3D renderovanie bežných hier od Nvidie detailnejšie predstavené
Diskusia k článku: 3D renderovanie bežných hier od Nvidie detailnejšie predstavené
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Re: CENA?!\
Od: deks
|
Pridané:
2008-11-03 17:58:54
Nie. To je tým, že hoci efekt je veľmi podobný reálnemu vnímaniu, v skutočnosti oko funguje tak, že sa kamkoľvek sa pozrie, tam aj zaostrí. Zatiaľ čo v IMAX je kamera zaostrená vždy len na určitú vzdialenosť. Oko je tým pádom nútené pozerať sa na momentálne ostré miesto, inak nebude vidieť ostro a samo sa bude snažiť zaostriť, čo sa mu však nemôže podariť, keďže je mu podávaný už rozostrený obraz. Preto tá bolesť hlavy, podobný efekt, ako pri nesprávnych dioptrických okuliaroch.
|