EÚ chce bojovať proti kazítkam a predĺžiť životnosť výrobkov
Diskusia k článku: EÚ chce bojovať proti kazítkam a predĺžiť životnosť výrobkov
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Re: .....
Od: ...
|
Pridané:
2017-07-05 11:50:20
To je ten rozdiel - v Toyote sa baterka pouziva a dobija denne. V rucnom naradi skoro vobec, ak sa tym clovek nezivi. Takze ak to 2 mesiace trci v skrini a potom sa vyberie, cosi porobi a znovu vrati do skrine bez nabitia baterka bude KO zachvilu.
Dalsia vec je, ze baterka je casto vybita uz vtedy, ked nedokaze naradie vykonat ukon ako pri plne nabitej, tj - ak zaskrutkovanie trvalo 2s, pri vybitej baterii uz napr 4s, co je uz citelne, treba baterku nabit. Vela ludi ale dalej pokracuje az kym naradie nie je schopne vobec otocit skrutkou. vtedy uz ale baterka moze byt znicena, resp rapidne srkatili jej zivotnost. spravia to takto este 3x a mozu kupovat novu - pripad vyssie
|