OpenGL pre 3D programovanie grafík má nástupcu, rýchly Vulkan
Diskusia k článku: OpenGL pre 3D programovanie grafík má nástupcu, rýchly Vulkan
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Re: AMD Next
Od: reg.: x x l l
|
Pridané:
2015-03-10 14:24:15
No a ako podporoval MS pristup k zelezu? To bolo mozno este v casoch Windows 9x, ale vtedy tie karty vedeli leda tak vykreslit batch trojuholnikov :) Takze ano, v casoch uz zomreteho glide... Odvtedy sa ale svet trochu posunul.
V pripade tychto novych rozhrani ide predovsetkym o spravu pamate. Serepeticky ako shadery, funguju "na zeleze" uz teraz, to sa ani inak neda spravit. No doteraz si nemal istotu, ze ti buffer vytvoreny cez DX bude lezat v dedikovanej pamati karty. Od vsetkeho bol vyvojar odtieneny a renderovacia pipeline bola tomu rozhraniu prisposobena. Teraz si s tou pamatou moze vyvojar robit takmer co len chce.
...takze ocakavam mnozstvo novych problemov v PC enginoch od menej renomovanych znaciek na obskurnych hardwarovych konfiguraciach :) Rad by som sa mylil samozrejme.
|