, super komentare, kde inde sa da tak dobre zasmiat

pridam olej do ohna

Ked operacny system tak jednoznacne linux, okrem direct X mi windows neponuka takmer nic (viac user friendly prostredie je pomaly minulostou vid *buntu 7.10) k tomu vista je dokonca komplikovanejsia na nastavenia ako niektore distribucie linuxu.
A k tej viste, kamos ma notebook s vistou, instaloval som mu tam nejaky soft a 70% sposobilo BSOD (modru obrazovku) napr. alcohol 120%, norton ghost/partition magic (nie najnovsie verzie) , mozno vista bude fajn ale az ked pre nu zacnu kodovat soft lebo zatial je ho uboho malo a o narocnosti na hardware ani nehovorim. mozno po SP2 (to nie je preklep ma tam byt 2) zacnem uvazovat

Odpovedať Hodnotiť:
 

este jedna vec ma stve na winoch ze kazdy lepsi soft pre ne je plateny, keby som si mal kupist vsetok softvare kory som kedy pouzil (niektory iba raz za pol roka) tak by som sa nedoplatil (napr. uz spominany norton ghost/partition magic, adobe photoshop/premiere/golive/, nero, office... toto su len programy kt pouzivam denodenne pod virulaboxom v linuxe)
a najhorsie ze spolocnost vlastne nuti ludi pouzivat win lebo niektore specificke/firemne softy su kodovane len pre windowsy


k tomu overovaniu, nech sa snazia overovat aj tak sa pride na ako to spravit rovnako ako s XP genuine (ci ako sa to volalo)

Odpovedať Hodnotiť:
 

No ja sa teraz účím na catii :D, licencia stojí 2 melony :D :D :D, proti tomu je vista zadara :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Co to je? daka webstranka toho produktu?
Odpovedať Hodnotiť:
 

http://www.3ds.com/products
-solutions/plm-solutions/catia/overview/

vymaž si tam tú medzeru

Alebo daj www.catia.com
Odpovedať Hodnotiť:
 

Co tu su za kecy,to snad nie je pravda.
Odpovedať Hodnotiť:
 

serem na vistu, racej ostanem pri pirackom XP:)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Aj tak je jedno ci si kupujete legalny soft ci ho kradnete padat vam bude aj tak. Ja som si kupoval vecinu softu legalneho mam legalne xp, Vistu-Ultimate ale je to sracka aj tak. Padaloto preinstalovavat som to musel. Teraz mam Apple na Apple PC. A pol roka to bezi bez vecich preinstalacii je to stabilne rychle. Dokonca Windows co tam mam kvoli par aplikaciam tam idem lepsie.

Serte na GATESA !!! Podte na APPLE mozete len ziskat :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

vista je nedojebany člen
Odpovedať Hodnotiť:
 

a ked sa nepripojim na net co mi mozu overit?
Odpovedať Hodnotiť:
 

nič ti síce neoveria, ale nevieš systém aktivovať, a máš len 30 dní. A potom koniec.
Odpovedať Hodnotiť:
 

no pockajte takze xp nebudu overovat nie ??? ze tych 30 dni lebo vistu budu Microsoft začína aktívne znefunkčňovať pirátske Windows Vista ale xp nebudu ci ano ???
Odpovedať Hodnotiť:
 

Typicka slovenska mentalita = za software sa neplati - staci si napalit cedlo u suseda a ideme.
Vychadzajuc z informatiky zakladnej skoly - software je tiez sucastou pocitaca tak ako hardware (za ktory kazdy zaplati, ci aj ten sa da spalit od suseda?).
Takisto na tom makaju programatori, zdokonaluju to, robia sa nove veci a zial NIC nie je dokonale.
Tupy Slovacik s napalenymi XPckami, stahujuci nelegalne filmy, mp3s a ine veci akurat vie fakovat ako su Windows na hovno, aky je to poruchovy system a ohana sa linuxom, na ktorom pozna akurat prikaz "df -h" a nadraduje ho na dokonalejsi system. Nuz ani ten nie je dokonaly a ten kto s nim pracuje pozna bolave miesta *nix-like systemov. Nuz a kedze fakujuce lamky nemaju na to aby sa v linuxe orientovali tak budu fakovat ako je Windows zly a namiesto toho aby ho mali legalny (v sucastnosti 3tis Sk) si radsej kupia svietiace diody do skrine, ci fluorescencne kable.

Dakujem za pozornost.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Plne s tebou suhlasim... Je to tak, ale vies ako, preco si neulahcit cestu, ked to ide? V tom to je...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mne je to jedno ja som APPLE ale nehovor ze mas doma vsetko iba legalny software ked tu tak vystupujes !!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Vies, ono existuju aj free programy, nemusis mat najnovsi Photoshop len preto, ze ho ma aj kamos
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ty nedakuj za pozornost trapko, v USA stoji Vista 3 dnovu priemernu mzdu, tu stoji skoro celu mesacnu. Tak si to zrataj a nehraj sa tu na psychologa ty odbornik na slovensku mentalitu. By ma zaujimalo, ake zvysene naklady ma Microsoft s predajom Visty v krajinach EU. Asi ziadne.
Odpovedať Hodnotiť:
 

moj len v USA sa 3x viac maka ako u nas :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Si chorý?Pracujem v americkej firme a rozdiel medzi socializmom je že tu je 10X väčšia byrokracia!
Odpovedať Hodnotiť:
 

tak, tak
Odpovedať Hodnotiť:
 

Len k tej cene,napr.WinXp.Pred tromi mesiacmi som chcel kupit WinXP - OEM verziu cca. za 3500Skk,lenze tato verzia sa predava len z novym PC.Normalna verzia stoji okolo 10000Skk,neviem,aky funkcny rozdiel je medzi nimi(asi len tych 6500Skk)caf
Odpovedať Hodnotiť:
 

neviem kto ti prezradil ze xp oem sa predava len s novym pc, ale rozhodne zavadzal a klamal ta, kedze licencna politika Win XP oem jasne hovori, ze si mozes kupit licenciu k novemu HW teda hardveru a nie pocitacu. Musi to byt vsak neperiferny HW, takze ziadna tlaciaren, avsak neviem z akeho dovodu sa mys nepovazuje za periferny hardver, ale je to tak, podla mojich osobnych skusenosti (nekupoval som ho tak raz) a voilla. druha moznost je tzv. legalizacia nelegalnych windows, kde nepotrebujes ziadny hw, ale proste si zavolaj na MS ze si sa stal obetou piratstva a chces zlegalizovat windows a oni ta odporucia na distributora...
Odpovedať Hodnotiť:
 

--- kup si nieco co nepotrebujes. ale musis si to kupit lebo bez toho ti nepojde to co ci si uz kupil... windows , antivir , fireval , antispyware... ja radsej pouzivam nieco .. co je pre ludi volne dostupne - nepotrebujem platit za nieco co k tomu nepotrebujem a naviac funguje mi to omnoho spolahlivejsie a dnes uz viem ze aj jednoduchsie a efektivnejsie ako to za co ty platis. ak myslis ze vsetko a vsetci su o peniazoch .. tak si v tom nadalej zi.. ale ked mna niekto poziada o pomoc. nevystavim mu automaticky uctenku so sumou... ak ty ano . nedivim sa. svet konzumu a billovej moci srz windows nie je nesmrtelny a nekonecny.-D
a add blby slovak... .-D ja som asi blby slovak a som s toho rad.:-D
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak mi vysvetli preco ked si kupi niekto OEM Vistu tak si ju po tyzdni zarucene maze z pocitaca a dava nelegalne XP aj ked si za Vistu vlasne zaplatil
Odpovedať Hodnotiť:
 

pravosti vo Vista znamená spustenie odpočívania 30 dní
Tak ideme Odpočivať v pokoji :-D
Odpovedať Hodnotiť:
 

Co uz odpojim sa od netu a som funkcny
Odpovedať Hodnotiť:
 

... páni len jedno chcem pripomenúť...
... nejestvuje taký soft ktorý by sa nedal "craknúť" alebo
inak nejako obísť ! :-)

Odpovedať Hodnotiť:
 

edwardo, stavim sa s tebou o co chces, ze taky soft existuje. a sice taky ktory nenainstalujes a ani nespustis bez HW kluca a ten ked sa snazis rozobrat tak sa ti rozpadne na vela vela kuskov...
Odpovedať Hodnotiť:
 

teraz vazne-co Vy na to:
musim podotknut,ze mam XP a bezi mi bez problemov uz vyse roka-a to som zaveseny na nete kazdy den-ako to ,ze mi nespadol??-ked tvrdite ,ze nevydrzi viac ako mesiac?jasne ,ze som ho nekupoval,bol predinstalovany na laptope..-asi by som nevyhodil take prachy--len nechodim na take pornostranky a stale neodkliknem -nainstalovat virus?-VES....a preto mate nestabilny win...
Odpovedať Hodnotiť:
 

musim podotknut,ze mam XP a bezi mi bez problemov uz vyse roka-a to som zaveseny na nete kazdy den-ako to ,ze mi nespadol??

- pridavam sa k tebe... mne tiez nepada - len sa treba vediet spravat na nete...... aj ku PC....
Odpovedať Hodnotiť:
 

podobne, naposledy som instaloval Win zhruba pred rokom, a aj to vtedy, ked som si kupoval nove pc...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Lamy,jednoznacne windows. :))

Odpovedať Hodnotiť:
 

http://www.bbspot.com/News/2007/09/microsoft-
reveals-windows-vista-sp1-will-install-xp.html
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nejde o vírusy, výrusy sú aj na Mac OS, to stačí mať v PC jeden a môže sa výrazne spomaliť systém... i keď nemusí (to je horšie, potom nevieš, že ho máš)

--

Keď robíš na Windowse s grafikou, tvoríš web (tj pracuješ s mnoho súbormi), inštaluješ programy (hudba, video, veľké záplaty) alebo dokonca si tester programov (to je do mesiaca s Winom amen), konvertuješ filmy, tak toto Windows bude zaondený 100-percentne, nič nevydrží, niekedy mám pocit že alternatívu k Win built-in programom treba inštalovať snáď aj k shutdown.exe :) taký WMP je o ničom, ja mám QT, DivX a BSPlayer, na obrázky a hudbu IrfanView (i keď viem že IrfanView je hlavne na obrázky, nie hudbu - ani nemá veľké možnosti na ňu i keď podporuje hromadu formátov), WMM - o ničom... skrátka Win má kopu predinštalovaných blbbostí a na čele rebríka je MSIE .
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tým, ktorým Win vydržal rok - konvertujete filmy, pracujete s množstvom programov, robíte s náročnou 3D grafikou? Asi ťažko :)

Skúste PC často a dlhodobo vyťažovať (častá práca s náročnou grafikou atď) a Windows z toho skape... tamagoči...
Odpovedať Hodnotiť:
 

ano,nieco pravdy na tom bude....ale som iba"obycajny uzivatel" nepotrebujem robit na pc ziadne velke kusky...a na to mi XP uplne postacuje.Co sa tyka programov ktore su sucasne dodavane s XP -velmi niesom ich zastancom,pouzivam-len napr.na filmy rozne ine progr.ako Divx player,Bs-player,Zoom player atd...tiez sa mi nepaci,ze nutia ludi pouzivat ich vopred nainstalovane programy WMP,messenger atd..ale inac pre bezneho uzivatela ako samotny XP postacuje-teda aspon moj nazor..niekedy som taktiez preinstalovaval cely komp dva-krat do tyzdna,ale uz som z toho von...len tolko
Odpovedať Hodnotiť:
 

este chcem len dodat ,ze na internet pouzivam operu,riesenie IE -nepovazujem za velmi stastne..
Odpovedať Hodnotiť:
 

pre bezneho uzivatela staci aj UBUNTU 7.04 fiesty fawn a ma to iste na pouzivanie ako ponuka win XP .. s tym rozdielom ze k tomu co nainstauje ako zaklad ..si moze pridat viac nez 40 000 roznych programov - ZADARMO a LEGALNE a samotny OS ma takisto zadarmo a legalne... rozdiel je je iba jeden. ku tomu OS ktory si nainstaloval nepotrebuje kupovat dalsi nepotrebny soft ako je antivir a antispyware... a firewall... to je cele.

bezny uzivatel = clovek oboznameny s jednou moznostou , neochotny spoznat novu. ale mat na haku platenia a crackovania a nevyziadane pristupy do svojho PC nie je problem . staci nepouzivat windows. :-P

inak s tym aktivnym pristupom MS ku piratom.? :-D :-D :-D lamerina a kamuflaz.. pre MS je dolezite aby sa windozy sirili aj nelegalne ..lebo len legalnym sirenim by dnes neboli zdaleka tak rozsirene ako su.:-P a to je cely vtip.
Odpovedať Hodnotiť:
 

len mam pocit ze MS si vistu prilis rychlo trufol pouzit ako vytahovadlo penazi s cloviecikov z vychodnej europy... :-D heheh no aj bill moze dostat na hubu.. teraz dostali dalsiu pokutu od EU . prihodia to na ceny visty a za par rokov uz nebude pomer win ku inym OS taky ako je dnes ale dost odlisny. a veci sa zacnu hybat spravnym smerom.
Odpovedať Hodnotiť:
 

na server red hat na workstation debian...
kvalita za rozumnu cenu...

Odpovedať Hodnotiť:
 

kua chuapi ste ma prehovorili, skusim si nainstalovat UBUNTU a uvidime co to umi...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Podla mna je cely Win Vista SUX. Je tam asi tak 5 veci ktore su na nom lepsie ako na XP ale inak nevidim ziaden dovod preco si kupovat daco co mi tak zahlcuje ramku, procik a grafiku.
A k tomu som zvedavy ako dlho bude trvat nez niekto objavi funkcny crack no tu ich "novu kontrolu"
Odpovedať Hodnotiť:
 

mozem jebat aj vistu, mal som ju na notase jak som ho kupil, ale to som v momente dal XPcko, a vykon je +++
Odpovedať Hodnotiť:
 

Zdravím,
možno som ešte dosť mladý, aby som tu začal ohovárať priaznivcov určitých OS, ale nedá mi to...

Vista je nanič. "Hral" som sa s ním chvíľu na kamarátovom NB, ale vyznať sa v tom, to sa proste nedá. Kým som sa dopracoval k nájdeniu wire servera (som na internáte v Taliansku), tak mi to zabralo 10 minút a aj tak mi nešlo pripojiť sa (a pri tom ja s XP kliknem 3x a som tam kde chcem a ešte mi to ide v poho).
Linux - aby som pravdu povedal, som s Linuxom newbie a viem hovno do toho, ale z môjho uhlu pohľadu je vyznať sa v ňom ťažké, plus treba vedieť aký soft treba aby som spustil zasa dačo čo je len pre okno. Viem, že s veľkými znalosťami užívateľa sa Linux stáva zrejme jedným z naj OS, ale naučiť sa s ním zachádzať je pre nováčika príliš náročné a zdĺhavé.

Takže nemám nič proti *nixáčom a XP (iné nové OS dobre nepozná), ale Vista sa mi vôbec nepáči a miesto uľahčenia práce treba pokračovať formou skús toto - späť/zmaž - skús inde.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ked dokaze urobit partia programatorov Linux a nechcu za to nic, tak potom taky MS by mohol ist s tymi cenami kludne dole aj o 60% u vsetkych typov produktov a zisk by mal urcite rovnaky ako teraz ked nie vacsi, nam by bolo lepsie, ovela viac ludi by bolo legalnych a nebol by problem....ALE NE oni musia dat za office cenu 6000SK...ktory priemerny obcan SR si kupi teraz len tak vsetko legalne za take hriesne ceny...keby trochu rozmyslali doslo by im to, ale oni sa staraju iba o poj****u Ameriku...a si zoberte aka je ta Vista draha a aky je Shi* ked v Cine ich predali len okolo 260ks...a je ich tam kolko obyvatelov co maju PC.....
Odpovedať Hodnotiť:
 

S tymto predchadzajucim clovekom suhlasim...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Myslim si že ktokolvek ak ma na najnovši počitač tak ma aj na zakupenie pravého software. Ja v PC nemam nič crackovane pretože každy a jeden crack umožňuje jeho tvorcovi sa dostať do PC.
Odpovedať Hodnotiť:
 

mno... z tej ochrany mam neskutocnu hrozu... davam tyzden kym od rusov nepride nejaky crack...

Apropo strasne vela ludi tu ma velmi mudre reci...
Neviem, ale keby som si mal zratat peniaze co by som musel vrazit do mojho domaceho PC, aby este bolo vsetko legalne... cislo by sa zastavilo niekde okolo 2-izboveho bytu v BA... Takze to vidim tak, ze predam sucasny 3-izbovy a budem dufat, ze mi vyjde na garzonku...
Sice budem zit jak zobrak, ale vstrede obyvacky budem mat podsvieteny stolik a z okien budu viat zastavy " MAM LEGALNY SOFTWARE"...
Co viac dodat... Ti mudri ludia co sem chodia by mali viac uvazovat, nez si narobia este vacsiu hanbu...
Odpovedať Hodnotiť:
 

tak, su to kokoti, si myslia ze priemerny plat 20-25 litrov je vsade na slovensku, LOL
Odpovedať Hodnotiť:
 

.. cislo by sa zastavilo niekde okolo 2-izboveho bytu v BA...

-----------------

To tam čo máš ???
Odpovedať Hodnotiť:
 

mam domace studio...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja by som bol zvedavy kde este dostat PC bez Visty. Chodil som po obchodoch a vsade su Visty predinstalovane. V T-Come daju takisto pocitac s Vistou, v T-mobile takisto. Vsade Vista vista vista, kazdy ju z pc po tyzdni zmaze lebo je zlozita ako linux a polovica veci na nej nejde. TOTO JE MONOPOL. Preco obchody neponukaju nainstalovane aj nieco alternativne? Nech si len MS zacne znefunkcnovat piratske visty, mne to nevadi, mne len vadi ze je vista tam aj kde by nemala byt, ked vidim ze je nainstalovana aj na NB co ma 512MB ram tak sa len zasmejem a spomeniem si na minimalnu konfiguraciu....
Odpovedať Hodnotiť:
 

A skús hľadať 64-bitové ovládače.

Mac OS the best, škoda že je tak málo rozšírený.

Neviete, kde zoženiem Windows XP tému na MacOS ? Na Windows sa už nemôžem pozerať, tak to aspoň trochu zamaskovať.
Odpovedať Hodnotiť:
 

A skús hľadať 64-bitové ovládače.

---------

mal som na mysli na 64-bitový softvér
Odpovedať Hodnotiť:
 

znefunkcnovat a kontrolovat mozu ale iba tie ktore maju pripojeie na internet a iba blbec si nastavi automaticku aktualizaciu a co je hlavne KEBY TEN VAS OPERACNY SYSTEM BOL ZA LUDOVU CENU TAK SI KAZDY KUPI ORIGINAL tajomstvo obchodu nie je v tom predat par drahych kusou a ostatny zadara kopiruju ale predat tisice lacnych kusou ktore sa nemusia kopirovat a v konecnom dosledku na tom vyrazne zarobim dalsiu namietku mam proti takzvanemu dusevnemu vlastnictu prosim pekne mrkvosoft nie je osoba ktora by mohla mat dusu je to firma ktora vyraba nejaky produkt a ked si ho jeden kupi a druhy od neho pozicia nemozem hovorit o nelegalnom pouzivani preco?nuz ked si sused kupi lopatu ktoru vyraba nejaka firma a ja si ju poziciam na vykopanie jamy dopustam sa nelegalneho pouzivania lopaty?
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár