Detailné informácie o povinnej aktualizácii firmvéru DSL modemov
Diskusia k článku: Detailné informácie o povinnej aktualizácii firmvéru DSL modemov
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Re: to je otras
Od: arrasandof
|
Pridané:
2009-01-21 18:20:07
v kazdom pripade som si isty ze spolocnost t-com urobi maximum pre spokojnost svojich klientov.
V obchodnych podmienkach je urcite osetrena napr. aj tato situacia, cize zakaznicky pristup je dost amatersky kedze pri spisani zmluvy nieze by si precital obchodne podmienky, ale len nepremyslene podpise zmluvu a ked sa mu potom nieco nepaci nadava (aj vdaka svojej bezhlavosti) na pracovnikov supportu prip. na celu spolocnost ako taku.
A taktiez sme v dobe, v ktorej myslim ze kazdy z nas ma aspon nejakeho znameho, kto sa vyzna v oblasti IT, ktoreho si moze k sebe zavolat pokial ma s tym nejaky problem, a nie zahrnat svojou neskusenostou specialnych pracovnikov, ktory maju urcite co riesit s tech. problemami na pristupoch ako takych.
Tak teda odkaz pre vsetkych odporcov resp. menej chapajucich (tzn. IQ pod 90) :) - Pokial podpisem ze s niecim suhlasim, tak s tym naozaj suhlasim :)
|