neprihlásený Piatok, 26. apríla 2024, dnes má meniny Jaroslava
Skylink v reklame zavádzal, Alza sa neoprávnene chválila superlatívom


Diskusia k článku: Skylink v reklame zavádzal, Alza sa neoprávnene chválila superlatívom

Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.

Komentár, na ktorý odpovedáte:
                               
 

Presne tak. Poviem zážitok, ktorý zarazil aj mňa samého: s manželkou sme boli v DMku kupovať nejakú kozmetiku. Išiel som si zobrať sprcháč a bral som "fakt od kraja", neriešil som značku, cenu, vôňu, proste chlapský sprcháč.
Manželka mi hovorí, že bol dosť drahý, že sa mám ísť pozrieť, či nenájdem nejaký lacnejší. Pôvodný som nechal v košíku a išiel som hľadať ďalší sprcháč, len lacnejší. Zobral som rovnako "od kraja", výhradne podľa ceny.
Keď som ho však hádzal do košíka, zostal som úplne zarazený, pretože bol totálne rovnaký, ako ten prvý (tmavo strieborný, biely text).
A vtedy som si uvedomil, že aj keď si myslíme, že kupujeme rozumom alebo aj náhodne, hovno, podvedome kupujeme presne to, čo máme naučené, alebo podsunuté v reklame, len si naivne myslíme, že je to naše rozhodnutie.

Meno:


Titulok:


Text:


Prihláste sa a povoľte si emailové notifikácie na odpovede na Váš príspevok.

Overovací text:



Pre overenie, že komentár sa nepridáva automatizovanými prostriedkami, prosím prepíšte text, ktorý vidíte na obrázku. Písmená musíte zadávať rovnako ako na obrázku veľké. Pokiaľ text neviete prečítať, kliknite prosím na tlačidlo "Obnoviť obrázok". V texte sa používajú iba znaky "BCDJKMPRSVWXY1234589".