neprihlásený Nedeľa, 28. apríla 2024, dnes má meniny Jarmila
Moskva migruje preč zo softvéru od Microsoftu


Diskusia k článku: Moskva migruje preč zo softvéru od Microsoftu

Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.

Komentár, na ktorý odpovedáte:
                               
 

V rámci profesie, alebo mimo, to je fuk. Ale prosil by som detaily. Aký SW, ako dlho to trvalo, urobili fix v kóde, poradili aké nastavenie zmeniť, ...?

Pretože za 20 rokov čo robím v IT (pripúšťam, že v malej firme na možno špecifickom trhu) som ešte nevidel komerčný support, ktorý by bol k niečomu. Kedy si dávno sme riešili problém s Oraclom, chceli si účtovať 500$/hodinu + cestu a aj tak chyba bola na ich strane. Opravy sme sa nedočkali. Trošku menej dávno sme riešili niečo s MS. Raz povedali "sorry, musíte to komplet preinštalovať", raz to bol prípad kedy nefungovala aktivácia OS (teda vlastne problém, ktorý pri OSS nemôže nastať). Atď atď.

Štátna správa dáva milióny na SA, ale v živote som nepočul, že by v rámci nej (úspešne) riešili nejaký problém na supporte.

Takže ma skrátka zaujíma: "ako to vyzerá, keď má človek podporu ku komerčnému SW?"

Meno:


Titulok:


Text:


Prihláste sa a povoľte si emailové notifikácie na odpovede na Váš príspevok.

Overovací text:



Pre overenie, že komentár sa nepridáva automatizovanými prostriedkami, prosím prepíšte text, ktorý vidíte na obrázku. Písmená musíte zadávať rovnako ako na obrázku veľké. Pokiaľ text neviete prečítať, kliknite prosím na tlačidlo "Obnoviť obrázok". V texte sa používajú iba znaky "BCDJKMPRSVWXY1234589".