neprihlásený Piatok, 26. apríla 2024, dnes má meniny Jaroslava
OpenGL pre 3D programovanie grafík má nástupcu, rýchly Vulkan


Diskusia k článku: OpenGL pre 3D programovanie grafík má nástupcu, rýchly Vulkan

Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.

Komentár, na ktorý odpovedáte:
                               
 

No a ako podporoval MS pristup k zelezu? To bolo mozno este v casoch Windows 9x, ale vtedy tie karty vedeli leda tak vykreslit batch trojuholnikov :) Takze ano, v casoch uz zomreteho glide... Odvtedy sa ale svet trochu posunul.

V pripade tychto novych rozhrani ide predovsetkym o spravu pamate. Serepeticky ako shadery, funguju "na zeleze" uz teraz, to sa ani inak neda spravit. No doteraz si nemal istotu, ze ti buffer vytvoreny cez DX bude lezat v dedikovanej pamati karty. Od vsetkeho bol vyvojar odtieneny a renderovacia pipeline bola tomu rozhraniu prisposobena. Teraz si s tou pamatou moze vyvojar robit takmer co len chce.

...takze ocakavam mnozstvo novych problemov v PC enginoch od menej renomovanych znaciek na obskurnych hardwarovych konfiguraciach :) Rad by som sa mylil samozrejme.

Meno:


Titulok:


Text:


Prihláste sa a povoľte si emailové notifikácie na odpovede na Váš príspevok.

Overovací text:



Pre overenie, že komentár sa nepridáva automatizovanými prostriedkami, prosím prepíšte text, ktorý vidíte na obrázku. Písmená musíte zadávať rovnako ako na obrázku veľké. Pokiaľ text neviete prečítať, kliknite prosím na tlačidlo "Obnoviť obrázok". V texte sa používajú iba znaky "BCDJKMPRSVWXY1234589".