neprihlásený Piatok, 3. mája 2024, dnes má meniny Galina, Timea
3D renderovanie bežných hier od Nvidie detailnejšie predstavené


Diskusia k článku: 3D renderovanie bežných hier od Nvidie detailnejšie predstavené

Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.

Komentár, na ktorý odpovedáte:
                               
 

Nie. To je tým, že hoci efekt je veľmi podobný reálnemu vnímaniu, v skutočnosti oko funguje tak, že sa kamkoľvek sa pozrie, tam aj zaostrí. Zatiaľ čo v IMAX je kamera zaostrená vždy len na určitú vzdialenosť. Oko je tým pádom nútené pozerať sa na momentálne ostré miesto, inak nebude vidieť ostro a samo sa bude snažiť zaostriť, čo sa mu však nemôže podariť, keďže je mu podávaný už rozostrený obraz. Preto tá bolesť hlavy, podobný efekt, ako pri nesprávnych dioptrických okuliaroch.

Meno:


Titulok:


Text:


Prihláste sa a povoľte si emailové notifikácie na odpovede na Váš príspevok.

Overovací text:



Pre overenie, že komentár sa nepridáva automatizovanými prostriedkami, prosím prepíšte text, ktorý vidíte na obrázku. Písmená musíte zadávať rovnako ako na obrázku veľké. Pokiaľ text neviete prečítať, kliknite prosím na tlačidlo "Obnoviť obrázok". V texte sa používajú iba znaky "BCDJKMPRSVWXY1234589".